Яценюк вже проти НАТO. Загартувався? (/)
03/20/2008 | samopal
На тлі зусиль, які прикладає президент та премєр у напрямку приєднання України до ПДЧ та заяв десятка членів НАто про бажання надати Україні такий статус, дуже цікаво виглядає ось така заява "пропрезиденського" спікера Яценюка:
Голова Верховної Ради України Арсеній ЯЦЕНЮК вважає невчасним приєднання України до плану дій щодо членства в НАТО на Бухарестському саміті у квітні цього року.
Таку думку він висловив в інтерв`ю газеті «Известия».
А.ЯЦЕНЮК вважає, що коли рішення про ПДЧ буде ухвалено зараз, «це стане кидком рукавички з боку НАТО – Росії».
http://www.unian.net/ukr/news/news-242066.html
Схоже, що слухи про приєднання Яценюка до проекту Схід&Захід з Балогою отримують реаальні підтвердження. Цікаво, чи буде з цього приводу якась "рішуча" заява сикритаріату Балоги чи, хоча б, його президента?
Голова Верховної Ради України Арсеній ЯЦЕНЮК вважає невчасним приєднання України до плану дій щодо членства в НАТО на Бухарестському саміті у квітні цього року.
Таку думку він висловив в інтерв`ю газеті «Известия».
А.ЯЦЕНЮК вважає, що коли рішення про ПДЧ буде ухвалено зараз, «це стане кидком рукавички з боку НАТО – Росії».
http://www.unian.net/ukr/news/news-242066.html
Схоже, що слухи про приєднання Яценюка до проекту Схід&Захід з Балогою отримують реаальні підтвердження. Цікаво, чи буде з цього приводу якась "рішуча" заява сикритаріату Балоги чи, хоча б, його президента?
Відповіді
2008.03.20 | Свiдомий
Кролєг Сєня гартується по повній!
2008.03.20 | Sean
це може бути просто тактичним ходом
щоби не давати довбодятлам приводу знову подзьобати трибуну ВРУ2008.03.20 | Свiдомий
Ющ і Ко "тактично ходять" вже кілька років
Працюють таким чином на президентство Тимошенко?2008.03.20 | samopal
Ясєн пень! Попереднього разу теж тактичний хід був.
Аж мідальку отримав.2008.03.20 | Sean
дуже можливо
2008.03.20 | samopal
А той час президент випрошує у Росії дозвіл на ПДЧ (/)
Президент Виктор Ющенко готов гарантировать России, что присоединении Украины к Плану действий по членству в НАТО не несет угрозы для ее безопасности.Об этом Ющенко сказал в интервью польской газете Gazeta Polska.
«В действительности пытаюсь понять российские опасения и хочу заверить, что украинское стремление относительно НАТО не составляет никакой угрозы. Можем дать всяческие необходимые гарантии», - сказал Президент.
Он также выразил понимание необходимости уважать не только безопасность своей страны, но и вопросы безопасности соседей.
http://www.obkom.net.ua/news/2008-03-20/1040.shtml
Навіть не знаю, що він ладен пообіцяти Росії за те, щоб вона дозволила йому не провалитися на Бухарестському саміті НАТО.
Чи то теж такий дипломатичний маневр?
2008.03.20 | Sean
він нічого не випрошує в Росії
він намагається у такий спосіб переконати Саркозі-Меркель2008.03.20 | Свiдомий
Re: він нічого не випрошує в Росії
Sean пише:> він намагається у такий спосіб переконати Саркозі-Меркель
Яким російський газ потьмарив їхній політичний глузд.
2008.03.20 | samopal
Ви вірите, що Франція та Німеччина виконують вказівки Кремля?
2008.03.20 | Свiдомий
Ні, просто не хочуть злити Росію через свою залежність
від російського газу.2008.03.21 | 100%
Кто Мішку тронєт,...
таких біндюлєй дамЦе із старого анекдоту про Мєдвєда, Зайця і Лисицю, що попали у Вовчу яму. Взагалі думка вірна, тільки невпопад. Надати гарантії суверенітету і територіальної цілістності Росії, взаємно. Як це зробила Росія при відмові України від ядерного потенціалу.
2008.03.20 | Englishman
клясна тактична хода!
особливо на фоні цих дятлів, що вже задовбали німців, французів і всіляких нідерланців своєю настирливістю:http://maidanua.org/static/news/2007/1205999170.html
2008.03.20 | Мартинюк
Думаю що так
Наші політики не розуміють що так як вони говорять до українців - демагогія та фальшиві обіцянки, до європейців говорити неможливо.2008.03.21 | Свiдомий
По-Вашому, Яценюк - дебіл?
2008.03.21 | samopal
Угу ©. "Ізвєстія" показали йому ціле "передпліччя"
2008.03.20 | Mossad
Ти диви, Яценюк стає політиком...
просто треба буде розумнішими. До виборів у США, Москва та Вашингтон вирішать всі свої протиріччя, переділять сфери впливу і т.д. Переговори йдуть зараз. Після цього не буде питань щодо ПДЧ.Є ризик, звичайно, що Україну в цьому процесі просто поділять на шматки, або заморозять на кордоні. Але якщо так станеться, то насправді нічого зробити не можна буде. Народ не мотивований, владу цю захищати ні за що, і т.д.
Тому Яценюк слушно говорить.
2008.03.20 | keymaster
Він дипломат, тому слова значення не мають.Він відкликав підпис?
Врешті, в політиків і дипломатів слова існують для того, щоб приховувати справжні думки. Не переймайтесь - "розпущена" Верховна Рада на одному зі своїх засідань минулого літа в червоно-голубому складі на хвилі антинатівської істерії проголосувала за допуск кораблів НАТО в українські порти та води для проведення навчань. Президент не підписав, і мусів підписувати Мороз2008.03.20 | samopal
Взагалі, на дипслужбу найкраще брати глухонімих...
2008.03.20 | Mossad
Не підписав, але тепер різниці нема
2008.03.20 | Чучхе
Тільки ІДІЙОТ може вірити газеті "Ізвєстія"
Думаю, Свистович, який прочитав свого часу м"яко кажучи, не те, що він казав в інтерв". цій газеті, підтвердить.До речі:
Заява
Прес-служби Верховної Ради України
У зв´язку із публікацією у газеті «Известия» 20 березня ц.р. матеріалу, визначеного газетою як ексклюзивне інтерв´ю Голови Верховної Ради України А.П.Яценюка, Прес-служба Верховної Ради України заявляє про наступне.
Голова Верховної Ради України не давав інтерв´ю газеті «Известия».
Згадана публікація є вільним переказом деяких висловлювань, підібраних самим журналістом із посиленням акцентів і поданим як інтерв´ю.
Зазначаємо, що матеріал не відображає позиції Голови Верховної Ради України як політика і посадової особи.
2008.03.20 | samopal
А буква "І" в абревіатурі УНІАН означає ІДІЙОТСЬКА?
Ви, часом не знаєте, хто тим УНіАНОМ завідує? Ну після Геращенко?2008.03.20 | Чучхе
взагалі-то мова йде про газету Ізвєстія, глючний ви наш
2008.03.20 | samopal
Я навів повідомлення УНіАН, спостережливий ви наш
2008.03.20 | Чучхе
І не помітили, що воно лише цитує (з посиланням) Ізвєстія?
це зовсім не робота УНІАНУ провіряти, чи дійсно було таке інтерв"ю. УНІАН - це інформаційна (!) агенція, яка лише ретранслює, хто що і де сказав/написав2008.03.20 | samopal
Ви хочете сказати, що УНІАН не відповідає за свої повідомлення?
А які претензії до мене?Скажіть, шановний, редакція "Ґазети по-київськи" теж не несе відповідальності за зміст ваших публікацій?
Кажуть, та ґазета теж якимось боком має відношення до "Главврєд-УНіАН холдинга", нє?
2008.03.23 | Раціо
Звісно, в УНІАНі працюють такі самі дурналісти, як і всюди
Їхнє завдання - вчасно пропускати через машинний переклад без вичитки повідомлення московських дезінформаційних кантор, і в жодному разі не намагатися встановити достовірність - їм не за це платять.2008.03.20 | Hoja_Nasreddin
Спростування (/)
http://www.obkom.net.ua/news/2008-03-20/1250.shtml«Антинатовское» интервью Яценюка придумали российские «Известия»?
Пресс-служба Верховной Рады заявляет, что спикер парламента Арсений Яценюк не давал интервью газете «Известия».
Цитируем сообщение пресс-службы ВР:
Заява
Прес-служби Верховної Ради України
У зв´язку із публікацією у газеті «Известия» 20 березня ц.р. матеріалу, визначеного газетою як ексклюзивне інтерв´ю Голови Верховної Ради України А.П.Яценюка, Прес-служба Верховної Ради України заявляє про наступне.
Голова Верховної Ради України не давав інтерв´ю газеті «Известия».
Згадана публікація є вільним переказом деяких висловлювань, підібраних самим журналістом із посиленням акцентів і поданим як інтерв´ю.
Зазначаємо, що матеріал не відображає позиції Голови Верховної Ради України як політика і посадової особи.
Как уже сообщалось, «Известия» сегодня разметили материал, в котором А. Яценюк Якобы бы заявил, что считает несвоевременным присоединение Украины к плану действий относительно членства в НАТО на Бухарестском саммите в апреле этого года.
СМ. ТАКЖЕ: Яценюк уже почти стал противником НАТО
"ОБКОМ"
20 марта 2008. 12:50
2008.03.20 | Чучхе
але ж хіба це зупинить бажаючих перебирати "недоліки Яценюка"?
2008.03.20 | Hoja_Nasreddin
Цей факт з Ізвєстіями НЕ скасовує "недоліків Яценюка". Жодного
2008.03.20 | Чучхе
бачите якийсь інший смисл підняття цієї теми, окрім доказів того
що Яценюк - "кака"?2008.03.20 | samopal
Смисл підняття гілки
Як ви вже мабуть здогадалися, автор тієї гілки не є автором публікації в "Ізвєстіях", а саме повідомлення взято з "легальних" джерел.Можливо, автор підняв цю тему саме для того, щоб ви могли по ній потоптатися, як фаховий журналіст, який добре знає, звідки беруться такі публікації і чим офіційне інтерв'ю відрізняється від "простих відповідей на запитання".
Поважаючи вашу кваліфікацію, хотів би спитати наступне: чи оскаржить Голова Верховної Ради України ту замовну політичну публікацію, як ви гадаєте? Ну хо ча б спростування вимагатиме?
2008.03.20 | Hoja_Nasreddin
Яценюк не просто кака, а останнє тупе лайно. Пояснюю:
Щойно на сесії був розгляд питання про ПОЖИТТЄВЕ призначення суддів.на трибуні стоїть Ківалов і зачитує низку прізвищ з однієї з постанов. Зокрема читає два прізвища - Українець (Крим) і ще одне, яке я не запам'ятав. І вже справа доходить до голосування, як раптом Шемчук перепитує, чому в нього у проекті постанови немає цього прізвища. І ще одного. Тут Кролик прокидається і просить Ківалова подивитися, чи в нього вони є. Ківалов їх має. Тоді питає зал. Там НІХТО тих двох прізвищ не має. Більше того, з'ясовується, що тих осіб розглядали на комітеті (голова Ківалов) і ВІДХИЛИЛИ. А Ківалов потай їх до своєї цидулі вніс, і якби під шумок проголосували, то ті судді пройшли б, бо стенограма має ВИЩИЙ статус аніж проект постанови. (Ківалов між іншим може постраждати, якщо депутати серйозно візьмуть його за дупу). Так от, Кролик приписав таку суперуважність Шемчукові і Собі!
Далі. Були претензії до певної судді Капуцин. Претензії з боку хруня Деркача. Він там чогось наплів, і у підсумку цю суддю мають голосувати окремо. Цей мудак ставить на голосування, тоді як виявляється всі претензії в комітеті РОЗГЛЯДАЛИ (і це можна було з'ясувати раніше в секретаря, бо Ківалов бачся - непмам'ятає) і вона б ішла списком. А так, Ківалов своїм командує "НЕ голосувати" (по радейку все чути), а оскільки коаліція дохла (в сенсі присутності), то цю суддю не пропускають. Потім ще раз переголосовують повернутися до голосування. Знову дупа. Тут здіймається рейвах, та суддя в шоку, але дають їй слово, і що ж з'ясовується: вона розглядає питання РЕЙДЕРСЬКІ, розглядає принципово, і того мудака Деркача виявляється прокотила. І той мудак Деркач в суді суддям викрикував, що Капуцин НІКОЛИ не пройде через ВР. Тобто елементарна розправа із нормальною суддею з боку гівна останнього. А могли просто відкласти, як ще кількох суддів, до яких в депутатів були претензії.
Що робить полохливий Кролик. Раптом заявляє: шановні, гляньте на годинник. На ньому 14-15. Отже, все що ми робили останні 15 хвилин незаконенне (і голосування і виступи), все це скасовується, перева до 16 години.
Так от Чучхе, я задаю Вам питання: Чи Ви далі наполягаєте, що це НЕ мудак останній, та ще й до того ж НЕЗНАЙКО, якщо йдеться за посаду що він обіймає? Там була ще низка ляпсусів з його боку (він як флюгер кілька разів змінював свою думук залежно від того що йому скажуть то Мартинюк, то Ківалов тощо).
2008.03.20 | samopal
DADDY, Чучхе, де ви там? Тут знову "спотворюють" Яценюка!
2008.03.20 | Чучхе
Я наполягаю на тому що Яценюк наразі найбільш ефективний політик
З приводу нагаданого вами ківаловського інциденту, передам слова Яценюка за версією Обкома:Комментируя ситуацию, Председатель Верховной Рады Арсений Яценюк отметил: «Это наихудшее из того, что могло случиться в украинском парламенте, когда народных депутатов, извините, за дураков держат. Подают один проект постановления, а потом появляются две фамилии, которые даже не прошли Комитет (по вопросам правосудия). Или, более того, комитет принял решение их отклонить».
Теперь А. Яценюк планирует «отдельный разговор» с руководителями фракций: «Этот инцидент не будет упущен из поля зрения украинского парламента. Если мы таким образом назначаем украинских судей, то не нужно задавать им вопросы, какие решения они принимают».
2008.03.20 | samopal
Інцидент вже "бил упущєн", так само як і "інтерв'ю в "Ізвєстіях"
А "серйозна розмова" в кулуарах з ініціаторами фальшування це те саме, що серйозне спростуввання пресслужби "розмови в кулуарах" з кореспондентом "Ізвєстій"...Ківалова з голови комітету - нах!
Проти "Ізвєстій" висунути звинувачення у дезінформації. Як мінімум - зажадати публікації офіційного спростування та вибачень редакції.
О тоді можна буде сказати, що Яценюк "нє фрайер".
2008.03.20 | Hoja_Nasreddin
Спростування (що) спростування (чого) (/)
http://www.obkom.net.ua/news/2008-03-20/1545.shtmlРедактор «Известий» говорит, что брала у Яценюка лично
Главный редактор газеты «Известия в Украине» Янина Соколовская настаивает, что спикер Арсений Яценюк давал интервью изданию, которое было опубликовано сегодня.
«Вопросы я задавала лично, вопросы (наверно, имелось в виду «ответы». – «Обком») получала тоже лично. Написанное интервью отправила ему на утверждение. Как заявила мне его помощница, вчера в 9.20 он это интервью читал лично, и вопросов к нему не было. А те правки, которые к нему были, они мне переслали, и, собственно, с этими правками оно и было опубликовано», – сказала Соколовская
2008.03.20 | samopal
Я так і думав. Тільки "правки" вони могли прислати по е-мейлу
Хотілося б послухати коментар хваківця від журналістики пана Чучхе.2008.03.20 | Чучхе
Хотілось би побачити правки
2008.03.20 | samopal
Хех.. Ви не вірите офіційній заявi редактора "Ізвєстій"?
Але вже визнаєте, що заява пресслужби Яценюка про "нє била нікакова інтирвью" не відповідає дійсності?2008.03.23 | Раціо
А Ви не вірите, що Севастополь перейменували в Севастомісто?
Це було цілком офіційно надруковано в "Ізвєстіях". Про спростування я щось не чув.Цікаво, чим треба бути вдареним по голові, щоб вірити на слово москалям?
2008.03.20 | Hoja_Nasreddin
Re: Я наполягаю на тому що Яценюк наразі найбільш ефективний політик
Це було потім. Коли Шемчук піймав Ківалова за дупу. А Яценюк раптом виступив основним "громом і блискавкою". Але якби Ви чули тон яким то було сказано . До речі там незле на Ківалова накинувся ще Сулковський!А суддю Капуцин "зарубали" виключно завдяки нехлюйству, незнайству, пофіґізму та байдужості Яценюка.
Так де ж та його "ефективність" про яку Ви пишете, ночує? Я не годен навести ЖОДНОГО факту. Натомість все виглядає якраз навпаки.
2008.03.20 | samopal
Фух.. А яке інтерв'ю тепер відображатиме позицію самого Яценюка?
"Вільно підібрані фрази", це так зворушливо. Он і Чучхе, як досвічений журналіст, вже відреагував. Це означає, що пан Яценюк таки з журналістом про теє говорив, але то були "просто відповіді на питання", а не охвіційне "інтерв'ю", погоджене з Яценюком перед опублікуванням.А де є озвучена позиція самого Сєні?
Може б він подав у суд на того журналюгу, чи на "Ізвєстія"? Все ж таки не просто Сєня, а Голова Верховної Ради... Чи таки Сєня?
До речі, ще вчора якісь падли-журналюги видали на гора "фальшиву" офіційну позицію пані Ставнічук з приводу змін у складі ЦВК. Тільки досі невідомо. яку саме...
2008.03.20 | Чучхе
гиги, ы тут Чучхе у всьому винен. Паранойя якась
2008.03.20 | DADDY
Ні,друже, ти там з боку. Основне це: "Яценюк заГАРТувався!"
2008.03.20 | Чучхе
тим більше, що "Гарт" планується, як проНАТІвська організація
2008.03.20 | samopal
А де там написано про Чучхе?
2008.03.20 | Автентичний медвед
На прізвище журналіста дивилися?
http://izvestia.com.ua/?/articles/2008/03/19/185447-10 Яночка Соколовська, що ж тут іще скажеш? її вже не вперше на подібному ловили. Вона ці "інтерв"ю" пише дуже просто: бере кілька фраз із якоїсь пресухи і дописує до них кілька абзаців особистої атсєбятіни. Все це подається у Москві та Києві як "ексклюзивне інтерву главрєда "Ізвєстій в Українє" Яніни Соколовської"2008.03.20 | samopal
Чудово! Яценюку є з кого спитати прямо в Україні.
Чекаємо?2008.03.21 | 100%
Це ж не середній палець
2008.03.20 | Pavlo Z.
До дупи спрстування. Позов на лимончик - пора вчити "Известия" !
2008.03.20 | Чучхе
= робити їм рекламу, це по-перше
по-друге, існує рекомендація не сильно ворушити лайно, щоб менше смерділоПо потім параноїки одразу прийдуть до висновку, "якщо Яценюк так сильно щось спростовує, значить щось було"
А Ізвєстія - це тупа багатотиражка з якою навіть судитися смішно. Є ж певний рівень, нижче якого не можна опускатися. Наприклад, судитися з "Досвітніми вогнями" чи там "Комуністом".
На таких судових процесах добряче колись Бузину розкрутили, до речі
2008.03.20 | samopal
Чиї рекомендації про правила поводження з лайном ви згадуєте?
Чучхе пише:існує рекомендація не сильно ворушити лайно, щоб менше свербіло
Це якась хартія "чесних журналістів"? Чи "відповідальних"?
2008.03.20 | Pavlo Z.
ОК, не чiпаймо лайно, яке нам пада вже на голову
хай воно i його виробник думають, що ми iх не бачимо в упор - для чого робити iм дiшовий пiар?! Наше кредо: бути обiсраним, зате гордим!!!2008.03.20 | samopal
Може Яценюк не переконаний™, що зможе виграти справу у суді?
Але, якщо він не довіряє Печерському, то може б звернувся у Радивилівський, чи Мукачівський?2008.03.20 | Pavlo Z.
У мене тiльки одна гiпотеза: брак гонору.
Або iнтерв'ю i сказане таки було!2008.03.20 | samopal
Думаю, що причина може бути й іншою
2008.03.20 | Pavlo Z.
Я вже додав цей варiант (див.вище)
2008.03.21 | samopal
Тепер подивимось, як це все "заминатимуть"
2008.03.21 | catko
О! О! я про досвітні вогні!!!
вони суки мені колись взяли за пару пляшок в київській правді купили друкаря і він "пластини переплутав" і вийшла моя газета половина (типу обкладинки) про упа а внутрішня частина - досвітні вогні (за ірак тоді вони воювали здається). ледве 80% тражу зупинив - решта раритетом пішло...2008.03.20 | DADDY
Яценюк проти НАТO.Загартувався? Ні, це samopal зарапортувався
2008.03.20 | samopal
Може схочете відповісти на питання замість Чучхе? (/)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1206014124&first=&last=2008.03.20 | DADDY
Немає на що відповідати.Прес-служба Яценюка вже спростувала
А ось Ви не відреагували на мій закід: до чого тут Балога, "ГАРТ" і гаряча любов з рИггі на тему Схід-Захід разом?Я вбачаю у Вашому коментарі до "висловлювань" Яценюка заангажованість і бажання "обісрати" членів команди Президента з будь-якого приводу.
В данному випадку Ви занадто поспішали і тому "обісралися" самі.
"Тщательнее надо, ребята, работать. Тщательнее"
2008.03.20 | samopal
Є на що
Прес-служба Яценюка може спростовувати що завгодно. Якщо те, що вони заявили є правдою, то цитована усіма інформагенствами заява Яценюка є злісною політичною провокацією. Сам Яценюк, якщо він просто Сєня, може її і проігнорувати - досить заяви його пресслужби. А от як на таке неподобство відреагує Голова Верховної Ради України?Дуже хочу почути ваш прогноз.
А також ваш варіант розшифровки аббревіатури УНІАН, чиє повідомлення я навів, відкриваючи цю гілку.
Щодо гартування Яценюка у мене особисто суинівів немає, але саме для вас та ваших "відповідальних" соратників, я поставив у кінці таку закарлючку - знаєте, що вона означає?
2008.03.20 | DADDY
Ось тут Чучхе все сказав
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1206015467&first=1206015921&last=1206002201а щодо УНІАНу, то займатися розшифровкою назви не маю а ні часу, а ні бажання.Вибачайте.
2008.03.20 | samopal
Тобто, ви теж користуєтесь тією ж інструкцією про лайно?
2008.03.20 | DADDY
Це не "інструкція", а народна мудрість, досвід, так би мовити
2008.03.20 | Pavlo Z.
В народi це називаеться
срачка:(.Бо завелика сором'язливiсть породжуе завелике нахабство.
2008.03.20 | samopal
А сантехнікою користуватися не пробували?
2008.03.20 | keymaster
Як на мене, результати, отримані від цієї качки свідчать, що
УНІАН в інформаційній війні грає проти української справи.Безкритично підходить до ворожих качок, не перевіряє факти, особливо тоді, коли варто.
Це враження у мене зміцнюється після того, як вони в своєму звіті з перентації книжки Кука в Сімферополі написали, що "вона була зірвана". Блін, 4 загальнонаціональних канали показали книжку на повний екран, купа газет написала про подію - а вони: "зірвана"
Бо так, видно, треба було замовникам репортажу.
Респект Шелі за кликуху БРЕХУНІАН
2008.03.20 | Автентичний медвед
"Ворожих" качок? Не смішіть!
"Ізвєстія в Украінє" вже давно є невід"ємною складовою медіа-холдингу ГЛАВРЕД-УНІАН. І УНІАН цитує не "ворогів", а найближчих друзів, попутньо їх піарячи.До речі, про спростування Яценюка жодним словом не згадали ні "Главред.Інфо", ні "Телекритика" (також члени медіахолдингу), хоча остання мусила би про це написати хоча б через власну медіа-корпоративну спрямованість. Цікаво було би, до речі, послухати думку Лігачової з приводу журналістської етики Соколовської та інших колег...
2008.03.20 | Чучхе
"холдинг Главрєд-Уніан" - це принаймні весело!
2008.03.20 | Автентичний медвед
Що ж тут веселого? - ось офіційне сцило
Самі себе так називаєте, шановні: http://hold.bigmir.net/show/967/ До речі, Чучхе, а Газета по-киевски про це писатиме?2008.03.20 | Автентичний медвед
Повторюю запитання до Чучхе
Газета по-київськи про інцидент писатиме?2008.03.20 | Чучхе
Re: Повторюю запитання до Чучхе
Автентичний медвед пише:> Газета по-київськи про інцидент писатиме?
Бля, ну ждайте ж вийти газеті, щоб я скинув сюди лінки, га?
2008.03.20 | samopal
То хто бреше - Яценюк, чи Соколовська? (/)
Судячи з її коментаря, вона нахабно наривається на судоовий процес, нє?http://unian.net/ukr/news/news-242162.html
Чи там якась "помічниця Яценюка" піде на панель?
Разом з пресслужбою, чи разом із Соколовською?
2008.03.20 | Чучхе
У Соколовської, принаймні, це вже далеко не перший випадок
Думаю, свистович, як з"явиться, підтвердить2008.03.20 | Автентичний медвед
Ще й як не перший!
Свого часу у вигадуванні неіснуючих інтерву з ними Янінку звинувачували Аскольд Крушельницький -http://www.pravda.com.ua/news/2001/5/9/16811.htm , Валентин Крижанівський. А нещодавно вона й інститут Горшеніна підставила, винятково перебріхавши результати соцдослідження Бондаренка. - ось тут детальніше - http://www.intv-inter.net/news/article/?id=577139892008.03.20 | samopal
Схоже, у Яценюка теж.
2008.03.21 | samopal
Re: Повторюю запитання до Чучхе
Чучхе пише:Бля, ну ждайте ж вийти газеті, щоб я скинув сюди лінки, га?
Ну що, газета вже вийшла?
2008.03.22 | samopal
.
2008.03.23 | Чучхе
До речі, публікації ГпК легко знаходяться пошуком
загалом, могли б пошукати їх самі, але якщо хочете:ось версія Яценюка: http://pk.kiev.ua/country/2008/03/20/131433.html
ось про версію Известій: http://pk.kiev.ua/country/2008/03/20/175013.html
Олднім словом газета про все написала. А ви читали газету Закал?
2008.03.20 | study23
Re: Яценюк вже проти НАТO. Загартувався? (/)
Нарешті Яценюк перетврорюється з інфантильного малюка на політика і вчиться грати по-дорослому! Гляди уперед, міть у прем'єрське крісло!2008.03.23 | Раціо
Мдаа. А Ющенко ж тіки на днях вам пояснив
що деякі держави ведуть інформаційні війни проти України - і на тобі, цитуємо "Ізвєстія". Все таки розруха в головах, що не кажи.