Перші дії "нормальної" влади
12/05/2007 | media
Виглядає дуже ймовірним, що найближчим часом буде сформовано новий, Народний Уряд
Що би ви, як громадяни, могли цьому уряду побажати? Точніше, які конкретні кроки ви від нього очікуєте?
Мої пріоритети такі (намагатимусь формулювати окрім загальних шляхів, ще й конкретні пропозиції):
1. Відмова від популістичних обіцянок типу "повернення вкладів на безінфляційній основі" , "негайне скасування призову в армію" чи "скасування депутатської недоторканності" (остання існує в усіх цивілізованих країнах, і це не є їх проблемою).
2. Замість "100 000 на третю дитину" - краще би подумали над відбудовою системи дитячих садків та підтримкою молодих сімей, а саме:
- наведення порядку на ринку житла і землі. Розпочати, нарешті, реальні роботи зі створення земельного кадастру та реєстру нерухомості.
- відмова від т.зв. "пільгових кредитів для молодих сімей" (нинішня система - годівниця для небагатьох і проблеми в масштабі країни не вирішує аж ніяк).
- можливо, запровадження пільгового оподаткування для родин, які виховують дітей.
3. Перехід до реформування системи охорони здоров"я. Підтримка якісної медичної освіти (розбиття корупційної системи в мед. вузах, прозорі умови вступу саме до цих вузів). Кардинальне збільшення видатків на фінансування ОЗ, пропаганду здорового способу життя. Реалізація національних програм з побудови нових та ремонту існуючих лікарень.
4. У зв"язку з попереднім (до дискусії). Запровадження додаткових акцизів на спиртні напої та тютюнові вироби.
5. Адміністративно-територіальна реформа. Створення протягом 5 років системи громад - базових одиниць самоврядування, з передачею їх основних важелів впливу та фінансових повноважень.
6. Скорочення витрат на державний апарат, скасування ряду витрат (напр. придбання квартир для народних депутатів, нових автомобілів, утримання державних резиденцій).
7. Запровадження податку на нерухомість, на першому етапі - лише щодо мешкань загальною площею більше 100 кв.м. Запровадження спеціального "збору для багатих" на автомобілі (залежно від класу, року випуску і т.д.).
8. Реформа системи держкомтелерадіо. Ліквідація (протягом 3 років) системи державних ЗМІ та інших рудиментів радянської епохи (держ. підтримка творчих спілок тощо). Продаж їх майна (як і майна та нерухомості інших підприємств) на відкритих аукціонах.
9. Лібералізація (в розумних межах) міжнародної торгівлі. Відмова від популістської ідеї "підтримки національного товаровиробника" та протекціонізму (що на практиці означає підтримку кількасот власників цих підприємств). Максимальне відкриття для іноземних інвесторів в усіх сферах.
10. Інфраструктурні зміни. Привернення публічної уваги до стану ЖКГ, доріг і т.д. Бюджетні кошти повинні йти для інвестицій саме у цій сфері.
Що би ви, як громадяни, могли цьому уряду побажати? Точніше, які конкретні кроки ви від нього очікуєте?
Мої пріоритети такі (намагатимусь формулювати окрім загальних шляхів, ще й конкретні пропозиції):
1. Відмова від популістичних обіцянок типу "повернення вкладів на безінфляційній основі" , "негайне скасування призову в армію" чи "скасування депутатської недоторканності" (остання існує в усіх цивілізованих країнах, і це не є їх проблемою).
2. Замість "100 000 на третю дитину" - краще би подумали над відбудовою системи дитячих садків та підтримкою молодих сімей, а саме:
- наведення порядку на ринку житла і землі. Розпочати, нарешті, реальні роботи зі створення земельного кадастру та реєстру нерухомості.
- відмова від т.зв. "пільгових кредитів для молодих сімей" (нинішня система - годівниця для небагатьох і проблеми в масштабі країни не вирішує аж ніяк).
- можливо, запровадження пільгового оподаткування для родин, які виховують дітей.
3. Перехід до реформування системи охорони здоров"я. Підтримка якісної медичної освіти (розбиття корупційної системи в мед. вузах, прозорі умови вступу саме до цих вузів). Кардинальне збільшення видатків на фінансування ОЗ, пропаганду здорового способу життя. Реалізація національних програм з побудови нових та ремонту існуючих лікарень.
4. У зв"язку з попереднім (до дискусії). Запровадження додаткових акцизів на спиртні напої та тютюнові вироби.
5. Адміністративно-територіальна реформа. Створення протягом 5 років системи громад - базових одиниць самоврядування, з передачею їх основних важелів впливу та фінансових повноважень.
6. Скорочення витрат на державний апарат, скасування ряду витрат (напр. придбання квартир для народних депутатів, нових автомобілів, утримання державних резиденцій).
7. Запровадження податку на нерухомість, на першому етапі - лише щодо мешкань загальною площею більше 100 кв.м. Запровадження спеціального "збору для багатих" на автомобілі (залежно від класу, року випуску і т.д.).
8. Реформа системи держкомтелерадіо. Ліквідація (протягом 3 років) системи державних ЗМІ та інших рудиментів радянської епохи (держ. підтримка творчих спілок тощо). Продаж їх майна (як і майна та нерухомості інших підприємств) на відкритих аукціонах.
9. Лібералізація (в розумних межах) міжнародної торгівлі. Відмова від популістської ідеї "підтримки національного товаровиробника" та протекціонізму (що на практиці означає підтримку кількасот власників цих підприємств). Максимальне відкриття для іноземних інвесторів в усіх сферах.
10. Інфраструктурні зміни. Привернення публічної уваги до стану ЖКГ, доріг і т.д. Бюджетні кошти повинні йти для інвестицій саме у цій сфері.
Відповіді
2007.12.05 | Сергей ГРУЗДОВ
Re: Перші дії "нормальної" влади
Исключительно ЗАКОННОСТЬ и правовая ОТВЕТСТВЕННОСТЬ должны стать ПЕРВОЙ И ГЛАВНОЙ заботой.2007.12.05 | media
Ну, це малореально
Я мовчу вже про СТАНДАРТИ влади по відношенню до себе, до власної поведінки (це і є основа правової відповідальності в країні, риба гниє з голови!). Але наприклад корупцію в тих же судах можна подолати лише їх скасуванням Навряд чи нинішні судді здатні будуть відмовитися від стандартів життя, якщо їм хай і у 10 раз підвищать зарплату. Не в цьому справа.Хоча, десяток показових процесів свою роль можуть відіграти. Але навіть в такому випадку - без тотальної люстрації суддівського корпусу не обійтися. Всі ці "жеребкування" при визначенні справ навряд чи допоможуть. Якщо немає політичної волі, будь-який закон можна обійти.
2007.12.05 | ОРИШКА
Я - не доживу. Я не вижу мифического персонажа -
механизьма реализации2007.12.05 | Сергей ГРУЗДОВ
Персонаж - группа депутатов. Исключено?
2007.12.05 | ОРИШКА
Группа депутатов почистит мозги от откатов и взяток? Ой ли?
Группа депутатов махнет палочкой - и дома перестанут строить у нас под окнами?А если накажут кого - а чем он будет хуже Кучмы, укравшего пол-страны?
Все упирается в вопрос - будет ли суд. Пусть с мгновенной амнистией, но он нужен.
Вот, все тот же вопрос. Можете пренебрежительно отмахнуться от моих причитаний, но вот увидите - все новые дела в стране упрутся в этот вопрос. Не нужно быть семи пядей в ушах, чтобы этого не понимать.
2007.12.05 | Сергей ГРУЗДОВ
Re: Группа депутатов почистит мозги от откатов и взяток?
Ох Оришка... Кабы сохранить эту, как ее, веру в то, что среди ихних нескольких сот найдется хоть группка, готовых на то, о чем мы тут мечтаем...2007.12.05 | media
Персонаж - далеко,
похований він за планкою для "своїх" політиків, яку електорат тримає нижче плінтуса, за тотальним хамством і жлобством еліти і певної частини народу...2007.12.05 | Альберт
Підказую! 8))) Бо - дякувати Богові - дихайте глибше!!!
Будь ласка, шановна, не залишайте нас так передчасно! 8)))Так ось, підказка: побажання Ваші - от той міфічний персонаж. 8)
Врубаєтесь - а що буде, коли Ви нас кинете? 8)))))))))))
2007.12.05 | Олександр Дядюк
Законність і відповідальність, без цього, все інше - до сраки
Сергей ГРУЗДОВ пише:> Исключительно ЗАКОННОСТЬ и правовая ОТВЕТСТВЕННОСТЬ должны стать ПЕРВОЙ И ГЛАВНОЙ заботой.
Повністю підтримую пана Сергія.
Наші помаранчеві демократи (а переважно псевдодемократи), які до цих пір свято вірять в те, що демократія - це коли біля годівниць, пардон влади - НАШІ), ніяк не можуть второпати, що всі соціальні обіцянки, проблеми та перспективи України в цілому, які б вони не були важливі, включаючи мову і поминання голодомору, всеодно мають другорядне значнення, бо без забезпечення законності і відповідальності в країні - воно всеодно НІКОЛИ не будуть досягнуті. А відтак саме ці дві задачі повинні стати для нової влади альфою і омегою, питаннями яким повинна бути відведена головна увага нового "народного" уряду.
От побачимо - яка увага цим питанням буде відведена - і одразу зрозуміємо наскільки цей уряд НАСПРАВДІ народний.
Все інше, особисто я буду сприймати, як засіб відволікання уваги народу від того що є для нього найбільш важливим, а вже яка мета цього відволікання - то я думаю ви і самі здогадаєтесь.
2007.12.05 | Bayan
+100
2007.12.05 | Sean
так (с)
media пише:> Виглядає дуже ймовірним, що найближчим часом буде сформовано новий, Народний Уряд
Він не буде народним, але я оцінив Ваше " "
> Що би ви, як громадяни, могли цьому уряду побажати? Точніше, які конкретні кроки ви від нього очікуєте?
> Мої пріоритети такі (намагатимусь формулювати окрім загальних шляхів, ще й конкретні пропозиції):
> 1. Відмова від популістичних обіцянок типу "повернення вкладів на безінфляційній основі" , "негайне скасування призову в армію" чи "скасування депутатської недоторканності" (остання існує в усіх цивілізованих країнах, і це не є їх проблемою).
так
> 2. Замість "100 000 на третю дитину" - краще би подумали над відбудовою системи дитячих садків та підтримкою молодих сімей, а саме:
> - наведення порядку на ринку житла і землі. Розпочати, нарешті, реальні роботи зі створення земельного кадастру та реєстру нерухомості.
так
> - відмова від т.зв. "пільгових кредитів для молодих сімей" (нинішня система - годівниця для небагатьох і проблеми в масштабі країни не вирішує аж ніяк).
так
> - можливо, запровадження пільгового оподаткування для родин, які виховують дітей.
так
> 3. Перехід до реформування системи охорони здоров"я. Підтримка якісної медичної освіти (розбиття корупційної системи в мед. вузах, прозорі умови вступу саме до цих вузів). Кардинальне збільшення видатків на фінансування ОЗ, пропаганду здорового способу життя. Реалізація національних програм з побудови нових та ремонту існуючих лікарень.
так
> 4. У зв"язку з попереднім (до дискусії). Запровадження додаткових акцизів на спиртні напої та тютюнові вироби.
так
> 5. Адміністративно-територіальна реформа. Створення протягом 5 років системи громад - базових одиниць самоврядування, з передачею їх основних важелів впливу та фінансових повноважень.
можна
> 6. Скорочення витрат на державний апарат, скасування ряду витрат (напр. придбання квартир для народних депутатів, нових автомобілів, утримання державних резиденцій).
так
> 7. Запровадження податку на нерухомість, на першому етапі - лише щодо мешкань загальною площею більше 100 кв.м. Запровадження спеціального "збору для багатих" на автомобілі (залежно від класу, року випуску і т.д.).
так
> 8. Реформа системи держкомтелерадіо. Ліквідація (протягом 3 років) системи державних ЗМІ та інших рудиментів радянської епохи (держ. підтримка творчих спілок тощо). Продаж їх майна (як і майна та нерухомості інших підприємств) на відкритих аукціонах.
так
> 9. Лібералізація (в розумних межах) міжнародної торгівлі. Відмова від популістської ідеї "підтримки національного товаровиробника" та протекціонізму (що на практиці означає підтримку кількасот власників цих підприємств). Максимальне відкриття для іноземних інвесторів в усіх сферах.
так. "Підтримка національного товаровиробника" - тільки конкретних стратегічних виробництв.
> 10. Інфраструктурні зміни. Привернення публічної уваги до стану ЖКГ, доріг і т.д. Бюджетні кошти повинні йти для інвестицій саме у цій сфері.
Так
Фінансове, податкове, організаційно-адміністративне сприяння розвитку агропромислового комплексу (передусім-фермерських господарств), малого бізнесу.
Звісно, я можу ще написати повно пропозицій, але у контексті я погоджую си з Вашими.
2007.12.05 | media
Ну то бачите, "Шановні друзі, ми з вами однодумці" (с)
2007.12.05 | Людмила
а що як - оформити це яко вимоги. та причепити на головній?
2007.12.05 | Свiдомий
А передусiм:
1. Призначення нового Генпрокурора.2. Призначення нових суддiв Конституцiйного Суду за квотою Верховної Ради.
3. Прийняття закону про iмперативний мандат для депутатiв ВР.
4. Скасування недоторканностi депутатiв-бандитiв вiд ПР.
2007.12.05 | Сергей ГРУЗДОВ
От п.4 я тащусь...
2007.12.05 | Свiдомий
Тащiться далi.
2007.12.05 | Tatarchuk
я теж тащусь... але так і буде
2007.12.05 | media
Е, ні
Свiдомий пише:> 1. Призначення нового Генпрокурора.
Ви би ще написали "Призначення нового спікера і прем"єра"
> 2. Призначення нових суддiв Конституцiйного Суду за квотою Верховної Ради.
Тут треба дивитися на закон і на інші речі. Не впевнений, що це відповідатиме як нагальним потребам суспільства, так і щодо правової оцінки цього шляху.
> 3. Прийняття закону про iмперативний мандат для депутатiв ВР.
Особисто я - категорично проти, чому - я тут уже писав.
> 4. Скасування недоторканностi депутатiв-бандитiв вiд ПР
Я би ще додав - "і для депутатів-бандюків від БЮТ та НУ". Якщо ви вважаєте що там немає "бандюків" - мені смішно.
А серйозно - то закон один для всіх, це по перше. Справедливість може бути як горизонтальною (тобто, один закон для всіх громадян) так і "вертикальною" - для людей одного й того ж статусу (напр., депутатів, які у переважній більшості демократичних країн наділені імунітетом).
2007.12.05 | Свiдомий
В iншому випадку вiдчутних змiн годi чекати.
2007.12.05 | Taras-ods
А що робити з губськими круками фельдманами?
Свiдомий пише:> 1. Призначення нового Генпрокурора.
> 2. Призначення нових суддiв Конституцiйного Суду за квотою Верховної Ради.
> 3. Прийняття закону про iмперативний мандат для депутатiв ВР.
> 4. Скасування недоторканностi депутатiв-бандитiв вiд ПР.
2007.12.05 | Анатоль
Відмова від популізму і скасування пільг - правильно, але
найбільш важливим було б створення атмосфери, сприятливої для розвитку малого бізнесу. Середній клас треба вирощувати.2007.12.05 | media
"Атмосфера" складається з двох складових
а саме - як легко "середній клас" зможе заробити свій статус і як швидко він зможе набути тих соціальних ознак, які власне і вирізняють "середній клас" (власне житло, автомобіль середнього класу, якісне лікування для себе і родини, ітд., звісно ця ідентифікація залежить від країни до країни). В Україні державна політика досі була свідомо чи несвідомо спрямована на маргіналізацію середнього класу.В плані "заробляння грошей" - малий та середній бізнес буде грати відчутну роль тільки тоді, коли буде спрощено регуляторну політику, коли стабілізуються і зменшаться ціни кредитів. Для цього, ясна річ, потрібно відмовлятися від підтримки найбідніших ("повернення вкладів") і найбагатших (державний протекціонізм і монополізація окремих галузей економіки). Ну і ясна річ "клас чиновників-паразитів", які зараз живуть поборами, повинен сам або зі сторонньою підтримкою відійти в минуле або принаймні мінімалізуватися.
А тепер щодо "витрачання грошей". Першочергове завдання - порядок на ринку житла, про це вже багато говорилося. Далі - відмова від стягнення мита на автомобілі віком менше від 10 років - споживач має сам обирати, яким буде його перший автомобіль, розвалюха втридорога від Васадзе чи б-у форд, пригнаний з Литви. Запровадження страхової медицини і конкуренція на ринку медичних послуг (що саме по собі не є панацеєю, але все-таки дає вибір).
Але в цих питаннях я є радше песимістом - тут зійшлися дуже вже багато інтересів людей, які мають депутатські значки в т.ч. і "демократичних" фракцій.
2007.12.05 | привид Романа ShaRP'а
А где нормальная власть?
Было несколько институций, вполне подконтрольных президиоту и до этого. МИД, армия, губернаторы, СБУ, СНБО и личный секретариат президиота.Вопрос: у нас есть нормальный МИД, армия, губернаторы, СБУ?
Ответ: у нас нет нормального МИДа, армии, губернаторов, СБУ, есть ручной СНБО и ХЗкакой весь из себя со своим японским мнением секретариат, успешно продемонстрировавший способность торпедировать неугодного спикера вопреки воле большинства фракции.
Зато вместо нормальных институтов государства у нас есть дыбанашка президиот с друзями и друзями друзив.
Так что нормальной власти у нас нет.
И нормальных политических партий у нас вообще тоже нет.
Посему строить какие-то особые планы на эту власть несколько, я бы сказал, наивно.
2007.12.05 | media
Где-где...
... "смотреть надо" (с) Л.Подервлянський> Посему строить какие-то особые планы на эту власть несколько, я бы сказал, наивно.
А ви за цю власть голосували? Я наприклад ні, тому що не мав надії на те, що зміна персоналій щось змінить. Але раз уже такий шанс є - то владу треба контролювати. Як на мене, то не важливо, як називатиметься Президент чи Прем"єр. І мені особисто недостатньо, щоб це був просто "не Янукович" - не знаю як хто, а я з 2004 р. трохи виріс.
Важливо, незважаючи на персоналії, щоб влада не просто здійснювала кадрові пертурбації і призначала на посади Порошенка чи Губського. Принципово, щоб вона робила ті речі, які тут наведені. Тоді можна буде сказати - "народна" це влада чи на диво схожа на "антинародний режим"
2007.12.05 | привид Романа ShaRP'а
Ню-ню. И как вы их заставите?
2007.12.05 | Tatarchuk
Re: Народний Уряд
media пише:> Виглядає дуже ймовірним, що найближчим часом буде сформовано новий, Народний Уряд
А також Народний Парламент, не забувайте
> Що би ви, як громадяни, могли цьому уряду побажати? Точніше, які конкретні кроки ви від нього очікуєте?
Трохи пофантазуємо.
> 1. Відмова від популістичних обіцянок типу "повернення вкладів на безінфляційній основі" , "негайне скасування призову в армію" чи "скасування депутатської недоторканності" (остання існує в усіх цивілізованих країнах, і це не є їх проблемою).
Ні, це "типу" треба окремо розглядати. Вклади можна і треба повернути якщо є механізм звідки - наприклад експропріація експропріїмуйого. Продаси один самозахват бандюків у Форосі на аукціоні - можна всіх фороських бабушек задовольніти, і внуків, і правнуків.
> 2. Замість "100 000 на третю дитину" - краще би подумали над відбудовою системи дитячих садків та підтримкою молодих сімей,
Замість не треба, бо обіцянки треба виконкувати. Джерело - див. вище.
> - наведення порядку на ринку житла і землі. Розпочати, нарешті, реальні роботи зі створення земельного кадастру та реєстру нерухомості.
Так!
> - відмова від т.зв. "пільгових кредитів для молодих сімей" (нинішня система - годівниця для небагатьох і проблеми в масштабі країни не вирішує аж ніяк).
+5. В житті бачив 1 (одного) живого щасливця, і він чомусь виявився сином працівника комітету з того питання.
> - можливо, запровадження пільгового оподаткування для родин, які виховують дітей.
А краще без пільг взагалі обійтися. В ідеалі звісно. Це щоб ефір не засмічувати поміхами. І взагалі треба СПОЧАТКУ зробити сплату податку неминучою, і тільки потім вводити пільги з його сплати.
> 3. Перехід до реформування системи охорони здоров"я. Підтримка якісної медичної освіти (розбиття корупційної системи в мед. вузах, прозорі умови вступу саме до цих вузів). Кардинальне збільшення видатків на фінансування ОЗ, пропаганду здорового способу життя. Реалізація національних програм з побудови нових та ремонту існуючих лікарень.
Превентивна (профілактична) страхова медицина.
> 4. У зв"язку з попереднім (до дискусії). Запровадження додаткових акцизів на спиртні напої та тютюнові вироби.
А також лігалайз легкого самі розумієте чого і акциз на нього.
> 5. Адміністративно-територіальна реформа. Створення протягом 5 років системи громад - базових одиниць самоврядування, з передачею їх основних важелів впливу та фінансових повноважень.
Тоді треба не це реформувати (бо в законах про самоврядування все це вже є) а систему фінансування з держбюджету на місця.
> 6. Скорочення витрат на державний апарат, скасування ряду витрат (напр. придбання квартир для народних депутатів, нових автомобілів, утримання державних резиденцій).
Популізм
> 7. Запровадження податку на нерухомість, на першому етапі - лише щодо мешкань загальною площею більше 100 кв.м. Запровадження спеціального "збору для багатих" на автомобілі (залежно від класу, року випуску і т.д.).
По-перше треба оту нерухомість ще кадаструвати А далі як ви кажете.
Інакше наприклад в Криму ніхто нічого не сплачиуватиме, окрім мешканців хрущоб, бо на папірі ні в кого нічого нема, і доміка такого немає, заповідник тама
> 8. Реформа системи держкомтелерадіо. Ліквідація (протягом 3 років) системи державних ЗМІ та інших рудиментів радянської епохи (держ. підтримка творчих спілок тощо). Продаж їх майна (як і майна та нерухомості інших підприємств) на відкритих аукціонах.
+1
> 9. Лібералізація (в розумних межах) міжнародної торгівлі. Відмова від популістської ідеї "підтримки національного товаровиробника" та протекціонізму (що на практиці означає підтримку кількасот власників цих підприємств). Максимальне відкриття для іноземних інвесторів в усіх сферах.
+5555
> 10. Інфраструктурні зміни. Привернення публічної уваги до стану ЖКГ, доріг і т.д. Бюджетні кошти повинні йти для інвестицій саме у цій сфері.
Тут я пас, тобто чайнік
2007.12.05 | media
Re: Народний Уряд
> Ні, це "типу" треба окремо розглядати. Вклади можна і треба повернути якщо є механізм звідки - наприклад експропріація експропріїмуйого. Продаси один самозахват бандюків у Форосі на аукціоні - можна всіх фороських бабушек задовольніти, і внуків, і правнуків.
Але краще, по моєму, відремонтувати там дороги і привести в порядок комунальне господарство. Цим створяться робочі місця для дітей цих бабушок у зимовий період і "діти допоможуть батькам". Бо якщо відразу видати гамузом ці кошти - все з"їсть інфляція. Стратегічно більш правильно підвищувати мінімальні пенсії та зарплати бюджетникам.
> Замість не треба, бо обіцянки треба виконкувати. Джерело - див. вище.
100 чи навіть 50 тисяч - це величезні гроші, навіть як для розвинутих країн ЄС. В усьому цивілізованому світі триває дискусія щодо необхідності такої "допомоги", і більшість експертів сходяться на думці, що це не вирішує стратегічно проблеми. Тому що це буде певний різновид бізнесу для окремих родин. До того ж, це привчає "жити на халяву", що погано для розвитку цих батьків як особистостей.
> +5. В житті бачив 1 (одного) живого щасливця, і він чомусь виявився сином працівника комітету з того питання.
Класика - обмежений ресурс, який розподіляє держава на "давальницьких" засадах, призводить до корупції у будь-якій системі.
> А краще без пільг взагалі обійтися. В ідеалі звісно. Це щоб ефір не засмічувати поміхами. І взагалі треба СПОЧАТКУ зробити сплату податку неминучою, і тільки потім вводити пільги з його сплати.
Ну так, звісно це головне. Але пільги щодо оподаткування в усіх державах, які претендують на звання соціальних, існують. Звісно, я не кажу що це треба робити "негайно" - культура сплати податків не та.
> А також лігалайз легкого самі розумієте чого і акциз на нього.
Ну це до дискусії, не думаю щоби суспільство це сприйняло. Краще мінімізувати покарання і проводити роботу з міліцією, щоби не "гнала план" по розкриттю таких злочинів як "переховування 1 г. маріхуани".
> > 6. Скорочення витрат на державний апарат, скасування ряду витрат (напр. придбання квартир для народних депутатів, нових автомобілів, утримання державних резиденцій).
>
> Популізм
Але саме від цього "популізму" ніяких "побічних негативних ефектів" не буде. Буде лише економія коштів бюджету. До речі, витрати на адміністрацію в Україні співвимірні із, наприклад, витратами у Польщі (де зарплати рядових держслужбовців вищі у рази).
>
> По-перше треба оту нерухомість ще кадаструвати А далі як ви кажете.
> Інакше наприклад в Криму ніхто нічого не сплачиуватиме, окрім мешканців хрущоб, бо на папірі ні в кого нічого нема, і доміка такого немає, заповідник тама
Але припустимо Яценюк сплачуватиме, нікуди не подінеться Чи фіктивні власники будинку Тимошенко або дачі сина Януковича
>
> > 10. Інфраструктурні зміни. Привернення публічної уваги до стану ЖКГ, доріг і т.д. Бюджетні кошти повинні йти для інвестицій саме у цій сфері.
>
> Тут я пас, тобто чайнік
За найгіршим варіантом, скоро і ви, і будь-яка "бабуся в Форосі" розбиратиметься в роботі каналізаційних колекторів і систем опалення не гірше, ніж зараз - у конституційному праві України Я теж не інженер, але за прикладами далеко ходити не треба - згадайте події в Алчевську, Новобогданівці, на шахтах, огляд стану ЖКГ (у вашому будинку, наприклад, коли востаннє змінювали труби водопроводу чи інші комунікації?). Стан доріг теж відомо який. Тому на мою думку, краще гроші які "знайдуть невідомо де" (ЮВ знає - видно нафтове джерело заб"є спрямувати саме на ці потреби. Наприклад, національний проект побудови автостради Донецьк-Львів - до Євро-2012 можна було би і встигнути, враховуючи те що в Україні умови ще більш-менш, ціни відносно невеликі, а земля ще не приватизована.
2007.12.05 | Предсказамус
Первые действия при лечении сыпного тифа - повыдавливать прыщики
Симптоматическое лечение в политике еще вреднее, чем в медицине. Впрочем, и там, и там оно приводит к переходу заболевания в хроническую стадию. Яркий пример - северный сосед. Благодаря ценам на энергоносители там удалось полечить некоторые симптомы, в основном бытового характера, в результате Россия уверенно движется в такую задницу, какой не видывала со времен войны с Наполеоном. Очень не хотел бы такой судьбы для Украины.Ваши предложения, в основном - все то же симптоматическое лечение. НА деле же задачи мне видятся так: возврат страны в правовое поле, и создание обратной связи по линии избранные - избиратели. Понимаю, что моё утверждение из категории "лучше быть богатым и здоровым, чем бедным и больным", но что поделать, если это факт?
Поэтому, в частности, любое "локальное" требование имеет смысл, если приводит в конечном итоге к решению указанных 2-х задач, и не имеет смысла, если не приводит.
2007.12.05 | Tatarchuk
алеж багатим і здоровим бути дійсно краще ніж хворим та бідним
2007.12.05 | ОРИШКА
Предсказамус - бьюсь уже очаровательной головой об стену - КАК?
кто может подробно предложить план - как ???? и тут нужны детали, пошаговые решения.Все равно, пока мой вопрос (а это и есть правовое поле) не решат - ни фига не будет.
2007.12.05 | Tatarchuk
блін, та посаджати всіх поетапно, от і вся загадка
Спочатку чужих, потім своїх-чужих, потім не досить вірних своїх, потім не досить стійких своїх, потім тих хто нажився на скупці майна своїх. Таке вже не раз було2007.12.05 | ОРИШКА
Я уже своими "каками" сама себе больную напоминаю...
Татарчук - я о деле.Я предлагаю журналистам один выход - начните с журналистских расследований - большим отрядом. Другого способа я не вижу.
А Вы, Татарчук , какими бы хотели видеть первые шаги - конкретно?
2007.12.05 | Tatarchuk
Re: Я уже своими "каками" сама себе больную напоминаю...
ОРИШКА пише:> Татарчук - я о деле.
>
> Я предлагаю журналистам один выход - начните с журналистских расследований - большим отрядом. Другого способа я не вижу.
>
> А Вы, Татарчук , какими бы хотели видеть первые шаги - конкретно?
Перші - обмеження (скасування, як хочете назвіть) недоторканності всіх посадовців окрім Президента В НЕРАБОЧИЙ ЧАС.
Зобовязання прокуратурі, слідцтву та ментярні реагувати на всі повідомлення ЗМІ що містять сигнал про склад злочину - обовязково.
Карна стаття за нехтування зверненнями громадян. З цієї серії - карні статті кримінальної відповідальності за ВСІ порушення службовців. Щоб "адміністративна відповідальність" була тільки (вибачаюся) за ненавмисне пукання чиновником при людях, все інше - кримінальна відповідальність.
Те саме про суддівство - виборність, при тому обовязково (автоматичне) завеження кримінальної справи за вирок якого визнано недійсним, несправедливим в іншому суді.
Жорстка норма "була судимість - нафіг з органів", не тільки правосуддя а й управління.
І ще. Та давайте вже блін заплатимо отім росіянам ринкову ціну на газ та введемо ринкову ціну на транзит. Нефіг їм краніка в руки давати. Це - все що я думаю по зовнішній політиці
2007.12.05 | Предсказамус
Подозреваю, Оришка хочет узнать, но столько "как", сколько "кто"
2007.12.05 | ОРИШКА
О! Иманно. Конкретизирую - кто начнет??? И будет ли
поддержка и чья??? Ой, все опять закружилось..2007.12.05 | media
Re: Я уже своими "каками" сама себе больную напоминаю...
> Перші - обмеження (скасування, як хочете назвіть) недоторканності всіх посадовців окрім Президента В НЕРАБОЧИЙ ЧАС.Я не особливо проти, але по моєму, від цього - ні холодно, ні жарко. У мажора Калиновського не було депутатської недоторканності, і що?
> Зобовязання прокуратурі, слідцтву та ментярні реагувати на всі повідомлення ЗМІ що містять сигнал про склад злочину - обовязково.
Ну ОК, хай буде.
> Карна стаття за нехтування зверненнями громадян. З цієї серії - карні статті кримінальної відповідальності за ВСІ порушення службовців. Щоб "адміністративна відповідальність" була тільки (вибачаюся) за ненавмисне пукання чиновником при людях, все інше - кримінальна відповідальність.
Не гарячкуйте в даному випадку. Наявність "статей" не веде автоматично до викорінення корупції - в Китаї розстрілюють тих, хто прокрався, на стадіонах, а корупції не меншає. До того ж уявіть, скільки звернень приходить до Президента, до Верховної Ради, Кабміну - і пишуть їх у багатьох випадках божевільні люди. На жаль, дискредитований ще з радянських часів цей інститут петиції. То що робити? Може дійсно запровадити відповідальність, але за нереагування чиновниками місцевої влади. Тому що коли всі почнуть "писати на Президента" - то буде бардак.
> Те саме про суддівство - виборність, при тому обовязково (автоматичне) завеження кримінальної справи за вирок якого визнано недійсним, несправедливим в іншому суді.
Знову ж таки, такого напевне нема ніде - "автоматична кримінальна справа". А якщо мала місце помилка судді, або просто невластиве (але без злого умислу) трактування норми?
А виборність - це так.
> Жорстка норма "була судимість - нафіг з органів", не тільки правосуддя а й управління.
Можна, особливо залежно від високих посад.
> І ще. Та давайте вже блін заплатимо отім росіянам ринкову ціну на газ та введемо ринкову ціну на транзит. Нефіг їм краніка в руки давати. Це - все що я думаю по зовнішній політиці
Ну так кранік буде в них по любому, незалежно від ціни, і Європа, яка платить за газ удвічі більше, це вже зрозуміла. Тому буде ціна ринковою (а вона такою буде), чи ні - це не врятує від залежності. З іншого боку, транзит - це стратегічна зброя для України (поки-що), така ж, як і для Росії - газ. Тому тут є взаємозалежність. І звісно, краще перейти чимшвидше на ринкові ціни - ну втратить хтось роботу, а олігархи прибуток, але в Україні є власний газ, якого вистачить для населення. Хто не думав ці роки про модернізацію підприємств, а лише про надприбутки - нафіг з пляжу. Хоча видається мені, що українські металурги і так в багатьох випадках матимуть ринки збуту
2007.12.05 | Сергей ГРУЗДОВ
Она уже очаровательной стала от ТАКИХ вопросов???
2007.12.05 | media
Пошаговой план (для виборця)
1. Дивитися за тим, що влада (будь-яка) декларує і що вона робить. В якості "дорожньої карти", індикаторів - можна взяти ті пропозиції, які я виніс і які додали.2А - якщо влада робить або намагається це робити - на наступних виборах за неї голосувати.
2В - якщо влада цього не робить, і тільки продовжує пустопорожні теревені, під акомпанемент яких 100-150 родин в країні покращують своє матеріальне становище (решта "родин" залишиться на місцях при будь-якій владі)
Тут можливі такі шляхи:
1. Звернення (петиції) до влади з метою вплинути на певні рішення.
2. Мітинги протесту, або інші акції прямої дії.
3. Конкретні пропозиції щодо проведення політики, адресовані владі.
4. Локальна "пряма дія" без влади. Часом буває, що Прем"єр-міністр не причетний до діяльності ЖЕКу
5. У разі невдачі цих шляхів - єдиний спосіб змінити владу - це не голосувати за тих, кому ви цю владу довірили, а вони довіри не виправдали. Так роблять в усьому світі, інших, "унікальних" шляхів вигадати навряд чи можна буде.
2007.12.05 | ОРИШКА
Знаете, во что это выльется? В заявление соседа :
Сделайте мне красиво. Я уже померз на майдане, теперь вы вокруг ублажайте, а я дома посижу.Я почему вопию - эти вышесказанные благие намерения, даже колесниковы в клетках не спасут страну, если не сформируется что? Правильно - самосознание гражданского общества. Семимильными шагами, конечно, движемся, но на фоне ускоренного дерибана и мимикрии паразитов наверху эти шаги не спасут не только отцов, но и саму украинскую демократию.
И цель номер один - переход населения Украины в новую стадию -граждан. А это опять - инфа и инфа. Журналисты, креаторы, писатели, листовки на улицах , в конце концов - вот основные движущие силы момента. Если, например, в Киеве этот переход скоро не состоится - хана столице. Этот дивный город большевики уже страшно покалечили, потом его добивал Бабушкин, а теперь - чудище стозевно и оффшорно. Это уже последний бой.
Ну, вот, собственно, чего я и хочу. Без переворота в ментальности: воровать и плевать на согражждан - низзя! - діла не буде.
А для этого, как Шутер к ЮВТ, возвращаюсь к вопросу. Садить (отстреливать?) нужно мерзавцев, чтобы неповадно было, чтобы убоялись те, кто зло побеждает баблом. Через страх - к новому мировоззрению. Иначе - не верю. Дикси-микси-тикси-квикси
2007.12.05 | Tatarchuk
треба не просто саджати а конфісковувати
Інакше не буде рикнової зацікавленості у посадках. А так - нормальна практика проскрипцій, ви заклали сусіда олігарха, отримали частину його майна (маленьку але вам вистачить), всі хто його брав та виковирював - теж долі, маю на увазі силовиків. А решта - державі. Тобто тьху,що я кажу. Народові2007.12.05 | ОРИШКА
Я - за
2007.12.05 | Сергей ГРУЗДОВ
Вчасно виправилися!
2007.12.05 | media
Re: Знаете, во что это выльется? В заявление соседа :
> Я почему вопию - эти вышесказанные благие намерения, даже колесниковы в клетках не спасут страну, если не сформируется что? Правильно - самосознание гражданского общества. Семимильными шагами, конечно, движемся, но на фоне ускоренного дерибана и мимикрии паразитов наверху эти шаги не спасут не только отцов, но и саму украинскую демократию.
Скажу більше - не врятують і Україну. Тому що для "самосознанія" важливе усвідомлення цілей і індикаторів. Я от наприклад в 2007 р. не голосував, наприклад, за Юлію Владіміровну. По простій причині - вона нібито "бореться зі зрадниками", з "олігархами", а сама веде в парламент "дерібанщиків". Якщо у 2006 р. це ще могло "проконати" (типу "взяли на перевиховання", як же без них), то через рік це стало викликати просто сміх. Дорослішаємо (хоча на жаль не всі на це здатні).
> И цель номер один - переход населения Украины в новую стадию -граждан. А это опять - инфа и инфа. Журналисты, креаторы, писатели, листовки на улицах , в конце концов - вот основные движущие силы момента. Если, например, в Киеве этот переход скоро не состоится - хана столице. Этот дивный город большевики уже страшно покалечили, потом его добивал Бабушкин, а теперь - чудище стозевно и оффшорно. Это уже последний бой.
Знову ж таки показник (окрім лістовок) - це голосування. Побачимо, яким буде результат у Києві Черновецького, ГАК, Регіонів - ті хто зараз, на виду у всіх, успішно дєрібанить землю і все інше. Якщо критична маса киян знову проголосує за ці сили - ну що ж тут зробиш.
> А для этого, как Шутер к ЮВТ, возвращаюсь к вопросу. Садить (отстреливать?) нужно мерзавцев, чтобы неповадно было, чтобы убоялись те, кто зло побеждает баблом. Через страх - к новому мировоззрению. Иначе - не верю. Дикси-микси-тикси-квикси
Останнього не розумію А інше - звісно, що садити. Ще в 2005 р. треба було таке зробити щодо Ківалових етс - дати рік умовно хоча б, щоби вони не могли балотуватися до парламенту. А так створити дуже небезпечний прецедент "всепрощення". Я (в теорії) категоричний противник "процесів Ходорковського" - але не в кожній країні теорія діє. Треба змінювати систему цінностей. Треба показати, що ніякі гроші не врятують, якщо є політична воля, ПРАВО і закон, які одні для всіх. "М"яким варіантом" цих "процесів" може бути (знову ж таки, лише за умов політичної волі) позбавлення цих товаришів значної частини надприбутків.
2007.12.05 | ОРИШКА
А з цього знов виходить - інфу треба людям в очі
і вуха засовувати. Ну хто знає про дерибани - якщо немає Інету? Ви багато по ТБ бачили - хто в Києві та й по країні шкоднічає? Ви багато бачили передач з аналізом праці Кабміну та розповідями про їх тирення? Звідки пересічний громаданин буде знати - он, послухайте людей - ціни виросли, тому що Ющенко вибори захотів.Немає в країні журналістів. Майже. Так, пишуть щось про танці з дірками.
2007.12.05 | media
Але на жаль, навіть користувачі інтернету
не роблять у своїй масі "оргвисновків" щодо "неадекватних кумирів".А журналістики - такі да, немає. Тому що пишуть або про танці, або про якісь віртуальні теми, або займаються джинсою.
2007.12.05 | Сергей ГРУЗДОВ
На їжу, голодранці, заробляють.
2007.12.05 | Сергей ГРУЗДОВ
Нифигасе мягкий вариант! Да в таком случае их вязать придется.
2007.12.05 | Сергей ГРУЗДОВ
Вот именно!
"... мне видятся так: возврат страны в правовое поле, и создание обратной связи по линии избранные - избиратели."2007.12.05 | ОРИШКА
Хорошо. Let's use ahother language - how?
2007.12.05 | Вільний радикал
Re: Хорошо. Let's use ahother language - how?
Спробую. Кілька років тому купував я картоплю на ближньому базарчику. По 3кг. Обважували мене (причому землячки) від 200г до 500г на 3кг. Кожного разу я повертав картоплю, забирав гроші та йшов до іншої продавщиці. Таким чином натрапив я на таку, що не дурить (вона виявилася азербайджанкою, до речі).У такий же спосіб я знайшов на тому ж базарчику іншу жінку, яка чесно продає мені цукор, гречку тощо.
Тепер ці продавці та я маємо найкращі взаємні стосунки - вітаємося, потроху розмовлямо, вони мені підкинуть чи то зайву картоплину, чи пробачать якихось 5 копійок, хоча я й намагаюся цього уникати, але не завжди виходить.
Аналогічним чином треба робити з політиками. Навіть не питаючи імені та роду. Тупо, як комп перебираючи варіанти мусиш натрапити на той, що тебе задовільнить, якщо звісно в тебе є бодай якийсь критерій вибору.
Ця банальна історія НМД може бути прикладом how, а може й know how/
2007.12.05 | ОРИШКА
А ми голосуємо не за політиків, а за партії
2007.12.05 | Вільний радикал
Re: А ми голосуємо не за політиків, а за партії
Не бачу різниці.А взагалі,що я хочу сказати.
Тільки виборами ми можемо їм показати кудими хочеио і чого ми прагнемо.
Згадайте Іспанію після терактів у потягу. Аснар спрочував збрехати, поклавши відповідальність за вибухи на ЕТА, коли насправді це були магометани. Що він отримав за це ми знаємо - фіаско.
Він програв не тому, що економічний стан країни погіршився (до речі, коли я купвав картоплю, 200г для мене були тією величиною, як кажуть математики, яку можно не рахувати), скоріше навпаки.
Він програв, тому що збрехав і саме цього йому н е пробачили виборці.
Нескромно зауважу, що я також, саме цього не пробачив своїм контрагентам по продажу картоплі на звичайному базарчику провінційного містечка і вважаю свою позицію гідною до застовування у політиці.
2007.12.05 | media
ОК, але знаючи принципи роботи народних фракцій
а так само і "антинародних" - то думаю, що виконання завдань, які ставите ви, є ще менш реальним, ніж тих, які ставлю я. Лікувати українську хворобу, на мою думку, можна лише "непрямими" засобами.Ви також пропонуєте дуже загальні речі:
> : возврат страны в правовое поле, и создание обратной связи по линии избранные - избиратели.
І що тут можна конкретного зробити?
1. Дотримання законів всіма, в т.ч. і "новою владою". Можливо, влада "просто так" зневажила регламент (див. голосування за спікера). Але в цьому питанні вона нічого не отримала.
2. Залежить від виборців: моніторинг дій влади. В т.ч. і корупційних дій. Але жоден "зворотній зв"язок" не може бути ефективним без реакції виборців. Вона може бути у різних формах: звернення, судові позови, мітинги протесту і т.д. Останній засіб - не голосувати за цю партію, коли вона не виправдала сподівань. І це в Україні, на жаль, не діє, відповідно і всі інші форми мають маргінальний характер. Партії знають, що якими би не були скандали, за них проголосують, "якщо тільки ми не будемо співпрацювати з Януковичем, як Мороз". І тому контроль закінчується перед кабінкою для голосування.
3. В плані підконтрольності влади виборцю - що може бути краще відкритих списків? Так виборець сам, власноруч може висловити недовіру не всій партії, а окремому депутату. Оце і є підконтрольність, як її розуміють в нормальних країнах. Але хто, по вашому, найбільше проти зміни виборчої системи?
4. Недемократичною є система імперативного мандату - депутат в такому разі є підконтрольним не виборцю, а партії. НМД, дуже шкідливим є підхід типу "перехідної демократії" - "а давайте зараз у нас буде імперативний мандат, а потім ми його скасуємо". Стандарти або є, або їх немає. Зараз в Україні їх немає, і опираються їх запровадженню всі головні політичні сили без винятку.
5. Закон про всеукраїнські та місцеві референдуми, підвищення статусу референдуму як засобу вирішення проблем (в першу чергу і особливо - місцевих), лібералізація можливості його проведення.
6. Декларація найвищими чиновниками не лише прибутків, а й видатків. В нормальній країні політика на ім"я Ю.В. Тимошенко не існувало би вже після цих історій з деклараціями. Так, не існувало би й інших політиків, але це ще раз показує, наскільки ці партії хочуть бути "підконтрольними".
7. Ну і куди ж без політичної волі - "закон же для всіх один". Раз один, то найкраще з корупцією боротися - створивши прецедент покарання. Чи було їх створено і чи буде? На разі ні.
2007.12.05 | Предсказамус
О неконкретности.
У наших постингов общий недостаток (не знаю, как Вы, а я допустил его умышленно) - мы не говорим о реальных способах решения поставленных задач. Поэтому, определив круг задач, придется вернуться к вопросу механизма исполнения. Может, в другой ветке.2007.12.05 | media
Так, звісно,
кожна з цих тем - дуже об"ємна вже сама по собі, і складається з кількох (часом багатьох) підтем. А конкретні шляхи вирішення звісно можна і треба окремо обговорювати. А серйозно - то це має бути деталізований план дій із залученням уже галузевих експертів.2007.12.05 | Предсказамус
Отож.
Я уже давненько ломаю голову о каком-то механизме корреляции сетевой активности и реальной жизни. Жаль, что столько энергии пропадает зря.2007.12.05 | media
Ну залежно, що робити
якщо є конкретні пропозиції - будь-ласка. Для мене наприклад важливі ті питання, які я назвав. А успішність у їх вирішенні і буде показником ефективності влади, її правового і демократичного характеру.Ці "симптоми" не зникнуть без попереднього усунення того, про що кажете Ви - а саме неправової, недемократичної Системи, спрямованої (тут я уже додам) на максимальне викачування національних ресурсів на користь обмеженої групи людей.
Візьмемо ринок житла - там задіяні корупційні інтереси десятків гравців, які отримують мільярдні надприбутки. "Лікування симптомів" у даному випадку - це оті молодіжні кредити які зараз з бюджету роздаються. Допомагають, як мертвому припарка. Але як повномасштабно вирішити цю проблему без усунення корупційних схем, без ясного нормативного регулювання і дотримання верховенства права в цій сфері? Ніяк. Тому все пов"язано.
Конкретно - можна зробити багато речей. І полісі пейпер написати, і законопроект підготувати. Була би політична воля. Якщо її немає - треба її створювати, треба "уполітичнити" проблему.
2007.12.05 | Предсказамус
Так, идем дальше.
Общеизвестно, что чиновник (в широком смысле, от паспортистки до депутата и президента) мотивацией своих поступков несущественно отличается от инфузории-туфельки, а именно ему должно быть или очень кайфово сделать то, что нужно нам, или очень страшно этого не сделать. Жизнь так сложилась, что сделать чиновнику кайфово трудно, причем чем нужнее он нам, тем труднее это сделать. Поэтому остается единственное - создание страшилки для чиновников. Кстати, она может быть в значительной степени иллюзорной, главное, чтоб в нее верили пугаемые. И, увы, она должна также не выходить из правового поля.Я покуда ничего такого не придумал. А Вы?
2007.12.05 | media
Вважаю, що загальне правило -
риба гниє з голови. Тобто, мотивації чиновників значною мірою (і в силу традицій, і в силу роботи будь-якої бюрократичної структури) визначаються тим, "що нагорі скажуть". Тобто, без волі "згори" будь-які зміни можливі лише на вкрай обмеженому рівні.Щодо часткових випадків. Звісно, вигадувати "страшилки" в кожному окремому випадку можна. Можна погрожувати судом (до речі цілком реально - а чи багато наших співгромадян подає в суд на державу?). Можна звертатися до пов"язаної з усім цим системи прокуратури. Можна "написати в газету", залучити ЗМІ (їх мало хто боїться, але часом діє). Можна вивчити внутрішні приписи і законодавство і до чогось чіплятися. Короче, багато чого можна - але без волі "згори" нічого не буде. На 1 правове рішення буде 10 неправових (якщо справа стосується, скажімо, виділення земельних ділянок).
2007.12.05 | Предсказамус
Это все не страшилка.
То, что Вы перечислили (суды, начальство) - это ее зубы, когти и т.п. Страшилка - это или общественное движение, или партия, или вообще что-то третье.2007.12.05 | ОРИШКА
"ворошиловский стрелок" Говорухина. Самая надежная страшилка
2007.12.05 | Предсказамус
У него будут проблемы с правовым полем...
2007.12.06 | ОРИШКА
А это действенная корреляция со стороны.
2007.12.05 | media
А, в цьому сенсі
Предсказамус пише:> То, что Вы перечислили (суды, начальство) - это ее зубы, когти и т.п. Страшилка - это или общественное движение, или партия, или вообще что-то третье.
"Колективний дух" Ну можливо. Я давно висуваю (теоретично) ідею створення Принципово Нової Партії яка би фінансувалася (в порядку експерименту) виключно на кошти її членів. Едака еталонна, "нормальна" політична сила (бо з нинішніх толку не буде, сорі за песимізм). Їх дуже складно буде демократизувати.
Ну але це так, офтоп.
2007.12.05 | Предсказамус
Не думаю, что это офтоп
Скорее, это логичное развитие существования политических сетевых сообществ. Ладно, продолжим, сейчас дела, сорри.2007.12.06 | ОРИШКА
Корреляция - листовки с самым злободневным материалом.
2007.12.05 | Taras-ods
Не знаю про що Ви мріяте, але перше що зробе "нова влада"
це викупить для білого братства порт у Миколаеві для експорту українського зерна.2007.12.05 | Безробітний
Красти буде Ваш "народний" уряд...
2007.12.05 | Олександр Дядюк
Мене уміляють "рекомендації" відмовитись від популістських обіця
Во бля демократи - брехня власному народу - сприймається уже як норма.Ну пообіцяли, ну вибрали - а тепер нах...й.
Цікаво "демократи" уряду Януковича (якби вони склали більшість) так само рекомендували б обманути виборців - чи верещали б - "обіцяв - виконуй".
От ще приклад подвійної моралі - "наші" можуть брехати і обманювати виборця, ми навіть порекомендуємо, а ненаші - ух ми їх гадів і обманщиків, зладєї понімаш данєцкіє.
2007.12.05 | media
Перепрошую, вони такі ж "мої" як і ваші
популістських обіцянок я особисто українському народу не давав, і за тих хто їх давав (а це робили всі без винятку учавники виборів) я не голосував. В тому числі й за БЮТ - тому що оця "армія вже завтра контрактна" викликало в мене просто здивування.Щодо "демократів", то як бачите прихильники БЮТ все-таки (з невідомих мені, щиро кажучи, причин) кажуть що "вклади треба повертати". Може, лише тому що "так БЮТ казав", а заперечувати раціональними аргументами те що каже Лідер - не можна. Ну а "помаранчеві", здається, проти цього вже, хоча Ющенко ще у 2004 р. саме це обіцяв.
2007.12.05 | ОРИШКА
А если перекрыть свободные зоны - которые есть что? прилипалки к
карманам - деньги на возврат вкладов найдутся?2007.12.05 | ziggy_freud
загалом дуже грамотно. Мої зауваження...
media пише:> 3. Перехід до реформування системи охорони здоров"я. Підтримка якісної медичної освіти (розбиття корупційної системи в мед. вузах, прозорі умови вступу саме до цих вузів).
варто винести реформу освіти в окремий пункт. Тільки чітко визначити, що потрібно від реформи. Тут навіть не треба особливо винаходити велосипед. Можна за основу взяти документи Болонських угод, але в жодному разі не мавпувати Європу, враховувати нашу специфіку. До речі, Росія вже приєдналась до цих угод. США і Японія - можуть приєднатись.
> 4. У зв"язку з попереднім (до дискусії). Запровадження додаткових акцизів на спиртні напої та тютюнові вироби.
Девучькі 12-15 років з цигаркою в зубах і пляшкою слабоалкогольного сурогату в Києві вже загальне місце...
Я згоден трохи більше платити за свою випивку. Якщо буде чітко визначено, на які саме потреби йде акциз. Бо просто зробити алкоголь дорожче - це збільшення наркоманії, самогоноваріння та фальшування напоїв.
> 5. Адміністративно-територіальна реформа. Створення протягом 5 років системи громад - базових одиниць самоврядування, з передачею їх основних важелів впливу та фінансових повноважень.
чи не поставити це на перше місце?
> 7. Запровадження податку на нерухомість, на першому етапі - лише щодо мешкань загальною площею більше 100 кв.м. Запровадження спеціального "збору для багатих" на автомобілі (залежно від класу, року випуску і т.д.).
А чому саме 100 метрів? І що далі?
Взагалі про це варто говорити або після проведення п.5, або паралельно з ним.
> 8. Реформа системи держкомтелерадіо. Ліквідація (протягом 3 років) системи державних ЗМІ та інших рудиментів радянської епохи (держ. підтримка творчих спілок тощо). Продаж їх майна (як і майна та нерухомості інших підприємств) на відкритих аукціонах.
Деякі тусівки паразитів таки варто розігнати. Але, наприклад, з паралельним створенням арт-агенцій на взірець Британської ради чи Гьоте інституту. Громадський контроль + державне чи змішане фінансування.
Наступне питання: чи варто розігнати інші рудименти совка, і як ми визначимо, де рудимент, а де корисне утворення, на яке варто давати грошей?
Наприклад, в Києві зараз є 1 (один) концертний зал, де можна грати акустичну музику без підзвучки. Якщо ліківдувати цей рудимент, на його місці охоче зроблять торгово-офісно-житловий рагулятник. Або віддати центровий будинок творчої спілки під публічний будинок з кабаком. Інвесторів буде ціла черга...
2007.12.05 | media
Re: загалом дуже грамотно. Мої зауваження...
> варто винести реформу освіти в окремий пункт. Тільки чітко визначити, що потрібно від реформи. Тут навіть не треба особливо винаходити велосипед. Можна за основу взяти документи Болонських угод, але в жодному разі не мавпувати Європу, враховувати нашу специфіку. До речі, Росія вже приєдналась до цих угод. США і Японія - можуть приєднатись.
Та й Україна якось приєднується. Але чому я виділив саме лікарів - тому що кваліфікація їх в Україні нижче плінтуса, особливо в останні роки. А чому - бо вступають за хабарі, і навчаються так само. А від них же залежить життя людей - це ж не вчитель у школі навіть.
> Я згоден трохи більше платити за свою випивку. Якщо буде чітко визначено, на які саме потреби йде акциз. Бо просто зробити алкоголь дорожче - це збільшення наркоманії, самогоноваріння та фальшування напоїв.
Думаю ,поступового підвищення цін на спиртні напої не уникнути. Паралельно має йти пропаганда здорового способу життя, лікування від алкоголізму (на це потрібні кошти). Але конкретні механізми - як підвищити ціну і уникнути отруєнь сурогатами - звісно, що до напрацювання. Я на це звернув увагу, тому що алкоголізм - одна з причин низької тривалості життя, ранньої смертності (до речі за рівнем смертності Україна вже десь в районі країн Чорної Африки).
> > 5. Адміністративно-територіальна реформа.
> чи не поставити це на перше місце?
Можливо. Ну в будь-якому разі я не особливо звертав увагу на ієрархію цих пунктів.
> > 7. Запровадження податку на нерухомість, на першому етапі - лише щодо мешкань загальною площею більше 100 кв.м. Запровадження спеціального "збору для багатих" на автомобілі (залежно від класу, року випуску і т.д.).
> А чому саме 100 метрів? І що далі?
> Взагалі про це варто говорити або після проведення п.5, або паралельно з ним.
Варто, оск. податок на нерухомість, як вже говорили, має йти в місцеві бюджети. Цифра 100 взята зі стелі я її просто взяв, головне НМД - це показати що політика держави спрямована на обмеження спекуляцій житла.
> Деякі тусівки паразитів таки варто розігнати. Але, наприклад, з паралельним створенням арт-агенцій на взірець Британської ради чи Гьоте інституту. Громадський контроль + державне чи змішане фінансування.
>
> Наступне питання: чи варто розігнати інші рудименти совка, і як ми визначимо, де рудимент, а де корисне утворення, на яке варто давати грошей?
>
Ну це все залежить, звісно це має відбуватися поступово, там (відносно) не такі й великі кошти на це витрачаються. Мова про інше - про те, що держава має принципово змінити своє ставлення до менеджменту у сфері культури. Але це завдання на 5-10 років, і то якщо дуже грамотно діяти.
2007.12.05 | Вільний радикал
Якої ми про себе ВИСОКОЇ думки.
Ви (ми) ще не знає(те)мо як би обрати, таких як ми хочемо, а вже наввипередки прбує(те)мо їм упхнути свої забаганки, аби вони їх виконували.А може, спочатку, спробуємо їх насадити на гачок? Щоб не скочили?
Та, може, спочатку пошукаємо той гачок? ГА?
2007.12.05 | Сергей ГРУЗДОВ
Слушно. Модель гачка: обов'язкові публічні персон-наочні звіти.
2007.12.05 | media
Гачок за всі ці роки вигаданий лише один:
"ви проти Януковича і ваше прізвище Ющенко (Тимошенко)?" Тоді за вас ми проголосуємо, не дивлячись на ваші дії до цього, не дивлячись на те хто у вас у списках. Крадіть, але ж ви "не так як Янукович" крадете, правда? Робіть, коротше, що завгодно, крім "ширки".2007.12.06 | ОРИШКА
У Вас есть кто-то еще, за кого можно без оглядки голосовать?
2007.12.06 | Taras-ods
за Вашої думки за НУНС та БЮТ можно голосувати без оглядки?
2007.12.06 | Sych
До всіх вищенаведених потоків свідомості додам свій:
1. Зняття ВСІХ подактів з супер малого бізнезу (1-5 чєл.) до початку видужування країни - дати шанс людям прокормити самим себе.2. Вільний продаж зброї.
3. Вишка за корупцію: суддям, депутатам, прєзідентам етц. з узаконеним самосудом (див. п. 2)
4. Узаконена заборона лобіювання з вишкою для порушників.
5. Узаконена величина максимальних статків в районі 300 млн. долярів. Все що більше - будь-ласка роздавайте братам, сватам, коханкам, церквам, дітсадкам, театрам етц.
6. Узаконене використання вільного ПЗ в усіх держ. установах та держ. навчальних закладах.
7. Інтернетізація всієї країни.
8. Громадьске телебачення.
9. Легалізація проституції та "легкої" наркоти.
10. Нах. прив"язку до долара, СОТ, МВФ та іжє з німі дерьмоєдів. Коли середній дохід на душу приближеться до золото-міл"ярдного рівня - нах. "вільну торгівлю".
11. Повернення до валюти, підкріпленої золотом.
12. Безкоштовна медицина та середня освіта.
13. Введення жорстких "зелених" стандартів щодо їжі, вихлопів та фармакології.
Поки все.
(Блін, дивлюся на власний список і гадаю: комуніст я чи ідеаліст? Чи просто перебрав Егрі Бікавер?
2007.12.06 | Анатоль
"комуніст я чи ідеаліст?" Юльок вульгаріс.
2007.12.06 | Sych
Вам сюди: http://www2.maidan.org.ua/n/about/1196637226