Українці купують автомобілі .
01/16/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Продажі нових автомобілів в Україні в 2007 році збільшилися на 46,1% або на 171 тис. штук порівняно з 2006 роком - до 542 тис. штук.
Про це говориться в повідомленні аналітичної групи "AUTO- Consulting", текст якого має в своєму розпорядженні УНІАН.
У повідомленні наголошується, що в грудні 2007 року встановлено новий історичний максимум продажів нових автомобілів в Україні - понад 61 тис. штук.
Порівняно з груднем 2006 року зростання продажів становило 79,9%. Таким чином, грудень став найвдалішим місяцем за всю історію українського авторинку.
Як вважають аналітики, 2008 рік на авторинку буде також відзначено високою динамікою.
Довідка УНІАН. За інформацією аналітичної групи AUTO-Consulting, продажі нових автомобілів в Україні в 2006 році збільшилися на 39,68% або на 106 тис. штук порівняно з 2005 роком - до 371,019 тис. штук (у 2005 році було продано 265,475 тис. автомобілів).
Про це говориться в повідомленні аналітичної групи "AUTO- Consulting", текст якого має в своєму розпорядженні УНІАН.
У повідомленні наголошується, що в грудні 2007 року встановлено новий історичний максимум продажів нових автомобілів в Україні - понад 61 тис. штук.
Порівняно з груднем 2006 року зростання продажів становило 79,9%. Таким чином, грудень став найвдалішим місяцем за всю історію українського авторинку.
Як вважають аналітики, 2008 рік на авторинку буде також відзначено високою динамікою.
Довідка УНІАН. За інформацією аналітичної групи AUTO-Consulting, продажі нових автомобілів в Україні в 2006 році збільшилися на 39,68% або на 106 тис. штук порівняно з 2005 роком - до 371,019 тис. штук (у 2005 році було продано 265,475 тис. автомобілів).
Відповіді
2008.01.16 | Мартинюк
Національний автовиробник чи національна дірка в кордоні?
Якщо перемножити кількість проданих авто на приблизну середню ціну (15 тис $) то виходить 8 млрд доларів які українці протягом 2007 року фактично потратили на імпорт автомобілів. Тому що так звані "вітчизняні автомоблі" насправді є імпортним , яким в перважній більшості випадків в Україні лише прикручують колеса чи інші "запчастини" - наприклад встановлюютьс сигналізацію, музцентр чи якісь інші спойлери-бампери.Минулого року було припинено випуск єдиних марок які ще можна було би вважати українськими - "Таврій" та "Славут". Врешті і ці авто були розроблені ще за часів СРСР і зміни в них вносилися суто мінімальні - просто корейці з ДЕУ, які були купили ЗАЗ у 90 почали їх виготовляти більш-менш дотримуючись елемантарної технологічної дисципліни.
Питання - для чого нам всякі пільки на "вітчизняне автобудування" якщо ці пільги лише прикривають очевидну і нахабну контрабанту всілякого світвого автохламу?
Може простіше надавати пільги лише на розробку і впровадження нових автомобілів з не менш як 50-відсотковим українським вкладом у собівартість продукції?
2008.01.16 | Сахаров
Національна дірка у кишені
Банки видають купу кредитів для купівлі авто з великими строками погашення. На ринок валом йдуть гроші, забезпечені в кращому випадку віртуально. От звідки той мільярд. І, мабуть, до тих 17% інфляції спричинилися і ті, нічим не забезпечені, кредити.2008.01.16 | Мартинюк
То краще аби ці гроші івестувалися у справжнє виробництво
І створювали робочі місця.2008.01.16 | 123
Тобто щоб банки не давали споживач кредити?
Кому це краще? Споживачі хочуть отримати кредит - інакше б не отримували. Банки хочуть їх дати. У чому проблема?Мартинюк пише:
> І створювали робочі місця.
Ви думаєте, що ці щороку зростаючі на 50% (а в кінці року - вже на 80%) продажі автівок свідчать про скорочення робочих місць? Це безробітні щороку купують на 50% (вже на 80%) більше автівок?
2008.01.16 | Хвізик
пояснюю
123 пише:> Ви думаєте, що ці щороку зростаючі на 50% (а в кінці року - вже на 80%) продажі автівок свідчать про скорочення робочих місць? Це безробітні щороку купують на 50% (вже на 80%) більше автівок?
українець їде за бугор, заробляє там гроші, вертає додому і купує автівку. Тобто відбувається зростання кількості робочих місць за кордоном, при їхньому скороченні в Україні.
де-які, щоправда, привозять авта з собою, але це не всім вдається через жорсткість митних правил. Я колись думав привезти зі Штатів свою Гео Призму, так похерив це діло: надто багато складних вимог, але навіть якби я їх повністю виконав, то і це б не дало жодних ґарантій, що мені не обдеруть до нитки при ввезені та реєстрації.
2008.01.16 | 123
цікаве пояснення
Хвізик пише:> 123 пише:
> > Ви думаєте, що ці щороку зростаючі на 50% (а в кінці року - вже на 80%) продажі автівок свідчать про скорочення робочих місць? Це безробітні щороку купують на 50% (вже на 80%) більше автівок?
> українець їде за бугор, заробляє там гроші, вертає додому і купує автівку. Тобто відбувається зростання кількості робочих місць за кордоном, при їхньому скороченні в Україні.
Дуже цікаво. Тобто впродовж п*яти-семи років, на які взято кредит, цей українець їздить за бугор?
Ви розумієте, що для того, щоб віддавати кредит впродовж п*яти років, людина повинна мати стабільну заробтіну платню?
> де-які, щоправда, привозять авта з собою, але це не всім вдається через жорсткість митних правил. Я колись думав привезти зі Штатів свою
Гео Призму, так похерив це діло: надто багато складних вимог, але навіть якби я їх повністю виконав, то і це б не дало жодних ґарантій, що мені не обдеруть до нитки при ввезені та реєстрації.
От Ви самі собі і довели - всі ці автівки купуються українцями в Україні
2008.01.16 | Хвізик
Re: цікаве пояснення
123 пише:> Хвізик пише:
> > 123 пише:
> > > Ви думаєте, що ці щороку зростаючі на 50% (а в кінці року - вже на 80%) продажі автівок свідчать про скорочення робочих місць? Це безробітні щороку купують на 50% (вже на 80%) більше автівок?
> > українець їде за бугор, заробляє там гроші, вертає додому і купує автівку. Тобто відбувається зростання кількості робочих місць за кордоном, при їхньому скороченні в Україні.
>
> Дуже цікаво. Тобто впродовж п*яти-семи років, на які взято кредит, цей українець їздить за бугор?
>
> Ви розумієте, що для того, щоб віддавати кредит впродовж п*яти років, людина повинна мати стабільну заробтіну платню?
не цей. той, що їздь за бугор, той привозить готівку, яка іде на створення стабільного впродовж 5 років робочого місця для васі.
>
> > де-які, щоправда, привозять авта з собою, але це не всім вдається через жорсткість митних правил. Я колись думав привезти зі Штатів свою
> Гео Призму, так похерив це діло: надто багато складних вимог, але навіть якби я їх повністю виконав, то і це б не дало жодних ґарантій, що мені не обдеруть до нитки при ввезені та реєстрації.
>
> От Ви самі собі і довели - всі ці автівки купуються українцями в Україні
неуважно читаєте мої постінги
2008.01.17 | Мартинюк
Це до банків не стосується жодним чином
Це стосується до інноваційної політики держави, а конкретніше до законодавства, яке замість заохочення інвестицій в атопромисловість та автодизайн заохочує інвестиції в автоконтрабанду.Банки повинні давати кредити кому вважють за потрібне і скільки на їх банківську думку потрібно. В банках зараз є достатньо високий фаховий потенціал, аби з цим справлятися.
Коли основний прибуток за продані авто іде за кордон, то звісно там же й вкладаються кошти і там же створюються нові робочі місця. Однак найгірше в тому що що неймовірний зріст автопродаж в Україні викликає абсолютно неспівмірний мізерний зріст технологічного потенціалу.
2008.01.19 | 123
Щось наплутане нмд
Мартинюк пише:> Це стосується до інноваційної політики держави, а конкретніше до законодавства, яке замість заохочення інвестицій в атопромисловість та автодизайн заохочує інвестиції в автоконтрабанду.
>
> Банки повинні давати кредити кому вважють за потрібне і скільки на їх банківську думку потрібно. В банках зараз є достатньо високий фаховий потенціал, аби з цим справлятися.
>
> Коли основний прибуток за продані авто іде за кордон, то звісно там же й вкладаються кошти і там же створюються нові робочі місця. Однак найгірше в тому що що неймовірний зріст автопродаж в Україні викликає абсолютно неспівмірний мізерний зріст технологічного потенціалу.
НМД варто усвідомити що ніякого "технологічного потенціалу" в галузі автопрому в України не було і нема, як і в більшості інших галузей. Тому думати про те як цей потенціал використати - пуста контрпродуктивна справа.
Щодо "інвестицій в автопромисловість" - то треба розрізняти різні інвестиції. Інвестицій від банків/держави/інвестфондів тощо в автопромисловість непотрібно, і думати як створити умови для них непотрібно, див. вище чому.
Інша справа - коли йдеться про заохочення створення в Україні дочірніх підприємств серйозних автовиробників. Це теж інвестиції в український автопром, але зовсім іншого гатунку. Умови для них мають створюватися загальні - людям має хотітися тут робити бізнес. Це не має стосунку до українських технологій - технологій Рено чи Тойота принесуть свої, це все їхні проблеми, не українського уряду і не українських "вчених".
2008.01.16 | samopal
Хто їх інвестуватиме? Знову "догонялкі"? (/)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?key=1200352131&trs=-1&bn=maidan_free&site=maidanДля створення автовиробництва в Україні потрібні інвестиції. А інвестиції - це не тільки гроші, і навіть не настільки гроші, - це перш за все технології. Ні Росія, ні арабські країни, ні Китай, маючи сьогодні "дурні" гроші не в стані бути серйозними самостійними інвесторами - у них немає відповідних технологій.
Придбавши 1994 року чеську Skoda, німецький Хвольцваген притіг до Чехії купу своїх підрядників. Станом на початок століття вони разом вбухали туди майже 10 мільярдів доларів інвестицій. Тільки після того "Шкода" стала серйохним автовиробником, а до Чехії почесали інші інвестори Toyota, PSA (Peugeot-Citroen), Hyundai... А які баталії розгорталися кожного разу, як хтось із потенційних інвесторів заявляв про бажання розмістити виробництво у Східній Європі! Як ображалися поляки, як вони лаяли своїх чиновників, котрі програли усі тендери на розміщення нового виробництва легкових авто своїм південним сусідам - чехам та словакам. Сума інвестицій для створення автовиробництва потужністю 300-350 тисяч машин на рік сягає мільярда доларів. А ще є і супутні виробництва... Польші все ж вдалося притягти на свою території серйозні інвестиції у виробництво агрегатів та компонентів.
Навіть у Росії, авторинок якої вже викликає серйозну зацікавленість світових виробників, і досі немає жодного потужного іноземного підприємства, порівнюваного із тими, що протягом останнього часу виникли у Чехії, Словаччині, Угорщині, Польщі... Хоча, "працес ідьот".
Недовно завод у Росії запустила Toyota. Але його потужність - 20 000 штук Toyota Camry на рік (з можливістю розширення до 60 000) і це усе ще лиш складальний завод, а не повне виробництво, рентабкльність якого тільки починається з цифри 60 000 на рік.
А ось плани створення виробництва нової моделі дешевого авто (на зразок Renault/Dacia Logan) марки Toyota для "недорозвинутих" ринків повинні вже викликати серйохний інтерес на державному рівні. Поки-що локалізація майбутнього заводу не визначена і серед потенційних претендентів значиться й Україна. Хтось про це щось чув?
2008.01.16 | Раціо
Найоригінальніше, що я сьогодні почув
samopal пише:> Китай, маючи сьогодні дурні нафтогроші
2008.01.16 | samopal
Не переймайтеся
Ви й так зрозуміли про що мова, а я тут не представляю "Aгенство Блумберг", тож можу трохи захопитися. Даруйте...Китай я навів як приклад відсутності технологій при наявності коштів (а те, що вони походять не з нафти, а з дешевої робочої сили, ситуацію кардинально не міняє - все одно "природні ресурси" ).
Тим не менше, дякую за слушне зауваження - спробую якось переформулювати.
2008.01.16 | Раціо
Звідки Ви взяли, що в Китаю немає технологій?
По перше Китай постійно краде технології а-ля совок, але в значно більших обсягах, бо на відміну від совка має на своїй території іноземні виробництва. По друге, Китай є чи не світовим лідером по кількости новоотримуваних PhD. Звісно, Китай не має великої кількости технологій, але деякі технології цілком може мати на такому рівні, який Україні має сенс переймати.2008.01.16 | samopal
Див. відповідь пану 123 трохи нижче (/)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1200511331&first=1200519214&last=12004990942008.01.16 | 123
Re: Хто їх інвестуватиме? Знову "догонялкі"? (/)
samopal пише:> http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?key=1200352131&trs=-1&bn=maidan_free&site=maidan
>
> Для створення автовиробництва в Україні потрібні інвестиції. А інвестиції - це не тільки гроші, і навіть не настільки гроші, - це перш за все технології. Ні Росія, ні арабські країни, ні Китай, маючи сьогодні дурні нафтогроші не в стані бути серйозними самостійними інвесторами - у низ немає відповідних технологій.
Кітай як раз має технології - правда, не дуже нові і часто попізжені. Що не заважає їм завалювати світ (і Україну зокрема) автами, які виходять дуже дешевими.
2008.01.16 | samopal
А що ви знаєте про "китайські технології"?
Минулого року уряд КНР нахабно втрутився у своє "вітчизняне автовиробницто" і наклав жорсткі експортні обмеження на майже 400(!) виробників різного роду транспортних засобів. Мотивація - щоб не підривали імідж китайської продукції на світових ринках.Років десять тому в Китаї було близько 200 "компаній", які виготовляли пральні машини. Зараз залишився ледве з десяток і чи не половина з них - іноземні бренди. Нема хап-хап...
Можна вкрасти ідею, передерти конструкцію, але з технологіями вже не так просто. За сучасного рівня виробництва китайці багато чого можуть "передерти", а точніше - зімітувати. Але чим вище вони пробують залізти, тим важче стає з технологічними можливостями. Збудувати автозавод у Китаї який-небуть Хвольцваген може за рік, а от програма створення центру R&D у фірми Delfi (один зі світових лідерів у виробництві автокомплектуючих) розрахована на дев'ять років. І не тому, що "жаба давить", а тому, що для його функціонування у Китаї немає відповідних фахівців - їх треба ще "виростити".
Те, що китайські автовиробники бадьоро завойовують наш ринок свідчить не так про їх високий рівень, як про нашу глибоку ду... яму, карочє. На мій погляд захищати наш ринок треба саме від китайських (та російських), а не від західних автовиробників.
Якось одна наша автокомпанія захотіла влізти на ринок малих автобусів з китайською продукцією. Інженерам поставили завдання вивчити китайський зразок і дати пропозиції з його пристосування для наших вимог. Ті звернулись до "джерела" по креслення і виявили, що таких у природі не існує - все зроблено методом безпосереднього передирання якогось японського аналога. Коли ж постало питання про гарантійні зобов'язання та забезпечення запчастинами, то китайці щиро здивувалися і запропонували постачати (за ті ж гроші!) з кожною парою автобусів ще й третій - на запчастини. Отакоє от...
2008.01.18 | Мартинюк
Важлива відмінність між Китаєм та Україною.
В Китаї зацікавлені особи (групи осіб) можуть збирати і навіть серійно випускати ( скопійовану звісно) автотехніку навіть без наявності кресленнь та техдокументації. В Україні нещодавно заборонено навіть тюнінгувати автомоболі, ну а всілякі саморобки звісно будуть конфісковані , а самоуку( самоукам) раз і назавжди відібють бажання що небуть робити - реально під приводом відсутності дозволів, сертифікатів та іншого просто пограбують міліціонери, податківці і фіг зна хто ще.Саме туму в Китає безліч авторобників, з який шляхом природно-ринкового відбору неминуче появляться майбутні китайськиі фірим рівня "Тойоти", "Хонди" та "Міцубісі"
2008.01.16 | 123
Re: Національна дірка у кишені
Сахаров пише:> Банки видають купу кредитів для купівлі авто з великими строками погашення. На ринок валом йдуть гроші, забезпечені в кращому випадку віртуально.
Це як - віртуально? Банк видає кредит у реальних грошах. Ці гроші реально отримує продавець автомобіля на свій рахунок. Потім ці гроші (+неслабі відсотки) банку віддає українець, так само реально. Катаючись при цьому на новому авті.
> От звідки той мільярд. І, мабуть, до тих 17% інфляції спричинилися і ті, нічим не забезпечені, кредити.
Не уявляю, як ціна на молоко могла збільшитися через те, що банк дав Васі Пупкіну 15 тис баксів, Вася віддав ці 15 тис автосалону, автосалон 14 тис з них віддав автовиробнику закордон, а 1 тис пропив.
І що Ви маєте на увазі коли кажете що кредити "нічим не забезпечені"?
2008.01.16 | Хвізик
Re: Національна дірка у кишені
123 пише:> Сахаров пише:
> > Банки видають купу кредитів для купівлі авто з великими строками погашення. На ринок валом йдуть гроші, забезпечені в кращому випадку віртуально.
>
> Це як - віртуально? Банк видає кредит у реальних грошах. Ці гроші реально отримує продавець автомобіля на свій рахунок. Потім ці гроші (+неслабі відсотки) банку віддає українець, так само реально. Катаючись при цьому на новому авті.
>
> > От звідки той мільярд. І, мабуть, до тих 17% інфляції спричинилися і ті, нічим не забезпечені, кредити.
>
> Не уявляю, як ціна на молоко могла збільшитися через те, що банк дав Васі Пупкіну 15 тис баксів, Вася віддав ці 15 тис автосалону, автосалон 14 тис з них віддав автовиробнику закордон, а 1 тис пропив.
>
> І що Ви маєте на увазі коли кажете що кредити "нічим не забезпечені"?
коли вася опиниться у дупі, банк, щоб і собі не влізти у дупу, звернувся до уряду, уряд надрукував троха грошей, пішла інфляція, у т.ч. зросли ціни на молоко
2008.01.16 | 123
Re: Національна дірка у кишені
Хвізик пише:> коли вася опиниться у дупі, банк, щоб і собі не влізти у дупу, звернувся до уряду, уряд надрукував троха грошей, пішла інфляція, у т.ч. зросли ціни на молоко
Дякую, афігітєльно переконливо.
2008.01.17 | Свинья на радуге
Тяжело Вам здесь будет с такими представлениями...
Хвізик пише:> коли вася опиниться у дупі, банк, щоб і собі не влізти у дупу, звернувся до уряду, уряд надрукував троха грошей, пішла інфляція, у т.ч. зросли ціни на молоко
К Васе приедут хмурые люди, заберут автомобиль (ну и ещё что-нибудь по мелочи) и на прощание дадут по почкам.
Если в Омерике происходит так, как Вы написали, то живите лучше там, бо здесь действительность куда суровее.
2008.01.16 | Sych
Грошовий запас банку не дорівнює кредитам, які він може надати
Наприклад, у банка є $100,000. Але він може надати десь біля $800,000- $1,000,000 кретитів - в залежності від законів. Це називається Fractional Reserve Banking. Так що гроші, які надає банк якраз і не є "цілком реальними" - вони є на папірі і єдине що робить їх реальними, це підпіс позичаючого.Fractional Reserve Banking є однію з причин інфляції.
2008.01.16 | 123
Не розумію
Sych пише:> Наприклад, у банка є $100,000. Але він може надати десь біля $800,000- $1,000,000 кретитів - в залежності від законів. Це називається Fractional Reserve Banking. Так що гроші, які надає банк якраз і не є "цілком реальними" - вони є на папірі і єдине що робить їх реальними, це підпіс позичаючого.
Поясніть мені це докладніше, пліз.
Наприклад, у банка є $100,000. Надаючи кредитів на $800,000, він перераховує на рахунки продавців товару (наприклад, автосалонів, якщо купують автівки) $800,000. Автосалони отримують на свої рахунки $800,000. Це означає, що з рахунку банку пішли $800,000. Як це могло статися, якщо там було лише $100,000?
2008.01.16 | Sych
Погугліть Fractional Reserve Banking
2008.01.16 | Хвізик
як цікаво. я й не знав, що навіть таке існує
2008.01.16 | Sych
В тому то і весь ціміс, щоб мало хто про це знав.
Але інтернет змінює все досить таки швидко.2008.01.16 | Хвізик
Re: В тому то і весь ціміс, щоб мало хто про це знав.
фактично, вони користають з того, що більшість споживачів беруть кредити безготівкові, а вертають конкретною готівкою.класний спосіб заробляння грошей! як кажуть "з повітря"
2008.01.16 | Sych
You got it!
2008.01.16 | Раціо
І яка ж по Вашому різниця між готівкою та безготівкою?
2008.01.19 | Михайло Свистович
Re: В тому то і весь ціміс, щоб мало хто про це знав.
Хвізик пише:> фактично, вони користають з того, що більшість споживачів беруть кредити безготівкові, а вертають конкретною готівкою.
>
> класний спосіб заробляння грошей! як кажуть "з повітря"
Безготівка і готівка однаково цінні та однаково конкретні.
2008.01.16 | Раціо
"Мало хто знав"?Це написано в книжках "про гроші для дошкільнят"
2008.01.16 | Sych
Або дайте лінк на труд, або не ображайте Хвізика.
2008.01.16 | Раціо
Ми із хвізиком народилися на території, де грошей не було
а лише їхній сурогат. Ясно, що на території, де не було грошей не могло бути й дитячих книжечок про гроші. А то ж дорослих за неправильні питання можна в ГУЛАГ - а посилати в ГУЛАГ половину першокласників було би занадто навіть для серисеру.2008.01.17 | Хвізик
Нема на що ображатися. Я дійсно у грошах профан, що чесно визнаю
2008.01.16 | Sych
До речі, одне діло знати, а зовсім інше - розуміти що це значить
2008.01.19 | Михайло Свистович
Re: Національна дірка у кишені
123 пише:>
> Не уявляю, як ціна на молоко могла збільшитися через те, що банк дав Васі Пупкіну 15 тис баксів, Вася віддав ці 15 тис автосалону, автосалон 14 тис з них віддав автовиробнику закордон, а 1 тис пропив.
Кредити збільшують інфляцію. Це - аксіома економіки.
2008.01.19 | Раціо
А можна повний перелік аксіом економіки?
Михайло Свистович пише:> Кредити збільшують інфляцію. Це - аксіома економіки.
Цього не може бути навіть за теорією ймовірності (c)
2008.01.16 | 123
Автохлам?!
Мартинюк пише:> Якщо перемножити кількість проданих авто на приблизну середню ціну (15 тис $) то виходить 8 млрд доларів які українці протягом 2007 року фактично потратили на імпорт автомобілів. Тому що так звані "вітчизняні автомоблі" насправді є імпортним , яким в перважній більшості випадків в Україні лише прикручують колеса чи інші "запчастини" - наприклад встановлюютьс сигналізацію, музцентр чи якісь інші спойлери-бампери.
> Минулого року було припинено випуск єдиних марок які ще можна було би вважати українськими - "Таврій" та "Славут". Врешті і ці авто були розроблені ще за часів СРСР і зміни в них вносилися суто мінімальні - просто корейці з ДЕУ, які були купили ЗАЗ у 90 почали їх виготовляти більш-менш дотримуючись елемантарної технологічної дисципліни.
> Питання - для чого нам всякі пільки на "вітчизняне автобудування" якщо ці пільги лише прикривають очевидну і нахабну контрабанту всілякого світвого автохламу?
Чого це автохлам - нормальні авти, як і усюди.
А пільги потрібні для того, щоб дати преференції тим, хто прикркучує колеса до Опелів на автозазі, перед тими, хто імпортує Тойоти з Європи, наприклад. А також тим, хто "виробляє" Шевроле (теж автозаз) перед імпортованими неновими авто.
> Може простіше надавати пільги лише на розробку і впровадження нових автомобілів з не менш як 50-відсотковим українським вкладом у собівартість продукції?
Простіше скасувати пільги нафіг і нехай всі конкурують як можуть. Ніяких розробок автомобілів у нас нема і не буде, про ці фантазії треба як про страшний сон.
2008.01.17 | Мартинюк
Автохлам?! - "Жигулі","Деу","Шевроле","КІА"
ще "Опелі" та "Дачії" - всі ці авто у світі мають стійку репутацію "не першого сорту". Все це "виготовляється" в Україні методом "прикручування" коліс2008.01.17 | samopal
Не змішуйте все в одну купу
Мартинюк пише:ще "Опелі" та "Дачії" - всі ці авто у світі мають стійку репутацію "не першого сорту". Все це "виготовляється" в Україні методом "прикручування" коліс
"Опель" та "Шевроле" є марками концерну General Motors, який півстоліття був лідером світового автовиробництва, а цього року у боротьбі за першість рахує поштучно різницю продажів з Тойотою. "Дачія Логан" - у Росії відома як "Рено Логан", - світовий бестселлер групи Renault-Nissan, яка "разом" входить у першу п'ятірку світових автовиробників. Туди ж з усієї сили пнеться єдиний корейський автовиробник - концерн Hyyundai-KIA (інші корейці вже належать не корейцям). У американських рейтингах надійності продукція Hyundai у де-яких категоріях посунула "Тойоту".
А ось "Жигулі", "Волги", "УАЗи", "Таврії" - повні дрова. Навіть "Ланос" - перероблений корейцями "Опель Кадет" 1983 року, - і той уже щось. Приблизно на такому ж як і "Ланос" рівні зараз перебувають китайські продукти, хоча є серед них і кращі автомобілі - переважно кількох виробників, які намагаються пробитися на світовий ринок. Але усе ще є й гірші. Перш за все треба припинити випуск та завезення отого сміття, як і перестати вважати Мерцедеси з прикпученими у Іллічівську колесами "автомобілями вітчизняного виробництва".
2008.01.18 | samopal
Росіяни провели краш-тест "Ланоса" (/)
Відео:http://video.ukr.net/videos/show/key/e3609d1f929322be1e122c2c647ed92e/
Свого часу вони також тестували "Таврію". Виявилося, що у неї капот "гільйотіннава тіпа" - під час тесту кришка капота зрізала передню стійку і вперлася у підголовник водійського сидіння. АвтоЗАЗ щось там потім переробляв у замку капота...
А ще там є краш тест "Газелі":
http://video.ukr.net/videos/show/key/d044d1604e485904869c41874f84225b/
Та інших "атєчєствєнних" автомобілів:
http://video.ukr.net/videos/show/key/19a4cb34bb1546f43ac23272e97e80c2/
2008.01.16 | Раціо
Вам може пільги й не потрібні, але вони потрібні Васадзе
За дивним збігом обставин із вас двох у ВР сидить саме він.2008.01.16 | samopal
Васадзе отримав пільги у комплекті з ВасАЗом
Ще коли тії пільги надавали АвтоЗАЗ-Daewoo (була колись така фірма) виник міжнародний скандал і уряд змушений був прийняти з цього приводу спеціальний закон. Тож такі пільги може мати кожен іевестор, який вкладе у автовиробництво 150 мільйонів доларів (це стосується легковимх авто - для вантажівок та автобусів сума значно нижча). Ці пільги радісно юзають славні брати Чуркіни на ЛАЗі. Вони придбали завод за 27 млн гривень і під обіцянки до 2007 року вкласти у виробництво ще 90 мільйонів баксів отримали індульгенцію. Тепер вони створюють інформаційний шум, бо за цей час вклали у виробництво щонайбільше відсотків 10-15% від зобов'язань, а частину заводу вже розпродали (тобто, фактично й не вклали нічого).Вася Тарєлкін - ще той "фрукт". Думаю, він серйозно "рвонув" 2004 року на "регіональній" передвиборчій програмі автомобілізації інвалідів. На той час не було іншого шансу збути таку кількість "Таврій". Отримані кошти він вклав у викуп акцій варшавського заводу FSO від дрібних польських кредиторів. Не думаю, що він міг придбати контрольний пакет заводу, у який Daewoo Motors свого часу вбухало, за різними оцінками, від 600 до 900 мільйонів баксів. Швидше за все, він отримав "контрольний пакет" від тих акцій, які мали право голосу - тобто, трохи більше 10% (80 відсотків усіх акцій FSO "без права голосу" належать тому ж Daewoo Motors, який і досі перебуває у процесі санації під наглядом представників корейських кредиторів). Це Васі було потрібно "па зарєз", бо інакше він не зміг би виробляти Ланос, "левова частина" якого походить з Польші. Тарєлкіну повезло: польським заводом зацікавився General Motors, який раніще відмовився його купувати, а тепер вирішив, що там можна розмістити виробництво Chevrolet Aveo, який до вересня минулого року штампували тільки у Південній Кореї. Як вони там розчухались з Васєю я не знаю, але зараз вже він створив у Польщі СП з GM і стає чесним виробником Aveo. Якщо не помиляюсь, ліцензію на Ланос йому вдалося продовжити до кінця цього року (твльки за назву він відстьогує Daewoo Motors 150 баксів з кожної проданої машини), хоча, в Росії це авто тільки "розпробували".
Таким чином, Васадзе потроху стає "білим та пухнастим", але особисто я категорично проти якихось додаткових заходів з його "захисту від вітчизняних споживачів".
2008.01.16 | Moro
Ширше тре дивитись на проблєму
Зарплата в 30-ть доларів на місяць для китайських біороботів(вони ж - місцеві селяни) робить неконкуретноздантним любе регулярне виробництво - в тому і складання авт.Треба робити ставку на ті галузі, де у України є конкуретні переваги - ракетно-космічна, авіаційна та ядерна техніка, виробництво екологічної с-г продукції.
Загалом - робити ставку на мізки.
А маєчки хай шиють у Китаї - все одно дешевше, ніж у них не вийде.
2008.01.17 | AxeHarry
Дивитись трeба шe ширшe.
Вeсь мeханізм УкрЗаконодавства - буквально вeсь - заточeний прямо проти організаціі в Україні рeального виробництва хоч чогось. Зараз і ранішe значно дeшeвшe і простішe тупо контрабандити, відстьогувати частку комусь і спокійно і нєзатєйліво купи-продайствувати аніж розпочинати якeсь виробництво і мати гємор з усіма "просітєлямі" яким трeба $ тут і зараз і їх нe*бe твій цикл виробництва. Тим більшe наукомісткe.і мєлочі типу "а давайтe змінимо трохи податок Х. Y. або З." ніфіга нe вирішить. Для того шоб тут було вигідно займатись виробництвом має бути змінeно нe окрeмі податки або інструкціі або шe шось - має бути створeна абсолютно відмінна від існуючої систeма функціонування влади. IMXO
2008.01.17 | Мартинюк
То опиши будь ласка які зміни потрібні
Бо інакше то просто тормозний базар на тему "не тратьте куме сили"...2008.01.17 | samopal
Так все ж написано (/)
http://www.yuschenko.com.ua/ukr/Future/206/2008.01.16 | Адвокат ...
Нє капустой єдіной живут сорємєнниє укрАінци.
Автомобілі в іх раціонє занімают далєко нє послєднєє мєсто!І хто там ще на хамський ур`яд буде "батон крошить"!!!???
2008.01.17 | Мірко
А Словаки будують!
Країна, котра будує найбільше в світі авт на душу населення, це Словакія. По оцінці німецьких фахівців - доволі ґатункові, - і прибуткові.А Україна ще не змогла випустити одного україномовного автомобільного журналу, навіть в перекладі.
2008.01.17 | samopal
Успішно будують і словаки, і чехи, і поляки, і угорці, і румуни.
Поступово основною проблемою подальшого розширення виробництва у них стає... нехватка робітників.Мірко пише:
А Україна ще не змогла випустити одного україномовного автомобільного журналу, навіть в перекладі.
Це ви вірно зазначили!
Що ж до перекладу... Треба ще знати, що перекладати. Більшість наших ліцензованих видань орієнтуються на Москву, а, незалежно від мови, російський ринок різко відрізняється від європейського. Там інший підхід до подачі інформації, як би не надималися автори тамтешніх пальцатих та глянцуватих журналів. А "простіші" видання страждають вродженою совковістю та очевидним намаганням сподобатись не читачеві, а рекламодавцю. Є, звичайно, й вийнятки, але вони лиш підтверджують правило. Зрештою, що там журнали - вони потребують серйозних видавничих витрат, - я щось не пригадую порядного українського моторизаційного інтернет-ресурсу (вже не кажу україномовного).