що буде з ввізним митом на мотоцикли?
01/19/2008 | kotygoroshko
пишуть
http://moto.kiev.ua/forum/?trid=general/1200780480998
що Київський МотоЗавод у списку на першочергову приватизацію у 2008 році
інших національних виробників мототехніки в Україні не існує
прикручування китайських коліс до китайських мотоциклів марки "Футонг" на дніпропетрівському військовому заводі "Ракета" (Дніпропетровський Агрегатний завод) хіба є національним виробництвом мотоциклів?
значить, ввізне мито, що складає тисячі долларів на кожен мотоцикл мають відмінити?
http://moto.kiev.ua/forum/?trid=general/1200780480998
що Київський МотоЗавод у списку на першочергову приватизацію у 2008 році
інших національних виробників мототехніки в Україні не існує
прикручування китайських коліс до китайських мотоциклів марки "Футонг" на дніпропетрівському військовому заводі "Ракета" (Дніпропетровський Агрегатний завод) хіба є національним виробництвом мотоциклів?
значить, ввізне мито, що складає тисячі долларів на кожен мотоцикл мають відмінити?
Відповіді
2008.01.20 | kotygoroshko
питання лише виглядає несерйозним політично
адже в Росії є виробники мотоциклів і закордонні мотоцикли там теж мабуть обкладаються серйозним митомросійські мотоциклісти масово приїзджають на найбільші українські мотозльоти в Канів, Одесу, Крим
якщо в Україні з ліквідацією КМЗ скасують ввізне мито на мотоцикли і ті зрівняються в ціні з американськими (тобто стануть вдвічі дешевшими), в молодіжному середовищі настане такий же шок і революція поглядів як у пенсіонерів від Юліних виплат
втрат бюджету не буде - оборот від вирослої торгівлі все компенсує з гаком
а от російські байкери міцно задумаються...
також це слугуватиме покращенню відносин з Чехією, яка виробляє мотоцикли по цні Китаю, але попадають вони в Україну вдвічі дорожчими ніж коштують у Чехії
мабуть про різницю у чешській якості і китайські говорити зайве