Первая коКсмическая скорость (/)
11/07/2007 | Linx
Первая космическая скорость: Черновецкий решил, что маршрутки должны ездить 50 км в час. А «майбахи» - не более 60?
Киевская городская государственная администрация намерена ограничить скорость движения на территории города частных перевозчиков - маршрутных такси - до 50 км/час.
Об этом журналистам сказал мэр Киева Леонид Черновецкий.
«Я сегодня, наверное, или завтра подпишу распоряжение о том, чтобы мы снизили, и у меня есть такое право, скорость движения частных перевозчиков, я так полагаю, в районе 50 км в час», - сказал он.
Черновецкий отметил, что водители маршруток часто ездят по городу на высокой скорости, что является опасным для жизни горожан.
http://www.obkom.net.ua/news/2007-11-07/1820.shtml
Відповіді
2007.11.07 | Микола Гудкович
І що? А ваш коментар?
2007.11.07 | Linx
саме мій? заборонити маршруткам рухатись взагалі
До речі, у Харкові, звідки до Києва приперся космічний діяч, тролейбуси їздять без ресорів. Щоб водії не ганяли.Тепер моя думка. Маршрутка - такий же учасник руху, як і інші, тільки він, крім усього, перевозить велику кількість живих людей. Тому права водія маршрутки аж ніяк не можна обмежувати. Навпаки, для пасажирського транспорту мають бути створені особливі привілегійовані умови.
2007.11.08 | Linx
Ну а ваш коментар?
2007.11.22 | Микола Гудкович
Тут (л)
http://iryn-mykola.livejournal.com/105560.html?mode=reply2007.11.22 | Linx
розкручуєте свій ЖЖ ;) ?
Микола Гудкович пише:> http://iryn-mykola.livejournal.com/105560.html?mode=reply
там трошки не по цій темі
Проїзд коштуватиме дорого, але так і має бути.
А так, як зараз — дешево і жахливо — не має.
А чого Ви вирішили, що проїзд має коштувати дорого?
Він має коштувати адекватно.
В нас в Ірпені проїзд в автобусі по місту від сьогодні становить 1 гривню (був 0,75). Я вважаю це аж занадто дорого. Довжина всього маршруту 3 км, автобус - ЛАЗ.
Ще при вартості 50 коп. водій за зміну не доздавав каси майже на 500 гривень (залишав собі на карман).
2007.11.22 | Микола Гудкович
Ні, просто щойно я вже написав…
Linx пише:> там трошки не по цій темі
Там суть — я проти маршруток, можна сказати, взагалі.
> Проїзд коштуватиме дорого, але так і має бути.
> А так, як зараз — дешево і жахливо — не має.
> А чого Ви вирішили, що проїзд має коштувати дорого?
> Він має коштувати адекватно.
Адекватно — це і є дорого. Для Київа найдешевша маршрутка чи автобус мають коштувати гривні дві. Звісно, для коротких маршрутів можна зробити виключення.
Взагалі, тут допомогло б введення зонної системи — все місто ділиться на зони, і якщо людина їде з 1-ї до 3-ї, тобто проїжджає три зони, то платить 1.50, по 0.50 грн за зону.
Але мають бути проїзні, за якими їздити дешевше. Для пенсіонерів проїзні мають бути взагалі дешевими — гривень десять.
Щось таке. Це і буде адекватно, повірте мені
2007.11.22 | Linx
Re: Ні, просто щойно я вже написав…
Микола Гудкович пише:> Linx пише:
> > там трошки не по цій темі
> Там суть — я проти маршруток, можна сказати, взагалі.
Ну а я про обмеження швидкості для "деяких" учасників руху
> > Проїзд коштуватиме дорого, але так і має бути.
> > А так, як зараз — дешево і жахливо — не має.
> > А чого Ви вирішили, що проїзд має коштувати дорого?
> > Він має коштувати адекватно.
> Адекватно — це і є дорого.
Абсолютно ні.
> Для Київа найдешевша маршрутка чи автобус мають коштувати гривні дві. Звісно, для коротких маршрутів можна зробити виключення.
Так так зараз і є! Завтра, можливо, ще дорожче буде.
> Взагалі, тут допомогло б введення зонної системи — все місто ділиться на зони, і якщо людина їде з 1-ї до 3-ї, тобто проїжджає три зони, то платить 1.50, по 0.50 грн за зону.
Це дуже незруча система. Якщо людині треба проїхати 1 зупинку, але вони в різних зонах?
> Але мають бути проїзні, за якими їздити дешевше. Для пенсіонерів проїзні мають бути взагалі дешевими — гривень десять.
Колись десь вводились (в Одесі?) соціальні магнітні карточки для пільгових категорій. По типу кредиток. Цікаво яка доля того проекту.
> Щось таке. Це і буде адекватно, повірте мені
2007.11.22 | Linx
Таки сталось (/)
«Космодрому» таки хватило дури свести до минимума скорость киевских маршруток
Киевский городской совет ограничил скорость движения по городу общественного транспорта - автобусов и маршрутных такси 50 км/час.
Такое решение Киевсовет принял на сессии.
По мнению Киевсовета, это ограничение позволит снизить уровень аварийности и улучшить качество транспортного обслуживания населения.
Киевсовет поручил Киевской городской государственной администрации принять меры по оборудованию автобусных маршруток соответствующими знаками об ограничении скорости движения, а также усилить контроль за соблюдением водителями установленного в Киеве скоростного режима.
Как сообщалось, ранее мэр Киева Леонид Черновецкий раскритиковал работу маршрутных такси, заявив, что маршрутки составляют недобросовестную конкуренцию общественному транспорту коммунального предприятия «Киевпастранс» и дублируют его маршруты.
Киевсовет решил установить предельную скорость движения для коммунального общественного транспорта, кроме такси, в пределах Киева 50 км/час.
Ранее Киевгорадминистрация изучала возможность ограничения скорости движения маршруток на территории города – до 50 км/час.
Украинские новости
http://www.obkom.net.ua/news/2007-11-22/1240.shtml
2007.11.22 | Сергей ГРУЗДОВ
Таки сталось шо чекалось
Глубокое изучение принципов дорожного движения, проведенное на уровне знаний ученика 8-го класса, позволяет утверждать, что, в частности, безопасность движения равна 100% при условии, если скорость движения равна 0 (нулю).Однако, так как движение - это жизнь, а транспорт предназначен для перемещения пассажиров не только внутри самих транспортных средств, то двигаться автомобилям по дорогам все-таки, простите за наглость, как-то надо.
Так вот, о главном в скорости (только в частности, только!): безопасность в потоке транспорта зависит от ОТНОСИТЕЛЬНЫХ скоростей единиц транспорта внутри потока.
Отсюда вывод: ограничивать скорость (если дорожные условия не позволяют двигаться быстро!) можно только ОДИНАКОВО ДЛЯ ВСЕХ автомобилей в городе.
Ну, вообще-то, надо помнить что-то из курса физики по теме "Механическое движение"...
2007.11.22 | stefan
- Швидкість 50 - 60км/год є отимальною для міста
Сергей ГРУЗДОВ пише:> Так вот, о главном в скорости (только в частности, только!): безопасность в потоке транспорта зависит от ОТНОСИТЕЛЬНЫХ скоростей единиц транспорта внутри потока.
> Отсюда вывод: ограничивать скорость (если дорожные условия не позволяют двигаться быстро!) можно только ОДИНАКОВО ДЛЯ ВСЕХ автомобилей в городе.
=====================================
Дійсно, як водій, можу сказати:
- Швидкість 50 - 60км/год є отимальною для міста.
Якщо є широкі багато полосні лінії, з добрими розв"язками(в Києві вони частково є), то там можна дозволити 80км/год(з "погрішністю" спідометрів це буде біля 90км/год).
2007.11.22 | Linx
Re: - Швидкість 50 - 60км/год є отимальною для міста
stefan пише:> Дійсно, як водій, можу сказати:
> - Швидкість 50 - 60км/год є отимальною для міста.
> Якщо є широкі багато полосні лінії, з добрими розв"язками(в Києві вони частково є), то там можна дозволити 80км/год(з "погрішністю" спідометрів це буде біля 90км/год).
Але вам, автолюбителям, дозволено ганяти з однією швидкістю, а ми в маршрутці тепер маємо їхати не швидше 50. Це нормально?
дурдом "Веселка"...
2007.11.23 | stefan
Re: - Швидкість 50 - 60км/год є отимальною для міста
Linx пише:> stefan пише:
> > Дійсно, як водій, можу сказати:
> > - Швидкість 50 - 60км/год є отимальною для міста.
> > Якщо є широкі багато полосні лінії, з добрими розв"язками(в Києві вони частково є), то там можна дозволити 80км/год(з "погрішністю" спідометрів це буде біля 90км/год).
> Але вам, автолюбителям, дозволено ганяти з однією швидкістю, а ми в маршрутці тепер маємо їхати не швидше 50. Це нормально?
> дурдом "Веселка"...
=============================
Обмеження швидкості повинно бути однаковим для всіх учасників руху по дорогах наших міст.
========
В ФРН, наприклад, по автобану дозволена швидкість 130км/год,
а в населених пунктах - 50км/год.
2007.11.22 | Сергей ГРУЗДОВ
Первая скорость для частников
Если Вы правильно зафиксировали желание ограничить скорость именно для ЧАСТНЫХ маршруток, то у меня возникает чисто-конкретно юридическое возражение.А что, маршруткам, принадлежащим коллективным, совместным или государственным предприятиям, будет дозволено ездить с бОльшей скоростью?
На скоко, пачиму эта... си?
2007.11.22 | Linx
меняем блатные номера, на номера госмаршруток