Президент вимагає оперативності у розгляді звернень громадян
02/07/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Діалог влади та громадян має бути якісно вдосконалений. На цьому Президент України Віктор Ющенко наголосив сьогодні під час наради з головами держадміністрацій, на якій обговорювався стан розгляду звернень громадян, що надійшли до органів державної влади. «Ми добре розуміємо, що мова йде про конституційні права громадян, що виконавча влада, органи місцевого самоврядування повинні на високому рівні забезпечити цей діалог, реакцію на ці звернення і повну ефективну відповідь на негаразди, які зустрічаються в житті наших людей», – сказав Президент.
Відкриваючи нараду, Глава держави повідомив, що у 2007 році до місцевих органів державної влади та місцевого самоврядування звернулись 4 млн. 462 тис. громадян.
Майже 100 тисяч звернень надійшли до Президента України. Він відзначив, що існує тенденція до зменшення кількості звернень на ім’я Президента. У 2007 році їх надійшло на 23,2 тис. (19,6%) менше, ніж за аналогічний період 2006 року (118,4 тис.).
За його словами, за минулі роки найбільше звернень до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло від жителів Київської, Львівської, Житомирської областей. На ім'я Президента – від жителів Києва, Донецької та Дніпропетровської областей. Із розрахунку на 100 тис. населення найчастіше до Президента зверталися жителі Києва, Київської, Одеської, Житомирської та Харківської областей.
Віктор Ющенко підкреслив, що зростає кількість повторних звернень. «Найбільший відсоток повторних звернень громадян до місцевих виконавчих органів влади та органів місцевого самоврядування в Київській області –3,3%, Чернігівській, Запорізькій, Дніпропетровській областях – по 1,9%, Крим – 1,7%», – сказав В. Ющенко. На його думку, повторна кількість звернень говорить про те, що органи влади «недопрацювали, не вчинили достатніх вичерпних дій, щоб проблема була знята з порядку денного».
Щодо громадян, які звертаються за допомогою, то, за словами Глави держави, більше третини всіх звернень – від соціально незахищених верств населення. Протягом 2007 року від таких громадян до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло понад 1 млн. 659 тис. звернень. Серед них: від пенсіонерів, ветеранів та інвалідів праці – 1,1 млн. звернень, або 2 401 звернення на 100 тисяч населення (25,1 % від загальної кількості проти 26,0 % у 2006 році); від інвалідів, учасників війни та бойових дій – 376,5 тис., або 807 звернень на 100 тисяч населення (8,5 % від загальної кількості проти 8,9 % у 2006 році); від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 161,5 тис., або 346 звернень на 100 тисяч населення (3,6 % від загальної кількості проти 3,9 % у 2006 році). Їхня частка у загальній кількості звернень на усіх рівнях складає понад третину (35–37%). На ім’я Президента у 2007 році від найменш соціально захищених категорій громадян надійшло 33,6 тисячі звернень.
Віктор Ющенко наголосив, що його першочергова вимога до керівників облдержадміністрацій – налагодити продуктивний і систематичний особистий прийом заявників, особливо з найбільш уразливих верств населення (матерів-героїнь, інвалідів, ветеранів тощо).
«Я наполягаю, щоб влада особисто вела діалог із громадою, із людьми, які мають ту чи іншу проблему», – сказав Президент. Він повідомив, що Секретаріатом Президента України зафіксовано порушення графіків особистого прийому громадян посадовими особами у 9 областях України, зокрема, у Закарпатській, Кіровоградській, Львівській, Миколаївській, Сумській, Тернопільській, Херсонській, Хмельницькій, Чернігівській.
«Графік особистих прийомів Київської міської державної адміністрації взагалі не передбачає прийом громадян Головою КМДА. Я просив би швидко відреагувати на ці речі», – наголосив Віктор Ющенко.
Президент також підкреслив, що вимагає оперативності у розгляді звернень. «Реакція влади має бути вчасною і відчутною. Вимагаю від вас чітко дотримуватися строків, передбачених чинним законодавством на розгляд скарг і пропозицій громадян», – сказав він.
«Я просив би, щоб максимальна більшість відповідей на скарги була підписана вами особисто. Це забезпечує правильне відчуття того, що влада щиро поважає цей діалог», – також підкреслив Глава держави.
Окремо В. Ющенко звернув увагу, що у кожному третьому зверненні до Президента – незадоволення правоохоронними органами, забезпеченням законності та правопорядку. Громадяни, за його словами, по суті, шукають захисту від органів, які повинні їх захищати. «Громадяни у своїх зверненнях найчастіше оскаржували судові рішення – кожне восьме звернення, направлене до Президента, скаржилися на неправомірні дії працівників прокуратури та міліції – кожне десяте звернення. Я вимагаю від служб і відомств, які представляють ці органи, адресної реакції, зміни порядку роботи із зверненнями громадян, підвищення особистої відповідальності у цьому напрямку», – наголосив Глава держави. За словами Президента, кожне десяте звернення стосується неправомірних дій суддів. «Така тенденція вказує на гостру потребу проведення судової реформи, посилення відповідальності суддів, зокрема, через запровадження незалежної системи контролю за здійсненням судочинства», – підкреслив В. Ющенко.
Президент також звернув увагу, що кожне п’яте звернення стосується житлових проблем, починаючи від забезпечення тепло- і водопостачанням, ремонту житла тощо. Також останнім часом проблемою загальнодержавного значення стало припинення будівництва житлових об’єктів і поширення масштабних житлових афер, про що свідчать численні звернення. За словами В. Ющенка, це – критичний сигнал до негайного втручання щодо захисту прав ошуканих людей і недопущення подібних ситуацій («Київвисотбуд», «Еліта-Центр», «ГаличинаБуд», «УкрАзіяБуд»). «Нам потрібні дієві механізми для запобігання таким ситуаціям, і ці механізми повинні бути запропоновані і застосовані владою якнайшвидше», – сказав Глава держави. Гострота житлової проблеми вказує на нагальну потребу реалізувати ініціативу з будівництва доступного житла, переконаний В. Ющенко.
На думку Президента, сьогодні стоїть завдання запровадити новий формат розгляду звернень громадян. Зокрема, йдеться про розширення кількості «гарячих» ліній і створення окремих сторінок на Інтернет-сайтах місцевих органів виконавчої влади.
Віктор Ющенко повідомив, що за результатами наради має намір підписати окремий указ, який дозволить вдосконалити організацію роботи із зверненнями громадян і запровадити нові інструменти моніторингу та контролю. «Я буду надзвичайно задоволений, якщо ми сьогоднішнє засідання завершимо підписанням указу, який приведе деяких людей до відсторонення від займаної посади, а в організації цієї роботи змістить акценти до підвищення відповідальності», – сказав Президент.
Джерело: прес-служба Президента
Відкриваючи нараду, Глава держави повідомив, що у 2007 році до місцевих органів державної влади та місцевого самоврядування звернулись 4 млн. 462 тис. громадян.
Майже 100 тисяч звернень надійшли до Президента України. Він відзначив, що існує тенденція до зменшення кількості звернень на ім’я Президента. У 2007 році їх надійшло на 23,2 тис. (19,6%) менше, ніж за аналогічний період 2006 року (118,4 тис.).
За його словами, за минулі роки найбільше звернень до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло від жителів Київської, Львівської, Житомирської областей. На ім'я Президента – від жителів Києва, Донецької та Дніпропетровської областей. Із розрахунку на 100 тис. населення найчастіше до Президента зверталися жителі Києва, Київської, Одеської, Житомирської та Харківської областей.
Віктор Ющенко підкреслив, що зростає кількість повторних звернень. «Найбільший відсоток повторних звернень громадян до місцевих виконавчих органів влади та органів місцевого самоврядування в Київській області –3,3%, Чернігівській, Запорізькій, Дніпропетровській областях – по 1,9%, Крим – 1,7%», – сказав В. Ющенко. На його думку, повторна кількість звернень говорить про те, що органи влади «недопрацювали, не вчинили достатніх вичерпних дій, щоб проблема була знята з порядку денного».
Щодо громадян, які звертаються за допомогою, то, за словами Глави держави, більше третини всіх звернень – від соціально незахищених верств населення. Протягом 2007 року від таких громадян до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування надійшло понад 1 млн. 659 тис. звернень. Серед них: від пенсіонерів, ветеранів та інвалідів праці – 1,1 млн. звернень, або 2 401 звернення на 100 тисяч населення (25,1 % від загальної кількості проти 26,0 % у 2006 році); від інвалідів, учасників війни та бойових дій – 376,5 тис., або 807 звернень на 100 тисяч населення (8,5 % від загальної кількості проти 8,9 % у 2006 році); від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 161,5 тис., або 346 звернень на 100 тисяч населення (3,6 % від загальної кількості проти 3,9 % у 2006 році). Їхня частка у загальній кількості звернень на усіх рівнях складає понад третину (35–37%). На ім’я Президента у 2007 році від найменш соціально захищених категорій громадян надійшло 33,6 тисячі звернень.
Віктор Ющенко наголосив, що його першочергова вимога до керівників облдержадміністрацій – налагодити продуктивний і систематичний особистий прийом заявників, особливо з найбільш уразливих верств населення (матерів-героїнь, інвалідів, ветеранів тощо).
«Я наполягаю, щоб влада особисто вела діалог із громадою, із людьми, які мають ту чи іншу проблему», – сказав Президент. Він повідомив, що Секретаріатом Президента України зафіксовано порушення графіків особистого прийому громадян посадовими особами у 9 областях України, зокрема, у Закарпатській, Кіровоградській, Львівській, Миколаївській, Сумській, Тернопільській, Херсонській, Хмельницькій, Чернігівській.
«Графік особистих прийомів Київської міської державної адміністрації взагалі не передбачає прийом громадян Головою КМДА. Я просив би швидко відреагувати на ці речі», – наголосив Віктор Ющенко.
Президент також підкреслив, що вимагає оперативності у розгляді звернень. «Реакція влади має бути вчасною і відчутною. Вимагаю від вас чітко дотримуватися строків, передбачених чинним законодавством на розгляд скарг і пропозицій громадян», – сказав він.
«Я просив би, щоб максимальна більшість відповідей на скарги була підписана вами особисто. Це забезпечує правильне відчуття того, що влада щиро поважає цей діалог», – також підкреслив Глава держави.
Окремо В. Ющенко звернув увагу, що у кожному третьому зверненні до Президента – незадоволення правоохоронними органами, забезпеченням законності та правопорядку. Громадяни, за його словами, по суті, шукають захисту від органів, які повинні їх захищати. «Громадяни у своїх зверненнях найчастіше оскаржували судові рішення – кожне восьме звернення, направлене до Президента, скаржилися на неправомірні дії працівників прокуратури та міліції – кожне десяте звернення. Я вимагаю від служб і відомств, які представляють ці органи, адресної реакції, зміни порядку роботи із зверненнями громадян, підвищення особистої відповідальності у цьому напрямку», – наголосив Глава держави. За словами Президента, кожне десяте звернення стосується неправомірних дій суддів. «Така тенденція вказує на гостру потребу проведення судової реформи, посилення відповідальності суддів, зокрема, через запровадження незалежної системи контролю за здійсненням судочинства», – підкреслив В. Ющенко.
Президент також звернув увагу, що кожне п’яте звернення стосується житлових проблем, починаючи від забезпечення тепло- і водопостачанням, ремонту житла тощо. Також останнім часом проблемою загальнодержавного значення стало припинення будівництва житлових об’єктів і поширення масштабних житлових афер, про що свідчать численні звернення. За словами В. Ющенка, це – критичний сигнал до негайного втручання щодо захисту прав ошуканих людей і недопущення подібних ситуацій («Київвисотбуд», «Еліта-Центр», «ГаличинаБуд», «УкрАзіяБуд»). «Нам потрібні дієві механізми для запобігання таким ситуаціям, і ці механізми повинні бути запропоновані і застосовані владою якнайшвидше», – сказав Глава держави. Гострота житлової проблеми вказує на нагальну потребу реалізувати ініціативу з будівництва доступного житла, переконаний В. Ющенко.
На думку Президента, сьогодні стоїть завдання запровадити новий формат розгляду звернень громадян. Зокрема, йдеться про розширення кількості «гарячих» ліній і створення окремих сторінок на Інтернет-сайтах місцевих органів виконавчої влади.
Віктор Ющенко повідомив, що за результатами наради має намір підписати окремий указ, який дозволить вдосконалити організацію роботи із зверненнями громадян і запровадити нові інструменти моніторингу та контролю. «Я буду надзвичайно задоволений, якщо ми сьогоднішнє засідання завершимо підписанням указу, який приведе деяких людей до відсторонення від займаної посади, а в організації цієї роботи змістить акценти до підвищення відповідальності», – сказав Президент.
Джерело: прес-служба Президента
Відповіді
2008.02.09 | Київщина громада!
Бардак в Київській Держ Адміністрації
В Київській області Губернатор Улянченко давно вже без влади.Всі кадрові призначення перетянув на себе БЮТ.Ще в тому році ,рішенням сесії рада області на чолі з БЮТ про передачу комунальнох власності на баланс РАДИ та під колпаком "авторитета" Осики ,Майбожинко робить в Київській області, що заманеця - починаючи від земельних ,закінчуючи кадровими питаннями без погодження з Обл держ адміністраціею. Підписуючи контракти з усіма керівниками комунальних закладів Обл ради, без конкурсів на ваканчію ! СТАВЛЯЧИ КОГО ПОПАЛО за згодую Майбоженка чере заступників ! Ці призначення нагадують більш прислівья "бабло побеждает зло" А відповідальність нести повинна адміністрація! Зараз в Київ.обл. начальники обласних управлінь нічого не вирішують ! Постійні конфлікти іж заступниками ради і Обл.адміністрації. Бардак якій за ради влади і посади ніби не баче Губернатор Улянченко!!! Призидент Ющенко ще говорить про звернення громадян! Невже бардак триватиме в цій державі вічно!! Згадуються слова одного з великих політиків 20-го століття " Політик або керівник який не тримае свого слова -немае майбутьного ".2008.02.09 | sama
А от були у нас приймальні Президента в кожній області. І шо?
2008.02.09 | Sean
він мав би розпочати з себе
2008.02.09 | Безробітний
Да що Ви такоє кажете???? Президент зайнят..Зайнят, розумієте???
75-річний ювілей голодомору на носі, А Ви зі своїми зверненнями...Громадянине Шон, не треба видавати заплату на власних штанях за гаплик української державності.
2008.02.09 | Sean
Знайшли б Ви роботу
бо від сидіння без роботи, кажуть, буває геморой.2008.02.09 | Iryna_
Re: Президент вимагає оперативності у розгляді звернень громадян
одержали звіт про те, як в Секретаріат Президента носили оце:http://blogs.pravda.com.ua/authors/lutsenko/
Якщо коротко, послали подалі - ну йдіть голодуйте якщо хочете
А зробити нічого не можна
Будуть пересилати листи по новому колу до тієї самої КМДА (яка відкрито підтримує злочинну забудову і продовжує писати відписки - навіть на звернення депутата Уколова дали порожню відписку)
і до прокуратури, яка написала прямо "що вона нічого не може зробити"
Разом з листом був поданий комплект попередніх відписок з КМДА
http://www.klov.org.ua/documents/KMV/Lysty/2008_01_15_KMDA.pdf
(це відповідь на питання, як КМДА збирається компенсовувати шкоду від будівництва (статутний фонд забудовника - десь 10 тис. грн., розмір збитків від будівництва - мінімум 300 млн. грн. без врахування шкоди для будівлі МВС та якщо не буде жертв) - тобто ніяк не збирається)
та лист прокуратури м. Києва (короткий зміст - документи забудови незаконні, але ми дали вказівку розслідувати діяльність мешканців з перешкоджання забудові) - а більше нічого зробити не можемо
http://www.klov.org.ua/documents/Prokuratura/2007_12_26_ProkuraturaKieva.pdf
Заплановане руйнування мінімум 4 будинків забудовниками і виселення на вулицю (з ризиком для життя) більше 200 сімей - за словами працівника приймальні - це не привід для термінового втручання
19.02 - вже куплене забудовником засідання Господарського суду (Господарський суд вже продемонстрував свою позицію, протягом місяця не надвилаючи в прокуратуру свою ухвалу - тоді як в забудовника (яким чином?) вона була вже через кілька днів після винесення; і відмовившись включити представника мешканців до справи як третю особу (щоб бува апеляцію не подав)).
Фактично послали в дуже гострій ситуації, це вже мінімум 10 лист - на всі попередні вони ж одержували ті ж порожні відписки з інстанцій і ніяких заходів, зокрема, до КМДА, не вживали.
В цілому за словами делегації склалось сильне враження, що працівник приймальні в темі і нагорі вже прийняте рішення не заважати руйнуванню наших будинків.
Ну ще порекомендували спробувати записатись на прийом до заступника Балоги (записують 7 осіб на тиждень, прийом через 2 тижні) - підемо у вівторок чергувати в ніч під приймальнею
Ну добре - ми за 500 метрів від тієї приймальні, а що робити людям з трохи більш далеких місць
2008.02.10 | BIO
Re: Президент вимагає оперативності у розгляді звернень громадян
Банкова споруда має бути зруйнована толокоюна ії місці буде Курган Гії. КМДА. Мда.
2008.02.10 | Кінцевий
Re: Президент вимагає оперативності у розгляді звернень громадян
Як на практиці працюють зі Зверненнями, які розумні дають відповіді численні працівники Секретаріату Президента, якій правий рівень цих відповідей див. http://www.ukrnauka.org.ua/news.htmДо речі, зверталися науковці. Підписали. І що в відповідь на правовову аргументацію? Отож! Збільшили статистику імітації спілкування піплу з Гарантом. Ось оце й є розуміння ДЕМОКРАТІЇ людиною, яка не в змозі налагодити працю своїх підлеглих, що буде коштувати державі в 2008 р. - 1,5 млрд. гривень.