Ми стоїмо перед потенційною загрозою росту інфляції
01/22/2008 | Майдан-ІНФОРМ
«Нині є потенційна загроза росту інфляції, яка може бути викликана непродуманим здійсненням виплат заощаджень вкладникам Ощадбанку. Також у поствиборчий період державний бюджет має соціальну спрямованність. Теоретично, якщо такі великі соціальні виплати не отримують на зустріч товарні потоки, то це може призвести до стрибка рівня інфляції», - сказав в коментарі сайту RAZOM народний депутат від фракції «Наша Україна – Народна Самооборона» Станіслав Аржевітін.
Він переконаний, що Кабмін, Нацбанк разом із економічним блоком ВР зроблять все для того, щоб поставити певні «запобіжники» на ріст інфляції. «У Національного банку і уряду є багато механізмів, щоб це реалізувати», - зауважив він.
Аржевітін підкреслив, що одним із факторів, який може стримати інфляцію є так звана стерилізація. «Тобто, щоб гроші не одразу пішли на ринок, а, наприклад, на банківські депозити, - підкреслив народний депутат. - Для громадян має бути проведена інформаційна кампанія, запропоновані інвестиційні проекти, збільшення відсотків на депозит, щоб стримати різкий стрибок інфляції».
За його словами, нині ріст інфляції залежатиме від співпраці усередині команди.
Нагадаємо, вчора Президент Віктор Ющенко висловлює застереження щодо сплеску інфляції, погіршення рівня життя громадян і соціальних розчарувань, які може викликати непродумане здійснення виплат заощаджень ошуканим вкладникам Ощадбанку СРСР.
razomАТua.org.ua
Він переконаний, що Кабмін, Нацбанк разом із економічним блоком ВР зроблять все для того, щоб поставити певні «запобіжники» на ріст інфляції. «У Національного банку і уряду є багато механізмів, щоб це реалізувати», - зауважив він.
Аржевітін підкреслив, що одним із факторів, який може стримати інфляцію є так звана стерилізація. «Тобто, щоб гроші не одразу пішли на ринок, а, наприклад, на банківські депозити, - підкреслив народний депутат. - Для громадян має бути проведена інформаційна кампанія, запропоновані інвестиційні проекти, збільшення відсотків на депозит, щоб стримати різкий стрибок інфляції».
За його словами, нині ріст інфляції залежатиме від співпраці усередині команди.
Нагадаємо, вчора Президент Віктор Ющенко висловлює застереження щодо сплеску інфляції, погіршення рівня життя громадян і соціальних розчарувань, які може викликати непродумане здійснення виплат заощаджень ошуканим вкладникам Ощадбанку СРСР.
razomАТua.org.ua
Відповіді
2008.01.22 | Bayan
Xто цeй аффтор - eкспeрт в eкономіці?
> "...непродумане здійснення виплат заощаджень ошуканим вкладникам Ощадбанку СРСР"...Прeз і НУ всe нe заспокояться за Тимошeнко
Я сприймаю ці слова прeза як свідомий підрив авторитeту прeм'єра.
2008.01.22 | 123
Банкір він. А що не так він сказав?
2008.01.22 | Альберт
Кидайте лаятися!! "Банкір він"... Може не все так погано!!
2008.01.22 | Альберт
Не маркуйте такі недолугості брендом Майдану, будь-ласка!
Ето нє єсть карашоу!!! 8)))))2008.01.22 | AK
Вимагаю негайного введення цензури!
2008.01.22 | 123
Як незнайомі слова у тексті зустріли-то текст є недолугий?
2008.01.22 | Альберт
В якому тексті?
2008.01.23 | Михайло Свистович
А там немає недолугостей
2008.01.25 | Мартинюк
Не повністю згоден з Аржевітіним, але все сказано фахово
Він не говорить що інфляція обовязково буде, а говорить що може бути.В принципі ми цю інфляцію вже помічаємо на базарі і в магазині. Дійсно повернення вкладів не є єдиною причиною інфляції, але в разі втрати урядом контролю за цим процесом він може стати головним. Тому варто дослухатися до рекомендацій Аржевітіна щодо "стерилізації" повернутих грошей скажімо переведення їх у звичайні банківські строкові вклади - в принцимі можеш їх забирати коли хочеш, але в разі передчасного отримання процентів не буде. Це може зупинити ажіотажно-істеричну трату грошей "які звалилися з неба", і які "слід було потратити ще до 90 року".
2008.01.22 | samopal
Майдан-ІНФОРМ несподівано опинився "на пірадавой"?
Майже 17 відсотків за минулий рік - то ще не інфляція?2008.01.23 | TrollSeeker
О, "пірадавіков" тут ще є. "Відповідальних", тасазать.
2008.01.23 | Михайло Свистович
Re: Майдан-ІНФОРМ несподівано опинився "на пірадавой"?
samopal пише:> Майже 17 відсотків за минулий рік - то ще не інфляція?
Інфляція, звичайно. Ми і про неї писали. Але цього року, впевнений, інфляція буде більшою. До того ж інфляція рахується сукупно, а ціни на різні товари зростають непропорційно. На "Лексуси" та діаманти ціни можутьі не підвищитися, а от на продукти харчування...
2008.01.23 | саша_нічна варта
Re: Ми стоїмо перед потенційною загрозою росту інфляції
Як і решта економік через зростання вартості енергоносіїв.2008.01.24 | ОРИШКА
Интересный мы народ - к словам цепляемся, как за мамкину юбку
А если назвать действия правительства компенсацией пенсионерам за инфляцию, которой в тяжелом бою с собственными мозгами добились птенцы гнезда Януковичского? Или нужно было поддержать лозунг проФФесионального христианина "Старики и другие немощные - НАХ! Тобаччнеги идут!"реально, аж противно.
2008.01.24 | 123
Вау, Вам треба в уряд на роботу!
ОРИШКА пише:> А если назвать действия правительства компенсацией пенсионерам за инфляцию, которой в тяжелом бою с собственными мозгами добились птенцы гнезда Януковичского?
"Компесація на інфляцію, після виплат якої ви втрачаєте ваші ощадбанкові гроші, які ми обіцяли вам повернути". Прикольно
> Или нужно было поддержать лозунг проФФесионального христианина "Старики и другие немощные - НАХ! Тобаччнеги идут!"
Ви не доктор біологічних наук часом? Якщо ні, то час захщатися, бо ця ідея тягне на дисертацію: ключова ознака віку та немочі - наявність книжки Ощадбанку.
> реально, аж противно.
2008.01.24 | ОРИШКА
Раздватрис, я разделяю Вашу радость, я сама не против.
Только у меня в доме - Ощадбанк и я там в очередях видела только пожилых.Ну, я Вам разрешаю сидеть и бояццо страшной страшилки инфляции. А пенсионеры, почему-то, не боятся. Они уже тут такого нахлебались за 17 лет "свабоды от совести", что рыдать, почему-то, не спешат.
2008.01.24 | 123
Розумію що цифри Вас лякають, але треба побороти страх
Мій нік зовсім нескладний для відтворення, тож прошу Вашу без жартів потужну фантазію застосовувати до чогось іншого. Дякую наперед!ОРИШКА пише:
> Только у меня в доме - Ощадбанк и я там в очередях видела только пожилых.
От я ж і кажу - треба писати дисертацію з біології. Маєте нехілу теорію, підтверджену нєхілими доказами на основі власних спостережень!
> Ну, я Вам разрешаю сидеть и бояццо страшной страшилки инфляции. А пенсионеры, почему-то, не боятся. Они уже тут такого нахлебались за 17 лет "свабоды от совести", что рыдать, почему-то, не спешат.
Дякую, звісно, за дозвіл.
А Ви не думали, що не всі будуть "сидеть и бояццо". Дехто, злякавшись, почне депозити з банків забирати, наприклад...
Втім якщо пенсіонери інфляції не бояться (це теза, мабуть, теж грунтується на спостереженнях з вікна ), то ясно, що інфляції не буде і тому ніякої потреби у запобіжних заходах від інфляції, на необхідності яких наголошує експерт-банкір у заголовному пості, звісно ж нема, а його думки з цього приводу є "рєально пратівнимі".
2008.01.24 | Михайло Свистович
Re: Раздватрис, я разделяю Вашу радость, я сама не против.
ОРИШКА пише:>
> я Вам разрешаю сидеть и бояццо страшной страшилки инфляции. А пенсионеры, почему-то, не боятся.
Між "а" та "пенсіонери" слід буловжити якесь слово. Бо, як я виявив сьогодні серед ірпінчан, які їздили пікетувати Київський апеляційний адміністративний суд, принаймні деякі бояться.
2008.01.24 | Михайло Свистович
Re: Интересный мы народ - к словам цепляемся, как за мамкину юбку
ОРИШКА пише:> А если назвать действия правительства компенсацией пенсионерам за инфляцию
Це я пенсіонер?
2008.01.25 | ОРИШКА
Исправляю: "компенсацией пенсионерам и Свистовичу "...
А Вы от денег отказались?2008.01.25 | Большой Брат
Re: Исправляю: "компенсацией пенсионерам и Свистовичу "...
Та, хiба це грошi?2008.01.26 | Михайло Свистович
Re: Исправляю: "компенсацией пенсионерам и Свистовичу "...
Большой Брат пише:> Та, хiба це грошi?
А Ви вистояли свою чергу?
2008.01.26 | Большой Брат
Re: Исправляю: "компенсацией пенсионерам и Свистовичу "...
+++А Ви вистояли свою чергу?+++=== Вкуда? ===
2008.01.26 | Михайло Свистович
Re: Исправляю: "компенсацией пенсионерам и Свистовичу "...
Большой Брат пише:>
> === Вкуда? ===
В касу
2008.01.26 | Большой Брат
Re: Исправляю: "компенсацией пенсионерам и Свистовичу "...
Тирпеть нинавижу очиреди!2008.01.26 | Михайло Свистович
Виправлення неповне. Не один Свистович з непенсіонерів мав вклад
ОРИШКА пише:> А Вы от денег отказались?
Ні, бо я з дитинства ненавиджу черги (тому і не люблю соціалізм). А стояти у черзі заради відмови - це вже якийсь мазохізм.
2008.01.25 | Мартинюк
Не треба називати те що вже має назву.
Це називається повернення боргів Ощадбанку .Гадаю що акція цілком обгрунтована і неминуча для української держави. Хоча на мій погляд викидати по 1000 грн готівки в натовпи пенсіонерів - то піар-акція. Простіше було б відкрити нормальні банківські рахунки і заохотити забирати їх не зразу - наприклад через втрату процентів чи навіть неповне отримання в разі бажання забрати це до терміну. Це б збило ажіотаж і додало банківській системі України додаткових коштів.
2008.01.24 | samopal
Почалося!? (/)
Вартість нафтопродуктів в Україні протягом найближчих тижнів знизиться, прогнозує президент ТОВ «ТНК-ВР Комерс» Сергій ЛИЗУНОВ.Як повідомили УНІАН у Департаменті громадських комунікацій ТОВ «ТНК-ВР Комерс», за словами С.ЛИЗУНОВА, з початку цього року на міжнародних ринках сталося різке падіння вартості пального на рівні 7-11%, що, безумовно, позначиться на цінах українського нафторинку.
«Це додаткове підтвердження того, що Україна інтегрована в світовий ринок, і схильна до його впливу, як при подорожчанні пального, так і при його здешевленні. За декілька тижнів, коли будуть продані залишки дорогих нафтопродуктів, і «запрацюють» нові імпортні контракти, вартість бензину і дизельного пального в Україні впаде. Зниження може скласти 6-7% в опті і до 5% в роздрібі», - заявив С.ЛИЗУНОВ.
Топ-менеджер зазначив, що 50% бензину А-95 і дизпального, поставленого на внутрішній ринок у січні 2008 року, мають іноземне походження.
«Ціна нафтопродуктів в Україні орієнтована на зовнішні майданчики, і в умовах вільного ринку це єдиний об`єктивний і ефективний спосіб ціноутворення. Він абсолютно прозорий і не залежить ані від вартості сировини для вітчизняних НПЗ, ані від російського експортного мита», - підкреслив С.ЛИЗУНОВ.
Довідка УНІАН. Ємність ринку нафтопродуктів України становить 3 млрд. дол. у роздрібних цінах на рік. Щорічно Україна споживає близько 16 млн. тонн нафтопродуктів, з них по 5 млн. тонн бензину і дизпального і 6 млн. тонн мазуту. За даними Мінпаливенерго, імпортні нафтопродукти в загальному об`ємі споживання складають 30-35%. Третина з них ввозиться з Росії, решта поставляється нафтопереробними підприємствами Білорусі, Литви, Болгарії тощо.
На сьогодні два (Херсонський і Одеський) з шести українських нафтопереробних заводів знаходяться на реконструкції.
http://unian.net/ukr/news/news-232438.html
2008.01.25 | Николай Чернигов
Кто устроит большую инфляцию? Тимошенко или Аржевитин?(л)
К какой инфляции приведет разворовывание бюджета в подобных масштабах? О наглости я вообще молчу.На эти мысли меня натолкнул проект Закона «Про козацтво в Україні» автором которого является самозваный "секретар Ради Українського козацтва", он же нардеп от НУНС, он же кум Ющенко Станислав Аржевитин. Такую гремучую смесь маниловщины, прожектерства, кумовства и коррупции еще надо поискать!
Не поленитесь - прочитайте!
http://sian-ua.info/index.php?module=pages&act=page&pid=12839
2008.01.25 | samopal
Кум Аржевітіна!
Простий приклад: затрати на енергоресурси (газ імпортний) зросли на 45%, а надходження за транзит - на 6%.Минулого року Нафтогаз закачав у сховища 30 млрд кубів газу по 130 баксів і "фсьо била в парйадкє". А тепер виявляється, що то зовсім не Нафтогаз, а невідомохто, і тепер вони чесно можуть збагрювати його по 180 баксів, а Нафтогаз ще й має борги які потроху повертає - за рахунок чого?
Але ці питання "популістам" чіпати не можна - ні-ні! Це "пріорітети нації" - не чіпайте моїх хлопців!
2008.01.25 | samopal
Є добровольці, які готові допомогти у боротьбі з інфляцією! (/)
Невже "бізваздмєздна"? Щось не віриться:http://unian.net/ukr/news/news-232707.html
Співвласник «СКМ-холдинг» Рінат АХМЕТОВ готовий розповісти ( ), як утримати інфляцію, що може виникнути у зв`язку з виплатами громадянам компенсацій за знецінені вклади.
Про це він сказав в інтерв`ю УНІАН.
Р.АХМЕТОВ вважає реальним не допустити виникнення в Україні високого рівня інфляції. Разом з тим він зазначив, що не знає, як діятиме уряд Юлії ТИМОШЕНКО.
«Я не працюю в уряді, але якщо уряд буде зацікавлений в тому, щоб ми дали свої рекомендації, ми обов`язково це зробимо», - сказав Р.АХМЕТОВ.
Бізнесмен сказав, що має ідеї, якими готовий поділитися.
Кажучи про українську ланч-конференцію на тему «Україна. Що далі?», в якому він бере участь, Р.АХМЕТОВ сказав, що чекає, щоб в Україні встановилася політична, економічна і соціальна стабільність.
Він також висловив упевненість, що незважаючи на економічний спад у світовій економіці, інвестори приходитимуть в Україну.
2008.01.25 | ОРИШКА
У меня это в голове не укладывается. Ну вот, человеки,
имеющие свой бизнес и до которых лапы ахметовых не дотянулись - это нормально выслушивать экономического гуру с большой дороги?Я не понимаю - почему зоны в Украине переполнены, а главных буратинок там нет, главным кланяется пол-страны, а "помірковані" рассуждатели из второй половины уговаривает с ними дружить?
В моей женской голове это не помещается .
2008.01.25 | samopal
На мій погляд, тут інше цікаво...
Ахиєтов! Такий бізнесмен! Такий іканаміст - ну Сорос, - знає як витягти усю країну з інфляції. Аж на пресуху вийшов!Такий гравець! Такий мицинат - ну Сорос, - але на прес-конхверенції своїх ідей не озвучив. Може через Раю на РНБО хоче "донести"?
Чому ж він прямо не звернувся до вождя всіх національних мицинатів? Хоча б черех Нацраду з благочинності - Піня у Давосі на ланч не запросив, чи як? Ніби ж телевізор показував, що вони за одним столом сиділи. А від бухла Ахмєт сам відмовився...
Чому зі своєю "унікальною торговою пропозицією" він звернувся до уряду Тимошенко - хоче допомогти, подарувати "геніальну ідею"? Чи продати? Може виміняти? На що?
2008.01.25 | ОРИШКА
На пост МЧС...
2008.01.25 | samopal
Чи на оце? - (/)
http://www.obkom.net.ua/news/2008-01-25/1650.shtmlВысший хозяйственный суд подтвердил законность увеличения уставного фонда энергогенерирующей компании «Днерпэнерго», принятое решением акционеров компании 27 августа 2007 года.
2008.01.25 | ОРИШКА
попробовал бы не утвердить...
2008.01.26 | Михайло Свистович
Re: У меня это в голове не укладывается. Ну вот, человеки,
ОРИШКА пише:> имеющие свой бизнес и до которых лапы ахметовых не дотянулись - это нормально выслушивать экономического гуру с большой дороги?
> Я не понимаю - почему зоны в Украине переполнены, а главных буратинок там нет, главным кланяется пол-страны, а "помірковані" рассуждатели из второй половины уговаривает с ними дружить?
>
> В моей женской голове это не помещается
І не може це поміститися в голові, яка кумирить Юлю
2008.01.26 | ОРИШКА
Свистович - Где-то о Юле есть об убийствах? Дайте знать, плз
Дальше. Ну как можно обвинять человека о сотворении кумиров - если уж беретесь конкретно за меня - пожалуйста, прочтите посты, в которых я высказываю твою т.з.Не раз, не два, не три повторяла - не считаю ЮВТ -самой-рассамой, считаю, что она наиболее (пока) - сильный и оптимальный (потому что с мозгами) политик наверху. В сравнении с другими. ТО есть - лучшее из того, что есть. Где здесь сотворение кумиров?
Есть два подхода - все они сво- да, конечно, но мы не можем залезать в анархию и сидеть без них, раз уже они есть - нужно выбирать самое подходящее и толкать это подходящее в нужном направлении.
А просто послать всех - придут птенцы гнезда януковичского, а на хрена они мне нужны? Юля хоть красивая и не проФФи.
О любви к "народному президенту" я могу сказать, что считаю это чувство иррациональным.
И мне непонятно - даже Предсказамуса тут называют "и мой взгляд (и не только мой) совпадает с его.
И причем здесь кумирство? Довольно часто я тут наблюдаю, как критики приписывают другим собственные фантазии.
Давайте будем более внмательными к текстам, если уж комментируем их, ОК?
2008.01.26 | Михайло Свистович
Десь є, напевно. ліньки перевіряти, бо діх колишніх убивць
та нинішніх злодіїв зараз однакові.ОРИШКА пише:
> Ну как можно обвинять человека о сотворении кумиров
прямо
> если уж беретесь конкретно за меня
Берусь, бо за Анатоля чи Картеса братися пізно
> Не раз, не два, не три повторяла - не считаю ЮВТ -самой-рассамой, считаю, что она наиболее (пока) - сильный и оптимальный (потому что с мозгами) политик наверху. В сравнении с другими. ТО есть - лучшее из того, что есть. Где здесь сотворение кумиров?
У Ваших дописах щодо оцінки вчинків Юлі. Несотворяючікумирів однаково ставляться до такого самого вчинку людей незалежно від їх партійності, а Ви, як і більшість людей тут, ставитесь до вчинків регіоналів апріорі упереджено, а у вчинках БЮТівців шукаєте виправдання.
>
> Есть два подхода - все они сво- да, конечно, но мы не можем залезать в анархию и сидеть без них, раз уже они есть - нужно выбирать самое подходящее и толкать это подходящее в нужном направлении.
А як їх штовхати? І чому вони краще? В нас он (і не тільки в нас) БЮТівців творять таке, на що й кучмісти не наважувались.
>
> А просто послать всех - придут птенцы гнезда януковичского, а на хрена они мне нужны? Юля хоть красивая и не проФФи.
Зараз різнця між ними все зменшується
>
> О любви к "народному президенту" я могу сказать, что считаю это чувство иррациональным
Як і любов до "народного прем"єра"
>
> И причем здесь кумирство? Довольно часто я тут наблюдаю, как критики приписывают другим собственные фантазии.
А часто пишуть правду
>
> Давайте будем более внмательными к текстам
Так, Вам треба більш критично ставитись до себе і до БЮТу.
2008.01.26 | ОРИШКА
Вы меня не читали, сразу вижу. Я не буду Вас просить
подтвердить Ваши представления моими текстами, ладно.С тем, что творят БЮТовцы на местах, в частности, в Ирпене - я не согласна и об этом писала. Юлина вина в том, что их не трогают - 100%. И не только в этом. Но она - самый оптимальный вариант. Я об этом. Остальные еще хуже.
Но не все там такие, мои родственники на Черниговщине в Батькивщине (рядовые), они люди порядочные.
Просто у нас разный подход, у Вас - все они сво-, а я не могу без надежды.
А Ваше замечание, что я должна к себе критичнее относится - обеими руками за. Я стараюсь, но не всегда вовремя торможу . За это замечание - спасибо.
2008.01.26 | Михайло Свистович
читав
ОРИШКА пише:> подтвердить Ваши представления моими текстами, ладно
Мені ліньки шукати колишніх вбивць у БЮТі, бо я не ставлю собі за мету вести антиБЮТівську кампанію, яку ми вели проти Кучми та Януковича. Але впевнений, що вони там є.
>
> С тем, что творят БЮТовцы на местах, в частности, в Ирпене - я не согласна и об этом писала. Юлина вина в том, что их не трогают - 100%. И не только в этом. Но она - самый оптимальный вариант. Я об этом. Остальные еще хуже.
Я б не сказав, що гірше.
> Но не все там такие, мои родственники на Черниговщине в Батькивщине (рядовые), они люди порядочные.
Звичайно, не всі. Але їх стає все менше. В основному зберігаються по провінціях. Чим глухіша та бідніша, тим більше там порядних, бо непорядних менше тоді цікавить щось там очолити. Особливо на Сході чи Півдні, де найвигіднішим бути в ПР.
>
> Просто у нас разный подход, у Вас - все они сво-, а я не могу без надежды
А треба могти Боколи її немає, її вигадуєш. А вигадка завжди неадекватна.
>
> А Ваше замечание, что я должна к себе критичнее относится - обеими руками за. Я стараюсь
Так, я це помічаю
Оришка хороша
2008.01.26 | Раціо
А "колишній вбивця" - це як?
Михайло Свистович пише:> Мені ліньки шукати колишніх вбивць у БЮТі, бо я не ставлю собі за мету вести антиБЮТівську кампанію, яку ми вели проти Кучми та Януковича. Але впевнений, що вони там є.
2008.01.26 | 123
Це вбивця на перевихованні
2008.01.26 | Михайло Свистович
Це той, який раніше вбивав. а зараз став статечним бізнесменом,
меценатом, політиком...Ханиги, волоцюги, підараси сидять в палаті серів і балдєють (с) Подерев"янський
2008.01.25 | samopal
А ось що з цього приводу заявив інший КУМ! (/)
...П.ПОРОШЕНКО зазначив, що Нацбанк не обіцяв утримувати інфляцію на 10% рівні.«Нацбанк прокоментував, що якщо реформи не будуть проведені, то, за прогнозами Володимира СТЕЛЬМАХА (голова НБУ - УНІАН), інфляція буде 15%. При цьому він не говорив, що ключову роль тут виконують виплати по Ощадбанку. Я впевнений, що це не так», - сказав П.ПОРОШЕНКО.
Він повідомив, що Нацбанк за 20 днів викупив 3 млрд. грн., тоді як населенню було роздано тільки 2 млрд. грн. П.ПОРОШЕНКО також зазначив, що інші показники свідчать, що 6 млрд. грн., заплановані на виплати по Ощадбанку, не є критичними для збільшення інфляції.
http://unian.net/ukr/news/news-232757.html
2008.01.25 | samopal
То хто з кумів може краще розкрутити інхвляцію?
Заяви Нацбанківських "хлопців" Майдан-ІНФОРМ у новини не ставить?2008.01.26 | Михайло Свистович
Re: Кто устроит большую инфляцию? Тимошенко или Аржевитин?(л)
Николай Чернигов пише:> К какой инфляции приведет разворовывание бюджета в подобных масштабах?
Ні до якої
>
> На эти мысли меня натолкнул проект Закона «Про козацтво в Україні» автором которого является самозваный "секретар Ради Українського козацтва", он же нардеп от НУНС, он же кум Ющенко Станислав Аржевитин. Такую гремучую смесь маниловщины, прожектерства, кумовства и коррупции еще надо поискать!
Щось не туди Вас цей проект штовхнув.
>
> Не поленитесь - прочитайте!
Ви знущаєтесь чи вважаєте, що тут у всіх багато часу, щоб витрачати його на подібну ахінею?
2008.01.25 | ОРИШКА
. нині ріст інфляції залежатиме від співпраці усередині команди.
Ну, уже очерчен абрис "обделавшейся невестки".2008.01.25 | ОРИШКА
А если спрос не превышает предложение - все равно
пугают инфляцией от толпы покупателей? Я не могу понять - что есть дефицит чего-то? Вообще, каэцца, люди долги поотдают..