Де жа вю ... З життя орендарів, або як збільшити прибуток . (л+)
04/08/2008 | Pavlo
...міський голова Сергiй Ратушняк представив пілотний проект однієї iзраїльської фiрми, згiдно з яким iнвестори готовi повнiстю облаштувати ужгородські платнi автостоянки за свiй рахунок. Підприємці беруться навести лад із паркуванням у місті, і було б непогано, щоб це їм вдалося. А нещодавно ужгородці помітили, що на центральних вулицях міста розпочали бетонувати стовпчики та фундаменти під паркометри.
На кожнiй дiлянцi працюватимуть контролери, котрі стежитимуть за порядком. Усi кошти, отриманi за обслуговування, можна буде вiдстежити на комп’ютерах, оскільки паркометри підключені до єдиної мережі (працюють в автономному режимі, живляться від сонячної батареї, додатково від акумулятора та об’єднані в одне ціле супутниковою системою GPS).
Передбачається, що Ужгород завдяки цьому нововведенню отримуватиме значно більші прибутки, ніж ті, що надходили від паркування донині
(ізраїльські інвестори віддаватимуть четверту частину своїх прибутків до міської казни).
http://gazeta-uzhgorod.com/?p=454#more-454
============================================================
Сучасні паркомати вже встановлено, землю під парковки здано в оренду ізраільскій фірмі.
Відтепер ужгородець, паркуючись на землі ужгородської громади, буде перечисляти 75 % від 10 грн (1 евро за годину) за кордон.
На кожнiй дiлянцi працюватимуть контролери, котрі стежитимуть за порядком. Усi кошти, отриманi за обслуговування, можна буде вiдстежити на комп’ютерах, оскільки паркометри підключені до єдиної мережі (працюють в автономному режимі, живляться від сонячної батареї, додатково від акумулятора та об’єднані в одне ціле супутниковою системою GPS).
Передбачається, що Ужгород завдяки цьому нововведенню отримуватиме значно більші прибутки, ніж ті, що надходили від паркування донині
(ізраїльські інвестори віддаватимуть четверту частину своїх прибутків до міської казни).
http://gazeta-uzhgorod.com/?p=454#more-454
============================================================
Сучасні паркомати вже встановлено, землю під парковки здано в оренду ізраільскій фірмі.
Відтепер ужгородець, паркуючись на землі ужгородської громади, буде перечисляти 75 % від 10 грн (1 евро за годину) за кордон.
Відповіді
2008.04.09 | Koala
За кордон піде значно менше
Бо ще платити з/п, ремонтувати техніку і т.д. І все це - на місці. Але будьте певні - подивившися на них, в нас організують аналогічні фірми в інших містах... якщо, звісно, місцеві дупутати не захочуть занадто великих хабарів (до речі, скільки ці ізраілітяни дали - хоч якісь чутки є?)2008.04.09 | Pavlo
Нехай половина, все одно до фіга.
Це ж гроші ні за що, ніякі блага українці не отримуватимуть, нас будуть тільки строїти і взувати.Koala пише:
> Бо ще платити з/п, ремонтувати техніку і т.д. І все це - на місці.
Технику вже завезли, вона повныстю автономна, навыть живлення выд соняних батарей.
> Але будьте певні - подивившися на них, в нас організують аналогічні фірми в інших містах...
Не певен. Мені це нагадує картину сторічною давності, коли такі самі орендарі віддавали панам 25% прибутків з тої самої землі.
> якщо, звісно, місцеві дупутати не захочуть занадто великих хабарів (до речі, скільки ці ізраілітяни дали - хоч якісь чутки є?)
Особисто мер домовлявся. Якось то порішали, мер хучь хворий на всю голову, але на копійки не розмінюється.
2008.04.09 | Михайло Свистович
І половини не буде. За кордон піде максимум 20%.
2008.04.09 | SpokusXalepniy
А-ну-ка підрахуй!
Давайте прикинем по-черному.1. Средне-суточный(!) сбор с одного миттера (столбика) за парковку будет не более 6 долларов.
2. Примем, что количество установленных таких парковок в Ужгороде - 1000.
3. В году - 365 дней.
4. Получается: 365 х 6 х 1000 = 2190000, т.е. - 2.2 млн. долларов в год поступлений от данной парковочной службы.
По условиям договора 75% от этой суммы идет отцам-основателям (в Израиль) - 1.65 млн. долларов.
Кроме того, они должны заплатить Украине налоги от этой прибыли.
Считаем, что у них после этого остаётся 1.5 млн. долларов в год.
Теперь о вычетах.
Сначала надо окупить всё это хозяйство:
а) Примем, что каждый миттер с этими солнечными батареями и аккумуляторами, системой GPS, и особо прочной механикой (зная физические способности самих ужгородцев ) стоит не меньше 1000 баксов за штуку.
Получим: 1000 шт. х $1000 = 1 млн. долларов - чистая стоимость изделий.
б) Работа по установке миттеров: оплата доставки, дорожная техника, вскрытие асфальта, установка, доставка бетона, бетонирование, уборка территории, увоз мусора... с учетом, что всё это делается полуконвеерным методом (сразу 5-6 миттеров за рабочий день в пределах одного квартала)... Для этого надо не меньше шести человек, с учетом водителей, "экскаваторщиков"-асфальто-долбоёбов, и чернорабочих с лопатами (их зарплата).
На это, из расчета установку одного миттера уйдёт не менее 300 долларов.
Получаем: 1000шт. х 300 = 300000 = 0.3 млн. долларов.
в) Прибавим отчисления за разработку самой Автоматической Системы (компьютеры, программы, GPS-сервис со спутниками связи...)
+ создание хоть и небольшой, но конторы по обслуживанию парковочного хозяйства, т.е. покупка и обустройство помещения, где находится хотя бы место сбора и учета выручки от инкассаторов, дирекция и т.д...
Пусть - 0.1 млн. долларов.
И_т_о_г_о, вложенные деньги по минимуму: 1.4 млн. долларов
Таким образом, примерно через год они окупят затраты на установку.
Дополнительно надо принять во внимание, что всё это хозяйство надо обслуживать, платить с него налоги (кроме отдачи в казну города 25% прибыли).
Получится прибыль что-то в районе 1 (одного) миллиона долларов в год, а город будет иметь с этого $250 тыс. в год.
Хорошо бы, если так!.. для нормальной страны.
Но если вспомнить, что на переход одного депутата из фракции в фракцию не жаль и 20 млн. баксов, то по нашим прикидкам для этого нужно ровно двадцать Ужгородов ( + израильских торбохватов-инвесторов). Не, не пойдёт!