МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

ДАІ – інструмент імперіалізму

01/14/2008 | ОбНац
Імперіалізм – це привласненя собі більших (бажано усіх) прав над іншими, життя за рахунок інших (грабіж, експлуатація, конфіскація, санкції..) – для забезпечення постійності і непорушності такого стану йому потрібні відповідні механізми.
Один з головних механізмів – залякування кріпаків, тримання їх у постійному стані стресу та страху. Це виключає з числа кріпаків до 70 % потенційних повстанців, проти системи. ДАІ – є одним і з найефективніших на непомітних інструментів - бо крім залякування єфективно виконує ще і функцію приниження кріпаків, що головне – чоловічої статі - найбільш імовірних та дієздатних повстанців проти імперіалізму.
Тому майданівські суперечки тут безплідні, бо ви переживаєте за дорожній рух , а система ДАІ переживає за плідне виконання цієї функції та самофінансування - що , до речі, є одним з закладених стимулів до жорстокості і нелюдяності дій. Тепер , коли ви побачили усю схему , а не зовнішій антураж, можна перейти до розгляду , як це повинно бути у нормальній країні , а не в колоніальній україні .
Організація дорожного руху – один з найважливіших компонентів життя суспільства – повинен бути бути у руках громадянського суспільства і аж ні як , у тих хто організував собі з нього годівницю. Це економічна сфера. І потребує грамотних організаторів - системників. Критерії тут єдині – економічна ефективність та зручність використання. Ліньки навіть сміятись над питанням, чи зможуть функціонально і освітньо виконати це нинішні даїшники. Прикладом того що у колоніальній країні це нікого не цікавить є ваш київ. Ви уже задушені авто пробками тепер дождетесь у скорому майбутньому, повної зупинки автодоріг, бо ваші олігархи – наші колоніальні адміністратори, ще довго дбатимусь лише про дерибан землі та заводів, ще і при таких, обраних вами мерах столиць.
Коли б УНП №1 була при владі – за організацію авто руху відповідало би міністерство автотранспорту, а даі –ліквідовано, з реорганізацію у дорожну міліцію при райвідділах. Її задачами є розслідування злочинів у автомобільному русі ( крадіжки авто та з авто , досудовий розгляд дтп) Сидіння ж у засідках при дорозі (фашистський витвір комуністичної епохи) – було б ліквідовано – бо воно відволікає учасників дорожного руху від ситуації на дорозі і є однією з причин зростання аварійності.
Помаранчеві уже вкотре взялися за реформування даі , як реакцію на “зростання дтп”. Сладається враження , що їх обдурили, або вони підіграли черговому колу екзекуцій над українцями на дорогах.
Суть. 1. “Міф про зростання аварійності” - фальшивка, для надання даі знову каральних повноважень. Порівняння зі статистикою 90-х років ненаукове: кількість транспорту за 8 років зросла у 10 разів, нові автомобілі – швидкісніші у 2 рази, якість підготовки автолюбителів знизилась у 3 рази, нова , кількісно домінуюча, хвиля автолюбителів ще не набрала потрібного , хоч 10-річного стажу (х3), у порівнянні з попередніми періодами на дороги вивалилась знахабніла толпа самовпевнених скоробагатьків та синків нуворишів – їхня психологія авто поведінки зовсім не відповідає встановленим правилам (х2), старі, двохполосні дороги забиті фурами викидають нові швидкісні авто на зустрічні смуги (х2)+ ще ряд нових обставин(побілки, соціальні стреси і тп) = у підсумку – сьогоднішню статистику потрібно ділити на 25. І ми побачимо , що рівень ДТП та смертність відповідають сьогочасній ситуації в авторусі і не є ніяким обґрунтуванням для збільшення штрафів.
2. Що ? даі надало президенту і уряду науковий аналіз статистики ДТП по статям з групуванням по горячим точкам. Що ? вони надали звіт про виконаний перелік робіт з убезпечення руху по особливо небезпечним місцям? Родили ідеї з ліквідації авто заторів, раціональної схеми авто руху у великих містах(особливо західних, з вузькими вулицями) , перетрудилися, чи хоч проявили якусь ініціативу у порятунку руху на перехрестях від егоїстів, що паркуються на підїздах до перехресть і є головними організаторами заторів, вирахували необхідність та надали пропозиції по місцях паркування, вирішили питання, як узгодити рух на двополосних дорогах автопоїздів з фур та нових високошвидкісних машин..і т .п? Чи , може ви повірите, у те що даї взагалі вважає це своєю роботою ?
3. Де ви знайдете статистику штрафів по статтям правил ? Більше ніж упевнені , що половину складають перевищення швидкості біля 75 км, не своєчасне зниження при підїзді до стаціонарних постів даї (постійні універсальні годівниці та кошмар автолюбителів), перевищення при надуманих обмежувальних знаках ( думаємо, що уряд навіть не знає , скільки по країні висить знаків з обмеженням швидкості до 40 км.)...
4. Повний комуністичний фашизм – сажати у тюрму за убитих жертв аварії. Суспільної логіки – ніякої і автора не знайдеш. Водій у тюрмі опускається, займає місце реальних злочинців ; його сімя – без чоловіка, батька, годувальника, часто розпадається ; економіка залишається без робочих рук ; а сімя жертви – символічну компенсацію. Державець, без роздумів замінив би тюремне ув’язнення на величезну матеріальну компенсацію , а п’яницям за кермом , ще і подвоєну. Тільки так буде , як УНП №1 прийде до влади.
5. До побудови чотирьох - рядних доріг , ми введемо тимчасові додатки до правил : на двополдосних дорогах – габаритний вантажний транспорт зобов’язаний пропустити (прийняти вправо не зупиняючись ) інші вантажівки, що рухаються швидше , аналогічно поступати , коли позаду збирається більше 2 легковиків.
..далі буде..
Українська національна партія №1

Глас народу :
25-12-2007 11:12, kotygoroshko
ужесточение штрафов абсолютно бесполезно
Ужесточение дорожных штрафов мало влияет на статистику ДТП
Поправки в КоАП, связанные с ужесточением штрафов за нарушения Правил дорожного движения, пока оказались малоэффективными.

С августа за обгон по встречной полосе грозит лишение прав, однако количество выездов на «встречку» за четыре месяца сократилось всего на 0,2%. Число аварий по вине водителей снизилось на 0,5%, пишет QX9.

Заместитель начальника ГИБДД РФ Владимир Кузин оптимистично утверждает, что, хотя показатели не очень значительны, закон влияет на самосознание водителей. Эксперты же полагают иначе: глава Московской коллегии правовой защиты автомобилистов Виктор Травин заявляет, что эти доли процента появились благодаря статистической погрешности либо из-за инспекторов-взяточников, не составляющих протоколы. По его мнению, ужесточение штрафов абсолютно бесполезно.

С 1 января 2008 года штрафы за многие нарушения существенно увеличатся. Напомним, Владимир Путин поставил перед МВД задачу снизить смертность в ДТП к 2012 году в полтора раза.

http://news.mail.ru/society/1539949/

25-12-2007 12:08, stesin
Впливає не сума штрафу, а неминучість покарання
Збільшаться штрафи - збільшаться хабарі, які збирають даішники з пересічних громадян.

А по зустрічній смузі ті хто їздив, ті й їздитимуть.
25-12-2007 12:12, Большой Брат
Re: Впливає не сума штрафу, а неминучість покарання
+++А по зустрічній смузі ті хто їздив, ті й їздитимуть.+++
===Добавлю: кто сможет заплатить, или холуи при власти...===
25-12-2007 12:44, kotygoroshko
суди чи міліція можуть забепечити неминучість? (-)
25-12-2007 13:12, stesin
Вони зобов'язані. Інша справа - що влада нездатна їх примусити
25-12-2007 13:26, 123
А збільшення хабарів не означає зменшення зловживань? (-)
25-12-2007 17:02, stesin
Дєпутани і чиновники не платитимуть взагалі. Власники авто від $50000 і дорожче - відкупатимуться. Сідати в тюрму будуть виключно бідні.
26-12-2007 12:56, stesin
А ви поїздіть по Києву і подивіться - хто і чому порушує.
По-перше, організація дорожнього руху в надзвичайно багатьох місцях є безглузда до ідіотизму. З яких міркувань розставлено ті чи інші знаки - не здогадаєшся. Режим роботи світлофорів також налагоджений "як попало". Дорожна розмітка - ой сльози. В реально небезпечних місцях для розвороту, наприклад, жодного регулювання ні знаками, ні світлофорами немає, водночас по місту є безліч безглуздих заборон, які створюють незручності водіям і спричиняють втрати часу і нервів. Їздити щоби ось АБСОЛЮТНО нічого не порушувати є практично неможливим.

ДАІ навмисне засобами організації дорожнього руху ставить водіїв в такі умови, щоби кожний в будь-який момент міг зненацька виявитись порушником.

По-друге, даішніки не цураються відвертого "розводу". Найсвіжіший приклад: пізній вечір, широка вулиця, Т-подібне перехрестя. Я їду зліва направо вздовж горизонтальної палички букви Т. Ніжка букви Т - це не проїзжа частина, а в'їзд у двір. Подвійна осьова навпроти в'їзду має розрив, поруч з розривом - пішоходний перехід. Мені треба розвернутися.

Що зробив би нормальний київський водій? Крутнувся б через подвійну осьову, де стояв, та поїхав би. Я ж, культурний, доїхав до розриву в осьовій, там розвернувся, їду. Позаду з'являється даішна машина, блимає синім маячком, спиняє мене.

Інспектор мені: "Суть свого порушення ви усвідомлюєте?" Кажу, мовляв, ні. Після того він починає мене розводити, що нібито я розвернувся там, де не можна. Де ж, кажу, не можна? Розрив в осьовій - є, знаків, які б забороняли розворот - немає. В чому річ? І тут він мені з серйозним видом починає розказувати, що я здійснив розворот В ЗОНІ ПІШОХОДНОГО ПЕРЕХОДУ. Ні, кажу, яка ще зона? Заборонено розворот НА ПЕРЕХОДІ, а поняття "зони" стосується тільки заборони зупинки і стоянки, а ніяк не розвороту! Кажу, пишіть протокол, я так і напишу, що ви чи то правил дорожнього руху не знаєте, чи то свідомо розводите мене на бабло. Відпустив, звичайно. А хтось же поведеться.

Іншого разу недавно, на трасі біля Вінниці, зненацька вискакує з узбіччя інспектор і спиняє мене. Я і не швидко їхав, нічого не порушував, але різко гальмувати не хотів, тож спокійно спинився і метрів може 30 здав до нього заднім ходом. Причину зупинки він мені пояснити не зміг (певно план по штрафах просто горів), але став мене розводити, що мовляв "на дорогах для автомобілів заборонено їздити заднім ходом". Де тут, кажу, знак, що це автомагістраль або "дорога для автомобілів" (синій такий)? Немає. Проста собі дорога, тут і комбайн зустріти можна. Так він мені ще голову морочив, мовляв "а для чого ж, для поїзда чи що".

Загалом, оце штрафування шляхом чисто психологічного розводу - дуже, дуже поширена практика. І, до речі, якщо вони відчувають, що ти не ведешся на розвод, маєш аргументовану позицію і грошей не даси - миттю втрачають до тебе інтерес і відпускають. Їм просто немає часу довго з тобою розбиратись, їм горить, бо знають - за той час що з тобою розбиратиметься, міг би 3-5 більш легких жертов обскубти.

А радари для вимірювання швидкості... це просто пісня... скільки раз спостерігав всякі виверти на цю тему. Раз було на трасі, їду собі з дозволеною швидкістю + 8-10 км/год, мене обганяє якийсь мерс, з-за автобусної зупинки виходить даішник, міряє швидкість мерса, а спиняє... мене. І дивиться тоді на мене чесними очима як нічого й не було. І нічого не доведеш, бо він - влада, він законно може з тобою вчинити що завгодно, що йому заманеться. Закон "Про міліцію" йому повністю руки розв'язав. А мені їхати треба... довелось дати грошей, бо залупатись - то пов'яже "за опір працівнику міліції".

Або як нема попутного мерса, то міряють машину, яка летить в зустрічному напрямку, а спиняють тебе. А один даішник - не забуду ніколи!!! - на абсолютно пустій трасі, вересневим сонячним суботнім ранком, міряв... сільскогосподарський літак Ан-2, який опилював поле поруч з трасою. І показував жертвам 120 км/год. Я тоді, чесно кажучи, поспішав, їхати було далеко, то їхав з перевищенням, але не 120 а 160-170. Ото якби він показав мені мою швидкість - дав би йому грошей, бо як то кажуть "ну впіймав, впіймав". А оскільки швидкість була не моя, а він мені - дорога-то пуста, жодної машини! - каже, так "а якщо не твоя, то чия тоді?" Ну думаю, і правда - а чия ж, дійсно? Не моя точно, але де на пустій дорозі 120 км/год в цей самий момент він намалював? Но розкусив його, з літаком, то посміялись з ним вдвох і я поїхав собі далі.

По-третє, бідні якраз порушують рідко. У них старенькі авта, не застраховані, ото людина їде і труситься, щоби не дай Б-же якого бентлі чи лексуса не зачепити. Бо байдуже, хто насправді винен, а винним зроблять все одно тебе (з тих же корупційних причин).

Найчастіше порушують якраз власники нових авто люкс-класу, які вважають, що вхопили Б-га за бороду і їм все дозволено, і навіть закони фізики на них не діють. І що їм ті штрафи, які б вони не були? копійки, лишній засіб відчути себе крутим, успішним і багатим.

Так що грошові штрафи - це зло в умовах сучасної України. В Європі люди інші, інший менталітет - вони економні, трусяться за кожну копійку навіть забезпечені люди. А Україна - не Європа, тут слов'янський менталітет... "що нам ті копійки".
25-12-2007 19:18, catko
десь так воно і є. теж маю порівняня
коли в києві ввели евакуювання машин за неправильну стоянку то ті евакуатори з часом обсіли постійні хлібні місця і платоспроможні машини а не ті місця де дійсно неправильна парковка заважає рухові. тобто 300-500 грн за неправильну парковку нікого не злякало в принципі (як ставили так і ставлять) але менти собі на ікорочку почали заробляти.
25-12-2007 14:31, stesin
Не у вас, а у ініціаторів підвищення!
Там за умовчанням припускається, що виручка від штрафів йтиме до позабюджетних фондів ДАІ, як то і було раніше.


Фактично збільшення штрафів приведе до збільшення сум хабарів - раз.

Дерти ті хабарі будуть не з тих, хто порушує правила, а з тих, хто не може себе захистити від даішного свавілля - два.

Штат контролерів це, до речі, буде хто саме? І хто контролюватиме контролерів, щоби вони просто не змушували даішників ділитись виручкою?

ГОЛОВНИЙ НЕДОЛІК ПІДВИЩЕННЯ ШТРАФІВ В ТОМУ, ЩО "РИНОК" ШТРАФУВАЛЬНИХ "ПОСЛУГ" ЗНОВУ СТАЄ ІНВЕСТИЦІЙНО ПРИВАБЛИВИМ, ЧЕРЕЗ ЗРОСТАННЯ ДИРЕК
Чому в депутати знову попали невігласи, які з усіх можливих шляхів вирішення проблеми завжди неодмінно виберуть найгірший?

Спитайте в фахівців-правознавців врешті решт, якщо самому важко замислитись. Відомий століттями і багаторазово статистикою доведений факт: підвищення суворості покарання НЕ призводить до зменшення кількості правопорушень. Лише невідворотність покарання (навіть не дуже жорсткого) діє на свідомість людей. Цей принцип, до речі, відображено в законодавстві, у вигляді механізму строку давності правопорушення.ТИВНО ВСТАНОВЛЕНИХ ЦІН.
25-12-2007 16:38, stesin
Варто лиш вважати штрафи статтєю доходу - вони відразу перетворяться на різновид ПРИМУСОВО НАВ'ЯЗАНИХ ПЛАТНИХ ПОСЛУГ. Як це зараз фактично і є.

Грунт для корупції дуже простий - я плачу половину вартості примусової послуги, але тобі, інспектор, особисто.

Відчуваєте чим пахне?

Всього лиш тим, що раз штрафи вдесятеро - то й хабарі вдесятеро. Хто ж тут утримається, якщо раніше по 20 грн давали, а тепер стали по 200 давати? Тут уже ризик абсолютно осмислений - при таких ставках хабаря відкупитись від внутріщньої безпеки доволі просто, вони ж теж люди.

Повернімось до початку дискусії. Грошові штрафи не працюють - з точки зору громадянина, це просто примусові платні послуги за директивно встановленою ціною. Просто заплати і їдь собі далі. А в кого немає грошей - той попав фактично за борги(!!!). Тобто: багатий знову відкупиться, "крутелик" взагалі не платитиме, а чорний день настане все тому ж пересічному бідолазі, якому й так непереливки живеться.
26-12-2007 01:10, kotygoroshko
После повышения штрафов станет лучше только гаишникам.
Размер штрафов вырастет. Максимальный штраф будет составлять 1800 гривен - за пьянство за рулем. За превышение скорости гаишники планируют штрафовать лихачей на 170 гривен. Самым распространенным будет штраф на сумму 80-100 гривен.

Инспектор ГАИ обязан будет выписать постановление о штрафе, которое нужно оплатить в сберкассе, получив соответствующую квитанцию. Правда, не понятно, кто и как будет следить за выполнением этого наказания. Законодательная база, регулирующая действия судебных исполнителей, которые и должны заниматься подобными делами, очень слабая. Попросту говоря, может оказаться, что инспектор ГАИ выпишет штраф, но платить его никто не будет.

Инспектор ГАИ сможет отбирать права. Правда, только у пьяных за рулем. Выпившему водителю будет выписан временный талон, а материалы дела отправят в суд. Если суд решит лишить водителя прав, они остаются в ГАИ. Если же решит только оштрафовать - виновник приносит квитанцию об уплате и забирает права назад. На вопрос, каким образом инспектор ГАИ будет определять, пьян водитель или трезв, ответа в законопроекте нет. Объективность наших гаишников, «на глазок» определяющих степень опьянения участников дорожного движения, общеизвестна.

Инспектор ГАИ сможет отбирать техпаспорт.
26-12-2007 21:09, ОРИШКА
О чем вы все спорите? Могу вас заверить - весной Киев
встанет. 5 см в час - будет нормальная скорость. Я живу на Саксаганского и каждый вечер ситуацию слышу собственными ушами - Жилянская, наша, Победы - все стоит, машины гудят, с 6 до 8 движения нет.
А машин все прибывает, а паркингов все нет, а дороги все хреновее, а воздух все канцерогеннее...
Хочу видеть, как по правилам все будут ползать


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".