Согласен с Вами: Юля молодець. А НУНС долго не протянет
2007.11.29 | Sean
Нічого подібного.
Зараз прийдуть обізнані люди і розкажуть Вам, що:
а) Крук - з Хоружівки, а як не він, то прабабця його хрещеного татуся
б) шо це підступи Президента
в) що тамтого Крука покусали скажені хоружівські бджоли, надіслані особисто Ющенком.
Хвігня, коротше
2007.11.29 | шкіпер
И тишина .... только (fill_the_gap) с косами стоят
Ну, не продался в данный раз конкретный депутат от БЮТ. Может, завтра кто-то продастся, например от НУ. Не все еще потеряно, будет и на Вашей улице праздник.
У Раді поширюються чутки про вихід БЮТ із коаліції. Блок це спростовує
29.11.2007 09:19 оновлено о 9:50
Депутат від БЮТ Юрій Крук відкликав свою заяву про входження до демократичної коаліції між БЮТ та блоком "НУ-НС".
Про це "Українські правді" повідомили в Апараті Верховної Ради.
"Заява Крука про відкликання свого підпису офіційно зареєстрована в загальному відділі апарату Верховної Ради", - сказав співрозмовник "Української правди".
Водночас, сам Крук в інтерв’ю "Українській правді" заявив, що не писав заяви про відкликання свого підпису під угодою про коаліцію.
"Це не правда. Я нічого такого не писав. Подібні заяви у нас пишуться в Одесі на Привозі", - сказав Крук.
У свою чергу, один із лідерів БЮТ Олександр Турчинов повідомив, що БЮТ ще не подавав заяви про входження у коаліцію до апарату Верховної Ради.
2007.11.29 | Предсказамус
Яворивський говорит, что никто ничего не отзывал
Не то, что я ему очень уж доверяю, но у него, в отличие от источника УП, хоть фамилия есть...
Ніхто з 156 депутатів фракції Блоку Юлії Тимошенко не відкликав свій підпис під коаліційною угодою з блоком "Наша Україна - Народна самооборона".
Про це повідомив депутат фракції БЮТ Володимир Яворівський.
Як повідомила раніше "Українська правда", свій підпис за коаліцію демократичних сил відкликав бютівець Крук.
Якщо серйозно - Ви, звісно, праві: перед тим як робити якісь висновки треба щоб подія спочатку сталася.
Предсказамус пише:
> Не то, что я ему очень уж доверяю, но у него, в отличие от источника УП, хоть фамилия есть...
> Ніхто з 156 депутатів фракції Блоку Юлії Тимошенко не відкликав свій підпис під коаліційною угодою з блоком "Наша Україна - Народна самооборона".
>
> Про це повідомив депутат фракції БЮТ Володимир Яворівський.
>
> Як повідомила раніше "Українська правда", свій підпис за коаліцію демократичних сил відкликав бютівець Крук.
>
> Інтерфакс-Україна
> http://rpl.net.ua/2007/11/29/zhoden_bjutvec_ne_vdkliv_svjj_pdpis_za_koalcju.html
123 пише:
> Якщо серйозно - Ви, звісно, праві: перед тим як робити якісь висновки треба щоб подія спочатку сталася.
Скорее, чтоб информация подтвердилась. Когда случится событие, бывает что и нечего уже обсуждать...
Ну чому ж поразка? Це якраз ознака ефективності БЮТу
Проблему з своїм (буцімто) непідписантом БЮТ вирішив протягом години. НУНС розбирався тиждень, нарешті втрутився Президент, але на Плюща не зміг вплинути і він. От і порівняйте ефективність двох політсил. для загалу в принципі нецікаво, чи писав щось Крук чи ні. Важливий результат. от в БЮТу результат є, а НУНС -нема. Навіть домовитися про кандідідатуру спікера не змогли.
А про моральність та духовність - це до батюшки (МП). Безперечно, партія має прагнути моральності. Але найперше- вона має ефективно функціонувати, для початку хоча б у внутрішньопартійних питаннях, успішно протидіяти спробам політичних конкурентів її розколоти тощо. БЮТ з цим справляється на два порядки краще НУНС. Тобто, відбірковий тур БЮТ пройшов. А НУНС -ні, бо якщо блок не може навести елементарний порядок (не моральність-духовність, а саме порядок) у своїх лавах, як він буде робити це в масштабах країни?
2007.12.01 | троль ak1001
власне, пане сябр, вам би вибачитись трохи
за свою агресивність до опонентів
бо
"123 хотіло черговий раз плюнути в БЮТ (48) сябр "
після того як виявилоь що пан Крук таки спробував втекти, здається трохи різкуватим
2007.11.29 | Sean
Аутопсія все виявить
вона вже почалася - 2 фракції бют та нунс зажадали перерви на 30 хвилин.
Депутат від БЮТ Юрій Крук відкликав свою заяву про входження до демократичної коаліції між БЮТ та блоком "НУ-НС".
Про це "Українські правді" повідомили в Апараті Верховної Ради.
"Заява Крука про відкликання свого підпису офіційно зареєстрована в загальному відділі апарату Верховної Ради", - сказав співрозмовник "Української правди".
Водночас, сам Крук в інтерв’ю "Українській правді" заявив, що не писав заяви про відкликання свого підпису під угодою про коаліцію.
"Це не правда. Я нічого такого не писав. Подібні заяви у нас пишуться в Одесі на Привозі", - сказав Крук.
У свою чергу, один із лідерів БЮТ Олександр Турчинов повідомив, що БЮТ ще не подавав заяви про входження у коаліцію до апарату Верховної Ради.
Незалежно від того пішов чи не пішов Крук, як і куди пішов...
...клінічний факт залишається фактом: 228 з 450 є надзвичайно нестійкою конструкцією.
Правда, як я вже колись писав, такий стан справ вигідний і Віті, і Юлі - будуть мати можливість позмагатися (при бажанні) в грі "хто кого красівше кине".
Shooter пише:
> ...клінічний факт залишається фактом: 228 з 450 є надзвичайно нестійкою конструкцією.
>
> Правда, як я вже колись писав, такий стан справ вигідний і Віті, і Юлі - будуть мати можливість позмагатися (при бажанні) в грі "хто кого красівше кине".
Я в загальному. А Ви лише підтверджуєте це частковим
А це, по-моєму, вже не клініка навіть, а вісті з того світу: пацана хочуть вибирати на голову ВР в момент, коли він перебуває в Софії...
123 пише:
> Бо Яценюк в Софії з візитом.
>
>
> Shooter пише:
> > ...клінічний факт залишається фактом: 228 з 450 є надзвичайно нестійкою конструкцією.
> >
> > Правда, як я вже колись писав, такий стан справ вигідний і Віті, і Юлі - будуть мати можливість позмагатися (при бажанні) в грі "хто кого красівше кине".
думаю, ПРУ подібну службу задурно могла запропонувати
Натомість, Юля дарувала синочкові Крука посаду міського голови БЮТу в Одесі. Щоб не сумував.
2007.11.29 | Tatarchuk
З приводу смайліків в симпатиків НУНС
Виглядає (на мою суб\єктивну думку), що панство смайлікове НУНС буде дуже радіти, якщо 1-3 бютівця продадуться. Виглядає також, що це ними буде сприйнято як безумовна індульгенція на всі танці дотепер і наперед від депутанів НУНС. Ця моя суб\єктивна думка склалася з того, що жоден пан симпатик НУНС чомусь не засумував, а тільки порадів. Можете мене поправити, якщо є зауваження звісно.
123 пише:
> Тоді отримаєте більше інформації, ніж якщо просто вивчати смайлики - може і висновки будуть інші
Додаткова інформація ажніяк не показує вашої (персонально) тривоги чи жалю. Можу лише припустити, що це нервова умішка, але ж це не міміка, якою автор може не володіти на обличчі, а проставлений свідомо знак.
Tatarchuk пише:
> 123 пише:
> > Тоді отримаєте більше інформації, ніж якщо просто вивчати смайлики - може і висновки будуть інші
>
> Додаткова інформація ажніяк не показує вашої (персонально) тривоги чи жалю. Можу лише припустити, що це нервова умішка, але ж це не міміка, якою автор може не володіти на обличчі, а проставлений свідомо знак.
Я лише намагався поіронізувати з того, як на подію реагуватимуть деякі юлєфани - саму подію я взагалі не коментував і смайликами не супроводжував Я думав, Ви це все відзначите якщо прочитаєте тексти дописів - але я помилився. Трапляється і таке
все ж задам пряме питання. Прошу не напружуватися, якщо не маєте наміру на нього відповідати:
Ви задоволені нестворенням калоліції? (Так, Ні, а далі за хвантазією).
Прошу - хоч і не зрозумів до чого тут фантазії про мої звички
Попри мою "звичку", я на це питання вже відповідав - і про те, що вважаю, що НУНС має утворити коаліцію з БЮТ, і про те, що вважаю, що НУНС має підтримати Юля на прем*єра.
Tatarchuk пише:
> все ж задам пряме питання. Прошу не напружуватися, якщо не маєте наміру на нього відповідати:
> Ви задоволені нестворенням калоліції? (Так, Ні, а далі за хвантазією).
Перепрошую, але питання було сформульоване дивнувато
Чи задоволений я нестворенням коаліції, яка створена...
Я задоволений створенням коаліції, яка створена - це зарахуєте за відповідь?
Ще я задоволений, що Ви закрили тему про смайлики, перейшовши на здатність моєї особистості відповідати на питання. Це має означати, що Ви такі зрозуміли призначення тих смайліків
Re: Перепрошую, але питання було сформульоване дивнувато
123 пише:
> Чи задоволений я нестворенням коаліції, яка створена...
>
> Я задоволений створенням коаліції, яка створена - це зарахуєте за відповідь?
>
> Ще я задоволений, що Ви закрили тему про смайлики, перейшовши на здатність моєї особистості відповідати на питання. Це має означати, що Ви такі зрозуміли призначення тих смайліків
Ні, ви не зрозуміли геть нічого, або жартуєте надалі. Як і я не зрозумів вашої веселості. Тут пан певно має тайну, яку вперто не хоче відкривати співбесіднику.
2007.11.29 | SpokusXalepniy
А взагалі, якщо замислитись, то що тут такого дивного, коли
... людину "купують" за кілька мілйонів (я вже не кажу - за десятки мільйонів)?
Сенаторів іноді купують за набагато меншу суму. Чи подивимост на Німеччину... Шрьодер.
Так що тут дивного, коли б голоштаний "умовний Мінор" погодився б на 10 млн. Це ж треба не абияку витримку мати!!! А якщо ще одночасно лунають погрози... та не особисто тобі, а твоїй родині...
І хто може поручитися за всіх депутатів, коли їх більше сотні. Похибка в 3 відсотки - це при будь-яких технічних розрахунках - норма. А похибка в 1% - це в інженерії найбільш точні розрахунки.
Інша справа, коли не підписують по моральним обставинам. Тобто - коли вчора проходив в Раду, мав таку мораль, а коли пройшов - трохи іншу...
Третьего декабря планируется проведение собрания демократической коалиции, где будут выдвинуты кандидатуры на должность председателя Верховной Рады и премьер-министра Украины.
Об этом сказал в интервью журналистам народный депутат Украины Иосиф Винский (фракция БЮТ).
Он отметил, что фракция НУ-НС на своем заседании должна определиться относительно кандидатуры председателя ВР окончательно.
По его словам, во вторник могла бы быть проголосована кандидатура от коалиции на должность председателя ВР, а до конца недели – проголосовано за премьер-министра Украины.
На вопрос журналистов, не боится ли он того, что до вторника могут быть отозваны какие-то подписи под соглашением, и коалиция перестанет существовать, он ответил, «боюсь, потому что давление безумное».
И. Винский отметил, что, в частности, занимался регистрацией документов о создании коалиции в аппарате ВР. Он подчеркнул, что в аппарате ВР вызывали людей для повторной подписи и проводили экспертизу каждой подписи. По его словам, это «выполнялось чье-то указание и я даже знаю чье». В то же время он отказался назвать, по чьему указанию это делалось.
И. Винский также подчеркнул, что сегодня не состоялось голосование по предложенной кандидатуре Арсения ЯценюкаА потому, что «голосовать заочно неправильно, а тем более, что фракция (НУ-НС) решение еще не приняла».
Относительно не подписания Иваном Плющом коалиционного соглашения, И. Винский сказал: «Или он сам прозреет, или обойдемся без его подписи». Представитель БЮТ при этом подчеркнул, что это проблема блока «Наша Украина – Народная самооборона», и БЮТ не будет вести переговоры с И. Плющом, «пускай НУ-НС решает свои проблемы самостоятельно».
И. Винский считает, что при голосовании по кандидатуре Ю. Тимошенко на должность премьер-министра могут быть отданы голоса и народных депутатов по другим фракциям.
В то же время он подчеркнул: «Мы никого не будем покупать».
"А в Петра жінка курва" - останній аргумент прихильників БЮТ
Не мусити вкотре повторюватися.
Радше спробуйте (якщо вдасться) загострити свою дорогоцінну увагу на випадку, який обговорюється - сьогоднішніх "двіжєніях" депутата БЮТу Крука та брехні чільників БЮТ з цього приводу.
цікаво, має вона шанси сісти у крісло якщо повна фракція "зубікив"?
далі ставки тільки більшетумуть, чи хвате грошей які нежалко, а то тітка останні сусеки вискребла на сукню?
Вот вам и пример: непонятка случилась даже в оплоте самых стойких и твердокаменных членов – в Блоке Юлии Тимошенко, которая ради открытия парламента и решила всем показать свою "дульку". Волосяную. Член БЮТ Юрий Крук, оказывается, насмотрелся на самоуправство членов-союзников из "НУНС" и сам решил повысить свой членный вес. Он взял да и отозвал свой автограф под коалиционным соглашением. А это самое соглашение, по идее его авторов и инициаторов, должно было символизировать, что все члены КДС в сборе и к захвату власти готовы. БЮТ к тому же очень гордился, что все его члены, в отличие от членов "НУНС", свои подписи под документом поставили. А тут – Крук и… такой облом.
Пришлось с Круком поработать, и тот подпись под документом повторно поставил, а заявление об отказе подписываться аннулировал. Как это происходило, останется тайной. Но похоже, члена Крука и кнутом, и пряником обхаживали. Известно ведь, что с бедным членом Юрием сначала долго работал некто Андрей Кожемякин. Это экс-генерал СБУ и начальник внутренней охраны БЮТ, который и сопровождал Юрия Крука в Секретариат Рады, куда тот относил туда свое второе – "покаянное" – заявление.
А потом с Круком об идейной стойкости членства в БЮТ и в КДС побеседовала сама Юлия Тимошенко. И по результатам беседы сообщила общественности, что никакого наказания члену Круку за "минутные колебания" не будет. Наоборот – ему поощрение полагается: его сын Вячеслав как был, так и останется председателем Одесской городской организации Партии "ВО Батьківщина". Несмотря на то, что, как сказала Юлия Владимировна, "Вячеслав Крук имел свою точку зрения на целый ряд вопросов относительно развития партийной городской организации и приоритетов деятельности депутатов городского совета от БЮТ". "Но наша политическая сила тем и сильна, что у нас чрезвычайно развита внутрипартийная демократия, а дискуссии и споры не запрещаются, а наоборот поощряются", – добавила леди Ю, адресуя эти слова, видимо, тем, кто в Одессе уже вознамерился наказать сына Крука за "предательство" Крука-папы…
...
2007.12.01 | Taras-ods
Це хвороба БЮТізму в Україні.
Юля купувала(чи продавала?) осередки скрізь по Україні. Ці осередки цілком самостійні як фінансово так і політично на містечьковому рівні. Принаймі у Одесі це на 100%. БЮТ дає(продає?) прапор на київському рівні, покупці мають і моральне і фінансове право приймати самостійні рішення. Для короткострокового результату це гарна стратегія, але це мінне поле, тому БЮТ постійно провокує якісь кризи інакше їм невижити, самостійні гроші Юля невкладає принципово, а лохів та подонків вистачає..
Тю, а я гадав, що Юля будує осередки партії за методикою...
...нашого учитель-сана, тобто ходить (боса) від хати до хати (з торбинкою на спині), і агітує, агітує... за "Батьківщину".
Кажуть, що це дуже ефективна методика. Багатьох можна уламати.
Така тібет-ірпінська методика зветься "давай-улама".
Відповіді
2007.11.29 | 123
Юля молодець-НУНСівці всі підписали!Ющ гад-БЮТівці відкликають
підписи2007.11.29 | watchdog
Согласен с Вами: Юля молодець. А НУНС долго не протянет
2007.11.29 | Sean
Нічого подібного.
Зараз прийдуть обізнані люди і розкажуть Вам, що:а) Крук - з Хоружівки, а як не він, то прабабця його хрещеного татуся
б) шо це підступи Президента
в) що тамтого Крука покусали скажені хоружівські бджоли, надіслані особисто Ющенком.
Хвігня, коротше
2007.11.29 | шкіпер
И тишина .... только (fill_the_gap) с косами стоят
2007.11.29 | 123
Потрібно все ж кілька хвилин щоб знайти зв*язок Крука з Балогою!
2007.11.29 | Предсказамус
Не усложняйте.Лично я жду подтверждения из нормального источника
"Собеседник УП из Верховной Рады" - маловато будет...2007.11.29 | Гість
Ой як гарно: Лично я жду подтверждения из нормального источника
Напевно, тепер завжди буде так?2007.11.29 | Предсказамус
Рад, что Вам понравилось.
Гість пише:> Напевно, тепер завжди буде так?
Как?
2007.11.29 | Гість
Re: Рад, что Вам понравилось.
Буде как.У всіх інших випадках буде как. Без всякого очікування. Как на всіх, хто не в БЮТ.
Предсказамус пише:
> Гість пише:
> > Напевно, тепер завжди буде так?
> Как?
2007.11.29 | Предсказамус
Не огорчайтесь так.
Ну, не продался в данный раз конкретный депутат от БЮТ. Может, завтра кто-то продастся, например от НУ. Не все еще потеряно, будет и на Вашей улице праздник.2007.11.29 | Гість
Какіє какі! А гдє подтвєрждєнія із нормальніх істочніков?
2007.11.29 | Предсказамус
Я не понимаю языка, на котором Вы написали.
Украинским владею свободно. Не исключено, лучше, чем Вы. Поэтому можете не пытаться отвечать на языке собеседника, все равно получается плохо.2007.11.29 | TrollSeeker
Радісно закаркали майданні круки... (/)
http://www.pravda.com.ua/news/2007/11/29/67559.htmУ Раді поширюються чутки про вихід БЮТ із коаліції. Блок це спростовує
29.11.2007 09:19 оновлено о 9:50
Депутат від БЮТ Юрій Крук відкликав свою заяву про входження до демократичної коаліції між БЮТ та блоком "НУ-НС".
Про це "Українські правді" повідомили в Апараті Верховної Ради.
"Заява Крука про відкликання свого підпису офіційно зареєстрована в загальному відділі апарату Верховної Ради", - сказав співрозмовник "Української правди".
Водночас, сам Крук в інтерв’ю "Українській правді" заявив, що не писав заяви про відкликання свого підпису під угодою про коаліцію.
"Це не правда. Я нічого такого не писав. Подібні заяви у нас пишуться в Одесі на Привозі", - сказав Крук.
У свою чергу, один із лідерів БЮТ Олександр Турчинов повідомив, що БЮТ ще не подавав заяви про входження у коаліцію до апарату Верховної Ради.
2007.11.29 | Предсказамус
Яворивський говорит, что никто ничего не отзывал
Не то, что я ему очень уж доверяю, но у него, в отличие от источника УП, хоть фамилия есть...Ніхто з 156 депутатів фракції Блоку Юлії Тимошенко не відкликав свій підпис під коаліційною угодою з блоком "Наша Україна - Народна самооборона".
Про це повідомив депутат фракції БЮТ Володимир Яворівський.
Як повідомила раніше "Українська правда", свій підпис за коаліцію демократичних сил відкликав бютівець Крук.
Інтерфакс-Україна
http://rpl.net.ua/2007/11/29/zhoden_bjutvec_ne_vdkliv_svjj_pdpis_za_koalcju.html
2007.11.29 | 123
Ну тоді Ющ гад з якоїсь іншої причини :)
Якщо серйозно - Ви, звісно, праві: перед тим як робити якісь висновки треба щоб подія спочатку сталася.Предсказамус пише:
> Не то, что я ему очень уж доверяю, но у него, в отличие от источника УП, хоть фамилия есть...
> Ніхто з 156 депутатів фракції Блоку Юлії Тимошенко не відкликав свій підпис під коаліційною угодою з блоком "Наша Україна - Народна самооборона".
>
> Про це повідомив депутат фракції БЮТ Володимир Яворівський.
>
> Як повідомила раніше "Українська правда", свій підпис за коаліцію демократичних сил відкликав бютівець Крук.
>
> Інтерфакс-Україна
> http://rpl.net.ua/2007/11/29/zhoden_bjutvec_ne_vdkliv_svjj_pdpis_za_koalcju.html
2007.11.29 | Предсказамус
Вам виднее
123 пише:> Якщо серйозно - Ви, звісно, праві: перед тим як робити якісь висновки треба щоб подія спочатку сталася.
Скорее, чтоб информация подтвердилась. Когда случится событие, бывает что и нечего уже обсуждать...
2007.11.29 | Shooter
Документи кажуть інше - таки "виходив" Крук (л)
http://blogs.pravda.com.ua/authors/leschenko/474eaf918e8e0/2007.11.29 | шкіпер
А Крук каже - я не я і хата не моя
Не писал я такого, говорит. Турчинов говорит, что заявления ещё не передавались в аппарат ВР.2007.11.29 | Sean
Вони начебто й на волі
Чорні КРУКИ, володарі небаВоні буцімто у себе вдома але вони
У вихора в полоні...
(с) Рутеnія.
2007.11.29 | Мінор
Крук спростував перед журналістами у ВР. Фальшивка (л)
http://www.pravda.com.ua/news/2007/11/29/67559.htm2007.11.29 | 123
А я хотів був писати, що Ваша заява про купівлю підтвердилася
2007.11.29 | Shooter
добре
2007.11.29 | сябр
123 хотіло черговий раз плюнути в БЮТ
але який облом, який облом. А от Плющ-квота ВАЮ-таки мабуть взяв гроші...2007.12.01 | троль ak1001
Крук гроші взяв сам, а повертати прийшлось під оком Кожумякіна
взагалі тепер більше зрозуміла остання активніть Уколова по підкупампоки думали що ніхто не продасться, гордо ходили з гаслами "я не взяв, але в органи не піду, свого товариша не заложу"
але пілся першого провала схоже з гори надійшла комнада здати всіх свої ліпших друзів і кумів.
політіческоє се ля ві....
2007.12.01 | сябр
Ну чому ж поразка? Це якраз ознака ефективності БЮТу
Проблему з своїм (буцімто) непідписантом БЮТ вирішив протягом години. НУНС розбирався тиждень, нарешті втрутився Президент, але на Плюща не зміг вплинути і він. От і порівняйте ефективність двох політсил. для загалу в принципі нецікаво, чи писав щось Крук чи ні. Важливий результат. от в БЮТу результат є, а НУНС -нема. Навіть домовитися про кандідідатуру спікера не змогли.2007.12.01 | Shooter
Так-так, публічна брехня - це ознака ефективности БЮТу
сябр пише:> Проблему з своїм (буцімто) непідписантом
Буцімто, кажете?
http://blogs.pravda.com.ua/authors/leschenko/474eaf918e8e0/
http://www.pravda.com.ua/news/2007/11/30/67628.htm
> БЮТ вирішив протягом години.
...ублажівши бандюка непідписанта Крука призначенням його синка бандюка главою Одеської міської організації БЮТу
В подібних підходах БЮТ таки високоефективний - це слід однозначно визнати.
2007.12.01 | сябр
Ознака ефективності - це результат
А про моральність та духовність - це до батюшки (МП). Безперечно, партія має прагнути моральності. Але найперше- вона має ефективно функціонувати, для початку хоча б у внутрішньопартійних питаннях, успішно протидіяти спробам політичних конкурентів її розколоти тощо. БЮТ з цим справляється на два порядки краще НУНС. Тобто, відбірковий тур БЮТ пройшов. А НУНС -ні, бо якщо блок не може навести елементарний порядок (не моральність-духовність, а саме порядок) у своїх лавах, як він буде робити це в масштабах країни?2007.12.01 | троль ak1001
власне, пане сябр, вам би вибачитись трохи
за свою агресивність до опонентівбо
"123 хотіло черговий раз плюнути в БЮТ (48) сябр "
після того як виявилоь що пан Крук таки спробував втекти, здається трохи різкуватим
2007.11.29 | Sean
Аутопсія все виявить
вона вже почалася - 2 фракції бют та нунс зажадали перерви на 30 хвилин.До речі, це у Вас wi-fi з сесійної зали?
2007.11.29 | Мінор
Так. Маєте ж майданівця-депутата. Зараз перерва до 12:00
Sean пише:> До речі, це у Вас wi-fi з сесійної зали?
Між іншим надзвичайно зручно новини читати і помічникам завдання передавати
2007.11.30 | Михайло Свистович
А відклик заяви теж хвальшивка?
2007.11.29 | один_козак
Коалі теж подобається нумерований Алкс?
За посиланням Коали висить достеменно таке:У Раді поширюються чутки про вихід БЮТ із коаліції. Блок це спростовує
29.11.2007 09:19___ www.ПРАВДА.com.ua, оновлено о 9:50
Версія для друку Додати коментар [ 29 ]
--------------------------------------------------------------------------------
Депутат від БЮТ Юрій Крук відкликав свою заяву про входження до демократичної коаліції між БЮТ та блоком "НУ-НС".
Про це "Українські правді" повідомили в Апараті Верховної Ради.
"Заява Крука про відкликання свого підпису офіційно зареєстрована в загальному відділі апарату Верховної Ради", - сказав співрозмовник "Української правди".
Водночас, сам Крук в інтерв’ю "Українській правді" заявив, що не писав заяви про відкликання свого підпису під угодою про коаліцію.
"Це не правда. Я нічого такого не писав. Подібні заяви у нас пишуться в Одесі на Привозі", - сказав Крук.
У свою чергу, один із лідерів БЮТ Олександр Турчинов повідомив, що БЮТ ще не подавав заяви про входження у коаліцію до апарату Верховної Ради.
------
Виділення моє (о_к)
2007.11.29 | Koala
Час подивіться
Я писав до оновлення...2007.11.29 | TrollSeeker
Зате як оперативно!
2007.11.29 | Shooter
Незалежно від того пішов чи не пішов Крук, як і куди пішов...
...клінічний факт залишається фактом: 228 з 450 є надзвичайно нестійкою конструкцією.Правда, як я вже колись писав, такий стан справ вигідний і Віті, і Юлі - будуть мати можливість позмагатися (при бажанні) в грі "хто кого красівше кине".
2007.11.29 | 123
Сьогоді не 228, а щонайбільше 227
Бо Яценюк в Софії з візитом.Shooter пише:
> ...клінічний факт залишається фактом: 228 з 450 є надзвичайно нестійкою конструкцією.
>
> Правда, як я вже колись писав, такий стан справ вигідний і Віті, і Юлі - будуть мати можливість позмагатися (при бажанні) в грі "хто кого красівше кине".
2007.11.29 | Shooter
Я в загальному. А Ви лише підтверджуєте це частковим
А це, по-моєму, вже не клініка навіть, а вісті з того світу: пацана хочуть вибирати на голову ВР в момент, коли він перебуває в Софії...123 пише:
> Бо Яценюк в Софії з візитом.
>
>
> Shooter пише:
> > ...клінічний факт залишається фактом: 228 з 450 є надзвичайно нестійкою конструкцією.
> >
> > Правда, як я вже колись писав, такий стан справ вигідний і Віті, і Юлі - будуть мати можливість позмагатися (при бажанні) в грі "хто кого красівше кине".
2007.11.29 | Мірко
А може вже з бідною Софійкою скінчив?
2007.11.30 | Михайло Свистович
Re: А може вже з бідною Софійкою скінчив?
А звідки Ви знаєте, що вона бідна?2007.11.29 | Shooter
Виглядає, БЮТ перебив
Koala пише:> http://www.pravda.com.ua/news/2007/11/29/67559.htm
> Підняли до 50 млн$ чи спокусився на 20?
Як Ви думаєте - дали 60 чи лише 30?
2007.11.29 | saha
тисяч 20-30 баксов
больше килер для Крука не стоит.Кожемякин наверное ему доходчиво объяснил, что выход из БЮТ когда есть реальный повод власти только через крематорий.
2007.12.01 | Shooter
думаю, ПРУ подібну службу задурно могла запропонувати
Натомість, Юля дарувала синочкові Крука посаду міського голови БЮТу в Одесі. Щоб не сумував.2007.11.29 | Tatarchuk
З приводу смайліків в симпатиків НУНС
Виглядає (на мою суб\єктивну думку), що панство смайлікове НУНС буде дуже радіти, якщо 1-3 бютівця продадуться. Виглядає також, що це ними буде сприйнято як безумовна індульгенція на всі танці дотепер і наперед від депутанів НУНС. Ця моя суб\єктивна думка склалася з того, що жоден пан симпатик НУНС чомусь не засумував, а тільки порадів. Можете мене поправити, якщо є зауваження звісно.2007.11.29 | Предсказамус
Нормально все, тоскливо им в одиночестве...
- Я выполню любое твое желание, но твоему соседу достанется вдвое.- Выколи мне глаз.
2007.11.29 | Koala
Ці смайлики переважно позначають не радість,
а жарт2007.11.29 | DADDY
Пропоную Предсказамусу видаляти з ВФ дописи з не тими смайліками
2007.11.29 | TrollSeeker
"...и шутки у Вас, боцман, дурацкие"©
2007.11.29 | Taras-ods
А чого радіти, круки у Одесі давно з ПР дерібанять, тут "ширка"
працюе наповну2007.11.29 | 123
Читайте тексти, які поруч зі смайликами
Тоді отримаєте більше інформації, ніж якщо просто вивчати смайлики - може і висновки будуть інші2007.11.29 | Tatarchuk
Re: Читайте тексти, які поруч зі смайликами
123 пише:> Тоді отримаєте більше інформації, ніж якщо просто вивчати смайлики - може і висновки будуть інші
Додаткова інформація ажніяк не показує вашої (персонально) тривоги чи жалю. Можу лише припустити, що це нервова умішка, але ж це не міміка, якою автор може не володіти на обличчі, а проставлений свідомо знак.
2007.11.29 | 123
Re: Читайте тексти, які поруч зі смайликами
Tatarchuk пише:> 123 пише:
> > Тоді отримаєте більше інформації, ніж якщо просто вивчати смайлики - може і висновки будуть інші
>
> Додаткова інформація ажніяк не показує вашої (персонально) тривоги чи жалю. Можу лише припустити, що це нервова умішка, але ж це не міміка, якою автор може не володіти на обличчі, а проставлений свідомо знак.
Я лише намагався поіронізувати з того, як на подію реагуватимуть деякі юлєфани - саму подію я взагалі не коментував і смайликами не супроводжував Я думав, Ви це все відзначите якщо прочитаєте тексти дописів - але я помилився. Трапляється і таке
2007.11.29 | Tatarchuk
знаючи вашу звичку уникати відповіді,
все ж задам пряме питання. Прошу не напружуватися, якщо не маєте наміру на нього відповідати:Ви задоволені нестворенням калоліції? (Так, Ні, а далі за хвантазією).
2007.11.29 | 123
Прошу - хоч і не зрозумів до чого тут фантазії про мої звички
Попри мою "звичку", я на це питання вже відповідав - і про те, що вважаю, що НУНС має утворити коаліцію з БЮТ, і про те, що вважаю, що НУНС має підтримати Юля на прем*єра.Tatarchuk пише:
> все ж задам пряме питання. Прошу не напружуватися, якщо не маєте наміру на нього відповідати:
> Ви задоволені нестворенням калоліції? (Так, Ні, а далі за хвантазією).
2007.11.29 | Tatarchuk
не відповіли, бо питання було інше
Втім, я ж просив не напружуватися марно, якщо не маєте наміру відповісти буквально2007.11.29 | 123
Перепрошую, але питання було сформульоване дивнувато
Чи задоволений я нестворенням коаліції, яка створена...Я задоволений створенням коаліції, яка створена - це зарахуєте за відповідь?
Ще я задоволений, що Ви закрили тему про смайлики, перейшовши на здатність моєї особистості відповідати на питання. Це має означати, що Ви такі зрозуміли призначення тих смайліків
2007.11.29 | Tatarchuk
Re: Перепрошую, але питання було сформульоване дивнувато
123 пише:> Чи задоволений я нестворенням коаліції, яка створена...
>
> Я задоволений створенням коаліції, яка створена - це зарахуєте за відповідь?
>
> Ще я задоволений, що Ви закрили тему про смайлики, перейшовши на здатність моєї особистості відповідати на питання. Це має означати, що Ви такі зрозуміли призначення тих смайліків
Ні, ви не зрозуміли геть нічого, або жартуєте надалі. Як і я не зрозумів вашої веселості. Тут пан певно має тайну, яку вперто не хоче відкривати співбесіднику.
2007.11.29 | SpokusXalepniy
А взагалі, якщо замислитись, то що тут такого дивного, коли
... людину "купують" за кілька мілйонів (я вже не кажу - за десятки мільйонів)?Сенаторів іноді купують за набагато меншу суму. Чи подивимост на Німеччину... Шрьодер.
Так що тут дивного, коли б голоштаний "умовний Мінор" погодився б на 10 млн. Це ж треба не абияку витримку мати!!! А якщо ще одночасно лунають погрози... та не особисто тобі, а твоїй родині...
І хто може поручитися за всіх депутатів, коли їх більше сотні. Похибка в 3 відсотки - це при будь-яких технічних розрахунках - норма. А похибка в 1% - це в інженерії найбільш точні розрахунки.
Інша справа, коли не підписують по моральним обставинам. Тобто - коли вчора проходив в Раду, мав таку мораль, а коли пройшов - трохи іншу...
2007.11.29 | Taras-ods
Як наприклад депутат-самолет
SpokusXalepniy пише:> Інша справа, коли не підписують по моральним обставинам. Тобто - коли вчора проходив в Раду, мав таку мораль, а коли пройшов - трохи іншу...
2007.11.29 | Shooter
Інтрига Крука (л)
http://blogs.pravda.com.ua/authors/leschenko/474eaf918e8e0/Виглядає, БЮТ дали більше.
2007.11.29 | samopal
Зараз усією сім'єю збирають на Плюща?
2007.11.29 | Shooter
В тітки Юлі питайте. Вона сусєками завідує.
Хоча факт залишається фактом: БЮТ вчергове публічно збрехав, звинувативши при цьому в брехні когось інакшого - на цей раз УП.2007.11.29 | samopal
А Вінський каже, шо "резерви" мають шукати самі нунсери, (/)
а вони "не купуватимуть" інших депутатів.http://www.obkom.net.ua/news/2007-11-29/1450.shtml
Третьего декабря планируется проведение собрания демократической коалиции, где будут выдвинуты кандидатуры на должность председателя Верховной Рады и премьер-министра Украины.
Об этом сказал в интервью журналистам народный депутат Украины Иосиф Винский (фракция БЮТ).
Он отметил, что фракция НУ-НС на своем заседании должна определиться относительно кандидатуры председателя ВР окончательно.
По его словам, во вторник могла бы быть проголосована кандидатура от коалиции на должность председателя ВР, а до конца недели – проголосовано за премьер-министра Украины.
На вопрос журналистов, не боится ли он того, что до вторника могут быть отозваны какие-то подписи под соглашением, и коалиция перестанет существовать, он ответил, «боюсь, потому что давление безумное».
И. Винский отметил, что, в частности, занимался регистрацией документов о создании коалиции в аппарате ВР. Он подчеркнул, что в аппарате ВР вызывали людей для повторной подписи и проводили экспертизу каждой подписи. По его словам, это «выполнялось чье-то указание и я даже знаю чье». В то же время он отказался назвать, по чьему указанию это делалось.
И. Винский также подчеркнул, что сегодня не состоялось голосование по предложенной кандидатуре Арсения ЯценюкаА потому, что «голосовать заочно неправильно, а тем более, что фракция (НУ-НС) решение еще не приняла».
Относительно не подписания Иваном Плющом коалиционного соглашения, И. Винский сказал: «Или он сам прозреет, или обойдемся без его подписи». Представитель БЮТ при этом подчеркнул, что это проблема блока «Наша Украина – Народная самооборона», и БЮТ не будет вести переговоры с И. Плющом, «пускай НУ-НС решает свои проблемы самостоятельно».
И. Винский считает, что при голосовании по кандидатуре Ю. Тимошенко на должность премьер-министра могут быть отданы голоса и народных депутатов по другим фракциям.
В то же время он подчеркнул: «Мы никого не будем покупать».
2007.11.29 | Shooter
Угу. В тому що Крук за ранок зумів "вийти-ввійти" в БЮТ
..., як і за брехню БЮТ з цього приводу винуватий хто?Вірно - НУ, хто ж іще.
2007.11.29 | samopal
А Плющ не зумів... Може він зумів "ввійти-вийти"?
Адже учора якась Балога казала, що підписи поставили усі. Ну не міг же брехати Секретаріат Президента!2007.11.29 | Shooter
"А в Петра жінка курва" - останній аргумент прихильників БЮТ
Не мусити вкотре повторюватися.Радше спробуйте (якщо вдасться) загострити свою дорогоцінну увагу на випадку, який обговорюється - сьогоднішніх "двіжєніях" депутата БЮТу Крука та брехні чільників БЮТ з цього приводу.
2007.11.29 | ОРИШКА
Ви з брехнею не переплутали? Хто там саме збрехав?
2007.11.29 | шкіпер
Хотя б Турчинов. Ну и Крук вестимо
2007.11.29 | Taras-ods
Вони бревна всерівно непобачать, цеж юльки.
2007.11.29 | Shooter
Читайте за лінком (в повідомленні)
Там все написано.http://blogs.pravda.com.ua/authors/leschenko/474eaf918e8e0/
2007.11.29 | Shooter
+ Юля та Яворівський брехали. + ще один лінк для Вас
Про "доблєсних БЮТовцев" тата і сина Круків, 2005 рік.http://maidan.org.ua/static/mai/1111145906.html
2007.11.29 | Taras-ods
Юля не бреше, вона правди ворогам некаже.
цікаво, має вона шанси сісти у крісло якщо повна фракція "зубікив"?далі ставки тільки більшетумуть, чи хвате грошей які нежалко, а то тітка останні сусеки вискребла на сукню?
2007.12.01 | троль ak1001
о, пропустив. Мінор досі каже що фальшивка?
2007.12.01 | троль ak1001
враги пишут что заява таки була (/)
http://www.versii.com/material.php?pid=11987Членовоздействие ради идеи
...
Вот вам и пример: непонятка случилась даже в оплоте самых стойких и твердокаменных членов – в Блоке Юлии Тимошенко, которая ради открытия парламента и решила всем показать свою "дульку". Волосяную. Член БЮТ Юрий Крук, оказывается, насмотрелся на самоуправство членов-союзников из "НУНС" и сам решил повысить свой членный вес. Он взял да и отозвал свой автограф под коалиционным соглашением. А это самое соглашение, по идее его авторов и инициаторов, должно было символизировать, что все члены КДС в сборе и к захвату власти готовы. БЮТ к тому же очень гордился, что все его члены, в отличие от членов "НУНС", свои подписи под документом поставили. А тут – Крук и… такой облом.
Пришлось с Круком поработать, и тот подпись под документом повторно поставил, а заявление об отказе подписываться аннулировал. Как это происходило, останется тайной. Но похоже, члена Крука и кнутом, и пряником обхаживали. Известно ведь, что с бедным членом Юрием сначала долго работал некто Андрей Кожемякин. Это экс-генерал СБУ и начальник внутренней охраны БЮТ, который и сопровождал Юрия Крука в Секретариат Рады, куда тот относил туда свое второе – "покаянное" – заявление.
А потом с Круком об идейной стойкости членства в БЮТ и в КДС побеседовала сама Юлия Тимошенко. И по результатам беседы сообщила общественности, что никакого наказания члену Круку за "минутные колебания" не будет. Наоборот – ему поощрение полагается: его сын Вячеслав как был, так и останется председателем Одесской городской организации Партии "ВО Батьківщина". Несмотря на то, что, как сказала Юлия Владимировна, "Вячеслав Крук имел свою точку зрения на целый ряд вопросов относительно развития партийной городской организации и приоритетов деятельности депутатов городского совета от БЮТ". "Но наша политическая сила тем и сильна, что у нас чрезвычайно развита внутрипартийная демократия, а дискуссии и споры не запрещаются, а наоборот поощряются", – добавила леди Ю, адресуя эти слова, видимо, тем, кто в Одессе уже вознамерился наказать сына Крука за "предательство" Крука-папы…
...
2007.12.01 | Taras-ods
Це хвороба БЮТізму в Україні.
Юля купувала(чи продавала?) осередки скрізь по Україні. Ці осередки цілком самостійні як фінансово так і політично на містечьковому рівні. Принаймі у Одесі це на 100%. БЮТ дає(продає?) прапор на київському рівні, покупці мають і моральне і фінансове право приймати самостійні рішення. Для короткострокового результату це гарна стратегія, але це мінне поле, тому БЮТ постійно провокує якісь кризи інакше їм невижити, самостійні гроші Юля невкладає принципово, а лохів та подонків вистачає..2007.12.01 | eume
БЮТ є бізнес-структурою
franchising, розумієте2007.12.01 | SpokusXalepniy
Тю, а я гадав, що Юля будує осередки партії за методикою...
...нашого учитель-сана, тобто ходить (боса) від хати до хати (з торбинкою на спині), і агітує, агітує... за "Батьківщину".Кажуть, що це дуже ефективна методика. Багатьох можна уламати.
Така тібет-ірпінська методика зветься "давай-улама".
2007.12.01 | Михайло Свистович
Я не сумнівався у Вашій низькій моральній планці