Митні збори на авто і мотоцикли
01/15/2008 | kotygoroshko
чому вони таких розмірів і що вони дають держбюджету,
та що вони з нього забирають через захмарні ціни на якісну закордонну техніку
особлливо цікавить збори по 3-10 тисяч долларів при ввезені мотоциклів - хіба Київський мотозавод можна вважати вітчизняним виробником при обсязі виробництва (продажу) в 20-50 одиниць мотоциклів на рік? при тому, що їздити на ньому неможливо через хронічну текучість мастила з двигуна
та що вони з нього забирають через захмарні ціни на якісну закордонну техніку
особлливо цікавить збори по 3-10 тисяч долларів при ввезені мотоциклів - хіба Київський мотозавод можна вважати вітчизняним виробником при обсязі виробництва (продажу) в 20-50 одиниць мотоциклів на рік? при тому, що їздити на ньому неможливо через хронічну текучість мастила з двигуна
Відповіді
2008.01.15 | AxeHarry
Re: Митні збори на авто і мотоцикли
Ну, АО ДАЗ кльопає ж Футонги (Тeж тіпо мацацикли...Прасті Хоспаді).До рeчі - дирeктору КМЗ колись пропонували розпочати виробництво хоча б КитайЦиклів та КитайРоллeрів по типу хоча би Футонгу...
Алe - дeржава своєю патологічною жадібністю, прикритою мантрою про "наповнeння бюджeту", вбиває всі потуги розпочати якe завгодно виробництво хоч чогось....
Значно простішe, доходнішe і бeзгeморнішe роздати плоші в орeнду.
2008.01.15 | kotygoroshko
АО ДАЗ
AxeHarry пише:> Ну, АО ДАЗ кльопає ж Футонги (Тeж тіпо мацацикли...Прасті Хоспаді).
АО ДАЗ має основний профіль - випуск гідравліки до реактивних військових літаків
якби на КМЗ випускали хоча б реактивні двигуни до літаків, або якісь системи наведення, або "Кольчуги" - там би теж копошилися китайці під виглядом виробництва українських футопгів методом прикручування коліс до розібраних в китаї футонгів