аха, охрєнітєльний фільм.я зрозумів що життям завдячую Кирпі
2008.01.27 | media
Фільму не бачив і не збираюся, але
погодьтеся, що на відміну від інших міністрів транспорту - він щось таки робив. Ті ж відремонтовані вокзали по всій Україні, порядок із рухом потягів, "Столичні експреси" і модернізація електричок. Або дорога "Одеса-Київ" - при всьому волюнтаризмі і "непрозорості" це був все-таки масштабний проект, який довели до кінця.
Тобто, апологізувати цього діяча не варто, але це один з небагатьох людей у владі, здатний системно мислити (на відміну від Червоненка, Рудьковського, Вінського, Бондаря і т.д.). Якби він був зараз міністром - про перспективи "Євро-2012", наприклад, можна було би набагато оптимістичніше думати.
media пише:
> погодьтеся, що на відміну від інших міністрів транспорту - він щось таки робив. Ті ж відремонтовані вокзали по всій Україні,
Як називається, коли вокзал у Києві ремонтується двічі за три роки? Або коли на ст. Дарниця роблять турнікети, які працюють 1-2 дні, а потім їх зносять разом із будівлею вокзалу?
> порядок із рухом потягів, "Столичні експреси" і модернізація електричок. Або дорога "Одеса-Київ" - при всьому волюнтаризмі і "непрозорості" це був все-таки масштабний проект, який довели до кінця.
НЯЗ досі доводять, а основні роботи були завершені в кінці 2005 року.
вспомнить набитые вагоны шахтеров в 2004, отловленных на улице и посаженных в поезда луганчан (одного тагого в клинике Шалимова лечила моя тетя)..
Дальше вспоминать не хочу
Такого рода информацию каждый может по поиску найти.
Это не тот случай, когда нужно подтверждать, а не то окажешься лгуньей. Здесь говорится о балансе - в каждом человеке есть + и -, а моральная сторона - прощается ли вору или убийце за его созидательные дела - такой подход очень личный и гугль ответа на него не нарисует
Той що у 2004 безпосередньо керував доставкою "донецьких" до Києва?
Той що забезпечував зал в готелі Експрес для БЮТівських з"їздів і ощасливив собою Київраду по списку БЮТ? Як бачите кадри на дорозі валяються і їх підгрібають всі кому не лінь...
Так отож... Кажуть, новий гендиректор УЗ теж звідти...
2008.01.28 | Предсказамус
Нефиг искать. Алгоритм простой.
Берем всех руководителей Укрзалізниці и сразу находим. Кирпе не повезло в том, что он не только воровал, но и работал (в полную силу). Стал заметным. За что и пострадал.
Кирпа є одною з небагатьох конструктивних фігур кучмівської епохи.
Говорити що Кирпа злодій є очевидною брехнею - надто багато осталося після Кирпи матеріальних результаів його діяльності - дороги,вокзали автотраси, спогади про безплатні поїздки дітей та студентів.
Все що потім приходило у Мінтранс виглядало на фоні Кирпи дуже нікчемно - окрім перманентного підняття цін на прозд залізницею та непереконливи звинуваченнь Кирпи у створених вже ним проблемах ці міністерські посередності нічим себе не проявили.
Кирпу знищив бандитський режим, який з одного боку боявся розголошення Киропю подробиць розкрадання бюджету, з другого боку боявся Кирпи як потенційного сильного політика і фактора об"єднання України.
Попри все що намагаться інкримінувати Кирпі - його нахабне вбивство є плювком всьому українському народу, без огляду на його політичні уподобання.
Топтатися зараз по костях Кирпи - це підігрувати тому бидлу, яке спланувало і здійснило його вбивство.
Щодо Ахметова то йому в заслугу можна поставити лише те що частина заводів дійсно починала нарешті працювати, після того як закінчувався відстріл попередніх директорів ( в умовах постійного відстрілу директорів, заводи звісно не працювали і зарплати не виплачувалися).
Однак прошу звернути увагу на сотні підприємсв які були просто закриті і продані на металолом. Оскільки це було достатньо давно то про це ми не памятаємо.
Кирпа створив достатньо багато робочих місць на будівництві доріг, вокзалів і т.п. З іншого боку Кирпа не втратив тих місць які були - адже погодьтеся - ви ніде не чули про закриті залізничні станції, пасажирські вокзали, розібрані колії магістральних доріг.
Він виконував розпорядження тодішніх керівників держави. А на залізниці не можливо не виконувати накази і розпорядження - тоді ця залізниця просто перестане працювати.
Якби він дуже вже би хотів це зробити, то тарнспортна блокада Заходу , яку затівали янучари не виялася такою невдалою.Я дуже добре памятаю момент коли поїзди з галичанами почали безпершкодно рухатися на Київ.
Інша річ , що якби Кирпу ( а не Януковича) висунули кандидатом від "кучмістів", то вибори 2004 напевно відбулися по іншому.Але Росія не захотіла такого дозволити - і програла. Але вона програла б і в разі висунення Кирпи.
Який не обговорював розпорядження Президента Кучми і Премєра Януковича, а виконував. Бандитських ініціатив з боку Кирпи я ніколи не помічав. Його ініціативи - безплатний проїзд школярів в часі зимових канікул, пільги студентам, тобто нормальні речі які формують з цих дітей майбутню націю в сто раз ефективніше аніж мантри Тягнибока.
Колись був на засіданні оргкомітету по відзначенню чергової річниці трагедії під Крутами. Від уряду був відряджений Кирпа. Він, послухавши фірмові ридання "просвітян" про те як все тяжко , як туди далеко добиратися і як мало грошей, зауважив що там саме проходить залізна дорога, є станція і запропонував надати три електрички для довезення киян туди і назад. Просвітмени офигіли та істерично похерили цю пропозицію на підставі того що кияни не захочуть туди поїхати. Пропозиції Кирпи про огролошення в пресі та ТВ, розклеку афіш та розсилку запрошеннь навіть не захотіли слухати. Далі Кирпа відмовчувався і лише з бридливим виразом на обличчі слухав подальший дурдом.
вони у пориві революційного ентузазізьму пересаджали і перестреляли багато старшин, у т.ч. з академією Генштабу за плечима, тільки за те, що вони служили у гетьмана. Так саме порозганяли професіоналів - службовців через недостатню революційність та/чи помилки в українській.
Що було далі - відомо.
Так що я проти того, щоби вважати цього персонажа чи іншого гівнюком тільки через служіння за Кучми. Я за те, щоби пам'ятати про аверс і реверс.
2008.01.28 | Тестер
Можу тільки зауважити
що Мовчан рідкісний неваляшка, майже братик нашого преза на своєму рівні...
2008.01.29 | Linx
Re: Кирпа був дисциплінований і лояльний чиновник
Мартинюк пише:
> Який не обговорював розпорядження Президента Кучми і Премєра Януковича, а виконував. Бандитських ініціатив з боку Кирпи я ніколи не помічав. Його ініціативи - безплатний проїзд школярів в часі зимових канікул, пільги студентам, тобто нормальні речі які формують з цих дітей майбутню націю в сто раз ефективніше аніж мантри Тягнибока.
Скільки коштує перевезення дітей? десятки тисяч гривень
Скільки коштує лише один Майбах - мільйони!
Кирпа крав мільярдами, його родина, діти і онуки забезпечені на все своє життя. Нефіг ліпити з нього святошу!
> Колись був на засіданні оргкомітету по відзначенню чергової річниці трагедії під Крутами. Від уряду був відряджений Кирпа. Він, послухавши фірмові ридання "просвітян" про те як все тяжко , як туди далеко добиратися і як мало грошей, зауважив що там саме проходить залізна дорога, є станція і запропонував надати три електрички для довезення киян туди і назад. Просвітмени офигіли та істерично похерили цю пропозицію на підставі того що кияни не захочуть туди поїхати. Пропозиції Кирпи про огролошення в пресі та ТВ, розклеку афіш та розсилку запрошеннь навіть не захотіли слухати. Далі Кирпа відмовчувався і лише з бридливим виразом на обличчі слухав подальший дурдом.
2008.01.28 | Vyacheslav
Re: Від Танунаха й чую...
Мартинюк пише:
> Говорити що Кирпа злодій є очевидною брехнею - надто багато
> Кирпу знищив бандиський режим, який з одного боку боявся розголошення Киропю подробиць розкрадання бюджету
Як це співвідноситься?
2008.01.28 | Адвокат ...
Підтримую!
Мартинюк пише:
> Кирпа є одною з небагатьох конструктивних фігур кучмівської епохи.
Subj!
Кірпа був совком, був номєнклятурником, був крав, був двав вкрадене за для тего, аби Україна стала Уркаїною.
Але попри все те, він він встиг зробити багато чого корисного, на що у го наступників,-- й близько,-- ні духу, ні розуму, ні хваху, ні сумління не достало.
Звичайно - знаю дуже багатьох залізничників - якби взяти в них інтервю, то дійсно би вийшли вельми зворушливі спогади та відгуки. Заплата і порядок на залізницях таки зіпсулися і більшість залізничників дійсно згадують часи Кирпи як щось хороше.
"Слєзліва ода" - як на мене, досить точна характеристика фільму. Хоч визнаємо кирпові позитиви, хоч ні. Фільм, як на мене, засолодкий навіть для Лєніна у відповідний час
Мартинюк пише:
> Звичайно - знаю дуже багатьох залізничників - якби взяти в них інтервю, то дійсно би вийшли вельми зворушливі спогади та відгуки. Заплата і порядок на залізницях таки зіпсулися і більшість залізничників дійсно згадують часи Кирпи як щось хороше.
Відповіді
2008.01.27 | Iryna_
та вже зрозуміло що 5 поїхав дахом остаточно
2008.01.27 | ОРИШКА
А не поворот ли это буратинки ПП в ПР?
2008.01.27 | Sean
мабуть протягом тижня реклама була
2008.01.27 | 123
аха, охрєнітєльний фільм.я зрозумів що життям завдячую Кирпі
2008.01.27 | media
Фільму не бачив і не збираюся, але
погодьтеся, що на відміну від інших міністрів транспорту - він щось таки робив. Ті ж відремонтовані вокзали по всій Україні, порядок із рухом потягів, "Столичні експреси" і модернізація електричок. Або дорога "Одеса-Київ" - при всьому волюнтаризмі і "непрозорості" це був все-таки масштабний проект, який довели до кінця.Тобто, апологізувати цього діяча не варто, але це один з небагатьох людей у владі, здатний системно мислити (на відміну від Червоненка, Рудьковського, Вінського, Бондаря і т.д.). Якби він був зараз міністром - про перспективи "Євро-2012", наприклад, можна було би набагато оптимістичніше думати.
2008.01.28 | Vyacheslav
Re: Фільму не бачив і не збираюся, але
media пише:> погодьтеся, що на відміну від інших міністрів транспорту - він щось таки робив. Ті ж відремонтовані вокзали по всій Україні,
Як називається, коли вокзал у Києві ремонтується двічі за три роки? Або коли на ст. Дарниця роблять турнікети, які працюють 1-2 дні, а потім їх зносять разом із будівлею вокзалу?
> порядок із рухом потягів, "Столичні експреси" і модернізація електричок. Або дорога "Одеса-Київ" - при всьому волюнтаризмі і "непрозорості" це був все-таки масштабний проект, який довели до кінця.
НЯЗ досі доводять, а основні роботи були завершені в кінці 2005 року.
2008.01.28 | Linx
а Кирпа-бан, а міст через Дніпро...
Скільки грошей було закопано в ці проекти? Причому кредитних грошей, за які, мабуть, до сих пір розраховуємось.http://oligarh.net/?/themeofday/3034/
http://oligarh.net/?/themeofday/2234/
2008.01.29 | Михайло Свистович
Re: Фільму не бачив і не збираюся, але
media пише:> погодьтеся, що на відміну від інших міністрів транспорту - він щось таки робив
І ти погодься, що за таку роботу в цивілізованих країнах міністри нагороджуються довічним ув"язненням.
2008.01.27 | Адвокат ...
Дарма Ви так про Кірпу.
2008.01.28 | саша_нічна варта
Зрозуміло, чому багато журналістів пішли з 5
2008.01.28 | tedir
А назвіть-бо сучасн. вітчизн. держ. діяча рівня Кірпи, га? (-)
2008.01.28 | ОРИШКА
Хто зумів так багато вкрасти? Та повно!
А створив і Ахметов до біса2008.01.28 | Мартинюк
Не створив Ахметов нічого і не побудував
В найкращому випадку відремонтував щось.Ну і звісно власні резиденції.До речі - скільки мільрдів "вкрав" Кирпа і як називається його "скм"?
2008.01.28 | ОРИШКА
Подымать информацию не хочется. Достаточно
вспомнить набитые вагоны шахтеров в 2004, отловленных на улице и посаженных в поезда луганчан (одного тагого в клинике Шалимова лечила моя тетя)..Дальше вспоминать не хочу
2008.01.28 | Адвокат ...
Не хоцця, але,-- "Треба!" Є така громадянська кампанія.
Як і надалі не будете хтіти,-- "юзатимуть" Вас наші "пілітікі"...2008.01.28 | ОРИШКА
Такого рода информацию каждый может по поиску найти.
Это не тот случай, когда нужно подтверждать, а не то окажешься лгуньей. Здесь говорится о балансе - в каждом человеке есть + и -, а моральная сторона - прощается ли вору или убийце за его созидательные дела - такой подход очень личный и гугль ответа на него не нарисует2008.01.28 | Linx
Ворюгу рівня Кирпи дійсно пошукати треба...
Ну добре - ОООмельченко. Підходить?2008.01.28 | tedir
Підходе :)
Ну так той... ОООмельченко ниньки в найпомаранчовій фракції, всьо вірно2008.01.28 | ОРИШКА
Тенденция, однако...
2008.01.28 | Адвокат ...
Добрі чиновники усим потрібні!
2008.01.28 | Мартинюк
А отой колега Кирпи, який зараз "бютіфул"?
Той що у 2004 безпосередньо керував доставкою "донецьких" до Києва?Той що забезпечував зал в готелі Експрес для БЮТівських з"їздів і ощасливив собою Київраду по списку БЮТ? Як бачите кадри на дорозі валяються і їх підгрібають всі кому не лінь...
2008.01.28 | Vyacheslav
Так отож... Кажуть, новий гендиректор УЗ теж звідти...
2008.01.28 | Предсказамус
Нефиг искать. Алгоритм простой.
Берем всех руководителей Укрзалізниці и сразу находим. Кирпе не повезло в том, что он не только воровал, но и работал (в полную силу). Стал заметным. За что и пострадал.2008.01.28 | Мартинюк
Десь так воно й було ...
Поки що Ваша оцінка найближча до істини.2008.01.28 | Мартинюк
Від Танунаха й чую...
Кирпа є одною з небагатьох конструктивних фігур кучмівської епохи.Говорити що Кирпа злодій є очевидною брехнею - надто багато осталося після Кирпи матеріальних результаів його діяльності - дороги,вокзали автотраси, спогади про безплатні поїздки дітей та студентів.
Все що потім приходило у Мінтранс виглядало на фоні Кирпи дуже нікчемно - окрім перманентного підняття цін на прозд залізницею та непереконливи звинуваченнь Кирпи у створених вже ним проблемах ці міністерські посередності нічим себе не проявили.
Кирпу знищив бандитський режим, який з одного боку боявся розголошення Киропю подробиць розкрадання бюджету, з другого боку боявся Кирпи як потенційного сильного політика і фактора об"єднання України.
Попри все що намагаться інкримінувати Кирпі - його нахабне вбивство є плювком всьому українському народу, без огляду на його політичні уподобання.
Топтатися зараз по костях Кирпи - це підігрувати тому бидлу, яке спланувало і здійснило його вбивство.
2008.01.28 | ОРИШКА
Вот это да....
2008.01.28 | Мартинюк
Еге ж бо
Слідкуйте за рефлексами та стереотипами. І замислюйтеся звідки це взялося.2008.01.28 | ОРИШКА
В каждом есть плюсы и минусы. Ахметов создал рабочие места.
2008.01.28 | Мартинюк
Кирпа їх створив не менше.
Щодо Ахметова то йому в заслугу можна поставити лише те що частина заводів дійсно починала нарешті працювати, після того як закінчувався відстріл попередніх директорів ( в умовах постійного відстрілу директорів, заводи звісно не працювали і зарплати не виплачувалися).Однак прошу звернути увагу на сотні підприємсв які були просто закриті і продані на металолом. Оскільки це було достатньо давно то про це ми не памятаємо.
Кирпа створив достатньо багато робочих місць на будівництві доріг, вокзалів і т.п. З іншого боку Кирпа не втратив тих місць які були - адже погодьтеся - ви ніде не чули про закриті залізничні станції, пасажирські вокзали, розібрані колії магістральних доріг.
2008.01.28 | ОРИШКА
Да, конечно, конечно. А с другой стороны, говорите, не тянул?
Или это уже давно всем прощается? И желание задавить Майдан руцями с вотока - тоже фигня, потому что не вышло?2008.01.28 | Мартинюк
Кирпа не був лідером біло-голубих
Він виконував розпорядження тодішніх керівників держави. А на залізниці не можливо не виконувати накази і розпорядження - тоді ця залізниця просто перестане працювати.Якби він дуже вже би хотів це зробити, то тарнспортна блокада Заходу , яку затівали янучари не виялася такою невдалою.Я дуже добре памятаю момент коли поїзди з галичанами почали безпершкодно рухатися на Київ.
Інша річ , що якби Кирпу ( а не Януковича) висунули кандидатом від "кучмістів", то вибори 2004 напевно відбулися по іншому.Але Росія не захотіла такого дозволити - і програла. Але вона програла б і в разі висунення Кирпи.
2008.01.28 | Адвокат ...
Маєете рацію!!!
Кірпа був типовий "хахол". Але не мацькаль і не кацап. Том, мацькалі го й не схтіли. А потому,-- й убили.2008.01.28 | Адвокат ...
Це не хвіґня. Він тому б***ському ділу допомагав, чим міг.
І це ми усі пам`ятаємо.Яко й те, що він зробив доброго.
Як на мене, то варто си позбути мацькальського некрохвілійного менталітету: поки людина жива,-- в лайно ї!, як же здохла,-- "янґол во плоті".
Як навчимо сь віддавати належне Кірпі,-- станемо люди. Як не навчимо сь,-- будемо "казли, каториє мєшают нам жить!"
2008.01.28 | Sean
не зовсім танунах
Мартинюк пише:>
> Кирпу знищив бандиський режим, який...
...який Кирпа підтримував.
Иньшалла
2008.01.28 | Мартинюк
Кирпа був дисциплінований і лояльний чиновник
Який не обговорював розпорядження Президента Кучми і Премєра Януковича, а виконував. Бандитських ініціатив з боку Кирпи я ніколи не помічав. Його ініціативи - безплатний проїзд школярів в часі зимових канікул, пільги студентам, тобто нормальні речі які формують з цих дітей майбутню націю в сто раз ефективніше аніж мантри Тягнибока.Колись був на засіданні оргкомітету по відзначенню чергової річниці трагедії під Крутами. Від уряду був відряджений Кирпа. Він, послухавши фірмові ридання "просвітян" про те як все тяжко , як туди далеко добиратися і як мало грошей, зауважив що там саме проходить залізна дорога, є станція і запропонував надати три електрички для довезення киян туди і назад. Просвітмени офигіли та істерично похерили цю пропозицію на підставі того що кияни не захочуть туди поїхати. Пропозиції Кирпи про огролошення в пресі та ТВ, розклеку афіш та розсилку запрошеннь навіть не захотіли слухати. Далі Кирпа відмовчувався і лише з бридливим виразом на обличчі слухав подальший дурдом.
2008.01.28 | Sean
я цього не заперечую
думаю, пан не заперечуватиме, що у медалі є два боки2008.01.28 | Адвокат ...
От і добре!
Громадянському активітові варто бачити оби дві боки. А не тішити сь одним.2008.01.28 | Sean
коли директорія скинула Скоропадського
вони у пориві революційного ентузазізьму пересаджали і перестреляли багато старшин, у т.ч. з академією Генштабу за плечима, тільки за те, що вони служили у гетьмана. Так саме порозганяли професіоналів - службовців через недостатню революційність та/чи помилки в українській.Що було далі - відомо.
Так що я проти того, щоби вважати цього персонажа чи іншого гівнюком тільки через служіння за Кучми. Я за те, щоби пам'ятати про аверс і реверс.
2008.01.28 | Тестер
Можу тільки зауважити
що Мовчан рідкісний неваляшка, майже братик нашого преза на своєму рівні...2008.01.29 | Linx
Re: Кирпа був дисциплінований і лояльний чиновник
Мартинюк пише:> Який не обговорював розпорядження Президента Кучми і Премєра Януковича, а виконував. Бандитських ініціатив з боку Кирпи я ніколи не помічав. Його ініціативи - безплатний проїзд школярів в часі зимових канікул, пільги студентам, тобто нормальні речі які формують з цих дітей майбутню націю в сто раз ефективніше аніж мантри Тягнибока.
Скільки коштує перевезення дітей? десятки тисяч гривень
Скільки коштує лише один Майбах - мільйони!
Кирпа крав мільярдами, його родина, діти і онуки забезпечені на все своє життя. Нефіг ліпити з нього святошу!
> Колись був на засіданні оргкомітету по відзначенню чергової річниці трагедії під Крутами. Від уряду був відряджений Кирпа. Він, послухавши фірмові ридання "просвітян" про те як все тяжко , як туди далеко добиратися і як мало грошей, зауважив що там саме проходить залізна дорога, є станція і запропонував надати три електрички для довезення киян туди і назад. Просвітмени офигіли та істерично похерили цю пропозицію на підставі того що кияни не захочуть туди поїхати. Пропозиції Кирпи про огролошення в пресі та ТВ, розклеку афіш та розсилку запрошеннь навіть не захотіли слухати. Далі Кирпа відмовчувався і лише з бридливим виразом на обличчі слухав подальший дурдом.
2008.01.28 | Vyacheslav
Re: Від Танунаха й чую...
Мартинюк пише:> Говорити що Кирпа злодій є очевидною брехнею - надто багато
> Кирпу знищив бандиський режим, який з одного боку боявся розголошення Киропю подробиць розкрадання бюджету
Як це співвідноситься?
2008.01.28 | Адвокат ...
Підтримую!
Мартинюк пише:> Кирпа є одною з небагатьох конструктивних фігур кучмівської епохи.
Subj!
Кірпа був совком, був номєнклятурником, був крав, був двав вкрадене за для тего, аби Україна стала Уркаїною.
Але попри все те, він він встиг зробити багато чого корисного, на що у го наступників,-- й близько,-- ні духу, ні розуму, ні хваху, ні сумління не достало.
2008.01.28 | 123
Ви цей фільм бачили?
2008.01.28 | Мартинюк
Гадаю справа не в фільмі а в Кирпі.
Звичайно - знаю дуже багатьох залізничників - якби взяти в них інтервю, то дійсно би вийшли вельми зворушливі спогади та відгуки. Заплата і порядок на залізницях таки зіпсулися і більшість залізничників дійсно згадують часи Кирпи як щось хороше.2008.01.28 | 123
Фільм - це окрема справа
"Слєзліва ода" - як на мене, досить точна характеристика фільму. Хоч визнаємо кирпові позитиви, хоч ні. Фільм, як на мене, засолодкий навіть для Лєніна у відповідний часМартинюк пише:
> Звичайно - знаю дуже багатьох залізничників - якби взяти в них інтервю, то дійсно би вийшли вельми зворушливі спогади та відгуки. Заплата і порядок на залізницях таки зіпсулися і більшість залізничників дійсно згадують часи Кирпи як щось хороше.
2008.01.29 | tedir
Згоден 100%. Поділяю Вашу точку зору (-)