У Верховній Раді можна скоювати злочини?
02/07/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Принаймні Генеральну прокуратуру, схоже, це навряд чи зацікавить.
Як ми повідомляли (http://maidanua.org/static/mai/1200654546.html), 18 січня 2008 року майданівець звернувся до Служби безпеки України з заявою щодо порушення кримінальної справи з приводу "блокування" громадянами-депутатами роботи Верховної Ради України.
Як і передбачалося, СБУ, у повній відповідности до Кримінально-процесуального кодексу, направила заяву до Генеральної прокуратури для прийняття рішення.
Відповідно до КПК, ГПУ мала вибір:
1) порушити кримінальну справу;
2) відмовити в порушенні кримінальної справи;
3) направити заяву або повідомлення за належністю.
Винахідлива ГПУ винайшла четвертий варіант, втілення якого ми демонструємо тут в усій первинній красі. "Органи прокуратури не уповноважені здійснювати нагляд за додержанням законности у діяльности Верховної Ради України".
Щоправда, ГПУ при тому геть "забула" про Кримінально-процесуальний кодекс, при тому не пояснивши, який стосунок до "нагляду" має передбачений Кодексом обов'язок розглянути заяву про злочин і прийняти (постановою) одне з трьох можливих рішень.
Сподіваємося, що тепер про цей обов'язок Генеральній прокуратурі нагадає Окружний адміністративний суд м.Києва, куди майданівець звертається з позовом про визнання бездіяльности ГПУ протиправною.
P.S. Нез'ясованим залишається також запитання про ще одну бездіяльність - бездіяльність тих, кого "блокування" мало б стосуватися найперше - фракцій "демократичної коаліції". Ліньки? Страшно? Не цікаво? По цимбалах?
Як ми повідомляли (http://maidanua.org/static/mai/1200654546.html), 18 січня 2008 року майданівець звернувся до Служби безпеки України з заявою щодо порушення кримінальної справи з приводу "блокування" громадянами-депутатами роботи Верховної Ради України.
Як і передбачалося, СБУ, у повній відповідности до Кримінально-процесуального кодексу, направила заяву до Генеральної прокуратури для прийняття рішення.
Відповідно до КПК, ГПУ мала вибір:
1) порушити кримінальну справу;
2) відмовити в порушенні кримінальної справи;
3) направити заяву або повідомлення за належністю.
Винахідлива ГПУ винайшла четвертий варіант, втілення якого ми демонструємо тут в усій первинній красі. "Органи прокуратури не уповноважені здійснювати нагляд за додержанням законности у діяльности Верховної Ради України".
Щоправда, ГПУ при тому геть "забула" про Кримінально-процесуальний кодекс, при тому не пояснивши, який стосунок до "нагляду" має передбачений Кодексом обов'язок розглянути заяву про злочин і прийняти (постановою) одне з трьох можливих рішень.
Сподіваємося, що тепер про цей обов'язок Генеральній прокуратурі нагадає Окружний адміністративний суд м.Києва, куди майданівець звертається з позовом про визнання бездіяльности ГПУ протиправною.
P.S. Нез'ясованим залишається також запитання про ще одну бездіяльність - бездіяльність тих, кого "блокування" мало б стосуватися найперше - фракцій "демократичної коаліції". Ліньки? Страшно? Не цікаво? По цимбалах?
Відповіді
2008.02.08 | 654
Re: У Верховній Раді можна скоювати злочини?
Давно ясно, прокурорів траба міняти, починаючи з генерального2008.02.08 | Д-р
Re: У Верховній Раді можна скоювати злочини?
Принаймні, я хотів би запитати депутатів ПР, які так ратують за розгляд бійки Луценка з Черновецьким: хіба бійки у Верховній Раді не підпадають під такий самий розгляд? Чи "недоторканність" депутатів дозволяє їм скоювати злочини? Враження таке, що пани депутати саме так і вважають.