Суд поновив Мирославу Свистович на посаді мера Ірпеня
11/12/2007 | Майдан-ІНФОРМ
Сьогодні Київський адміністративний апеляційний суд своїм рішенням задовольнив позовні вимоги Ірпінського міського голови Мирослави Свистович, чиї повноваження депутати Ірпінської міської ради достроково припинили 3 квітня 2007 року.
Рішення Ірпінської міської ради, прийняте з вигаданих та висмоктаних з пальця підстав визнане неправомірним, і суд поновив М. Свистович на посаді мера.
Викликані свідками депутати міської ради (в т. ч. і секретар ради Анатолій Мороз) до суду не з’явилися за винятком одного, голови фракції БЮТ Олега Сотнікова, якого свідком не викликали. В суді О. Сотніков проявив видатну забудькуватість щодо подій, дав з інших питань плутані покази, а також припустився відвертої брехні, стверджуючи зокрема, що спільне засідання комісій, яке начебто відбулося 2 квітня, проходило в готелі „Ірпінь”, бо депутатам не давали приміщення в будинку міськради. Насправді всім, хто має хоча б найменший стосунок до цієї будівлі, чудово відомо, що депутати не те що не зверталися з бодай проханням дати їм ключа від будь-якого кабінету, але й, навпаки, мали можливість збиратися в раді будь-коли, в т.ч. у вихідні дні, що вони і робили регулярно, коли їм це заманеться, не питаючи ні в кого дозволу.
Рішення Ірпінської міської ради, прийняте з вигаданих та висмоктаних з пальця підстав визнане неправомірним, і суд поновив М. Свистович на посаді мера.
Викликані свідками депутати міської ради (в т. ч. і секретар ради Анатолій Мороз) до суду не з’явилися за винятком одного, голови фракції БЮТ Олега Сотнікова, якого свідком не викликали. В суді О. Сотніков проявив видатну забудькуватість щодо подій, дав з інших питань плутані покази, а також припустився відвертої брехні, стверджуючи зокрема, що спільне засідання комісій, яке начебто відбулося 2 квітня, проходило в готелі „Ірпінь”, бо депутатам не давали приміщення в будинку міськради. Насправді всім, хто має хоча б найменший стосунок до цієї будівлі, чудово відомо, що депутати не те що не зверталися з бодай проханням дати їм ключа від будь-якого кабінету, але й, навпаки, мали можливість збиратися в раді будь-коли, в т.ч. у вихідні дні, що вони і робили регулярно, коли їм це заманеться, не питаючи ні в кого дозволу.
Відповіді
2007.11.12 | Alexx
Re: Суд поновив Мирославу Свистович на посаді мера Ірпеня
Справидливість є і за неї треба боротися, це не я сказав, хтось інший, але гарно. Перша велика перемога.2007.11.12 | Сахаров
Найщиріші поздоровлення.
2007.11.12 | So_matika
Отже, "справедливість є, за неї варто боротися" (с) БЮТ
Хочу бачити, ба навіть фіксувати картину примусового виносу тільця О.Бендера з Ірпінського виконкому (цікаво до речі, як таваріщ Бендер сьогодні спатиме)2007.11.12 | Адвокат ...
"І унашому селі, і у вашому селі є БЮТ!"
2007.11.13 | Тарас Токар
... та й "Наша Україна"
2007.11.12 | Koala
А я хочу прочитати, як Шеляженко напише про це:
"колишній мер Ірпеня, знятий за неефективність, рейдерськими методами повертається в свій кабінет"...А в іншому - мої щирі вітання!
2007.11.12 | So_matika
Ви впевнені, що він саме так напише?
Koala пише:> "колишній мер Ірпеня, знятий за неефективність, рейдерськими методами повертається в свій кабінет"...
Саме так і напише? Здається, ви дещо перебільшуєте...
2007.11.14 | Юрій Шеляженко
де коали таку траву беруть?
2007.11.15 | Михайло Свистович
то оприскане хімікатами листя евкаліпту так діє
2007.11.15 | Тарас Токар
Re: А я хочу прочитати, як Шеляженко напише про це:
Koala пише:> "колишній мер Ірпеня, знятий за неефективність, рейдерськими методами повертається в свій кабінет"...
>
> А в іншому - мої щирі вітання!
звідки та цитата???
2007.11.13 | Alexx
Re: Отже, "справедливість є, за неї варто боротися" (с) БЮТ
Дозвольте внести корективу, О. Бендера не виносили, виносили Паніковського.2007.11.12 | Адвокат ...
Вітаю!
2007.11.12 | OlalaZhm
Re: Вітаю!
Йолі, невже суд таки в Україні є?2007.11.12 | Адвокат ...
Грець го зна! Мо` і є, а мо` це є "флюктуація вакууму".
Позаяк,-- "тримаємо кулаки" за те, щоб пані Мирослава не успадкувала долю пана Жовтяка!2007.11.12 | троль ak1001
чудеса... поздравляю
2007.11.12 | samopal
Да здравствуєт самий гуманний суд в мірє!?
А як щодо усяких там виборів - суд вже визнав їх "недійсними", "безпідставними", "сфальшованими" і "такими, що не відбулись"? А хто відповідатиме за їх "злочинну організацію" (а також за "співучасть")?2007.11.13 | Михайло Свистович
Re: Да здравствуєт самий гуманний суд в мірє!?
samopal пише:> А як щодо усяких там виборів - суд вже визнав їх "недійсними", "безпідставними", "сфальшованими" і "такими, що не відбулись"?
Які вибори? Не було ніяких виборів.
2007.11.13 | samopal
Так, значить, то був "спіктакль"? Тільки в Ірпені, чи ще де?
Цікаво, що буде, коли який-небуть адміністративний суд випадково виявить, що ні старими, ні новими виборчими законами та Конституцією України не передбачено ніякого "третього туру" виборів?Чи визнав самий гуманний адміністративний суд вибори мера НЕЗАКОННИМИ?
Чи існує хоч якась (хоча б адміністративна ) відповідальність за організацію та проведення незаконних виборів? А за участь у них?
2007.11.13 | jz99
Re: Так, значить, то був "спіктакль"? Тільки в Ірпені, чи ще де?
samopal пише:> Цікаво, що буде, коли який-небуть адміністративний суд випадково виявить, що ні старими, ні новими виборчими законами та Конституцією України не передбачено ніякого "третього туру" виборів?
Не мучтеся, подайте нарешті позов. Без нього який-небуть адміністративний суд нічого випадково не виявлятиме. А "третього туру" і з позовом не виявить, бо його не було Було переголосування, бо визнано "спіктаклєм" другий тур у виконанні талановитих "режисерів". Тобто, відбулося два тури, все за Конституцією.
2007.11.14 | samopal
Спагетті?
Ні Конституцією, ні виборчим законодавством ніяке переголосування не передбачене. Але мова навіть не про це, а про те, що створюється чимраз більше прецедентів перегляду результатів виборів без доведення їх нелегітимності. Це комусь вигідно?2007.11.14 | jz99
Угу, без кетчупу, щоб вдавитися
samopal пише:> Ні Конституцією, ні виборчим законодавством ніяке переголосування не передбачене.
А фальсифіковане голосування передбачене?
Країна не трамвай — рейки скінчилися, і стоп. Якщо хтось дерево завалив впоперек дороги, треба розчистити і далі їхати. Ми люди, а не автомати, щоб працювати на перфокартах, набитих, бува, з помилками. Вам не подобається бути людиною?
2007.11.14 | samopal
Людина без кетчупу?
jz99 пише:А фальсифіковане голосування передбачене?
Передбачене
jz99 пише:
Вам не подобається бути людиною?
Знову без кетчупу?
Мені набридла регулярна участь лісорубів у забезпеченні руху трамваїв.
2007.11.14 | jz99
І не кажіть, без кетчупу то вже й не людина
samopal пише:> jz99 пише: А фальсифіковане голосування передбачене?
> Передбачене
Так і написато в Конституції? Тоді ЦВК мало оголосити перед проведенням другого туру, що він буде фальшований, як це й дозволено Конституцією.
> Вам не подобається бути людиною?
> Знову без кетчупу? Мені набридла регулярна участь лісорубів у забезпеченні руху трамваїв.
Готуєте Ви яєшню за рецептом. Там написано "розігрійте пательню... налийте олії або киньте сальця... розбийте яйце... друге... третє... посоліть... покришіть цибульки... смажте... їжте на здоровля" А Ви розбили яйце, і бачите (е-е-е... чуєте), що воно тухле. У крамниці Вас надурили. Здоровий глузд Вам підказує, що яйця треба поміняти і почати процес заново. Але рецепт про це мовчить. Кінець перфострічки.
2007.11.14 | Михайло Свистович
То було опитування громадської думки.
І навіть при цьому не обійяшлися без фальсифікацій.Нагадую, що дострокові вибори мера може призначити лише Верховна Рада. А з вечора 2 квітня в Україні її не було. Вона була розпущена, і це визнають на сьогодні усі.
2007.11.14 | samopal
Ну. і шо воно показало?
Михайло Свистович пише:І навіть при цьому не обійяшлися без фальсифікацій.
У нас ще жодного разу жодне "опитування" без них не обходилось. Проблема у тому, що цього ніхто не довів, а якщо разок і довів, то винних не покарав.
Михайло Свистович пише:
Нагадую, що дострокові вибори мера може призначити лише Верховна Рада. А з вечора 2 квітня в Україні її не було. Вона була розпущена, і це визнають на сьогодні усі.
Це, як-мінімум, спірне питання. Принаймні, щодо дати "першого розпуску" після якого довелося проводити ще кілька. Якщо цю дату вважати "првильною", то останні парламенські вибори проведені з очевидним порушенням термінів. ну, і пішло-поїхало...
Про те, що там на сьогодні хто визнає давайте не будемо.
У вашому випадку адміністративний суд не визнав вибори незаконними, такими, що не відбулися, чи такими, результати яких встановити неможливо. Рішення про незаконність відставки мера (яким би справедливим воно не було) лише підтверджує той факт, що в країні панує бардак.
Ви можете вважати, що результати того "опитування" підтвердили підтримку вашої позиції. Але якої - тієї, що вибори є несправедливими, чи тієї, що "усі вони однакові" (кандидати, мається на увазі)?
Я не володію достатньою інформацією для якихось конкретніших висновків, але якщо це рішення суду не є частиною ширшого процесу, внаслідок якого буде доведена нелегітимність новообраного мера, то спроба його виконати (imho) буде "політично" не на вашу користь.
2007.11.15 | Михайло Свистович
Нічого, бо було сфальсифіковане
Хоча ми знаємо його справжні результати від самих фальсифікаторів: перше місце - Свистович, друге - Демчишин з майже на третину гіршим результатом, третє - Бондар з трохи гіршим за Демчишина результатом.samopal пише:
>
> У нас ще жодного разу жодне "опитування" без них не обходилось
Обходилось і не одне
>
> Проблема у тому, що цього ніхто не довів, а якщо разок і довів, то винних не покарав
За фальсифікацію опитування, здається, не карають
>
> Це, як-мінімум, спірне питання
Нє, не спірне.
>
> Принаймні, щодо дати "першого розпуску" після якого довелося проводити ще кілька
І навіть заново збирати ВР на два дні (призупиняти указ), щоб знову прийняти вже прийняті зборами депутатів певні необхідні державі документи. І лише ці документи вважаються дійсними. Постанову про вибори в Ірпені серед них немає.
> Про те, що там на сьогодні хто визнає давайте не будемо
Ви не будете, я буду
> У вашому випадку адміністративний суд не визнав вибори незаконними, такими, що не відбулися, чи такими, результати яких встановити неможливо
Так виборів не було, а опитування нікому проводити не забороняється.
>
> Я не володію достатньою інформацією для якихось конкретніших висновків
А я володію
>
> але якщо це рішення суду не є частиною ширшого процесу, внаслідок якого буде доведена нелегітимність новообраного мера, то спроба його виконати (imho) буде "політично" не на вашу користь
Хіба що у Ваших очах Народ і Ірпені, наприклад, не має Ваших сумнівів
2007.11.15 | Linx
Re: Нічого, бо було сфальсифіковане
Михайло Свистович пише:> Хоча ми знаємо його справжні результати від самих фальсифікаторів: перше місце - Свистович, друге - Демчишин з майже втричі гіршим результатом, третє - Бондар з трохи гіршим за Демчишина результатів.
У Демчишина не втричі менше голосів, а на третину.
До того ж, що тут сперечатися при явці в 20%.
2007.11.15 | Михайло Свистович
Re: Нічого, бо було сфальсифіковане
Linx пише:>
> У Демчишина не втричі менше голосів, а на третину.
Я так і хотів написати, але, роблячи купу справ одночасно, помилився Зараз виправлю.
> До того ж, що тут сперечатися при явці в 20%
Справжня явка була іще меншою, але ніхто сперечатися не збирається. Це самопалу хочеться. Ну ще і Бондарю. Їм би познайомитись, знайшли б спільну мову
2007.11.15 | samopal
Це вже хтось довів?
Михайло Свистович пише:Хоча ми знаємо його справжні результати від самих фальсифікаторів: перше місце - Свистович, друге - Демчишин з майже втричі гіршим результатом, третє - Бондар з трохи гіршим за Демчишина результатів.
Ви можете "знати" що-завгодно, але це нічого не доводить. Мороз, наприклад, "знає", що він пройшов до парляменту. Клмуністи знають. що вони набрали значно більше голосів, а усі фальсифікації були на користь БЮТ, хоча ця політична сила перебуває в опозиції і має незначний вплив на рішення "керівних органів фальсифікації".
Може які маркетингові чи соціольогічні опитування у нас де і проводили чесно, але вибори ще ні. Однак єдиний випадок, коли виборці не визнали очевидних фальсифікацій стався у 2004-му році (може щось таке бувало десь і на місцевих виборах, але, крім Мукачева, якось більше нічого не пригадується). Інших випадків фальсифікацій (які вплинули на результат виборів) ніхто так і не довів. Ви теж. Щодо низької явки тих же ірпінських виборців, то і вона може свідчити не лише про невизнання законості проведення виборів, а й про те, що "усі вони однакові" і вибирати ні з кого. У Черкасах за мера теж проголосували яких 12-13 відсотків від усіх виборців за такої ж мінімальної явки, але я щось не чув, щоб ви вважали Одарича "виконуючим обов'язки", чи вважаєте?
Михайло Свистович пише:
Ви не будете, я буду
Та будете... І не тільки ви, адже дострокові парламенські вибори повинні були відбутися не пізніше, як за 60 днів від часу розпуску парламенту, а бажаючих вважати те, що відбулося у кінці вересня "опитуванням" теж не бракує, і серед них немало тих, хто не брав у виборах участі.
Михайло Свистович пише:
Так виборів не було, а опитування нікому проводити не забороняється.
Михайло Свистович пише:
Народ і Ірпені, наприклад, не має Ваших сумнівів
Це твердження нічим не доведене, а вважати вас "ірпінським народом" я не можу. Зрештою, я не маю нічого проти "відновлення справедливості" в Ірпені, просто згадане рішення суду цього питання повністю щн не вирішує.
2007.11.15 | Михайло Свистович
А навіщо доводити, що небо - блакитне?
Так само як не було сенсу доводити Вам, що ми з ЛАЗом чи з "Богданом" (я вже й не пам"ятаю) ну ніяк не пов"язані. Вам хочеться - доводьте, а в мене на такі дурниці часу немає.samopal пише:
>
> Ви можете "знати" що-завгодно, але це нічого не доводить
Кому не доводить? Вам не доводить? Так мене це менш за все хвилює
>
> Мороз, наприклад, "знає", що він пройшов до парляменту
Успіхів йому у його знаннях. Як і Бондарю у його.
>
> Клмуністи знають. що вони набрали значно більше голосів, а усі фальсифікації були на користь БЮТ, хоча ця політична сила перебуває в опозиції і має незначний вплив на рішення "керівних органів фальсифікації"
В клімуністам успіхів у їх знаннях. Як і Бондарю у його.
>
> Може які маркетингові чи соціольогічні опитування у нас де і
проводили чесно, але вибори ще ні
А в Ірпені не було виборів після 2006 року
>
> я щось не чув, щоб ви вважали Одарича "виконуючим обов'язки", чи вважаєте?
ні, не вважаю
>
> Це твердження нічим не доведене
Кому не доведене? Вам? Так я і не збираюсь Вам нічого доводити. В мене на цю непотрібну справу часу немає.
>
> а вважати вас "ірпінським народом" я не можу
то й не вважайте, мене це якось мало хвилює
>
> згадане рішення суду цього питання повністю щн не вирішує
вирішує
2007.11.15 | samopal
Угу. Особливо уночі.
Михайло Свистович пише:Так само як не було сенсу доводити Вам, що ми з ЛАЗом чи з "Богданом" (я вже й не пам"ятаю) ну ніяк не пов"язані.
Щось ваш "пристрій для стирання пам'яті" заїдає, чи для "розархівовування"... раз вас знову "перемкнула ні па темє".
Свого часу я звернув увагу, що ковинарі Майдан-Інформа роповсюджували тенденційну інформацію (а по-суті - брехню) про ЛАЗ - не перевіривши, не вказавши джерела, та не надавши, хоча б, власних коментарів. Ви ж чомусь ще й досі сприймаєте це як особисту образу, хоча неодноразово відхрещувалися від звання "редактора", чи "політика"...
Михайло Свистович пише:
А в Ірпені не було виборів після 2006 року
Чєм дакажетє - аргУментoм?
Михайло Свистович пише:
вирішує
Не кажіть гоп...
А як "не маєте часу" тут щось комусь доводити, то не беріться...
2007.11.15 | Михайло Свистович
А вночі - чорне
samopal пише:>
> Щось ваш "пристрій для стирання пам'яті" заїдає
Та ні, витирає ж, як бачите. Він так завжди, поступово.
> Свого часу я звернув увагу, що ковинарі Майдан-Інформа роповсюджували тенденційну інформацію (а по-суті - брехню) про ЛАЗ - не перевіривши, не вказавши джерела, та не надавши, хоча б, власних коментарів.
А які коментарі можуть бути про те, що ми не в курсі? Нам надіслали прес-реліз, ми й розмістили, бо виглядав ніби нормально. Якби Ви менше зудили, а написали б фахове заперечення у вигляді новини, ми б теж його розмістили.
> Ви ж чомусь ще й досі сприймаєте це як особисту образу
Ні, я сприймаю це як Вашу параною (бо це було не вперше). Які тут образи? В нас у новинах таке буває, що дійсно хоч за голову хапайся. Оце мене ображає. Але що поробиш? Волонтерський ресурс. Ви ж лише на позицію "Не так" здатні. Жодного конструктиву.
> хоча неодноразово відхрещувалися від звання "редактора"
І зараз відхрещуюсь. Був би редактором, багатьох новин тут не було б. Наприклад, про той баян з підписом Яворівського.
>
> Чєм дакажетє - аргУментoм?
Я вже доводив. Розпуском ВР. Якщо Вам мало, це Ваші проблеми і Бондаря.
>
> Не кажіть гоп...
А я таки скажу
> А як "не маєте часу" тут щось комусь доводити, то не беріться...
А пагаваріть?
2007.11.16 | samopal
А вдень і сірим буває... (/)
Михайло Свистович пише:витирає ж, як бачите. Він так завжди, поступово.
Ну, про поступове затухання та про паранойу якось іншим разом.
Михайло Свистович пише:
А пагаваріть?
Та я бачу...
Може краще про заяву улюбленого прокурора президентів України щось скажете:
Піскун вважає, що легітимність дострокових виборів – 2007 може бути поставлена під сумнів: "Дуже багато юридичних казусів, що при політичній волі і бажанні (наприклад, КС) і при нормальному юридичному аналізі можна поставити під сумнів".
http://193.178.146.18/news/2007/11/15/66915.htm
А він же за авторитет президента пережива...
2007.11.16 | Михайло Свистович
Re: А вдень і сірим буває... (/)
samopal пише:>
> Може краще про заяву улюбленого прокурора президентів України щось скажете
Скажу. Він може говорити що хоче. Як і Бондар. Скоро в Ірпені з"явиться місцевий божевільний, який встановить намет і буде стверджувати, що мерія - тут й вестиме прийом, бо, як і прокуратура, якщо вірити Піскуну, мерія не прив"язана до певного будинку.
2007.11.15 | NeZar
І що далі?
>
> > У вашому випадку адміністративний суд не визнав вибори незаконними, такими, що не відбулися, чи такими, результати яких встановити неможливо
>
> Так виборів не було, а опитування нікому проводити не забороняється.
Михайло, а хто оплатив організацію цього "опитування"?
Я не пойняв, що там на рахунок депутатів? Чи буде Мирославі з ким працювати, чи просто пордовжиться конфронтація?
2007.11.15 | Михайло Свистович
Приступати до обов"язків Re: І що далі?
NeZar пише:>
> Михайло, а хто оплатив організацію цього "опитування"?
Державний бюджет
>
> Я не пойняв, що там на рахунок депутатів? Чи буде Мирославі з ким працювати, чи просто пордовжиться конфронтація?
Побачимо. Я ж не пророк. Все залежатиме від депутатів. Я б хотів, щоб вони іще пару разів її зняли. Тоді б Верховна Рада їх розпустила.
2007.11.16 | saha
А ви вже готові взяти всю владу в місті?
Ви готові до виборів?чи є у вас партія, яка б не кинула як патріоти Зінченка минулого разу?
Сенс в розпуску ?
Виберуть тих же БЮТівців знову
2007.11.16 | Михайло Свистович
Всю владу не вдасться, а гірше ніж зараз не буде
2007.11.12 | Абу
за це треба випити
2007.11.12 | Shooter
і то багато
2007.11.12 | stefan
Вітаю обох Свистовичів і не тільки!!!
2007.11.12 | Linx
А що в суботу відбувалось в СШ №3?
Бачив в суботу вранці як Бондарь з спортивною сумкою сам один підходив до ганку третьої школи.2007.11.13 | Михайло Свистович
Не знаю Re: А що в суботу відбувалось в СШ №3?
2007.11.12 | 123
вітаю
2007.11.12 | saha
Я думаю это не без воли президента
наверное все таки решили направить энергию Мирославы на борьбу с Ирпеньским БЮТом.2007.11.12 | Linx
Мирослава воює з БЮТом?
Взагалі то Бондар - "людина президента". Секретаріат ім.Балоги - його другий дім.2007.11.12 | saha
Я це знаю
У СП маленька проблемка хоч десь треба ЮВТ виставить пакосною, а скрізь такі як Бондар, ганблять імя президента, є підозра що ним пожертвували, як пішаком, в великій грі облий дерьмом Тимошенко, назхивается .Теперь то Мирославе придется кричать чт оБЮТовские депутаті в Ирпене козлы, а не бондарь прибанковская шавка.
2007.11.13 | Михайло Свистович
Re: Я це знаю
saha пише:>
> Теперь то Мирославе придется кричать чт оБЮТовские депутаті в Ирпене козлы
Чому доведеться? І що заважало їй до цього про це кричати? Як і про НУшних депутатів, і про ПР-івських, і про СПУ-шних, і про УНП-шних.
2007.11.12 | громадянин
Re: Суд поновив Мирославу Свистович на посаді мера Ірпеня
Слава Україні! Слава пані Мирославі!2007.11.12 | Хвізик
вітання
2007.11.12 | странник
Справедливість є?
2007.11.12 | Kronk
тиць-пи..диць!
2007.11.12 | zmej_gorynych
Re: Суд поновив Мирославу Свистович на посаді мера Ірпеня
1. Щиро вітаю!2. Сказавши "А", відповідному суду просто необхідно сказати і "Б". Тобто, сцуки, котрі "варили воду" і йшли на відвертий підлог, мають бути показово відправлені на шконку.
3. А по-великому рахунку тактику владно-мордатої шпани вважаю виправданою. Зараз, гадаю, ще розпочнеться період "невидачі ключів", ховання бухгалтерів та іншого зволікання ХЗ з чим (апеляцій та всякої іншої х..ні). І так дотягнеться (в ідеалі для наволочі) до нових виборів.
2007.11.12 | Shooter
Рішення суду остаточне? І що робити з новим мером?
2007.11.12 | samopal
Анігіліравать! Або посадити. За круглий стіл. Обох.
Виробляти консесус. Для розширення стабілізації... Цікаво, хто у них там зараз за "опалювальний сезон" відповідатиме?2007.11.12 | Адвокат ...
Хто-хто? Дід Піхто! Анніґіліренмашин,-- ясен пєнь!
2007.11.13 | Михайло Свистович
Re: Анігіліравать! Або посадити. За круглий стіл. Обох.
samopal пише:> Цікаво, хто у них там зараз за "опалювальний сезон" відповідатиме?
Той, хто виконує обов"язки мера
2007.11.13 | SpokusXalepniy
Остаточне поновлення Мирослави на посаді буде лише за умови...
Остаточне поновлення (тобто справжні польоти крокодилів) Мирослави на посаді буде лише за умови компромісу між Сходом і Заходом громодян Ірпиня (низенько, низенько) і набуде чинності лише з підписанням угоди - першого Ірпинського Універсалу (і тільки в воєноє врємя).2007.11.14 | Михайло Свистович
Re: Остаточне поновлення Мирослави на посаді буде лише за умови...
SpokusXalepniy пише:> Остаточне поновлення (тобто справжні польоти крокодилів) Мирослави на посаді буде лише за умови компромісу між Сходом і Заходом громодян Ірпиня (низенько, низенько) і набуде чинності лише з підписанням угоди - першого Ірпинського Універсалу (і тільки в воєноє врємя).
Яку рідкісну фігню Ви пишете
2007.11.15 | SpokusXalepniy
Це не я, це ваш президент.
Михайло Свистович пише:> SpokusXalepniy пише:
> > Остаточне поновлення (тобто справжні польоти крокодилів) Мирослави на посаді буде лише за умови компромісу між Сходом і Заходом громодян Ірпиня (низенько, низенько) і набуде чинності лише з підписанням угоди - першого Ірпинського Універсалу (і тільки в воєноє врємя).
> Яку рідкісну фігню Ви пишете
Я лише продовжую тезу, розпочатою самопалом, який скопиював її з президентської поведінки.
Кричали "Так, Ющенко!" ? То їжте.
2007.11.15 | Михайло Свистович
Re: Це не я, це ваш президент.
SpokusXalepniy пише:>
> Я лише продовжую тезу, розпочатою самопалом
От нема Вам чим зайнятися
2007.11.12 | alx_1904
С мером то фигня, кто бабаки потраченные на выборы бюджетом верн
ёт2007.11.12 | Адвокат ...
Тей, ху питає.
2007.11.13 | Михайло Свистович
Не остаточне, але таке, яке набуло законної сили.
2007.11.13 | Kaccaндpa
Re:І що робити з новим мером?
Ha мicці "новoгo" я б чeмнo відклaнялacя i пepeдалa (без кoмeдій) уповнoважeння M. Cвиcтoвич!2007.11.12 | SpokusXalepniy
Свет в конце тоннеля подкрался откуда не ждали!
Теперь новая задача - объяснить с чего бы это суд вынес справедливое решение. Неужели Свистовичи принесли судье больше, чем Ахметов?Я, конечно, понимаю - Ахметов последнее время протратился - приобрёл два металлургических завода (в Италии и Англии), а Свистовичи, стиснув зубы, экономили каждую копейку... Ну, в любом случае:
П_о_з_д_р_а_в_л_я_ю_!
2007.11.12 | Адвокат ...
Питання: а до чого тат АхмєтоФФ?
2007.11.12 | Linx
от-от, коліться, якщо знаєте
2007.11.13 | Михайло Свистович
Re: Свет в конце тоннеля подкрался откуда не ждали!
SpokusXalepniy пише:> Неужели Свистовичи принесли судье больше, чем Ахметов?
Звичайно більше, бо Ахметов не приніс судді нічого, а ми сплатили якесь там державне мито у кілька гривень.
> Я, конечно, понимаю - Ахметов последнее время протратился - приобрёл два металлургических завода (в Италии и Англии), а Свистовичи, стиснув зубы, экономили каждую копейку...
Ми теж потратились. Аж до того, що довелось позичати гроші аби доїхати до суду. І не могли навіть зателефонувати про перемогу, а тому надсилали есемески. Деякі несвідомі, типу Абу, у відповідь надсилали есемески з питаннями, що змушувало мене витрачати гроші ще й на відповідь їм, що в нас немає грошей на відповідь Але й після цього він мав нахабство зателефонувати і запросити в гості, на що я відповів йому, що немає часу і грошей. Він же сказав, що в нього багато горілки і є гроші, щоб оплатити мені дорогу (до нього з Ірпеня і назад - 6 грн.) Так що будьте свідком, щоб він не зажлобився Правда, він нічсого не сказав про закуску, а я так відвик вже пити, що навіть сьогодні відсвяткували лише шампанським, яке приніс один з прихильників нам додому, прочитавши в інтернеті повідомлення.
2007.11.13 | Абу
при свідках повторюю - горілка в холодильнику
і навіть якийсь закусь вже припасенотак що мусиш бути ввечері, а то прибіг сьогодні зранку, коли порядні люди тільки працювати починають
2007.11.12 | alx_1904
Поздравляю!!! Совет: готовьтесь к тому, что опротестуют
Удачи!2007.11.12 | Tatarchuk
вау. и вы с нами?
2007.11.12 | alx_1904
Изредка, когда вы не нарушаете Законы и не беспредельничаете
я же говорил, что главное - Закон один для ВСЕХ, без исключений, в отличии от вас и вам подобных2007.11.12 | юрист
Re: Суд поновив Мирославу Свистович на посаді мера Ірпеня
Дуже цікава ситуація, нагадує Боярку. Як Ви думаєте у Бондаря є шанс?2007.11.14 | Михайло Свистович
Re: Суд поновив Мирославу Свистович на посаді мера Ірпеня
юрист пише:> Дуже цікава ситуація, нагадує Боярку. Як Ви думаєте у Бондаря є шанс?
Про який шанс йдеться? Якщо про шанс не потрапити під кулю кредиторів, яким він наобіцяв повну торбу, то, напевно, є. Світ великий. Кажуть, у Новій Каледонії місцеві каячки радо прихистять у себе будь-якого білого чоловіка фертильного віку
2007.11.12 | Мартинюк
Це добра звістка
Таким чином відновлюється віра у адекватність української влади.2007.11.12 | Linx
А влада до чого? поновив конкретний суд
2007.11.12 | observer
??? "судова гілка влади"
2007.11.12 | Volodymir
government - суди у тому числі
2007.11.13 | Linx
Вітаю
Тобто, завдяки вчорашньому рішенню судді Київського адміністративного апеляційного суду ви всі повірили в адекватність української влади.Ну що ж, вітаю. Небагато ж вам потрібно.
2007.11.13 | Мартинюк
Появилася надія що влада хоча б інколи може виглядати адекватною
В даному випадку адекватно повела себе судова гілка влади.Бачу ви дотримуєтеся небезпечної ілюзії щодо того, що незалежність різних гілок влади одна від одної означає і те, що вони живуть у якихось окремих вимірах і просто не помічають одна одну. Це не так - три гілки влади в нормальних демократичних укладах взаємно контролють законність і суспільну адекватність дій одна одної, не даючи одна одній вийти за межі Закону та Конституції.
Якщо десь у Європі поліція виявляє і незаперечно доводить що якийсь суддя є педофіл чи хабарник, то на тому його безтурботне і "недоторкане" життя таким бути перестає.
Те саме і з іншим вітками влади. Інституційна, кадрова і фінансова незалежність законодавчої, судової і виконавчої влади одна від іншої призначена в першу чергу для того аби ці гілки могли в разі передбаченої Конституцією необхідності безперешкодно і з усією наданою їм Законом силою впливати одна на одну.
Бо головна біда примітивної ( інституційної та фінансової) залежності гілок влади одна від одної, полягає в тому що вони починають взаємно потурати зловживанням одна одної.
2007.11.12 | Сергей ГРУЗДОВ
Мои поздравления! :)
2007.11.12 | V.S.O.P
?????
А хто в курсі чого в виконкомі ще й досі горить світло???2007.11.12 | Tatarchuk
Re: ?????
http://maidan.org.ua/static/news/2007/1194886364.html2007.11.12 | V.S.O.P
Re: ?????
Я маю на увазі хто там і що вони там роблять???2007.11.12 | So_matika
Re: ?????
V.S.O.P пише:> Я маю на увазі хто там і що вони там роблять???
А на якому поверсі? Якщо на другому - то це О.Бендер п"є корвалол на брудершафт з Морозом.
2007.11.13 | Linx
Re: ?????
V.S.O.P пише:> А хто в курсі чого в виконкомі ще й досі горить світло???
Там інколи і по суботах, і по неділях горить до півночі світло.
Особливо часто верхні поверхи, праве крило.
2007.11.14 | Михайло Свистович
Re: ?????
Linx пише:>
> Там інколи і по суботах, і по неділях горить до півночі світло.
> Особливо часто верхні поверхи, праве крило.
Там вирішуються земельні питання
2007.11.12 | V.S.O.P
які дії Мирослави далі, вона піде завтра в виконком?
і в свій кабінет???2007.11.12 | Volodymir
а постанову вже видали?
Технічно все можна зробити швидко.Цікаво таки, як системно і методично будуть відпрацьовуватися хоча б основні напрямки: адміністративний (залучення місцевої команди, фінанси), економіка, політичний (вибудовування озброєного нейтралітету із фракцією депутатиків, єфективне поширення досвіду як соціально значущого факту, важливого як прецедент для київського регіона, якоріння інтересами диверсифікованого бізнесу), юридичного, бо далі буде і силами не одного бондаря.
Взагалі, цікаво як була виконана постанова недієздатної ВР щодо дострокових, та ще обгрунтованих кривими документами, та з порушенням регламенту - окрема тема для дослідження втручання у справи місцевого самоврядування на рівні прмватних інтересів.
Це і так буде відпрацьоване, щоб корпус набув пам'ті.
Цікаві коментарі юридичної команди щодо тактики для отримання мотивувальної частини.
2007.11.13 | громадянин
Re: а постанову вже видали?
Було б непогано, щоб очищення влади розпочалося з Ірпеня, але влада ніколи добровільно владу не віддавала.2007.11.13 | Михайло Свистович
Re: які дії Мирослави далі, вона піде завтра в виконком?
V.S.O.P пише:> і в свій кабінет???
Вона подивиться по настрою
2007.11.13 | Свiдомий
Михайле, як тепер домагатиметеся виконання рiшення суду?
2007.11.13 | Михайло Свистович
впертоRe:Михайле,як тепер домагатиметеся виконання рiшення суду?
2007.11.13 | Свiдомий
Ну це зрозумiло. А якими конкретно будуть Вашi дiї?
2007.11.13 | Абу
пропозиція - взяти штурмом мерію, десь так о 4 ранку
бандерлогів треба брати тепленькими2007.11.13 | Свiдомий
Менi подобається iдея такого "рейдерства".
2007.11.13 | Linx
І що? Вам потрібен скандал?
2007.11.14 | Михайло Свистович
Воно тобі треба так рано вставати?
Вони десь о 3-й лише засинають в передчутті штурму, зате зранку біля міськради ні машин, ні людей на початку робочого дня. Відсипаються, мабуть2007.11.14 | Катя
Re: Воно тобі треба так рано вставати?
Позич ще 6 грн і купи окуляри, якщо ти не бачиш працівників виконкому на роботі!!!!!!!!!!!!2007.11.14 | Михайло Свистович
Re: Воно тобі треба так рано вставати?
Катя пише:> Позич ще 6 грн і купи окуляри
А чому 6 грн.? І в мене є окуляри. Хороші.
> якщо ти не бачиш працівників виконкому на роботі!!!!!!!!!!!!
Я бачу. Де я писав, що я їх не бачу, хамовита й неадекватна дівчинко?
2007.11.14 | Михайло Свистович
грамотнимиRe:Ну це зрозумiло. А якими конкретно будуть Вашi дiї?
2007.11.13 | blueandwhite
супер
щиро поздоровляю2007.11.13 | Арета
Мої гратуляції!!!
2007.11.13 | Bayan
То якесь чудо, або гримаса системи. Але Свистовичів вітаю!
2007.11.13 | Тарас Токар
Вітаю Мирославу з перемогою і поверненням!!!
2007.11.13 | Бурлака
І все таки за неї варто боротись!
Я маю на увазі справедливість. Вітаю!2007.11.13 | Kohoutek
Удачи!
2007.11.13 | Kaccaндpa
Re: Суд поновив Мирославу Свистович на посаді мера Ірпеня
Вiтaю i мера Ірпеня пaнi Мирославу Свистович, її piдниx тa уcix її мeшкaнців-пpиxильникiв цьoгo cлaвнoгo мicтa з пepeмoгoю. Українo,беpи пpиклaд зi cвoїx нaйкpaщиx!!!!Mнoгaя лiтa!2007.11.13 | TALIBAN
Re: Суд поновив Мирославу Свистович на посаді мера Ірпеня
И что з этого? Ничего не изменится2007.11.14 | Михайло Свистович
Re: Суд поновив Мирославу Свистович на посаді мера Ірпеня
TALIBAN пише:> И что з этого? Ничего не изменится
З точки зору справжнього таліба - дійсно нічого не зміниться. Ні чадра, ні паранджа для працівниць виконкому запроваджена не буде.
2007.11.13 | Ірпінська партія"ПОРА"
"ПОРА" вже міняти владу на біль чесніших!!!!
ПОРА вже нашому місту жити по законам а не по кількості грошей у мера!Бо після мера Бондаря І фракції БЮТ -"Сотнікова ,Коломіець,Мороза,Ващенка,та інших "чесних" БЮТІВЦІВ" від землі в МІСТІ ІРПІНЬ нічого не залишиться!!! А тут ще й регіони допомагають ПЕТРО Мельник землю деребанити !!!
Цікаве прислівя згадуеться "Власть и бабло побеждают зло!!"
Мої вітання СУДЯМ апіляційного суду за чесне рішеня по відношенню до незаконного зняття Мирослави Свисович!!! Її вибирала громада , а не Сотніков з Осикою ,Мельником і Федосеевим та Литвином!!
Заступник Ірпінської громадянської партії "ПОРА"
Король Роман!!!
2007.11.13 | Linx
А що за посада така?
Ірпінська партія"ПОРА" пише:>
> Заступник Ірпінської громадянської партії "ПОРА"
> Король Роман!!!
2007.11.13 | патріот\\\\\\\\\\\\\\\\
Re: А що за посада така?
Ну якщо ти тормоз ! І незнаеш що е Іпрінська міська оргонізація громадянської партії пора ! То ми Бондарю обовязково нагадаемо! І Сотнікову і Морозу ! І тоді сміятися будемо ми з усім містом!!2007.11.13 | Linx
ну то починай прямо зараз, чого чекаєш, "заступник оргонізації"?
патріот\\\\\\\\ пише:> Ну якщо ти тормоз ! І незнаеш що е Іпрінська міська оргонізація громадянської партії пора ! То ми Бондарю обовязково нагадаемо! І Сотнікову і Морозу ! І тоді сміятися будемо ми з усім містом!!
2007.11.13 | Юрій Мельник!!! ПОРА-Ірпінь
Re: ну то починай прямо зараз, чого чекаєш, "заступник оргонізації"?
Почнемо обовясково прямо завтра і почнемо !!! Разом з Юсовим ,Пантюком ,Залатаровим !! Ми про Бондаря незабули!!!2007.11.13 | один_козак
Уря.))) А я думав, шо там уже усьо пропало)))
2007.11.13 | Ірпінська партія\\\\\\\\\\\\\\
Re: Уря.))) А я думав, шо там уже усьо пропало)))
Час покаже ! А ПОРУ в Ірпіні ще Бондар згадае не раз!!!!!2007.11.13 | raw_stick
Я дуже хотів би радіти, але...
От у Львові була така історія. Депутати проголосували за дострокове припинення повноважень тоді-мера Любомира Буняка. Він посудився-посудився, врешті відсудив своє мерство. Прийшов до Ратуші. Його чемно запросили на мерське місце, він відкрив засідання. Тут-таки винесли на голосування питання про дострокове припинення повноважень, і знову його відставили. Потім він ще знову судився, але нові вибори підоспіли...2007.11.13 | Сергей ГРУЗДОВ
Re: Я дуже хотів би радіти, але...
Почти аналогичная история была в Алупке (Ялта, Крым). Мэр по суду был признан незаконно отставленным. Однако его просто не пустили на внеочередную сессию и опять, уже окончательно, отставили.2007.11.13 | V.S.O.P
Та дійсно...
поновлює на роботі не суд, а той орган, який звільнив, тобто рада. Зі мною всі погодяться, що ця рада не захоче виконувати рішення суду. Що робити далі? Знов подавати до суду на раду? А ще й не потрібно забувати, що це рішення депутати будуть оскаржувати...2007.11.13 | saha
Не виконання рішень суду може потягнути за собою
кримінальну відповідальність2007.11.13 | V.S.O.P
Re: Не виконання рішень суду може потягнути за собою
колегіальний орган до кримінальної відповідальності?2007.11.14 | Михайло Свистович
Re: Не виконання рішень суду може потягнути за собою
V.S.O.P пише:> колегіальний орган до кримінальної відповідальності?
Ні, там трохи інакше. Зараз юристи опрацьовують нюанси.
2007.11.14 | Михайло Свистович
Re: Не виконання рішень суду може потягнути за собою
saha пише:> кримінальну відповідальність
Так отож Тому і треба дати їм шанс її заробити
2007.11.14 | Linx
А їм це рішення вручили?
Михайло Свистович пише:> saha пише:
> > кримінальну відповідальність
>
> Так отож Тому і треба дати їм шанс її заробити
2007.11.14 | Михайло Свистович
Ще ні. Всьому свій час. Не заважайте гратися з мишкою.
2007.11.13 | житель-Ірпінь
Re: Та дійсно...
Не виконае рішення суду рада ! Знімим дипутатів через Верховну раду !!2007.11.13 | V.S.O.P
Re: Та дійсно...
і у вас є впевненість, що від БЮТу ввійдуть нові люди?2007.11.13 | житель-Ірпінь
Re: Та дійсно...
Нажаль ні ! Але БЮТ в Ірпені вже не набере стільки дипутатів !!!Везе лише раз!!2007.11.13 | V.S.O.P
Re: Та дійсно...
100% ви праві. треба там щось міняти. Якщо не ми, то хто???2007.11.13 | житель-Ірпінь
Re: Та дійсно...
Мирослава під час мерства нічого не нажила . Живе в однокімнатній і навіть нема особистого авто!!!А решта: Мороз -секретар ради отримав квартиру за виділення землі в академії ДПА
Сотніков який голова БЮТ і нібито ніколи "НЕПРИЧОМ" купив квартиру з скидкою в новобудовах і гараж отримае -вижмею Купив новий джип Міцубісі з салону !
А хлопчик Ващенко джипа у Сотникова купив приблзно за 25 ти дол і квартирку з скидкою в новобудовах і теж гараж вимагае -лише голова дипут. земельної комісії в Іпрені
Радник Бондаря Чернявский купив з салону джип Лексус!!
Дипутат Марченко земельний аферист джип Мазда 5!
Так нехай і далі на ОТКАТАХ наживаються ? Бондарь теж не бідуе Кожен день в "САФІТ" по три рази їсти ходить!!
Олійнич кируюча справ.і голова ТВК купила нове авто!!
2007.11.14 | Ірпенчанин!!!!
Миросю виртайся та жини раду геть!!!!
Мирослава як поновишся жини ціх ХАПУГ-дипутатів геть .Зразу на референдум про недовіру !! Я перший підпишусь !!Микола Поліщук.
2007.11.14 | Михайло Свистович
Re: Та дійсно...
V.S.O.P пише:> поновлює на роботі не суд, а той орган, який звільнив, тобто рада
Таки суд
> Зі мною всі погодяться, що ця рада не захоче виконувати рішення суду
Не всі
> Що робити далі?
Наприклад, розпускати раду Верховною Радою за невиконання рішення суду.
2007.11.13 | Володимир Паламарчук
Вітаю
Я багато чув від наших підприємців про те, що за Мирослави їм було набагато краще. От тепер я новину почув на базарі і тільки після того зайшов Бархоленко і розповів, а потім уже Левицький прийшов. На базарі дуже жваво обговорювали. А зараз біля виконкому справжній автопарк. Зібралося доста народу, щось микитять. Завтра, може, і взнаю про що там мова ішла, хоча воно і за логічним аналізом можна здогадатися. Зараз пів на сьому вечора, слід вийти і глянути, може кого знайомого зустріну.Але все це досить добре за будь-яких подальших дій Бондаря і команди.
2007.11.14 | Гостомель!!!
Re: Бондарь з Морозом в штани не наклав ?
Хворих на голову у Бондармера багато- якось поганяли мене по кабінетам. 1-Радник Чернявський просто хам !!2-Кируюча справами Олійнич ну посто якась базарна баба !!!
3-Нач.юр.відділу. -Карев здаеться, по ному давно КИЧА плаче!!
Де Бондар такіх УНІКІВ знайшов !!!???
2007.11.15 | Михайло Свистович
Re: Бондарь з Морозом в штани не наклав ?
Гостомель!!! пише:> Хворих на голову у Бондармера багато- якось поганяли мене по кабінетам. 1-Радник Чернявський просто хам !!
Він не хам, а проффесор - http://maidan.org.ua/static/news/2006/1165478718.html
> 2-Кируюча справами Олійнич ну посто якась базарна баба !!!
Так вона і є директором частини Бучанського ринку
> 3-Нач.юр.відділу. -Карев здаеться, по ному давно КИЧА плаче!!
А що таке КИЧА?
> Де Бондар такіх УНІКІВ знайшов !!!???
Олійнич у Бучі, Чернявського в Боярці, Карєва в Києві
2007.11.16 | Володимир Паламарчук
Re: А хоч би й наклали, не нам їх прати!
Михайле, "Кича" це тюрма людською мовою. А де ти подівся? Хотів зайти привітати, але нікого не застав вдома. By the way, ти маєш аську ось мій номер - 424893739. Зателефонувати не можу, нема в мене телефона, а по асьці - я ввечері завжди на ній вишу.2007.11.16 | Михайло Свистович
Re: А хоч би й наклали, не нам їх прати!
Володимир Паламарчук пише:> А де ти подівся?
Нікуди не дівався. Сьогодні от сходив на сесію.
> маєш аську ось мій номер - 424893739
не маю і не заводив навіть, бо час жере
2007.11.16 | Linx
Кича - мабуть Кичеєве, дурка місцева
Але хіба цього, що під різними ніками пише, зрозумієш...Володимир Паламарчук пише:
> Михайле, "Кича" це тюрма людською мовою. А де ти подівся? Хотів зайти привітати, але нікого не застав вдома. By the way, ти маєш аську ось мій номер - 424893739. Зателефонувати не можу, нема в мене телефона, а по асьці - я ввечері завжди на ній вишу.
2007.11.14 | Юрій Шеляженко
поздоровляю з перемогою! слідкуватиму за розвитком подій...
2007.11.14 | padluka
Полтавці вітають Мирославу Свистович з справедливою перемогою!