зараз по УТ-1 показують "9-ту роту" (МОД)
04/08/2008 | kotygoroshko
всі кацапи там хороші, тільки грузин з українцем гризуться і обзивають один одного, плюс історія медсестри, яка ї**ться з усіма дуже цікава для повного розуміння інтернаціонального боргу
Відповіді
2008.04.08 | observеr
повна деградація інформполітики
2008.04.08 | samopal
Може це на підтримку ідеї відправки нового контингенту?
2008.04.08 | kotygoroshko
давно пора
контингент керівництва і господарів українських телеканалів посадити в літаки і відправити кружляти над Чорним морем поблизу українських полігонів ПВО2008.04.08 | samopal
Так УТ-1 це ж єдиний відповідальний™ канал
Він і так під крилом...У прізідєнта.
2008.04.08 | Хвізик
навіщо Ви всяку дурь дивитесь
керівництво УТ1 давно слід заарештувати як ворогів народу і відправити на виправні роботи на уранові рудникиканал слід розігнати
2008.04.08 | kotygoroshko
Re: навіщо Ви всяку дурь дивитесь
мене цікавило, чи можут кацапи створити хоч один фільм або мультфільм, де не обсирається "братній" український народзнаєте, якось торкнуло після мультфільма "Альоша Паповіч і Тугарін Змєй", де Київ приліплений до сценарію х.з. яким боком, але абсолютно яскраво показаний як місто боягузів і вор*я
тому і "9 роту" подивився один раз, здається це в мене був останній кацапський фільм, на який я витратив півтори години щоб подивитися з початку до кінця
тепер слово "гандони" викликає у мене менше відрази ніж "сучасний російський кінематограф"
2008.04.08 | Хвізик
Re: навіщо Ви всяку дурь дивитесь
kotygoroshko пише:> мене цікавило, чи можут кацапи створити хоч один фільм або мультфільм, де не обсирається "братній" український народ
можуть. наприклад
Соляріс
27 мгновєній вєсни
Ну погоді
...
>
> знаєте, якось торкнуло після мультфільма "Альоша Паповіч і Тугарін Змєй", де Київ приліплений до сценарію х.з. яким боком, але абсолютно яскраво показаний як місто боягузів і вор*я
>
> тому і "9 роту" подивився один раз, здається це в мене був останній кацапський фільм, на який я витратив півтори години щоб подивитися з початку до кінця
>
> тепер слово "гандони" викликає у мене менше відрази ніж "сучасний російський кінематограф"
я не здатен на такі подвиги, шоб всяку гадость дивитися.
2008.04.09 | ОРИШКА
Мы с удовольствием смотрели "Ликвидацию" , хотели "
скачать - пока не дошло до последней серии, где показали украинскихе "лесных братьев". Этого хватило, чтобы испортить весь фильм2008.04.09 | kotygoroshko
такий стиль
ОРИШКА пише:> пока не дошло до последней серии, где показали украинскихе "лесных братьев". Этого хватило, чтобы испортить весь фильм
з "Альошою Поповичем і Тугаріном Змєєм" та ж послідовність перегляду - нормальний мультик, нормально йде, доки в кадрі не з*являється київський князь і його свита, це ближче до кінця мульта і тут БУ-Е-Е-Е
2008.04.09 | Михайло Свистович
Re: такий стиль
kotygoroshko пише:>
> з "Альошою Поповичем і Тугаріном Змєєм" та ж послідовність перегляду - нормальний мультик, нормально йде, доки в кадрі не з*являється київський князь і його свита, це ближче до кінця мульта і тут БУ-Е-Е-Е
Не думаю, що тут мав місце антиукраїнський підтекст. В багатьох легендах оспівувалися хоробрі богатирі з нижчих прошарків, які рятували керовану недолугою илітою (князями та боярами) Батьківщину. Тому сумніваюсь, що в мультику мало місце якесь свідоме опускання українців. Хоча б тому, що москалі вважають київських князів своїми.
2008.04.09 | ЧитачНеСлухач
та в них підсвідомість викарбувана
Михайло Свистович пише:> ... сумніваюсь, що в мультику мало місце якесь свідоме опускання українців.
Так в тому й справа, що в більшості випадків "опускання" кого не попадя у москаля на підсвідомому рівні закладене. Часто "свідомо" йому навіть здається, що він якимось висловом страшенно "облагодєтєльствовал" когось, тоді як насправді - ображає.
2008.04.09 | Михайло Свистович
Але в цьому мультику навряд чи це має місця
Адже мова там іде, з точки зору москаля, про самих же москалів (київських князів).Мені, до речі, мультик не подобається саме з професійної точки зору, а не з політичної. Як не подобається і "Масяня", і російське фентезі, і серіали їхні.
2008.04.09 | ОРИШКА
Масяня первого года и заяц Бо - это супер,
2008.04.09 | Михайло Свистович
Зайця не бачив, а "Масяня" всіх років - "фігня на олії"
Можливо я погано розумію "загадочную русскую душу"2008.04.09 | Олександр Дядюк
Нє, якщо фільм про американських вояків, то все гут!
Хвізик пише:> керівництво УТ1 давно слід заарештувати як ворогів народу і відправити на виправні роботи на уранові рудники
> канал слід розігнати
От бля, якщо УТ1 чи інший канал крутять фільм де голівудські "свєрхчєловєкі" (єстєсна богообрані американці), тисячами мочать якихось вєтнамців, так у наших "свідомих" претензій немає, все гуд, все дасіш фантастіш, а якщо 9-рота (де до речі "хохли" показані як герої) - так то давайте телевізійників у концтабори (а може одразу у газові камери).
Я завжди говорив - від націоналізму, до нацизму - один крок.
2008.04.09 | rais
Re: Нє, якщо фільм про американських вояків, то все гут!
Угу. Особливо такий фільм, як "Життя прекрасне" - про НАТОвський сапог у Європі 1944-45 років.2008.04.09 | kotygoroshko
Re: Нє, якщо фільм про американських вояків, то все гут!
Олександр Дядюк пише:> От бля, якщо УТ1 чи інший канал крутять фільм де голівудські "свєрхчєловєкі" (єстєсна богообрані американці), тисячами мочать якихось вєтнамців, так у наших "свідомих" претензій немає, все гуд, все дасіш фантастіш, а якщо 9-рота (де до речі "хохли" показані як герої) - так то давайте телевізійників у концтабори (а може одразу у газові камери).
подивіться фільм "Острів", американський
> Я завжди говорив - від націоналізму, до нацизму - один крок.
тут мало кого цікавить, що Ви завжди говорили
2008.04.09 | Олександр Дядюк
Що ще більш важливо - мало кого цікавить, що хочуть "свідомі"
kotygoroshko пише:> тут мало кого цікавить, що Ви завжди говорили
то не біда, що це мало кого цікавить.
Куди більш важливо "і це радує", що "маргіналів-свідомців" у нас як кіт наплакав і не вони правлять бал (інакше вже давно тут було б косово).
Тому, я надіюсь, громадяни України матимуть змогу дивитись не лише ті фільми, які їм затвердить "міністерство свідомості" за погодженням із голівудом.
2008.04.09 | kotygoroshko
понти кидати нам не треба
не дивились "Острів" - так і скажітьОлександр Дядюк пише:
> то не біда, що це мало кого цікавить.
на щастя
> (інакше вже давно тут було б косово).
тут не буде косова, не залежно від вашого каркання
> Тому, я надіюсь, громадяни України матимуть змогу дивитись не лише ті фільми, які їм затвердить "міністерство свідомості" за погодженням із голівудом.
краще вже з голівудом, ніж мацковські помиї
2008.04.09 | Олександр Дядюк
Re: понти кидати нам не треба
kotygoroshko пише:> не дивились "Острів" - так і скажіть
Причом тут фільм острів?
Якщо це хороший фільм - то хіба я проти. Якщо поганий, то я щось жодного разу не чув щоб "свідомці" вимагали працівників телебачення репресувати за показ навіть найху...йовішого американського фільму.
І саме про це я говорив. Про те, що фуйові фільми бувають як російські так і американські (як і хороші), але свідомці впадають в історику чомусь лише від російських
> тут не буде косова, не залежно від вашого каркання
Надіюсь, не дивлячись на те, що провокатори-свідомці, якби могли вже давно б розвязали своє косово (згадується долбєнь хмара, з його Крим буде або українським, або....)
> краще вже з голівудом, ніж мацковські помиї
свідомці невиправні - тут уже біологія, а вона логікою не лікується
2008.04.09 | kotygoroshko
всі на боротьбу з понтійпілатщиною?
а що ви все "свідомці" та "свідомці"?то у вас спадкове - клеймо ставити?
Олександр Дядюк пише:
> Якщо це хороший фільм - то хіба я проти.
Голівуд знімає хороші фільми, а Росія НЕ знімає хороші фільми
> Якщо поганий, то я щось жодного разу не чув щоб "свідомці" вимагали працівників телебачення репресувати за показ навіть найху...йовішого американського фільму.
нагадайте хоч одного американського фільму, де обсираються українці так, як в кожному російському
> І саме про це я говорив. Про те, що фуйові фільми бувають як російські так і американські (як і хороші), але свідомці впадають в історику чомусь лише від російських
кацапській агітпроп наостопи3дів вже
> Надіюсь, не дивлячись на те, що провокатори-свідомці, якби могли вже давно б розвязали своє косово (згадується долбєнь хмара, з його Крим буде або українським, або....)
це ти - агітатор-свідомець? чи інформатор-несвідомець? Хмара геній, він сказав "про екологію": "Повирубали дерева, повисушували ріки - ніде комуніста ні втопити, ні повісити"
його слова стали класикою, а твої - нє
> свідомці невиправні - тут уже біологія, а вона логікою не лікується
нам насрати на свідомців, та на людей які маніпулюють пугалом свідомців - я просто хочу увімкнути телевізор і не бачити тої кацапської гидоти
2008.04.09 | Vax
Всі на боротьбу з безглуздiстю
kotygoroshko пише:> а що ви все "свідомці" та "свідомці"?
> то у вас спадкове - клеймо ставити?
Нет, это привычка называть вещи своими именами.
> Олександр Дядюк пише:
> > Якщо це хороший фільм - то хіба я проти.
> Голівуд знімає хороші фільми,
Голливуд не снимает хорошие фильмы. Голливуд снимает кассовые фильмы. По большей части, сюжета - ноль, зато куча спецэффектов. Дибилизация подрастающего поколения.
>а Росія НЕ знімає хороші фільми
А Украина вообще не снимает фильмы
Всякие есть. И хорошие и плохие.
> > Якщо поганий, то я щось жодного разу не чув щоб "свідомці" вимагали працівників телебачення репресувати за показ навіть найху...йовішого американського фільму.
> нагадайте хоч одного американського фільму, де обсираються українці так, як в кожному російському
Назовите десять российских фильмов, вышедших в прокат за прошедшие два года, где обсираются украинцы.
А американцы не обсирают украинцев, потому как до Бухарестского саммита НАТО и не подозревали о существовании такой страны.
Хотя, нет было одно упоминание. Шварценеггер, в "Красной жаре" закончил Киевское училище.
> > І саме про це я говорив. Про те, що фуйові фільми бувають як російські так і американські (як і хороші), але свідомці впадають в історику чомусь лише від російських
> кацапській агітпроп наостопи3дів вже
Вы очень льстите кацапскому агитпропу.
> > свідомці невиправні - тут уже біологія, а вона логікою не лікується
> нам насрати на свідомців, та на людей які маніпулюють пугалом свідомців - я просто хочу увімкнути телевізор і не бачити тої кацапської гидоти
У вас в телевизоре один канал?
2008.04.09 | Михайло Свистович
Re: Всі на боротьбу з безглуздiстю
Vax пише:>
> Голливуд не снимает хорошие фильмы
знімає
>
> Голливуд снимает кассовые фильмы. По большей части, сюжета - ноль, зато куча спецэффектов.
І такі теж знімає
>
> Назовите десять российских фильмов, вышедших в прокат за прошедшие два года, где обсираются украинцы.
Тобто менше десяти таки є?
>
> А американцы не обсирают украинцев, потому как до Бухарестского саммита НАТО и не подозревали о существовании такой страны.
> Хотя, нет было одно упоминание. Шварценеггер, в "Красной жаре" закончил Киевское училище.
І ще в кількох фільмах згадуються буває
2008.04.09 | Vax
Re: Всі на боротьбу з безглуздiстю
Михайло Свистович пише:> Vax пише:
> > Голливуд не снимает хорошие фильмы
> знімає
Крайне редко. Если из валом идущих голливудских фильмов поубирать спецэффекты, смотреть будет нечего.
> > Назовите десять российских фильмов, вышедших в прокат за прошедшие два года, где обсираются украинцы.
> Тобто менше десяти таки є?
Один раз - случайность. Два раза - совпадение. Три раза - тенденция
Не исключаю, что в каких-то фильмах обыгрываются яркие национальные украинские образы. Но по утверждению автора сообщения:
>> нагадайте хоч одного американського фільму, де обсираються українці так, як в кожному російському
это делаетсся ВО ВСЕХ российских фильмах. Вот пусть и назовет хотя бы с десяток.
Уж чего, чего, а над чукчами гораздо больше стебаются, чем над украинцами.
> > А американцы не обсирают украинцев, потому как до Бухарестского саммита НАТО и не подозревали о существовании такой страны.
> > Хотя, нет было одно упоминание. Шварценеггер, в "Красной жаре" закончил Киевское училище.
> І ще в кількох фільмах згадуються буває
Без комментариев
2008.04.10 | kotygoroshko
Re: Всі на боротьбу з безглуздiстю
Vax пише:> >> нагадайте хоч одного американського фільму, де обсираються українці так, як в кожному російському
> это делаетсся ВО ВСЕХ российских фильмах. Вот пусть и назовет хотя бы с десяток.
я не дивлюсь більше цю срань
> Уж чего, чего, а над чукчами гораздо больше стебаются, чем над украинцами.
Україна - не Чукотка
2008.04.10 | Vax
Re: Всі на боротьбу з безглуздiстю
kotygoroshko пише:> Vax пише:
> > >> нагадайте хоч одного американського фільму, де обсираються українці так, як в кожному російському
> > это делаетсся ВО ВСЕХ российских фильмах. Вот пусть и назовет хотя бы с десяток.
> я не дивлюсь більше цю срань
> > Уж чего, чего, а над чукчами гораздо больше стебаются, чем над украинцами.
> Україна - не Чукотка
Я так и думал что ничего толкового вы не скажете. Ваш мозжечок не способен породить какую-либо полезную информацию.
2008.04.10 | kotygoroshko
дарма
Vax пише:> Я так и думал что ничего толкового вы не скажете. Ваш мозжечок не способен породить какую-либо полезную информацию.
справа не в тому, що ти думав, а втому - щоя раніще вже писав
уточнення 1: для глухих поп обідню двічі не грає
уточнення 2, фундаментальне: я не ти - гімна не їм
2008.04.09 | Большой Брат
+1!
2008.04.09 | Михайло Свистович
Re: Нє, якщо фільм про американських вояків, то все гут!
Олександр Дядюк пише:>
> От бля, якщо УТ1 чи інший канал крутять фільм де голівудські "свєрхчєловєкі" (єстєсна богообрані американці), тисячами мочать якихось вєтнамців, так у наших "свідомих" претензій немає, все гуд, все дасіш фантастіш, а якщо 9-рота (де до речі "хохли" показані як герої) - так то давайте телевізійників у концтабори (а може одразу у газові камери).
> Я завжди говорив - від націоналізму, до нацизму - один крок.
Ви багато всілякої дурні говорите
Нацизм - це проти інших націй, а не проти саме москалів (позбавлйтесь совкового підходу).
А якщо говорити про голівудські фільми (я не знаю, чи показувало УТ-1 як американці мочать в"єтнамців), то вони переважно не несуть ідеологічно-пропагандистського навантаження як "9 рота". Там американці та в"єтнамці щось умовне як в комп"ютерних стрілялках. Заміни їх іншими народами (англійцями та бурами, іспанцями та мексиканцями, французами та алжирцями), і нічого не зміниться. А от в "9 роті" така заміна призведе до нівеляції ідеї фільму.
2008.04.08 | ziggy_freud
ще раз про інформаційну гігієну ;-\
доповню до оцього =>http://www2.maidan.org.ua/n/free/1207682174
державні канали не мають поширювати подібні речі. Так само, як в лікарнях не мають поширюватись інфекційні хвороби. Але, якщо вже поширюють, рятуймо себе від того власними зусиллями.
УТ-1 частково перестав бути моєю проблемою, оскільки я його давно припинив дивитись. Але я продовжую зустрічатись з людьми, які дивляться подібну... продукцію. На УТ-1 витрачаються бюджетні гроші, які могли бути витрачені краще.
2008.04.09 | Олександр Дядюк
А хто буде вирішувати, що інфекція, а що ліки?
ziggy_freud пише:> державні канали не мають поширювати подібні речі. Так само, як в лікарнях не мають поширюватись інфекційні хвороби.
Міністерство цензури введемо? Хто очолить? За якими параметрами буде відбір, що інфекції, а що ліки (у кіно та телесфері)?
Можна детальніше - про те, хто буде вирішувати і за якими параметрами?
2008.04.09 | ziggy_freud
є речі кращі за цензуру. Та ефективніші
Олександр Дядюк пише:> Міністерство цензури введемо? Хто очолить? За якими параметрами буде відбір, що інфекції, а що ліки (у кіно та телесфері)?
жодного разу. В нас вже був комітет кіноцензури, який відфільтрував з прокату аж два фільми. Один з яких (Земля Мертвих) дуже раджу подивитись. Саме в контексті дерибану Києва
на ТБ має бути вибір. Можна навіть цілий кабельний канал зробити, присвячений агітпропу та ура-патріотизму. Але щоб (пост)радянського кіно там було близько 10%. Хай люди дивляться і порівнюють, хто крутіший
а почати все-таки варто з доступності нормальних фільмів виробництва різних країн. Бо зараз маємо (дуже приблизно): США - 45%, Росія - 45%, всі інші країни - 10%. На окремих каналах Росія - 99%. І навіть якщо виставити за дужки агітпропову складову, це дає людям дуже хибне уявлення про світову культуру.
> Можна детальніше - про те, хто буде вирішувати і за якими параметрами?
збільшити кількість власників каналів. Демонополізувати інтернет та кабельне ТБ. Коли в Києві буде 10 таких провайдерів, як Укртелеком і Воля, з контентом все стане на місце.
2008.04.09 | Олександр Дядюк
Ну і як ці Ваші нормальні пропозиції вяжуться із раніш
пропонованими репресіями?ziggy_freud пише:
> на ТБ має бути вибір. Можна навіть цілий кабельний канал зробити, присвячений агітпропу та ура-патріотизму.
Ага і міністерство пропаганди
> збільшити кількість власників каналів. Демонополізувати інтернет та кабельне ТБ. Коли в Києві буде 10 таких провайдерів, як Укртелеком і Воля, з контентом все стане на місце.
а от це гут і не треба нікого репресовувати
2008.04.09 | Михайло Свистович
Нафіга рекламувати тут путінську пропаганду?
kotygoroshko пише:> всі кацапи там хороші, тільки грузин з українцем гризуться і обзивають один одного
Справедливості заради треба сказати, що такого акценту там немає. Наприклад, прапорщик Хохол у фільмі - самий хороший. Представники інших нацменшин теж хороші.
2008.04.09 | Хвізик
Re: Нафіга рекламувати тут путінську пропаганду?
Михайло Свистович пише:> kotygoroshko пише:
> > всі кацапи там хороші, тільки грузин з українцем гризуться і обзивають один одного
>
> Справедливості заради треба сказати, що такого акценту там немає. Наприклад, прапорщик Хохол у фільмі - самий хороший. Представники інших нацменшин теж хороші.
то хороше кіно? я не дивився. мо‘ варто?
2008.04.09 | Михайло Свистович
Re: Нафіга рекламувати тут путінську пропаганду?
Хвізик пише:>
> то хороше кіно? я не дивився. мо‘ варто?
Не варто. Типова пропаганда огидного совка.
2008.04.09 | Олександр Дядюк
Як ви сміли усомнитись у тому, що все що від Росії, то лише зло?
Михайло Свистович пише:> Справедливості заради треба сказати, що такого акценту там немає. Наприклад, прапорщик Хохол у фільмі - самий хороший. Представники інших нацменшин теж хороші.
Свистович, як Вам не соромно таке писати? Хіба Ви незнаєте, що заповіддю кожного свідомця є те, - що до Росії потрібно "відчувати лише люту ненависть".
Все що від Росії - то лише зло (навіть газ).
Все що від Росії повинно трактуватись лише як "ковариний умисєл" і сприйматись з люттю і праведним гнівом.
Росія апріорі не може створювати добрі фільми, лише голівуд.
Позитивним може бути лише образ прекраснолікіх американських воїнів, що пачками мочать всяких вьєтнамців, іракців і прочих глупих тупільців, непонімающих гуманізьму божественной америки.
І лише ці фільми можуть транслюватись в Україні.
2008.04.09 | Михайло Свистович
Re: Як ви сміли усомнитись у тому, що все що від Росії, то лише зло?
Олександр Дядюк пише:>
> Свистович, як Вам не соромно таке писати? Хіба Ви незнаєте, що заповіддю кожного свідомця є те, - що до Росії потрібно "відчувати лише люту ненависть".
Мене мало хвилюють чужі неправильні заповіді
2008.04.09 | Михайло Свистович
А навіщо вводити людей в оману? УТ-1 не показувало "9 роти"
Я не написав цього відразу, бо вирішив переконатися на 200%. Справа в тому, що я в цей час клацав телеканалами, і нічого подібного на УТ-1 не бачив. Натомість побачив "9 роту" на каналі "Україна". Ще подумав: "О, янучари нам путінську локшину постачають". Звернув також увану на українські субтитри. І знову клацав і клацав.Зараз звернувся до Гугля і що побачив? Не було таки ніякої "9 роти" на УТ-1, а от на "Україні" дійсно була. З українськими
Ось за цим лінком всі можуть переконатися http://tv.uaportal.com/
2008.04.09 | Хвізик
Re: А навіщо вводити людей в оману? УТ-1 не показувало "9 роти"
Михайло Свистович пише:> Я не написав цього відразу, бо вирішив переконатися на 200%. Справа в тому, що я в цей час клацав телеканалами, і нічого подібного на УТ-1 не бачив. Натомість побачив "9 роту" на каналі "Україна". Ще подумав: "О, янучари нам путінську локшину постачають". Звернув також увану на українські субтитри. І знову клацав і клацав.
>
> Зараз звернувся до Гугля і що побачив? Не було таки ніякої "9 роти" на УТ-1, а от на "Україні" дійсно була. З українськими
>
> Ось за цим лінком всі можуть переконатися http://tv.uaportal.com/
невже ут1 покращується?
2008.04.09 | Михайло Свистович
Re: А навіщо вводити людей в оману? УТ-1 не показувало "9 роти"
Хвізик пише:>
> невже ут1 покращується?
Не знаю. Я рідко дивлюсь ТБ.
2008.04.09 | kotygoroshko
так, канал "Україна"
Михайло Свистович пише:> Зараз звернувся до Гугля і що побачив? Не було таки ніякої "9 роти" на УТ-1, а от на "Україні" дійсно була. З українськими
приношу свої вибачення, канал "Україна", фільм йшов з українськими субтитрами, я вважав що це і є зараз УТ-1, оскільки у нас в Одеській області ці три канали УТ-1, 1+1, Інтер, завжди йшли підряд у метрових хвилях і ловились кожним телевізором - від лампових до плазмових
оскільки це не 1+1 і не Інтер, то я був впевнений що так ("Україна") зараз зветься УТ-1, я його дивлюсь на звичайну ефірну антену, - це щось принипово міняє?
пропаганда і промивання мізків на відокремлення Одеської області від України йде не з сусідньої Молдови, а з Києва (всупереч заявам Ющенка)? в ефірі загальноукраїнського телеканалу, чи не так?
2008.04.09 | Михайло Свистович
Re: так, канал "Україна"
kotygoroshko пише:>
> це щось принипово міняє?
Міняє, звичайно. "Україна" - янучарський канал, фінансований за гроші виробників локшини з наколотих апельсинів та американськиїх валянків, а УТ-1 державний телеканал, що функціонує за рахунок платників податків.
2008.04.09 | Микола Гудкович
Re: так, канал "Україна"
kotygoroshko пише:> приношу свої вибачення, канал "Україна"
То треба виправити заголовок
> оскільки це не 1+1 і не Інтер, то я був впевнений що так ("Україна") зараз зветься УТ-1, я його дивлюсь на звичайну ефірну антену, - це щось принципово міняє?
Міняє істинність твердження в заголовку
2008.04.09 | Чучхе
Re: зараз по УТ-1 показують "9-ту роту" (МОД)
kotygoroshko пише:> всі кацапи там хороші, тільки грузин з українцем гризуться і обзивають один одного, плюс історія медсестри, яка ї**ться з усіма дуже цікава для повного розуміння інтернаціонального боргу
Та розуміння диких кацапстанських нравов
2008.04.09 | rais
Але все напевно дубльовано українською мовою?
2008.04.09 | kotygoroshko
ні, українською субтитровано
2008.04.09 | OlalaZhm
Мене розчулює, що УТ-1 відкрито працює на Росію
2008.04.09 | Михайло Свистович
Тук-тук. І Вам сюди.
http://www2.maidan.org.ua/n/free/12076972122008.04.09 | OlalaZhm
ну ... просто я кіно, де вбивають, взагалі не дивлюсь
а про УТ-1 повірила легко - бо інколи, клацаючи, потрапляю на його "музичні паузи". Якби не знала де я, думала б, що Раша2008.04.09 | Михайло Свистович
Ще одна амазонка виявилась мироносицею
2008.04.09 | OlalaZhm
...але в морду, єслі шо, можу дать
2008.04.09 | ОРИШКА
Жму Вашу нежную девичью лапку!!! Нас - не достанешь!
2008.04.09 | Михайло Свистович
Обом лапкам
2008.04.09 | kotygoroshko
гарний літературний переклад
одного кацапського віршика:В Цибульнім краї дуб зелений
На ньому золотий ланцюг,
Вночі і вдень кошак учений
Навколо дуба робить круг.
Як йде ліворуч то співає
Праворуч казку белькотить,
Там лисий дідько всіх хапає
Й потвора на гіллі сидить.
узято з http://www.tereveni.org.ua/index.php?ind=news&op=news_show_category&idc=4
2008.04.09 | kotygoroshko
гарний короткий мультфільм
на тему україно-російської дружби:http://files.ukraine.ck.ua/Ukrayinika/Українськi%20фiльми/МУЛЬТФIЛЬМИ/''Злиднi''.avi