Луценко и гектары (статья)
01/19/2008 | Юрій Шеляженко
Итак, наступило время отбросить иллюзии даже тем, у кого они еще оставались.
Министр внутренних дел нашей страны избил мэра столицы. Вместо того, чтобы достойно ему ответить. Не было слов?
Во время заседания Совета безопасности, по словам министра, Черновецкий обратился к Президенту со словами: "Виктор Андреевич, Луценко требовал у меня землю якобы для милиционеров и если не дам – обещал арестовать моего сына".
Луценко очень обиделся. Он говорит: «я был в шоке». Он не говорит, правду ли сказал Черновецкий – он говорит, что он был в шоке.
Известно, что Луценко неравнодушен к земельной теме. Недаром его «Антикриминальный выбор» в Киевской области борется за землю трех бывших колхозов.
Мой знакомый рассказывал, как некогда в его присутствии герой этой статьи требовал от сельского головы распаевать землю на людей, которые в этом селе не живут. Мой знакомый не из тех людей, которые склонны придумывать, и я ему верю.
Теперь Черновецкий говорит, что Луценко требовал у него землю. Черновецкий, в отличие от моего знакомого, не является человеком с кристально честной репутацией. Но Луценко не стал ему возражать. Луценко его ударил. И это вызывает доверие к Черновецкому.
Когда гражданин Добкин на передаче Шустера прямо сказал "Юрий Милиционерович, а вспомните, как Вы звонили мне и просили чтобы пролоббировал интересы ООО "Луценко и Менты" в решении их бизнес интересов на территории Харькова», так Луценко просто покраснел, глаза вылезли за пределы очков, но ничего не возразил.
Он отмалчивается по сути вопроса и бьет в пах. Причем – одновременно дает пощечину «открытой ладонью по лицу», чтобы потом говорить только о пощечине и умалчивать про удар в пах.
А его помощник Геннадий Москаль говорит, что все нормально: повздорили двое мужчин, это якобы не касается народа-работодателя этих мужчин, которые занимаются коррупцией и рукоприкладством вместо выполнения своих прямых обязанностей.
А политтехнологи Березовец и Кушнирук кричат «Браво! Каждый из нас хотел бы врезать Черновецкому!» в своих блогах на «Украинской Правде», словно министр внутренних дел и вправду должен себя вести, как мелкий уличный хулиган.
Это – скандал на весь мир. Но еще больший скандал заключается в том, что Луценко, похоже, не намерен идти в отставку.
Вы посмотрите, как он оправдывается. Он же фактически признается в крышевании аферы «Элита-Центра»! Луценко сказал в эфире канала «Интер»:
- Я встречался с Черновецким два раза – на сессии в Киевсовете и у меня в кабинете. Еще до выборов, когда он был избран, он звонил мне и сообщил: бывший прокурор Киева давит на милиционера, чтобы он арестовал перед выборами его сына Степана Черновецкого в подозрении к афере "Элита-Центр". Я сказал: господин Черновецкий, мой принцип – я с детьми не воюю. И я дал команду допросить Степана Черновецкого после выборов.
Денежные потоки украденных «элитчиками» вложений людей на строительство собственного жилья проходили через банк «Правэкс». Это общеизвестно. Там же люди брали кредиты, чтобы отдать деньги жуликам.
И вот, пока аферисты-«элитчики» заметали следы и прятали бабки, министр внутренних дел Юрий Луценко «благородно» «отмазывает» от вызова на допрос руководителя (или зицпредседателя?) банка «Правэкс». И теперь он это сказал по телевизору. Смело сказал. Может, сам не понял, что сказал. Не скрывает своих старых «подвигов». Дай Бог, и про свои земельные дела как-нибудь проболтается, и про удар в пах одновременно с пощечиной...
А как выглядит его роль в незаконном аресте российского оппозиционного активиста Гангана, который сейчас проходит процедуру оформления статуса политического беженца? Известный журналист Владимир Бойко опубликовал целую серию статей – журналистское расследование, в котором он шаг за шагом показывает, что арест Гангана был сделан по непосредственному распоряжению Луценко. А потом вдруг помощница министра (не сам министр!) делает заявление, что “Юрий Витальевич обеспокоен” фактом незаконного ареста активиста...
Недаром экс-глава СБУ Александр Турчинов назвал Юрия Луценко «стукачом, брехуном и провокатором». Речь тогда шла о его показаниях на товарищей по акции «Украина без Кучмы», которых Луценко просто «сдал с потрохами» спецслужбам.
Но оценка «провокатор» не перестает быть актуальной, как и «брехун», о чем речь шла ранее.
Эти удары в пах Черновецкому могут обернуться таким ростом рейтинга «лени-космоса» среди сочувствующих пенсионерок и прочих пайкопотребителей, что главного дерибанщика киевской земли не сможет переизбрать даже лично Юлия Тимошенко, если бы она вдруг решила бы оставить Кабмин команде и пошла бы баллотироваться в мэры Киева. Черновецкий раздует этот удар в пах до масштабов вселенской моральной проблемы и будет посыпать манной небесной всякого, кто остановится послушать его косноязычные проповеди – уж будьте покойны.
Поскольку Банковая, как говорят, давно «добазарилась» с Черновецким о том, что досрочных выборов в Киеве не будет – не исключено, что Луценко и Черновецкий просто разыграли цирк на дружественной арене у Балоги. Но тогда за кого они нас имеют?! Мы народ или кто?!!
Правда в том, что нет разницы между Юрой и Леней. Оба хотят наложить лапу на землю, которая, кстати, принадлежит не им, а конкретным киевлянам или селянам, которые годами пишут во все инстанции и не могут эту землю получить. А когда начинают бороться за свои права всерьез, их убивают, как юриста Шеремета.
Они все клоуны, паразитирующие на доверчивости и гражданской лени народа Украины.
Пора просыпаться от этой лени, отправить клоунов в отставку и реформировать цирк в гражданское общество.
Министр внутренних дел нашей страны избил мэра столицы. Вместо того, чтобы достойно ему ответить. Не было слов?
Во время заседания Совета безопасности, по словам министра, Черновецкий обратился к Президенту со словами: "Виктор Андреевич, Луценко требовал у меня землю якобы для милиционеров и если не дам – обещал арестовать моего сына".
Луценко очень обиделся. Он говорит: «я был в шоке». Он не говорит, правду ли сказал Черновецкий – он говорит, что он был в шоке.
Известно, что Луценко неравнодушен к земельной теме. Недаром его «Антикриминальный выбор» в Киевской области борется за землю трех бывших колхозов.
Мой знакомый рассказывал, как некогда в его присутствии герой этой статьи требовал от сельского головы распаевать землю на людей, которые в этом селе не живут. Мой знакомый не из тех людей, которые склонны придумывать, и я ему верю.
Теперь Черновецкий говорит, что Луценко требовал у него землю. Черновецкий, в отличие от моего знакомого, не является человеком с кристально честной репутацией. Но Луценко не стал ему возражать. Луценко его ударил. И это вызывает доверие к Черновецкому.
Когда гражданин Добкин на передаче Шустера прямо сказал "Юрий Милиционерович, а вспомните, как Вы звонили мне и просили чтобы пролоббировал интересы ООО "Луценко и Менты" в решении их бизнес интересов на территории Харькова», так Луценко просто покраснел, глаза вылезли за пределы очков, но ничего не возразил.
Он отмалчивается по сути вопроса и бьет в пах. Причем – одновременно дает пощечину «открытой ладонью по лицу», чтобы потом говорить только о пощечине и умалчивать про удар в пах.
А его помощник Геннадий Москаль говорит, что все нормально: повздорили двое мужчин, это якобы не касается народа-работодателя этих мужчин, которые занимаются коррупцией и рукоприкладством вместо выполнения своих прямых обязанностей.
А политтехнологи Березовец и Кушнирук кричат «Браво! Каждый из нас хотел бы врезать Черновецкому!» в своих блогах на «Украинской Правде», словно министр внутренних дел и вправду должен себя вести, как мелкий уличный хулиган.
Это – скандал на весь мир. Но еще больший скандал заключается в том, что Луценко, похоже, не намерен идти в отставку.
Вы посмотрите, как он оправдывается. Он же фактически признается в крышевании аферы «Элита-Центра»! Луценко сказал в эфире канала «Интер»:
- Я встречался с Черновецким два раза – на сессии в Киевсовете и у меня в кабинете. Еще до выборов, когда он был избран, он звонил мне и сообщил: бывший прокурор Киева давит на милиционера, чтобы он арестовал перед выборами его сына Степана Черновецкого в подозрении к афере "Элита-Центр". Я сказал: господин Черновецкий, мой принцип – я с детьми не воюю. И я дал команду допросить Степана Черновецкого после выборов.
Денежные потоки украденных «элитчиками» вложений людей на строительство собственного жилья проходили через банк «Правэкс». Это общеизвестно. Там же люди брали кредиты, чтобы отдать деньги жуликам.
И вот, пока аферисты-«элитчики» заметали следы и прятали бабки, министр внутренних дел Юрий Луценко «благородно» «отмазывает» от вызова на допрос руководителя (или зицпредседателя?) банка «Правэкс». И теперь он это сказал по телевизору. Смело сказал. Может, сам не понял, что сказал. Не скрывает своих старых «подвигов». Дай Бог, и про свои земельные дела как-нибудь проболтается, и про удар в пах одновременно с пощечиной...
А как выглядит его роль в незаконном аресте российского оппозиционного активиста Гангана, который сейчас проходит процедуру оформления статуса политического беженца? Известный журналист Владимир Бойко опубликовал целую серию статей – журналистское расследование, в котором он шаг за шагом показывает, что арест Гангана был сделан по непосредственному распоряжению Луценко. А потом вдруг помощница министра (не сам министр!) делает заявление, что “Юрий Витальевич обеспокоен” фактом незаконного ареста активиста...
Недаром экс-глава СБУ Александр Турчинов назвал Юрия Луценко «стукачом, брехуном и провокатором». Речь тогда шла о его показаниях на товарищей по акции «Украина без Кучмы», которых Луценко просто «сдал с потрохами» спецслужбам.
Но оценка «провокатор» не перестает быть актуальной, как и «брехун», о чем речь шла ранее.
Эти удары в пах Черновецкому могут обернуться таким ростом рейтинга «лени-космоса» среди сочувствующих пенсионерок и прочих пайкопотребителей, что главного дерибанщика киевской земли не сможет переизбрать даже лично Юлия Тимошенко, если бы она вдруг решила бы оставить Кабмин команде и пошла бы баллотироваться в мэры Киева. Черновецкий раздует этот удар в пах до масштабов вселенской моральной проблемы и будет посыпать манной небесной всякого, кто остановится послушать его косноязычные проповеди – уж будьте покойны.
Поскольку Банковая, как говорят, давно «добазарилась» с Черновецким о том, что досрочных выборов в Киеве не будет – не исключено, что Луценко и Черновецкий просто разыграли цирк на дружественной арене у Балоги. Но тогда за кого они нас имеют?! Мы народ или кто?!!
Правда в том, что нет разницы между Юрой и Леней. Оба хотят наложить лапу на землю, которая, кстати, принадлежит не им, а конкретным киевлянам или селянам, которые годами пишут во все инстанции и не могут эту землю получить. А когда начинают бороться за свои права всерьез, их убивают, как юриста Шеремета.
Они все клоуны, паразитирующие на доверчивости и гражданской лени народа Украины.
Пора просыпаться от этой лени, отправить клоунов в отставку и реформировать цирк в гражданское общество.
Відповіді
2008.01.19 | ОРИШКА
Люди, понимаете ли вы, что страшно этому верить.
Вот,все они-таки сцуки, да? И Луценко такой же в пуху, как и Черновецкий?Вот, срочно новых во власть. Прсто немедленно структурироваться, иначе они нас доедят
2008.01.19 | Марко Пекельний
Re: Люди, понимаете ли вы, что страшно этому верить.
Афтар убей сибя ап стену!2008.01.19 | ОРИШКА
Вы - мне? Назло Вам - не буду
2008.01.19 | Убітий Єнот
Re: Люди, понимаете ли вы, что страшно этому верить.
Девушко, примите валерьянки2008.01.19 | Безробітний
Прогресс...до Вас уже дошло...А теперь...
вооружитесь хотя бы на полдня Вашей гипотезой...и попробуйте применить ее к наявным реалиям жизни...2008.01.19 | Раціо
При всій неповазі до Луценка, Шеляженко - дешеве брехло
Юрій Шеляженко пише:> Луценко очень обиделся. Он говорит: «я был в шоке». Он не говорит, правду ли сказал Черновецкий – он говорит, что он был в шоке.
Луценко вчора дзвонив у програму "Свобода" і називав це підлою брехнею.
> Мой знакомый не из тех людей, которые склонны придумывать, и я ему верю.
Зара вгадаю. Бектурсунов? Джанґіров?
> Луценко его ударил. И это вызывает доверие к Черновецкому.
... у Шеляженка. Більше таких довірливих не зустрічав.
2008.01.20 | Михайло Свистович
Re: При всій неповазі до Луценка, Шеляженко - дешеве брехло
Раціо пише:>
> Зара вгадаю. Бектурсунов? Джанґіров?
Думаю, що не вгадали.
2008.01.20 | Раціо
Та я й не вгадував
Михайло Свистович пише:> Раціо пише:
> >
> > Зара вгадаю. Бектурсунов? Джанґіров?
>
> Думаю, що не вгадали.
То було риторичне вгадування Просто пригадалося, хто в Шеляженка в близьких знайомствах
2008.01.19 | Linx
тепер бережіться удару в пах
2008.01.19 | Убітий Єнот
Re: Луценко и гектары (статья)
Так, еще один на отсосе у Космоса...Вывод: К Монтян!
Для остальных: лишение веры к кому бы то ни было - хороший способ деморализации. Того кто никому не верит всегда обманывают, от сирый и убогий. Он слабый. И именно такими вас хотят видеть Черновецкие, Януковичи и прочая нечисть вместе со своими холуями.
2008.01.20 | Михайло Свистович
Re: Луценко и гектары (статья)
Убітий Єнот пише:> Так, еще один на отсосе у Космоса...
> Вывод: К Монтян!
Ви такий самий неадекватний, як автор статті
2008.01.19 | Гайди До Байди 2008
Виходячи від статті на УП
Хоча застерігаю, що УП не читаю......................................
То удар може бути супроти Ющенка. Війт Києва СХОВАВСЯ за Ющенком. Та як знаємо, то Ющенко був не одного разу по провідних стовпцях щодо земельних справ. Тісне оточення Ющенка як "правник" і попихач Порошенка Камазин, воно дуже загрузло в земельних справах. Такі підлі зрадники як Зварич, вони дуже переплетені з, так звано, НЕОКОНС-ами. Це також пояснює дивні відносини Ющенка до Путіна і Кучми.
Коли вийти від колишніх нападів Ослунда, то можна дуже ймовірно припускати, що Тимошенко стала прем'єркою завдяки кризі в США. Та це саме також пов'язано з земельними справами, тобто з гіпотеками.
Це тільки задля того, що немов треба "приватизувати" землю, щоб господарка розквітла. Скоріше це пересторога для України щодо позичання як засіб політичного впливу...
Такі вислови доказують скоріше на продажність і ляльчине становище верхівки в Україні.
2008.01.19 | BIO
Гіпотечна гіпотеза
Чи додасть позитиву "скасування" $ 100 млрд. боргів Ощадбанкуіпотечній кризі у США бо вигляда шо списання 20 з х..ями ярдів
а амерських установах не дає глобального ефекту ?
2008.01.19 | Moro
Цілком шакальна стаття
Маніпуляція на маніпуляції і маніпуляцією поганяє.Хто автор? Передайте йому, що від статті смердить на дев'ять гектарів.
2008.02.20 | шкіпер
Не можу не погодитись
Особливо "сподобалось" про Еліта-центр.2008.01.19 | igorg
Ну і яка ж мета публікації? Геть усіх ! На посади шукаємо білих
пухнастих і з крилцями за спиною. Певно ельфів.Якщо перечитати цей текст то ніби виходить, що гад Юра побив чесного Льоню й через що має зійти з політики поступившись місцем ельфам що вже вишикувалися в довгу чергу.
Якщо ж дивитися так як воно є то маємо на мій погляд таке
1)Льоня плювати на всіх хотів, він має такі ресурси, що купить кучу суддів й прокурорів скопом, тому може тріпатися як хоче і де хоче. Тим більше маючи імідж клоуна.
2)В не дуже давні часи еліта формувалася шляхом "отвєта за базар" через виклик на дуель, що дуже вкорочувало язики й бажання й формувало певну етику стосунків .
3)У Юри жодних шансів відмитися від реплік в сторону стіни, бо чим більше він буде щось доводити тим більше привертатиме до цього увагу й працюватиме проти себе. Воровку Юльку не забули? До сьогодні в обороті, а невже вкрала більше за інших? Тобто тема запущена і істерично розкручується, і пан автор обєктивно саме цим і займається.
4)Льоню здається не побили, а злегка надавали по писку (різницю відчуваєте, бо свого часу і Кирпа і Янек довго відходили ). І принаймні в майбутньому, перед тим як запускати прийом №3 рефлекторно стримуватиметься.
5)Льоні хтось заважає зробити відповідні заяви про корупцію Юри й зробити судовий позов, замість розпускання пліток? До речі, а чи не тим самим займається й шановний автор? Інформації нуль, а натяків аж зашкалює. Тіпа додумайся народ про що йде мова .
6)Було б про що говорити якби Юра дав в писок підлеглому, або меншому за рангом чи ієрархією. Якщо ж на рівні чи й вище то ми як переконані демократи маємо з того радіти бо то є на жаль один із реально можливих і доступних проявів демократії в нашому нинішньому житті .
Я не є фаном Луценка. Надто багато піариться й мало працює, а особливо через відсутність системних результатів. Але ж треба все ж розуміти різницю. Пропоную скласти список в чому ж все таки різниця, хоча б щоб припинити принаймні істерику .
Бити, плювати й деморалізувати своїх набагато легше ніж чужих. Успішність такої праці доведена роками незалежності й величезними успіхами в демократичній розбудові України.
2008.01.19 | Гайди До Байди 2008
Re: Не смішно, що написали
Тим більше дивно, що не перепитуєте, навіщо війт Києва опинився в РНБО?Саме таке запитання коле в очі.
2008.01.21 | S.D.
Голова КМДА входить у РНБОУ за посадою
2008.01.20 | Михайло Свистович
Re: Ну і яка ж мета публікації? Геть усіх ! На посади шукаємо білих
igorg пише:>
> свого часу і Кирпа і Янек довго відходили
Ви також вирішили повправлятися у плітках?
2008.01.20 | igorg
Про Янека факт, від удару важким предметом,
а стосовно Кирпи каюсь, таки так.2008.01.20 | observer
Сподіваюсь Вам за це бодай платять
Бо якщо Ви не розумієте, що якраз завдяки подібним статтям> Черновецкий раздует этот удар в пах до масштабов вселенской моральной проблемы и будет посыпать манной небесной всякого, кто остановится послушать его косноязычные проповеди – уж будьте покойны.
то я лише можу поспівчувати Вашій тупо.. гм наївності
2008.01.20 | Moro
В таких випадках такса тверда вже 2000 років.
2008.01.20 | Михайло Свистович
не платять йому, він такий є
2008.01.20 | Koala
Він на такі питання дуже ображається
2008.01.20 | Mossad
молодець Шеля
чесний журналіст, а не партійне гівно, яке так розкошмарило цю гілку2008.01.20 | Moro
Точно!
Якби ще не плутав гостре з мокрим - вопше було б класно.2008.01.20 | Хвізик
набір пліток, а не статття.жодного факту не доведено толком
2008.01.20 | Михайло Свистович
Re: Луценко и гектары (статья)
Юрій Шеляженко пише:> Итак, наступило время отбросить иллюзии даже тем, у кого они еще оставались
Або збудувати нові тим, кому старі набридли
>
> Министр внутренних дел нашей страны избил мэра столицы
Мені кортить "ізбіть" автора, щоб він дізнався, що це таке, і не писав дурниць
>
> Луценко очень обиделся. Он говорит: «я был в шоке». Он не говорит, правду ли сказал Черновецкий – он говорит, что он был в шоке.
Він сказав, що Черновецький збрехав
>
> Известно, что Луценко неравнодушен к земельной теме. Недаром его «Антикриминальный выбор» в Киевской области борется за землю трех бывших колхозов.
Це про які землі йдеться? Бо я щось нічоготакого не знаю.
>
> Мой знакомый рассказывал, как некогда в его присутствии герой этой статьи требовал от сельского головы распаевать землю на людей, которые в этом селе не живут. Мой знакомый не из тех людей, которые склонны придумывать, и я ему верю.
Тут треба подробиці, бо, можливо, ці люди вчителювали у тому селі і мають право на пай.
>
> Теперь Черновецкий говорит, что Луценко требовал у него землю
Всі мєнти і не тільки звертаються з проханням до мерів про надання землі для будівництва квартир для мєнтів. Це - звичайна практика. Бо, на відміну від МО, в МВС зайвих земель практично немає.
>
> Черновецкий, в отличие от моего знакомого, не является человеком с кристально честной репутацией. Но Луценко не стал ему возражать. Луценко его ударил. И это вызывает доверие к Черновецкому.
Логіка "залізна".
>
> Когда гражданин Добкин на передаче Шустера прямо сказал "Юрий Милиционерович, а вспомните, как Вы звонили мне и просили чтобы пролоббировал интересы ООО "Луценко и Менты" в решении их бизнес интересов на территории Харькова», так Луценко просто покраснел, глаза вылезли за пределы очков, но ничего не возразил.
Теж бажана конкретика.
>
> Он отмалчивается по сути вопроса и бьет в пах
Він все сказав по суті питання. Брехати не гарно.
>
> Причем – одновременно дает пощечину «открытой ладонью по лицу», чтобы потом говорить только о пощечине и умалчивать про удар в пах.
Як це суттєво...
>
> А его помощник Геннадий Москаль говорит, что все нормально: повздорили двое мужчин
Приблизно так воно і є
>
> Это – скандал на весь мир
Та пофіг тому світу на цю яйця виїденого не варту історію. В них своїх дрібних скандалів вистачає.
>
> Но еще больший скандал заключается в том, что Луценко, похоже, не намерен идти в отставку.
Іще чого. Через Космоса? Облізе.
>
> Вы посмотрите, как он оправдывается. Он же фактически признается в крышевании аферы «Элита-Центра»!
Що курив аффтар?
>
> - Я встречался с Черновецким два раза – на сессии в Киевсовете и у меня в кабинете. Еще до выборов, когда он был избран, он звонил мне и сообщил: бывший прокурор Киева давит на милиционера, чтобы он арестовал перед выборами его сына Степана Черновецкого в подозрении к афере "Элита-Центр". Я сказал: господин Черновецкий, мой принцип – я с детьми не воюю. И я дал команду допросить Степана Черновецкого после выборов.
І де тут кришування?
>
> И вот, пока аферисты-«элитчики» заметали следы и прятали бабки
Аффтар просто не уявляє, як замітаються сліди та ховаються бабки, тому не розуміє, що допит Стьопи до виборів нічим би не завадив замітанню слідів та хованню бабок.
>
> министр внутренних дел Юрий Луценко «благородно» «отмазывает» от вызова на допрос руководителя (или зицпредседателя?) банка «Правэкс»
До виборів. А залишалося до них два тижні. А Стьопа й досі не силить. Тому всі ці хвантахії афтара - фігня чистої води. Я можу багато суттєво гіршого про Луценка розповісти, а не висмоктувати компромат з порожнього пальця.
>
> А как выглядит его роль в незаконном аресте российского оппозиционного активиста Гангана, который сейчас проходит процедуру оформления статуса политического беженца?
Практично ніяк
>
> Известный журналист Владимир Бойко опубликовал целую серию статей – журналистское расследование, в котором он шаг за шагом показывает, что арест Гангана был сделан по непосредственному распоряжению Луценко
Фігня на олії
>
> А потом вдруг помощница министра (не сам министр!) делает заявление, что “Юрий Витальевич обеспокоен” фактом незаконного ареста активиста...
І олія випарувалось, фігня пригоріла, особливо після заяви Луценка про Гангана
>
> Недаром экс-глава СБУ Александр Турчинов назвал Юрия Луценко «стукачом, брехуном и провокатором»
Можна лінк на ці слова Турчинова? Бо я читав їх лише в заголовку статті, афтар якох не Турчинов. І в статті наводяться інші слова, а от саме цієї фрази як цитати Турчинова не наводиться. І навіть цих визначень від Турчинова не звучить.
>
> Речь тогда шла о его показаниях на товарищей по акции «Украина без Кучмы», которых Луценко просто «сдал с потрохами» спецслужбам
Ще одна туфта людини, яка не мала жодного стосунку до тієї акції і навіть не знає, що "здані з потрозами" мінімум раз на рік бухають з Луценком, а бачаться частіше і дружать.
>
> Эти удары в пах Черновецкому могут обернуться таким ростом рейтинга «лени-космоса» среди сочувствующих пенсионерок и прочих пайкопотребителей
І падінням серед інших верств населення, в т.ч. серед нєсачуствующіх пінсіанєрав.
>
> что главного дерибанщика киевской земли не сможет переизбрать даже лично Юлия Тимошенко, если бы она вдруг решила бы оставить Кабмин команде и пошла бы баллотироваться в мэры Киева
Туфта, бо рейтинг Чєрновєда зараз впаде. Тільки треба побільше карикатур, хороших та різних.
>
> Черновецкий раздует этот удар в пах до масштабов вселенской моральной проблемы
Як він вже роздув свої успіхи, і всі аж бігом йому повірили
>
> Поскольку Банковая, как говорят, давно «добазарилась» с Черновецким о том, что досрочных выборов в Киеве не будет – не исключено, что Луценко и Черновецкий просто разыграли цирк на дружественной арене у Балоги
Ісключіно
>
> Правда в том, что нет разницы между Юрой и Леней. Оба хотят наложить лапу на землю, которая, кстати, принадлежит не им, а конкретным киевлянам или селянам, которые годами пишут во все инстанции и не могут эту землю получить. А когда начинают бороться за свои права всерьез, их убивают, как юриста Шеремета.
Ще одна туфта, і про Юру, і про Льоню, і про Шеремета.
>
> Они все клоуны, паразитирующие на доверчивости и гражданской лени народа Украины
А журналістам слід не бути клоунами і не писати отаку фігню, яка не має жодного стосунку до реальності
>
> Пора просыпаться от этой лени, отправить клоунов в отставку и реформировать цирк в гражданское общество
Якщо громадянське суспільство - це отакі журналісти, то цирк нам гарантований ще надовго. Разом з бардаком.
2008.01.20 | Раціо
У цьому випадку я би сформулював трохи інакше
Клоунам не слід бути журналістамиМихайло Свистович пише:
> А журналістам слід не бути клоунами
2008.01.20 | Юрій Шеляженко
Re:Я можу багато суттєво гіршого про Луценка розповісти. ВПЕРЕД!
Михайло Свистович пише:> > Министр внутренних дел нашей страны избил мэра столицы
> Мені кортить "ізбіть" автора, щоб він дізнався, що це таке, і не писав дурниць
Ви мою адресу знаєте.
Та й я навіть після таких дивних зізнань все одно не боюся наїзжати в Ірпінь, коли просять допомогти добрим справам.
> > Луценко очень обиделся. Он говорит: «я был в шоке». Он не говорит, правду ли сказал Черновецкий – он говорит, что он был в шоке.
> Він сказав, що Черновецький збрехав
Ні. Він сказав, що Черновецький брехун. Але це різні речі. Він не сказав жодного слова про те, чи просив у Черновецького землю для будівництва міліцейського житла.
> > Известно, что Луценко неравнодушен к земельной теме. Недаром его «Антикриминальный выбор» в Киевской области борется за землю трех бывших колхозов.
> Це про які землі йдеться? Бо я щось нічоготакого не знаю.
КСП "Бориспільське" і колхози з сіл Щасливе та Гора. Цим займається Годунок.
> > Мой знакомый рассказывал, как некогда в его присутствии герой этой статьи требовал от сельского головы распаевать землю на людей, которые в этом селе не живут. Мой знакомый не из тех людей, которые склонны придумывать, и я ему верю.
> Тут треба подробиці, бо, можливо, ці люди вчителювали у тому селі і мають право на пай.
?????
> > Теперь Черновецкий говорит, что Луценко требовал у него землю
> Всі мєнти і не тільки звертаються з проханням до мерів про надання землі для будівництва квартир для мєнтів. Це - звичайна практика. Бо, на відміну від МО, в МВС зайвих земель практично немає.
Чому ж тоді Луценко не розповів, скільки землі і для яких потреб він просив у Черновецького? Отже, "брехня" полягає лише в тому, що Луценко погрожував посадити синка Льоні-Космоса? Але Стьопу таки ВАРТО посадити за махінації, що відбуваються у Правекс-Банку, який він номінально очолює. Почитайте хоча б статтю Діброва. Тому Луценко ВИННИЙ в тому, що не посадив Стьопу.
> > Он отмалчивается по сути вопроса и бьет в пах
> Він все сказав по суті питання. Брехати не гарно.
Він не сказав нічого по суті питання. Брехати негарно, особливо - лицемірно прикриваючи брехню гаслом, що брехати негарно.
> > Но еще больший скандал заключается в том, что Луценко, похоже, не намерен идти в отставку.
> Іще чого. Через Космоса? Облізе.
А ще через Гангана, через тіньові земельні оборудки і через брехню.
Ота його "житлова забудова для ментів" майже напевне мала проводитись через "свої" будівельні фірмочки, так що вийшло б щось на зразок "мобільного зв'язку від Луценка" для ментів. Якщо б в цьому питанні все було чесно та прозоро, він би не мовчав, наче води в рот набравши, скільки землі та навіщо він просив у Чєрновєда.
> > Вы посмотрите, как он оправдывается. Он же фактически признается в крышевании аферы «Элита-Центра»!
> Що курив аффтар?
Не судіть про інших по собі.
Відповідь цілком автоматична, тому, допускаю, може містити перебільшення, таке ж неприємне для Вас, як було неприємним для мене Ваше брехливе перебільшення.
Я написав цілком логічний висновок з прямої мови Луценка, і ця логіка зрозуміла кожному, хто має хоч клепку розуму.
ЛУЦЕНКО
> > сказал: господин Черновецкий, мой принцип – я с детьми не воюю. И я дал команду допросить Степана Черновецкого после выборов.
>
> І де тут кришування?
Sapienti sat.
> > И вот, пока аферисты-«элитчики» заметали следы и прятали бабки
> Аффтар просто не уявляє, як замітаються сліди та ховаються бабки, тому не розуміє, що допит Стьопи до виборів нічим би не завадив замітанню слідів та хованню бабок.
Унікальний аргумент. Поясніть, будь ласка, з яких це пір у справах про відмивання вкрадених грошей ніякої ролі не грають покази керівника банку, через який ці гроші відмивалися?
> > министр внутренних дел Юрий Луценко «благородно» «отмазывает» от вызова на допрос руководителя (или зицпредседателя?) банка «Правэкс»
> До виборів. А залишалося до них два тижні. А Стьопа й досі не силить. Тому всі ці хвантахії афтара - фігня чистої води.
Те, що не сидить - ще один аргумент на користь того, що Луценко покривав аферистів-"елітчиків" з сімейством Черновецьких включно, про що й проговорився необережно в прямому ефірі. Слово не горобець...
> Я можу багато суттєво гіршого про Луценка розповісти, а не висмоктувати компромат з порожнього пальця.
А це вже аргумент на користь того, що Ви є необ'єктивним щодо Луценка, бо досі те "суттєво гірше" нам не розповіли.
Мені Ваш вислів нагадав "Іванькіаду" Войновича, де головний антигерой, радянський партфункціонер Іванько, звинувачував критиків своїх беззаконь таким чином: "в моєму відомстві щодня відбувається багато бєзобразій, але ж я не протестую"... От вже не думав побачити Вас в ролі Іванька!!!
До речі. Я чув, що Луценко вимагав хабар у керівництва Маріупольського морського порту за покривання контрабанди. Ви таке чули? Може, знаєте, правда це чи ні, і розповісте подробиці? Масштабна контрабанда, що процвітає нині в прикордонних районах, не могла б існувати без "участі" міліції. Інша справа, що законодавство недолуге, просто здирницьке. Але якщо б воно точно виконувалось, тиск суспільства примусив би законодавців давно змінити це недолуге законодавство.
> > А как выглядит его роль в незаконном аресте российского оппозиционного активиста Гангана, который сейчас проходит процедуру оформления статуса политического беженца?
> Практично ніяк
Ви погано читали статті Бойка.
> > Известный журналист Владимир Бойко опубликовал целую серию статей – журналистское расследование, в котором он шаг за шагом показывает, что арест Гангана был сделан по непосредственному распоряжению Луценко
> Фігня на олії
На мою думку, це присуд всьому Вашому коментареві до моєї статті. Бойко розповів достатньо багато і цілком документально, аби подібна "об'єктивна оцінка" оцінювала б швидше її автора, а не предмет оцінювання.
> > Недаром экс-глава СБУ Александр Турчинов назвал Юрия Луценко «стукачом, брехуном и провокатором»
> Можна лінк на ці слова Турчинова?
Не готовий дати відповідь негайно, постараюсь дати лінк найближчим часом.
> > Они все клоуны, паразитирующие на доверчивости и гражданской лени народа Украины
> А журналістам слід не бути клоунами і не писати отаку фігню, яка не має жодного стосунку до реальності
Правильно. І треба мовчати в тряпочку про "суттєво гірше", беручи приклад з найчеснішого і найвідвертішого редактора сайту "Майдан".
> > Пора просыпаться от этой лени, отправить клоунов в отставку и реформировать цирк в гражданское общество
> Якщо громадянське суспільство - це отакі журналісти, то цирк нам гарантований ще надовго. Разом з бардаком.
Оце, очевидно, те саме "суттєво гірше", до якого Ви вже приготувалися. Красно дякую, продовження бардаку не хочу. Тому й надалі писатиму статті про очевидні речі, які декому просто не хочеться бачити.
2008.01.20 | igorg
Бажано котлет і мух подавати не одним фаршем
2008.01.20 | Раціо
Шеляженко не просто брехун, а нахабний брехун
Юрій Шеляженко пише:> > Він сказав, що Черновецький збрехав
>
> Ні. Він сказав, що Черновецький брехун. Але це різні речі.
Цитую по відеозапису передачі:
"...і коли сьогодні він брутально використав це [факт відстрочки допиту Черновецького-молодшого - Р.], зробив з білого чорне, я був шокований, я сказав, що це брехня ..."
2008.01.20 | Юрій Шеляженко
Вибачте, такі ірраціональні фрази я взагалі пропускаю повз вуха
Раціо пише:> "...і коли сьогодні він брутально використав це [факт відстрочки допиту Черновецького-молодшого - Р.], зробив з білого чорне, я був шокований, я сказав, що це брехня ..."
Черновецький ні слова не казав про "факт відстрочки допиту".
Черновецький сказав, що Луценко вимагав у нього землю ціною в мільйони доларів.
І Добкін каже, що луценко вимагав у нього землю.
І Свистович в такому контексті каже, що вимагати землю для житлового будівництва міліціонерів цілком правильно.
І мій знайомий з тих моїх знайомих, яким я довіряю (тобто, це однозначно не Джангіров і не Бектурсунов, як тут дехто смів балямкати, роблячи вигляд, що не знає мого неодноразово публічно виявленого ставлення до цих персон) підтверджує, що Луценко вимагав землю у голови сільради.
І Годунок з луценкового "Антикримінального вибору" більше року виводить селян блокувати автотрасу Київ-Бориспіль заради вигідного "комусь" вирішення певних земельних питань.
І сам Луценко не заперечує, що він вимагав землю, а червоніє у відповідь на слова Добкіна, спочатку б'є в пах, а потім називає брехуном Черновецького і пліте казна-що та відмовчується по суті пред'явлених звинувачень.
То хто в такій ситуації нахабний брехун? Звичайно ж, Шеляженко. Дякую за відвертість, щирість та залізну логіку шановного пана Дураціо. Мої вам бурхливі аплодисменти. У порівнянні з Вашою майстерністю нахабно брехати такі безнадійні початківці, як Луценко і Шеляженко, мають краще жувати, ніж говорити.
2008.01.20 | Раціо
Ірраціональною є Ваша затятість у відстоюванні своєї брехні
Юрій Шеляженко пише:> Раціо пише:
> > "...і коли сьогодні він брутально використав це [факт відстрочки допиту Черновецького-молодшого - Р.], зробив з білого чорне, я був шокований, я сказав, що це брехня ..."
>
> Черновецький ні слова не казав про "факт відстрочки допиту".
Про відстрочку допиту розказував на передачі Луценко, як Ви й самі писали. Тобто Луценко розповів, що насправді було між ним і Черновецьким, що Черновецький перекрутив для обвинувачення, і сказав що це (обвинувачення) - брехня.
> Черновецький сказав, що Луценко вимагав у нього землю ціною в мільйони доларів.
> І Добкін каже, що луценко вимагав у нього землю.
Натякнути, яка ціна в базарний день словам Черновецького да Добкіна? Чи самі здогадаєтеся?
> І мій знайомий з тих моїх знайомих, яким я довіряю (тобто, це однозначно не Джангіров і не Бектурсунов, як тут дехто смів балямкати, роблячи вигляд, що не знає мого неодноразово публічно виявленого ставлення до цих персон)
Вся різниця в ставленні може бути зумовлена тим, що вищезгадані вже Вами підтерлися, а той третій ще в процесі (ось саме використовує, як зливний бачоки проти Луценка, наприклад).
> То хто в такій ситуації нахабний брехун? Звичайно ж, Шеляженко.
Чи така ситуація, чи не така - але те, що Шеляженко брехун, уже встановлено документально.
2008.01.20 | Volodymir
Re: Вибачте, такі ірраціональні фрази я взагалі пропускаю повз в
Юрій Шеляженко пише:> Раціо пише:
> > "...і коли сьогодні він брутально використав це [факт відстрочки допиту Черновецького-молодшого - Р.], зробив з білого чорне, я був шокований, я сказав, що це брехня ..."
>
> Черновецький ні слова не казав про "факт відстрочки допиту".
Ви придурюютеся? Луценко сказав, що факт бесіди був. І факт (тобто, що дзвінок і контакт був), використаний Космосом для того, щоб надати видимість правди своїй брехні. Яку названо брехнею.
Ми теж зустричалися, і Ви не знали формулювання теореми Піфагора. Тепер спробуйте заявити, що то брехня.
>
> Черновецький сказав, що Луценко вимагав у нього землю ціною в мільйони доларів.
>
> І Добкін каже, що луценко вимагав у нього землю.
>
Так, міністр вимагав землю, за яку можна отримати хабарь у мільйон долларів, надати безоплатно для будівництва житла ментам. У той час, коли згідно до того ж закону, але порушуючи обмеження, деякі із рідних заслуженних харківських ментів землю ціною сотні тисяч отримували "безоплатно"
Щодо тверджень, що нижче - доводьте, прискіпливо і, по можливості, хоча б у вигляді блискучого журналіського розслідування. Як і факт того, що покрасніння на слова добкіна було не боротьбою із самим собою, щоб не заліпити покидьку проміж глаз, а не визнання факта і зміста вимог, які Ви з того повиводили.
Бо людина, якій я довіряю, казала що у цушка є хвіст і він отруєний ще під час кроса (поєднуючи слово цушко і Тимошенко у одному реченні), і я зовсім не розумію, чого аргументація такої якості взагаліподається як стаття.
> І Свистович в такому контексті каже, що вимагати землю для житлового будівництва міліціонерів цілком правильно.
>
> І мій знайомий з тих моїх знайомих, яким я довіряю (тобто, це однозначно не Джангіров і не Бектурсунов, як тут дехто смів балямкати, роблячи вигляд, що не знає мого неодноразово публічно виявленого ставлення до цих персон) підтверджує, що Луценко вимагав землю у голови сільради.
>
> І Годунок з луценкового "Антикримінального вибору" більше року виводить селян блокувати автотрасу Київ-Бориспіль заради вигідного "комусь" вирішення певних земельних питань.
>
> І сам Луценко не заперечує, що він вимагав землю, а червоніє у відповідь на слова Добкіна, спочатку б'є в пах, а потім називає брехуном Черновецького і пліте казна-що та відмовчується по суті пред'явлених звинувачень.
>
> То хто в такій ситуації нахабний брехун? Звичайно ж, Шеляженко. Дякую за відвертість, щирість та залізну логіку шановного пана Дураціо. Мої вам бурхливі аплодисменти. У порівнянні з Вашою майстерністю нахабно брехати такі безнадійні початківці, як Луценко і Шеляженко, мають краще жувати, ніж говорити.
2008.01.21 | Михайло Свистович
Re: Вибачте, такі ірраціональні фрази я взагалі пропускаю повз вуха
Юрій Шеляженко пише:>
> І Свистович в такому контексті каже, що вимагати землю для житлового будівництва міліціонерів цілком правильно
Не вимагати, а просити. Та навіть і вимагати часом правильно. Міліціонери теж мають право на житло. Інша справа, що слід змінити законодавство, щоб були окреслені рамки прав. Тоді б і до вимог ніхто не причепився.
>
> І мій знайомий з тих моїх знайомих, яким я довіряю (тобто, це однозначно не Джангіров і не Бектурсунов, як тут дехто смів балямкати, роблячи вигляд, що не знає мого неодноразово публічно виявленого ставлення до цих персон) підтверджує, що Луценко вимагав землю у голови сільради.
Якої сільради цей голова?
>
> І Годунок з луценкового "Антикримінального вибору" більше року виводить селян блокувати автотрасу Київ-Бориспіль заради вигідного "комусь" вирішення певних земельних питань.
Це - абсолютна, цинічна і бездоказова брехня. Луценко з Годунком не спілкується взагалі, і питання там вирішуються виключно в інтересах селян. Я вже писав про це. Слава Богу, що не всі журналісти такі, бо, якби отаке писали про Луценка скрізь, фіг би мені вдалось його витягти на ту трасу. Мля, я перебуваючи у шоковому стані від поганого вчинку Луценка (відразу зазначаю, це, як і все інше моє "значно гірше", лежить в моральній, а не крмінальній площині) і не знаючи, чи просто з ним більше не спілкуватись, чи піти на прес-конференцію та взагалі мочити його під час виборів, наступив на горло власній пісні після благань нещасних селян, поїхав до Луценка, ні словом не згадавши йому все погане, переконав (це було не так легко) втрутитися у ситуацію, він просто неймовірними зусиллями запустив механізм відновлення справедливості (зараз він взагалі тими селами не займається, там все нормально вже йде своїм ходом), витративши купу часу, нервів та коштів, відволік і матеріальні, і людські, і інтелектуальні ресурси від виборчої кампанії, не піарячись, а тут його звинувачують в інтекресі до цих земель. Це просто піпець. Ну хоч мені не треба розповідати, що робиться у тих селах. Якби не Луценко, не бачити б селянам повернення землі ніколи.
>
> І сам Луценко не заперечує, що він вимагав землю, а червоніє у відповідь на слова Добкіна, спочатку б'є в пах, а потім називає брехуном Черновецького і пліте казна-що та відмовчується по суті пред'явлених звинувачень.
А що заперечиш на цинічне пересмикування? Бо це треба бути неабияким циніком, щоб назвати такі речі вимаганням землі.
>
> То хто в такій ситуації нахабний брехун? Звичайно ж, Шеляженко.
Звичайно ж. Особливо про бориспільські села, де в Шеляженка немає жодного доказу щодо інтересу Луценка до тих земель. Бо не було там в нього, немає і не буде інтересу.
Раціо не знав всього того, що я написав, але навіть йому, який не дуже то і святкує Луценка, зрозуміло, що написав ти цілковиту фігню, окрім своєї оцінки саме фізичних дій (тут кожен може мати свою точку зору, чи має право на поблажку міністр у сучасній Україні за таке, чи категорично не повинен такого робити).
2008.01.20 | Volodymir
Re:Я можу багато суттєво гіршого про Луценка розповісти. ВПЕРЕД!
не хочу втручатися у ваш діалог,але, наприклад, є тема із частотами,
або тема із підставами офіцерів середньої ланки (не по чоловічому),
або із фінансовими потоками у МФД.
що Вам ще треба, вміючи.
ядерна тема - от про колгоспи і Антикримінальний вибір, якщо не збрехали.
нмд, правда, вирішуючи організовувати чи не організовувати наїзд, при цьому треба враховувати ще і той результат, який треба отримати, та ефективність того мочилова - хоча б з точки зору талантів виконавців.
тобто, я натякаю на те, що слідчу комісію і так будуть тулити, бідні добрі люди із багатими родичами і так далі, але при виборі отворів зливу інфо є сенс враховувати кваліфікацію. Простота у невігластві гірше крадіжки.
2008.01.21 | Михайло Свистович
Re:Я можу багато суттєво гіршого про Луценка розповісти. ВПЕРЕД!
Volodymir пише:>
> але, наприклад, є тема із частотами
Не знаю про це нічого
> або тема із підставами офіцерів середньої ланки (не по чоловічому)
угу
> або із фінансовими потоками у МФД
Можливо. У всякому разі там покопатися можна, буде більш адекватно.
>
> ядерна тема - от про колгоспи і Антикримінальний вибір, якщо не збрехали
Збрехав. Точніше нафантазував. Бо як же може міністр влізати у війну за землю і нічого собі не мати. Отака логіка (нагадаю, що втягнув його у ці землі особисто я, і дуже високо оцінюю його внесок у боротьбу за тамтешню справедливість).
>
> при виборі отворів зливу інфо є сенс враховувати кваліфікацію. Простота у невігластві гірше крадіжки.
Абсолютно точно.
2008.01.20 | Михайло Свистович
Re:Я можу багато суттєво гіршого про Луценка розповісти. ВПЕРЕД!
Навіщо? Щоб долучитися до хору лайнометів і допомогти прийти на цю посаду гіршому?Юрій Шеляженко пише:
>
> Ви мою адресу знаєте
Я пожартував, не баїсь, але слід знати різницю між "ізбіл" та "наніс два удари". Відразу видно, що тебе ніколи не "ізбівалі"
>
> Ні. Він сказав, що Черновецький брехун. Але це різні речі.
Це иі самі речі. Не треба чіплятися до слів та висмоктувати сенсацію там, де її нема.
>
> Він не сказав жодного слова про те, чи просив у Черновецького землю для будівництва міліцейського житла.
Просив, звичайно. Мєнти у дуже багатьох мерів просять. Їм же слід десь будувати квартири для своїх співробітників. А без згоди мера це неможливо. Так що нічого тут такого немає. От якби він просив для фірми, де працює його дружина, це була б інша справа.
>
> КСП "Бориспільське" і колхози з сіл Щасливе та Гора. Цим займається Годунок.
Фігня на олії, причому абсолютна, бо цим займаюсь і я. І Луценко зайнявся цим на моє особисте й настирне прохання. Я його туди привіз, я його переконав зробити для цих селян, як тоді здавалося, неможливе. Так от, по-перше, Годунок цим займається окремо від Луценка і неузгоджено з ним. По-друге, і Луценко, і Годунок нічого з того не мають, а, навпаки, допомагають селянам повернути землі. Якби не Луценко, ці землі досі б належали тим, хто їх в селян свавільно забрав. Бля, дожились, що людину, яка допомагає нещасним постраждалим жертвам системи, вже звинувачують у тому що вона цікавиться землею. Піпець повний.
>
> ?????
Що це означає?
>
> Чому ж тоді Луценко не розповів, скільки землі і для яких потреб він просив у Черновецького?
А навіщо? Це грає якусь роль? Тим більше, що навряд він пам"ятає не те що скільки, а навіть де саме. Такі подання готують його підлеглі, а він їх підписує. І тих подань там може бути до фіга і більше. Менше параної та неадекватності, і все буде добре.
>
> Отже, "брехня" полягає лише в тому, що Луценко погрожував посадити синка Льоні-Космоса? Але Стьопу таки ВАРТО посадити за махінації, що відбуваються у Правекс-Банку, який він номінально очолює. Почитайте хоча б статтю Діброва. Тому Луценко ВИННИЙ в тому, що не посадив Стьопу.
Луценко ніколи не приховував, що в нього є матеріали, які вказують на причетність Стьопи до "Еліти-центр", але, якби мав доказову базу, то вже б давно посадив. То навряд чи він винний у тому, що не може здійснити бажаного. "Погрози" ці я чув особисто. Вони полягали в тому, що Луценко у розмовах казав про Стьопину імовірну причетність, і це дійшло до Черновецького. Але з дітьми Луценко дійсно не воював, тобто цілеспрямовано саме Стьопу не переслідував.
>
> Він не сказав нічого по суті питання
Він все сказав вичерпно. Тож не бреши й не перекручуй.
>
> А ще через Гангана
Іще чого не вистачало. А тут за що?
>
> через тіньові земельні оборудки і через брехню
Як я вже написав, брехні не було, а тіньові оборудки на ділі виявились допомогою селянам. Ти дізнайся спочатку істину, а потім виплескуй на публіку свої фантазії. Бо так виходить, що не дочув, то добрехав.
>
> Ота його "житлова забудова для ментів" майже напевне мала проводитись через "свої" будівельні фірмочки, так що вийшло б щось на зразок "мобільного зв'язку від Луценка" для ментів.
"Майже напевно" давай залишимо до моменту, коли буде "напевно", бо я вже побачив рівень доказовості твоїх звинувачень по Щасливому і Горі. Піпець. Чувуак мудохався з тими селами замість займатися виборами, вбив купу часу, нервів, грошей на шару і без піару, мусив відчиняти двері високих чиновників, які не сильно хотіли ними займатися, відволікати на "дрібницю" під час виборів президента та нагинати СП, якому ті села були до дупи, кидати своїх юристів у справу за свої ж кошти, а тут його звинувачують у земельних махінаціях, та ще й Годунка до нього приплітають, з яким Луцик навіть не спілкується. При тому, що Годунок також нічого з тих сіл не має, окрім геморою.
>
> Якщо б в цьому питанні все було чесно та прозоро, він би не мовчав, наче води в рот набравши, скільки землі та навіщо він просив у Чєрновєда.
Якщо б ти хоч трохи уявляв обсяг роботи міністра, то розумів би елементарну річ: він навряд чи може згадати не те що скільки,але й коли і де просив ту землю. Скоріш за все це взагалі просто був лист на Черновецького, підписаний Луценком.
>
> Не судіть про інших по собі
Не суджу, бо я такої ахінеї не пишу. А по собі я суджу Луценка, бо хоча б приблизно можу поставити себе на його місце, хоча він зайнятий разів так у надцять більше за мене, а інформації через нього проходить разів у стонадцять більше. І він має пам"ятати таку фігню, щоб відрапортувати тут же Шеляженку, скільки і де землі він просив для будівництва квартир міліціонерам?
>
> Я написав цілком логічний висновок з прямої мови Луценка, і ця логіка зрозуміла кожному, хто має хоч клепку розуму
Ні, хто хоч трохи має клепку розуму і знання про механізм роботи міністра та й будь-якого чиновника, твою ахінею логікою не назве.
>
> Унікальний аргумент. Поясніть, будь ласка, з яких це пір у справах про відмивання вкрадених грошей ніякої ролі не грають покази керівника банку, через який ці гроші відмивалися?
Не грає час цих показів, лише може зіграти роль час вилучення документів. А вилучити їх можна було і без допиту.
>
> Те, що не сидить - ще один аргумент на користь того, що Луценко покривав аферистів-"елітчиків" з сімейством Черновецьких включно, про що й проговорився необережно в прямому ефірі. Слово не горобець...
Хвантазія не горобець. Бо Луценко, якби міг посадити Стьопу, лдавно це б зробив з задоволеням. Але хотіти і могти - це різні речі. правда, це зрозуміти може лише той, хто коли-небудь щось хотів більше ніж написати статтю.
>
> А це вже аргумент на користь того, що Ви є необ'єктивним щодо Луценка, бо досі те "суттєво гірше" нам не розповіли.
Навпаки, я є об"єктивним, і вважаю, що на тлі інших Луценко поки що не заслуговує на ці розповіді.
>
> Мені Ваш вислів нагадав "Іванькіаду" Войновича, де головний антигерой, радянський партфункціонер Іванько, звинувачував критиків своїх беззаконь таким чином: "в моєму відомстві щодня відбувається багато бєзобразій, але ж я не протестую"... От вже не думав побачити Вас в ролі Іванька!!!
Не демагож. Ти написав рідкісну фігню, звинуватив Луценка у тому, в чому він не те що не винен, а навпаки, а тепер ще звинувачуєш мене у тому, що я відстоюю істину. Бери приклад з журналіста, який дослідив історію з дружиною Луценка. Там є і аргументи, і докази, і логіка. А тут сама хвантазія та емоції.
>
> До речі. Я чув, що Луценко вимагав хабар у керівництва Маріупольського морського порту за покривання контрабанди. Ви таке чули?
Ні, такого не чув, але чув інше. Однак, оскільки доказів не маю, а від ці чутки мсені переповідали ті, хто теж чув від тих, хто чув від когось, то говорити про таке вважаю не гідним серйозної людини.
>
> Ви погано читали статті Бойка
Я добре читав статті Бойка. Він теж пересмикувач добрячий. Його б в заступники Луценку, вже через місяць стільки б на нього можна було пурги накопати, і хай би потім виправдовувався, що він насправді нічого не знав, і навіть не чув про те, що десь там щось відбувається. Бо неможливо знати все. Як правило, дізнаєшся тоді, коли воно вже відбулося.
>
> На мою думку, це присуд всьому Вашому коментареві до моєї статті
Це присуд Вам обом. навчіться ставити себе на місце іншої людини, а не судити з точки зору журналіста, який не уявляє собі, що таке робота чиновника та ще й такого рангу.
>
> Правильно. І треба мовчати в тряпочку про "суттєво гірше", беручи приклад з найчеснішого і найвідвертішого редактора сайту "Майдан".
Якщо брати до уваги земельний дерибан, то моє - суттєво краще От тільки дерибану в тих селах з боку Луценка не було, а моє суттєво гірше на тлі того не вартого виїденого яйця, що ти написав про Луценка.
>
> Оце, очевидно, те саме "суттєво гірше", до якого Ви вже приготувалися. Красно дякую, продовження бардаку не хочу.
Саме завдяки таким нібито сторожовим собакам, як ото ти, що гавкають не там, де відбувається злодійство, хитрі, цинічні та лицемірні ділки на кшталт Черновецького і прибирають тих, хто хоч трохи їм заважає красти. натомість до влади приходять значно гірші, але обережніші та втаємниченіші, яких і зачепити нібито нема за що. І відбувається бардак та злодійтва, бо крик стоїть не там, де треба кричати, а там, де варто було б крикнути, часу не вистачає.
>
> Тому й надалі писатиму статті про очевидні речі, які декому просто не хочеться бачити
Ти бачиш те, чого немає. А особливо смішно читати про села Бориспільського району.
2008.01.21 | observer
Саме так
Михайло Свистович пише:> Саме завдяки таким нібито сторожовим собакам, як ото ти, що гавкають не там, де відбувається злодійство, хитрі, цинічні та лицемірні ділки на кшталт Черновецького і прибирають тих, хто хоч трохи їм заважає красти. натомість до влади приходять значно гірші, але обережніші та втаємниченіші, яких і зачепити нібито нема за що. І відбувається бардак та злодійтва, бо крик стоїть не там, де треба кричати, а там, де варто було б крикнути, часу не вистачає.
2008.01.21 | Юрій Шеляженко
Re:Я можу багато суттєво гіршого про Луценка розповісти. ВПЕРЕД!
Михайло Свистович пише:> Навіщо? Щоб долучитися до хору лайнометів і допомогти прийти на цю посаду гіршому?
Якщо Ви мовчите про аморальні вчинки друзів, то друзі від безкарності можуть стати гіршими за ворогів.
Тим, що Ви всі ці роки мовчали про "суттєво гірше", Ви допомогли Луценку стати тим самим "ще гіршим", який знаходиться на даній посаді.
> Я пожартував, не баїсь, але слід знати різницю між "ізбіл" та "наніс два удари". Відразу видно, що тебе ніколи не "ізбівалі"
Що ж, бачу, до того рухається
> > Ні. Він сказав, що Черновецький брехун. Але це різні речі.
> Це иі самі речі. Не треба чіплятися до слів та висмоктувати сенсацію там, де її нема.
Я поясню, чому це різні речі.
Припустимо, я - міністр МВС і хтось каже, що Шеляженко в першому класі рився по кишеням однокласників, "мєлочь тиріл".
Шеляженко б чесно сказав, що це правда, і порадився б з друзями, чи не варто негайно подати у відставку. Але то таке. Принаймні, я б оголосив, що поверну постраждалим вкрадене з відсотками.
Якщо моє прізвище Луценко, я починаю кричати приблизно таке: "Я дітей не грабую, а на гроші, НЕ витягнуті НЕ з кишені злого і підлого комуняки, директора школи я купляв вам же самому молоко в шкільній столовці, і який ви після того мерзенний брехун, що обертаєте проти мене самого цей благородний вчинок!!!". Мені чомусь аплодують і кричать БРАВО, в натовпі почнаються перешіптування, що мало хто не хотів би залізти в кишеню директорові, бо він мабуть хабарник і кладе в оту кишеню всі нетрудові доходи.
Якщо я дійсно невинна людина, я питаю: "Коли це було? у кого і скільки я нібито вкрав? які є докази?". Далі варіанти. Якщо нема відповідей на ці питання: "ви брешете, бо не можете відповісти на елементарні питання. шановне товариство, я вважаю нижчим за свою гідність надалі обговорювати неправдиві заяви цього брехуна. в дитинстві мене самого обікрали на три рублі п'ятнадцять копійок, і тепер я починаю підозрювати, що саме він це і зробив". Якщо є конкретна відповідь на ці питання, скажімо: "я бачив, як ти нишпорив по кишеням ввечорі 14 листопада 1980 року, коли батьки тебе залишили на продльонці, а вчителька наказала прибрати роздягалку", в такому випадку досить малоймовірно, що всі ці подробиці висосані з пальця... а якщо висосані (втім, рідко який брехун додумує реалістичні подробиці і не плутається в них), доведеться сказати правду і шукати свідків, щоб її довести
> Просив, звичайно. Мєнти у дуже багатьох мерів просять. Їм же слід десь будувати квартири для своїх співробітників. А без згоди мера це неможливо. Так що нічого тут такого немає. От якби він просив для фірми, де працює його дружина, це була б інша справа.
Отож.
Хай скаже, коли, скільки й для чого просив. Якщо це був лист - скан на Майдан!!! Ми маємо право знати подробиці.
> > КСП "Бориспільське" і колхози з сіл Щасливе та Гора. Цим займається Годунок.
>
> Фігня на олії, причому абсолютна, бо цим займаюсь і я.
Непомітно.
http://www.google.com.ua/search?hl=uk&q=%D0%91%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BF%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B5+site%3Amaidan.org.ua&btnG=%D0%9F%D0%BE%D1%88%D1%83%D0%BA&meta=
http://www.google.com.ua/search?hl=uk&q=%D0%A8%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%82+site%3Amaidan.org.ua&btnG=%D0%9F%D0%BE%D1%88%D1%83%D0%BA+Google&meta=
Втім, готовий визнати, що я споров дурницю. Історія з землями бориспільчан, а тим більше з Годунком дуже темна. Особливо щодо нібито заведеної на нього кримінальної справи за вимагання.
> І Луценко зайнявся цим на моє особисте й настирне прохання. Я його туди привіз, я його переконав зробити для цих селян,
Напишіть про це або розкажіть мені, і я напишу. Це цікаво.
> > ?????
> Що це означає?
Це означає, що я дуже здивувався, де б Луценко міг взяти під сотню людей, які в селі не живуть, але "колись в ньому учителювали".
> > Чому ж тоді Луценко не розповів, скільки землі і для яких потреб він просив у Черновецького?
> А навіщо? Це грає якусь роль? Тим більше, що навряд він пам"ятає не те що скільки, а навіть де саме. Такі подання готують його підлеглі, а він їх підписує. І тих подань там може бути до фіга і більше. Менше параної та неадекватності, і все буде добре.
Так! Грає! Правдоподібність від неправдоподібності відрізняють, по-перше, конкретні докази, а якщо нема доказів - то хоча б живі подробиці. Якщо замість доказів або хоча б живих подробиць на підняту Черновецьким і Добкіним тему "вимагання землі для будівництва міліцейського житла" він починає казитися і лаятися замість розмови по суті, він тим самим видає нечисту совість.
> Луценко ніколи не приховував, що в нього є матеріали, які вказують на причетність Стьопи до "Еліти-центр", але, якби мав доказову базу, то вже б давно посадив. То навряд чи він винний у тому, що не може здійснити бажаного.
Тоді хай опублікує ці матеріали. Але я чогось не бачив нічого подібного в "Гранях+". Скидається на те, що такі матеріали справді приберігаються для шантажу, в кращому разі "зливаються" прикормленим "журналістам" мізерними дозами, аби "простимулювати клієнта".
> > Ота його "житлова забудова для ментів" майже напевне мала проводитись через "свої" будівельні фірмочки, так що вийшло б щось на зразок "мобільного зв'язку від Луценка" для ментів.
>
> "Майже напевно" давай залишимо до моменту, коли буде "напевно", бо я вже побачив рівень доказовості твоїх звинувачень по Щасливому і Горі.
Я сподіваюсь почути це "напевно" від Вас якось при конфіденційній розмові. А зараз, мабуть, зменшу свою активність по даній темі, бо я дійсно мало знаю крім того, що було сказано публічно.
> > Якщо б в цьому питанні все було чесно та прозоро, він би не мовчав, наче води в рот набравши, скільки землі та навіщо він просив у Чєрновєда.
> Якщо б ти хоч трохи уявляв обсяг роботи міністра, то розумів би елементарну річ: він навряд чи може згадати не те що скільки,але й коли і де просив ту землю. Скоріш за все це взагалі просто був лист на Черновецького, підписаний Луценком.
Скан листа - на Майдан!
> > Не судіть про інших по собі
> Не суджу, бо я такої ахінеї не пишу.
> > Унікальний аргумент. Поясніть, будь ласка, з яких це пір у справах про відмивання вкрадених грошей ніякої ролі не грають покази керівника банку, через який ці гроші відмивалися?
> Не грає час цих показів, лише може зіграти роль час вилучення документів. А вилучити їх можна було і без допиту.
Ви дійсно знаєте подробиці цього розслідування або висуваєте версії на користь Луценка?
> > Те, що не сидить - ще один аргумент на користь того, що Луценко покривав аферистів-"елітчиків" з сімейством Черновецьких включно, про що й проговорився необережно в прямому ефірі. Слово не горобець...
>
> Хвантазія не горобець. Бо Луценко, якби міг посадити Стьопу, лдавно це б зробив з задоволеням. Але хотіти і могти - це різні речі. правда, це зрозуміти може лише той, хто коли-небудь щось хотів більше ніж написати статтю.
Я спробую це зрозуміти.
> > А це вже аргумент на користь того, що Ви є необ'єктивним щодо Луценка, бо досі те "суттєво гірше" нам не розповіли.
>
> Навпаки, я є об"єктивним, і вважаю, що на тлі інших Луценко поки що не заслуговує на ці розповіді.
Ну, я ніколи не впевнений в своїй об'єктивності, поки не поділюся міркуваннями з критично налаштованою громадою і не почую "так, це об'єктивно".
Тому мені сумно, що про випадок з Луценком я так і не зміг написати об'єктивний коментар
> > До речі. Я чув, що Луценко вимагав хабар у керівництва Маріупольського морського порту за покривання контрабанди. Ви таке чули?
> Ні, такого не чув, але чув інше. Однак, оскільки доказів не маю, а від ці чутки мсені переповідали ті, хто теж чув від тих, хто чув від когось, то говорити про таке вважаю не гідним серйозної людини.
ОК
> > Ви погано читали статті Бойка
>
> Я добре читав статті Бойка. Він теж пересмикувач добрячий. Його б в заступники Луценку, вже через місяць стільки б на нього можна було пурги накопати, і хай би потім виправдовувався, що він насправді нічого не знав, і навіть не чув про те, що десь там щось відбувається. Бо неможливо знати все. Як правило, дізнаєшся тоді, коли воно вже відбулося.
А хто не пересмикувач
> Це присуд Вам обом. навчіться ставити себе на місце іншої людини, а не судити з точки зору журналіста, який не уявляє собі, що таке робота чиновника та ще й такого рангу.
Чиновники не дуже відверті, тому важко поставити себе на їх місце. Якщо Луценко в цій ситуації дійсно є невинним ягням, він повів себе як справжній йолоп і своїми вчинками наче провокував суспільство думати протилежне.
> Саме завдяки таким нібито сторожовим собакам, як ото ти, що гавкають не там, де відбувається злодійство, хитрі, цинічні та лицемірні ділки на кшталт Черновецького і прибирають тих, хто хоч трохи їм заважає красти.
Злодійство - це, зокрема, фізичне насильство поза межами необхідної самооборони.
> крик стоїть не там, де треба кричати, а там, де варто було б крикнути, часу не вистачає.
Я так розумію, що це автобіографічне
> > Тому й надалі писатиму статті про очевидні речі, які декому просто не хочеться бачити
>
> Ти бачиш те, чого немає. А особливо смішно читати про села Бориспільського району.
Я бачу те, що бачу, і в соліпсизм вірити не збираюсь. Тому не треба мене переконувати в тому, що краще було б позичити у Сірка очі щодо друзів.
2008.02.20 | шкіпер
Re:Я можу багато суттєво гіршого про Луценка розповісти. ВПЕРЕД!
Юрій Шеляженко пише:> Чому ж тоді Луценко не розповів, скільки землі і для яких потреб він просив у Черновецького? Отже, "брехня" полягає лише в тому, що Луценко погрожував посадити синка Льоні-Космоса? Але Стьопу таки ВАРТО посадити за махінації, що відбуваються у Правекс-Банку, який він номінально очолює. Почитайте хоча б статтю Діброва. Тому Луценко ВИННИЙ в тому, що не посадив Стьопу.
Вы уж определитесь перед говнометанием, в чём именно виноват Луценко. А то странно получается: то кришует, то наоборот - угрожает.
2008.01.21 | Юрій Шеляженко
Про цитату Турчинова і про житлову аферу Луценка-Клюєва.
Михайло Свистович пише:> > Недаром экс-глава СБУ Александр Турчинов назвал Юрия Луценко «стукачом, брехуном и провокатором»
> Можна лінк на ці слова Турчинова?
http://www.telekritika.ua/media-continent/textpolitprog/2006-03-10/6608
Програма "Вибори 2006. Теледебати", канал "1+1", 9 березня 2006 року
Олександр ТУРЧИНОВ, керівник центрального штабу БЮТ, екс-голова СБУ: Ніякої двозначності! Ситуація дуже зрозуміла! І я шкодую, що, до речі, СБУ відмовилось прислати свого представника. І я шкодую, що пана Луценка нема! Я обіцяв, що в будь-якому прямому ефірі я йому в обличчя доведу, що він стукач, брехун і провокатор!
> Всі мєнти і не тільки звертаються з проханням до мерів про надання землі для будівництва квартир для мєнтів. Це - звичайна практика. Бо, на відміну від МО, в МВС зайвих земель практично немає.
Для будівництва-то для будівництва, але чи для ментів?
Юрій Віталійович, схоже, у 2006 році штовхнув наліво цілий шестиповерховий будинок у Донецьку, який 15 років будувався для безпритульних міліціонерів. Ось лист з Донецька з цього приводу.
(...)
Служебное жилье, в отличие от ведомственного, – это временное пристанище для руководящего состава. Служебный жилой фонд существует для руководителей ведомств и подразделений, которых «перебрасывают» на работу из одной местности в другую, и представляет собой, по-сути, элитное общежитие. Афера Луценко-Клюева с переводом новостройки из ведомственного жилья в служебное как раз и должна была отсечь от получения квартир неимущих (а потому – неруководящих) милиционеров.
(...)
http://www.ord-ua.com/categ_1/article_51444.html
2008.01.21 | Михайло Свистович
Re: Про цитату Турчинова і про житлову аферу Луценка-Клюєва.
Юрій Шеляженко пише:>
> Олександр ТУРЧИНОВ, керівник центрального штабу БЮТ, екс-голова СБУ: Ніякої двозначності! Ситуація дуже зрозуміла! І я шкодую, що, до речі, СБУ відмовилось прислати свого представника. І я шкодую, що пана Луценка нема! Я обіцяв, що в будь-якому прямому ефірі я йому в обличчя доведу, що він стукач, брехун і провокатор!
Таки дійсно назвав. Дякую за лінк.
>
> Для будівництва-то для будівництва, але чи для ментів?
Для ментів, звичайно. Частково. Бо будують не за бюджетні кошти, то ж все інше відходить забудовникам та місту.
>
> Юрій Віталійович, схоже, у 2006 році штовхнув наліво цілий шестиповерховий будинок у Донецьку, який 15 років будувався для безпритульних міліціонерів. Ось лист з Донецька з цього приводу.
Переведення житла до категорії службового (до речі, при цьому воно продовжується залишатися відомчим, афтар пише фігню про зміну відомчого на службове) не є штовханням наліво. Про імущіх-неімущіх теж фігня. Бо це не залежить від категорії житла. Можна і у власність чи користування надавати квартири імущім, а можна і службове надавати неімущім.
>
> Служебный жилой фонд существует для руководителей ведомств и подразделений, которых «перебрасывают» на работу из одной местности в другую, и представляет собой, по-сути, элитное общежитие.
Це теж потрібно.
2008.01.21 | Юрій Шеляженко
До речі, сьогодні Бойко опублікував чергову 7-му статтю з серії
"Термінатор-провокатор".http://www.ord-ua.com/categ_1/article_52329.html
Цікаво було б почути коментар пана Свистовича стосовно ролі Луценка в "слідчих діях" щодо учасників УБК.
2008.01.21 | Михайло Свистович
Все це нагадує цілеспрямоване мочилово за БЮТівські гроші
От коли на ОРД публікуватимуть щось подібне про високопоставлених БЮТівців, до цього можна буде ставитись серйозно. Ну і стиль статті не кращий за вчинок Луценка. Як і нахвантазовані оціночні судження. Такі, нібито Бойко сам там був присутній на тих допитах.Юрій Шеляженко пише:
>
> Цікаво було б почути коментар пана Свистовича стосовно ролі Луценка в "слідчих діях" щодо учасників УБК
Я вже сто разів писав про це: покази були не найкращі (особливо у порівнянні з Чемерисовими), але нічого страшного в них не було, і жодної ролі вони не зіграли. Доносу в них також немає. Про це свідчить хоча б те, що ті, на кого Луценко нібито "доносив", досі з ним дружать і чарку п"ють при нагоді.
2008.01.21 | Мартинюк
Ці "серії" Бойка вже нецікаво читати
Він що будується чи хоче якийсь завод собі купити? Бо враження що заробляє...Він став нагадувати Рахманінова - на дві нормальних статті - одна заказна...2008.01.22 | Михайло Свистович
Re: Ці "серії" Бойка вже нецікаво читати
Мартинюк пише:> Він що будується чи хоче якийсь завод собі купити? Бо враження що заробляє...Він став нагадувати Рахманінова - на дві нормальних статті - одна заказна...
Навряд чи він пише на замовлення. Мабуть, якби була його воля і хтось биоплачував його працю, він би писав і про Луценка, і про інших, в т.ч. і про БЮТівців. Просто на БЮТівському сайті можна писати лише про те, що схваленго БЮТівцями.
2008.01.21 | Большой Брат
Могу вместо Свистовича: Фуфель шитая+
белыми нитками. У господина Бойко оччень буйная фантазия, однако. Выдает желаемое за действительное, а уж как домысливать могет!Кароче, задержали узбека ДО того КАК. Как только написал бумагу- "дайте притулок!", суд тут же и освободил. Где незаконные действия?
2008.01.21 | 100%
Не може бути !
Михайло Свистович пише:> Я можу багато суттєво гіршого про Луценка розповісти, а не висмоктувати компромат з порожнього пальця.
Ви, відомий чесний політик і борець за справедливість приховуєте від громадськості важливу інформацію на користь свого оточення, тобто, маніпулюєте громадською думкою ? От вам і Ірпінь:-(
2008.01.20 | Iryna_
Усі праві
Шеляженко не захищає Черновецького, а говорить про те, що всі однакові"Правда в том, что нет разницы между Юрой и Леней."
Існує таки ненульова ймовірність що землю Юрко просив, бо ніякого іншого способу одержати житло для міліції та спвіробітників МВС, хоча б тих, що перевели з регіонів, нема - наші держвані лавки одержують землю, віддають її інвесторам і одержують частку квартир (+ звичайно гроші в кишеню начальству чи квартири йому ж). Система фігова - це одна з тих систем які треба ламати. Принагідно зазначу, що в різних проривах та інших типу стратегіях ніяких механізмів ламання цього маразму (та інших маразмів) нема.
Мені особисто не сподобався аргумент про невоювання з діточками. Дана дитинка (Стьопа Черновецький) повнолітня і навіть має якусь посаду в Правексі. І є факти про його дружбу з Волконським з Еліти. До чого тут невоювання з діточками? Стьопа цілком самостійно заробив на те, щоб бути принаймні запрошеним на бесіду з слідчим.
Тобто вся ситуація купи не тримається. І обоє таки однакові.
А ще можна додати про нашу ситуацію на провулку Гордієнка - рейдерство з метою захопити землю під нашими будинками і викинути нас на вулицю (ми вже навіть маємо лист від Муховикова з КМДА, що у випадку руйнування будинків КМДА нам нічого не дасть, а ми маємо судитись з інвестором (який звісно збанкрутує і втече)) очевидно кришуєтсья Черновецьким. А міліція отримала вказівку згори (очевидно, що цей не райвідділ сам придумав) забезпечити початок будівництва (незважаючи на ухвалу суду про заборону будівництва та протести прокуратури щодо рішення про виділення ділянки, договору оренди і так далі).
Тобто в нашому випадку Льоня і Юрко дружненько діють разом.
На листи і звернення до них вони (разом з президентом та іншими інстанціями) також цілком однаково ніяк не реагують або пишуть пустопорожню фігню, інколи навіть явно під диктовку забудовника.
2008.01.20 | Mossad
просто тут деякі відмазують Луценка
хоча він бандит-бандитом. "Антикримінальний вибір", бугага.Сейчас пробьют полночь склянки,
Луна как медный грош мерцает вдалеке,
Хранить свой капитал надежней в банке,
Чем так как Флинт - в каком-то сундуке.
Казалось братьям - они уже у цели,
Отправив на тот свет попутно много душ,
И все, кто до финала уцелели,
Получат причитающийся куш.
Мечтал дожить Юрко свой век в достатке,
Но у пиратов честь - неходовой товар,
Им чек вручают в виде черной метки,
Шесть грам свинца, вот весь их гонорар.
Всему виною деньги, деньги,-
Все зло от них, эх, век их не видать!
За ним пришли, спасибо за вниманье,-
Сейчас, должно быть, будут убивать.
Черновецький хитрий шиз, але є за що поважати -- взяв і справді несподівано виграв вибори. А що зробив Луценко? Взагалі? Крім бардаку та само- і рештакомпрометації, аж нічого.
2008.01.20 | Михайло Свистович
Re: просто тут деякі відмазують Луценка
Mossad пише:>
> А що зробив Луценко?
Ну, наприклад, поклав край використанню міліції в переслідуванні політичних опонентів.
2008.01.20 | igorg
О! Луценко таки молодець, не став виправдовуватися, а
мерзотника назвав мерзотником й підтвердив свої дії.Від ляпасу не вмирають, я якщо струс, то певно чи то з мізками чи з шиєю біда .
2008.01.20 | Михайло Свистович
Re: О! Луценко таки молодець, не став виправдовуватися, а
igorg пише:> мерзотника назвав мерзотником й підтвердив свої дії.
> Від ляпасу не вмирають, я якщо струс, то певно чи то з мізками чи з шиєю біда .
Та нема там ніякого струсу. Я б посоромився прикилатися побитим в такому випадку.
2008.01.20 | Volodymir
Re: Луценко и гектары (статья)
не дуже по суті, але з власного досвіду.підопічні, особливо із погонами, схильні оцінювати керівника не тільки щодо фаховості у розвідці, але і за господарським хистом
бо така от система і виховання
і система розподілу земель, що склалася, передбачає продавлювання
бо від заступника вимагають зустрічної послуги, послати нафіг міністра - якби не такі ще традиції. а якщо міністр ще просить задля скорочення черги, то і зустрічної послуги не треба.
Зрозуміло, що втручання міністра потребується тільки у міствх, де або покидьки рулять, або розкручені земельні теми. Проблему виділення землі у Киржополі вирішить і начальник обласного управління.
Про схему виводу грошей еліту то звісно маячня, бо будь-яка схема такого рівня передбачає не накопичення, а миттевий вивід грошей, більша частина із яких - нал (тобто, необхідно проводити зворотні операції + фінконроль, який всеж таки інформацію накопичує).
А от щодо хлопчика, із яким не воюють бо не досяг шістидесятиріччя, вийшло негарна фігура. Я так думав, що про те, кого і як допитувати, вирішує слідчий.
Ще інше питання - хочешь бути письменником, якому вірять бо віришь у щось там ти, заглиблюйся у проблему, про яку пишешь.
2008.01.21 | Михайло Свистович
Re: Луценко и гектары (статья)
Volodymir пише:>
> Ще інше питання - хочешь бути письменником, якому вірять бо віришь у щось там ти, заглиблюйся у проблему, про яку пишешь.
Дуже слушна порада.
2008.01.21 | Мартинюк
Добре що Луцик Космосу запиндрючив
В Америці громадянське суспільство саме з того і починалося. Воно звісно може мати різний перебіг, але поки Черновецький мив безнал і прихватизовував, Луценко був в опозиції. Тому до Луценка більше віри.Все таки попри весь мій антиноменклатуризм, я готовий віддати первагу сину комуніста перед зятем злодія в законі.
Можна звичайно намагатися урівняти Луценка та Черновецького, але того виглядає дуже штучно, дуже силувано і в то ніхто не повірить. А паства Сандея проголосує за черновецького в будь якому випадку - набють йому пику чи не набють...
2008.02.20 | papaya
А спам как валил, так и валит
Изменение целевого назначения землиот решения Рады или РДА до акта на землю
Киев (044) 4 9 6 - 0 7 - 3 3
Одесса (048) 7..3..0-5..3 -7..0
2008.02.20 | Volodymir
Это ище чё. Вот попробывали мы создать кадастр
В гуглевых картах пометить территория дело нехитрое, но чтобы потраченное время имело ценность для общества, нужно чтобы было дело на каждый участок грамотно приложено.На всю страну интузиазма не хватает, начали с одного райнона г.-г. Киева.
Выяснились забавные вещи. Ну там всяческая придомовая территория без подъездных дорог к дому в результате точечной застройки дело всем известное.
Но буквально вчера случайно выяснилось (информация типа кадастральная ДСП), что дома и микрорайоны уже пять лет как возведены, но в кадастре просто отсутсвуют. Потому что застройщику (Киевгострой - самый, пожалуй, законопослушный среди всех) некому и нет желания передавать строительные участки. И, например, при том бардаке что твориться вокруг тех же дочек Киевгорстроя, может вдруг однажды выясниться, что целые кварталы в Киеве стоят на землях очередного маркиза Карабаса (а более частные лавки поступают вообще просто - передают своим конторкам уже не для эксплуатации, а собственность придомовые территории и общую совместную собственность жильцов). И на этом фоне (а на фоне темы льгот при строительсве для офицеров СБУ) ментовское желание строить (хотя они должны получать как очередники от города) нужно так просто и понимать - хотят строить.
Этот (микрорайоны-призраки, приватизированные предприятия без земли) вроде бы сложный для понимания и не важный для любителей на первый взгляд факт гораздо ближе к ситуации, когда земля начнет поедать людей в огромных количествах (как когда-то это делали овцы), чем активно идущий дерибан на нелегальном земельном рынке. А отсюда и к народному квартальному ополчению уже рукой подать.
Руина.
Будем пробовать дальше