Як "москалі" "хахлов" взувають
10/14/2007 | Shooter
І гідє там вєлікій паборнік православнокомуністічєского єдінства з ПРУ Богуслаєв? Чи брати його кровниє з Антонова?
І так, Росія спочатку успішно вгробила AН-70, потім успішно тягнула волину (разом з мєстними хахлами, звісно) щодо 124. Тепер Сухой, залучивши до виробничтва RRJ "вражєскую натовскую" SNECMA, в полний рост претендує на ринок AН-124 та AН-148.
І, відвповідно, тупорилих хахлов, які намаз по тричі на день в пн-сх. напрямку здійснюють, в простій та відкритій формі посилають нах*й.
Путін акбар!
****
Росія припинила фінансування виробництва Ан-148
13.10.07
Об'єднана авіабудівна корпорація РФ (ОАК) вирішила припинити фінансування підготовки серійного виробництва близькомагістрального пасажирського літака Ан-148 у Воронезькому акціонерному літакобудівному товаристві, повідомив один із учасників засідання правління ОАК.
За його словами, не дивлячись на підписаний меморандум між ОАК і держконцерном Авіація України, в Україні з подачі керівництва Авіації України й за підтримки уряду фактично почався перегляд договору про спільне виробництво Ан-148.
Зокрема, як зазначило джерело, до розробника літака Ан-148, київському конструкторському бюро АНТК ім. Антонова, почали пред'являти претензії з приводу передачі конструкторської документації російським підприємствам - партнерам у реалізації проекту Ан-148, хоча це передбачено угодами, підписаними між урядами двох країн.
Як зазначило джерело в керівництві державного концерну Авіація України, офіційних документів до концерну поки не надходило, проте інформація про припинення фінансування з боку ОАК є.
На думку джерела, виходом із ситуації, що склалася, пов'язаної з припиненням ОАК фінансування підготовки серійного виробництва Ан-148 на Воронезькому авіазаводі, є повернення української сторони до раніше досягнутих домовленостей.
Нагадаємо, що конфлікт виник у зв'язку з передачею документації на Ан-148 Воронезькому акціонерному літакобудівному товариству. Передача передбачалася відповідно до раніше підписаного меморандуму між Авіацією України й ОАК. Пізніше перший віце-прем'єр, міністр фінансів Микола Азаров негативно висловився про цю домовленість, заявивши, що Ан-148 є українською розробкою, з якою Україна має намір виходити на світовий ринок.
Зазначимо, що у вересні в Харкові та Києві відбулася презентація спільних проектів Державного авіабудівного концерну Авіація України й Об'єднаної авіабудівної корпорації (РФ). Крім того, на презентації був представлений меморандум про взаєморозуміння щодо розвитку співпраці у сфері транспортної рампової та пасажирської авіатехніки, підписаний сторонами 21 серпня ц.р. на авіавиставці МАКС-2007 у Росії.
Як повідомлялося раніше, меморандум між двома об'єднаннями передбачав проведення єдиної маркетингової та цінової політики, науково-технічних досліджень.
Мова йшла тоді про проект відновлення серійного випуску літаків Ан-124 і можливості кооперації за програмою Ан-70. Сторони підтвердили готовність серійно випускати літаки Ан-148 у Росії та Україні й створити центри з обслуговування цієї техніки. Перспективним також було названо співпрацю з літака МС-21 і створення транспортного літака. Також розглядається можливість комплектації російського літака МС-21 українськими двигунами Д-436.
І так, Росія спочатку успішно вгробила AН-70, потім успішно тягнула волину (разом з мєстними хахлами, звісно) щодо 124. Тепер Сухой, залучивши до виробничтва RRJ "вражєскую натовскую" SNECMA, в полний рост претендує на ринок AН-124 та AН-148.
І, відвповідно, тупорилих хахлов, які намаз по тричі на день в пн-сх. напрямку здійснюють, в простій та відкритій формі посилають нах*й.
Путін акбар!
****
Росія припинила фінансування виробництва Ан-148
13.10.07
Об'єднана авіабудівна корпорація РФ (ОАК) вирішила припинити фінансування підготовки серійного виробництва близькомагістрального пасажирського літака Ан-148 у Воронезькому акціонерному літакобудівному товаристві, повідомив один із учасників засідання правління ОАК.
За його словами, не дивлячись на підписаний меморандум між ОАК і держконцерном Авіація України, в Україні з подачі керівництва Авіації України й за підтримки уряду фактично почався перегляд договору про спільне виробництво Ан-148.
Зокрема, як зазначило джерело, до розробника літака Ан-148, київському конструкторському бюро АНТК ім. Антонова, почали пред'являти претензії з приводу передачі конструкторської документації російським підприємствам - партнерам у реалізації проекту Ан-148, хоча це передбачено угодами, підписаними між урядами двох країн.
Як зазначило джерело в керівництві державного концерну Авіація України, офіційних документів до концерну поки не надходило, проте інформація про припинення фінансування з боку ОАК є.
На думку джерела, виходом із ситуації, що склалася, пов'язаної з припиненням ОАК фінансування підготовки серійного виробництва Ан-148 на Воронезькому авіазаводі, є повернення української сторони до раніше досягнутих домовленостей.
Нагадаємо, що конфлікт виник у зв'язку з передачею документації на Ан-148 Воронезькому акціонерному літакобудівному товариству. Передача передбачалася відповідно до раніше підписаного меморандуму між Авіацією України й ОАК. Пізніше перший віце-прем'єр, міністр фінансів Микола Азаров негативно висловився про цю домовленість, заявивши, що Ан-148 є українською розробкою, з якою Україна має намір виходити на світовий ринок.
Зазначимо, що у вересні в Харкові та Києві відбулася презентація спільних проектів Державного авіабудівного концерну Авіація України й Об'єднаної авіабудівної корпорації (РФ). Крім того, на презентації був представлений меморандум про взаєморозуміння щодо розвитку співпраці у сфері транспортної рампової та пасажирської авіатехніки, підписаний сторонами 21 серпня ц.р. на авіавиставці МАКС-2007 у Росії.
Як повідомлялося раніше, меморандум між двома об'єднаннями передбачав проведення єдиної маркетингової та цінової політики, науково-технічних досліджень.
Мова йшла тоді про проект відновлення серійного випуску літаків Ан-124 і можливості кооперації за програмою Ан-70. Сторони підтвердили готовність серійно випускати літаки Ан-148 у Росії та Україні й створити центри з обслуговування цієї техніки. Перспективним також було названо співпрацю з літака МС-21 і створення транспортного літака. Також розглядається можливість комплектації російського літака МС-21 українськими двигунами Д-436.