Міська влада Полтави погодила підвищення тарифів на проїзд
01/28/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Від сьогодні проїзд у полтавських маршрутних таксі підвищено з 75 копійок до 1 гривні. Пов’язано це з ростом ціни на пальне. Позаяк маршрутки належать до категорії додаткового транспорту, тарифи встановлюють самі власники, а міськвиконком лише погоджує.
Ось наприкінці минулого року міська влада і погодила розміри тарифів для автобусів, які працюють у звичайному режимі у сумі 1 гривні, для маршруток – 1 гривні 25 копійок. Однак, згідно з домовленістю між виконкомом та маршрутниками, ті обіцяли не підвищувати ціни до початку поточного року – і слова дотримали. Трохи збільшили тарифи лише зараз. Проїзд коштуватиме гривню, допоки голова облдержадміністрації своїм розпорядженням не затвердить тарифи, погоджені перед тим мерією. Так що незабаром маршрутки їздитимуть уже по 1 гривні 25 копійок.
Але навіть тоді полтавські маршрутні таксі залишатимуться в числі найдешевших. В інших обласних центрах тарифи досить давно сягають від 1 гривні 50 копійок до 2 гривень.
За матеріалом з офіційного сайту Полтавської міської ради.
Ось наприкінці минулого року міська влада і погодила розміри тарифів для автобусів, які працюють у звичайному режимі у сумі 1 гривні, для маршруток – 1 гривні 25 копійок. Однак, згідно з домовленістю між виконкомом та маршрутниками, ті обіцяли не підвищувати ціни до початку поточного року – і слова дотримали. Трохи збільшили тарифи лише зараз. Проїзд коштуватиме гривню, допоки голова облдержадміністрації своїм розпорядженням не затвердить тарифи, погоджені перед тим мерією. Так що незабаром маршрутки їздитимуть уже по 1 гривні 25 копійок.
Але навіть тоді полтавські маршрутні таксі залишатимуться в числі найдешевших. В інших обласних центрах тарифи досить давно сягають від 1 гривні 50 копійок до 2 гривень.
За матеріалом з офіційного сайту Полтавської міської ради.
Відповіді
2008.01.28 | lanka
Цим мають зайнятися правоохоронні органи.
Тарифи офіційно на даний момент НЕ ЗАТВЕРДЖЕНІ, тому перевізники зараз НЕЗАКОННО правлять за свої послуги підвищені (невідомо за якими розрахунками - їх теж потрібно перевірити) суми, тим самим збагачуючись за рахунок простих мешканців Полтави. І казочки про "домовленості" турботливої міськвлади та перевізників повинні зацікавити правоохоронні органи. А також податківців.Якість послуг від підвищення тарифів тим часом не покращується. Реальністю залишаються порушення перевізниками правил перевезення пасажирів та правил дорожнього руху.
2008.01.28 | Масенко
Re: Міська влада Полтави погодила підвищення тарифів на проїзд
Майдан-ІНФОРМ пише:> Від сьогодні проїзд у полтавських маршрутних таксі підвищено з 75 копійок до 1 гривні. Пов’язано це з ростом ціни на пальне. Позаяк маршрутки належать до категорії додаткового транспорту, тарифи встановлюють самі власники, а міськвиконком лише погоджує.
>
> Ось наприкінці минулого року міська влада і погодила розміри тарифів для автобусів, які працюють у звичайному режимі у сумі 1 гривні, для маршруток – 1 гривні 25 копійок. Однак, згідно з домовленістю між виконкомом та маршрутниками, ті обіцяли не підвищувати ціни до початку поточного року – і слова дотримали. Трохи збільшили тарифи лише зараз. Проїзд коштуватиме гривню, допоки голова облдержадміністрації своїм розпорядженням не затвердить тарифи, погоджені перед тим мерією. Так що незабаром маршрутки їздитимуть уже по 1 гривні 25 копійок.
>
> Але навіть тоді полтавські маршрутні таксі залишатимуться в числі найдешевших. В інших обласних центрах тарифи досить давно сягають від 1 гривні 50 копійок до 2 гривень.
>
> За матеріалом з офіційного сайту Полтавської міської ради.
Величина вартості проїзду Матковського не цікавить, оскільки він громадським транспортом ніколи не користувався - до під'їзду власного будинку його доставляє службове авто. Інший борець за справедливість - Олексій Гавриков - депутат міськради і голова Полтавського донедавна комуністичного правозахисту теж, на відміну від членів "Правозахисту" - літніх людей, яких він з Матковським використовує як памперси, тепер роз'їжджає на шикарному авто, оскільки часи, як і люди змінюються.
2008.01.28 | lanka
Re: Міська влада Полтави погодила підвищення тарифів на проїзд
Масенко пише:> Величина вартості проїзду Матковського не цікавить, оскільки він громадським транспортом ніколи не користувався - до під'їзду власного будинку його доставляє службове авто. Інший борець за справедливість - Олексій Гавриков - депутат міськради і голова Полтавського донедавна комуністичного правозахисту теж, на відміну від членів "Правозахисту" - літніх людей, яких він з Матковським використовує як памперси, тепер роз'їжджає на шикарному авто, оскільки часи, як і люди змінюються.
Так, напевно мера цікавлять лише відкати. Та ще - як би вдало пропіаритись. Як от - "згідно з домовленістю між виконкомом та маршрутниками, ті обіцяли не підвищувати ціни до початку поточного року – і слова дотримали. Трохи збільшили тарифи лише зараз. Проїзд коштуватиме гривню, допоки голова облдержадміністрації своїм розпорядженням не затвердить тарифи, погоджені перед тим мерією." Це справжні перли прес-служби!
2008.01.29 | Тарас Токар
До міської влади і ДАІ
Чув я коментарі від полтавців про підвищення вищезгаданих тарифів. На превеликий жаль, міська влада "тільки погоджує" підвищення тарифів, але не впорядковує діяльність цього виду транспорту. Водії щодня влаштовують перегони, їздять на червоне світло, блокують своїми шеренгами перехрестя - тим самим підвищують аварійність на дорогах міста. Влада, напевно, забула й про те, що раніше існували графіки, по яким їздив громадський транспорт. Його треба було вписувати у вимоги до маршрутників, вимагати і контролювати виконання. Зараз цього не робиться.Думаю, що новий начальник обласного ДАІ ліквідує частину порушень, викладених мною тут вище. Громадський контроль за роботою ДАІ існуватиме і далі - це я гарантую.
2008.01.30 | Ліберті
Локшина для полтавців
Майдан-ІНФОРМ пише:> Але навіть тоді полтавські маршрутні таксі залишатимуться в числі найдешевших. В інших обласних центрах тарифи досить давно сягають від 1 гривні 50 копійок до 2 гривень.
> За матеріалом з офіційного сайту Полтавської міської ради
Про найдешевший проїзд - це байки. Щоб проїхати через всю Полтаву, знадобиться максимум 30 хвилин. Це у години пік. Хто живе у Києві, наприклад, може уявити, яке Полтава компактне місто. Маршрутники зараз стільки заробляють, що їм не треба їздити цілий день! Вони вистраюються у черги і за день прокотяться лише кілька разів. В цьому і криється суть підвищення тарифів, адже полтавці мусять утримувати велику когорту маршрутчиків, які ліняться працювати. До того ж їздять вони лише за найприбутковішими маршрутами: По кільцю, і на Південний вокзал. Інші напрямки їх не цікавлять
2008.01.30 | Кузьма
Re: Абсолютна правда!
2008.02.01 | lanka
Re: Локшина для полтавців
Ліберті пише:> Майдан-ІНФОРМ пише:
>
> > Але навіть тоді полтавські маршрутні таксі залишатимуться в числі найдешевших. В інших обласних центрах тарифи досить давно сягають від 1 гривні 50 копійок до 2 гривень.
> > За матеріалом з офіційного сайту Полтавської міської ради
>
> Про найдешевший проїзд - це байки. Щоб проїхати через всю Полтаву, знадобиться максимум 30 хвилин. Це у години пік. Хто живе у Києві, наприклад, може уявити, яке Полтава компактне місто. Маршрутники зараз стільки заробляють, що їм не треба їздити цілий день! Вони вистраюються у черги і за день прокотяться лише кілька разів. В цьому і криється суть підвищення тарифів, адже полтавці мусять утримувати велику когорту маршрутчиків, які ліняться працювати. До того ж їздять вони лише за найприбутковішими маршрутами: По кільцю, і на Південний вокзал. Інші напрямки їх не цікавлять
Крім того, відстань між зупинками у Полтаві не така значна, як у великих містах. Максимум - це 1 км.