МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

пропозиції щодо "місцевої" влади у м.Київ, яку

04/06/2008 | ziggy_freud
особисто мені поки важко назвати київською.

1) Головою КМДА призначити кандидата, який візьме друге місце на виборах.

Це створить певні незручності для обраного міського голови, але хто сказав, що міському голові має бути легко? Хто вважає керівну роботу шансом розслабитись, хай шукає собі щось легше та простіше.

Президенту, голові ВР і прем*єру теж було б значно простіше правити одноосібно. Але жодна людина при здоровому глузді не закликає до об*єднання цих трьох посад.

2) Прийняти загальні напрямки реформування влади у м.Київ, що передбачають
- подрібнення районів
- регулярне проведення референдумів територіальних громад замість опереткових "громадських слухань"
- передачу частини повноважень влади у місті районам та територіальним громадам
- збереження КМДА як координаційного та наглядового органу (замість керівного)

3) Провести пропоновану реформу до того, як місто остаточно розвалиться. Тобто в найближчі 1-2 роки.

Відповіді

  • 2008.04.06 | двійка

    Ага, а двоє не провославних з Дніпропетровська Тимошенко

    з Турчиновим якраз те що Українській столиці треба?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.06 | ziggy_freud

      а кого порадите з прОвославнихъ?

      православні теж бувають різними. Ваш кандидат - Тоббачьнєґ?

      народився в Києві, питомо православний ригіанальний камунізд, хоч і член масонської ложі св.Станіслава. Якби ми жили в різних містах, я би вам побажав такого голову, один еште.
    • 2008.04.07 | Михайло Свистович

      Тимошенко, здається, провославна

  • 2008.04.06 | shu

    Так це пропозиції до ВР та Президента.

    > 1) Головою КМДА має бути призначено кандидата, який візьме друге місце на виборах.

    Потребує внесення змін до закону про столицю.

    >
    > Це створить певні незручності для обраного міського голови, але хто сказав, що міському голові має бути легко? Хто вважає керівну роботу шансом розслабитись, має шукати собі щось легше та простіше.

    А навіщо комусь створювати комусь незручності? І що буде коли вони домовлятся? Ввести ще третю якусь посаду?

    >
    > Президенту, голові ВР і прем*єру теж було б значно простіше правити одноосібно. Але жодна людина при здоровому глузді не закликає до об*єднання цих трьох посад.

    Чьому? Ви не дивитесь новин? Тимошенко вже "замахалась" агітувати про те що повинен залишитись лише Президент або прем*єр(канслер, як вона його називає).
    Доречі якщо абстрагуватись від цілей самої Тимошенко то в цьому є логіка. Але це тема для окремої дискусії.
    А що до голови ВР то взагалі німа чього казати, це повинен бути лише спікер і ніякої влади у нього не повинно бути апріорі. І так і було б, як би депутати з Президентом ухвалили Закон(а не постанову, яку змінюють як хотять) про регламент.

    >
    > 2) Прийняти загальні напрямки реформування влади у м.Київ, що передбачають
    > - подрібнення районів
    До рівня квартир? :-)

    > - регулярне проведення референдумів територіальних громад замість опереткових "громадських слухань"

    100% згоден, але це питання виключно прийняття нарешті довгоочікуваного закону про Референдум. Чьому його не приймали за Кучми і не приймайют за Ющенко і не приймуть за слідуючього президента зрозуміло?

    > - передачу частини повноважень влади у місті районам та територіальним громадам

    Що таке територіальна громада? Це команда Омельченко яка наживалася на управлінні комунальной власності?
    А ще землі селянам та фабрики робітникам! Алілуя.

    > - збереження КМДА як координаційного та наглядового органу (замість керівного)

    Тобто вони будуть координувати того хто керує?

    >
    > 3) Провести пропоновану реформу до того, як місто остаточно розвалиться. Тобто в найближчі 1-2 роки.

    Я вважаю, що для того щоб місто не развалилося(і не тільки Києв) потрібно прийняти наступні закони:

    -про приватизацію прибудинкових територій та технічних площь жилих домів, щляхом їх передачі кондомініумам(юридичні особи утворені з мешканців відповідного будинку)

    -закон про референдум, де чітко прописати механізми його призначення, способи підготовки(щоб було надана всебічна інформація як про так і контра), неможливість поставити питання маніпулятивним способом (як було у нас коли Кучма робив референдум, чи як в Австралії спитали:1) хочете незалежності від Британії і щоб за вас обирали прем*єра 2) або хочете бути у складі Британії та обирати собі самі лідера країни).

    -закон про будівництво та землевідвід (де крім іншого прописати неможливість переведення зелених зон, пам*ятників історії, архітектури і т.п. і т.д.) інакше ніж через міський референдум

    -повна приватизація усіх комунальних підприємств

    -перехід усіх державних органів (включая і місцеві) на електроний документообіг з опублікуванням усіх документів в відкритому доступі (окрім секретних, що визначені законом про держтаємницю). Усе! Навіть листи від Іван Івановича начальника ЖЕКа №666 до Петра Петровича радника зама голови райради.

    -Закон про декларування видатків державними службовцями та членами їх родин. Тобто бажаєшь працювати на державній службі звітуй.

    -Генплан міста і відповідальність за його порушення.

    -Судова реформа, Антикорупційні заходи, Податкова реформа (не від Азарова і Ко) Ну і так далі, і тому подібна

    А зміна мера і маніпуляції над Києвом і її владою це все холості прогони.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.06 | ziggy_freud

      загалом це добре. Але є пара уточнень.

      shu пише:
      > > 1) Головою КМДА має бути призначено кандидата, який візьме друге місце на виборах.
      >
      > Потребує внесення змін до закону про столицю.

      так.

      > Тимошенко вже "замахалась" агітувати про те що повинен залишитись лише Президент або прем*єр(канслер, як вона його називає).

      а хто ж їй піде назустріч в цьому питанні? Якщо вже в Кучми не вийшло керувати односібно, то не вийде і в Тимошенко. НМД, вона сама відмовиться від цієї думки.


      > > 2) Прийняти загальні напрямки реформування влади у м.Київ, що передбачають
      > > - подрібнення районів
      > До рівня квартир? :-)

      до речі, дуже багато "нових київських" відчувають місто саме на цьому рівні. Квартира своя, якщо не орендована, решта - невідомо чиє. Трохи пізніше поділюсь своїми цікавими дослідами з цього приводу. Поки в процесі...

      Території районів мають визначатись за кількістю населення, характером його діяльності, типом забудови, ландшафтом. А не хотінням лівої ноги манагерів. Що таке Поділ, Виноградар або Троєщина знають всі.

      > Що таке територіальна громада? Це команда Омельченко яка наживалася на управлінні комунальной власності?

      правниче поняття тер. громад є, а самі громади місцями треба довго шукати. Але щось з тим треба робити. Саме тому, що тер. громада - це жодного разу не міський голова, не районний, і навіть не начальник ЖЕК.

      в законі про об*єднання власників житла є дуже багато дірок, через які керівництво об*єднання може стати такою самою злочинною владою, як районна. Тільки в межах одного будинку. Ці дірки потребують термінового латання.

      решту пропозицій вважаю гарними. І повнішими за наведені в першому пості :-)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.06 | shu

        Який закон Ви маєте на увазі?

        > в законі про об*єднання власників житла є дуже багато дірок, через які керівництво об*єднання може стати такою самою злочинною владою, як районна. Тільки в межах одного будинку. Ці дірки потребують термінового латання.

        Я і не знав, що такий закон вже є :-)
        В будь-якому разі цей закон не діє. І це для нього діагноз.
        Я мав на увазі справжній закон, якій ще треба написати, хоча його ідея вже давно обговорена переобговорена. Пам*ятаю Тетяна Монтян про це казала досить переконливо.

        А я від себе можу запропонувати наступний рецепт:
        Як тільки ви створите з мешканців таке собі акціонерне товариство, так до його статутного фонду автоматично переходять:
        а) прибудинкова територія (автоматично отпадають такі ситуації коли втикають вам перд носом багатоповерхвку на бувшому вашому дитячьому майданчику)
        б)усі технічні приміщення вашого дому: ліфти з шахтой, подвал, горище, дах, зовнішні стіни де можна розміщувати рекламу, коридори, технічні квартири, які зазвичай директора ЖЕКів здають для особистого збагачення і т.д.

        Таке акціонерне товариство збираєтся і за загальними умовами обирає собі виконавчій орган (для цього навіть особливих норм закону не треба, усе вже є у законі про акцтови, хоча він на сьогодні і не досконалий, але буде нагода і його привести у нормальний стан)

        А от цей виконавчий орган вже вирішує з ким підписати договір на обслуговування (прибирання, вивіз мусора і т.і.) як краще використовувати наявні активи, наприклад здати в аренду торцеву стіну під рекламний щит якійсь рекламній фірмі. Доходи від таких справ підуть на обслуговування і навіть можливо на дивіденди мешканцям, отже може так статися, що вони будуть навіть не платити, а отримувати за квартиру.

        Усі ЖЕКи і інше обслуговуюче господарство приватизуются і створюєтся конкурентний ринок послуг ЖКГ.

        З комунікаціями накшталт теплоцентралей також можно поступити аналогічно: акціонувати їх, акції пропорційно передати у власність кондомініумам (як частина статутного фонду). Таким чином усі мешканці яки користуются і залежать від цих комунікацій будуть впливати на те кого винайняти їх обслуговувати, коли і як їх ремонтувати і т.д.
        Це також створить відповідний ринок компаній, що спецеалізуются на управлінні такими активами (не самі ж мешканці будуть вентилі крутити), але це вже буде дійсно майно грамади, а не як нам тут Омельченко розповідав про Київенерго, що це майно киян, а сам туди своїх людей призначав які вже крутили там що треба, але не нам киянам а особисто Омельченку. Бо якщо це було в інтересах киян то де мої дивіденди від цього (маю на увазі не тільки грошові дивіденди, а взагалі вигоди).



        > shu пише:
        > > > 1) Головою КМДА має бути призначено кандидата, який візьме друге місце на виборах.

        Доречі я тут гарний приклад пригадав. От подивітся на Харків там начебто така ситуація і є. Аваков vs Добкін. Але від цього Харків аж ніяк не краще від Києва.

        Отже як завжди я наголошую, що справа не в особистостях, їх посадах, прерозподілі цих посад і т.д. Головне це система. А система у нас це закони. От де треба усе міняти.
  • 2008.04.06 | привид Романа ShaRP'а

    Это было бы интересно, но...

    вряд ли кто-то из политегов в этом заинтересован.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.06 | ziggy_freud

      а чи є вариант зацікавити політєґов?

      що для політєґа може стати конхветою Тузік, через яку він візьметься до реформ, а не до їх імітації?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.06 | ОРИШКА

        Их треба не цікавити, а лякати справжнім Тузіком

      • 2008.04.07 | привид Романа ShaRP'а

        No. 'Cause everybody jumping someone else's train

        ziggy_freud пише:*
        > що для політєґа може стати конхветою Тузік

        Ничего. Конфеткой для политега является власть. Кнутом - угроза эту власть не получить.
        Но.

        Виктим Леонидыч Кучмющенко сделал все возможное, чтобы Виктим Федорович Я-ич и Юлия Сарумановна Тимошенко сохранили каждого своего избирателя (а то и приумножили). Так что паритет, паритет, и еще раз паритет - в котором каждая сторона может просто тыцять пальчегом в другую и нифига не делать. Успех обеспечен. Люди голосуют за политегов, которые им не особо нравятся - но голосуют, потому что остальных считают за еще худших.

        - возврат к мажоритарной системе (хотя бы частичный)
        - создание реальных механизмов отзыва депутатов всех уровней, а также мэров и прочих капустных голов
        - grassrootизирование местного самоуправления
        - сокращение срока депутанствования депутанов и президиотствования президиота (до трех лет)
        ...

        Но разве они полные идиоты рубить свою кормушку?
        Кого ни возьми - все хотят пролонгировать стабильность.
      • 2008.04.07 | AxeHarry

        Є. Право на зброю самозахисту для насeлeння.

  • 2008.04.06 | SpokusXalepniy

    Я вже уявив собі відчайдушну...

    ...боротьбу за друге місце, аби не бути першим.

    ziggy_freud пише:
    > 1) Головою КМДА призначити кандидата, який візьме друге місце на виборах.
    Уявляю як будуть всовувати бюлетені пачками за свого опонента, щоб не дай боже не посісти перше місце. Підкуп виборчих комісій... та ін.
    Потім суди, де Космос відчайдушно спростовує інформацію, що він має аж таку підтримку виборців...

    P.S.
    Ziggy, це ж який Фрейд вам підказав?
  • 2008.04.07 | catko

    це не афішується але черновецьки встиг дофіга зробити навпаки

    ziggy_freud пише:

    > 2) Прийняти загальні напрямки реформування влади у м.Київ, що передбачають
    > - подрібнення районів

    космос практично все підвів до ліквідації районів взагалі.

    > - регулярне проведення референдумів територіальних громад замість опереткових "громадських слухань"
    > - передачу частини повноважень влади у місті районам та територіальним громадам

    космос забрав у районів майже всі повноваження: землю вони не роздають, осбб не реєструють, медицину-освіту-культуру - централізував (районні управління практично ліквідовані).

    > - збереження КМДА як координаційного та наглядового органу (замість керівного)

    вже все готово для переводу держадміністрацій у виконавчі органи рад.

    і наджаль кабмін йому в тому дуже помагає.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".