Тимошенко пояснила свої дії у ФДМУ: є рішення суду
04/25/2008 | Майдан-ІНФОРМ
"Сьогодні я представила колективу Фонду держмайна виконувача обов’язків голови Андрія Портнова", - заявила Тимошенко журналістам на брифінгу у п’ятницю.
Тимошенко нагадала, що взимку відсторонювала Валентину Семенюк від виконання обов'язків голови Фонду і призначала першим заступником голови Андрія Портнова.
Однак це розпорядження уряду було зупинено президентом з одночасним поданням до Конституційного суду.
Тимошенко повідомила, що "17 квітня Конституційний Суд виніс ухвалу, в якій чітко сказав, на базі третьої колегії, відмовив у відкритті провадження у справі за поданням президента щодо законності звільнення старих керівників фонду і призначення нових".
"Конституційний суд чітко сказав, що дії президента є неконституційними на базі роботи третьої колегії суддів КС", - сказала Тимошенко.
"Але в ту хвилину, коли КС розглядав цю справу, президент відкликав подання і скасував свій указ. А через кілька годин видав новий указ, яким знову поновлював пані Семенюк на роботі", - повідомила прем’єр.
"Враховуючи, що ці дії були незаконними, окружний адмінсуд Києва ухвалою від 24 квітня призупинив указ президент як щодо пані Семенюк, так і щодо призначення нових керівників Фонду держмайна, а так само призупинив всі накази Семенюк, які не допускають чесної прозорої приватизації Одеського припортового заводу", - зазначила Тимошенко.
"На сьогодні на базі рішення суду виконувачем обов’язків голови Фонду є Портнов, який був мною представлений у ФДМ", - заявила вона.
УП
Тимошенко нагадала, що взимку відсторонювала Валентину Семенюк від виконання обов'язків голови Фонду і призначала першим заступником голови Андрія Портнова.
Однак це розпорядження уряду було зупинено президентом з одночасним поданням до Конституційного суду.
Тимошенко повідомила, що "17 квітня Конституційний Суд виніс ухвалу, в якій чітко сказав, на базі третьої колегії, відмовив у відкритті провадження у справі за поданням президента щодо законності звільнення старих керівників фонду і призначення нових".
"Конституційний суд чітко сказав, що дії президента є неконституційними на базі роботи третьої колегії суддів КС", - сказала Тимошенко.
"Але в ту хвилину, коли КС розглядав цю справу, президент відкликав подання і скасував свій указ. А через кілька годин видав новий указ, яким знову поновлював пані Семенюк на роботі", - повідомила прем’єр.
"Враховуючи, що ці дії були незаконними, окружний адмінсуд Києва ухвалою від 24 квітня призупинив указ президент як щодо пані Семенюк, так і щодо призначення нових керівників Фонду держмайна, а так само призупинив всі накази Семенюк, які не допускають чесної прозорої приватизації Одеського припортового заводу", - зазначила Тимошенко.
"На сьогодні на базі рішення суду виконувачем обов’язків голови Фонду є Портнов, який був мною представлений у ФДМ", - заявила вона.
УП
Відповіді
2008.04.25 | samopal
Нічьо... Гарант беззаконня вже й третій указ настрочив. (/)
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 405/2008http://www.president.gov.ua/documents/7816.html
Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2008 року №261-р
Кабінетом Міністрів України 11 лютого 2008 року видано розпорядження №261-р «Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ «Одеський припортовий завод», яким затверджено умови проведення конкурсу з продажу пакета акцій відкритого акціонерного товариства «Одеський припортовий завод» та доручено Фонду державного майна України провести в установленому порядку конкурс з продажу пакета акцій цього товариства з урахуванням затверджених умов.
За відсутності державної програми приватизації, адекватної сучасному рівню розвитку суспільних відносин, приватизація відкритого акціонерного товариства «Одеський припортовий завод» – підприємства, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави, не відповідає інтересам національної безпеки у сфері приватизації.
Відтак, зазначене розпорядження Кабінету Міністрів України не відповідає Конституції України, зокрема статті 17, згідно з якою забезпечення економічної безпеки держави є однією з її найважливіших функцій.
Крім того, розпорядження від 11 лютого 2008 року № 261-р прийнято Кабінетом Міністрів України всупереч вимозі пункту 5 статті 116 Конституції України, що зобов'язує його здійснювати управління об'єктами державної власності відповідно до закону. Законами, що визначають правові основи управління об'єктами державної власності, є Закони України «Про управління об'єктами державної власності» та «Про приватизацію державного майна», які обмежують повноваження Кабінету Міністрів України стосовно умов приватизації об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, лише погодженням таких умов.
Ураховуючи викладене, відповідно до пунктів 15, 17 частини першої статті 106 Конституції України постановляю:
1. Зупинити дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2008 року №261-р «Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ «Одеський припортовий завод».
2. Визнати таким, що втратив чинність, Указ Президента України від 15 квітня 2008 року №359 «Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2008 року №261-р».
3. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України Віктор ЮЩЕНКО
25 квітня 2008 року
=====================================================================
КОНСТИТУЦІЙНЕ ПОДАННЯ
З мотивів невідповідності Конституції України Указом Президента України від 25 квітня 2008 року №405 «Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2008 року №261-р» згідно з пунктом 15 частини першої статті 106 Конституції України зупинено дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 березня 2008 року №261-р «Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ «Одеський припортовий завод».
У зв'язку з цим та відповідно до пункту 15 частини першої статті 106, статті 150 Конституції України, статей 13, 40 Закону України «Про Конституційний Суд України» звертаюсь до Конституційного Суду України для вирішення питання про конституційність зазначеного розпорядження Кабінету Міністрів України, опублікованого в газеті «Урядовий кур'єр» 20 лютого 2008 року (2008 р., №33).
Розпорядженням Кабінету Міністрів України, про яке йдеться, затверджено умови проведення конкурсу з продажу пакета акцій відкритого акціонерного товариства «Одеський припортовий завод» та доручено Фонду державного майна України провести в установленому порядку конкурс з продажу пакета акцій цього товариства з урахуванням затверджених умов.
За відсутності Державної програми приватизації, адекватної сучасному рівню розвитку суспільних відносин, приватизація відкритого акціонерного товариства «Одеський припортовий завод» - підприємства, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави (постанова Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2004 року №1734), не відповідає інтересам національної безпеки у сфері приватизації.
Ураховуючи наведене, зазначене розпорядження Кабінету Міністрів України не відповідає Конституції України, зокрема статті 17, згідно з якою забезпечення економічної безпеки держави є однією з її найважливіших функцій.
У зв'язку з цим слід зауважити, що Рада національної безпеки і оборони України, на яку за статтею 107 Конституції України покладено координацію і контроль діяльності органів виконавчої влади у сфері національної безпеки і оборони, своїм рішенням від 15 лютого 2008 року «Про забезпечення національних інтересів і національної безпеки у сфері приватизації та концептуальні засади їх реалізації» (уведено в дію Указом Президента України від 6 березня 2008 року №200) зобов'язала Кабінет Міністрів України не допускати до затвердження Державної програми приватизації приватизацію підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, якщо це матиме наслідком монополізацію відповідного ринку товарів, а також розробити та затвердити у тримісячний строк методику прогнозування наслідків та оцінки впливу на стан економічної безпеки держави приватизації підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Розпорядження від 11 лютого 2008 року №261-р прийнято Кабінетом Міністрів України всупереч вимозі пункту 5 статті 116 Конституції України, що зобов'язує його здійснювати управління об'єктами державної власності відповідно до закону. Законами, що визначають правові основи управління об'єктами державної власності, є Закони України «Про управління об'єктами державної власності» та «Про приватизацію державного майна». Ці Закони обмежують повноваження Кабінету Міністрів України стосовно умов приватизації об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, лише погодженням таких умов.
Ураховуючи викладене, прошу Конституційний Суд України розглянути питання щодо конституційності розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2008 року №261-р «Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ «Одеський припортовий завод».
Брати участь у конституційному провадженні за цим поданням уповноважено заступника Глави Секретаріату Президента України - Представника Президента України у Конституційному Суді України М.Ставнійчук.
Президент України В.ЮЩЕНКО
2008.04.25 | Сергей ГРУЗДОВ
Это уже даже не смешно...
2008.04.25 | samopal
Да чіво уж там... Є ще один свіжий указєц (/)
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 405/2008Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2008 року №261-р
http://www.president.gov.ua/documents/7816.html
Кабінетом Міністрів України 11 лютого 2008 року видано розпорядження №261-р «Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ «Одеський припортовий завод», яким затверджено умови проведення конкурсу з продажу пакета акцій відкритого акціонерного товариства «Одеський припортовий завод» та доручено Фонду державного майна України провести в установленому порядку конкурс з продажу пакета акцій цього товариства з урахуванням затверджених умов.
За відсутності державної програми приватизації, адекватної сучасному рівню розвитку суспільних відносин, приватизація відкритого акціонерного товариства «Одеський припортовий завод» – підприємства, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави, не відповідає інтересам національної безпеки у сфері приватизації.
Відтак, зазначене розпорядження Кабінету Міністрів України не відповідає Конституції України, зокрема статті 17, згідно з якою забезпечення економічної безпеки держави є однією з її найважливіших функцій.
Крім того, розпорядження від 11 лютого 2008 року № 261-р прийнято Кабінетом Міністрів України всупереч вимозі пункту 5 статті 116 Конституції України, що зобов'язує його здійснювати управління об'єктами державної власності відповідно до закону. Законами, що визначають правові основи управління об'єктами державної власності, є Закони України «Про управління об'єктами державної власності» та «Про приватизацію державного майна», які обмежують повноваження Кабінету Міністрів України стосовно умов приватизації об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, лише погодженням таких умов.
Ураховуючи викладене, відповідно до пунктів 15, 17 частини першої статті 106 Конституції України постановляю:
1. Зупинити дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2008 року №261-р «Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ «Одеський припортовий завод».
2. Визнати таким, що втратив чинність, Указ Президента України від 15 квітня 2008 року №359 «Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2008 року №261-р».
3. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України Віктор ЮЩЕНКО
25 квітня 2008 року
КОНСТИТУЦІЙНЕ ПОДАННЯ
З мотивів невідповідності Конституції України Указом Президента України від 25 квітня 2008 року №405 «Про зупинення дії розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2008 року №261-р» згідно з пунктом 15 частини першої статті 106 Конституції України зупинено дію розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 березня 2008 року №261-р «Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ «Одеський припортовий завод».
У зв'язку з цим та відповідно до пункту 15 частини першої статті 106, статті 150 Конституції України, статей 13, 40 Закону України «Про Конституційний Суд України» звертаюсь до Конституційного Суду України для вирішення питання про конституційність зазначеного розпорядження Кабінету Міністрів України, опублікованого в газеті «Урядовий кур'єр» 20 лютого 2008 року (2008 р., №33).
Розпорядженням Кабінету Міністрів України, про яке йдеться, затверджено умови проведення конкурсу з продажу пакета акцій відкритого акціонерного товариства «Одеський припортовий завод» та доручено Фонду державного майна України провести в установленому порядку конкурс з продажу пакета акцій цього товариства з урахуванням затверджених умов.
За відсутності Державної програми приватизації, адекватної сучасному рівню розвитку суспільних відносин, приватизація відкритого акціонерного товариства «Одеський припортовий завод» - підприємства, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави (постанова Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2004 року №1734), не відповідає інтересам національної безпеки у сфері приватизації.
Ураховуючи наведене, зазначене розпорядження Кабінету Міністрів України не відповідає Конституції України, зокрема статті 17, згідно з якою забезпечення економічної безпеки держави є однією з її найважливіших функцій.
У зв'язку з цим слід зауважити, що Рада національної безпеки і оборони України, на яку за статтею 107 Конституції України покладено координацію і контроль діяльності органів виконавчої влади у сфері національної безпеки і оборони, своїм рішенням від 15 лютого 2008 року «Про забезпечення національних інтересів і національної безпеки у сфері приватизації та концептуальні засади їх реалізації» (уведено в дію Указом Президента України від 6 березня 2008 року №200) зобов'язала Кабінет Міністрів України не допускати до затвердження Державної програми приватизації приватизацію підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, якщо це матиме наслідком монополізацію відповідного ринку товарів, а також розробити та затвердити у тримісячний строк методику прогнозування наслідків та оцінки впливу на стан економічної безпеки держави приватизації підприємств, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.
Розпорядження від 11 лютого 2008 року №261-р прийнято Кабінетом Міністрів України всупереч вимозі пункту 5 статті 116 Конституції України, що зобов'язує його здійснювати управління об'єктами державної власності відповідно до закону. Законами, що визначають правові основи управління об'єктами державної власності, є Закони України «Про управління об'єктами державної власності» та «Про приватизацію державного майна». Ці Закони обмежують повноваження Кабінету Міністрів України стосовно умов приватизації об'єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, лише погодженням таких умов.
Ураховуючи викладене, прошу Конституційний Суд України розглянути питання щодо конституційності розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2008 року №261-р «Про затвердження Умов проведення конкурсу з продажу пакета акцій ВАТ «Одеський припортовий завод».
Брати участь у конституційному провадженні за цим поданням уповноважено заступника Глави Секретаріату Президента України - Представника Президента України у Конституційному Суді України М.Ставнійчук.
Президент України В.ЮЩЕНКО
Цікаво, це часом не той самий Ющенко, котрий минулого року "пісал пісьма" Янученку про гостопекучу необхідність для його національних інтересів приватизувати Одеський Припортовий?
2008.04.25 | samopal
І ще один! (/)
УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ № 406/2008http://www.president.gov.ua/documents/7822.html
Про зупинення дії постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2008 року №394
Кабінетом Міністрів України 17 квітня 2008 року з посиланням на пункти 1, 3, 6 і 9 статті 116 Конституції України, статті 124, 127 і 128, пункт 12 розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України, статтю 82 і підпункт 7 пункту 5 розділу III «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» видано постанову №394, якою затверджено Порядок проведення у 2008 році земельних аукціонів та надано доручення окремим центральним органам виконавчої влади вчинити відповідні дії для забезпечення проведення таких аукціонів.
Названим Порядком визначено процедуру підготовки, організації та проведення у 2008 році земельних аукціонів для продажу земельних ділянок або надання права на їх оренду, крім земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, земельних ділянок приватної власності, а також земельних ділянок сільськогосподарського призначення.
Зазначену постанову видано Кабінетом Міністрів України всупереч Конституції України.
За Конституцією України право власності на землю набувається і реалізується виключно відповідно до закону (частина друга статті 14). Земельний кодекс України, який визначає порядок набуття і реалізації права власності на землю, передбачає здійснення продажу земельних ділянок державної та комунальної власності громадянам і юридичним особам на конкурсних засадах шляхом проведення земельних торгів - аукціону (статті 127, 134, 135) і встановлює вимогу щодо визначення порядку проведення земельних торгів (аукціону) законом (частина п'ята статті 137).
За Основним Законом держави Кабінет Міністрів України здійснює повноваження, визначені Конституцією та законами України (пункт 10 частини першої статті 116). Проте ні Конституція України, ні зазначені у постанові Кабінету Міністрів України, про яку йдеться, законодавчі акти не передбачають затвердження порядку проведення земельних аукціонів із продажу земельних ділянок підзаконним актом і, відповідно, не уповноважують Кабінет Міністрів України затверджувати такий порядок.
Відтак, видавши постанову від 17 квітня 2008 року №394, Кабінет Міністрів України вийшов за межі повноважень, визначених для нього Конституцією та законами України, діяв усупереч нормам Земельного кодексу України, інших актів, зазначених у преамбулі постанови №394, чим порушив вищезазначені норми Конституції України, а також вимоги положень частини другої статті 6, частини другої статті 19 та частини третьої статті 113 Основного Закону держави, які зобов'язують Кабінет Міністрів України здійснювати свої повноваження у встановлених Конституцією України межах і відповідно до законів, на підставі та у спосіб, що ними передбачені, керуватися у своїй діяльності, зокрема, Конституцією та законами України.
Ураховуючи наведене та відповідно до пункту 15 частини першої статті 106 Конституції України постановляю:
1. Зупинити дію постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2008 року №394 «Про затвердження Порядку проведення у 2008 році земельних аукціонів».
2. Визнати таким, що втратив чинність, Указ Президента України від 7 квітня 2008 року №309 «Про зупинення дії положення постанови Кабінету Міністрів України від 22 лютого 2008 року №90».
3. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.
Президент України Віктор ЮЩЕНКО
25 квітня 2008 року
КОНСТИТУЦІЙНЕ ПОДАННЯ
З мотивів невідповідності Конституції України Указом Президента України від 25 квітня 2008 року №406 «Про зупинення дії постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2008 року №394» згідно з пунктом 15 частини першої статті 106 Конституції України зупинено дію постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2008 року №394 «Про затвердження Порядку проведення у 2008 році земельних аукціонів».
У зв'язку з цим та відповідно до пункту 15 частини першої статті 106, статті 150 Конституції України, статей 13, 40 Закону України «Про Конституційний Суд України» звертаюсь до Конституційного Суду України для вирішення питання про конституційність названої постанови Кабінету Міністрів України, на даний час неопублікованої.
Постановою від 17 квітня 2008 року №394 Кабінет Міністрів України з посиланням на пункти 1, 3, 6 і 9 статті 116 Конституції України, статті 124, 127 і 128, пункт 12 розділу X «Перехідні положення» Земельного кодексу України, статтю 82 і підпункт 7 пункту 5 розділу III «Прикінцеві положення» Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України» затвердив Порядок проведення у 2008 році земельних аукціонів та надав доручення окремим центральним органам виконавчої влади вчинити відповідні дії для забезпечення проведення таких аукціонів.
Названим Порядком визначено процедуру підготовки, організації та проведення у 2008 році земельних аукціонів для продажу земельних ділянок або надання права на їх оренду, крім земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти, що підлягають приватизації, земельних ділянок приватної власності, а також земельних ділянок сільськогосподарського призначення.
Зазначену постанову видано Кабінетом Міністрів України всупереч Конституції України.
За Основним Законом Україна є правовою державою (стаття 1), Конституція України має найвищу юридичну силу, закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (стаття 8).
За Конституцією України право власності на землю набувається і реалізується виключно відповідно до закону (частина друга статті 14). Земельний кодекс України, який визначає порядок набуття і реалізації права власності на землю, передбачає здійснення продажу земельних ділянок державної та комунальної власності громадянам і юридичним особам на конкурсних засадах шляхом проведення земельних торгів - аукціону (статті 127, 134, 135) і встановлює вимогу щодо визначення порядку проведення земельних торгів (аукціону) законом (частина п'ята статті 137).
За Основним Законом держави Кабінет Міністрів України здійснює повноваження, визначені Конституцією та законами України (пункт 10 частини першої статті 116). Проте ні Конституція України, ні зазначені у постанові Кабінету Міністрів України, про яку йдеться, законодавчі акти не передбачають затвердження порядку проведення земельних аукціонів із продажу земельних ділянок підзаконним актом і, відповідно, не уповноважують Кабінет Міністрів України затверджувати такий порядок.
Відтак, видавши постанову від 17 квітня 2008 року №394, Кабінет Міністрів України вийшов за межі повноважень, визначених для нього Конституцією та законами України, діяв усупереч нормам Земельного кодексу України, інших актів, зазначених у преамбулі постанови №394, чим порушив вищезазначені норми Конституції України, а також вимоги положень частини другої статті 6, частини другої статті 19 та частини третьої статті 113 Основного Закону держави, які зобов'язують Кабінет Міністрів України здійснювати свої повноваження у встановлених Конституцією України межах і відповідно до законів, на підставі та у спосіб, що ними передбачені, керуватися у своїй діяльності, зокрема, Конституцією та законами України.
З огляду на наведене прошу Конституційний Суд України розглянути питання щодо конституційності постанови Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2008 року №394 «Про затвердження Порядку проведення у 2008 році земельних аукціонів».
Брати участь у конституційному провадженні за цим поданням уповноважено заступника Глави Секретаріату Президента України - Представника Президента України у Конституційному Суді України М.Ставнійчук.
Президент України В.ЮЩЕНКО
Коли вже він видасть указ про призупинення дій Кабінету Мінвстрів?
2008.04.25 | троль ak1001
хм.. а як подобалися юлєфанам кілька указів про розпуск ради
а як тоді Якнукович забороняв всім їх виконувати....історія зробило колесо - сміх та й годі
2008.04.25 | Tatarchuk
тільки не кажить що тоді була трагедія і тільки зараз - фарс :)
2008.04.25 | samopal
Ви десь читали про конституційність позафракційного депутатства?
2008.04.25 | ОРИШКА
Медведько зупинив Портнова та приватизацію (л)
Одеського припортового
http://www.pravda.com.ua/news/2008/4/25/75250.htm
Жара
2008.04.25 | Crazy Lawyer
Re: Медведько зупинив Портнова та приватизацію (л)
Нашла коса... даже не знаю на что2008.04.25 | samopal
На мйод?
2008.04.25 | Simpleton
Найшла коса навулик :-)))
2008.04.26 | samopal
Найшла коса на "вулик" з мухами? (/)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1209153630&first=1209160265&last=1209149073