А от і статистика до моєї тези "де урядові реформи"(л)
03/29/2008 | 123
Я про це вже кілька разів писав, дякую ДТ за наведену статистику, яка більш ніж красновомовна.
http://www.dt.ua/1000/1550/62561/
100 днів — 100 законів
За сто днів співіснування з новим урядом Верховній Раді вдалося попрацювати в пленарному режимі всього 16 днів. У цей період до парламенту надійшло близько тисячі законопроектів, понад половину з яких (562) ініціювала коаліція. Законотворча активність опозиції виявилася вдвічі меншою — 260 документів.
Згідно з інформацією, почерпнутою з парламентських джерел, у період із 18 грудня по 26 березня були ухвалені й набули чинності 100 законодавчих актів. Ініціатором 89 з них була коаліція. Проте слід зазначити, що 81 з 89 рішень стосуються призначення дострокових виборів міських, селищних і сільських голів. Решта вісім — постанови про проведення позачергових виборів у Києві та документи, присвячені питанням вступу України до НАТО.
На другому місці за фактичною продуктивністю виявився Віктор Ющенко: п’ять президентських ініціатив, які дістали схвалення парламенту, набули чинності. Доленосних рішень у цьому переліку ви також не зустрінете. Ідеться, зокрема, про зміну прожиткового мінімуму, уточнення чисельності Збройних сил, а також про ратифікацію угод між Україною та ЄС про спрощення оформлення віз і реадмісію.
Далі в нашому рейтингу йде опозиція з трьома чинними постановами — про затвердження календарного плану першої сесії та створення комісій для розслідування діяльності глави МВС і міської влади Києва.
Замикає рейтинг продуктивності Кабінет міністрів: за його ініціативи затверджено тільки один акт — бюджет країни на 2008 рік. Звертаємо увагу членів Кабміну (які регулярно підкреслюють євроінтеграційні устремління нинішньої влади) на зарубіжний досвід. У більшості європейських країн, у яких існує урядово-парламентська коаліція, основне нормотворче навантаження лягає на плечі кабінету, а не законодавчих зборів. Флагманом є Німеччина. Якщо нам не зраджує пам’ять, із подачі федерального уряду за останні роки ухвалено 80% усіх законів республіки. Пані Тимошенко, беріть приклад з пані Меркель! Утім, із Хорстом Келлером нашому прем’єру було б легше, ніж із Віктором Ющенком...
Відповідно до вітчизняної традиції, найбільш активно продукують закони депутатські осередки, близькі до уряду. Енергійність БЮТ слугує прикладом. Фракція імені прем’єра (самостійно й у співдружності) за окреслений період видала на-гора 425 проектів, 88 з яких стали повноцінними законами. Блок Тимошенко демонстрував не тільки енергійність, а й відкритість до співробітництва з опозицією. Про що свідчать такі цифри: найуспішнішими альянсами суб’єктів законодавчої ініціативи від коаліції та опозиції виявилися БЮТ—ПР (подано 17 проектів) і БЮТ—«НУ—НС»—ПР (13 проектів).
Зауважимо, що проектів, поданих спільно представниками всіх фракцій парламенту, знайшлося всього чотири.
Рішеннями, здатними істотно поліпшити наше життя прямо зараз або в перспективі, законодавці за минулі сто днів нас не тішили. З цього погляду ККД правлячої коаліції був, м’яко кажучи, невисокий.
http://www.dt.ua/1000/1550/62561/
100 днів — 100 законів
За сто днів співіснування з новим урядом Верховній Раді вдалося попрацювати в пленарному режимі всього 16 днів. У цей період до парламенту надійшло близько тисячі законопроектів, понад половину з яких (562) ініціювала коаліція. Законотворча активність опозиції виявилася вдвічі меншою — 260 документів.
Згідно з інформацією, почерпнутою з парламентських джерел, у період із 18 грудня по 26 березня були ухвалені й набули чинності 100 законодавчих актів. Ініціатором 89 з них була коаліція. Проте слід зазначити, що 81 з 89 рішень стосуються призначення дострокових виборів міських, селищних і сільських голів. Решта вісім — постанови про проведення позачергових виборів у Києві та документи, присвячені питанням вступу України до НАТО.
На другому місці за фактичною продуктивністю виявився Віктор Ющенко: п’ять президентських ініціатив, які дістали схвалення парламенту, набули чинності. Доленосних рішень у цьому переліку ви також не зустрінете. Ідеться, зокрема, про зміну прожиткового мінімуму, уточнення чисельності Збройних сил, а також про ратифікацію угод між Україною та ЄС про спрощення оформлення віз і реадмісію.
Далі в нашому рейтингу йде опозиція з трьома чинними постановами — про затвердження календарного плану першої сесії та створення комісій для розслідування діяльності глави МВС і міської влади Києва.
Замикає рейтинг продуктивності Кабінет міністрів: за його ініціативи затверджено тільки один акт — бюджет країни на 2008 рік. Звертаємо увагу членів Кабміну (які регулярно підкреслюють євроінтеграційні устремління нинішньої влади) на зарубіжний досвід. У більшості європейських країн, у яких існує урядово-парламентська коаліція, основне нормотворче навантаження лягає на плечі кабінету, а не законодавчих зборів. Флагманом є Німеччина. Якщо нам не зраджує пам’ять, із подачі федерального уряду за останні роки ухвалено 80% усіх законів республіки. Пані Тимошенко, беріть приклад з пані Меркель! Утім, із Хорстом Келлером нашому прем’єру було б легше, ніж із Віктором Ющенком...
Відповідно до вітчизняної традиції, найбільш активно продукують закони депутатські осередки, близькі до уряду. Енергійність БЮТ слугує прикладом. Фракція імені прем’єра (самостійно й у співдружності) за окреслений період видала на-гора 425 проектів, 88 з яких стали повноцінними законами. Блок Тимошенко демонстрував не тільки енергійність, а й відкритість до співробітництва з опозицією. Про що свідчать такі цифри: найуспішнішими альянсами суб’єктів законодавчої ініціативи від коаліції та опозиції виявилися БЮТ—ПР (подано 17 проектів) і БЮТ—«НУ—НС»—ПР (13 проектів).
Зауважимо, що проектів, поданих спільно представниками всіх фракцій парламенту, знайшлося всього чотири.
Рішеннями, здатними істотно поліпшити наше життя прямо зараз або в перспективі, законодавці за минулі сто днів нас не тішили. З цього погляду ККД правлячої коаліції був, м’яко кажучи, невисокий.
Відповіді
2008.03.29 | samopal
А Яценюк вже виступав із звітом про 100 днів ВРади?
2008.03.29 | observеr
До речі про широку коаліцію, котру створює Балога
123 пише:> Блок Тимошенко демонстрував не тільки енергійність, а й відкритість до співробітництва з опозицією. Про що свідчать такі цифри: найуспішнішими альянсами суб’єктів законодавчої ініціативи від коаліції та опозиції виявилися БЮТ—ПР (подано 17 проектів) і БЮТ—«НУ—НС»—ПР (13 проектів).
>
> Зауважимо, що проектів, поданих спільно представниками всіх фракцій парламенту, знайшлося всього чотири.
2008.03.29 | samopal
Ющенко за 100 днів підвищив свою активність у чотири рази (/)
у порівнянні з активністю за часів антикризової стабільності.http://www.obkom.net.ua/news/2008-03-29/1318.shtml
Президент Виктор Ющенко за первые сто дней работы дал правительству Юлии Тимошенко в четыре раза больше заданий, чем в свое время Кабмину Виктора Януковича за аналогичный период.
К такому выводу пришли журналисты газеты «Зеркало недели» в результате мониторинга официальных сайтов Секретариата Президента и Кабинета министров, а также получив информацию от источников в СП, Кабмине и Партии регионов.
Получились следующие цифры: за первые сто дней работы правительство Виктора Януковича получило от президента 88 заданий (в форме указов, поручений и обращений) и 143 задания от главы президентского секретариата. Всего – 231 задание. За первые же сто дней работы правительство Юлии Тимошенко получило от президента Ющенко 621 задание и 260 заданий от Виктора Балоги. Всего – 881 задание. Что почти в четыре раза больше, чем предыдущее правительство. Или по 8,81 распоряжения в день, включая выходные.
Ще й на винищувачах літати встигає. Ото "діяч"!
2008.03.29 | 123
Не всім цікаві каськіви і ющенкі, комусь цікаві реформи
Які проводяться урядової коаліцією через парламент шляхом прийняття розроблених нею законів.Звикайте до цього (вказаного у темі) теж
2008.03.29 | samopal
А хіба Ющенко не про реформи піклується?
Чи для того, щоб з Верховної Ради БЮТ видусити якісь "потрібні" кроки, він з Балогою повинні вчетверо збільшити зусилля?Тільки не розповідайте мені, що Верховна Рада не була бездіяльною без погодження з Банковою та без активних "коаліційних" зусиль Плющенків-Кріленків-Білозіренків.
2008.03.29 | samopal
До цього теж звикати? (/)
Тільки впродовж цього року Віктор Ющенко видав 9 рішень, які порушують статтю 118 Конституції України, призначивши і звільнивши голів обласних і районних адміністрацій без відповідного подання з боку Кабміну. Президент також більше 20 разів призначав виконуючих обов'язки голів місцевих адміністрацій, хоча жодний нормативний акт не дозволяє регулювати подібні питання за допомогою указів.Зафіксовані і численні випадки втручання Віктора Ющенка в економічні питання, які знаходяться у винятковій компетенції Кабінету Міністрів. Зокрема, своїми указами Президент намагався взяти під контроль і впливати на НАК "Нафтогаз України", використання паливно-енергетичних ресурсів, механізми здійснення приватизації, розвиток автомобільних доріг, ціноутворення в ЖКГ. Також неправочинний президентський Указ про реформування системи органів МВС, оскільки подібні дії, згідно з діючою Конституцією і законом про Кабмін, не є компетенцією глави держави.
http://www.intv-inter.net/news/article/?id=57727416