НУНСЄЦ на сторожі українського інформаційного простору (/)
04/02/2008 | samopal
Партія "Єдиний центр" заявляє, що позиція БЮТ щодо кадрових питань несе загрозу демократичній коаліції.
Про це йдеться у заяві "Єдиного центру", текст якої УНІАН надали у прес-службі партії.
Партія нагадує, що 1 квітня 2008 року в парламент не підтримав звільнення Едуарда Прутніка з посади голови Держкомтелерадіо та Олексія Костусєва з посади голови Антимонопольного комітету.
Як відомо, серед тих, хто не голосували за ці питання, були представники "Єдиного центру" Кріль, Петьовка і Полянчич.
У заяві "Єдиного центра" сказано, що ситуація, яка склалася в демократичній коаліції під час цього голосування, – це "кулуарне нав’язування вирішення кадрових питань без попереднього узгодження кандидатур всіма учасниками коаліції".
"Єдиний Центр" вважає, що такі дії підривають єдність коаліції, нівелюють програмні засади її створення", - наголошується в заяві.
"Ми вважаємо, що розгляд будь-яких кадрових питань такого рівня повинне відбуватися лише в комплексі з погодженням єдиної кандидатури від коаліції на ту чи іншу посаду. Подібні ситуації стали "хворобливою" тенденцією в роботі коаліції: спершу приймається рішення про відставку, а потім проводяться безплідні дискусії щодо єдиного кандидата", - додається в заяві.
http://193.178.146.18/news/2008/4/2/74048.htm
Про всяк випадок, нагадаю, що партія ідейно хагартованиї демократів "Єдиний Центр" не є учасником парламенської коаліції та немає представництва у Верховній Раді.
Про це йдеться у заяві "Єдиного центру", текст якої УНІАН надали у прес-службі партії.
Партія нагадує, що 1 квітня 2008 року в парламент не підтримав звільнення Едуарда Прутніка з посади голови Держкомтелерадіо та Олексія Костусєва з посади голови Антимонопольного комітету.
Як відомо, серед тих, хто не голосували за ці питання, були представники "Єдиного центру" Кріль, Петьовка і Полянчич.
У заяві "Єдиного центра" сказано, що ситуація, яка склалася в демократичній коаліції під час цього голосування, – це "кулуарне нав’язування вирішення кадрових питань без попереднього узгодження кандидатур всіма учасниками коаліції".
"Єдиний Центр" вважає, що такі дії підривають єдність коаліції, нівелюють програмні засади її створення", - наголошується в заяві.
"Ми вважаємо, що розгляд будь-яких кадрових питань такого рівня повинне відбуватися лише в комплексі з погодженням єдиної кандидатури від коаліції на ту чи іншу посаду. Подібні ситуації стали "хворобливою" тенденцією в роботі коаліції: спершу приймається рішення про відставку, а потім проводяться безплідні дискусії щодо єдиного кандидата", - додається в заяві.
http://193.178.146.18/news/2008/4/2/74048.htm
Про всяк випадок, нагадаю, що партія ідейно хагартованиї демократів "Єдиний Центр" не є учасником парламенської коаліції та немає представництва у Верховній Раді.
Відповіді
2008.04.02 | Адвокат ...
НУНСЄЦ,-- це про що? Про ПоПЄЦ?
samopal пише:> Про всяк випадок, нагадаю, що партія ідейно хагартованиї демократів "Єдиний Центр" не є учасником парламенської коаліції та немає представництва у Верховній Раді.
І що політична партія не має права критикувати позицію, чи поведінку иншої політичної партії, або бльоку політичних партій, як що вона не репрезентована у Парляменті?
2008.04.02 | samopal
про НУ-НС-ЄЦ,
Адвокат ... пише:І що політична партія не має права критикувати позицію, чи поведінку иншої політичної партії, або бльоку політичних партій, як що вона не репрезентована у Парляменті?
Та вона на всьо має право. Тільки не має права вимагати від когось виконання коаліційниї домовленостей, не будучи їх учасником.
2008.04.02 | Адвокат ...
Чому ж?
samopal пише:> Адвокат ... пише:
> І що політична партія не має права критикувати позицію, чи поведінку иншої політичної партії, або бльоку політичних партій, як що вона не репрезентована у Парляменті?
>
> Та вона на всьо має право. Тільки не має права вимагати від когось виконання коаліційниї домовленостей, не будучи їх учасником.
Вимога виконувати політичні домовленості,-- ріжновид політичної критики. Що сь я від Вас не чув реакції на постійні закиди до коаліціянтів з боку пруцячьні, коміків, суциків що до тего, як тая коаліція має працювати.
Окрім тего, певна частина ПоПЄц`а є членами парляментської коаліції.
2008.04.02 | samopal
Та все тому ж
Адвокат ... пише:Вимога виконувати політичні домовленості,-- ріжновид політичної критики.
Для тих, хто не є учасником тих домовленостей це не критика, а профанація. Можна критикувати суть чи зміст домовленостей, але як сторонні організації можуть вмимагати виконання чиїхось угод, не маючи до них жодного стосунку.
Закиди про те, що коаліція, парламент, уряд чи првізідєнт МАЮТЬ працювати є нормальними вимогами, якщо їхньою ціллю є підкреслиння недієздатності згаданих установ та суб'єктів зжійснення влади. А от вимагати від політичних опонентів виконання передвиборчих зобов'яхань є, на відміну від підкреслення факту їх невиконання, некоректним.
Партія ідейно загартованих дімакратів не є офіційно представлена у Парляменті, а коаліційна угода заключається не між окремими депутатами. З таким самим успіхом виконання тієї угоди може вимагати Товариство мисливців та рибалок, бо можна з упевненістю сказати, що члени того товариства є серед учасників коаліції. Між іншим, прізідєнт зі своїм сикритаріатником формально не є учасниками тієї угоди.
2008.04.02 | ОРИШКА
а сколько в этом -це членов?
2008.04.02 | TrollSeeker
Всі. Окрім Оробець і Білозір.
2008.04.02 | ОРИШКА
А в количественном выражении(Свят,свят!) Сколько мосек на слона?
2008.04.03 | samopal
А прізідєнт вже наепістолячив нового листа (/)
Президент України Віктор ЮЩЕНКО висловлює сподівання на прийняття Кабінетом міністрів відповідального рішення щодо подальшого перебування ряду осіб на урядових посадах.Як повідомили УНІАН у прес-службі Президента, про це йдеться у надісланому сьогодні листі до прем`єр-міністра України Юлії ТИМОШЕНКО.
Президент очікує, що кадрові ініціативи уряду відповідатимуть букві і духу угоди про створення демократичної коаліції.
В.ЮЩЕНКО зазначає, що під час його зустрічі з народними депутатами – представниками блоку «Наша Україна – Народна самооборона» з їхнього боку було порушено питання щодо перебування на урядових посадах осіб, чия репутація і ділові якості, виявлені у попередні роки, не відповідають принципам, на яких будувалася демократична коаліція.
Так, на посаді першого заступника міністра регіонального розвитку та будівництва України перебуває колишній заступник Віктора МЕДВЕДЧУКА в Адміністрації Президента Леоніда КУЧМИ Олексій ІЩЕНКО, який «забезпечував» потрібний результат для Віктора ЯНУКОВИЧА на виборах 2004 року, очолюючи в Адміністрації Управління із взаємодії з регіонами.
«Олексій ІЩЕНКО був одним із тих лідерів СДПУ(о), хто 20 січня 2005 року підписав заяву щодо неможливості своєї подальшої діяльності в органах виконавчої влади та перехід в опозицію. Що він тоді робить в уряді демократичної коаліції?» – наголошує В.ЮЩЕНКО.
Також, підкреслює Президент, на посадах у центральних органах влади перебувають такі наближені до В.МЕДВЕДЧУКА особи як Тарас КОЗАК (заступник голови Державної митної служби) і Олександр ПАРШИН (перший заступник голови Національного агентства України з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсів).
«Їхнє перебування на посадах у попередньому уряді означало виконання тодішньою коаліцією союзницьких зобов`язань перед СДПУ(о). У такому разі виникає запитання про їх роль сьогодні», – зазначає у листі Президент.
Глава держави також звертає увагу, що з незрозумілих причин залишається на посаді керівника Держкомархіву комуністка Ольга ГІНЗБУРГ. «Представник КПУ зловживає своїм службовим становищем для перешкоджання державній політиці встановлення історичної справедливості, а з Держкомархіву вимушені йти досвідчені професіонали. Невже КПУ є частиною коаліції, що її представник так впевнено почуває себе на урядовій посаді?» – підкреслює В.ЮЩЕНКО.
Зрештою, наголошує глава держави, радником прем`єр-міністра України призначено Олександра ЗАДОРОЖНЬОГО, «який фактично нав`язував народним депутатам України волю Віктора МЕДВЕДЧУКА, зокрема, під час спроб провести так звану «політичну реформу» і забезпечити передачу влади в країні за сценарієм СДПУ(о)».
«Чинний уряд декларує принципи відкритості і прозорості прийняття рішень. У першу чергу це має стосуватися кадрових рішень, оскільки саме від цього залежить ефективність і стабільність роботи демократичної коаліції. У цьому контексті цікаво, чи обговорювалися кандидатури зазначених службовців радою коаліції? Чи розглядалися інші кандидатури, чия діяльність відповідала би принципам, на яких засновувалася демократична коаліція?» – йдеться у листі Президента.
В.ЮЩЕНКО висловлює сподівання на принципову оцінку коаліцією загалом і прем`єр-міністром зокрема реальних досягнень зазначених осіб, і прийняття Кабміном відповідального рішення щодо їхнього подальшого перебування на посадах.
«Очікую також, що подальші кадрові ініціативи уряду відповідатимуть букві і духу угоди про створення демократичної коаліції», – наголошує він.
http://unian.net/ukr/news/news-244583.html
Мабуть писав прямо у Бухаресті, у черзі на прийом...
Цікаво, а де він був, коли пані Гінзбург на посаду призначали?
Цікаво, чи в тій коаліційній угоді і справді про Медведчука щось згадується...
2008.04.03 | Hoja_Nasreddin
Це справді шедевр
Про Балогу, Богатирьову, Колєснікова, Ківалова не згадав зі скромності. Тобто засуджує але скромно (очима їсть долівку)2008.04.03 | ОРИШКА
Простите, он придурок. Я, такая сдержанная и вежливая -
нимагу больше!!!!Раю Б. - можно назначать, да?
Вызывайте бригаду психиатров. Можно ко мне. Я в одном психическом поле с такими находится не могу.
2008.04.03 | samopal
Не поспішайте з висновками. Може бути ще й не таке...
Із джерел у Бухаресті, де відбувається самміт НАТО, і де на завтрашній ранок заплановане засідання Комісії Україна-НАТО (КУН) на найвищому рівні надійшла інформація про те, що зважаючи на дискомфортне для президента України рішення Альянсу щодо ПДЧ, глава держави може реалізувати сценарій демаршу і залишити румунську столицю вже сьогодні, проігнорувавши завтрашнє засідання КУН.На думку експертів, а також відповідно до конфіденційних коментарів політиків країн-членів НАТО, такий крок українського президента, якщо буде здійснений, може завдати суттєвої шкоди відносинам України та НАТО та поставити під сумнів саму можливість отримання Україною ПДЧ в осяжному майбутньому. Такий крок був би потужним ударом по позиціях наших численних прихильників в Альянсі та посилив би аргументацію скептиків.
Президент України в попередні тижні обрав помилкову тактику подання Бухарестського саміту як "моменту істини" у відносинах України і НАТО і не маючи на те достатніх підстав, фактично пообіцяв українському суспільству ПДЧ у Бухаресті.
Сценарій демаршу у цьому контексті є спробою продовжити помилкову тактику, що поглибить наявні проблеми.
Країна, та її євроатлантична інтеграція як фундаментальний національний інтерес не може бути заручницею емоцій, образ, помилкових кроків та некомпетентних мессиджів високих посадових осіб.
Ющенко зобов'язаний взяти участь в КУН та виявити готовність надалі працювати з Альянсом в напрямку надання ПДЧ та здійснення відповідних реформ!
http://blogs.pravda.com.ua/authors/horbach/47f490915ac4d/
2008.04.03 | ОРИШКА
Не, тут какие-то домыслы, а я по факту
2008.04.03 | samopal
Може й домисли... (/)
Президент Віктор Ющенко може залишити саміт країн-членів НАТО в Бухаресті, якщо в підсумковій декларації, яку має ухвалити Комісія Україна-НАТО, не буде зазначена точна дата приєднання нашої країни до ПДЧ.Про це "Сегодня" повідомило джерело в українській делегації.
Ющенко сподівається, що в документі буде призначено певний термін – грудень 2008 року чи весна 2009, тобто на наступному самміті країн-членів Альянсу.
Як відомо, засідання Комісії Україна-НАТО призначено на п'ятницю, 4 квітня. Ющенко планував взяти в ньому участь.
http://193.178.146.18/news/2008/4/3/74096.htm
2008.04.03 | ОРИШКА
Може .
2008.04.03 | samopal
Бачте, і Майдан-ІНФОРМ вважає, що може (/)
http://maidanua.org/static/news/2007/1207225888.html2008.04.03 | Михайло Свистович
То нe Майдан-ІНФОРМ, а Сушко вважає
Б-у-у-удьте ува-а-жні-і-і-і!2008.04.03 | Михайло Свистович
Ні, він просто цинік. Як і Юля. Іде змагання хто більший
2008.04.03 | ОРИШКА
У Юлі є подібні листи до президента?
2008.04.03 | Михайло Свистович
Немаєю Але цинізм хіба лише в листах?
2008.04.03 | ОРИШКА
На вушко - це вже не цинізм, а ідіотизм....
2008.04.03 | Михайло Свистович
Ці два ізми часто перетинаються
2008.04.03 | SpokusXalepniy
Там пропущено вводное предложение в самом начале:..
...Згідно з вимогою раніше опрелюдненої постанови "Єдиного Центру"...І далі по тексту:
"Президент України Віктор ЮЩЕНКО висловлює сподівання..."
2008.04.03 | ОРИШКА
"..опре..людненой" - от "опрелостей?" Согласна!
2008.04.03 | Николай Чернигов
А что они там действительно делают?
Как что!? Выполняют пункт 2 "МЕМОРАНДУМУ ПОРОЗУМІННЯ МІЖ ВЛАДОЮ ТА ОПОЗИЦІЄЮ" про "недопущення політичних репресій проти опозиції"!samopal пише:
> «Їхнє перебування на посадах у попередньому уряді означало виконання тодішньою коаліцією союзницьких зобов`язань перед СДПУ(о). У такому разі виникає запитання про їх роль сьогодні», – зазначає у листі Президент.
А если серьезно, то сугубо личное отношение Ющенко к Медведчуку, выливающееся в необходимость увольнения членов СДПУ(о), как раз и смахивает на эти самые репрессии.
2008.04.03 | Михайло Свистович
Re: А что они там действительно делают?
Николай Чернигов пише:>
> А если серьезно, то сугубо личное отношение Ющенко к Медведчуку, выливающееся в необходимость увольнения членов СДПУ(о), как раз и смахивает на эти самые репрессии.
Зовсім не змахує. Кучмістів треба нафіг з органів влади.
2008.04.04 | Николай Чернигов
Дайте лучше определение слова "кучмист"...
И, заодно, список первых лиц государства, кучмистами не являющимися.2008.04.05 | Михайло Свистович
Ревний захисник режиму Кучми
Николай Чернигов пише:> И, заодно, список первых лиц государства, кучмистами не являющимися
Ющенко, Тимошенко, Яценюк
2008.04.03 | Николай Чернигов
БЮТ на сторожі українського інформаційного простору (/)!!!!!!!!!
Увы, именно так, а не иначе.samopal пише:
> Партія нагадує, що 1 квітня 2008 року в парламент не підтримав звільнення Едуарда Прутніка з посади голови Держкомтелерадіо та Олексія Костусєва з посади голови Антимонопольного комітету.
> Як відомо, серед тих, хто не голосували за ці питання, були представники "Єдиного центру" Кріль, Петьовка і Полянчич.
ВСЕ представители ....ЕЦа поддержали проекты постановлений об увольнении, как Прутника, так и Костусева с занимаемых должностей.
http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/gol_karta_zal3?g_id=1178
http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/gol_karta_zal3?g_id=1179
Оба постановления провалены из-за БЮТа.
1-я: 2 не голосовало, результат: "за"-225;
2-я: 1 воздержался, 5 не голосовало: "за"-220.
В НУНСе в обоих случаях отсутствовал Доний, а за 2-ю воздержался Зварич.
Славные представители ....ЕЦа не голосовали за возврат к голосованию данных постановлений.
2008.04.03 | samopal
Виходить, що каоліція таки єдина? Прєвєд Мінору!
Може там у когось знову картки "не спрацювали", чи "вдома забули"?Ну, а ЄЦ, звичайно, не промах - зафіксіравалі, так скать...
2008.04.04 | Николай Чернигов
Превед Яценюку и членам регламентного комитета...
...которые не выполняют своих прямых обязанностей!И Прутник, и Костусев - депутаты-совместители, которые уже давно должны были быть лишены мандатов.
2008.04.05 | samopal
Ну, тіпа, "Фсєм прєвєд"!
2008.04.03 | троль ak1001
Прутник и Костусев - дорогие юлефанскому серцу люди
получаецца таклюбовь зла....
2008.04.05 | Sean
Їх звати ПоПЄЦ
годі Вам вже псувати позитивне враження від Ваших дописів якимись комплексами щодо НУНС, чесне словоА заява від ПоПЄЦ - дійсно п-ць.
2008.04.05 | Нестор
Ні. Їх звати саме НУНСЄЦ
Бо нагадую, що у фракцію в парламенті входять члени партій НУ, НС, ЄЦ і ви їх обрали всіх разом, а не окремо, тому не варто закривати носа на свій сморід і робити вигляд, що ПОПЄЦ це щось окреме за яке ви не голосували.2008.04.06 | Михайло Свистович
Re: Ні. Їх звати саме НУНСЄЦ
Нестор пише:> Бо нагадую, що у фракцію в парламенті входять члени партій НУ, НС, ЄЦ і ви їх обрали всіх разом, а не окремо, тому не варто закривати носа на свій сморід і робити вигляд, що ПОПЄЦ це щось окреме за яке ви не голосували.
Ви теж обрали до ВР Губського, Куровського чи Соколова, але ж успішно носа на свій сморід затикаєте.
2008.04.06 | Нестор
Re: Ні. Їх звати саме НУНСЄЦ
Михайло Свистович пише:> Ви теж обрали до ВР Губського, Куровського чи Соколова,
Звісно, що обрав. І задоволений результатом. Покажіть мені ліпший результат і я наступного разу їх не оберу.
> але ж успішно носа на свій сморід затикаєте.
Де саме? Лінк будь-ласка? Брехати не гарно (с) Я на відміну від Шона ніколи не стверджував, що Губський це щось окреме від хорошого БЮТу.
2008.04.06 | Михайло Свистович
Re: Ні. Їх звати саме НУНСЄЦ
Нестор пише:> Михайло Свистович пише:
> > Ви теж обрали до ВР Губського, Куровського чи Соколова,
>
> Звісно, що обрав. І задоволений результатом.
Ти задоволений суцільним земельним дерибаном, вирубкою лісів, незаконними забудовами, протидією дублюванню фільмів українською мовою? Ясно.
>
> Покажіть мені ліпший результат і я наступного разу їх не оберу.
Ліпший це що? Хто менше дерибанить? Та майже всі менше.
>
> Де саме? Лінк будь-ласка?
В дописі, на який я відповідаю І задоволений результатом (с) Нестор