МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Коли Україна догонить Індію?

01/14/2008 | stefan
Индийцы показали еще один дешевый автомобиль
11 января 2008, 11:58
http://auto.mail.ru/text.html?id=24937

Индийские компании ринулись занимать рынок дешевых автомобилей. Только вчера мы писали о том, что Tata представила автомобиль Nano стоимостью $2 500. А сегодня расскажем про другую индийскую машину, которая будет стоить $3 000. Ее придумала компания Bajaj Auto.

Этот бюджетный автомобиль принципиально ничем не отличается от Tata Nano. Машина имеет кузов 5-дверный хэтчбек и простенький салон. При этом представители Bajaj Auto уверяют, что они начнут ставить на свою машину более экономичный двигатель по сравнению с Tata Nano – если Nano будет тратить по 5-6 л бензина, то микролитражка от Bajaj обойдется только 3 л.


// auto.mail.ru

Відповіді

  • 2008.01.14 | Адвокат ...

    Тоді, коли перегонить.

  • 2008.01.14 | Shooter

    Уявляєте собі середнього українця на такому автомобілі?

    Я - важко.

    Бо Україна, все ж таки, ще далеко не Індія (себто, Індії до України ще - рости і рости).

    Але...якщо Україна продовжуватиме "сучасну зависаловку", то рочків за 30-50 все може змінитися не на користь України...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.01.14 | kotygoroshko

      середня вага індуса кг близько 50, вони на мопедах по троє їздят

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.01.14 | Раціо

        "Тепер я розумію, чому вони такі худі"

        Коментар знайомого німця щодо розміру порцій в індійському ресторані
    • 2008.01.14 | stefan

      Шутере! Ти не правий!

      Shooter пише:
      >Уявляєте собі середнього українця на такому автомобілі?
      > Я - важко.

      > Бо Україна, все ж таки, ще далеко не Індія (себто, Індії до України ще - рости і рости).
      >
      > Але...якщо Україна продовжуватиме "сучасну зависаловку", то рочків за 30-50 все може змінитися не на користь України...
      -----------------
      Шутере! Я 10-й рік їжджу на DAEWOO Tіco(об"єм циліндрів 0,8 літри).
      Автівка себе для міста оправдала на всі 200.
      Витрати бензини:
      - на трасі 5 л/100км
      - по місту 6-7 л/100км
      Розворот в любому місці.
      Недорогі з/частини.
      Бензин-90 і вище.А-92 досить нормальний для неї.
      За 10 років ще ніхто ні карбюратор ні двигун не розбирав.
      ...
      Машина їздить в основному по місту.
      Але була пару раз в Карпатах, Львові, Києві, Криму.
      ---
      Так що "нє нада нас дурить малєнькіх" :sarcastic:
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.01.15 | Shooter

        Та чому ж не правий

        stefan пише:
        > Shooter пише:
        > >Уявляєте собі середнього українця на такому автомобілі?
        > > Я - важко.
        >
        > > Бо Україна, все ж таки, ще далеко не Індія (себто, Індії до України ще - рости і рости).
        > >
        > > Але...якщо Україна продовжуватиме "сучасну зависаловку", то рочків за 30-50 все може змінитися не на користь України...
        > -----------------
        > Шутере! Я 10-й рік їжджу на DAEWOO Tіco(об"єм циліндрів 0,8 літри).
        > Автівка себе для міста оправдала на всі 200.
        > Витрати бензини:
        > - на трасі 5 л/100км
        > - по місту 6-7 л/100км

        В мене на 2 літровому дизелі витрати не набагато більше ;) (на трасі десь 6-7 л )

        Тим не менше: який відсоток в Україні авт класу Tіко? який відсоток українців їздить на мопедах?

        Етс. "Україна - не Індія" (с) :)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.01.15 | AxeHarry

          Re: Та чому ж не правий

          Шутeрe, УзбeкМатізів в Києві зараз нeeб*** ... карочe - досить дофіга - і цe при тому шо УзбeкМатіз - цe досить стара модeль (нeма АБS/Подушок/ЕБД ітд.) та шe й коштує від $8к до $10К (вeлиcheзнe Sпасібба митним поборам та захишаторам Атєчeствєнного Праізвадітєля нeзрозуміло чого).
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.01.15 | kotygoroshko

            так по-іншому треба було назвати тему

            AxeHarry пише:
            > (вeлиcheзнe Sпасібба митним поборам та захишаторам Атєчeствєнного Праізвадітєля нeзрозуміло чого).


            ситуація з митними зборами і є відповіддю на поставлене питання - адже 2200 за вантажну машину віддасть будь-який селянин, а дизпаливо для селян звичне по тракторах і комбайнах
          • 2008.01.15 | Shooter

            Re: Та чому ж не правий

            AxeHarry пише:
            > Шутeрe, УзбeкМатізів в Києві зараз нeeб*** ... карочe - досить дофіга - і цe при тому шо УзбeкМатіз - цe досить стара модeль (нeма АБS/Подушок/ЕБД ітд.) та шe й коштує від $8к до $10К (вeлиcheзнe Sпасібба митним поборам та захишаторам Атєчeствєнного Праізвадітєля нeзрозуміло чого).

            Та буваю я в і в Києві, і мимо Києва - ну немає там пошесті Матізів. І однозначно українські вулиці не виглядають так, як індійські.

            Більше того - навіть за 3000 можна вже якусь юзану колимагу взяти "пабольше габарітом". Не кажучи вже про Матіз за 8-10 К, на місце якого можна купити вже цілком щось "пристойне". І з Матізами, в приципі, правильно - нєфіг купувати чуже гів*о за завищеними цінами.

            І навіть якби щось подібне робилося на Україні - сумніваюсь, що натовпи би масово шаленіли за подібним. А от якись невеличкий хетчбек типу Фабії (але суттєво дешевше і без наваротів/німецьких моторів) чи седан а-ля "Фіат польско-савєцкій" :) за "розумну" ціну до тих 5-6 К, думаю, мав би значний ринок.
  • 2008.01.14 | kotygoroshko

    коли дожене?

    по якості доріг і бурди, що гордо зветься бензином, мабуть вже догнала :)

    зате вже давно обігнала Польщу по вартості газу, яким заправляють машини - у Польщі більшість малолітражок їздять на газові, він одної якості і є на всіх заправках
    в нас же газ тільки на одній з 10 заправок, і то - або пропан, або бутан, змішувати не можна, ціна - майже як бензин
    в Польщі газ раза в три дешевший за бензин
  • 2008.01.14 | Ukrod

    А шо Таврія-Славута за 3000$ не той же варіант ?

    Чи ця тата крутіша значно ?
    Колись була передача про Ємен, де купа чувків на тавріях вишивають, саме через їхню дешевизну ...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.01.14 | stefan

      Re: А шо Таврія-Славута за 3000$ не той же варіант ?

      Ukrod пише:
      > Чи ця тата крутіша значно ?
      > Колись була передача про Ємен, де купа чувків на тавріях вишивають, саме через їхню дешевизну ...
      ...
      Трохи відрізняється.
      Таврія потребує 95-го бензину.
      Двигун у Таврії більш шумний.
      ===
      DAEWOO Tico коштувала 6000ам.дол.
      І якщо індуси зробили нормальний аналог DAEWOO Tico(раніше Suzuki), то за 2500-3000ам.дол. індійський народ скаже велике спасибі вітчизняним автовиробникам.
      ...
      Узбекистан випускає DAEWOO Маtiz (послідовниця DAEWOO Tico) за 8000-10000ам.дол., для порівняння.
  • 2008.01.14 | Раціо

    За рівнем доходів, чи за кількістю населення?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.01.15 | samopal

      До 2030 року Індія стане третім світовим авторинком (/)

      Після Китаю та Штаттів. Це прогноз LaSalle дворічної давнини:
      http://www.expressindia.com/news/fullstory.php?newsid=59286

      At a time when auto industry honchos in India refuse to predict even the next quarter's growth, US-based consultancy Keystone-a subsidiary of LaSalle Consulting Associates-has forecast that India will become the world's third largest automobile market by 2030, behind just China and the US...

      ...The projected size for China is 62 million and for US 23 million. The size of the Indian vehicle market is forecast to cross 20 million (assuming a consistent GDP growth rate of 6%) from the one million plus vehicles sold in 2004. This amounts to a compounded annual growth rate (CAGR) of over 12%. The next two countries in the pecking order would be Brazil and Japan, whose sales are projected to be in single digit millions...


      Як видно з прогнозу, навіть наступне покоління не посуне США з позиції лідера світової автомобілізації (мається на увазі кількість авт на душу населення). Тим не менш Китавй у плані продажів досягне рівня нинішніх європейських лідерів, у той час як Індія буде десь на рівні України. Цікаво лише, чим оте усе заправлятимуть? ;)
  • 2008.01.15 | samopal

    Догонялкі

    Трохи усяких цифр для любителів "догнать і пірігнать"
    За рік у світі випускається більше 50 000 000 легкових автомобілів, а усіх разом "автомобілів" - 65 000 000.
    Найбільше їх виготовляють у Японії та Штатах, далі йдуть Китай та Німеччина. Але то виготовляють. А от споживають найбільше у Штатах.
    В середньому там шороку купують нове авто більше 5 відсотків жителів.
    Там же цих автомобілів найбільше у світі на душу населення і північноамериканський ринок досі є найбільшим у світі "загалом". Але на довго його не вистачить і Азія його таки обскаче.
    Сьогодні у Штатах зареєстрованих авто більше, ніж зареєстрованих власників водійського посвідчення. У Європі цей показник хоч трохи, та все ж нижчий. Як і середній показник придбання нових автомобілів, який у найзаможніших країнах складає близько 4 відсотків населення. Але це й так майже удвічі перевищує кількість автомобілів, які щороку виводяться з експлуатації (знімаються з реєстрації).
    З населенням 1,2 мільярди Китай, щоб триматися на рівні Великобританї, скажімо. повинен споживати... 48 000 000 нових автомобілів щороку. Я вже не кажу про те, якою повинна бути ця цифра, щоб до 2030 року наздогнати ту ж Великобританію за рівнем автомобілізації! Минулого року китайці купили 8,34 мільйони нових авто. Індуси трохи більше мільйона. За прогнозами "синоптиків від демографії" Індія до 2030 року за кількістю населення обжене Китай.
    Для того, щоб Китай та Індія зрозуміли, що таке автомобілізована нація (хоча б "по-європейськи") щорічне виробництво автомобілів у світі повинно потроїтись. Як мінімум...
    Минулого року в Україні продалося 550 000 автомобілів. На 2009-й пророкують продаж більше 750 000. Мало це, чи багато? Звичайно, у порівнянні зі cвітлими совковими часами, чи хоча б з початком тисячоліття це просто гіганський стрибок. Але для того, щоб просто бути на рівні тієї ж Великобританії (не наздоганяти!), в Україні щороку повинні знаходити збут майже два мільйони нових авт.
    Я вже не кажу про гроші, чи пальне - цікаво, як би це все виглядало на наших нинішніх вулицях і дорогах. І парковках...
    Звичайно, індійське чудо техніки може викликати ентузіазм лише у тих, для кого дві з половиною штуки баксів - сума, яку "ще можна якось уявити". Про якісь стандарти безпеки та рівень комфорту говорити тут важко. Але це вже залежно з чим порівнювати... ;)
    До речі, та ж Tata більше року випускає невеличкий пікапчик Tata Ace вартістю 2200 бaксів. І моторчик там 700-кубовий. Двоциліндровий. Але дизель. Це все одно набагато краще, ніж рікша, триколісний велосипед, моторолер типу "Муравєй", чи мотоцикл "ІЖ" з вантажною коляскою-коритом. А там же ще є й пасажирстка версія. Шестимісна. :p

    І про ціну.
    $2500 ше на початку століття можна було вважати "штукою двісті", а "Таврія" коштувала менше "двох штук". Згаданий дописувачами Daewoo Tico відомий в Індії як Maruti 800 і коштує там удвічі дорожче за новий people's car від Tata. Між іншим, перший Хвольцваген Гольф, який почав сходити з конвейера у 1974 році, коштував "від" 7500 дойчмарок, або 3000 доларів. Скільки тоді в Бундесі коштувала Lada, я не знаю, але відомо, що в "Бірьозкє" її можна було придбати за $1050. :sol:
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.01.15 | kotygoroshko

      у нас є свої свої розробки

      для села і для відпочинку
  • 2008.01.15 | Хвізик

    поки не усунемо від влади ворогів народу, нічого доброго в нас н

    не буде
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.01.15 | samopal

      Поки там у вас наймасовішим авто буде Ford F-150,

      то і там перспективи не виглядатимуть надто радісно. А "ворушитись" у Штатах почнуть лише тоді, коли GAS коштуватиме хоча б 5 баксів за галон - по-іншому до них не доходить...
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.01.15 | AxeHarry

        Re: Поки там у вас наймасовішим авто буде Ford F-150,

        Хм. Нeпоганий тазік, до рeчі....
        Приблизно такий НіссанНавара 2.5 ТурбоДізeл - жeрe всього 8 літрів соляри по трасі і 10 у місті.При 180 к.с. ...майжe як мeгаавто Таврія або Жігггулі...

        Такшо нінадда....
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.01.15 | samopal

          Непоганий тазік?

          Nissan Navarra таки трошки менший за того фордяку. Іспанське коріння дало змогу цьому "Ніссану" у 2006-у стати наймасовішим європейським пікапом із показником продажів трохи менше за 45 000 штук. ;) Щоправда, коштує він удвічі дорожче за "Форда", нинішню модель котрого в Штатах можна придбати вже так тисяч за вісімнадцять баксів.
          Майже чверть століття фордівські пікапи серії "F" є лідерами продаж на ринку США з щорічним "тиражем" майже... мільйон екземплярів.
          Щоправда, з дизелями на менші (150-ки) "Форд" не поспішає. Для нової моделі пропонуються на вибір:
          * 5.4-liter, 3-valve Triton V-8, which has been optimized for better performance with improved horsepower and torque, and is capable of running on E85 (85 percent ethanol and 15 percent gasoline), regular unleaded gasoline or any blend in between.
          * 4.6-liter, 3-valve V-8, which is new for F-150. Both the 5.4-liter and 4.6-liter 3-valve V-8’s utilize open valve injection. This unique feature improves the flow of fuel into the combustion chamber, which results in an increase in horsepower during towing and reduced emissions.
          * 4.6-liter, 2-valve V-8, a third V-8 choice in the line-up that delivers more horsepower with the same fuel economy performance as the outgoing truck’s V-6.

          Версії з дизеоем та "газобалонну" Ford планує представити у 2010 році.
          А там же не тільки "Форд" таке клепає. Авта такого типу (включаючи пасажирські версії типу Ford Explorer) на американських дорогах нині у абсолютній більшості. Якось у пориві патетики Джордж Буш визнав, що якби усі вони були оснащені дизельними двигунами, то у америкосів відпала б необхідність імпортувати нафту з Ірану.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.01.15 | Большой Брат

            Это не ТАЗик! Ета Форт, растиражированный+

            в 33 мильена штук.
      • 2008.01.15 | Хвізик

        Re: Поки там у вас наймасовішим авто буде Ford F-150,

        samopal пише:
        > то і там перспективи не виглядатимуть надто радісно. А "ворушитись" у Штатах почнуть лише тоді,
        я не в Штатах
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.01.15 | samopal

          Re: Поки там у вас наймасовішим авто буде Ford F-150,

          Шкода. А так схоже...

          Хвізик пише:
          я не в Штатах
  • 2008.01.15 | samopal

    BBC TopGear. Відеоролик "в тєму". (/)

    Найменший "автомобільчик". Відео з YouTube (приблизно 17 Mb):
    http://www.youtube.com/watch?v=W6OLh6VJXu0
    Top Gears Tall Presenter (Jeremy Clarkson)Tests Out The Peel P50(A Microcar)This Is Be A Laugh!!!(Trust Me)


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".