привітання юльки з 8 березня з точки зору психоаналіттика
03/07/2008 | catko
>Я дуже хочу кожну з вас обійняти,
тут ми від коментарів утримаємось щоб не бути звинуваченими
>захистити
тобто в україні жінки є упосліджені та переслідувані
>та підбадьорити.
тобто жінки в україні є сублімовані та суїцидовані.
>Дуже хочу побудувати таку країну,
тобто країни нормальної на сьогоднішній день нема
>яка буде для вас справжнім, надійним домом.
тобто всі українські жінки без юльки - бомжихи.
>І вірте: впевнено побудую!", - пообіцяла прем’єр.
і тільки юлька зможе зняти тавро бомжих з українських жінок
>"А чоловіків в цей день я хочу попередити!
а хуясе - хто такі чоловіки в сучасній геополітиці
>Якщо хоч один з вас наважиться образити жінку -
а що в українських чоловіків може бути в голові крім пяного мордобою на 8 березня. ну не романтичний секс же ж.
>матиме справу з прем’єр-міністром",
і що мається на увазі? - сексуальна сублімація чи релаксація на темі фетишизму?
тут ми від коментарів утримаємось щоб не бути звинуваченими
>захистити
тобто в україні жінки є упосліджені та переслідувані
>та підбадьорити.
тобто жінки в україні є сублімовані та суїцидовані.
>Дуже хочу побудувати таку країну,
тобто країни нормальної на сьогоднішній день нема
>яка буде для вас справжнім, надійним домом.
тобто всі українські жінки без юльки - бомжихи.
>І вірте: впевнено побудую!", - пообіцяла прем’єр.
і тільки юлька зможе зняти тавро бомжих з українських жінок
>"А чоловіків в цей день я хочу попередити!
а хуясе - хто такі чоловіки в сучасній геополітиці
>Якщо хоч один з вас наважиться образити жінку -
а що в українських чоловіків може бути в голові крім пяного мордобою на 8 березня. ну не романтичний секс же ж.
>матиме справу з прем’єр-міністром",
і що мається на увазі? - сексуальна сублімація чи релаксація на темі фетишизму?
Відповіді
2008.03.07 | samopal
А ось сам текст привітання (/)
Це наше свято. Це той самий день, коли чоловіки чесно визнають, що їм неможливо жити без нас. Вони готують нам сніданки, прибирають у квартирах і мовчки дякують долі за те, що 8 Березня трапляється один раз на рік. Впродовж всіх інших трьохсот шістдесяти чотирьох днів головна турбота про родину лягає на жіночі плечі. І ви ніколи не скаржитесь, ніколи не сварите долю, бо ви сильні, вольові та красиві - незалежно від віку.Я дуже хочу кожну з вас обійняти, захистити та підбадьорити. Дуже хочу побудувати таку країну, яка буде для вас справжнім, надійним домом. І вірте: впевнено побудую!
Щастя, краси, любові й теплоти вам щодня! Кохайте та будьте коханими. Радійте життю та даруйте світло своєї душі.
А чоловіків в цей день я хочу попередити! Якщо хоч один з вас наважиться образити жінку - матиме справу з Прем’єр-міністром.
Зі святом вас, мої рідні сестри!
Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко
http://byut.com.ua/ukr/news-5603
2008.03.07 | Хвізик
нє, ну в натурє, сексуальні домагання:
samopal пише:> А чоловіків в цей день я хочу попередити! Якщо хоч один з вас наважиться образити жінку - матиме справу з Прем’єр-міністром.
2008.03.08 | Альберт
Угу... Харрасамент якийсь треба!.. 8)))))))
2008.03.07 | ОРИШКА
На редкость неординарно и классно. И о себе, любимой, тоже
2008.03.07 | catko
ну і другий абзац там про що
2008.03.07 | watchdog
Класный анализ себя самого Не дай Бог такого преподавателя иметь
2008.03.07 | catko
а у вас вони взагалі були?
я ж не проти юльки. я проти її політтехнологів що їй таку муйню пишуть.2008.03.07 | watchdog
Re: а у вас вони взагалі були?
В отличие от Януковича, которому пишется все, даже "Шановні міністри. Починаємо засідання", в отличие от Ющенко, который даже не знает, что ему пишут, вернее, что излагают от его имени и в какой форме, ЮВТ достаточно образована и умна, чтобы писать такие поздравления самой.2008.03.07 | catko
не вірю. нормальний лідер не має часу відкритки підписувати
2008.03.07 | watchdog
Re: не вірю. нормальний лідер не має часу відкритки підписувати
Поэтому ваш "нормальный лидер" издает очередную писульку, предписывающую национальным лидерам тратить часы на встречи и провожания себя любимого.И к вашему сведению, нормальный, образованный человек может продиктовать такое приветствие за пять минут будучи в машине по дороге на работу. Лично вам, по всей видимости, это качество не дано, иначе вы не написали бы такую чушь.
Кстати, Тэтчер делала домашнюю работу, и заботилась о своем муже как настоящая жена, а не вела себя только как VIP леди.
2008.03.07 | catko
таке привітання пишуть політтехнологи
watchdog пише:> Поэтому ваш "нормальный лидер" издает очередную писульку, предписывающую национальным лидерам тратить часы на встречи и провожания себя любимого.
а виявляється у вас фас на президента. підніміть протоколи церемоніалу двохрічної давності - там все це було. тільки не публікував ніхто.
> И к вашему сведению, нормальный, образованный человек может продиктовать такое приветствие за пять минут будучи в машине по дороге на работу. Лично вам, по всей видимости, это качество не дано, иначе вы не написали бы такую чушь.
таке привітання пишуть політтехнологи. по дорозі на роботу тільки такий як я лох і пише.
> Кстати, Тэтчер делала домашнюю работу, и заботилась о своем муже как настоящая жена, а не вела себя только как VIP леди.
а хто муж тимошенко? шкіль?
2008.03.07 | watchdog
Таких упертых в своих заблуждениях не было. У меня
все были интеллигентыми людьми, которые стояли на том, что однозначного ответа без тени сомнений, без указания ограничивающих рамок, ни на один вопрос дать нельзя.2008.03.07 | catko
що ви і вирішили заперечити своїми дописами
2008.03.07 | Раціо
Ви це однозначно, без тіні сумніву стверджуєте?
watchdog пише:> однозначного ответа без тени сомнений, без указания ограничивающих рамок, ни на один вопрос дать нельзя.
2008.03.07 | Предсказамус
Дурачитесь? Значит, задело...
2008.03.07 | Раціо
Не дурачуся, а розважаюся. Цікаво ж.
Як це могло зачепити мене, я не знаю. Я навіть полінувався прочитати контекст.2008.03.07 | Предсказамус
Интересно? Мда...
Вопрос, может ли всемогущий Бог создать камень, который он не в состоянии поднять, меня не интересует последние лет 40. А Вам все еще интересно?2008.03.07 | Раціо
Вам не цікаво - Ви розважайтеся інакше. Я ж хіба маю щось проти?
2008.03.07 | watchdog
І тільки Юлька і зможе. А що, може Ющенко, який за три роки
тільки і спромігся, що скаламутив усю державу.2008.03.07 | catko
факти скаламучення в студію
2008.03.07 | watchdog
Re: факти скаламучення в студію
Невыполненные обещания, универсалы, меморандумы, непоследовательность, вмешательство не в свои дела.2008.03.07 | catko
бла-бла-бала. іншого і не чекав
2008.03.07 | watchdog
Re: бла-бла-бала. іншого і не чекав
Если у меня бла-бла-бла, то в этом смысле вы все равно впереди.2008.03.07 | catko
так! я лідер а ви підспівуєте
2008.03.08 | ОРИШКА
Фигасе, бла-бла-бла! Интересно, какие бы его поступки Вы
могли бы признать неправильными?Или не в курсе последствий его мым-салов?
2008.03.08 | Альберт
Прийняття подання Януковича. Спірні питання...
... в Конституційному суді з його завалом накінець, проведення напівлегитимних виборів там, де були підстави провести СПРАВЖНІ ПЕРЕВИБОРИ, неспроможність і повна відсутність змоги працювати із Парламентом, аж до повного ігнорування і неприсутності в сесійній залі Верховної Ради.І рятувало його тільки одне - смердюче дихання Вікторфедоровича за його спиною... Зараз - імпічмент би не завадив, але цей козел де дурень, а де розумник, наче Людовік 14: все зробив, щоб інакше, як на вилах, із президентського крісла ніхто його винести не зміг. Тому - я би запропонував і винести разом із ним може, те крісло? 8) А потім занести нове якесь... 8)
Остогидло вже дивитись, як стиснуті на цому кріслі щелепи Ющенка тримають на вазі все його тіло! 8( Справді - огидне якесь метафізичне явище...
2008.03.08 | catko
нy так з януковичем лажа
але тут все було по конституціїАльберт пише:
> ... в Конституційному суді з його завалом накінець,
а парламент два роки присягу в суддів не приймав - то теж ющ винуватий?
>проведення напівлегитимних виборів там, де були підстави провести СПРАВЖНІ ПЕРЕВИБОРИ,
і що б змінилось?
>неспроможність і повна відсутність змоги працювати із Парламентом, аж до повного ігнорування і неприсутності в сесійній залі Верховної Ради.
а що робити в тому залі? по кульках стріляти з рогатки чи матюки чорновола з шуфричем слухати? президент трошки інша гілка влади і нєфіг їм зачасто перетинатись
>
> І рятувало його тільки одне - смердюче дихання Вікторфедоровича за його спиною... Зараз - імпічмент би не завадив, але цей козел де дурень, а де розумник, наче Людовік 14: все зробив, щоб інакше, як на вилах, із президентського крісла ніхто його винести не зміг. Тому - я би запропонував і винести разом із ним може, те крісло? 8) А потім занести нове якесь... 8)
так. зробимо парламентську країну і заготуємо 100 тон попкорну для спостереження шоу в країні де ніхто ні за що персонально не відповідає.
>
> Остогидло вже дивитись, як стиснуті на цому кріслі щелепи Ющенка тримають на вазі все його тіло! 8( Справді - огидне якесь метафізичне явище...
а як юлька в це крісло сяде то вже все зміниться?
2008.03.07 | сябр
Катко, а ви що, психоаналітик? :)
На психа Ви поки що не схожі, але на аналітика. даруйте, схожі ще менше2008.03.07 | catko
трошки є. а у вас нагальна потреба?
2008.03.07 | samopal
А тут не спробуєте: (/)
Дорогі українські жінки,Я вітаю вас зі святом весни, зі святом жіночої краси, яка сьогодні розквітає в Україні.
У моєму серці - найніжніші почуття до вас.
У серцях мільйонів українських чоловіків - зачарованість вами, відданість вам і вдячність за вашу любов.
Я бажаю вам щастя, кохання і справжньої, так необхідної впевненості, що у нашому житті, у наших стосунках, у наших сім'ях усе буде гаразд.
Усе що, ми робимо, - робимо для вас. І цей день, і День матері у травні, і, певно, кожен кращий наш день присвячуємо вам.
Любимо вас, шануємо вас і дякуємо вам - нашим матерям, нашим дружинам, коханим і подругам, нашим донькам - усім найважливішим жінкам у нашому житті.
Весна - в Україні. Вітаю вас з весною.
Міцного вам здоров'я, сповнення усіх ваших бажань і мрій, натхнення, доброго гумору і такої ж великої мудрості, яка оберігає нас усіх.
Зі святом любові і надії я вітаю вас, найчарівніші, найкращі у світі українські жінки!
http://www.president.gov.ua/news/9119.html
2008.03.07 | catko
спробую
samopal пише:> Дорогі українські жінки,
> Я вітаю вас зі святом весни, зі святом жіночої краси, яка сьогодні розквітає в Україні.
позитив
> У моєму серці - найніжніші почуття до вас.
бажання сексуальності (сублімація за покоцаним обличчям)
> У серцях мільйонів українських чоловіків - зачарованість вами, відданість вам і вдячність за вашу любов.
ото все життя навколо жінки і крутиться
> Я бажаю вам щастя, кохання і справжньої, так необхідної впевненості, що у нашому житті, у наших стосунках, у наших сім'ях усе буде гаразд.
я бажаю вам впевненості - намально. не даю вам - а бажаю вам самим у собі впевнитись.
> Усе що, ми робимо, - робимо для вас. І цей день, і День матері у травні, і, певно, кожен кращий наш день присвячуємо вам.
ну тут явний чоловічий шовінізм. типу жінки не шуршать - одні чоловіки для жінок.
> Любимо вас, шануємо вас і дякуємо вам - нашим матерям, нашим дружинам, коханим і подругам, нашим донькам - усім найважливішим жінкам у нашому житті.
а отут визнання надважливості жінки. вона не жертва а центр всесвіту
> Весна - в Україні. Вітаю вас з весною.
тут явний плагіат на юлькине "весна при йде" (типу то від неї залежало)
> Міцного вам здоров'я, сповнення усіх ваших бажань і мрій, натхнення, доброго гумору і такої ж великої мудрості, яка оберігає нас усіх.
стандартний штамп крім гумору.
> Зі святом любові і надії я вітаю вас, найчарівніші, найкращі у світі українські жінки!
хай хоч одна жінка заперечить що вона не найчарівніша?
> http://www.president.gov.ua/news/9119.html
-----
в даному випадку в привітанні не існує жодного негативу а також нема піару.
2008.03.07 | samopal
Непереконливо.
Хоч я не психоаналітик, але де-які "цікаві" моменти я спробував підкреслити, От що означає "бажаю вам...справжньої, так необхідної впевненості...у наших стосунках"?Кашпіровскій, чи просто "початковий курс НЛП"?
2008.03.07 | catko
початковий курс нлп від турчинова на базі баптистів
2008.03.07 | samopal
я так і подумав, дякую
2008.03.08 | catko
так я ж очевидні речі не заперечую...
2008.03.07 | Hoja_Nasreddin
Шановний, якщо поруч нема аптеки, то спробуйте ліки-поштою
2008.03.07 | catko
так юлька же ж трамадол поштою прикрила...
2008.03.07 | watchdog
Ну и брехло.
2008.03.07 | catko
я чи юлька? бо вчора
племінник сусіда по пошті запросто вколовся2008.03.07 | watchdog
"Бандиты будут сидеть в тюрьмах" - Ющенко
2008.03.08 | catko
тобто це має відношення до торгівлі нракотою по пошті....
2008.03.07 | ziggy_freud
бувають і просто поздоровлення зі святом
як на мене, тут є декілька перебільшень. Але для конкретних психоаналітичних висновків їх замало. НМД, реакція жінок буде скоріше позитивною.2008.03.07 | catko
так отож. розраховано на реакцію. але ж
на основі чого вималювано що жінок тре принизити перед тим як обрадувати?2008.03.07 | сябр
катко, ви мало що ПСИХоаналітик, то Ви ще й жінка????
Чому Ви вважаєте, що привітання Тимошенко жінки сприймуть як образу і приниження7 Ви хоч одну жінку спитали7 Чи може, Ви - жінка. і вас це привітання образило?2008.03.07 | catko
не жінка. спитав. образило.
2008.03.07 | сябр
А Оришку не ображає. навіть подобається.
Якщо Ви опитаєте більше однієї жінки. то, можливо, і результати у вас будуть іншими, психоаналоісторикоаналітику Ви нашДо речі, чекаю на приклади лизанням Б.Хмельницьким дупи москалям.
2008.03.07 | catko
оришка не жінка
сябр пише:> Якщо Ви опитаєте більше однієї жінки. то, можливо, і результати у вас будуть іншими, психоаналоісторикоаналітику Ви наш
я опитав близько 355 жінок.
>
> До речі, чекаю на приклади лизанням Б.Хмельницьким дупи москалям.
а ви почитайте що на його памятнику на софіївській було попервах написано і чекання у вас помре невострєбуваним.
2008.03.08 | Предсказамус
В мене є велике бажання закрити логін і Вам...
2008.03.08 | catko
за що? хоча ваш логін я мрію закрити теж давно
2008.03.08 | Альберт
"Пробачте, пане - ви той самий, в котрого є очищувач язика"?
Слухайте - що з Вами коїться? Ви якось втратили трошки доволі блискучу глибину думки, і неабияку грунтовність, котру я із задоволенням у Вас спостерігав!.. 8( Не псуйте настрій - не треба Вам ставати безапеляційним рефлектантом! 8(2008.03.08 | catko
нічо я не втратив. просто адекватно на адмінів реагую
а президент чи премєр чи спікер - так то ж ті ж адміни....2008.03.08 | Альберт
Пробачте - не ці.. не зараз.. не тут..
catko пише:> а президент чи премєр чи спікер - так то ж ті ж адміни....
Маю надію, Ви дасте собі раду... Не Раду. 8(..
Можливо - сік треба пити частіше? Ну там, я не знаю - мультівітамін якийсь...
2008.03.08 | catko
це до ковтуненка. я тут пас...
2008.03.08 | catko
стосовно провокації - хай жінка за себе відповість. емансипація!
2008.03.08 | Предсказамус
Ну, Ви мене зрозуміли.
Стсовно ніку - звертайтесь до адмінгрупи, може хто підримає.2008.03.08 | catko
не пойняв. ви нік рішили ЗАБАНИТИ? нуніхренасє....
2008.03.08 | Альберт
Ого! Це ж треба так дістати Вас, щоб Ви почали дописувати мовою.
Клас! Та заради цього я теж ризикну іноді наражатися на Ваше невдоволення! 8))))))))))))))))))2008.03.08 | Предсказамус
Альберт, спробуйте пошук по ніку, будете приємно вражені...
2008.03.08 | Альберт
Я краще Вам повірю на слово! 8) Так набагато приємніше - бо..
мало кому можна вірити. 8))))))))2008.03.08 | catko
так. тут видно вашу "нєдаработку"
предсказамус вже половину мінімум веде дискусій українською.сам зауважив.
2008.03.08 | Альберт
Пан Катко. Так я тут не працюю!!!
І взагалі - Майдан він же потрібен коли? Коли скрутні часи, коли стан критичний в країні, коли треба знайти суспільне рішення...А зараз - все не так погано. Тому - я тут нечастий гість. Нажаль. 8)
2008.03.08 | catko
майдан потрібен завжди. без нього дерибан....
2008.03.08 | Hoja_Nasreddin
Щодо клініки є супер-ліки - ігнорування
2008.03.08 | catko
ок. я тільки за
повнйи ігнор на вотчдога і тараса оддса.тим білше що з одного ір працюєте
нєдаработка таваріщі!!!!
2008.03.08 | сябр
катконеісторик
> До речі, чекаю на приклади лизанням Б.Хмельницьким дупи москалям.а ви почитайте що на його памятнику на софіївській було попервах написано і чекання у вас помре невострєбуваним.
на памятнику написати можно все. Мене цікавлять підтверджені фактами приклади лизання Хмельницьким дупи москалям. сам факт укладення переяславської угоди прошу в якості доказу не пропонувати. Історики мене зрозуміють, а Ви просто повірте на слово.
2008.03.08 | Альберт
Не було того, не було...
Навпаки - були домовленості із Густавом щодо розділу Речі Посполитої між Швецією і Україною, а якщо Бог даси - то й похід на Московію за допомогою Густава. Але - смерть всьому цьому поклала край... Густав Польщу тоді все ж таки розігнав - свою частину виконав...2008.03.08 | catko
факти лизання дупи польщі теж були
2008.03.08 | Альберт
Де - під Корсунем?? Чи - під Пілявцями?
Чи - при атаці на Краків? Коли?Доречі - а чи відомо Вам, шановний, що військо Речі Посполитої до її виступу проти Хмельницького вважалось ПЕРШИМ по потужності в Європі? 8)))))))))
А після - ніяким... 8))))))
А події 1606 року, 09 та взагалі - початку 17 століття, коли козаченьки Москву запалили, але польська курва не дала довести справу до кінця? 8)))))))
От тільки не треба мені казати, що москалі за 50 років забули, хто до них заходив!!! 8))))))) Ой, не треба!! І хто там кому дупу у Переяславі лизав, і задля чого - то питання неабияке... Але до Варшави на той час вже наближалися шведи...
2008.03.08 | catko
та хоча б жи ж у нашій биківні
приїхали і під приводом урядової програми раптом виявиось що у биківні під києвом розстріляно купу офіцерів війська польського і вони вже бігом там каплицю будують і меморіал організовують.2008.03.08 | Альберт
Що Ви маєте на увазі? Події середини 17 сторіччя?
2008.03.08 | catko
ні. події піврічної давності
тобто з побудови каплиці. а своїх офіцерів вони десь чи 43 чи 44 роком порахували - не памятаю.2008.03.08 | сябр
Re: та хоча б жи ж у нашій биківні
То я не розумію - що, треба було ці кістки повикопувати і віддати собакам? Тоді б це вас задовольнило, бо було б не дуполизанням? Складається враження, що ви ПСИХоаналітик лише наполовину. На першу.2008.03.08 | catko
по перше невідомо чиї кістки
поляків зловили за руку коли вони привезли свої військові ордени-погони і тупо вкинули їх в яму з кістками а потім типу викопали.також юхновський тупо підмахнув їм дозвіл ставити в биківні каплицю і створювати польський меморіал - а на український поки що дозволу не дали.
як це все називається?
2008.03.09 | сябр
це називається антипольська упереджденість
Ви. шановний, з цією темою знайомі лише зі ЗМІ. а беретеся робити якісь глобальні висновки. Ну а знання історії виключно по Субтельному (книжка непогана. але це короткий курс української історії для канадійців і взагалі англомовних, щось на зразок адаптованого шекспіра для рязанських школярів) - це ваапще. як це не дивно. український народ на хмельницького має зовсім інший погляд, ніж Ви. може, тому, що в часи. коли про Богдана складали пісні, ще не вийшла друком книжка Субтельного?2008.03.08 | Альберт
А Карл - онук Густава, пішов на Московію.. Запізно...
... дрібним військом... Але - і поведінка Мазепи цілком з'ясована (не розуміються на неї тільки москальські історики, тому що не віддають належне архівам дипломатичного листування поміж Богданом-Зіновієм Хмельницьким та володарями інших, шонайпотужних тоді країн Європи. А говірка тих часів була, наприклад, такою: "Шо нам ваша шляхта панська, коли ми і у Хранціях сиділи?"2008.03.08 | catko
ви ше(с) на ленінську говірку пошліться
2008.03.08 | catko
так. я НЕ історик. але субтельного читав
2008.03.08 | ОРИШКА
А Ви - не сповна кебети., Модератори - тепер можна і терти
2008.03.08 | catko
угу. буває деколи...
2008.03.08 | ОРИШКА
Змініть стать - і Вам сподобається. Не для чоловіків писано
2008.03.08 | пан Roller
Шо такое псих понятно, а что такое о аналитик?
2008.03.08 | Свiдомий
+1.
2008.03.08 | catko
це коли все через задницю як в анекдоті про петра 1
типу приїхав з німечини порядок в росії наводити а не получається.викликає старшого міністра і питає - а яка найпопулярніша страта в росії
на палю садити
бляха муха - і це тут через задницю
2008.03.08 | Свiдомий
Ви аналізуєте через задницю? Проктолог?
2008.03.08 | catko
якщо з мозгами проблема то тільки через задницю
ще мій дід казавбез бука не йде наука
або
найкоротший шлях науки в голову через вбивання її в сраку ременем
2008.03.09 | Свiдомий
Ви й на собі таке пробували?
2008.03.08 | Englishman
я думаю, це була завуальована погроза Ющенкові
catko пише:> >Якщо хоч один з вас наважиться образити жінку - матиме справу з прем’єр-міністром",
>
> і що мається на увазі? - сексуальна сублімація чи релаксація на темі фетишизму?
тут Юля про себе мабуть в третьому лиці говорить. Типа, думаєш що образити жінку просто, але отримаєш відповідь на яку не очікуєш.
2008.03.08 | ОРИШКА
Не завуальована, тому Катко і понесло
2008.03.08 | catko
до речі- я прошу вибачення за некоректний 1 допис стосовно Вас
2008.03.08 | Анатоль
Я так розумію, це катко передразнює юльків, які
кожну подію використовують як привід для обсирання Ющенка.2008.03.08 | catko
щось типу того
2008.03.08 | DADDY
Re: щось типу того-Молодець. + 5
2008.03.08 | Свiдомий
Такі "молодці" дуже радують ригіаналів своїм "рвєнієм".
2008.03.08 | catko
ну шуфрича-герман-богословську-чорновола не переплюнеш
2008.03.09 | Свiдомий
А навіщо до них уподібнюватися?
2008.03.08 | Taras-ods
Вони цього не зрозуміють, у кращему випадку скажуть що мавпуєте
їх2008.03.09 | neglect
Re: Я так розумію, це катко передразнює юльків, які
Це бісить більше всього! Якщо і обсирати, так посилаючись на факти, а не на емоції! Сказати, що Юля брехуха і підтвердити це цифрами, подіями і т.д.... І що? А ось факти: вонаобіцяла, що ціни не піднімуться, а ми бачимо протилежне тощо.2008.03.08 | Sean
Хе-хе
2008.03.08 | Volodymir
і з точки зору практолога
catko пише:> >Я дуже хочу кожну з вас обійняти,
> тут ми від коментарів утримаємось щоб не бути звинуваченими
--- тут можна бути звинуваченим тільки у незнанні. мускуліти розділяють харч (пьють), жінки розділяють обнявшись
>
> >захистити
> тобто в україні жінки є упосліджені та переслідувані
--- так, особливо сегмент чутливих
>
> >та підбадьорити.
> тобто жінки в україні є сублімовані та суїцидовані.
--- ні. підбадьрувати можна і на краще. Не розумію тіко, чому Україна з маленької
>
> >Дуже хочу побудувати таку країну,
> тобто країни нормальної на сьогоднішній день нема
--- а що, невже я щось пропустив? країні нормальна, хочеться доброї, якщо кращої не матимемо
>
> >яка буде для вас справжнім, надійним домом.
> тобто всі українські жінки без юльки - бомжихи.
--- тут - про покращення житлових умов та прохідні кімнати
>
> >І вірте: впевнено побудую!", - пообіцяла прем’єр.
> і тільки юлька зможе зняти тавро бомжих з українських жінок
--- ну так не янукович, ющенко та інщі красавчеги. То є гендерна солідарність.
>
> >"А чоловіків в цей день я хочу попередити!
>
> а худі - хто такі чоловіки в сучасній геополітиці
>
> >Якщо хоч один з вас наважиться образити жінку -
>
> а що в українських чоловіків може бути в голові крім пяного мордобою на 8 березня. ну не романтичний секс же ж.
>
> >матиме справу з прем’єр-міністром",
>
> і що мається на увазі? - сексуальна сублімація чи релаксація на темі фетишизму?
--- а тут і для справжніх мужиків кістка.
Взагалі-но якщо піде лобова атака, гендерні теми, непагано захищені міссіонерією вуду та сублімації 2006 року вилізуть непагано.
І навряд чи когось з жінок Ваші мускулінові бризки будуть цікавити. А їх реально більше.