то які будуть думки про раціональність Юліної поїздки?
02/21/2008 | floppytoppy
я так розумію, ніяких переговорів по газу у неї не вийшло. разом з тим, мені неясно - навіщо вона взагалі туди їхала. адже, як мені здається, їй вигідніше було б сидіти вдома, всім своїм виглядом показуючи - "я могла, а несуни не дали", і далі собі набирати рейтинг в ролі жертви президента.
натомість вона з величезними ускладненнями туди їде, і тим самим розписується в неспроможності щось вирішити. а це вже сприймається "мені дали, але я не змогла".
хтось може пояснити, чому вона опинилася в такій ситуації? я думаю, без якихось чітких перпектив вона б на такий ризик не пішла. то які будуть міркування з цього приводу? сама погано розрахувала, чи її хтось спритно наїбав, до останнього моменту щось гарантуючи? чи, може, існує якась інша причина? чи, може, я щось не врахував, і їй її нинішнє становище більш вигідне, ніж "я могла, а несуни не дали"?
натомість вона з величезними ускладненнями туди їде, і тим самим розписується в неспроможності щось вирішити. а це вже сприймається "мені дали, але я не змогла".
хтось може пояснити, чому вона опинилася в такій ситуації? я думаю, без якихось чітких перпектив вона б на такий ризик не пішла. то які будуть міркування з цього приводу? сама погано розрахувала, чи її хтось спритно наїбав, до останнього моменту щось гарантуючи? чи, може, існує якась інша причина? чи, може, я щось не врахував, і їй її нинішнє становище більш вигідне, ніж "я могла, а несуни не дали"?
Відповіді
2008.02.21 | Предсказамус
Хреновые мысли.
floppytoppy пише:> хтось може пояснити, чому вона опинилася в такій ситуації?
Отсутствие работоспособной команды. Общая беда всех украинских политиков, но у них ситуация полегче.
> я думаю, без якихось чітких перпектив вона б на такий ризик не пішла. то які будуть міркування з цього приводу? сама погано розрахувала, чи її хтось спритно наїбав, до останнього моменту щось гарантуючи? чи, може, існує якась інша причина? чи, може, я щось не врахував, і їй її нинішнє становище більш вигідне, ніж "я могла, а несуни не дали"?
Все перечисленные причины понемногу, плюс то, что я сказал выше.
2008.02.21 | Shooter
Добре питання
floppytoppy пише:> я так розумію, ніяких переговорів по газу у неї не вийшло. разом з тим, мені неясно - навіщо вона взагалі туди їхала.
Ну як це навіщо?
Дати душещіпатєлньоє інтерв'ю Вєдомостям, повєдать міру про молодого перспективного політика Женю Тимошенко та посидіти біля каміна Путіна.
А в решті Ви праві: угоду по газу так чи інакше доводити до пуття будуть Нафтогаз та Газпром. Знову ж таки, виходячи з банальних реалій та небажання будь-кого в українській владі погоджуватися на підвищення ціни на імпортований газ, можливості для маневру - сильно обмежені.
2008.02.21 | Tatarchuk
я б на її місці... (с), (привіт SpokusXalepniy)
... теж поїхав би. Якщо були якісь шанси, то варто спробувати. А що скажуть - то друге місце, думаю з цим проблем не буде і на це команда БЮТ якраз непогано заточена.Так що за попиткунепитку ріспект
2008.02.21 | Shooter
Гм....Вам мало?
Інтерв'ю Вєдомостям читали? Рекомендую.Tatarchuk пише:
> що скажуть - то друге місце, думаю з цим проблем не буде і на це команда БЮТ якраз непогано заточена.
Звісно. Винуватим так чи інакше буде оголошено Балогу - в даний момент він в нас "злий дємон" .
2008.02.21 | SpokusXalepniy
Я б на її місці...
...якщо вже прийняв (на грудь ) таку тактику, такий варіант поведінки з ЮЩЕНКО, який ми спостерігаємо останні два місяці... то я б вівся в Москві саме так, як вона. Точніше - про щоб я не вів переговори - "Ющенко наш рулєвой!".Навіть, якщо б мені вдалося домовитись про негайне руйнування РУЕ і одночасно залишити ціну на газ на рівні 2007.
Але це ж надо мати таку волю, щоб з такою харизмою... тримати себе в руках.
Тобто, про що я (Юля) кажу. Ви всі не знаєте про що ми там в Москві домовлялись і з їхнім прем'єром, і біля каміну. Судити, будь ласка, по моїм подальшим ДІЯМ ! (тобто, слідкуйте за руками )
2008.02.21 | floppytoppy
Re: Я б на її місці...
інакше кажучи, ви вважаєте, що вона домовлялася про щось, але невідомо, про що саме, і з яким результатом? причому отримана вигода від поїздки виявилася більшою за ціну її газового провалу?це, безумовно, не неможливе припущення, але хотілося б почути варіанти щодо того, про що, власне, там йшла мова.
2008.02.21 | ОРИШКА
Почути хотілося б від неї. І на тлі документів.
І з деталями - хто, де, як і за що про.рав (?) газенваген2008.02.21 | floppytoppy
зараз це для неї буде нераціонально
думаю, тема вспливьот в момент виборів. я думаю, несунам і гаранту здорово влєтіт. припускаю, що юля вже розглядає можливість на наступних виборах не лише йти окремо від нсну, але й взагалі їх мочить по повній програмі. думаю, що возня навколо гарту може бути з цим пов²язана. як не повністю, то хоча б частково.2008.02.21 | ОРИШКА
Нераціонально буде, якщо вона зараз не скаже.
Ми можемо не зрозуміти2008.02.21 | floppytoppy
якщо вона ніяких змін вибить нє смогла, то
якщо вона ніяких змін вибить нє смогла, то різать правду-матку вона має інтерес лише в одному випадку : якщо після цього ющенко гарантовано відправить її у відставку. тоді несунам повна пізда, і юля в шоколадє.але якщо замість цього ющ єйо пожуріт, мол молода єщьо, мудро усмєхньотса в ус і оставіт на посаді, то тоді це буде великим провалом саме для неї.
але я думаю, в світлі новини, яку подав НеДохтор, треба зачекати з аналізом до завершення її візиту.
2008.03.12 | Михайло Свистович
Re: Почути хотілося б від неї. І на тлі документів.
ОРИШКА пише:> І з деталями - хто, де, як і за що про.рав (?) газенваген
Ніхто не про...грав. Газ не в нас, а тому Україна обмежена у своїх можливостях у цій грі. І чудес не буває, що москалі за чарівну посмішку (чи то чоловічу, чи то жіночу, незалежно від прізвища власника посмішки) підуть на поступки заради України.
2008.02.21 | Moro
Не можна так безтямно кохати...
.. - розчаруєтеся.Розумієте, у вашому спічі раціонального просто немає - одна сліпа любов.
Ви вже додумуєте, як там Юстас Алєксу, у каміна, очевидно пошепки - шоп ніякий майор Мельниченко не підслухав...
2008.02.21 | SpokusXalepniy
Ви хоча б зацитували те, що критикуєте. А то виходить ля-ля.
2008.03.12 | Михайло Свистович
Re: Не можна так безтямно кохати...
Moro пише:> .. - розчаруєтеся.
А він хіба кохає? Він ненавидить.
> Розумієте, у вашому спічі раціонального просто немає - одна сліпа любов.
Яка любов? Там ненависть. Юля представлена у спічі як особа, що думає про свій імідж та рейтинг, а не про державу.
2008.03.12 | SpokusXalepniy
Шановний @учитель-сан, поки ви перебували в реалі...
...я просто не був спроможним одержати від вас чергові консультації в галузі читання чужих думок, видатним фахівцем в якій ви себе вважаєте.Михайло Свистович пише:
> Юля представлена у спічі як особа, що думає про свій імідж та рейтинг, а не про державу.
Я не читаю думок політиків, я дивлюсь на їх поведінку і слухаю публичні висловлювання. І роблю висновки.
З приводу прочитаної думки,.. @учитель-сан, якщо ви на п'ять хвилин вийшли з Ірпиньскої реалі, то поділиться, будь ласка, досвідом перебування там. Не жлобтесь. На базі реального досвіду спробуйте відповісти на питання: яким чином в відкритому(!) реальному політичному просторі, реальний політик може реально тримати високий імідж, не переймаючись при цьому суспільними інтересами?
Обговорення проблеми "А еслі ето любовь?" залишимо на ваші майбутні юнацькі роки.
> А він хіба кохає? Він ненавидить.
2008.02.21 | Moro
Та не виходить все зразу
Українцям потрібно консолідуватися - принаймі в питаннях зовнішніх зносин - і виступати єдиною командою.Взаємний обсер Ю-Ю філів-фанів дуже щкодить справі.
2008.02.21 | floppytoppy
це не має відношення до мого питання.
я не питаю, чого в неї нічого не вийшло. я питаю, чому вона туди поїхала, знаючи, що в неї нічого не вийде. і що це б²є по її іміджу.я вважаю, що вона прорахувала цей варіант, і, зваживши "за" і "проти", вирішила, що аргументів "за" поїздку більше, незважаючи на заздалегідь відомий (негативний) результат перемовин по газу.
питання : які ж саме "за", про які ніхто нічого не знає, були нею враховані?
2008.02.21 | Moro
А що має відношення?
Ви гадаєте, що тонни бруду та інсинуацій, які вилиті з обох сторін дають можливість взагалі зрозуміти ситуацію з газовим питанням?Ось наприклад - з чого ви взяли, що поїздка Юлі неуспішна?
З газет?
А хто ті газети пише?
Ось подивіться - на рос. ресурсах як по команді пішли теми про "провал поїздки Тимошенко" і т.п. При чому - як під копірку.
Так був провал чи було намагання створити певну суспільну думку про це?
І ви гадаєте Тимошенко ставила саме такі задачі - ррр-а-зобраться з газовим питанням?
Думаю, що ні.
По суті, це був статусний візит.
2008.02.21 | floppytoppy
сам не знаю
Moro пише:> По суті, це був статусний візит.
не факт. бют серйозно критикував домовленості ющенка-путіна, і юля дала зрозуміти (спочатку особисто, потім через турчинова), що має намір запропонувати інші схеми.
щодо хвилі російських змі - нічого особливого. ющенка теж обосцалі. в рутінном порядкє. як на мене, це просто особливість місцевого мікроклімату, а не показник якихось успіхів чи невдач.
щодо тон бруду і інсинуацій - навпаки, думаю, що треба якось намагатися їх зрозуміти. он, саня спробував. вийшло поучітєльно.
2008.02.21 | Moro
Re: сам не знаю
На мій погляд, аби досягти успіхи, треба консолідуватися - а цим напряг страшний.От раптом виник "борг" перед ГП ц 1.5 міліарди - а КМ, виявляється, про це нічого не знав - ну це ж натуральний бардак. В КАБМІНІ бардак.
Далі - робити гучні заяви можна иільки після того, як підкрипити їх якимось ресурсами. Посеред зими з пустими газосховищами - це не кращий фон для вимагання перегляду договорів.
Авгієві конюшні укр. газового ринку треба розчищати методично, і робити то мають СПІЛЬНО і Президент, і Кабмін - і УЗГОДЖУВАТИ свої дії. Бо надто високу ціну(у всіх сенсах) доводиться платити за розбрат.
Мені здається, Юля уже почала розуміти необхідність спільних, а не суто сепаратних дій.
2008.02.21 | floppytoppy
а ви припускаєте, що відсутність консенсусу - це "просто так"?
який там може бути консенсус, якщо ющенко особисто виступає в ролі головного мафіозі газу в україні? невже це незрозуміло з того, як він ці питання удєлал за останні три роки? то ви серйозно припускаєте можливість того, що він сам же за собою буде наводити порядок? який консенсус, в решті решт? там очевидна економічно обгрунтована корупційна зацікавленість за боку президента і всіх тих, хто допущений до керування газовими потоками. які там в баню спільні зусилля???2008.02.21 | Moro
Абсолютно не зрозуміло
floppytoppy пише:> який там може бути консенсус, якщо ющенко особисто виступає в ролі головного мафіозі газу в україні? невже це незрозуміло з того
Абсолютно не зрозуміло. З чого ви це взяли? Псевдоніми, явкі, адрєса?
2008.02.21 | cartes
Консенсус є неможливим.
У Ющенка вся пика у газовому пушку, невгасима жага втопити свого ПМ, а Тимошенко має робити вигляд, терпіти і просувати свій план.2008.02.22 | Moro
Не говоріть дурниць
cartes пише:> У Ющенка вся пика у газовому пушку
Ви , шановний, НІЧОГО про це не знаєте - і не треба робити вигляд, що щось знаєте і повторювати дурниці за старнишими товаріщами.
2008.03.12 | Михайло Свистович
Re: сам не знаю
Moro пише:> На мій погляд, аби досягти успіхи, треба консолідуватися
правильно баїте
> От раптом виник "борг" перед ГП ц 1.5 міліарди - а КМ, виявляється, про це нічого не знав - ну це ж натуральний бардак. В КАБМІНІ бардак.
Ні, це не бардак, а "руки не дійшли". Бо з боку воно завжди легше кричати, коли десь раптом прорвало.
2008.03.12 | Михайло Свистович
Re: сам не знаю
floppytoppy пише:>
> бют серйозно критикував домовленості ющенка-путіна, і юля дала зрозуміти (спочатку особисто, потім через турчинова), що має намір запропонувати інші схеми.
Ну й запропонувала б. А москалі не погодилися б. І щоб вона зробила?
2008.02.21 | НеДохтор
Тимошенко хоче випити шампанського з Міллером (л)
аналізувати рано. ще невідомо до чого домовились.
http://unian.net/ukr/news/news-237458.html
----------------------
[21.02.2008 16:23]
Тимошенко хоче випити шампанського з Міллером
Прем`єр-міністр України Юлія ТИМОШЕНКО сьогодні в Москві проводить переговори з головою правління російського ВАТ «Газпром» Олексієм МІЛЛЕРОМ.
Як передає кореспондент УНІАН, переговори почалися о 12.15 за київським часом і проходили в режимі тет-а-тет.
Ймовірно, переговорний процес проходить у декілька етапів, оскільки О.МІЛЛЕР залишав переговорний зал для проведення інших запланованих зустрічей. Коли глава правління ВАТ «Газпром» знову прямував у бік залу, де проходять переговори з українською делегацією, журналісти поцікавилися, на якій стадії перебувають переговори з українською урядовою делегацією, проте О.МІЛЛЕР нічого не відповів.
Водночас, як повідомляють російські телеканали, присутні на протокольній зйомці на початку зустрічі Ю.ТИМОШЕНКО і О.МІЛЛЕРА, прем`єр-міністр України, звертаючись до глави правління ВАТ «Газпром», сказала, що сторони повинні обов`язково домовитися й випити шампанського на честь досягнення домовленостей.
Передбачається, що сьогодні після завершення переговорів у «Газпромі» відбудеться короткий брифінг Ю.ТИМОШЕНКО.
Відповідно до програми візиту, Ю.ТИМОШЕНКО повинна сьогодні вдень завершити свій робочий візит до Росії і о 14.35 (за київським часом) вилетіти до Києва з міжнародного аеропорту «Внуково-2».
постiйна адреса статтi:
http://www.unian.net/ukr/news/news-237458.html
----------------------
2008.02.21 | floppytoppy
о, дуже дякую. це цікаво. слєдім.
2008.02.21 | Moro
Це був суто статусний візит
2008.02.21 | floppytoppy
та невже
2008.02.21 | Moro
Звичайно
Вона не могла підняти якихось якісно нових питань - і вона то знала.Але поїхала. І правильно зробила.
2008.02.21 | floppytoppy
я вважаю це твердження помилковим, причому очевиднопомилковим
2008.02.21 | Moro
Яке твердження?
2008.02.21 | floppytoppy
про "суто статусний візит"
2008.02.21 | Moro
Для неї було важливо, аби цей візит відбувся
Якось всі забули, що ще недавно вона була НЕВ'ЇЗДНА до Москви, окрім того, саме з неї в Росії зробили демона зла, який щас реприватизує підприємсва(Криворіжсталь) і вчинить газават Росії.Для неї важливо було, аби цей візит відбувся.
Окрім того, "борг" перед ГП виплив явно під її візит до Москви і після її заяв, що "приберем посередників".
І цей сюжет показав, що в команді у Юлі наразі - бардак, раз вона сама не знає, що і скільки кому винна. В цій ситуації ставити гостро якісь питання було б глупством - бо перед чим треба хоча б у себе навести порядок.
Тому її поведінка за останній час мені цілком зрозуміла.
Тепер вона займеться систематично своїм кабінетом.
2008.02.22 | Мартинюк
Гадаю що повторення того самого що вже було багато раз
Юлія Тимошенко, будучи глибоко переконаною в тому що саме вона і лише вона є основним ( і не справедливо відстороненим від теми) газовим експертом України, та з гідною подиву енергією та наполегливістю намагається встряти ( і встряє) у кожні більш менш значущі переговри з цього приводу поміж Україною та Росією. Фактично це проводиться під гаслом - "або зі мною, або ні чого не буде".Якщо комусь цікаво можна поспостерігати всі газові перемовини починанаючи з січня 2000, особливо ті які співпадали з пребуванням ЮТ на посаді віце-премєра чи премєра. Фактично ЮТ кожного разу торпедувала всі домовленості , які укладали в цій галузі інші посадові особи і надзвичайно послідовно( чи настирливо) пропонувала свої послуги для нових переговорів з "чистого листа".
Як правило все це супроводжувалося "витоками інформації", які потім навіть при уважному прчитанню виявлялися вельми схожими на фальшивки, ось наприклад цікавий коментар щодо останнього "секретного протоколу" Нафтогазу: http://unian.net/ukr/news/news-237002.html
Мої припущення щодо мотивів дій ЮТ викладені трохи нижче в цій же ж темі http://www2.maidan.org.ua/n/free/1203672961
2008.02.22 | samopal
Погадаєте?
Руководитель Секретариата Президента Украины Виктор Балога считает, что визит премьер-министра Юлии Тимошенко в Москву стал продолжением усилий Президента Виктора Ющенко по урегулированию проблем с поставками газа в Украину.Об этом сообщили в пресс-службе Президента Украины...
http://www.obkom.net.ua/news/2008-02-22/1305.shtml
2008.02.22 | Мартинюк
Балога просто тримає "хорошу міну"
Врешті поки що між ЮТ та ВЮ нема ніяких різких взаємних випадів , і це напевне добре.2008.02.23 | samopal
Чию?
Мартинюк пише:Врешті поки що між ЮТ та ВЮ нема ніяких різких взаємних випадів , і це напевне добре..
Твердження про випади не витримує критики.
Але питання у тому чию погану гру пробує прикрити Балога своєю міною.
Чи ви мали на увазі міну, як пристрій? Для "різких взаємних випадів".
2008.02.21 | Volodymir
ефективний, але не раціональний, хоча і необхідний
2008.02.21 | Moro
А ефективність в чому?
2008.02.21 | Volodymir
питання було - як оцінюється ефективність поїздки
за цих умов, якщо бютівські піарники не будуть лажати далі, бо іноді краще мовчати, ніж говорити, час витрачено найбільш ефективно з точки зору інших алтернатив, і якщо вже треба було поїхати (про раціональне не питали) - В.В. як ахвіцер не відмовив (і це важливо нівіть у статусному плані, і для подальших подій навіть утрішніх), Зубков трохи навіть змінив формат, канал на майбутнє серед лібералів встановлено, Мілер юлить - але і гарантам продемонстровано, що взяла конкретні договори під персональний контроль, що від неї і вимагали. Все чин-чинарем, просто александ трохи погарячкував: показник ефективності = очикування / результат що може бути пропыарено. В.В, ЗУ, ГГ не пропіаришь, а от контроль роботи кабмінівської делегації можна б було дуже раціонально використати з цсіх бойків.2008.02.21 | floppytoppy
хто? поїздка?
2008.02.21 | Чучхе
Тре їздити, бо +
"Капля по каплє камінь далбітъ"2008.02.21 | Moro
Во-во!
2008.02.21 | Koala
+1
2008.02.22 | шкіпер
+1 також
2008.02.22 | Мартинюк
Як на мене тут більше ірраціональних мотивів.
Це велике горе ображеної жінки, в якої колись жорстоко зруйнували квітучий сімейний бізнес,брутально вигнали з газового раю з табличкою ЄСУ.Тому надпотужна суперідея помсти і "відновлення справедливості" у ЮТ є очевидною. Оскільки в Україні у безлічі жінок та чоловік влада щось поруйнували, забрала і звідкись вигнала , то ірраціональна симпатія цих людей , а отже й політичний успіх Юлії Тимошенко гарантований ...
Допоки звісно їй якимось дивом не вдастя відновити свій бізнесово-газовий статус ітоді на жаль втратити стимули харизматично займатися політикою.
Тому невдачі Юлі на переговорах у Москві натомість зберігають для України харизматичного , перспективного та енергійного політика, який добряче баламутить українське застояле політичне болото і таким чином внсить нові імпульси , які можуть бути і руйнівним, але в більшості випадків стимулами для розвитку і творчих пертвореннь.
2008.02.22 | floppytoppy
а я думаю, вона все-таки діяла дуже раціонально (розлого)
вона проста, як ворота : в юлі бракує інформації про стан речей на газовому ринку. тобто сьогодні в україні про газ ніхто не преше; президент не бреше, нафтогаз не бреше, міненерго не бреше, укразенерго не бреше - не бреше ніхто. бо всі просто мовчать. вся інформація надходить у вдох формах - у вигляді припущень аналітиків та у вигляді спростувань цих припущень відповідними чиновниками. інформації ж як такої (у вигляді звітів, причому не лише фінансових) немає не лише в суспілсьтві, а й в політикумі.приклад - оці чотири мільярди кубів газу, про які прем²єр дізнається не від свого президента, який щойно повернувся з перемовин, а від представника іншої договірної сторони.
тому я вважаю, що:
- тимошенко ще до поїздки усвідомлювала, що нічого не виторгує;
- вона також усвідомлювала, що ризикує втратити свій імідж компетентної в газових питаннях політика;
- вона йшла на ризик сводомо, і в неї була економічно раціональна причина це робити
- ця причина полягала в спробі отримати великі масиви інформації про стан речей на газовому ринку
- і ця поставлена нею мета була нею досягнута.
отакі приблизно роздуми.
2008.02.22 | Мартинюк
Не перечу - те що Ви перелічили схоже на правду
Але, якщо вдуматися, то воно не протирічить тому що я написав ...2008.02.22 | шкіпер
Re: то які будуть думки про раціональність Юліної поїздки?
floppytoppy пише:> я так розумію, ніяких переговорів по газу у неї не вийшло. разом з тим, мені неясно - навіщо вона взагалі туди їхала. адже, як мені здається, їй вигідніше було б сидіти вдома, всім своїм виглядом показуючи - "я могла, а несуни не дали", і далі собі набирати рейтинг в ролі жертви президента.
Если Юля будет сидеть и ничего не делать или, как тут советовали, вообще уйти в оппозицию для подготовки к выборам президента, то никаким президентом она не будет.
2008.02.22 | Мартинюк
Гадаю що ЮТ прото повторює звичні рухи
Це звісно не заперечує Вами сказаного - коли не знаєш що робити то звісно краще "розімятися" якимись звичними для себе діями та вправами.У всякому разі всі чітко бачать що існує якийсь конфлітк поміж ВЮ та ЮТ. (гостроконечниками та тупоконечниками. Джонатан Свіфт (С))
Далі вже діло політтехнологів - "Електорат! На перший,другий - ррррозділяйсь!"
2008.02.22 | Moro
Угу. А тут виходить третій і гріє на тому руки
Мартинюк пише:> Далі вже діло політтехнологів - "Електорат! На перший,другий - ррррозділяйсь!"
2008.02.22 | шкіпер
Ви так кажете...
... нібіто ніколи не беретесь за справу, якщо не впевненіня 100% в тім, що зможете довести справу до кінця в зазначений термін.2008.02.22 | Мартинюк
Хто не рискує той п'є вино без газу ...
Тобто не п'є шампанського. І роздрібні ціни на газ для українських споживачів не встановлює...2008.02.22 | Gladchuk
Re: то які будуть думки про раціональність Юліної поїздки?
Думаю, що Тимошенко має з власної кишені заплатити за використані бюджетні кошти на вояж у Москву.Он Рудьковського за те що гарних дівчат у Париж возив навіть посадити хочуть.
А Тимошенко, що свою стару задницю у Кремль звозила за рахунок казни держави, все зійде з рук!
Ющенко з Пукіним про все вже домовився, навіщо було пертися?
Щоб всунути свої п"ять копійок чи, скоріше за все, відхопити величезний шмат з газових поставок.
Хай продає свою хатинку
http://www.sprotiv.org/?cat=articles&id=1183103400
та повертає у бюджет потрачені на вояж гроші!
2008.02.22 | Предсказамус
Тема бесплатных акций Вашей политической силы не раскрыта
Повторяю вопрос: есть ряд добрых дел, за которые не грех помитинговать. Как Вы насчет этого?2008.02.22 | шкіпер
Спочатку хай Ющ...
... заплатить за свої візіти до Алексія. Щось я не чув від вас такою думки. Подвійні стандарти?2008.02.23 | Taras-ods
коли Тимошенко вже почне платити податки?
Gladchuk пише:> Думаю, що Тимошенко має з власної кишені заплатити за використані бюджетні кошти на вояж у Москву.
> Он Рудьковського за те що гарних дівчат у Париж возив навіть посадити хочуть.
> А Тимошенко, що свою стару задницю у Кремль звозила за рахунок казни держави, все зійде з рук!
> Ющенко з Пукіним про все вже домовився, навіщо було пертися?
> Щоб всунути свої п"ять копійок чи, скоріше за все, відхопити величезний шмат з газових поставок.
> Хай продає свою хатинку
> http://www.sprotiv.org/?cat=articles&id=1183103400
> та повертає у бюджет потрачені на вояж гроші!
60 тисяч гривень деклариції на рік це відверте знущання над усіма.
2008.02.23 | samopal
Кому?
Газпромхану, як це робить Ющенко?Чи Тягнибоку? Так тому ж, ніби, Сівкович передавав який "пакєтік". Правда, то було ще до виборів... Дєньгі кончілісь?
2008.02.23 | Taras-ods
Державі. Чи маєткі з сукнями з повітря?
2008.02.23 | samopal
Ви податківець? Не маркшейдер, часом?
2008.02.23 | Taras-ods
Чому всі платять податки, а Тимошенко ухиляеться від сплати?
2008.02.23 | floppytoppy
"всі" - це хто? відкрийте нову гілку і там це питайте
2008.02.23 | floppytoppy
я згоден, питання цікаве. але до цієї гілки відношення не має.
також погоджуюся з самопалом : піднімати це питання треба для всіх політиків. від себе додам - і для політичних партій. і для приватних підприємств.2008.03.12 | Михайло Свистович
Re: то які будуть думки про раціональність Юліної поїздки?
Gladchuk пише:> Думаю, що Тимошенко має з власної кишені заплатити за використані бюджетні кошти на вояж у Москву.
> Он Рудьковського за те що гарних дівчат у Париж возив навіть посадити хочуть.
А хіба Юля возила до Москви гарних хлоп"ят?
> А Тимошенко, що свою стару задницю
Не таку вже і стару
> у Кремль звозила
А Кремль це курорт чи щось визначне, чого Юля не бачила?
> Ющенко з Пукіним про все вже домовився, навіщо було пертися?
Бо посада в неї така
> Щоб всунути свої п"ять копійок чи, скоріше за все, відхопити величезний шмат з газових поставок.
Відхопила?
2008.02.22 | Mossad
він тіко за великі гроші мітингує мабуть
А ви чесно сиділи у тюрмі за крадіжку цвяхів, чи Шеляженко має уяву євангеліста?2008.02.24 | Gladchuk
Re: він тіко за великі гроші мітингує мабуть
Mossad пише:> А ви чесно сиділи у тюрмі за крадіжку цвяхів, чи Шеляженко має уяву євангеліста?
За крадіжку цвяхів не сидів
Я крадіжками не займаюся
Був незаконно затриманий та звинувачений (про це є відповідне рішення судів). Замовили мене комуніст Ткаченко та бютівць Яценко які займаються легальним казнокрадством у сфері держзакупівель.
http://www.grivna.eu/?cat=news&id=1193143920
Зараз моя справа розглядається у Європейському суді з прав людини http://sprotiv.org/?cat=news_hroniki&id=1202809380
Шеляженко дуже чесний, порядний і відповідальний журналіст. Він за власний кошт їздив в Чортків на батьківщину давньої знайомої мафіозі Ткаченка, яка мене обрехала та лжесвідчила, зустрічався з безліччю людей, провів журналістське розслідування і написав книгу, яку вже прочитали десятки тисяч людей
Раджу і вам прочитати цей політичний трілер
http://sheliazhenko.livejournal.com/42832.html
2008.02.24 | floppytoppy
чесний, непідкупний Вадік Гладчук
"в журнал я здав оповідання,"оповіща знайомих ваня.
що там забракували твір,
мовчить він скромно до цих пір.
Вадік, сонечко, а напишеш сюди, коли там твою заву відмовляться розглядати?
2008.02.23 | пан Roller
Йусченко привез чистый лист. Она чисто выполняла его диррективы
Кроме того, на носу президентские выборы в России. А это значит, Путин станет премьером, не исключено, что стратегические газовые вопросы уйдут из компетенци президентов к премьерам, каковым и является Тимошенко.в этом смысле ее встреча с Путиным имеет большие перспективы, так как она является признаным в России топ менеджером, а теперь премьером.
Когда-то Кучма отчитывал ее за то, что она договорилась по цена 48 баксов с Туркмен-башой.
Кроме того, по мнению Кириленко этот вопрос не должен интересновать вас,народ.Как и то, кто владеет газовыми скважинами в Украине. Народ должно интересовать исключительно единство демократической коалиции.
И лидеры Тимощенко и Йусченко, как раз демонстрируют его,каждый раз с чистого листа.
2008.02.23 | samopal
Ви про цей? (/)
Президент Віктор Ющенко у понеділок, 25 лютого, хоче отримати звіт прем’єр-міністра Юлії Тимошенко щодо її газових переговорів у Москві.Про це він заявив в п’ятницю у інтерв’ю журналістам у московському аеропорту перед поверненням до України.
Також, за словами Ющенка, він хотів би почути від прем’єра про розробку антиінфляційних заходів, які буде здійснювати уряд.
Ющенко також підкреслив, що сьогодні є всі підстави розрахуватися з боргами за російський газ.
Він зазначив, що в п’ятницю отримав листа від президента Росії Володимира Путіна, в якому йшлося передусім про розрахунки за газ.
Глава держави наголосив, що не бачить жодних перешкод для розрахунку за отриманий Україною газ. "Кошти для цього є", - сказав президент.
http://www.pravda.com.ua/news/2008/2/22/72044.htm
А де він був у п'ятницю?
2008.02.23 | floppytoppy
плюс міліард
2008.02.23 | watchdog
А, тогда, по Вашей логике, зачем здороваться или знакомиться с
каким-нибудь человеком, если сейчас не будет никакой беседы.Вы, что, не в курсе, как налаживаются контакты между людьми, которые в будущем с необходимостью зависят друг от друга.
Поднимите еще тему, зачем мыть шею, если гости не приедут.
2008.02.24 | floppytoppy
мы, вероятно, несколько по-разному понимаем слово "логика"
2008.03.12 | Михайло Свистович
Re: то які будуть думки про раціональність Юліної поїздки?
floppytoppy пише:> я так розумію, ніяких переговорів по газу у неї не вийшло. разом з тим, мені неясно - навіщо вона взагалі туди їхала. адже, як мені здається, їй вигідніше було б сидіти вдома, всім своїм виглядом показуючи - "я могла, а несуни не дали", і далі собі набирати рейтинг в ролі жертви президента.
Якийсь нерозумний підхід. Адекватна людина має підходити з точки зору "А чи могла вона вирішити?" і "Чи все від неї залежало?" А поводитися на кшталт "не їхати, щоб сидіти сидіти вдома, всім своїм виглядом показуючи - "я могла, а несуни не дали", і далі собі набирати рейтинг в ролі жертви президента" може лише виключно байдужа до інтересів держави людина.
>
> натомість вона з величезними ускладненнями туди їде, і тим самим розписується в неспроможності щось вирішити
А хтось інший міг би вирішити, ненаробивши шкідливих для держави поступок?
Тому не бачу причину критикувати Юлю за результати поїздки. Якби вона вешталася по московських кабаках замість вести переговори - це було б одне, а не змогла дістати зірку з неба, бо не від неї це залежало - це інше.
2008.03.12 | Безробітний
Михайло Богданович кажуть раціональна, значить раціональна!