«Енергоатом» forever на українських телеканалах
11/20/2007 | Майдан-ІНФОРМ
Моніторинг журналістської ініціативи «Не продаємося!», яка спрямована проти «заказух» на телебаченні, виявив непропорційно велику кількість сюжетів про компанію «Енергоатом» та її підрозділи.
Повноцінні сюжети про них за 18 перших днів листопада 7 разів з»являлися в основних випусках новин телеканалів 1+1, ICTV та Ера.
Ось як ведучі починали підводки до цих сюжетів:
1. В Южноукраїнську "Енергоатом" та "ТВЕЛ" відкрили сучасний ігровий майданчик (Ера, 5 листопада);
2. Дві головні українські енергетичні компанії поки працюватимуть з тимчасовими керівниками (1+1, 9 листопада);
3. Україна позбавляється залежності від російського ядерного палива (ICTV, 9 листопада);
4. Ядерне паливо фірми Westing House цілком підходить для експлуатації на українських атомних електростанціях (Ера, 9 листопада);
5. Експерти Міжнародного агентства з атомної енергетики МАГАТЕ вказали на недоліки в роботі Хмельницької АЕС (ICTV, 15 листопада);
6. Хмельницька АЕС – приклад для багатьох європейських атомних станцій (Ера, 15 листопада);
7. МАГАТЕ перейматиме досвід українських атомників (1+1, 16 листопада).
Жодна інша компанія не користувалася такою увагою телебачення.
«Ми звертаємося до «Енергоатому» з проханням розкрити секрети такої популярності у випусках новин. Весь ринок від цього виграє», - каже один з учасників ініціативи, експерт з економічної журналістики Віталій Максимов.
Кампанія проти замовних сюжетів на ТБ «Не продаємося!» стартувала на початку листопада, коли кілька десятків ведучих, редакторів та кореспондентів телеканалів зобов’язалися не подавати до ефіру замовні матеріали.
«Не продаємося!» запровадила щоденний моніторинг основних випусків новин 11 загальнонаціональних каналів. Метою моніторингу є виявлення замовних матеріалів та оприлюднення інформації про замовників та виконавців. За результатами моніторингу щомісяця буде присуджуватися анти-премія у розмірі 30 гривень.
Приєднатися до ініціативи, так само як і подивитися прізвища тих, хто це вже зробив, можна на сайті «Телекритика» (www.telekritika.ua).
Журналістська ініціатива «Не продаємося!».
Повноцінні сюжети про них за 18 перших днів листопада 7 разів з»являлися в основних випусках новин телеканалів 1+1, ICTV та Ера.
Ось як ведучі починали підводки до цих сюжетів:
1. В Южноукраїнську "Енергоатом" та "ТВЕЛ" відкрили сучасний ігровий майданчик (Ера, 5 листопада);
2. Дві головні українські енергетичні компанії поки працюватимуть з тимчасовими керівниками (1+1, 9 листопада);
3. Україна позбавляється залежності від російського ядерного палива (ICTV, 9 листопада);
4. Ядерне паливо фірми Westing House цілком підходить для експлуатації на українських атомних електростанціях (Ера, 9 листопада);
5. Експерти Міжнародного агентства з атомної енергетики МАГАТЕ вказали на недоліки в роботі Хмельницької АЕС (ICTV, 15 листопада);
6. Хмельницька АЕС – приклад для багатьох європейських атомних станцій (Ера, 15 листопада);
7. МАГАТЕ перейматиме досвід українських атомників (1+1, 16 листопада).
Жодна інша компанія не користувалася такою увагою телебачення.
«Ми звертаємося до «Енергоатому» з проханням розкрити секрети такої популярності у випусках новин. Весь ринок від цього виграє», - каже один з учасників ініціативи, експерт з економічної журналістики Віталій Максимов.
Кампанія проти замовних сюжетів на ТБ «Не продаємося!» стартувала на початку листопада, коли кілька десятків ведучих, редакторів та кореспондентів телеканалів зобов’язалися не подавати до ефіру замовні матеріали.
«Не продаємося!» запровадила щоденний моніторинг основних випусків новин 11 загальнонаціональних каналів. Метою моніторингу є виявлення замовних матеріалів та оприлюднення інформації про замовників та виконавців. За результатами моніторингу щомісяця буде присуджуватися анти-премія у розмірі 30 гривень.
Приєднатися до ініціативи, так само як і подивитися прізвища тих, хто це вже зробив, можна на сайті «Телекритика» (www.telekritika.ua).
Журналістська ініціатива «Не продаємося!».
Відповіді
2007.11.20 | Koala
Я підкажу...
Майдан-ІНФОРМ пише:> «Ми звертаємося до «Енергоатому» з проханням розкрити секрети такої популярності у випусках новин. Весь ринок від цього виграє», - каже один з учасників ініціативи, експерт з економічної журналістики Віталій Максимов.
Підірвіть щось масштабу Чорнобиля, тільки належне не Енергоатому, а комусь ще (а краще, ще проводіть пов'язані з цим випробування протягом 50 років) - і за 20 років матимете стільки новин про цього когось...
Сюди потрапляють:
> 2. Дві головні українські енергетичні компанії поки працюватимуть з тимчасовими керівниками (1+1, 9 листопада);
> 3. Україна позбавляється залежності від російського ядерного палива (ICTV, 9 листопада);
> 4. Ядерне паливо фірми Westing House цілком підходить для експлуатації на українських атомних електростанціях (Ера, 9 листопада);
> 5. Експерти Міжнародного агентства з атомної енергетики МАГАТЕ вказали на недоліки в роботі Хмельницької АЕС (ICTV, 15 листопада);
> 6. Хмельницька АЕС – приклад для багатьох європейських атомних станцій (Ера, 15 листопада);
> 7. МАГАТЕ перейматиме досвід українських атомників (1+1, 16 листопада).
Все це, як я підозрюю, хвилює багатьох людей (і мене в тому числі). Тому і увага до цього велика. Нічого дивного не бачу.
Єдине, що не в тему - це
> 1. В Южноукраїнську "Енергоатом" та "ТВЕЛ" відкрили сучасний ігровий майданчик (Ера, 5 листопада);
Заказуха очевидна, тільки ЕА чи ТВЕЛ - невідомо.
2007.11.20 | Раціо
Проплачений наїзд під гаслом "не продаємось". Очевидно, оренда