ДАІ збільшує розміри штрафів (тарифи)
02/04/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Міністерство внутрішніх справ ініціює низку змін до законодавства для покращення безпеки дорожнього руху.
Як передає кореспондент УНІАН, про це на прес-конференції повідомив начальник Департаменту ДАІ МВС України Сергій КОЛОМІЄЦЬ.
За його словами, відповідно до ініційованих змін збільшуються розміри штрафів за порушення у сфері безпеки дорожнього руху. Зокрема, в середньому штраф за правопорушення становитиме 85-100 грн.
Значно підвищується відповідальність за вчинення грубих порушень правил дорожнього руху. Зокрема, штраф за проїзд на забороняючий сигнал світлофора становитиме 170 грн., а за керування у нетверезому стані – 1360-1700 грн. або позбавлення права керування від 1 до 2 років.
С.КОЛОМІЄЦЬ наголосив, що МВС також ініціює впровадження і використання приладів автоматичної фотофіксації правопорушень для формування повноцінної доказової бази порушень правил дорожнього руху. Зокрема, один із таких приладів був продемонстрований журналістам сьогодні перед початком прес-конференції.
Також, за словами С.КОЛОМІЙЦЯ, запроваджується механізм контролю за систематичне порушення правил дорожнього руху шляхом нарахування штрафних балів, які будуть нараховуватися у порядку, встановленому Кодексом України про адміністративні правопорушення.
За його словами, якщо протягом року з дня вчинення правопорушення сума нарахованих штрафних балів дорівнює 30, особа, за рішенням суду, позбавляється права керування транспортним засобом. Облік нарахованих штрафних балів буде здійснюватися за допомогою спеціальної автоматизованої системи, яка повинна бути створена ДАІ. На початковому етапі облік буде забезпечуватися за допомогою талонів до посвідчення водія.
Крім цього, за словами С.КОЛОМІЙЦЯ, з метою спрощення порядку розгляду адміністративних матеріалів за фактами порушень правил пропонується надати повноваження щодо прийняття рішення про накладення адміністративних штрафів працівникам ДАІ на місці вчинення правопорушення. У разі незгоди правопорушника з рішенням працівника ДАІ матеріали направляються до суду.
Штраф буде сплачуватися до банківських установ, працівник ДАІ лише прийматиме рішення про його стягнення.
Джерело: УНІАН.
Як передає кореспондент УНІАН, про це на прес-конференції повідомив начальник Департаменту ДАІ МВС України Сергій КОЛОМІЄЦЬ.
За його словами, відповідно до ініційованих змін збільшуються розміри штрафів за порушення у сфері безпеки дорожнього руху. Зокрема, в середньому штраф за правопорушення становитиме 85-100 грн.
Значно підвищується відповідальність за вчинення грубих порушень правил дорожнього руху. Зокрема, штраф за проїзд на забороняючий сигнал світлофора становитиме 170 грн., а за керування у нетверезому стані – 1360-1700 грн. або позбавлення права керування від 1 до 2 років.
С.КОЛОМІЄЦЬ наголосив, що МВС також ініціює впровадження і використання приладів автоматичної фотофіксації правопорушень для формування повноцінної доказової бази порушень правил дорожнього руху. Зокрема, один із таких приладів був продемонстрований журналістам сьогодні перед початком прес-конференції.
Також, за словами С.КОЛОМІЙЦЯ, запроваджується механізм контролю за систематичне порушення правил дорожнього руху шляхом нарахування штрафних балів, які будуть нараховуватися у порядку, встановленому Кодексом України про адміністративні правопорушення.
За його словами, якщо протягом року з дня вчинення правопорушення сума нарахованих штрафних балів дорівнює 30, особа, за рішенням суду, позбавляється права керування транспортним засобом. Облік нарахованих штрафних балів буде здійснюватися за допомогою спеціальної автоматизованої системи, яка повинна бути створена ДАІ. На початковому етапі облік буде забезпечуватися за допомогою талонів до посвідчення водія.
Крім цього, за словами С.КОЛОМІЙЦЯ, з метою спрощення порядку розгляду адміністративних матеріалів за фактами порушень правил пропонується надати повноваження щодо прийняття рішення про накладення адміністративних штрафів працівникам ДАІ на місці вчинення правопорушення. У разі незгоди правопорушника з рішенням працівника ДАІ матеріали направляються до суду.
Штраф буде сплачуватися до банківських установ, працівник ДАІ лише прийматиме рішення про його стягнення.
Джерело: УНІАН.
Відповіді
2008.02.04 | padluka
Маловато будєт (с)
2008.02.04 | шкіпер
за красный свет совсем мало...
2008.02.04 | catko
як сказати
якщо за наглий проїзд саме на червоне - то мало.нажаль моя практика і практика знайомих свідчить що 99% відібраних прав по цьому пункту відбулась за проїзд (закінченя проїзду) на жовте або блимаюче зелене. довести нікому нічого неможливо - світла переключаються а технічно порушення не фіксується.
2008.02.04 | шкіпер
Re: як сказати
По идее надо такое решать в суде. Потому что, как я понимаю, на деле получается ваше слово против слова инспектора.2008.02.04 | catko
а в суді получається те саме
останній місяць чергові судді тупо штампують "забрати права" - приблизно 1-2 хв на одного водія - і навіть не хочуть в протокол вчитуватись і виправдань слухати. хто рипається - відсилають скаржитись.а на подвірї суду крутяться рєшали які за пару сотень баксів одразу організовують повернення прав взад.
викрутитись вдається тільки кваліфікованим юристам-адвокатам які одразу ще з моменту зипинки пресують ментів - і то не завжди.
2008.02.04 | ОРИШКА
Разогнать, новым дать хорошую зарплату, поставить в известность,
что пойманные с должностным преступлением (взятки)идут в тюрьму, поставить видеокамеры, пьяных за рулем и на посту сразу в тюрьму до суда - и процесс пойдет!2008.02.04 | catko
щоб гай не брав хабарів йому треба поставити зп
не менше 3-5 штук баксів в місяць. саме стільки зараз косить володар хвоста від зебри.2008.02.04 | Микола Гудкович
Не треба Re: щоб гай не брав хабарів йому треба поставити зп
catko пише:
> не менше 3-5 штук баксів в місяць. саме стільки зараз косить володар хвоста від зебри.
Так не можна рахувати… Мало хто скільки може накрасти — він мусить знати, що за хабар його чекає неминуче покарання, а доти — братиме, братиме та братиме.
2008.02.04 | catko
ви романтик
офіційна зарплата гая якщо не помиляюсь близько 1 тисячі грн.який придурок піде мерзнути на трасу за такі бабки?
та ще й щосекунди наражатись як не на злочинців так на кримінал за перевищення своїх повноважень?
в результаті гаями прийдуть працювати щось типу як наприходило працювати постовими - хлопці зі села з 3+ класами освіти.
2008.02.04 | Микола Гудкович
Я прагматик
catko пише:
> офіційна зарплата гая якщо не помиляюсь близько 1 тисячі грн.
Є люди, які мають ще меншу зарплатню, але чи красти — залишається свідомим особистим вибором.
> який придурок піде мерзнути на трасу за такі бабки?
Не знаю. Нехай звільняється або вимагає підвищення зарплати.
> та ще й щосекунди наражатись як не на злочинців так на кримінал за перевищення своїх повноважень?
Все, ви мене переконали — нехай звільняється негайно.
> в результаті гаями прийдуть працювати щось типу як наприходило працювати постовими - хлопці зі села з 3+ класами освіти.
Аби не крадії…
2008.02.04 | catko
штрафи фігня. а от що в нагрузку придумали(/)
http://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=8955Какие полномочия будут у ГАИ. За что будут начислять штрафные баллы. Анализ нового Закона
Пресс-служба Департамента ГАИ МВД Украины обнародовала основные положения "Законодавчих ініціатив щодо забезпечення безпеки дорожнього руху". Фактически речь идет о новом законопроекте, внесенном Президентом Виктором Ющенко №1061-5 от 11.01.2008 г., который предложат на рассмотрение депутатам.
ГАИ предлагает повысить штрафы в среднем до 85-100 грн, существенно увеличить штрафы за "грубые" нарушения. Например за проезд на "красный" будут взымать 170 грн, а за "нетрезвую" езду - 1360-1700 грн. или лишение права управления на 2 года.
Появляется законодательное поле использования фотокамер для фиксации нарушений, а их показаний, как доказательств нарушения. Кроме того, авто могут забрать в случае:
управления в состоянии алкогольного опьянения, без водительского удостоверения, без номерных знаков и талона ТО.
Ну и главное. Теперь решение о вынесения наказания будет принимать инспектор.
AUTO-Consulting проанализировал основные моменты законопроекта.
Появляется еще система штрафных балов, которые будут выставляться в дополнение к штрафу. По итогам года (с момента совершения нарушения), если водитель наберет 30 или больше баллов - он автоматически лишится прав на срок ...до 3-х лет.
Водителя могут наказать штрафом в срок до 3-х месяцев со дня совершения правонарушения (ранее было 2 месяца). Кроме того, на время экспертизы срок останавливается.
За какие нарушения будут присваивать штрафные баллы и в каком размере:
5 баллов получат за несоответствие норм отработанных газов, за "ремни" безопасности, за неисправные тормоза, рулевое, светотехнику(типу перегоріла в дорозі лампочка стопів) и т.п. (для транспорта используемого для перевозки людей такае нарушения потянут уже на 7 баллов). Нарушения водителями маршрутных такси нормативов для перевозки пассажиров. Превышение скорости более 20 км\ч, нарушения требований знаков и разметки, нарушение правил остановки и стоянки, ...парковки и порядка оплаты за нее(цікаво це як?), "пешеходный переход" и т.п. , "легкое" ДТП.
6 баллов Отсутствие полиса автостраховки (ОСАГО), отсутствие маршрутного листа или документов на груз, нарушения правил перевозки опасных грузов.
7 баллов Управление транспортными средствами без регистрации, без талона ТО, без номерного знака или если он установлен в неположенном месте, загрязнен или т.п.(типу в дорозі болотом забризкало - зупиняйся що 100 м. і мий) Нарушение водителями маршрутных такси правил остановки. Пользование мобильным телефоном во время движения,(а з гарнітурою теж не можна?)несанкционированное переоборудование световых сигналов, неправильное ими пользование.(всякі світлодіоди тютю? або забув поворотник виключити)
10 баллов Проезд на "красный", "перекресток", превышение скорости более 50 км\ч, нарушение правил приоритета для "Скорой помощи", служб пожарной охраны и т.д, нарушение правил стоянки, которые создали помехи в движении, ОТКАЗ ПЛАТИТЬ ЗА ПАРКОВКУ(кільчицька в києві тихо потирає руки - тепер просто гаішник зможе йти вздовж тротуару і косити бабло зі всіх в кого нема "спортлото" (так вже охрестили нові талончики за парковку в києві) під лобовим), самовольная усановка специального светового или звукового сигнала, проезд на запрещающий сигнал на ж\д перезде
11 баллов Повреждение имущества или нанесение вреда здоровью людей.
15 баллов Создание аварийной обстановки(за це зараз менти тупо косять права по тисячі в день по абсолютному бєспрєдєлу - фактів тисяча), невыполнения требования остановиться со стороны инспектора ГАИ,
21 балл Покинули место ДТП.
25 баллов Управление авто в состоянии алкогольного, наркотического опъянения или передача управления лицам в таком состоянии.
Вызывает удивление такое суровое наказание за отказ оплатить парковку (10 баллов), на фоне 6 баллов за нарушение перевозки опасных грузов, или 7 баллов за управление авто без регистрации или номерного знака. Мы прикинули, что набрать 30 баллов за год очень легко. Достаточно непристегнуть ремни безопасности, поговорить по мобильнику за рулем, один раз превысить скорость и поругаться с парковщиком. Итого 32 балла и до свидания права. У тех, кто попадет в ДТП и останется ждать ГАИ, возможности пререкаться с парковщиком уже не будет.
Любопытно, что прав у водителей пока больше не стало. Им сохранят лишь возможность обжаловать действия инспектора в суде.
Подобные полномочия у инспекторов ГАИ уже были в 90-х годах, но законодатели сами решили, что они не способствуют эфективной борьбе с нарушителями Правил Дорожного Движения. Было ликвидировано право забирать автомобиль, ссылаясь на то, что это частная собственность. ГАИ лишилась права снимать номерные знаки по той же причине. Исчезли полномочия забирать права (сейчас они почему-то опять воскресли).
Практически все эти нововведения уже были в арсенале инспекторов ГАИ (кроме фотокамер). Сейчас предлагается реанимировать старые права и дать больше полномочий рядовым сотрудникам.
--------
так отож - немає жодного запобіжника щоб водій міг захиститись від безпрєдєльщика мента - фактично тепер сума відмазки з 10 грн стане 100 грн які підуть ментам в кишеню.
2008.02.04 | ОРИШКА
В течение пары месяцев менты должны ловить товарищей на "живца"
и повышвыривать берущих И сделать просто - в Крым на проверку подсадных уток послать из Львова и наоборот2008.02.04 | catko
"свежо преданиє та веріцца з трудом" нічого не вийде
накажуть показово кількох неугодних і все.при діючій ментовській системі рядовий гаішник платить 5 штук баксів тільки для того щоб тим рядовим стати і дістати право на полосату палку.
начальник райдаі вже за призначення платить від 50 штук баксів.
після виходу в поле гаїв їх начальство обкладає податком в енну кількість десятків баксів в день бо вступний внесок відбивати треба.
крім того кожен начальник має забезпечити собі квартирку-машинку та своїх дітей - а на зарплату не розженешся. рядовим теж треба жити і бабло відбивати.
хто в курсі - звичайні менти гаїв ненавидять не менше ніж гаїв ненавидять рядові водії - і саме за цю баблодоступність.
мені впадло рахувати скільки менти відгребуть зараз але до 2004 року я виходив на суму близько 10 лімонів баксів в місяць що йдуть наверх тільки від штрафів в кулачок і 100 лімонів в рік за призначення посад. якщо сюди додати реєстрацію-техогляд-видачу-прав то набігає дечь пів мільярда баксів в рік - і це при 10 грн неофіційного штрафу. при 100 грн вийде вже пару мільярдів.
за таке бабло можна армію рокремо взятої країни європейської країни озброїти і утримувати - так що ту машину ніхто не поборе а якщо поборе то поступовими реформами років за 20-30.
2008.02.04 | Свiдомий
Ги! А це рiшення!
catko пише:> за таке бабло можна армію рокремо взятої країни європейської країни озброїти і утримувати - так що ту машину ніхто не поборе а якщо поборе то поступовими реформами років за 20-30.
Скидаємося, озброюємо якiйсь країнi армiю i ведемо її на українських хабарних даїшникiв!
2008.02.04 | ОРИШКА
Пока не будет закона о соразмерности доходов и расходов...
Вам не кажется, что такой закон должн быть нумером один, а потом от него и плясать7 Вроде бы, должен быть ниточкой Ариадны имхо2008.02.04 | catko
так отож
2008.02.04 | шкіпер
Re: штрафи фігня. а от що в нагрузку придумали(/)
Вот баллы действительно фигня (в отличии от штрафов). Во-первых удивляют своей не пропорциональностью, во-вторых при таких значениях 30 баллов - очень низкая планка.2008.02.04 | catko
так і я про то. картина маслом. я при такій картині жити не хочу
- інспектор бла-бла-бла. ви порушили ххх пункт ххх правил. - проїзд на забороняючий сигнал світлофора. ваші документи.- будьласка але я нічого не порушував. я вїхав на перехрестя на блимаючий зелений і згідно правил мусив завершити рух на будь-який сиигнал...
- будете оскаржувати в суді якщо побажаєте. а поки що складемо протокол. крім того згідно нового закону ваше порушення карається 15 балів.
рука гая тягнеться авторучкою до талона щоб вписати порушення.
- а може не треба...
рука водія автоматично тягнеться за 100 грн.
гай кривиться.
- о так у вас вже 15 балів є. значить від сьогодні будете позбавлені прав на 3 роки.
рука водія полишає 100 грн і тягнеться за 100 баксів які зникають під непочатим бланком протоколу.
- добре. будучи наділений правом самостійно вирішувати ступінь провини водія то думаю що дійсно можна обмежитись усним попередженням. щасливої дороги і будьте обережні.
2008.02.04 | ОРИШКА
За эту фигню ктой-то деньги получает! Углеробы от ума, мля..
2008.02.04 | Свiдомий
По-перше - штафи замалi, по-друге - не факт, що зРада проголосує
2008.02.04 | catko
10% від середньої зарплати - це замалі? ню-ню.
2008.02.04 | Микола Гудкович
Не треба штрафів! Вилучати права на різні терміни, та й годі
2008.02.04 | catko
одразу видно пішохода що з гаями не стикався
те що ви пропонуєте аналогічно що наприклад одразу автоматично відбирати в юриста ліцензію на практику на різні терміни при поступлені будь-якої скарги на нього в раду юстиції.не треба з водіїв робити злобних тварєй - більшість з них водінням має єдиний спосіб на хліб заробити або добратись з дому на роботу і навпаки.