насущне питання до кабміну про ціни на авто
04/06/2008 | catko
на кого працює наша митниця - на українця чи на чиновника?
напевне все-таки україна найбагатша країна в світі і має потужного власного виробника автомобілів якщо ціни на нові авто майже вдвічі збільшуються при перетині кордону. щоб не бути голослівним - приклад:
-------------------------
Цены:
Forester 2.5T VR MT - 203 200 грн.
Forester 2.5T VR AT - 212 900 грн.
Forester 2.5T VQ MT - 208 500 грн.
Forester 2.5T VQ AT - 218 300 грн.
Forester 2.5T 2S AT - 235 000 грн.
---------------------------------------------
2009 FORESTER PRICING
MODEL / Standard Package / Transmission / Total Suggested Retail Price
2.5X (VDC) MT $19,995
2.5X (VDC) AT $21,195
2.5X Premium Package (VDC) MT $22,495
2.5X Premium Package (VDC) AT $23,495
2.5X L.L.Bean Edition (VDC) AT $25,995
2.5XT (VDC) AT $26,195
2.5XT Limited (VDC) AT $28,195
Partial Zero Emissions (PZEV) Models
2.5X (PZEV) (VDC) MT $20,195
2.5X (PZEV) (VDC) AT $21,395
2.5X (PZEV) Premium Package (VDC) MT $22,695
2.5X (PZEV) Premium Package (VDC) AT $23,695
2.5X L.L.Bean Edition (PZEV) (VDC) AT $26,195
напевне все-таки україна найбагатша країна в світі і має потужного власного виробника автомобілів якщо ціни на нові авто майже вдвічі збільшуються при перетині кордону. щоб не бути голослівним - приклад:
-------------------------
Цены:
Forester 2.5T VR MT - 203 200 грн.
Forester 2.5T VR AT - 212 900 грн.
Forester 2.5T VQ MT - 208 500 грн.
Forester 2.5T VQ AT - 218 300 грн.
Forester 2.5T 2S AT - 235 000 грн.
---------------------------------------------
2009 FORESTER PRICING
MODEL / Standard Package / Transmission / Total Suggested Retail Price
2.5X (VDC) MT $19,995
2.5X (VDC) AT $21,195
2.5X Premium Package (VDC) MT $22,495
2.5X Premium Package (VDC) AT $23,495
2.5X L.L.Bean Edition (VDC) AT $25,995
2.5XT (VDC) AT $26,195
2.5XT Limited (VDC) AT $28,195
Partial Zero Emissions (PZEV) Models
2.5X (PZEV) (VDC) MT $20,195
2.5X (PZEV) (VDC) AT $21,395
2.5X (PZEV) Premium Package (VDC) MT $22,695
2.5X (PZEV) Premium Package (VDC) AT $23,695
2.5X L.L.Bean Edition (PZEV) (VDC) AT $26,195
Відповіді
2008.04.06 | TrollSeeker
І чого оте "насущне питання до кабміну" мені зовсім паралельне?
2008.04.06 | catko
а мені не паралельне бо живу зараз 20 кеме від цивілізації
2008.04.06 | TrollSeeker
Для перевезення однієї дупи 3-5-літровий монстр не обов'язковий.
2008.04.06 | catko
де йшла мова про 3-5 літровий монстр?
чому однієї дупи - мінімум 3. плюс відсутність доріг. плюс нема жеку тому часто мішки-інструменти тре возти.зтаким успіхом скажу що для проживання однієї дупи навіть хрущовки забагато а коштує вона зараз як 5 джипів. вважаєте фінансувати цементні заводи які отруюють повітря в сто раз більше краще ніж європейського класу авта?
2008.04.06 | TrollSeeker
Не вмер Данило, болячка придавила. Хай там не 3, а 2,5.
Взагалі такими автомобілями цікавиться досить малий відсоток в Україні, в основному <2л. Тому навряд чи можна вважати такі автомобілі товаром першої необхідності. А той, в кого грошей досить, і такі суми здатен заплатити.Не бачу потреби хвилюватись за тих, чий рівень достатку далеко відірвався від основної маси населення. Подумаєш, зекономлять трохи на інших предметах розкошу. Надіюсь, задля цього нижче рівня виживання опускатись їм не доведеться.
2008.04.06 | catko
це був приклад. на літрові авта та сама ситуація
2008.04.06 | catko
українець має бути бідний (с) ленін/сталін/путін
2008.04.06 | TrollSeeker
Пересічний українець не є багатим. ©(Правда життя)
2008.04.06 | kotygoroshko
Сатко, браво! Ви абсолютно вірно ставите акценти!!!
catko пише:> якщо ціни на нові авто майже вдвічі збільшуються при перетині кордону.
> 2.5X (PZEV) (VDC) MT $20,195
а й справді, джипи з 2,5-літровими двигунами спалюють велику кількість бензину, який Україна експортує за валюту з ворожої нам Росії
а Росія на ці гроші будує ядерні ракети і направлює їх на Україну та будує усякі Тузли
я вважаю, що ціни на зажерливі позашляховики потрібно піднімати у щонайменше в 10 разів, заради економічного знесилення Масковських барлог, запобігання грабування Москвою чукотських надр, запобігання глобальному потеплінню
знизити ввізне мито потрібно на електромобілі, велосипеди і самокати, як екологічно чисті види транспорту
П.С. якщо серйозно, то кажу як фотограф - в Україні майже нема місць, які можна нормально сфотографувати: кругом срань, целофанові торбинки і пластикові пляшки від сітра та пива
тому питання екології вважаю актуальніщими ніж ваші бидляцькі джипи, якими наколоті виблядки багатих папаш вбивають людей, а потім відкуповуються від ментів і суддів
2008.04.06 | Iryna_
+1000 страшно подумати що було б якби ціни були менші
насправді "там" ще більші гроші з автовласників беруть іншим чином - курси водіння в деяких країнах тисячі три євро, + страховки, + бензин, + платні дорогиа у нас - тільки акцизи та відносно невеликі податки на транспортні засоби
але в очах народу виглядає страшенно несправедливо
2008.04.06 | catko
а ви порівнювати пробували?
Iryna_ пише:> насправді "там" ще більші гроші з автовласників беруть іншим чином - курси водіння в деяких країнах тисячі три євро, + страховки, + бензин, + платні дороги
>
> а у нас - тільки акцизи та відносно невеликі податки на транспортні засоби
>
> але в очах народу виглядає страшенно несправедливо
пенсійний фонд при покупці - 3% - обіцяють ввести 12%
податок в залежності від обєму - 200-500$ в рік.
страховка обовязкова - 50-200 $ в рік
страховка каско - 3-6% від вартості (при теперішніх цінах 1000 - 2000 $ в рік)
курси водіння плюс права - 400 $ + 200 $
бензин - 1 євро за літр (в америці 1 долар якщо не помиляюсь)
платні дороги за бугром - тільки великі автобани в італії-франції.
так що ціни на дотичне до автомобіля як в європі.
тільки от з зарплатами в українців не склалось.
2008.04.06 | TrollSeeker
+
2008.04.06 | 123
Аха, в нас тіки джипи дорожчають. А менші автівки-дешевшають
2008.04.06 | catko
??? я спеціально навів приклад НЕ джипа
погугліть і подивіться що таке форестер. це раз.а два подивіться скільки той форестер бере бензину - 8-10 літрів. менше ніж совковий жигуль з його 11-12 а про волгу я мовчу - та під 15-20 бере. тільки на волги і жигулі чомусь мита нема.
так що перед тим як штовхати тут комуністичний совок де всі мають бути рогулями біля станків чи плугів і ходити пішки - вивчіть матчасть.
2008.04.06 | 123
Все що більше ВАЗ 2109 - джип і буржуїзм
Має бути здорожчено в 20 разів.2008.04.06 | catko
взагалі то російські авто за якістю і впливом на екологію гірше
атомної війни.але вам видніше - підтримуйте собі москальського виробника.
2008.04.06 | kotygoroshko
тільки електромобілі і самокати!!
2008.04.06 | catko
коні теж непогано. заодно і добриво
єдине - не забути промисловість всю з україни вигнати щоб взагалі глямурно було.а то ахметка сре більше ніж всі авто разом взяті.
2008.04.07 | AxeHarry
Re: тільки електромобілі і самокати!!
я випадково нeдавно розмовляв з дядьком, у якого досить успішний бізнeс - розробка і виготовлeння "custom авто" (в основному для "крутeликів" бо дорого - рeтро-копіі, всілякі цікавинки ).Запитав його про eлeктромобіль , то дядько з матюками сказав шо нікому в нашій дeржаві то є нeпотрібнe. у нього є дeкілька eлeктро авто в мeталі, їздячі, з нормальними як для eлeктротазіків характeристиками. ПРичому судячи з вигляду та тeхнічної рeалізаціі тих авто шо він зара клeпає - його eлeктротазіки нe стидно показувати на загал.
Його спроба налагодити іх хоча б малосeрійнe виробництво наштовхнулася на тупу стіну чиновницьких "нe-дозволів" , "сeртифікацій" і "туподайдeнeг". Він забив на то та успішно клeпає рeтро-копіі.
2008.04.06 | stefan
kotygoroshko має рацію
kotygoroshko пише:> catko пише:
> > якщо ціни на нові авто майже вдвічі збільшуються при перетині кордону.
>
> > 2.5X (PZEV) (VDC) MT $20,195
> а й справді, джипи з 2,5-літровими двигунами спалюють велику кількість бензину, який Україна експортує за валюту з ворожої нам Росії
>
> а Росія на ці гроші будує ядерні ракети і направлює їх на Україну та будує усякі Тузли
>
>
>
>
> я вважаю, що ціни на зажерливі позашляховики потрібно піднімати у щонайменше в 10 разів, заради економічного знесилення Масковських барлог, запобігання грабування Москвою чукотських надр, запобігання глобальному потеплінню
>
>
> знизити ввізне мито потрібно на електромобілі, велосипеди і самокати, як екологічно чисті види транспорту
>
> П.С. якщо серйозно, то кажу як фотограф - в Україні майже нема місць, які можна нормально сфотографувати: кругом срань, целофанові торбинки і пластикові пляшки від сітра та пива
>
> тому питання екології вважаю актуальніщими ніж ваші бидляцькі джипи, якими наколоті виблядки багатих папаш вбивають людей, а потім відкуповуються від ментів і суддів
2008.04.06 | AxeHarry
Re: Сатко, браво! Ви абсолютно вірно ставите акценти!!!
Ти є (ІМХО звичайно) абсолютно нeправий.1. 2.5 дізeл спалює 10 л по місту і 7-8 по трасі.
2. На мікролітражці ти нe поідeш нікуди за мeжі міста/траси. А я та купа народу живe наприклад тама дe шe грунтові дороги. Або баюри такі шо підвіска на лeгковиках дохнe зразу.
3. Мотоцикли на скіко дорожчают? білш ніж у 2 рази. Я наприклад на літо собі взяв би мота (і швидко, і бeнзина мeншe жeрe). Алe сходи до салонів подивис на ціну.
4. І шо, ти вважаeш шо ті дeрж побори йдуть на "напалнєніє бюджeта"(тм)?
4. Давай ти нe будeш вказувати шо я маю купувати собі для і я нe буду казати тобі у якому напрямку живe камунізма?
2008.04.07 | Михайло Свистович
Котигорошку, спробуйте відповісти опоненту з меншою кількістю
матюків та невмотивованої агресії, і, можливо, я не витру Вашої відповіді2008.04.07 | AxeHarry
А я шось цікавe пропустив? :)
2008.04.07 | Михайло Свистович
Не бачив там нічого цікавого. Потік лайки і все.
Бр-р-р. Наче в російському Нечернозем"ї побував.2008.04.07 | kotygoroshko
Re: Котигорошку, спробуйте відповісти опоненту з меншою кількістю
це чмо мені тикало2008.04.07 | AxeHarry
Re: Котигорошку, спробуйте відповісти опоненту з меншою кількіст
kotygoroshko пише:> це чмо мені тикало
В рeалі ми розмовляли на "ти".
приїзди на відкриття сeзону 19.04, обговоримо хто тут чмо.
2008.04.07 | kotygoroshko
Re: Котигорошку, спробуйте відповісти опоненту з меншою кількіст
AxeHarry пише:> В рeалі ми розмовляли на "ти".
а свиней ми разом не пасли? в реалі
> приїзди на відкриття сeзону 19.04, обговоримо хто тут чмо.
мабуть той, у кого форум був вщерть заповнений флудерськими порнооголошеннями і рекламою московських курсів англійської мови та рекламою віагри
після льогкого стьоба на МотоТревел.інфо над http://www.crazy-hohols.com/forum/viewforum.php?f=14 форум стирається, і тепер там дикий двіжняк одного автора і читача
це ж клас - самого себе у кожній темі перечитати 1030 разів карашо пишить
2008.04.07 | Нестор
Дурницю ви ляпнули
kotygoroshko пише:> а й справді, джипи з 2,5-літровими двигунами спалюють велику кількість бензину, який Україна експортує за валюту з ворожої нам Росії
В мене хоча і не джип, але 2,5 літровий двигун стоїть. Моє Ауді їсть пального менше ніж жигуль чи задрипана таврія. І набагато екологічно чистіше. Тому чмирити іноземні марки тільки за потужний двигун - ідіотизм. Оподатковувати треба вихлопи, а не об'єм.
> а Росія на ці гроші будує ядерні ракети і направлює їх на Україну та будує усякі Тузли
Ви ще скажіть, що треба заборонити процесори Core2 Duo за те, що багато жеруть енергії електричної. Щоб насолити Росії всі переходимо на целєрони
2008.04.07 | AxeHarry
Re: Дурницю ви ляпнули
Нестор пише:> Ви ще скажіть, що треба заборонити процесори Core2 Duo за те, що багато жеруть енергії електричної.
...А за Xeon або Core2Quad нe кажучи про Opteron - вішати на плоші....
2008.04.06 | Безробітний
Ціни потрібно збільшувати в 20 разів, а не в два.
2008.04.06 | Нестор
Насущне питання. Тільки не до Кабміну
Мито на автомобілі як і вся інша митна політика визначається парламентом. Інакше б для вступу в СОТ не потрібно було б так багато законів.Звичайно мито треба зменшувати, бо захист цього уродства під назвою Таврія вже переростає в маразм. Але звинувачувати Кабмін в виконанні діючих законів смішно. Звичайно багатьом не подобається що мито тепер треба платити і його не можна обійти хабарями, але ж до чого тут Кабмін?
2008.04.06 | 123
А хто має змінювати ідіотські закони, як не Кабмін?
Для того і утворені коаліція і коаліційний уряд - щоб вносити законопроекти і приймати закони.Нестор пише:
> Мито на автомобілі як і вся інша митна політика визначається парламентом. Інакше б для вступу в СОТ не потрібно було б так багато законів.
>
> Звичайно мито треба зменшувати, бо захист цього уродства під назвою Таврія вже переростає в маразм. Але звинувачувати Кабмін в виконанні діючих законів смішно. Звичайно багатьом не подобається що мито тепер треба платити і його не можна обійти хабарями, але ж до чого тут Кабмін?
2008.04.07 | Нестор
Ідіотські закони повинна змінювати коаліція.
І в Кріля там такі ж можливості подати законопроект, як і в будь-якого міністра. Тому ще раз кажу, що тупо звинувачувати Кабмін.2008.04.07 | 123
ухвалювати - коаліція, а ініціювати - коаліційний кабмін
Коаліція для того і створила кабмін, як свій виконавчий орган. В кабміні мають формулюватися реформи і виливатися в законопроекти. Якщо це робитимуть окремі депутати, то системності в таких реформах не буде.Це є не тільки природньо, а й загальноприйнято, про що писала ДТ в останньому числі.
2008.04.07 | Нестор
А народний Балоган з цього приводу листа не писав?
Бо з інших приводів лізе без мила у всі дирки А тут навіть листа не треба. просто закон подай2008.04.06 | samopal
Це питання можна розглядати по-різному
Воно є частиною ширшого спектру питань, пов'язаних з економічною політикою держави. Теоретично, зниження цін за умов зростання попиту є досить дивним, тож дивним було б і зменшення мита. Але саме питання цікаве і варте якогось окремого обговорення.Наведені вами ціни відносяться до нової версії Форестера, яка щойно з'явилася на ринку. Думаю, за деякий час вони стануть трохи нижчими, як це сталося і у випадку з цінами цієї моделі у США, які ви наводите для порівняння - спочатку вони були трохи вищими. Однак, нинішня спектакулярна різниця у цінах мiж США та Європою викликана не лише різною державною політикою у галузі моторизації, але й ширшими загальноекономічними чинниками, про які краще було б розповісти фахівцям від економіки та фінансів.
Subaru Forester-2 зявився у продажу в Європі кілька місяців тому. Наразі для європейських споживачів доступна версія з дволітровим двигуном. У Великобританії ціни на неї такі:
2.0X manual £17,995
2.0XS manual £21,895
2.0X automatic £18,995
2.0XS automatic £22,895
Тобто, це діапазон 35 - 45 тисяч доларів
У Польші ціна такої моделі 24,4 - 34 тисячі євро (38 - 54 тисячі доларів або 190 - 270 тисяч гривень).
Версія з мотором більшого об'єму у Європі буде ще дорожчою, у тому числі й через нову "екологічну" політику оподаткування.
2008.04.06 | catko
давайте по різному. але все одно до митної політики прийдемо
samopal пише:> Наведені вами ціни відносяться до нової версії Форестера, яка щойно з'явилася на ринку. Думаю, за деякий час вони стануть трохи нижчими, як це сталося і у випадку з цінами цієї моделі у США, які ви наводите для порівняння - спочатку вони були трохи вищими.
я взяв це авто як дійсно нове. з падінням цін навпаки - за інформацією з укр. салонів до червня ця модель має подорожчати на 3-6%
> Subaru Forester-2 зявився у продажу в Європі кілька місяців тому. Наразі для європейських споживачів доступна версія з дволітровим двигуном. У Великобританії ціни на неї такі:
> 2.0X manual £17,995
> 2.0XS manual £21,895
> 2.0X automatic £18,995
> 2.0XS automatic £22,895
> Тобто, це діапазон 35 - 45 тисяч доларів
в англії авто завжди були суттєво дорожчі ніж навіть у решти європи. видно в них така ж сама митна політика як в україни. але не треба забувати що й рівень життя в англії вищий і дорожчий ніж навіть у решти європи - про україну мовчу. однак ціни на авто виходять що в англії що в україні - однакові. крім того я бачив ціни на цю модель в японії - вона там така сама як в америці. думаю знову ж таки тут результат митної політики.
> У Польші ціна такої моделі 24,4 - 34 тисячі євро (38 - 54 тисячі доларів або 190 - 270 тисяч гривень).
в європу ця модель буде поставлятись ще й з дизельним двигуном і саме на цей варіант там буде найвищий попит тому ціна буде нижча ніж на крутий бензин.
> Версія з мотором більшого об'єму у Європі буде ще дорожчою, у тому числі й через нову "екологічну" політику оподаткування.
але давайте не забувати що в європі є багато своїх виробників авто і тому японці і корейці спеціально там ставляться в невигідніші умови знову ж таки митною політикою.
а де в україні виробники авто крім таврії?
2008.04.06 | kotygoroshko
тільки з ріпаковими двигунами та на сонячних батареях
catko пише:> а де в україні виробники авто крім таврії?
а хіба Таврію не зняли з виробництва?
2008.04.06 | catko
ріпакові двигуни нам вже агукнулись
олія з 5 грн стала 15 бо всі сємки за кордон погнали на дизель переробляти.kotygoroshko пише:
> а хіба Таврію не зняли з виробництва?
таврію зняли але славуту лишили здається.
брат взяв ту таврію рік тому витратив 5 тис і ось викинув після 35 тис км - ремотувати щомісяця дорого а купувати ніхто не хоче.
купив собі 5 річне деву-ланоса після 100 тис і поки задоволений. а гроші ті самі.
2008.04.06 | samopal
А ви давно ріпакову олію вживаєте?
У Києві ціна літра соняшникової олії коливається у межах 11-12 грн, тоді як у Львові місцеві "патрійотичні" торгові мережі стійко тримаються на рівні 14-15. Можна з усією впевненістю сказати, що до ріпака це ніякого відношення не має...2008.04.06 | catko
я ні. але наші умільці знайшли спосіб
samopal пише:> У Києві ціна літра соняшникової олії коливається у межах 11-12 грн,
брехня. вже давно 14-15
>Можна з усією впевненістю сказати, що до ріпака це ніякого відношення не має...
має. що та і що та олія йде на дизель. тільки нашим впадло ріпак чекати поки виросте якщо соняшник - он він.
2008.04.06 | samopal
спосіб на брехню?
samopal пише:У Києві ціна літра соняшникової олії коливається у межах 11-12 грн,
catko пише:
брехня. вже давно 14-15
Схоже, вм однаково знаєтесь на біодизелі, на цінах олії та особливостях вирощування ріпаку.
2008.04.06 | catko
тут ілюстрація що ви таки брешете
samopal пише:> samopal пише:
> У Києві ціна літра соняшникової олії коливається у межах 11-12 грн,
>
> catko пише:
> брехня. вже давно 14-15
>
> Схоже, вм однаково знаєтесь на біодизелі, на цінах олії та особливостях вирощування ріпаку.
спеціально для танкістів я потратив час щоб знайти і сфоткати чек. тому перед тим як коментувати в чому я розбираюсь а в чому ні - рекомендую трохи прогулятись відомими маршрутами.
2008.04.06 | samopal
Тут ілюстрація того, що я сказав
Одразу скажу, що на фото відрізок з датою виглядає, ніби він з іншого чека, то ж вставте інше фото цього ж чека. Але навіть, якщо ви купуєте олію "Стожар" за такою ціною, це ще не означає, що в іншому місці її не можна купити дешевше. Тим більше зараз, а не два тижні тому - наведена вами фотка вас і викриває, як брехуна.У п'ятницю-суботу брат мотався до Києва у справах і привіз батькам 10 літрів олії "Чумак" по 12 грн. Про чек я у нього не спитав, бо не маю підстав недовіряти. А ціну зап'амятав, бо брат мав необережність ляпнути, що там була олія і по 11.20, але якогось "невідомого" виробника... за що отримав прочуханку від батьків. Вони вже старенькі і у них своя "цінова філософія". Максимум, що можу, то це уточнити де саме брат ту олію купував. Думаю, кияни самі підтвердять, чи спростують цю інформацію.
Вашим "впадло чекаючим, поки виросте соняшник" передайте, що озимий ріпак косять у кінці травня - на почтку червня. За сприятливих умов до кінця сезону можна ще один урожай отримати. Зараз спостерігається інше явище - ріпакову олію домішують до соняшникової (нерафінованої, звісно) і так продають трохи дешевше. Найнижча ціна такого "коктейлю", яка траплялася мені на очі у Львові - 9,60 за літр (на розлив).
Процес виготовлення біодизельного пального досить марудний і недешевий. Серед причин - необхідність якісної очистки олії, правильного змішування та використання додаткових рохріджуючих та протинагарних присадок. Звичайно, наші умільці можуть щось і в колгоспі наколотити, але теє пальне годиться хіба для тракторів "Бєларусь" чи ХаТеЗе та й то лиш у літній сезон. Таку винахідлтвість можна, мабуть, і вітати. Однак, у двигуни "Кейсів", чи "ДжонДірів" я б такого "самогону" заливати не радив - ремонт дорогуватий.
2008.04.07 | catko
тут ілюстрація того що ви тепер викручуєтесь від фактів.
samopal пише:> Одразу скажу, що на фото відрізок з датою виглядає, ніби він з іншого чека, то ж вставте інше фото цього ж чека.
чек занадто довгий і не вліз в обєктив - тому я його зігнув.
>Але навіть, якщо ви купуєте олію "Стожар" за такою ціною, це ще не означає, що в іншому місці її не можна купити дешевше. Тим більше зараз, а не два тижні тому - наведена вами фотка вас і викриває, як брехуна.
зараз вона ще дорожча
крім того напроти деяких сортів зявилось "більше 2 банок на одні руки не продається" - і щезають вони моментально. там ціна щось 13 грн і олія - гімно.
>
> У п'ятницю-суботу брат мотався до Києва у справах і привіз батькам 10 літрів олії "Чумак" по 12 грн. Про чек я у нього не спитав, бо не маю підстав недовіряти. А ціну зап'амятав, бо брат мав необережність ляпнути, що там була олія і по 11.20, але якогось "невідомого" виробника... за що отримав прочуханку від батьків. Вони вже старенькі і у них своя "цінова філософія". Максимум, що можу, то це уточнити де саме брат ту олію купував. Думаю, кияни самі підтвердять, чи спростують цю інформацію.
я не такий багатий щоб купувати олію оптом і прозапас. ви ще ціни на цистерну олії приведіть - там вона взагалі по 8 грн вам вийде.
>
> Вашим "впадло чекаючим, поки виросте соняшник" передайте, що озимий ріпак косять у кінці травня - на почтку червня. За сприятливих умов до кінця сезону можна ще один урожай отримати. Зараз спостерігається інше явище - ріпакову олію домішують до соняшникової (нерафінованої, звісно) і так продають трохи дешевше. Найнижча ціна такого "коктейлю", яка траплялася мені на очі у Львові - 9,60 за літр (на розлив).
йшла мова про дизель виготовлений з олії. просто олію в бак не заливають. а дизель практично пофіг з чого робити.
>
> Процес виготовлення біодизельного пального досить марудний і недешевий. Серед причин - необхідність якісної очистки олії, правильного змішування та використання додаткових рохріджуючих та протинагарних присадок. Звичайно, наші умільці можуть щось і в колгоспі наколотити, але теє пальне годиться хіба для тракторів "Бєларусь" чи ХаТеЗе та й то лиш у літній сезон. Таку винахідлтвість можна, мабуть, і вітати. Однак, у двигуни "Кейсів", чи "ДжонДірів" я б такого "самогону" заливати не радив - ремонт дорогуватий.
в нас біопальне не роблять. я говорив про те що наші умільці виявили що неочищену олію продавати на захід на пальне набагато вигідніше ніж очищати її і продавати в нас власне як олію.
2008.04.07 | samopal
Ви вже впіймалися на маніпулюванні, то ж "нє усугубляйтє"
і не з'їжджайте з теми. Хочете про ціни на харчі - піднімайте нову. Ви тут ще з автомобільними не розібралися.Ще раз прошу дати другу фотку того чека, адже ви витратили багато часу на його пошуки. Воно й не дивно - чек за 24 березня, а шукали ви його через два тижні. Колекціонуєте чеки, чи звітуєтесь про витрати перед інвесторами?
Що ж до обмеження продажів. то я його цілком допускаю, але тільки у тому випадку, якщо ціни явно нижчі за ваші "рекламні" і за ціни у інших "регіонах".
2008.04.07 | catko
я ніде не маніпулював. а от ви навички троля продемонстрували
samopal пише:> і не з'їжджайте з теми. Хочете про ціни на харчі - піднімайте нову. Ви тут ще з автомобільними не розібралися.
це ви підняли тему про харчі. а я говорив про сировину до дизеля. в тому числі про соняшникову олію як таку сировину що призвело до її подорожчання. а ви почали мені про різницю цін у львові і вкиєві втирати.
>
> Ще раз прошу дати другу фотку того чека, адже ви витратили багато часу на його пошуки. Воно й не дивно - чек за 24 березня, а шукали ви його через два тижні. Колекціонуєте чеки, чи звітуєтесь про витрати перед інвесторами?
яку другу фотку? не встигаю за потоком вашої думки. якщо ви вважаєте що я намалював чек у фотошопі - то відкрито про це скажіть. тоді я доведу вам протилежне і змушу вас вибачитись. а просто заради забаганки чиєїсь 20 раз перескановувати бажання не маю.
стосовно зберігання чеків - так більшість чеків я складаю на полицю і якийсь час вони там валяються. мама навчила витрати контролювати регулярно а не тільки в магазині. а стосовно інвесторів - пнх з такими натяками
>
> Що ж до обмеження продажів. то я його цілком допускаю, але тільки у тому випадку, якщо ціни явно нижчі за ваші "рекламні" і за ціни у інших "регіонах".
це не мої ціни.
і взагалі чого я тут парюсь. мене як пацана на особисті наїзди переводять а я ведусь. забув про штатних тролів.
2008.04.07 | samopal
Та шо ви не кажете...
То про "ріпакові двигуни" не ви написали? А що вам у них "аукнулось"?Чи на Таврію який ріпаковий двигун встановлено?
Тепер чек. Про "Фотошоп" я вам нічого не писав. Лише попросив поставити краще фото того вашого чека. Щоб було чітко видно дату його видачі - 24 березня. Якшо це ВАШЕ фото ВАШОГО чека, то після двотижневого зберігання та марудних пошуків вам не важко буде клацнути той чек ще разок своєю мобілою, чи не так? То чого ви так артачитесь?
А після таких документальних доказів сповзати на твердження "показували по тілівізору якогось дядька" чи "навпроти деяких сортів з'явився напис" якось не солідно, нє?
Це вже нагадує ваші розповіді про те з чого пофіг робити дизельне пальне... Цікаво, як ваші "умільці" переживають той факт, що для виготовлення біодидизеля потрібна не лише олія, а й спирт - приблизно 20 відсотків від об'єму олії?
2008.04.07 | catko
я вже ж написав що закриваю дискусію про олію
2008.04.07 | catko
до речі - сьогодні зранку по тв показували
якийсь київський базар і там дядько продавав олію по 14-50.так що не треба ля-ля про київські ціни і про зажраних киян.
в києві зажрані чиновники - але вони зажрані всюди.
на тому дискусію про олію припиняю.
2008.04.06 | samopal
давайте, але в окремому топіку і з грамотною аргументацією
Британські ціни і справді ще не ттак давно були вищими за інші європейські - був момент, коли цифра у доларах в Європі майже дорівнювала британській у фунтах, але ті часи вже минули.Що ж до ціни на дизельну версію, то вона завжди залишатиметься вищою за версію з бензиновим двигуном аналогічного об'єму.
Ціни на нашому ринку значною мірою зумовлені специфікою "нестабілізованого" попиту та звичною "развадіть лахов".
Пригадую, як років зо три тому у нас розкуручували нову модель Suzuki Swift. Навіть синхронізували цю кампанію із загальноєвропейською та попридумували деякі власні рекламні "приколи". Єдине питання було у тому, на кого уся та кампанія націлена - перші "Свіфти" з мотором 1,3 літра (у непогашій, зрештою, коиплектації) у нас радісно оцінили у 15 тисяч євро, тоді, як в Угорщині, де ті авта виготовляються, ціна починалася від 8300 євро.
Насправді, незважаючи на більш-менш помітні показники продажів та темпи їх зростання, цивілізований автомобільний ринок у нас ще не склавася. Як і ринок житла, наприклад. Зрештою, уся наша "іканоміка" не стільки "ринкова", скільки "спекулятивна"...
2008.04.06 | catko
та якось іншим разом топіки будемо плодити
стосовно кампаній-цін - то які б не були кампанії і ціни - ви нікуди не дінетесь від 20% пдв і 30% (якщо не помиляюсь - здається воно по см.куб йде але порядок витрат десь такий) мита на кордоні світ-україна. що вам завжди на любий автомобіль дасть 50% націнку. крапка. а старі (відповідно дуже дешеві) авта взагалі ввозити заборонено.і для збереження такої ситуації владою я бачу їхні мотиви в тому що
1. податків хочеться вже і зараз
2. лобізм "місцевого виробника" який привозить авто без коліс, прикручує в україні колеса - і продає за європейською ціною але без податків (шкода, деву, хюндай)
3. як не смішно але лобізм будівельних і земельних дерибанщиків. немобільна людина є заручником нерухомості.
а топіки не хочу плодити бо вже у цьому зауважив лозунг великої частини місцевого народонаселення - "справжній українець - бідний українець".
2008.04.06 | TrollSeeker
Re: та якось іншим разом топіки будемо плодити
catko пише:> а топіки не хочу плодити бо вже у цьому зауважив лозунг великої частини місцевого народонаселення - "справжній українець - бідний українець".
На жаль, насправді воно так і є. Основна маса українців - досить бідна. На рівень нормального середнього класу не витягує. Себе бідним не вважаю, але середнім класом (таким, яким він є там, за бугром) вважати теж не можу. А поруч живе вдосталь замітко бідніших. І не тому, що от такі вони суцільно ледачі. Навряд чи можна пояснити офігенний розрив між статками більшої частини населення і заможної верхівки тим, що останні працюють 100000 годин на добу. :sarcastsc:
Сягнувши якогось достатньо високого матеріального рівня, у нас починають бачити лише те, що товще, геть забуваючи, що основна маса живе досить скромно.
2008.04.06 | catko
це не значить що так має бути завжди
і чим швидше буде вичавлений з мозгів совок і бла-бла тим швидше це зміниться.зи. себе я навіть до середнього достатку не відчуваю що доріс. що не заважає мені прагнути більшого а не ховати морду в сльозах над бідним і нещасним собою та ще біднішими сусідами.
2008.04.07 | TrollSeeker
Re: це не значить що так має бути завжди
Не значить. Теоретично.Є таким. Практично.
Не факт, що зміниться швидко.
catko пише:
> і чим швидше буде вичавлений з мозгів совок і бла-бла тим швидше це зміниться.
Не раніше, ніж держава вилюдніє. А пальцювате бла-бла про чийсь там совок, то здебільшого від нуворишів. Найбільші статки, як не дивно, саме у того 100% совка. А опинились вони у того совка, надіюсь, не треба пояснювати яким чином?
> зи. себе я навіть до середнього достатку не відчуваю що доріс. що не заважає мені прагнути більшого а не ховати морду в сльозах над бідним і нещасним собою та ще біднішими сусідами.
Здається, ніхто і не плакався, чи то як?
Схоже, ми дещо в різних вікових категоріях і мені краще видно саме тих, хто достатньо пропрацювавши за совка отримав в результаті дулю без особливої надії вигребтись, часу і можливостей як і не дуже є, пік життєвої активності - позаду. Ні, вони не обов'язково бідують, але точно не забагатіють вже. Їх більше цікавлять ціни на харч, ніж на круті авта. Певно, нуворишам це важко зрозуміти.
PS: А авта у мене нема. І ніколи не було. Зізнаюсь, навіть їздити не навчився, бо ніколи не цікавило.
Моєю стихією завжди були два колеса. Певно, kotygoroshko мене зрозуміє.
Може й зараз взяв би собі "табуретку на колесах" по місту їздити, але якось воно не дуже затишно поруч з "товстими" автами пальцюватої "биківні", що їздить як їй заманеться. Тут до Європ нам ще далеко.
2008.04.07 | catko
колись у нас мобілку теж вважали розпальцовкою. і комп. тепер ні
2008.04.07 | TrollSeeker
Re: колись у нас мобілку теж вважали розпальцовкою. і комп. тепе
Колись, в році так 1986 чи 1987 одна організація купила IBM PC 286 дуже крутої на той момент конфігурації десь за 40000 крб. Десь таку суму коштували 4 Жигулів.Може того компа треба було залишити до цього часу, щоб зараз за нього хай там не 4, а хоча б пару Форестерів купити?
PS: За ціну Форестера зараз можна обставитись півсотнею непоганих компів.
PPS: Невеличка задача з арифметики.
В восьмидесятих Жигуль коштував ~50-60 середніх місячних заробітків (кожний - 80 кг знаменитої докторської ковбаси ) . Зараз Форестер коштує ~200-250 середніх місячних заробітків (кожний - 25-30 кг ковбаси тієї ж назви ).
Питання, за рахунок чого купуються Форестери?
2008.04.07 | 123
негарно рахувати чужі гроші, нє?
2008.04.07 | TrollSeeker
Гарно, коли лицемірно такий наїв з себе вдають.
2008.04.07 | AxeHarry
Re: це не значить що так має бути завжди
TrollSeeker пише:> Може й зараз взяв би собі "табуретку на колесах" по місту їздити, але якось воно не дуже затишно поруч з "товстими" автами пальцюватої "биківні", що їздить як їй заманеться. Тут до Європ нам ще далеко.
1. ну. наприклад я спокійно їжжу на 2х колeсах.
справа в тому шо на 2х трeба думати і за 4х колісних. нeважливо яких.
2. по моєму досвіду "чудять" якраз жигулі та всякорізно.
2008.04.07 | kotygoroshko
Re: це не значить що так має бути завжди
TrollSeeker пише:> Моєю стихією завжди були два колеса. Певно, kotygoroshko мене зрозуміє.
розумію
> Може й зараз взяв би собі "табуретку на колесах" по місту їздити, але якось воно не дуже затишно поруч з "товстими" автами пальцюватої "биківні", що їздить як їй заманеться. Тут до Європ нам ще далеко.
для міста мотоцикл не найкращий транспорт через звичку маршрутних мікроавтобусів зупинятись у будь-який момент з будь-якої причини на будь-якій смузі без попередження
але за містом прохідність мотоцикла приблизно як в гусеничного трактора, а швидкість цілком пристойна
плюс повага за мужність від всіх, хто хнає прислів*я "купив Яву - копай яму"
2008.04.07 | TrollSeeker
Re: це не значить що так має бути завжди
kotygoroshko пише:> TrollSeeker пише:
> > Моєю стихією завжди були два колеса. Певно, kotygoroshko мене зрозуміє.
> розумію
Ото ж!
> > Може й зараз взяв би собі "табуретку на колесах" по місту їздити, але якось воно не дуже затишно поруч з "товстими" автами пальцюватої "биківні", що їздить як їй заманеться. Тут до Європ нам ще далеко.
>
> для міста мотоцикл не найкращий транспорт через звичку маршрутних мікроавтобусів зупинятись у будь-який момент з будь-якої причини на будь-якій смузі без попередження
Та воно всі зараз так їздять. Хрін зна, з якого боку можеш халепу отримати.
> але за містом прохідність мотоцикла приблизно як в гусеничного трактора, а швидкість цілком пристойна
Та я мав на увазі більш "паркетний" вид транспорту - "табуретку" 50-150 кубиків. Та й гасати за містом вже якось нема натхнення. А гасав же!
> плюс повага за мужність від всіх, хто хнає прислів*я "купив Яву - копай яму"
Коли отримував права, дамочка, що їх роздавала, мотоциклістів підізвала фразою:"А тепер - самовбивці!"
2008.04.07 | AxeHarry
Re: це не значить що так має бути завжди
TrollSeeker пише:> > плюс повага за мужність від всіх, хто хнає прислів*я "купив Яву - копай яму"
> Коли отримував права, дамочка, що їх роздавала, мотоциклістів підізвала фразою:"А тепер - самовбивці!"
To vony vid zazdroshiv.
2008.04.06 | samopal
Ну, ви вже один "наплодили"
Я ж кажу про серйозне обговорення, а не про рівень "мені здається".Фахові дослідження цього питання коштують від 30 тисяч баксів за аналіз окремих ринків до 300 тисяч за "глобальну" оцінку "стану та перспектив".
Як і на ринку нерухомості, там вже вироблені певні критерії такої оцінки та вирахувані контрольні показники наявності тих, чи інших умов.
У даному випадку мова йде не про ставки оподаткування, а про вироблення загальної державної політики у цій галузі. Імпортне мито тут лише один з інструментів для її втілення і далеко не найголовніший.
Якихось більш-менш охоплюючих та чітких вітчизняних публікацій на цю тему я не бачив, можливо тому, що не дуже й шукав. Може ви почнете? Або хоч наведете якусь для обговорення...
Як автолюбитель я виступаю за та, щоб авто були доступними, а митну політику у цій гаузі вважаю невірною. але простого порівняння цін на різних ринках недостатньо для серйозних висновків.
Свого часу згадані мною фахівці вирахували, що масова автомобілізація починається в країні тоді, коли середній річний дохід на одного мешканця перевалює за 5000 доларів. Зараз цю цифру можна совати туди-сюди. з огляду на долучення до процесу глобальної моторизації таких країн, як Кмтай та Індія. Нинішній шлягер малобюджетної автомобілізації - Dacia Logan починався як проект "автомобіль за п'ять тисяч євро". У цю цифру вкластися не вдалось, але ціна в Румунії спершу була 5900 євро. На нашому ринку є й дешевші авта, але назвати їх "сучасними автомобілями" можуть тільки пропагандисти вітчизного виробництва. Не варто також забувати і про інші транспортні засоби - вантажівки, автобуси etc. - там ситуація не краща.
2008.04.06 | AST
В Німеччині націнки на імпортні авто ще жорстокіше.
Афтар, ви мабуть не європеєць. -)Форестерами турбо 2,5 не цікавлюсь (хавають багато, їздять погано), а от Legacy із звичайним атмосферним двигуном 2,0 літра коштує в Німеччині 28 тис. Євро.
http://www.auto.de/product/showoffer/id/824/offerid/27400875/cOffset/3
В Україні - 162 тис. гривен, тобто трохи більше ніж 20 тис. Євро.
У вас є претензії до німців?
2008.04.06 | catko
кілька зауважень до вашого порівняння
> Афтар, ви мабуть не європеєць. -)>
я європеєць бо україна в якій я живу і звідки наразі втікати не збираюсь - європа.
> Форестерами турбо 2,5 не цікавлюсь (хавають багато, їздять погано), а от Legacy із звичайним атмосферним двигуном 2,0 літра коштує в Німеччині 28 тис. Євро.
> В Україні - 162 тис. гривен, тобто трохи більше ніж 20 тис. Євро.
>
легаці те що ви ціну в німечині показали - нове 2008 року, в україну здається вони ще не поступали. ця ціна українська що ви вказали - мінімальна комплектація легаці 2007 - майже акційна перед новим роком. тому коректно буде так
німечина - 28000 євро
україна - 187700 грн / 7.5 грн = 25000 євро (при чому стара модель).
тобто різниця 3000 євро.
але - я вже писав і ще раз пишу - це німецька митна політика стосовно японських автомобілів - бо в німечині є свої виробники яким треба надавати перевагу.
і тут маємо зовсім іншу картину
наприклад новий бмв х3 в німечині коштує в районі 55-65 тис $ а в україні 65-85 тис $. я розумію що клас не той але просто на підтвердженя слів сходу цю машину знайшов. знаю що по інших європейцях аналогічна ситуація. і тому наприклад в україні люблять купити в європі європейську машину за пів ціни і кримінальним способом собі в україні оформити - а з корейцями і японцями змісту робити це нема бо ціни майж однакові а в японію далеко їздити.
AST пише:
> У вас є претензії до німців?
в мене нема до них претензій. вони вміють своїм людям створити комфортні умови для реалізації комфортного проживання при цьому підтримуючи свого виробника. і американці це вміють. а українські жлоби при владі зранку до ночі кричать про екологію і рівень життя а своїх же людей чморять не даючи їм можливості реалізуватись. а потім дивуються чого люди з села втікають.
що краще - заплатити в місті 150 тисяч $ за квартиру чи заплатити 30 тис. $ за хату в селі і ще 30 тис $ за нормальну машину - і далі собі працювати в місті але жити на природі?
2008.04.08 | ЧитачНеСлухач
Ауді, Мерс, ВВ, БМВ... кого захищають в Україні?
2008.04.06 | DADDY
Цікаво, що якби catko написав:питання до Ющенко
І рнавів ті самі аргументи, але поклав всю провину за таку викривлену митну політику на Президента, т о всі юлєфани, включно з самопадами та Шукачами тролів, написали б: правильно, нах пасіника - сам їздить на Мерсах, а іншим не дає... Це злочинний Балога, сам га Мерсі, а громадянам не да, .... це в усьому винний ЄЦ - чисто "казли"...А тут catko насмілився докоряти уряду.
2008.04.06 | Предсказамус
А если бы он написал как есть, т.е. вопросы к ВР?
Дурной какой-то спор: есть таможенные сборы, которые устанавливаются законами. Законы принимает ВР. ВР продолжает стоять раком, не то что таможенными сборами, 12-ю неотложными законами заняться не может.Винить при этом Президента или Кабмин в размерах сборов можно разве что по приколу.
2008.04.06 | DADDY
Re: А если бы он написал как есть, т.е. вопросы к ВР?
Предсказамус пише:> Дурной какой-то спор: есть таможенные сборы, которые устанавливаются законами. Законы принимает ВР. ВР продолжает стоять раком, не то что таможенными сборами, 12-ю неотложными законами заняться не может.
> Винить при этом Президента или Кабмин в размерах сборов можно разве что по приколу.
Просто у білосердечній фракції є цікавий депутат - Т.Васадзе і займається він саме автомобільчиками... ось де собака порився
І який же ж ВР щось внесе?
2008.04.06 | Предсказамус
Некому в ВР проект внести? Не смешите.
DADDY пише:> Просто у білосердечній фракції є цікавий депутат - Т.Васадзе і займається він саме автомобільчиками... ось де собака порився. І який же ж ВР щось внесе?
Получается, Вы от белосердечной компании отличаетесь не принципиально - при желании в любой фракции можно найти невістку, що всралася: они находят Балогу, Вы Васадзе. А нужно?
2008.04.06 | samopal
Re: Некому внести
Предсказамус пише:при желании в любой фракции можно найти
Ну, от є такий Петя Порошенко - не невістка, але кум. Та ще й "проізводітєль".
2008.04.06 | Предсказамус
Отож. Только тем и заняты, чтоб друг друга пнуть. Не надоело?
2008.04.06 | samopal
Я ніби нікого особливо й не копаю...
А нашим вітчизняним виробникам-олігархам-меценатам нічого іншого робити не залишається. Вони ж нічого толклм не створили і створити не в стані. По-перше - немає технологій, а на халяву нічого суперсучасного ніхто не дасть. По-друге - немає навику та бажання,- досі вони нарощували статки за рахунок захоплення та використання існуючих ресурсів (природніх, виробничих, людських), нічого особливо не вкладаючи у розвиток виробництва. Але корито не бездонне і перша стадія формування еліти - "дірібан" плавно перейшла у свою вищу фазу - "пірідірібан", яку ми і спостерігаємо...2008.04.07 | catko
що заважало в бюджеті 2008 ці норми змінити як і 100 законів?
і то при тому що в бюджеті таки щось було по миту на автомобілі - зараз не памятаю. і вносив той бюджет кабмін.так що заважало? особливо в контексті що під сот все одно доведеться це міняти?
2008.04.07 | Jfk
Можливо, просто руки нe дійшли^?
Можливо, просто руки нe дійшли^?На фоні жахливих соціальних нeгараздів нашоі краіни, цe питання явно нe виглядаe пeршочeрговим.
НМД
2008.04.07 | AxeHarry
Re: що заважало в бюджеті 2008 ці норми змінити як і 100 законів
заважало бажання "наповнити бюджeт"(tm) і тут жe його задeрибанити.2008.04.07 | Мірко
Відповідь десь в цитованій гілці
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1206227877&first=&last=Здається божа кара за печерно-кацапський вибір наших вождів та їхних виборців.
2008.04.07 | Jfk
чи нe здаeться авторові запитання?
Дужe нeприглядна картина, дійсно.Алe чи нe здаeться авторові запитання, що вищeвказані митні ставки були встановлeні зовсім іншим урядом? І чeрeз тe запитання по них до нинішнього уряду, зроблeнe у звинувачувальному тоні, виглядаe чистоі води пeрeсмикуванням?
навіщо?
2008.04.07 | catko
люди за той уряд проголосували щоб щось змінилось. нє?
2008.04.07 | samopal
Ви голосували?
2008.04.07 | catko
пів на пів. адже він 50 на 50 ну-бют? чи я помиляюсь?
а взагалі не голосував бо відкріпних не було а до прописки далекону і раз уряд є значить це уряд за який проголосувала більшість. так в конституції записано.
2008.04.07 | samopal
Тобто, не голосували ні за тих, ні за інших?
catko пише:а взагалі не голосував бо відкріпних не було а до прописки далеко
Ну, я ж вас не звинувачую у порушенні законів чи надміру відповідальній™ нромадянській позиції - участь у виборах у нас є добровільною.
Ви не звернули увани, що уряд і досі працює у неповному складі? Хто з тих, за кого ви не голосували, обіцяв знизити мита на імпортні авта?
Ви звертались зі своїми вимогами до тих, хто обіцяв вам покращення життя вже вчора?
Якщо так - наведіть лінк на ресурс, де ви піднімали цю тему.
Якщо ні - ваша істерика виглядає на звичайнісіньку провокацію. Тим більше, що по суті питання ви нічого сказати не можете, бо навіть не намагалися у ньому розібратися. Хоча б для себе розібратися. Аби, крім запитання, надати власні аргументовані пропозиції його вирішення, а не просто бахнути в калюжу і втекти... Тема ж бо й справді цікава, хоч у данний момент і не найактуальніша.
2008.04.07 | catko
Re: Тобто, не голосували ні за тих, ні за інших?
samopal пише:> Ну, я ж вас не звинувачую у порушенні законів чи надміру
не думаю що ви вправі не те що мене звинувачувати а й навіть просто судити чи вчити жити.
> Якщо ні - ваша істерика виглядає на звичайнісіньку провокацію.
істерика у вас. не розумію чого і розуміти вже не хочу. не люблю переливати з пустого в порожнє з людьми які думають що вовка зїли на толк-технологіях.
2008.04.07 | samopal
Вам залишилось оголосити про закриття і цієї "дискусії"
Фахівців з "болтотехнологій" тут не бракує - журналісти, правники, політики, громадські "діячі"... До жодної з цих категорій я не належу, а ви? Не я підняв питання у якому не розбираюсь, та ще й з певним підтекстом. Не я вставляв тут фотки протермінованих липових чеків... На що нарікаєте? Закривайте "дискусію"!2008.04.08 | catko
не дочекаєтесь. я оголосив припиненя дискусії тільки з самопалом
і ще раз по буквах. вчіть жити своїх дітей і свою жінку (якщо вони у вас є) - мене вчити жити і розказувати що я маю робити - не треба.2008.04.07 | study23
на кого працює наша митниця - на українця чи на чиновника?
На Тимошенко. Це вона проявила ініціативу подолати митницькі хабарі і навести там порядок. Навела2008.04.07 | Нестор
Дайош хабарі для маленького українця
Хе-хе... Фани Балогану такі прикольніstudy23 пише:
> На Тимошенко. Це вона проявила ініціативу подолати митницькі хабарі і навести там порядок. Навела
2008.04.08 | ЧитачНеСлухач
Людина з власним авто (в давнину конем) - вільна, піхота - раб