МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Іменні проїзні квитки на залізниці скасовано

11/14/2007 | Майдан-ІНФОРМ
Кабінет міністрів України прийняв сьогодні постанову “Про внесення змін до Порядку обслуговування громадян залізничним транспортом”, яким скасовані іменні залізничні квитки.

Як передає кореспондент УНІАН, згідно з постановою, оформлення проїзних документів, окрім тих, які дають право на пільги і безплатний проїзд, проводиться без подачі паспорта чи іншого документа, що підтверджує особу.

У проїзному документі на проїзд у потягу приміського сполучення прізвище пасажира також не вказується.

Відповіді

  • 2007.11.14 | Дедушка Масдай

    Спекулянты визжат от радости

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.11.14 | Shooter

      C'mon...у Вас були останнім часом хоч якісь проблеми з квитками

      ...на залізниці?

      Бо в мене була єдина: постійно задовбували "прєд'явітє паспорт!".
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.11.14 | Свинья на радуге

        Теперь будут.

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.11.14 | Сергей ГРУЗДОВ

          Re: Теперь будут.

          В период, когда билеты были именными, картинка с натуры в кассовом зале киевского вокзала:
          Бомжеватого вида личности занимают практически во всех кассах очередь снова и снова, через 5-7 человек. Подкатываясь к входящему в кассовый зал потенциальному билетовладельцу профессиональный "очередник" предлагает не стоять в очереди, а передать паспорт для практически немедленной покупки билета ПО ОЧЕРЕДИ.
          Кто что нарушает в этом случае? Отвечаю - никто ничего не нарушает.
          КРОМЕ ТЕХ, КТО ПОЛЬЗУЕТСЯ ИХ УСЛУГАМИ. А это, господа-голодранцы, никакими КМУшными постановлениями не остановить.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.11.14 | media

            Так, згоден

            в жодній цивілізованій країні проблеми "білетних спекулянтів" не існує, хоч квитки можна придбати і в автоматах. А однак, чомусь ніхто не додумується викупити всі квитки на ІСЕ з Берліна до Франкфурта за 100 євро кожен...
            Але навіть і в Україні цю "спекуляцію", якщо вона з"явиться, можна доволі просто припинити. Міліція на вокзалі все одно всіх знає. Пару показових затримань - і все буде вирішено.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.11.14 | Сергей ГРУЗДОВ

              Так?

              Постояв, наблюдая, 15-20 минут и я их всех узнал. Но разница между мной и вокзальной милицией в том, что милиция их крышует, получая от их шефа деньги, а я вынужден стоять в очереди наблюдая, как заканчиваются места на поезд.
              "Пара показательных задержаний и все" - давно пройденная утопия.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.11.14 | media

                Ну так в цьому і полягає проблема,

                а будь-яке обмеження, встановлене державою, можна обійти. Що успішно і демонструвалося в усі ці роки напередодні свят, коли квитків хронічно "не було". Тобто, проблема "в головах", а не у відсутності прізвища в білеті.
                Зрештою, якщо "прості громадяни" не купуватимуть квитків у цих "перекупщиків", а тим більше - будуть писати колективні заяви в міліцію відповідно до законодавства, а тоді не відмовлятимуться свідчити в судах - то цей бізнес накриється сам собою. А якщо будуть купувати як за пізньорадянських часів цей "дефіцитний товар" - то самі винні.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2007.11.14 | Сергей ГРУЗДОВ

                  Проблема в тому, що "якщо" тут немає. Без варіантів навипередки.

                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2007.11.14 | media

                    "Якщо без варіантів", то про що сперечаємось?

                    Можна звісно жити все життя в державі, яка вимагає посвідчення особи з будь-якого приводу, і нічого не робити...
          • 2007.11.14 | 123

            А в чому тут порушення?

            Люди продають послугу стояння в черзі. Вони ж не купують чужі квитки - стоять собі "замість того парня", пропонують людям більше заплатити за менше чекати.

            На корупцію це не тягне, нмд...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.11.14 | Linx

              постійні черги - уже порушення, принаймні прав споживача

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.11.14 | 123

                Так черги насправді нема - є тільки видимість

                Якщо послугою стояльника ніхто не скористався - стояльник пропустить чергу і стане в кінець, не уповільнюючи рух черги.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2007.11.15 | Linx

                  Да что Вы говорите? Re: Так черги насправді нема - є тільки вид

            • 2007.11.14 | Shooter

              Хоча би порушення правил продажі квитків

              + спекуляція. відсутність права "на комерційну діяльність".
              етс.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.11.14 | 123

                Так, але на прям "корупцію" це не тягне нмд

            • 2007.11.14 | Сергей ГРУЗДОВ

              Re: А в чому тут порушення?

              Тут нет корупции. Но разве я говорил про нее? Я говорил про то, что предложение и спрос всегда в равновесии. Пока есть лица, считающие себя вправе прийдя позже, получить что-то раньше - пока же будут эти безобидные пути приработка для незанятых.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.11.14 | 123

                Що це питання моралі тих, хто купує "послуги" - згоден

      • 2007.11.14 | Чучхе

        +1. у мене була проблема та сама

        плюс вона поглиблювалась тим, що іноді тре було купувати квитки для групи виїжджаючих, деякі були з інших міст і доводилось з цими паспортами викручуватись, як тільки міг

        до речі, іменні квитки на електричку підвищеної комфортності, які до того ж продаються тільки в двох касах центрального вокзалу, при тому що електричка відходить з приміського - ось чим не маразм
      • 2007.11.14 | Дедушка Масдай

        У меня они были тогда, когда билеты не были именные

        ..а именно, в начале 90-х. Обычная ситуация на вокзале - подходишь к окошку купить билет. Билета нет. Зато все фойе забито спекулянтами, которые тебе предлагают билеты куда угодно!

        А когда билеты сделали именными, эти люди куда-то исчезли. И билеты в кассах появились.

        Именные билеты - это нормально, имхо. А вот маразмом я считаю то, что я должен предъявлять документ при покупке. Очень неудобно покупать билет себе и нескольким друзьям - я доджен был собирать их документы и копии, и с ними идти в кассу.

        Идеальным вариантом, ИМХО, было бы, если бы я просто называл фамилии, и на них выписывали билеты. А при посадке уже надо проверять документы.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.11.14 | Shooter

          Я Вам вірю. Але то була інша епоха, інші ціни, інший попит

          Зараз на жодному з вокзалів (особливих) черг за квиточками не бачив. І взагалі чергу бачив лише в Києві.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2007.11.14 | Дедушка Масдай

            А я хіба про чергу писав? :)

            Черга - це одне, а штучний дефіцит білетів (які викупалися спекулянтами, особливо на "гарячі" напрямки) - то зовсім інше.

            Ні, щодо тези "тоді були інші часи" у мене немає заперечень, можливо, щось і помінялося. Сподіваюся, що так. Але боюся, що ні. Що таке нововведення може призвести до штучних дефіцитів.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2007.11.14 | Shooter

              Cпекуляції - наслідок дефіциту

              Дедушка Масдай пише:
              > Черга - це одне, а штучний дефіцит білетів (які викупалися спекулянтами, особливо на "гарячі" напрямки) - то зовсім інше.
              >
              > Ні, щодо тези "тоді були інші часи" у мене немає заперечень, можливо, щось і помінялося. Сподіваюся, що так. Але боюся, що ні. Що таке нововведення може призвести до штучних дефіцитів.

              Скажіть, чому ніхто не створює тоді "штучних дефіцитів", скажімо, в супермаркетах продуктів?

              Я, доречі, все ще пам'ятаю ситуацію, що для того, щоб в хаті було масло, потрібно було стояти під магазином вже о 7-00...
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2007.11.14 | Свинья на радуге

                Потому что супермаркеты - не монополисты.

                А Укрзализныця - монополист.
                Собссно говоря - новогодние праздники уже не за горами, а предварительная продажа билетов так и вовсе вот-вот начнётся. Посмотрим, как оно будет.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2007.11.14 | Shooter

                  Re: Потому что супермаркеты - не монополисты.

                  Свинья на радуге пише:
                  > А Укрзализныця - монополист.

                  Ми ж говорим про спекулянтів під касами, не про УЗ.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2007.11.14 | Раціо

                    Спекулянти під касами є корупційний наріст на монополії

                    приблизно так само, як РосУкрЕнерго - корупційний наріст на Газпромі. Якщо перед порожнім супермаркетом стоятимуть спекулянти із завищеними цінами, Ви підете в инший супермаркет. В иншу Укрзалізницю Ви не підете. Та й нема тут про що теоретизувати: все це вже було, нічого відтоді особливо не змінилося, отже буде дефіцит квитків.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2007.11.14 | 123

                      Вони не просто спекулянти, вони саме корупціонери

                      Вони ж не скупали на свій страх і ризик квитки для перепродажу. Насправді відувалося інше, наскільки я розумію: в касах квитки відзначалися як продані, так що їх там начебто не було, а для цих людей квитки були. Або якось подібно - так що ці спекулянти не ризикували що їхній товар буде непродано. Наскільки я знаю/пам*ятаю, ключевим (чи одним з основниз способів "спекулювання") у цьому "бізнесі" було мухлювання з компутерною системою продажу квитків...

                      Раціо пише:
                      > приблизно так само, як РосУкрЕнерго - корупційний наріст на Газпромі. Якщо перед порожнім супермаркетом стоятимуть спекулянти із завищеними цінами, Ви підете в инший супермаркет. В иншу Укрзалізницю Ви не підете. Та й нема тут про що теоретизувати: все це вже було, нічого відтоді особливо не змінилося, отже буде дефіцит квитків.
      • 2007.11.14 | Мартинюк

        Цей прощальний жест Рудьковського ще гикнеться...

        Ніколи не чекав і не чекаю зараз нічого хорошо від Рудьковського зокрема і уряду Януковича взагалі. Проблема спекуляції квитками таки реально існує. Саме тому періодично знову і знову вводять іменні квитки.
        Гадаю мета цього кроку компанії Рудьковського-Януковича наступна:
        1. Звичайнісьньке провокування хаосу перед відходом від влади - "при нас був порядок, а після нас хоч потоп"
        2. Забезпечення собі на час перебування в опозиції можливості масованого скуповування квитків для перевезення до Києва "майданарбайтерівських мас"

        В нас час мультилевел-маркетингу швидка поява достатньо зкоординованої, аби творити штучний дефіцит, сітки спекулянтів є просто неминуча. Ну а якщо це призначено для перевезеннь "майданодуш", то гадаю подібні структури творятся вже.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2007.11.14 | Linx

          Re: Цей прощальний жест Рудьковського ще гикнеться...

          Мартинюк пише:
          > Ніколи не чекав і не чекаю зараз нічого хорошо від Рудьковського зокрема і уряду Януковича взагалі. Проблема спекуляції квитками таки реально існує.
          Звичайно існує хоч квитки і іменні. А спекулюють саме посадовці Укрзалізниці. Хто ж іще може спекулювати іменними квитками?

          > Саме тому періодично знову і знову вводять іменні квитки.
          А коли востаннє вони були не іменні?


          > Гадаю мета цього кроку компанії Рудьковського-Януковича наступна:
          > 1. Звичайнісьньке провокування хаосу перед відходом від влади - "при нас був порядок, а після нас хоч потоп"
          > 2. Забезпечення собі на час перебування в опозиції можливості масованого скуповування квитків для перевезення до Києва "майданарбайтерівських мас"
          >
          > В нас час мультилевел-маркетингу швидка поява достатньо зкоординованої, аби творити штучний дефіцит, сітки спекулянтів є просто неминуча. Ну а якщо це призначено для перевезеннь "майданодуш", то гадаю подібні структури творятся вже.
      • 2007.11.14 | Linx

        Були.

        Намагались купити 4 білета до Львова на потяг. За місяць до дати щодня ходили - квитків не було. Були лише СВ більше 300 гривень за місце в один кінець.
        В результаті за тиждень до дати купили на літак Київ-Львів-Київ за 210 гривень з носу туди-назад. І 40 гривень за малу дитину. Причому в літаку, ще й годували.
      • 2007.11.14 | ziggy_freud

        скільки завгодно проблем. Особливо в день від*їзду

        варіанти:
        - нема нічого взагалі
        - є тільки СВ по 400 грн.
        - є тільки на незручний за часом потяг

        в касах черга на 30-40 хв. - норма

        останній удар по іміджу кодли Рудьковського:
        примусово розповсюджувану постіль стали давати без серветок ;-|

        за Кирпи було значно краще. Це визнають всі, хто їздив тоді і зараз.

        єдине, що Рудьковський чи його заступники зробили правильно, це ввели пару додаткових нічних поїздів на вихідні. До речі, в розкладі їх нема. Яким чином враховуються гроші від квитків на ці привіди, знає тільки керівництво УЗ.
    • 2007.11.14 | Koala

      Добре, моя дівчина вже на новий рік придбала квитки додому

      бо на свята точно спекулянти радітимуть.

      З іншого боку, це правильно. Хай ціни визначає ринок, а не купка економістів УЗ.
    • 2007.11.15 | Михайло Свистович

      Нє віжжят. Бо спекулянти і так мають доступ до квитків.

      Можу відрапортувати, що моя скромна особа, як член Громадської ради при МВС, доклала певних зусиль разом з іншими колегами, щоб у рішучій суперечці з мєнтами добитись того, щоб МВС зняло вимогу про прізвища на квитках.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2007.11.15 | Iryna_

        Щодо спекулянтів

        Гумор тут в тому, що раніше до квитків мали доступ лише особливо наближені спекулянти, а тепер конкуренція серед них збільшиться, тобто навар може зменшитись :)

        Хоча наближені спекулянти повернуться до старої фішки - безкоштовного проїзду школярів в дефіцитні періоди - що дозволяло безкоштовно блокувати всі квитки на певні напрямки під маркою "груп школярів".
  • 2007.11.14 | Сергей ГРУЗДОВ

    Ввели - вывели, ввели - вывели. Вот и занятие есть...

  • 2007.11.14 | Вячеслав Хаврусь

    Нарешті це сталося!

    Не пройшло і 2 роки, після того, як я на хвилі ПомРев писав про те, що це маразм (http://maidan.org.ua/static/mai/1105294553.html), але реально не мав часу ©, аби щось зробити для усунення цього маразму. По європам ніхто не їздить по іменним квиткам, а якби їхнім туристам довелося їздити в Україні з паспортом, то фіг хто з туристів приїде до України наступного разу. Думаю, сказавши "а", кабмін/Укрзалізниця має скоріше сказати "б", та ввести продаж квитків через інтернет по платіжним карткам (хай там буде навіть з прізвищем), ми про це з Іваном Шостаком вже доволі багато часу трендимо. А віз як я бачу і нині там.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2007.11.14 | Iryna_

      Про закордонний досвід

      В Болгарії квитки на автобус іменні - тобто питають прізвище і пишуть його в квиток. Документи ніхто не перевіряє при цьому. Пояснення - прізвище потрібне для страхування, якщо щось станеться з автобусом.
      Там є ще один цікавий прикол - водій видає квитанції на багаж, який ставить у багажне відділення.

      Наскільки я пам'ятаю, квитки на міжнародні автобуси - всякі євролайни - також були з прізвищем (їздила давно, паспорти там питали точно). Квитки на пароми з прізвищем. На поїзди - ні (принаймні мені не попадалося), крім, звичайно, пост-совка.

      За кордоном теж буває таке, що квитків нема (на поїзди з місцями), хоча сумнівно, що їх скупили спекулянти.

      У нас з поїздом - з одного боку квитки є зайвою морокою. Сама мала з тим купу проблем - всі ці зустрічі для передавання паспортів дісно дістали. А спекулянти собі ніші знайдуть. Хоча тоді ще простіше буде взяти квитки рівно за 24 години до поїзда, коли їх скидатимуть спекулянти. Це працювало навіть тоді, коли з квитками було набагато гірше, ніж зараз.

      Правда, будуть додаткові проблеми (для відряджених - податкова більше чіплятиметься до квитків); для тих, хто їде в Росію (там таки чіплялися до наших квитків без прізвищ, особливо з точки зору реєстрації - бо неможливо довести, що це саме ти приїхав. Може взяв квиток у когось).
  • 2007.11.14 | 123

    Особисто мав досвід покупки у спекулянта-квитка з прізвищем

    Він взяв мій паспорт, пішов кудись і повернувся з квитком на моє ім*я :)

    В касах нічого і близько не було (це було влітку в Симферополі) - дядька ж мені пропонував на вибір плацкарт, купе чи СВ :)


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".