Дострокові президентські вибори: нова Конституція та імпічмент
04/28/2008 | media
Сценарій розвитку політичних подій (фантастичний
Травень (червень) - ухвалення "БЮТівсько-регіонального" проекту нової Конституції. Направлення його до Конституційного Суду.
Літо-вересень - прийняття рішення КС. З огляду на спрямування останніх рішень цієї інстанції, воно буде позитивним, незважаючи на певні "нестиковки".
Вересень-жовтень - прийняття змін до Конституції в цілому. Однак, для повної імплементації її необхідні дострокові парламентські і президентські вибори. Парламент може ухвалити консенсусне рішення про перевибори (у разі продовження співпраці БЮТ і регіонів), Президент же "у відставку нне піде" (С).
В такому разі, відповідно до зміненої в частині, зокрема, додаткових повноважень парламентських слідчих комісій Конституції, парламент вже восени ініціює процедуру імпічменту.
Приводи - наприклад, непогодження Президентом своїх нормативних актів з Урядом (про призначення губернаторів, ст. кримінального кодексу про перевищення владних повноважень). Ну, і можна знайти щось із газових угод чи інших злодєяній (благо Русь завжди рада старатися), щоб народу було зрозуміліше.
Робота спеціальних прокурорів і спеціальних слідчих, яка може розпочатися вже восени після початку процедури імпічменту, не буде дуже тривалою (максимум до Нового року). А там, у січні, ВР приймає перед зимовими канікулами рішення про звинувачення Президента України (вистачає співпраці між БЮТ і регіонами).
Далі м"яч переходить до Верховного (Онопенко) та Конституційного (який здогадається, де вітер дує) судів. Вони довго затягувати процес не будуть.
Народ на майдан, окрім пари тисяч фанатів Ющенка, звісно ж, не вийде. Надії Ющенка на силовиків можуть виявитися марними, а спроба державного перевороту може лише прискорити події.
На початку лютого ВР (шляхом особистого висловлювання кожного депутата, як це було напр. в Бразилії в 92 році) приймає рішення про здійснення імпічменту та призначення на травень дострокових президентських і парламентських виборів.
З Ющенка таким чином буде зняте звання Президента України і відкриється можливість для притягнення його вже до кримінальної відповідальності. Тут багато що залежить від результату дострокових виборів. Янукович, щоб не створювати прецеденту, навряд чи буде здійснювати "політичну розправу" - його цілком влаштує політична розправа над колишнім "героєм Майдану". Натомість, Тимошенко як людина більш мстива і задля демонстрації "нової якості нової влади" може Віктора Андрійовича і посадити, або принаймні розпочати судовий процес.
Звісно, він закінчиться обвинувачувальним вироком. Поряд з Ющенком будуть сидіти його "любі друзі і гарні хлопці". Навряд чи його посадять - швидше за все, відразу по зачитанню вироку Президент здійснить акт милосердя (бо народ уже почне його жаліти, як Рудьковського) і помилує свого попередника (як це було в Південній Кореї).
Така от історія...
Травень (червень) - ухвалення "БЮТівсько-регіонального" проекту нової Конституції. Направлення його до Конституційного Суду.
Літо-вересень - прийняття рішення КС. З огляду на спрямування останніх рішень цієї інстанції, воно буде позитивним, незважаючи на певні "нестиковки".
Вересень-жовтень - прийняття змін до Конституції в цілому. Однак, для повної імплементації її необхідні дострокові парламентські і президентські вибори. Парламент може ухвалити консенсусне рішення про перевибори (у разі продовження співпраці БЮТ і регіонів), Президент же "у відставку нне піде" (С).
В такому разі, відповідно до зміненої в частині, зокрема, додаткових повноважень парламентських слідчих комісій Конституції, парламент вже восени ініціює процедуру імпічменту.
Приводи - наприклад, непогодження Президентом своїх нормативних актів з Урядом (про призначення губернаторів, ст. кримінального кодексу про перевищення владних повноважень). Ну, і можна знайти щось із газових угод чи інших злодєяній (благо Русь завжди рада старатися), щоб народу було зрозуміліше.
Робота спеціальних прокурорів і спеціальних слідчих, яка може розпочатися вже восени після початку процедури імпічменту, не буде дуже тривалою (максимум до Нового року). А там, у січні, ВР приймає перед зимовими канікулами рішення про звинувачення Президента України (вистачає співпраці між БЮТ і регіонами).
Далі м"яч переходить до Верховного (Онопенко) та Конституційного (який здогадається, де вітер дує) судів. Вони довго затягувати процес не будуть.
Народ на майдан, окрім пари тисяч фанатів Ющенка, звісно ж, не вийде. Надії Ющенка на силовиків можуть виявитися марними, а спроба державного перевороту може лише прискорити події.
На початку лютого ВР (шляхом особистого висловлювання кожного депутата, як це було напр. в Бразилії в 92 році) приймає рішення про здійснення імпічменту та призначення на травень дострокових президентських і парламентських виборів.
З Ющенка таким чином буде зняте звання Президента України і відкриється можливість для притягнення його вже до кримінальної відповідальності. Тут багато що залежить від результату дострокових виборів. Янукович, щоб не створювати прецеденту, навряд чи буде здійснювати "політичну розправу" - його цілком влаштує політична розправа над колишнім "героєм Майдану". Натомість, Тимошенко як людина більш мстива і задля демонстрації "нової якості нової влади" може Віктора Андрійовича і посадити, або принаймні розпочати судовий процес.
Звісно, він закінчиться обвинувачувальним вироком. Поряд з Ющенком будуть сидіти його "любі друзі і гарні хлопці". Навряд чи його посадять - швидше за все, відразу по зачитанню вироку Президент здійснить акт милосердя (бо народ уже почне його жаліти, як Рудьковського) і помилує свого попередника (як це було в Південній Кореї).
Така от історія...
Відповіді
2008.04.28 | 123
Балога теж щось придумає
2008.04.28 | media
На Балогу уповаєм
2008.04.28 | Свiдомий
Швидше за все їх разом посадять після імпічменту.
2008.04.28 | Михайло Свистович
не посадять
2008.04.29 | Свiдомий
Балогу вона посадить точно.
2008.04.29 | Михайло Свистович
не посадить
2008.04.29 | Свiдомий
Див. тут (л)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1209408447&first=1209416871&last=12093238772008.04.29 | Михайло Свистович
То див.
2008.04.28 | Тестер
Я думаю в когось серйозне загострення. Карвалол - терміново!
2008.04.28 | media
Не розумієте Ви жартів
2008.04.28 | Simpleton
У світлі сьогоднішніх домовлeностeй із Росією[(л)і цe щe нe всe]
нe відкидав би повністю таку можливість. Для чого прeзидeнт у напівколонії?http://www2.pravda.com.ua/news/2008/4/28/75293.htm
2008.04.28 | сябр
Статус напівколонії визначається не договорами про співробітницт
Обовязок будь-якого премєра - намагатися налагодити нормальні відносини з сусідами. звичайно, не забуваючи при цьому національних інтересів. Тимошенко просто виконує свою роботу, і виконує досить добре.2008.04.28 | Vyacheslav
Re: Статус напівколонії визначається не договорами про співробіт
сябр пише:> Обовязок будь-якого премєра - намагатися налагодити нормальні відносини з сусідами. звичайно, не забуваючи при цьому національних інтересів.
ось цього зовсім не помітно.
> Тимошенко просто виконує свою роботу, і виконує досить добре.
Не сказав би.
2008.04.28 | Предсказамус
Нихрена не понял
Что там не так? Или мы что-то разное читали?2008.04.28 | Vyacheslav
Re: Нихрена не понял
Я не бачу як інтеграція всього-чого-тільки-можна (навігації, авіабудування, забезпечення паливом АЕС, космічної галузі) з Росією відповідає національним інтересам України. Поки що ніяких договорів не підписано, але, коли їх буде підписано, може бути вже пізно - стратегічні галузі української промисловості можуть просто перейти під контроль _однієї_ _сусідньої_ _не дуже дружньої_ держави72008.04.28 | Предсказамус
Вы серьезно?
Vyacheslav пише:> Я не бачу як інтеграція всього-чого-тільки-можна (навігації, авіабудування, забезпечення паливом АЕС, космічної галузі) з Росією відповідає національним інтересам України.
Это Вы называете "все что можно?" Я бы назвал "все, что в жопе".
> Поки що ніяких договорів не підписано, але, коли їх буде підписано, може бути вже пізно - стратегічні галузі української промисловості можуть просто перейти під контроль _однієї_ _сусідньої_ _не дуже дружньої_ держави
С каких хренов перейдет под контроль? Томущо Юлька-воровка?
2008.04.28 | Simpleton
Типовий договір африканської країни зі CШA, наприклад.
2008.04.28 | Предсказамус
А внятно можете?
Тут лозунгами каждый Свистович умеет разговаривать. Попробуйте конкретно.2008.04.28 | Михайло Свистович
Re: А внятно можете?
Предсказамус пише:> Тут лозунгами каждый Свистович умеет разговаривать.
А Предсказамус навіть ними не вміє розмовляти
2008.04.28 | Предсказамус
Угу
Михайло Свистович пише:> Предсказамус пише:
>> Тут лозунгами каждый Свистович умеет разговаривать.
> А Предсказамус навіть ними не вміє розмовляти
Я действительно не умею разговаривать лозунгами Потому, наверное, и не состоялся в свое время как комсомольский работник.
2008.04.28 | Михайло Свистович
Re: Угу
Предсказамус пише:>
> Я действительно не умею разговаривать лозунгами
І читати написане теж
2008.04.28 | Предсказамус
Этому я у Вас уже научился, с лозунгами пока хуже
2008.04.28 | Михайло Свистович
Брехати негарно Re: Этому я у Вас уже научился
2008.04.28 | Simpleton
Нажаль, нe маю багато часу. Дужe коротко і лишe два пункти.
І). Росії потрібні ринки збути для застарілих ядeрних тeхнологій, бо на них заснована її ядeрна програма. Тож нам будуть збувати тe лайно (цe нe пeрeбільшeння - Чорнобиль, думаю, "канфeткой" ніхто нe назвe), що привeдe (1) до забруднeння України; (2) зробить її вразливою до "нeядeрної-ядeрної" атаки на чорнобильського типу рeактори; (3) поставить в залeжність від російської доброю волі в eнeргозабeзпeчeнні; (4) зупинить розвиток бeзпeчної з точки зору (1)-(3) канадської тeхнології. (З точки зору національних інтeрeсів України орієнтуватися слід самe на нeядeрні дeржави типу Канади, а нe бути збирачeм лайна з-під чиєїсь програми ядeрної зброї. Особливо коли цю зброю обіцяють використати проти тeбe.) Нарeшті, (5) науково-тeхнічний потeнціал України будe використовуватися на користь Росії, бо самій Україні ніколи нe стати врівeнь зі CША, Францією і іншими ядeрними дeржавами у виробництві ядeрних тeхнологій цього типу на eкспорт хоча б тому, що ми нe зможeмо забирати назад збройний плутоній чи інші подібні компонeнти (цe заборонeно міжнародними договорами про бeз'ядeрний статуус).ІІ). ГЛОНАCC. Цe, фактично, систeма навeдeння ядeрних боєголівок. "ГЛО" озбначає "глобальна". Тож Україна збирається брати участь у фінансуванні (чи є сумніви у тому, що Україну будуть тримати на вeличeзній відстані від усіх чутливих тeхнологій?), фактично, стратeгічної наступальної зброї Росії. Очeвидно, що самій Україні цe абсолютно нeпотрібно. Усe, на що можeмо очікувати - відновлeння Джeксона-Вeніка і погіршeння відносин зі Штатами.
Ну і т. д.
Про воровку (цe Ви згадали). Мабуть, цe і є та ціна, яку Україна заплатить за гріхи молодості Тимошeнко (ну і, звичайно, за її бeзбідну старість).
2008.04.28 | Bayan
Мушу з цим погодитись, як нe хочeться
при усій повазі до ЮТ. Окрім "вароффкі", звичайно.Simpleton пише:
> І). Росії потрібні ринки збути для застарілих ядeрних тeхнологій, бо на них заснована її ядeрна програма. Тож нам будуть збувати тe лайно ...
2008.04.28 | сябр
і які пропозиції?
американці теж пропонують нам не найновіше. І взагалі будь-хто. Але більшість існуючого ядерного обладанання завязана саме на росію. І їхня промисловість завязана. наприклад. на українські турбіни.Те саме стосується авіабудування та іншого. Приїде до нас премєр-міністр канади, будемо домовлятися с канадою. і взагалі - Ви хочете. щоб тимошенко домовлялась із Зубковим про співробітництво україни з Канадою?2008.04.28 | Vyacheslav
Re: Нажаль, нe маю багато часу. Дужe коротко і лишe два пункти.
Simpleton пише:> І). Росії потрібні ринки збути для застарілих ядeрних тeхнологій, бо на них заснована її ядeрна програма. Тож нам будуть збувати тe лайно (цe нe пeрeбільшeння - Чорнобиль, думаю, "канфeткой" ніхто нe назвe), що привeдe (1) до забруднeння України; (2) зробить її вразливою до "нeядeрної-ядeрної" атаки на чорнобильського типу рeактори;
Як би там не було, але про будівництво реакторів "чорнобильського" типу мова в будь-якому разі не йде - якщо Росія щось запропонує - то це реактори типу ВВЕР - як на усіх АЕС України, крім Чорнобиля.
> (3) поставить в залeжність від російської доброю волі в eнeргозабeзпeчeнні;
Оце якраз найбільш імовірно.
> (4) зупинить розвиток бeзпeчної з точки зору (1)-(3) канадської тeхнології.
Причому якісь заяви щодо відмови від альтернативних ядернитх технологій нещодавно вже прозвучали з боку уряду.
>
> ІІ). ГЛОНАCC. ***. Очeвидно, що самій Україні цe абсолютно нeпотрібно.
Якщо Україна збирається входити до складу ЄС то й навігаційну систему слід інтегрувати саме з європейською.
2008.04.28 | Предсказамус
Вынужден не согласиться
1. Вы видите сотрудничество как обязанность Украины делать что-то вопреки своим интересам в интересах того, с кем она сотрудничает. Причем считаете заранее, что ни о чем хорошем с Россией мы договориться не можем по определению. В то же время Вы говорите так, будто отбоя нет от США или Канады, которые рвутся посотрудничать с нами в вопросах ядерной энергетики. Ни то, ни другое не соответствует действительности.2. Относительно ГЛОНАСС - это аналог GPS, причем эти системы уже договорились об обмене информацией. Получается, с Россией в вопросах навигации могут сотрудничать только янкесы?
Simpleton пише:
> Про воровку (цe Ви згадали). Мабуть, цe і є та ціна, яку Україна заплатить за гріхи молодості Тимошeнко (ну і, звичайно, за її бeзбідну старість).
Этот комментарий во многом проясняет Вашу позицию по предыдущим пунктам.
2008.04.28 | Vyacheslav
Re: Вынужден не согласиться
Предсказамус пише:> 2. Относительно ГЛОНАСС - это аналог GPS, причем эти системы уже договорились об обмене информацией. Получается, с Россией в вопросах навигации могут сотрудничать только янкесы?
Невже американці переводять свою систему навігації на ГЛОНАСС?
2008.04.28 | сябр
Система ГЛОНАСС- це фікція, і Тмошенко це відомо
Це просто звичайна політична заява. 95% якої ніколи не буде здійснено. памятаєте, скільки разів кравчук і кучма підписували декларації про наміри інтеграції. І що?... для тимошенко важливо продемонструвати позитивні зовнішньополітичні результати. також і для керівництва росії важливо продемонструвати добрі відносини з україною-досить з неї і такої перепони на шляху до СОТ. як грузія.тобто, звичайна піар-акція, причому обопільна. Звичайно, ніякої 10-річної газової угоди з Росією теж не буде. Іншого зараз при будь-якому премєрі досягти неможливо.
2008.04.28 | Михайло Свистович
Звідки Ви знаєте, що їй це відомо?
2008.04.29 | Shooter
Re: Вынужден не согласиться
Предсказамус пише:> 2. Относительно ГЛОНАСС - это аналог GPS, причем эти системы уже договорились об обмене информацией. Получается, с Россией в вопросах навигации могут сотрудничать только янкесы?
Україна ж ВЖЕ підписала угоду з ЄС щодо співпраці по Галілео - системи суттєво кращої та потужнішої, ніж ГЛОНАСС. От і в мене виникає логічне питання: невже Україна така потужна держава та ще й, виглядає, одна єдина в світі, яка може брати участь одночано в двох дорогих космічних проектах, та ще й прямо конкуруючих один одному?
2008.04.28 | Simpleton
Коротка відповідь усім: НМД, якщо додати попeрeдні домовлeності
про виготовлeння на замовлeння Росії стратeгічних міжконтинeнтальних ракeт, то цeй договір є зобовязанням України забeзпeчити усю можливу допомогу для озброєння Росії у її протистоянні зі CША. Чи є цe в інтeрeсах українського народу - нeхай кожeн вирішує для сeбe. Нагадаю тільки, що аналогічний договір про військовe співробітництво (лишe на більш вигідних для Україні принципах - бо Україна тоді була набагато сильнішою) підписав свого часу Богдан Хмeльницький.2008.04.29 | троль ak1001
ці застарілі ядерні технології насправді
одни з кращихкрім того оскільки наша ядерна галузь побудована коло ВВЕРів то будувати промислове виробництво вокруг інших технологій в умовах нашої економики - повне безглуздя
а ось ГЛОНАСС, російські нанотехнології і міст через керченську протоку - конкретна фігня
2008.04.29 | Shooter
Було колись літо-літо ;)
троль ak1001 пише:> одни з кращих
Чим саме?
Не мають переваги СANDU щодо використання незбагаченого урану.
Не мають переваги французького підходу, коли вигорене "cвіже" паливо знову переробляється в нове паливо (MOX), чим економиться на збагаченні та понижується радіоактивність "фінальних відходів".
Не мають системи пасивної безпеки.
То чим саме вони є кращі?
2008.04.29 | Simpleton
Ось, НМД, щe один аргумeнт: починається, фактично, війна. (л)
http://www2.pravda.com.ua/news/2008/4/29/75301.htm2008.04.29 | Михайло Свистович
І цю війну обидві воюючі сторони ведуть з Україною
Хоча і не бажають цього.2008.04.28 | 100%
Re: Дострокові президентські вибори: нова Конституція та імпічмент
media пише:> Сценарій розвитку політичних подій (фантастичний
> Звісно, він закінчиться обвинувачувальним вироком. Поряд з Ющенком будуть сидіти його "любі друзі і гарні хлопці". Навряд чи його посадять - швидше за все, відразу по зачитанню вироку Президент здійснить акт милосердя (бо народ уже почне його жаліти, як Рудьковського) і помилує свого попередника (як це було в Південній Кореї).
Скоріше за все перелічені особи найдуть притулок в братній державі, про що вже почались переговори, замість газу, і де Петрогаз зведе хороми поряд з Бакаєм.
2008.04.28 | Горицвіт
Буде інакше
Після того, як БЮТ і ПР проголосують зміни в Конституцію і направлять в Конституцйний суд, президент вживе заходів, щоб зупинити переворот. Чому переворот? Бо ці зміни будуть прийняти з грубими порушеннями регламенту і Конституції. Тому президент їх зупинить, вони не визнають, утвориться двовладдя. А що буде далі - не знаю. Там область перемішаних можливостей.2008.04.28 | Simpleton
Пeрeпрошую, а для чого їм будe потрібно приймати цe з грубими
порушeннями? Чи Ви вважаєтe, що Ющeнко просто скажe, що там були порушeння і Юля з Януком похнюплять голови і підуть вибачатися до "народного прeзидeнта"?2008.04.28 | Горицвіт
ці люди інакше не вміють
і ще будуть поспішати.2008.04.28 | media
А як "Президент їх зупинить"?
Крім орлів Гелетея, інших способів у нього нема. Ну, розпустить він ВР, оголосить референдум. А хто буде виконувати ці укази? Губернатори? Вони теж живуть не сьогоднішнім днем. В обласних радах у БЮТ і ПР - більшість.З орлами не теж так просто. Україна - це держава рейдерів, але народ не дурний, і помирати за чужих дядь-тьоть ніхто не буде. Силовики активно втручатися не будуть, а депутатів для "живого щита" вистачить (вистачило ж під час штурмів Генпрокуратури). Якщо Шемчука не посадили в крісло Генпрокурора тоді, коли за нього героїчно бився Губський то чому мають зараз "розпустити парламент"? Всі ж не сьогоднішні і знають, що не сьогодні, так завтра Ющенко відійде. А майбутнє - в будь-якому разі за "заколотниками", не зараз, так після президентських виборів.
2008.04.28 | Горицвіт
ну деталі розписувати не варто, але
думаю, що президент має достатньо засобів для таких речей, при бажанні і рішучості. А до рішучості заколотники його штовхнуть.2008.04.28 | ilia25
От тоді буде вам і Євро, буде вам і НАТО
Здогадайтеся, хто стане найкращим другом Ющенка, коли Захід розпочне бойкот диктатора?2008.04.29 | media
Ага. Усьо будєт
Якщо все закінчиться сльозоточивим газом, то да. Можливі санкції. Якщо ж дійде до стрілянини - то таки да, країна ще далі зануриться (за Кучми теж здавалось, що "далі вже нікуди", але в деяких аспектах виявилося ого-го куди.Та втім думаю, вони сядуть і "дойдут до какого-нибудь компромисса" (С) Веселі яйця, серія про Медведчука і Хав"єра Соланича.
До речі, для Ющенка найпростіше буде - "піддатися" зі збереженням гарантій (можливо, "якщо даватимуть" - навіть символічного поста Президента).
А найкраще, якби взагалі Конституцію не змінювали, бо ж нє мєбєль переставлять треба... Але втім, ніхто до цього не прислухається
2008.04.29 | Горицвіт
бойкот-не бойкот, а стабільність сильно порушиться
тому НАТО і т.п. - віддалиться. Можна було б подумати, що вороги спеціально створюють ці ситуації, щоб загальмувати євроінтеграцію України. Але ж рівень наших політиків дозволяє припустити, що багато чого робиться по власній волі через дурість.2008.04.29 | Предсказамус
"А нас за що?!"
Горицвіт пише:> Можна було б подумати, що вороги спеціально створюють ці ситуації, щоб загальмувати євроінтеграцію України. Але ж рівень наших політиків дозволяє припустити, що багато чого робиться по власній волі через дурість.
Если забыть, кто именно затеял незаконную возню вокруг Конституции в преддверии президентских выборов, то Ваше негодование, бесспорно, справедливо.
А если не забывать, то приходишь к неизбежному выводу: в президентском кресле сегодня мы имеем обезьяну с гранатой. И вопрос дальнейшего пребывания Ющенко во главе государства становится вопросом государственной безопасности.
2008.04.29 | Горицвіт
Re: "А нас за що?!"
Предсказамус пише:> Горицвіт пише:
> > Можна було б подумати, що вороги спеціально створюють ці ситуації, щоб загальмувати євроінтеграцію України. Але ж рівень наших політиків дозволяє припустити, що багато чого робиться по власній волі через дурість.
> Если забыть, кто именно затеял незаконную возню вокруг Конституции в преддверии президентских выборов, то Ваше негодование, бесспорно, справедливо.
(1) В мене нема негодованія.
(2) Возня до цього часу законна, причому з обох боків. Хто завгодно може писати проекти конституції. А ми, до речі, жодного проекта і не бачили, тільки "витоки".
> А если не забывать, то приходишь к неизбежному выводу: в президентском кресле сегодня мы имеем обезьяну с гранатой. И вопрос дальнейшего пребывания Ющенко во главе государства становится вопросом государственной безопасности.
2008.04.29 | Предсказамус
Это проблема зрения
Горицвіт пише:> (1) В мене нема негодованія.
Не настаиваю. Возможно, о врагах и дураках Вы писали совершенно спокойно.
> (2) Возня до цього часу законна, причому з обох боків. Хто завгодно може писати проекти конституції. А ми, до речі, жодного проекта і не бачили, тільки "витоки".
Тогда расскажите о правовых основаниях создания конституционного тусняка под крылом СП (забыл, как они его называют, сорри). Ну и о законности тех способов реализации его решений, которые озвучивали Ющенко и Балога.
Плохо, когда не видишь очевидного. Еще хуже, когда не хочешь этого видеть.
2008.04.29 | Горицвіт
Re: Это проблема зрения
Предсказамус пише:> Горицвіт пише:
> > (1) В мене нема негодованія.
> Не настаиваю. Возможно, о врагах и дураках Вы писали совершенно спокойно.
Да.
> > (2) Возня до цього часу законна, причому з обох боків. Хто завгодно може писати проекти конституції. А ми, до речі, жодного проекта і не бачили, тільки "витоки".
> Тогда расскажите о правовых основаниях создания конституционного тусняка под крылом СП (забыл, как они его называют, сорри).
Дорадчий орган при президенті. На тих же правах діє багато всяких рад.
> Ну и о законности тех способов реализации его решений, которые озвучивали Ющенко и Балога.
Вони багато чого говорили. В будь-якому випадку це дискусія, мрії і пропозиції (це щоб не заглиблюватися в конкретику).
> Плохо, когда не видишь очевидного. Еще хуже, когда не хочешь этого видеть.
Вгадування думок і бажань через інтернет - сумнівне заняття.
2008.04.29 | Горицвіт
щоб скоротити дискусію
то скажу, що я не кажу, що президент хароший. Зокрема, з цією конституційною радою він повністю проігнорував розумні пропозиції, які писалися, наприклад, на Майдані. А весь процес зробив інтриганським і закритим, що неправильно.2008.04.29 | Предсказамус
И?
Что бы Вы предложили сделать БЮТ (да и ПРУ) в такой ситуации?2008.04.29 | Горицвіт
прийняти закон про Конституційну Асамблею
і в відкритій суспільній дискусії прийняти зміни в Конституцію, які орієнтовані на людей і країну, а не на миттєві політичні інтереси вождів. Якщо говорити про Конституцію.2008.04.29 | samopal
Це вимає змін у Конституції. 300+ голосів - і впірьйод!
Чи ви пропонуєте якийсь інший спосіб зміни Конституції, ніж передбачає сама Конституція?До речі, а як ви уявляєте собі "підтримку суспільства" - як 50%+1 голос тих, хто взяв участь у референдумі, чи 2/3+ голосів віж усього "конституційного складу суспільства" - тобто тих, хто має право голосу?
2008.04.29 | Горицвіт
Вимагає. Так і треба розробити, внести і схвалити. Яка проблема?
2008.04.29 | Предсказамус
Много проблем.
Первая проблема в том, что БЮТ и ПРУ плоть от плоти правящей "элиты", поэтому ожидать от них самоубийственных поступков глупо.Вторая - обезьяна с гранатой. Если каким-то чудом ВР примет нормальную законодательную базу для нормальной КА, это в любом случае будет конец президенства Ющенко. И реакция будет соответствующей.
2008.04.29 | Горицвіт
КА - це прийнятний компроміс, який не веде до катастрофи
на відміну від "силових" способів з непередбачуваними (і для держави, і для учасників) наслідками. По-друге, ініціатор такого кроку автоматично стає більш легітимним, ніж опоненти. Бо прагне більшого залучення народу.2008.04.29 | samopal
Коипроміс кого з ким? На якій підставі?
Кого у нинішній структурі влади ви вважаєте "менш легитимним"?Про які "силові рішення" ви згадуєте?
2008.04.29 | samopal
То чого пхати якісь неконституційні нацради?
От нехай розроблять проект змін до Конституції, який передбачає процедуру внесення тих змін в обхід парламенту і спробують через той парламент протягти. А поки-що було б цікаво дізнатися, чим когось не влаштовує нинішня законна процедура, і кого саме.2008.04.29 | Предсказамус
Re: Это проблема зрения
Горицвіт пише:> Дорадчий орган при президенті. На тих же правах діє багато всяких рад.
В который включают премьера без его согласия?
> Вони багато чого говорили. В будь-якому випадку це дискусія, мрії і пропозиції (це щоб не заглиблюватися в конкретику).
Когда глава государства позволяет себе помечтать вслух о незаконном механизме замены Конституции, а его секретарь эти мечты конкретизирует, таким мечтам можно давать правовую оценку в рамках Криминального кодекса.
>> Плохо, когда не видишь очевидного. Еще хуже, когда не хочешь этого видеть.
> Вгадування думок і бажань через інтернет - сумнівне заняття.
Тогда я пас - не могу придумать третьего варианта.
2008.04.29 | Горицвіт
Re: Это проблема зрения
Предсказамус пише:> Горицвіт пише:
> > Дорадчий орган при президенті. На тих же правах діє багато всяких рад.
> В который включают премьера без его согласия?
Точно без згоди? Тоді не знаю. Якщо президент не має такого права (давати доручення уряду ніби має право?), тоді він, можливо, перевищив свої повноваження.
> > Вони багато чого говорили. В будь-якому випадку це дискусія, мрії і пропозиції (це щоб не заглиблюватися в конкретику).
> Когда глава государства позволяет себе помечтать вслух о незаконном механизме замены Конституции, а его секретарь эти мечты конкретизирует, таким мечтам можно давать правовую оценку в рамках Криминального кодекса.
Я не спеціаліст, але сумнівно, що заяви типу "було б добре, якби народ прийняв Конституцію на референдумі" тягнуть на кримінальну оцінку. Тмм більше, що до недавнього рішення КС там не було ясності.
>
> >> Плохо, когда не видишь очевидного. Еще хуже, когда не хочешь этого видеть.
> > Вгадування думок і бажань через інтернет - сумнівне заняття.
> Тогда я пас - не могу придумать третьего варианта.
2008.04.29 | media
Не має Президент права давати доручення Уряду
> Точно без згоди? Тоді не знаю. Якщо президент не має такого права (давати доручення уряду ніби має право?), тоді він, можливо, перевищив свої повноваження.
Не має він такого права. А перевищення повноважень Президентом - та він це на кожному кроці робить.
>
>
> > > Вони багато чого говорили. В будь-якому випадку це дискусія, мрії і пропозиції (це щоб не заглиблюватися в конкретику).
Я дуже сподіваюся, що все це так і залишиться на рівні мрій і пропозицій. Не хочеться змінювати погану Конституцію на ще гіршу.
2008.04.29 | Михайло Свистович
Re: "А нас за що?!"
Предсказамус пише:>
> А если не забывать, то приходишь к неизбежному выводу: в президентском кресле сегодня мы имеем обезьяну с гранатой
В прем"єрському теж
>
> И вопрос дальнейшего пребывания Ющенко во главе государства становится вопросом государственной безопасности
Як і питання перебування Тимошенко на посаді п-ма.
Але нема на те ради (с) Людкевич
2008.04.29 | Simpleton
Так отож... :(((
2008.04.28 | Володимир
Re: ну деталі розписувати не варто, але
...штовхнуть, і стане гарант балоги захищати фінансові інтереси свої, балогини та ахмєткини, прикриваючись необхідністю порятунку держави.2008.04.29 | media
Е, так ви не забувайте про рішучість заколотників
коли двоє на одного, то...2008.04.29 | Свiдомий
Це про минулорічний цирк з "походом внутрішніх військ на Київ"?
2008.04.29 | media
Цікаво, на чиєму боці тепер буде ДАІ
2008.04.29 | Свiдомий
А надважка артилерія - баба Параска?
2008.04.29 | media
Так, баба Параска+Балога - це вже 80% успіху
ну а якщо ж вона закриє очі на "януковців" і стане на бік Тимошенко - політичний крах Ющенка неминучий2008.04.29 | Свiдомий
Ви ще про Пєдю Парашенка та "любих друзів" забули.
2008.04.29 | Sean
А я думаю,все буде дещо по-іншому
вони кусатимуть один одного за дупи ще протягом певного часу (дай Боже, щоб не завалили при цьому стратегічні речі і не розвалили державу взагалі), а потім,як у тому анекдоті, прийде лісник і вижене всі взаємопоборюючі сторони "ік чортової тітки" ©2008.04.29 | uuu
Тільки не лісник, а Мєдвєд.
2008.04.29 | media
А де ж він візьметься, "хто ж єго посадіт"
так би мало бути, але... Мені складно уявити цього "двірника". Звісно, "критична маса" потихеньку назбирується, але все одно все складно. По перше, фанатів Ю і Т все одно чимало. І потім, вони можуть як завжди "лякати приходом Януковича".Тому може бути, що на виборах, строкових чи дострокових, просто менше людей голосуватиме, а ті що прийдуть - проголосують "як завжди". На "соціальну революцію" сподівань мало - незрозумілі механізми. Принаймні, в короткому та середньому періоді. Цього часу вистачить, щоби нинішнє покоління вдосталь награбувалося, "остаточно завалило стратегічні речі" і спокійно відійшло на заслужений відпочинок.
2008.04.29 | Сергей ГРУЗДОВ
Re: "хто ж єго посадіт"
Спокойно? Это вряд ли.Происходящее с Украиной лежит в русле, определенном и по ходу событий корректируемом конкретными инициаторами. Не забывайте вопрос: "Кому это выгодно?"
Наблюдаемый украинский "путь" ведет отнюдь не к спокойствию жителей страны.
2008.04.29 | Свiдомий
А кому потрібна ТАКА держава? Недієздатна - нехай припиняє
своє існування.2008.04.29 | Сергей ГРУЗДОВ
Dержава? Так. Країна? Ні! Вбивають саме країну руками "держави".
2008.04.29 | Свiдомий
То нехай буде вбита ця держава руками країни.
2008.04.29 | Сергей ГРУЗДОВ
Це і є завдання сучасних громадян. Тільки б знати чого саме вони
... хочуть замість?2008.04.29 | media
З нинішньою "владною елітою" - дуже можливо, що припинить
2008.04.29 | Михайло Свистович
Держава потрібна українському народові
Навіть така. Бо держава є абсолютною цінністю незалежно від ладу у ній. Бо з будь-якої держави можна зробити кращу, а, втратившти державу, здобути її буде вже, скоріш за все, неможливо.Тож не закордонним дописувачам вирішувати, припиняти існування вибореної нами і нашими пращурами держави, чи ні.
2008.04.29 | Свiдомий
Український народ сам вирішить, чи потрібна йому ТАКА держава.
2008.04.29 | Михайло Свистович
Саме так. А про державу взагалі він вже вирішив у 1991 році.
І, слава Богу, частка манкуртів, які бажають зникнення української незалежної держави, становить меншість навіть на Донбасі.2008.04.29 | Свiдомий
Донбас - опора та надія сучасної української держави.
2008.04.29 | Михайло Свистович
Ні Re: Донбас - опора та надія сучасної української держави.
Просто Ви, як це часто останнім часом з Вами трапляється, неуважно прочитали мій допис і не помітили слова "навіть".2008.04.29 | Свiдомий
Не "ні", а ТАК! (с)
2008.04.29 | Михайло Свистович
Ні Re: Не "ні", а ТАК! (с)
2008.04.29 | Свiдомий
Тобто, "Не ТАК!" (с)?
2008.04.29 | Михайло Свистович
У Вас якісь проблеми? То з ними не до мене.
2008.04.29 | Свiдомий
В мене - жодних. А у Вас?
2008.04.29 | Михайло Свистович
Це в мене жодних, а у Вас виглядає таки з"явилися.
2008.04.29 | Свiдомий
Здається - хрестіться.
2008.04.29 | Михайло Свистович
То хрестіться, бо Вам уже здалось, що в моєму дописі є слово
"здається".2008.04.29 | Свiдомий
"Виглядає" в даному випадку - синонім. Чи "Не ТАК" (с)?
2008.04.29 | Михайло Свистович
Ні, не так
2008.04.29 | Свiдомий
А як?
2008.04.29 | Михайло Свистович
Як не синонім.Ви б не могли перестати ставити дурнуваті питання?
2008.04.29 | Свiдомий
Re: Ви б не могли перестати ставити дурнуваті питання? (л)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1209474711&first=1209478348&last=12094503142008.04.29 | Mossad
не буде ніякого милосердя
Настолько же талантливый военачальник, насколько и жестокий завоеватель, преемник Яна Жижки, правитель Чехии Прокоп Великий отвечал на просьбы католиков о пощаде мрачными словами пророка Исайи: «Потому что я звал — и вы не отвечали, говорил — а вы не слушали, но делали злое в очах моих и избирали то, что было неугодно мне. Поэтому я предназначаю вас под меч. Все вы погибнете».2008.04.29 | Abbot
А потом украинцы вернут себе власть...
И мы процитируем это Вам. И Вашим хозяевам.2008.04.29 | Mossad
Господарі є у вас. Ляльководи рівня
заступників начальників відділу управління Держдепу.Не соромно?
2008.04.29 | Михайло Свистович
Re: Господарі є у вас. Ляльководи рівня
Mossad пише:> заступників начальників відділу управління Держдепу
Брехати негарно. Нема. Бо, якби були, сиділи б ви вже всі давно по тюрмах.
2008.04.29 | Mossad
якраз навпаки
Оскільки помаранчеві несамостійні, то їм не даютьопуститися до цілковитого нацистського варварства, бо ж американські боси тепер побоюються Росію.Розв'язали же США руки своїм попихачам у Боснії, Косові. А тепер зась.
2008.04.29 | Михайло Свистович
Re: якраз навпаки
Mossad пише:> Оскільки помаранчеві несамостійні, то їм не даютьопуститися до цілковитого нацистського варварства, бо ж американські боси тепер побоюються Росію.
Не смішіть. З чого б це велетню боятися карлика. Порівняйте ВВП США та Росії.
2008.04.29 | cartes
Звідки така характеристика?
media пише:> Тимошенко як людина більш мстива ..