Кравчук зізнався, що Тимошенко співпрацює із Медведчуком (/)
04/12/2008 | observеr
Один з лідерів СДПУ(о), перший президент України Леонід Кравчук заявив про співпрацю прем’єр-міністра Юлії Тимошенко із колишнім керівником об'єднаних есдеків Віктором Медведчуком. Про це він розповів у інтерв’ю Новинареві.
http://novynar.com.ua/politics/24867
http://novynar.com.ua/politics/24867
Відповіді
2008.04.12 | двійка
Подиви як Тимошенко збирає інтереси Москви навколо себе.
2008.04.12 | Хвізик
кравчук досі мав би бути засудженим судом рев трибуналу
2008.04.12 | samopal
Це того, який засудив кучму?
2008.04.12 | Хвізик
ну тіпа. - Re: Це того, який засудив кучму?
2008.04.12 | сябр
Ну й де тут кримінал?
Якщо можна використати московські звязки Медведчука - то треба їх використовувати. Не думаю, щоб майбутнє приєднання до Великої Імперії відповідало б шкурним інтересам Медведчука.Правильно каже Нємцов - усі українські політики є проукраїнськими, навіть Медведчук та Янукович. Виключенням є хіба шо Вітренко-сіманєнко.2008.04.12 | observеr
а хтось хіба казав про кримінал?суха констатація:СДПУо допомагає
БЮТутож побажаємо їм успіхів, любові та злагоди
2008.04.12 | study23
А хто БЮТу не допомагає?
Всі, в кого Тимошенко просить допомоги, її підтримують. Феномен!2008.04.12 | verone
Re: А хто БЮТу не допомагає?
Тимошенко не просить допомоги просто так, вона укладає угоди, а ті, хто їй допомагає - лобіюють свої інтереси, в першу чергу бізнесові2008.04.12 | сябр
А Вам не здається, що це і є ознака справжнього лідера-
залучати різних політиків для досягнення загальнонаціональних цілей? Подивіться. хто трохи попрацює з тимошенко-якщо і не стає її прихильником, то починає поважати і багато в чому З НЕЮ погоджуватися. І пинзеник, І ГРИЦЕНКО. Й кИРИЛЕНКО. А якщо для вас медведчук - символ диявола і співробітництво з ним=продажу душі. то це ваша особиста паранойя.2008.04.13 | Михайло Свистович
Re: А Вам не здається, що це і є ознака справжнього лідера-
сябр пише:> залучати різних політиків для досягнення загальнонаціональних цілей?
Наприклад, для земельного дерибану? Бо ж для чого іще залучили Губського з Осикою?
> Подивіться. хто трохи попрацює з тимошенко-якщо і не стає її прихильником
А чого б не ставати прихильником, якщо можливості для крадійства біля Тимошенко в них кращі ніж колись біля Кучми?
> А якщо для вас медведчук - символ диявола і співробітництво з ним=продажу душі. то це ваша особиста паранойя.
Якби у всіх була така "параноя", Україна вже б була у Європі.
2008.04.12 | двійка
Ага, не знаю як кримінал, а "майдану" тут точно нема.
Яке має відношення громадянин Медведчук до газових контрактів між Україною та Росією якими повинні займатися прем'єр та голова Нафтогазу. Ну якщо Тимошенко не може впорядкувати стосунки з Газпромом то хай йде під три чорти, для чого Україні прем'єр який свою роботу перекладає на Медведчука з Бакаєм?2008.04.12 | Simpleton
Re: Ну й де тут кримінал?
сябр пише:> Правильно каже Нємцов - усі українські політики є проукраїнськими, навіть Медведчук та Янукович. Виключенням є хіба шо Вітренко-сіманєнко.
Навіть Мороз розуміє, що для українськойі партії бути керованою з Москви - це не зовсім "комільфо":
"О.МОРОЗ зазначив, що, за його даними, одного з лідерів СДПУ(о) Віктора МЕДВЕДЧУКА нібито запросили працювати в Адміністрацію Президента Росії, «тому було б дивно, якби він звідти керував якимось політичними силами в Україні»."
http://www.unian.net/ukr/news/news-246152.html
2008.04.12 | сябр
Чия б корова мукала
Це той самий Мороз, СПУ якого підписувала договір про співробітництво з Рогозінським "Отєчєством" (чи як иам ще називалась ця українофобська партєйка?)2008.04.12 | Simpleton
Я ж і кажу: "Навіть Мороз..."
2008.04.13 | Михайло Свистович
Re: Ну й де тут кримінал?
сябр пише:> Якщо можна використати московські звязки Медведчука - то треба їх використовувати
Медведчук не з тих, хто надає такі послуги на шару.
> Не думаю, щоб майбутнє приєднання до Великої Імперії відповідало б шкурним інтересам Медведчука.Правильно каже Нємцов - усі українські політики є проукраїнськими, навіть Медведчук та Янукович. Виключенням є хіба шо Вітренко-сіманєнко.
І останні теж проукраїнські як і Медведчук та Янукович.
А моральність Медведчука і все інше Вас не цікавить? помаранчева революція робилася для того, щоб вони могли повернутися до влади?
2008.04.12 | Предсказамус
Кравчук признался, что Ющенко взял у БАБа 15 зеленых лимонов (л)
Лидер парламентской фракции СДПУ(о) Леонид Кравчук заявил, что во вторник, 13 сентября, общался по телефону с Березовским, и тот подтвердил, что опубликованные документы по перечислению средств на счета избирательной кампании Ющенко - настоящие. Кравчук также сделал достоянием гласности общую сумму - она достигает 15 миллионов долларов. Леонид Кравчук утверждает, что посредниками во взаимоотношениях между Ющенко и Березовским были члены штаба «оранжевых» - Давид Жвания, Роман Безсмертный и Александр Третьяков. В связи с полученной информацией, Кравчук призывает Ющенко дать ответ, соответствует ли действительности эта информация или это неправда, передает ИА "Українські Новини". Также Ющенко должен ответить, какие обязанности в случае финансирования Березовским брала на себя команда нынешнего Президента и чем обещала отблагодарить российского бизнесмена. Кравчук сказал, что если эта информация не будет официально опровергнута, то этот вопрос должен быть поднят в Верховной Раде, в частности, должна быть создана специальная следственная комиссия. По мнению Кравчука, в случае, если информация о финансировании Березовским, окажется достоверной, то логичным правовым последствием этого должно стать начало процедуры импичмента Президента.http://www.fraza.ua/comments/14.09.05/9950.html
2008.04.12 | samopal
А Мороз сказав, що за його даними Медведи працюватимуть разом(/)
Соціалістична партія України не розглядала питання про об’єднання з Соціал-демократичною партією України (об’єднаною).Як передає кореспондент УНІАН, про це заявив на прес-конференції лідер СПУ Олександр МОРРЗ.
«Ми ніде, ні в якому вигляді не розглядали питання про об’єднання СДПУ(о) з СПУ», - сказав лідер партії.
Водночас він додав, що Соцпартія може координувати дії з будь-якими партіями і не тільки лівоцентристськими, але й з правими, які хочуть протистояти «боротьбі Президента України з Конституцією», яка відбувається сьогодні.
О.МОРОЗ зазначив, що, за його даними, одного з лідерів СДПУ(о) Віктора МЕДВЕДЧУКА нібито запросили працювати в Адміністрацію Президента Росії, «тому було б дивно, якби він звідти керував якимось політичними силами в Україні».
Як повідомляв УНІАН, у березні цього року газета «Коммерсантъ-Украина» з посиланням на свої джерела повідомляла, що СПУ і СДПУ(о) мають намір об`єднатись в одну політичну силу «Соціалістичний вибір».
http://unian.net/ukr/news/news-246152.html
От цікаво, хлопєц мав дпступ до державних таємниць, а з виїздром проблем немає... Правда, коли Бойко з Вороніним опиняються на газових переговорах у Москві на боці Газпрому, то про які таємниці мова, якщо перед цим вони були запрошені (!) на засідання РНБО з того ж питання.
2008.04.13 | observеr
Наскількі мені відомо - таки брав. І?
2008.04.13 | Предсказамус
Т.е. "Ну й де тут кримінал? (© сябр)" ?
2008.04.14 | observеr
Створюйте тему - обговоримо, нащо цю гілку засмічувати?
А в цій краще скажіть чи Вас влаштовує співробітництво Тимошенко і Медведчука (якщо це правда).2008.04.14 | Предсказамус
Да не люблю я, когда выдают желаемое за действительное.
Предыдущая работа Кравчука была в ЦК КПУ, он там секретарем по идеологии подрабатывал. В отличие от современных жалких подобий ЦК типа СП или АП, в ЦК безответственные болтуны не попадали, тем более на такие должности.То есть, если Кравчук что-то "сливает", то это нужно для дела. Для его дела. Вот и подумайте, насколько Ваши дела и интересы совпадают с кравчуковскими.
2008.04.12 | Предсказамус
Кравчук признался, что выборы 2006 сфальсифицированы (л)
Лидер «Оппозиционного блока НЕ ТАК!» Леонид Кравчук заявил: «Фальсификация выборов уже началась путем искажения фамилий в списках избирателей». По его мнению, процесс массового перевода фамилий на юге и востоке Украины с русского на украинский язык, влекущий за собой значительное количество ошибок в списках избирателей, является реальной угрозой для проведения выборов.http://www.ngplus.com.ua/rus/news/44104e3a3651e/
2008.04.12 | Предсказамус
Хватит откровений от Кравчука, или добавить?
2008.04.12 | Хвізик
давайте ще! - Re: Хватит откровений от Кравчука, или добавить?
чим більше, тим краще!2008.04.12 | Предсказамус
Вопрос был к observerу
2008.04.13 | Михайло Свистович
Одкровення одкровеннями, але жоден ющефан не кинувся
виправдовувати співробітництво з БАБом, тоді як юлефан сябр вже пояснив, що нічого страшоного у співробітництві Юлі та медведчука немає2008.04.13 | Koala
Як можна зізнатися в тому, що сам не робив?
2008.04.13 | samopal
На "прохання" слідчого
2008.04.13 | Mary Korin
Re: Кравчук зізнався, що Тимошенко співпрацює із Медведчуком (/)
За спиной у Ющенко Тимошенко строит козни и работает по принципу "и нашим и вашим". Она чувствует шатеость соих позиций и старается заручиться поддержеой даже бывших врагов.2008.04.13 | Sean
Ну так "подібне притягує подібне"
2008.04.13 | Mossad
про гроші БАБа знають всі, питання -- де вони?
Якщо би це було неправдою, то що завжає зазначеним панам приходити на судові засідання?У Коломойського, Бродського і Григоришина ніяких проблем із відвідуванням лондонського суду не виникло.
Тому для всіх очевидна участь БАБа у "революції" і його контакти.
Розпечатки розмов БАБа з Юлею теж ніхто не спростував.
Інша справа, що грошей БАБу не віддадуть. І не про 15 млн мова, звичайно. 15 млн -- це тьху! Хіба що на лошків витратитися.