Москаль проти правозахисників
03/14/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Цивілізованість суспільства перевіряється в тому числі і по його відношенню до шукачів притулку.Народний? депутат Г.Москаль винайшов собі тему для недорогого PR'у і нападає на правозахисників, які встали на захист біженців з Шрі-Ланки.
Депутат Верховной Рады, член фракции блока "Наша Украина-Народная Самооборона", первый заместитель председателя комитета Рады по вопросам борьбы с организованной преступностью и коррупцией Геннадий Москаль критикует правозащитные организации за то, что они спекулируют на вопросах нелегальных мигрантов.
Об этом сказано в сообщении пресс-службы гражданского движения "Народная Самооборона".
"В последнее время правозащитные организации...постоянно делают пиар на иностранцах, в том числе, на нелегальных мигрантах, которые незаконно проникают на территорию Украины", - сказано в сообщении.
В том числе он считает, что правозащитные организации, а особенно, по его мнению, Винницкая правозащитная группа, которая обвиняла Министерство внутренних дел в нарушении прав человека при проведении принудительной выселки 11 жителей Шри-Ланки, находят надуманные причины для компрометации МВД
Также он подчеркнул, что все действия МВД, в случае с шриланкийцами были законными и не противоречащими нормам международного права.
Как сообщало агентство, 13 марта Международная правозащитная организация Amnesty International осужда власть Украины за систематическое нарушение обязательств по международному праву и закону Украины "О беженцах".
11 марта представительство Организации Объединенных Наций в Украине выразила обеспокоенность принудительной высылкой украинскими властями 11 жителей Шри-Ланки.
Коментар Майдан-Інформу: Сьогодні, підписуючи договір про фінансування технічної допомоги МВС від Уряду США, Посол США пан Тейлор дорікав міністру ВС пану Луценко на збільшення в Україні агресивних проявів та злочинів по відношенню до іноземців. Пан Луценко каявся і обіцяв виправитись, покладаючи провину на якихось "скінхедів". Може у власному офісі пошукати скінхедів-ксенофобів?
Депутат Верховной Рады, член фракции блока "Наша Украина-Народная Самооборона", первый заместитель председателя комитета Рады по вопросам борьбы с организованной преступностью и коррупцией Геннадий Москаль критикует правозащитные организации за то, что они спекулируют на вопросах нелегальных мигрантов.
Об этом сказано в сообщении пресс-службы гражданского движения "Народная Самооборона".
"В последнее время правозащитные организации...постоянно делают пиар на иностранцах, в том числе, на нелегальных мигрантах, которые незаконно проникают на территорию Украины", - сказано в сообщении.
В том числе он считает, что правозащитные организации, а особенно, по его мнению, Винницкая правозащитная группа, которая обвиняла Министерство внутренних дел в нарушении прав человека при проведении принудительной выселки 11 жителей Шри-Ланки, находят надуманные причины для компрометации МВД
Также он подчеркнул, что все действия МВД, в случае с шриланкийцами были законными и не противоречащими нормам международного права.
Как сообщало агентство, 13 марта Международная правозащитная организация Amnesty International осужда власть Украины за систематическое нарушение обязательств по международному праву и закону Украины "О беженцах".
11 марта представительство Организации Объединенных Наций в Украине выразила обеспокоенность принудительной высылкой украинскими властями 11 жителей Шри-Ланки.
Коментар Майдан-Інформу: Сьогодні, підписуючи договір про фінансування технічної допомоги МВС від Уряду США, Посол США пан Тейлор дорікав міністру ВС пану Луценко на збільшення в Україні агресивних проявів та злочинів по відношенню до іноземців. Пан Луценко каявся і обіцяв виправитись, покладаючи провину на якихось "скінхедів". Може у власному офісі пошукати скінхедів-ксенофобів?
Відповіді
2008.03.14 | igorg
Ви випадково не зустрічали мігрантів чорноробами
на будівництві. То може робітниками, двірниками, прибиральниками, санітарами? А може вони працюють в полі? Може вони просяться, щоб їм дозволили притулитися в найглухішому закуту України? То чим же займаються ці люди й для чого приїхали?Ви не читали що пише Віктор Суворов, як він просив притулку в Англії? Бо йому реально загрожувала смерть.
Може варто дослухатися до аргументів й міркувань пана Москаля, бо він таки впритул має справу саме з цими людьми, а не з грантами й піаром по цій справі.
Нагадую, що в українській тюрмі в Дніпропетровську вже більше року сидить УКРАЇНСЬКИЙ http://maidan.org.ua/static/news/2006/1155379973.html
правозахисник й журналіст Руденко. Незалежний засновник і видавець газети "Земля і воля", захисник селян від харківського газпрому. До нього застосовували тортури, обстеження в психіатричній лікарні, його ізолювали від рідних й адвокатів. Зараз режим ніби покращився. Настільки, що прокурор називає його нинішнє перебування на нарах курортом. Але тема і не піарна і не грантова. І хай мене Бог простить, але доки панам правозахисникам він до фені я це все сприймаю як піар і чисте грантоїдство.
2008.03.14 | Englishman
ви хоч самі собі не суперечте
igorg пише:>> Нагадую, що в українській тюрмі в Дніпропетровську вже більше року сидить УКРАЇНСЬКИЙ правозахисник й журналіст Руденко.
>> І хай мене Бог простить, але доки панам правозахисникам він до фені я це все сприймаю як піар і чисте грантоїдство.
2008.03.14 | igorg
Так, таки не слід його правозахисником
називати. Він захищає не право, а людей. Хоча суперечності в тексті нема. З контексту зрозуміло про що мова, до організованих штатних правозахисників він таки не відноситься. Хоча особистість непересічна й неоднозначна. Однак тривале дослідження в спецпсихлікарні не виявило психічних порушень . До речі, навіть в тюрмі займається юридичним захистом, захищає сокамерників. Завдяки йому один уже на волі .Таки потрібне інше, точніше слово, аби не плутали, треба подумати. Може без право, а просто захисник .
2008.03.20 | Михайло Свистович
Re: Ви випадково не зустрічали мігрантів чорноробами
igorg пише:> на будівництві.
Зустрічав
> Може вони просяться, щоб їм дозволили притулитися в найглухішому закуту України?
Вони - різні. Є такі, що і просяться. В Ірпені є два чи три таких, в Лохвицькому районі Полтавщини один. Є один в Бородянському районі. Це лише ті, кого я знаю, бо справ з мігрантами не маю.
>
> Може варто дослухатися до аргументів й міркувань пана Москаля
Не варто, бо Україна підписала конвенцію. Тож його аргументи можна слухати лише щодо відкликання підпису Укрпаїни, а не щодо поведінки в рамках поки що підписаної нами конвенції.
2008.03.14 | Pavlo
Москаль знає, що говорить.
Через Закарпаття транзитом проходять тисячі нелегалів, переважно з Пакистану та Шрі-Ланки.Прошу шановне панство усвідомити - контрабанда людей це такий самий надприбутковий бізнес, як і торгівля наркотиками. Якщо вдасться пробити схему із "біженством", цей бізнес стане цілком легальним.
2008.03.14 | Simpleton
І більш прибутковим. Бо зараз трeба, щоб пакистанeць назбирав
потрібну суму дe-індe - а на Cxоді цe нeпросто. А тeпeр - одeржуєш притулок в Україні, працюєш на наркомафію. Розповсюдив "свою" дозу гeроїну - мафія платить за твою доставку до Німeччини (скажімо).Тож тeпeр і найзлидeнніші з пакистанців зможуть пeрeбратися до Швeіцарії. [Ех, чи нe податися й самому до Пакистану? ]
2008.03.15 | Dmytro Groysman
Ви багато у пакистанців героєну купляєте?
2008.03.15 | Simpleton
Тупe запитання. Україна на пeршому місті в світі за швидкістю
розповсюджeння CНІДу. Головна причина - ін'єкційні наркотики. То я, по-Вашому, мушу радіти, що ін'єкційні наркомани щe нe складають 100% насeлeння України, тож можна нe зважати?А крім того, я кажу про майбутнє. Cьогодні вони бeруться пeрeправляти лишe того, за кого заплатять або родичі з Німeччини (скажімо), або та ж наркомафія (німeцька ж). А Ваші зусилля домогтися їхньої лeгалізації в Україні значно розширять цeй ринок.
2008.03.15 | gurza2008
Re: Тупe запитання. Україна на пeршому місті в світі за швидкістю
Дійсно, тупе. Бо продають не дорослим, а дітям. Ви, гройсмане, у дітей би і питали. А потім би нам розсказали, як можна наших дітей ЗАХИСТИТИ від цього.2008.03.20 | Михайло Свистович
Re: Тупe запитання. Україна на пeршому місті в світі за швидкістю
Simpleton пише:>
> А Ваші зусилля домогтися їхньої лeгалізації в Україні значно розширять цeй ринок.
Не вимагатиму доказів, що вони - не наркоторговці. Але де докази зусиль щодо їхньої лeгалізації в Україні? Питання легалізації вирішують компетентні на це органи. І я бачу лише зусилля щодо дотримання Україною конвенції, яку вона підписала. Тобто, таміли мають право на розгляд своїх заяв щодо отримання притулку. І саме цього (розгляду, а не задоволення) заяв домагаються правозахисники.
2008.03.15 | igorg
Певно пан Гройсман вивчив це складне питання і
зможе відповісти на ті прості запитання які я задав http://www2.maidan.org.ua/n/free/1205516413Бачите, я обома руками за, щоб цим людям скажімо виділили клапоть землі, дали кредит на облаштування й хай собі працюють на своє благо й благо України. Але що маєте на увазі Ви з їхнім притулком я втямити не можу, як і те чому їх не хоче пригріти ЄС .
2008.03.20 | Михайло Свистович
Re: І більш прибутковим. Бо зараз трeба, щоб пакистанeць назбирав
Simpleton пише:>
> Тож тeпeр і найзлидeнніші з пакистанців зможуть пeрeбратися до Швeіцарії. [Ех, чи нe податися й самому до Пакистану? ]
подайтесь
2008.03.15 | Руслан
Правозахисники здуріли!
Хай правозахисники краще потурбуються тим, що нелегальні мігранти тероризують навіть дітей у київських спальних районах. Чи може правозахисників так стурбувало, що українці виїжджають і вони вирішили поповнити населення кольоровим сигментом? Краще потурбуватися б про першочерговий захист прав українців, щоб не тікали. Хоча, звичайно, реально боротися з чиновницьким бєзпрєдєлом, корупцією і повсюдною совдепією важче ніж звернення писати на захист нелегалів.До речі, цікава позиціє Євроатлантів - себе захищають від нелегалів, а українцям кажуть: но-но!
2008.03.15 | igorg
Саме так, лицемірна Європа. Щось не дуже вони
у себе приймають біженців. Україну вважають за буферну зону, що має не пропускати цих людей до ЄС, на це й кошти виділяють.До того ж допису не зрозуміло чи просили ці люди політичного притулку в Україні, куди вони прямували, яким чином, як і де затримані, +хто вони, чим займалися і т.п.
2008.03.20 | Михайло Свистович
Не лицемірна. І де йдеться про прийняття біженців?
Йдеться про їхнє право на розгляд заяв про надання притулку уповноваженими на це органами.igorg пише:
>
> До того ж допису не зрозуміло чи просили ці люди політичного притулку в Україні, куди вони прямували, яким чином, як і де затримані, +хто вони, чим займалися і т.п.
Просили. Все інше не має значення, оскільки право на розгляд своїх заяв вони мають незалежно від того, , куди вони прямували, яким чином, як і де затримані, +хто вони, чим займалися і т.п.
2008.03.20 | Михайло Свистович
Ні, це руслани здуріли
Руслан пише:> Хай правозахисники краще потурбуються тим, що нелегальні мігранти тероризують навіть дітей у київських спальних районах.
Та невже? Вас затероризували?
> Чи може правозахисників так стурбувало, що українці виїжджають і вони вирішили поповнити населення кольоровим сигментом?
Ні, вони вирішили лише домогтися, щоб Україна виконувала взяті на себе міжнародні зобов"язання. І вони не знають такого слова як "сигмент". Просто, на відміну від Вас, або добре вчилися в школі, або гарно володіють живою українською мовою.
> Краще потурбуватися б про першочерговий захист прав українців, щоб не тікали
Немає слова "краще" у правозахисті
> Хоча, звичайно, реально боротися з чиновницьким бєзпрєдєлом, корупцією і повсюдною совдепією важче ніж звернення писати на захист нелегалів.
Ви багато наборолися реально з чиновницьким бєзпрєдєлом, корупцією і повсюдною совдепією? Бо я дуже багато. При цьому не написав жодного звернення на захист нелегалів. Однак совдепією є лицемірство - підписувати міжнародні угоди та не виконувати їх. Тут треба або хреста знімати, або труси надягати. А так, як Україна робить зараз, поводити не можна.
> До речі, цікава позиціє Євроатлантів - себе захищають від нелегалів, а українцям кажуть: но-но!
Ні, там розглядають заяви щодо надання притулку.
2008.03.15 | Толераст
Нехай посол Тейлор захищає право на життя людей
в Іраку, Палестині, права в"язнів Гуантанамо. А "Вінницька правозахисна група" Гройсмана правами простими життєвими правами вінничан2008.03.15 | Dmytro Groysman
Re: Нехай посол Тейлор захищає право на життя людей
Толераст пише:> в Іраку, Палестині, права в"язнів Гуантанамо. А "Вінницька правозахисна група" Гройсмана правами простими життєвими правами вінничан
Вінницька правозахисна група, де працює Гройсман, буде займатися не им, що хоче Толераст, атим, чого хочуть члени ВПГ.
Якщо Толераст хоче створити груп, що буде займатися правами, простими життєвими правами вінниччан - флаг йому в руки - нехай створює.
Дмитро Гройсман
2008.03.20 | Михайло Свистович
Re: Нехай посол Тейлор захищає право на життя людей
Толераст пише:> в Іраку, Палестині, права в"язнів Гуантанамо
Він - посол в Україні, а не в Іраку, Палестині чи на Кубі.
> А "Вінницька правозахисна група" Гройсмана правами простими життєвими правами вінничан
Вона цим займається
2008.03.15 | Прутков
Тейлору треба щось писати в Держдеп
де випускають ось такі маразматичні "доповіді"http://www.state.gov/documents/organization/102301.pdf
Справжній українець і державник на місці Луценка,Ющенка,Януковича і іже з ними послав би Тейлора подалі
2008.03.20 | Михайло Свистович
Re: Москаль проти правозахисників
Майдан-ІНФОРМ пише:>
> Также он подчеркнул, что все действия МВД, в случае с шриланкийцами были законными и не противоречащими нормам международного права.
От тільки "міжнародні правники" вважають інакше
>
> Как сообщало агентство, 13 марта Международная правозащитная организация Amnesty International осужда власть Украины за систематическое нарушение обязательств по международному праву и закону Украины "О беженцах".
А хіба Amnesty International знає міжнародне право. Це лише Москаль в нас знавець.