МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Поясніть мені, що це нам обіцяє Турчинов?

04/29/2008 | Чучхе
http://www.pravda.com.ua/news/2008/4/29/75307.htm
> Кандидат на посаду мера Києва від БЮТ Олександр Турчинов заявляє, що перша ділянка кільцевої залізничної дороги в столиці може бути запущена в дію вже у серпні цього року.

> Про це він заявив у вівторок, ознайомившись із роботою кільцевої електрички, повідомляє прес-служба БЮТ. За словами Турчинова, перша ділянка кільцевої дороги від Дарниці до Борщагівки може бути запущена в дію вже у серпні цього року. За попередніми розрахунками, вартість квитка за повне коло кільцевої електрички буде в межах 1 гривні.

> "Таким чином окружна залізниця зав’яже всю транспорту систему Києва в єдине коло", - підсумував кандидат на посаду мера.

Для довідки Залізнична колія в Києві замкнена ще з побудовою Петрівської гілки в 1927-му році, більше того, я по цьому кільцю вечорами додому їду (від Київ-Петрівки до Рубежівської). Мало того,

Що ж він хоче будувати "від Дарниці до Борщагівки", якщо там скільки себе пам"ятаю існує регулярне сполучення електричками - ось навіть їх розклад на сайті Укрзалізниці http://www.uz.gov.ua/index.php?m=services.transppl.ScheduleOra6&f=Schedule.Suburb&p=dar_vysh&lng=uk

Відповіді

  • 2008.04.29 | Свiдомий

    Золоті гори.

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.29 | AlexDomosedov

      Так. Ось що буває, коли політик береться щось підтримувати

      не намагаючись розібратись у питанні, просто зі слів штабісту. Хто саме його підставив та нащо - хай сам розбирається. А ще краще, хай в майбутньому піднімає зада та їде на "місце питання". Бо очикувані тепер соплі "мене підставили" - не канають. Хто йому гальмо? Тіки сам.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.29 | Михайло Свистович

        Просто ні Турчинов, ні той штабіст, який йому підказав, ніколи

        не їздили електричками. Я от років десять тому дуже активно пересувався по тому кільцю, бо багато мені потрібних місць у Києві знаходились саме біля зупинок електричок. А також з багатьох із них деякі електрички їхали прямо до Ірпеня (або з Ірпеня). Тому в мене був завжди з собою розклад усіх електричок, а не лише Ірпінь-Київ. Досить зручно було, лише в часі обмежувало, бо не всі електрички ходили туди, куди мені було потрібно.
  • 2008.04.29 | Iryna_

    наскільки мені відомо ці електрички ходять рідко і незручно

    можливо він обіцяє що вони будуть ходить часто, щоб народ реально їх міг використовувати як міський транспорт (як у багатьох містах світу)

    це давно всі обіцяли але ніхто не робить - частота електричок навпаки зменшувалась (знайома колись так їздила з Оболоні на Борщагівку, але потім стало зовсім незручно)

    це нормальна ідея, але хотілося б більш глобально-стратегічного вирішення хоча б проблем транспорту в Києві

    бо результати планованого десятку 40-50-поверхівок в центрі електричками не виправити
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.29 | AlexDomosedov

      Але ж він обіцяє побудувати вже побудоване.

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.29 | Михайло Свистович

        Re: Але ж він обіцяє побудувати вже побудоване.

        Зате можна швидко відзвітуватися: "Зроблене" (с) :)
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.29 | AlexDomosedov

          То так. Та все ж більш схоже на підставу самого Турчинова.

          Яку він особисто й допустив. "Щітільнєє нада"(с)
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.04.29 | Михайло Свистович

            Не думаю, що то підстава. Просто штабіст, який не в темі,

            десь щось вичитав і хотів як краще, а вийшло як завжди :)
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.04.29 | AlexDomosedov

              Вельми можливо.

            • 2008.04.29 | Чучхе

              А далі пішло "новоє платьє короля"

              Залізничники зразу зрозуміли, що можуть бабла збити:

              http://www.podrobnosti.ua/economy/transportational/2008/04/29/518792.html
              > Первый участок окружной железной дороги от Дарницы до Борщаговки может быть запущен уже в августе текущего года.

              > Об этом журналистам сообщил первый вице-премьер-министр Украины, кандидат в мэры Киева Александр Турчинов после сегодняшней ознакомительной поездки в спецпоезде начальника Юго-Западной железной дороги по окружной железной дороге вокруг Киева.

              Увага! Міцно тримайтесь на стільцях, бо:

              > Как сообщил журналистам директор Юго-Западной железной дороги Алексей Кривопишин, стоимость реализации проекта может составить порядка 300 миллионов гривен.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.04.29 | AlexDomosedov

                Ось і ціна питання. Варіянтів вже три: дурість-підстава-дерибан

                В кого які думки?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.04.29 | Михайло Свистович

                  Re: Ось і ціна питання. Варіянтів вже три: дурість-підстава-дерибан

                  AlexDomosedov пише:
                  > В кого які думки?

                  Щоб мати якісь думки - потрібно мати певну кількість інформації. Наразі ні в кого з тут присутніх її немає. Бо наспавді може виявитись будь-що. В т.ч. і такий варіант, як те, що залізничники, почувши висловлювання Турчинова з подачі недолугого штабіста, вирішили підігріти ситуацію та скосити бабла.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.04.29 | AlexDomosedov

                    Можливо. Але ж чи не замахаються 300 мільйонів косити?

                    Не їх рівень. Скоріш, якраз Турчинова :-) Але Ви праві - надто мало фактів. Для здогадок вистачає, не більше.
                • 2008.04.29 | Чучхе

                  Не зна. На сайті БЮТ висить ще дивніша інфа про електрички

                  > Кандидат в мери Києва від БЮТ Олександр Турчинов особисто проконтролює завершення будівництва залізнично-автомобільного мосту через Дніпро на ділянці Київ-Московський-Дарниця.

                  > Про це він повідомив під час ознайомлення з роботою столичної кільцевої електрички.

                  > За прогнозами Турчинова, при достатньому урядовому контролі реалізацію проекту досі недобудованого мосту, можна завершити вже до кінця 2008 року. За його словами, лише добудова мосту дозволить запустити кільцеву залізничну дорогу навколо Києва на повну потужність - вже з 2009 року.

                  Тому можливо озвучена сума стосувалася побудови мосту, але теза про те, що саме цей міст зможе запустити кільцеву дорогу, та ще й "на повну потужність" (враховуючи до речі, що на північному кільці існує лише однопутний міст невеликої пропускної здатності, через який до речі проходить основний вантажний потік міста і електрички в нього просто не впишуться) - свідчать про повну непоінформованість пастора про стан справ у міському залізничному господарстві. До того ж він явно не уявляє, що по місту ВЖЕ ходять електрички і, очевидно, не знає, що залізниця в столиці ВЖЕ давно замкнена
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.04.29 | Vyacheslav

                    Re: Не зна. На сайті БЮТ висить ще дивніша інфа про електрички

                    Чучхе пише:
                    > > За його словами, лише добудова мосту дозволить запустити кільцеву залізничну дорогу навколо Києва на повну потужність - вже з 2009 року.
                    > Тому можливо озвучена сума стосувалася побудови мосту, але теза про те, що саме цей міст зможе запустити кільцеву дорогу, та ще й "на повну потужність"

                    У мене існує підозра, що цю тезу в першу чергу проштовхують самі залізничники задля вибивання фінансування будівництва мосту. А "запустити" і "запустити на повну потужність" - це трохи різні речі.

                    > (враховуючи до речі, що на північному кільці існує лише однопутний міст невеликої пропускної здатності, через який до речі проходить основний вантажний потік міста і електрички в нього просто не впишуться) - свідчать про повну непоінформованість пастора про стан справ у міському залізничному господарстві.

                    От із цим мостом якраз є суттєва проблема, яку, схоже, вирішувати особливо ніхто не збирається.

                    > До того ж він явно не уявляє, що по місту ВЖЕ ходять електрички і, очевидно, не знає, що залізниця в столиці ВЖЕ давно замкнена

                    З його слів це не випливає.
                • 2008.04.29 | Vyacheslav

                  Вариант №4 - боянъ

                  Міську електричку у варіанті
                  http://www2.maidan.org.ua/news/index.php3?bn=maidan_free&key=1209474095&action=view&trs=-1
                  обіцяють мабуть вже з початку 2000-х роківі мері, і кандидати в мери, і урядовці.
              • 2008.04.29 | Vyacheslav

                Ну то й що?

                Чучхе пише:
                > Увага! Міцно тримайтесь на стільцях, бо:
                >
                > > Как сообщил журналистам директор Юго-Западной железной дороги Алексей Кривопишин, стоимость реализации проекта может составить порядка 300 миллионов гривен.

                Це вартість десь біля 30 електричок, і то не дуже дорогих.
    • 2008.04.29 | Чучхе

      із тексту такого не випливає,

      а вихід із ситуації очевидний- потрібно замінити незручні і дорогі електропоїзди рейковими автобусами, виробництво яких було налагодженеще за Кирпи. Причому вони є в і Києві, і Турчинов колись навіть їх оглядав. Але їх залізничне начальство лише показує всяким віцепрем"єрам і нічого не робить для того, щоб пустити їх на рейки.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.29 | AlexDomosedov

        Як "не"? А "обіцяє запустити першу лінію вже..."?

      • 2008.04.29 | Vyacheslav

        Re: із тексту такого не випливає,

        Чучхе пише:
        > а вихід із ситуації очевидний- потрібно замінити незручні і дорогі електропоїзди рейковими автобусами,

        Рейкові автобуси реально не набагато дешевші за електропоїзди, а у розрахунку на одного пасажира - навіть суттєво дорожчі - як при закупівлі, так і в експлуатації (бо дизпаливо проти електрики). Крім того, у Києві вони просто не впораються з пасажиропотоком.

        > виробництво яких було налагодженеще за Кирпи.

        Не було. Рейкові автобуси закуповувались і закуповуються у Польщі (на данний момент придбано 5-6 1-вагонних РА), та у Росії (1 3-вагонний РА)

        > Причому вони є в і Києві, і Турчинов колись навіть їх оглядав.

        У Києві є аж цілий один такий РА, який був із самого початку побудований, як членовоз. І я не дуже здивуюсь, коли дізнаюсь, що Турчинов саме на ньому сьогодні катався.

        > Але їх залізничне начальство лише показує всяким віцепрем"єрам і нічого не робить для того, щоб пустити їх на рейки.

        Чому не робить? Робить. У Сумській області, у Львівській. Але для Києва РА просто не підійдуть.
      • 2008.04.29 | uuu

        Рейкові автобуси будуть ще гіршими, ніж маршрутки на вулицях


        > а вихід із ситуації очевидний- потрібно замінити незручні і дорогі електропоїзди рейковими автобусами, виробництво яких було налагодженеще за Кирпи.

        Потрібно не забувати, що рух по кільцю не повинен заважати руху поїздів через Київ. Це означає, що інтервали між поїзами мають бути досить великі (як мінімум 10 хв), а самі поїзди як можна більшими.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.30 | Чучхе

          на нашому форумі вже обговорювались РА в Харкові та Європі

          див. тут http://www2.maidan.org.ua/n/arch2005/1135748599


          uuu пише:
          > Потрібно не забувати, що рух по кільцю не повинен заважати руху поїздів через Київ. Це означає, що інтервали між поїзами мають бути досить великі (як мінімум 10 хв), а самі поїзди як можна більшими.

          Маю сказати, що зараз електричок їздить значно менше, ніж в 80-х роках, та навіть і два роки тому, коли в човниковому режимі десь між 7-зо і 8-зо курсував поїзд Ірпінь_Київ-Петрівка. Тобто часові межі, куди можна було б впихнути додаткові потяги є.

          Перевага рейкового автобусу - в його дешевизні. І на правах людини, яка регулярно користується електричками в місті, зауважу, що власне В МЕЖАХ МІСТА не їздить так багато людей, щоб під них виділяти спеціальний поїзд. Електрички в нашому розумінні потрібні для зв"язку ЗА МЕЖІ МІСТА, де дійсно великий пасажиропотік. Для того, щоб зробити РА привабливим транспортом потрібно одне - чіткий і зручний його графік. Під який знову ж-таки не підстроєні наші ел. поїзди, бо, наприклад, ті, що зараз рухаються з Києва проходять через мою Рубежівську в 6-7 годин ранку, що, зрозуміло, зручно для тих, хто їде по роботі в область, але зовсім не підходить мені, у якого робочий день починається в 9
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.04.30 | uuu

            Re: на нашому форумі вже обговорювались РА в Харкові та Європі



            Ні, в Києві таке не потрібно. Через Київ проходить величезна кількість як пасажирських, так і вантажних потягів. Рух і так досить напружений і інтенсивний. Таким чином в існуючий графік можна додати тільки невелику кількість додаткових поїздів (десятки). Відповіно самі поїзди мають бути великими. Щоб ваш РА був хоч трохи ефективним потрібні сотні рейсів. Куди їх упихнути. Крім того якщо щось станеться з тим РА то його не об'їдеш.
            Така штука дійсно може пригодитися в Європі де дуже багато ділянок залізниці по яких проходить всього кілька потягів на день. Правда і там це сумнівне задоволення, оскільки на таких ділянках як правило рух тільки в одному напрямку.

            >В МЕЖАХ МІСТА не їздить так багато людей, щоб під них виділяти >спеціальний поїзд

            Це зараз. А чим принципово така електричка відрізняється від метро? Та нічим. Відкриття такого кільцевого руху рівнозначне відкриттю нової лінії метро, а то і більше.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.04.30 | Чучхе

              залізниця не стане ніколи повним замінником метро

              і то саме з тих причин, які ви назвали: неможливість добитися частого курсування потягів. Тому навряд чи варто очікувати на ній великого пасажиропотоку, який хоч трохи міг би завантажувати той потяг.

              До речі, ще недавно була одна така електричка - виходила з Дарниці і приходила до неї ж - йшла десь о шостій ранку. і що? вона була вічно пуста, поки її не зняли. А перевага потяга перед автобусом - в першу чергу в менших затратах на придбання рухомого складу та обслуговування
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.04.30 | uuu

                Чому не стане?

                В якому-небудь Франкфурті або Мюнхені Ви не відразу навіть зрозумієте на який потяг сіли (чи метро, чи електричка).

                А одна електричка в 6 годин і регулярний рух та ще і з відповідною інфраструктурою (пересадки і т.п.) - це різні речі.

                А пустити там автобуси - це та сама дурня, що теперішні маршрутки, тільки набагато гірше.
            • 2008.04.30 | Михайло Свистович

              Re: на нашому форумі вже обговорювались РА в Харкові та Європі

              uuu пише:
              >
              > Ні, в Києві таке не потрібно. Через Київ проходить величезна кількість як пасажирських, так і вантажних потягів. Рух і так досить напружений і інтенсивний. Таким чином в існуючий графік можна додати тільки невелику кількість додаткових поїздів (десятки). Відповіно самі поїзди мають бути великими.

              Якщо це так, то немає сенсу взагалі щось робити з кільцем. Бо витрати га облаштування транспортних розв"язок перевищать позитивний ефект, а люди не користуватимуться електричками, які ходитимуть раз в годину.

              >
              > Це зараз. А чим принципово така електричка відрізняється від метро? Та нічим. Відкриття такого кільцевого руху рівнозначне відкриттю нової лінії метро, а то і більше.

              Ні, бо метро їздить часто, а тут вийде раз на півгодини в кращому разі.
          • 2008.04.30 | Михайло Свистович

            Re: на нашому форумі вже обговорювались РА в Харкові та Європі

            Чучхе пише:
            >
            > Перевага рейкового автобусу - в його дешевизні. І на правах людини, яка регулярно користується електричками в місті, зауважу, що власне В МЕЖАХ МІСТА не їздить так багато людей, щоб під них виділяти спеціальний поїзд. Електрички в нашому розумінні потрібні для зв"язку ЗА МЕЖІ МІСТА, де дійсно великий пасажиропотік.

            Зараз по місту в електричках їздить дійсно мало. Але якщо будуть організовані зупинки транспорту біля зупинок електричок по кільцю, то цей пасажиропотік збільшиться. Правда, збільшиться лише тоді, колти електрички ходитимуть часто. А тоді наповнюваність їх знову таки зменшиться. Мабуть, ти таки маєш рацію щодо невеличких рейкових автобусів.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.04.30 | Vyacheslav

              Re: на нашому форумі вже обговорювались РА в Харкові та Європі

              Михайло Свистович пише:
              > Зараз по місту в електричках їздить дійсно мало.

              Але їздять. А між Київ-пас. і Дарницею в пік не так вже й мало, хоча це виходить навіть дорожче, ніж маршруткою.

              > цей пасажиропотік збільшиться. Правда, збільшиться лише тоді, колти електрички ходитимуть часто.

              "Часто" - поняття відносне. Наприклад, раз на 10-15 хвилин (а меншим інтервал зробити буде проблематично) - це часто чи ні?

              > А тоді наповнюваність їх знову таки зменшиться.

              Метро ходить часто. Наповнюваність - велика. Чому наповнюваність електрички має бути меншою?
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.04.30 | Чучхе

                по пунктам

                Vyacheslav пише:
                > Але їздять. А між Київ-пас. і Дарницею в пік не так вже й мало, хоча це виходить навіть дорожче, ніж маршруткою.

                я вже вказував на цю проблему - більшість цих людей їздить не ПО КИЄВУ, а ЗА МІСТО, куди йдуть електрички а якби пустити потяг по внутрішньокиївському кільцю - можливо, цих пасажирів було й менше. До речі, я десь вже згадував, що круглокиївська електричка була колись в місті, вона ходила приблизно о 6-зо з Дарниці і верталася на Дарницю. І була відмінена, як абсолютно нерентабельна

                > > А тоді наповнюваність їх знову таки зменшиться.
                >
                > Метро ходить часто. Наповнюваність - велика. Чому наповнюваність електрички має бути меншою?

                Бачите, метро зачіпає більш важливі центральні точки міста. Ви ж не потягнете залізничну колію на Хрещатик, чи до Печерських пагорбів. Взагалі, прокладання залізниці пов"язане навіть з рельєфом місцевості - одна наша гілка прокладена в долині Либіді, а друга Сирця. Тим більше, що навколо залізниць не так багато житлових кварталів - до колій переважно прив"язували усякі промзони, щоб вивозити вантажі, а внутрішні пасажирські перевезення були чимось на ктшталт підсобного виробництва.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.04.30 | Koala

                  Пане Чучхе, вибачте, але змушений - де програма?

                • 2008.04.30 | Vyacheslav

                  Re: по пунктам

                  Чучхе пише:
                  > Vyacheslav пише:
                  > > Але їздять. А між Київ-пас. і Дарницею в пік не так вже й мало, хоча це виходить навіть дорожче, ніж маршруткою.
                  >
                  > я вже вказував на цю проблему - більшість цих людей їздить не ПО КИЄВУ, а ЗА МІСТО,

                  Я мав на увазі саме по Києву - з Київ-пас. до Дарниці.


                  > згадував, що круглокиївська електричка була колись в місті, вона ходила приблизно о 6-зо з Дарниці і верталася на Дарницю. І була відмінена, як абсолютно нерентабельна

                  Вам часто потрібна електричка о шостій ранку?

                  > Бачите, метро зачіпає більш важливі центральні точки міста.

                  Не всім потрібно у центральні точки міста.

                  > Тим більше, що навколо залізниць не так багато житлових кварталів -

                  Але існує багато житлових масивів, від яких до залізниці ближче, ніфж до найближчої станції метро.

                  Взагалі-то моя думка щодо "міської електрички" така. Цей транспорт Києву потрібен. Але для успішної реалізації проекту на мою думку потрібно врахувати такі речі

                  1) спеціальний рухомий склад - на зразок того, що використовується в метро, з великою кількістю дверей для висадки і посадки пасажирів
                  2) побудова нових платформ у пасажироутворюючих місцях (Московська пл, вул. Борщагівська/Політехнічна, Велика Кільцева, Броварський просп.) та реконструкція існуючих з забезпеченням зручної пересадки на метро (Рубежовський, Петрівка).
                  3) я сумніваюсь, що саме кільціевий маршрут буде оптимальним для Києва - як через різні пасажиропотоки на різних ділянках кільця, так і через різну пропускну спроможність цих ділянок. Замість цього я вважав би за краще організувати маршрутний рух з урахуванням цих факторів.
                  4) дуже бажано організувати роботу "міської електрички" не лише в самому Києві, але і у ближньому приміському сполученні - орієнтовно в межах Боярка - Буча - Бровари - Бориспіль.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.04.30 | Михайло Свистович

                    Re: по пунктам

                    Vyacheslav пише:
                    >
                    > Взагалі-то моя думка щодо "міської електрички" така. Цей транспорт Києву потрібен. Але для успішної реалізації проекту на мою думку потрібно врахувати такі речі
                    >
                    > 1) спеціальний рухомий склад - на зразок того, що використовується в метро, з великою кількістю дверей для висадки і посадки пасажирів

                    Це непогано, але на сьогодні в місті електричками їздить стільки народу, що існуючих дверей цілком вистачає.

                    > 2) побудова нових платформ у пасажироутворюючих місцях (Московська пл

                    А Київ-Московський зруйнувати?

                    > вул. Борщагівська/Політехнічна

                    Там немає залізниці

                    > реконструкція існуючих з забезпеченням зручної пересадки на метро (Рубежовський

                    Там немає метро

                    > Петрівка

                    Рити підземні ходи?


                    >
                    > 4) дуже бажано організувати роботу "міської електрички" не лише в самому Києві, але і у ближньому приміському сполученні - орієнтовно в межах Боярка - Буча - Бровари - Бориспіль.

                    Так вони вже є
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.04.30 | Vyacheslav

                      Re: по пунктам

                      Михайло Свистович пише:
                      > > 1) спеціальний рухомий склад - на зразок того, що використовується в метро, з великою кількістю дверей для висадки і посадки пасажирів
                      >
                      > Це непогано, але на сьогодні в місті електричками їздить стільки народу, що існуючих дверей цілком вистачає.

                      Мені важко оцінити перспективний пасажиропотік, але навіть зараз швидкість висадки/посадки пасажирів в електричку мені видається недостатньою. Гадаю, що час зупинки "міської електрички" для висадки/посадки пасажирів має бути десь біля 30 секунд.

                      >
                      > > 2) побудова нових платформ у пасажироутворюючих місцях (Московська пл
                      > А Київ-Московський зруйнувати?

                      ???

                      Просто зробити ще одну зупинку. Якщо Київ-Московський популярністю у пасажирів користуватись не буде - то там зупинку "міських електричок" відмінити. Хоча зараз на Саперно-Слобідській будують нові будинки, отже пасажири мають бути.

                      > > вул. Борщагівська/Політехнічна
                      > Там немає залізниці

                      Конкретно - біля зупинки швидкісного трамваю "Політехнічна".

                      > > реконструкція існуючих з забезпеченням зручної пересадки на метро (Рубежовський
                      > Там немає метро

                      Берестейська.

                      > > Петрівка
                      > Рити підземні ходи?

                      Саме так.

                      > > 4) дуже бажано організувати роботу "міської електрички" не лише в самому Києві, але і у ближньому приміському сполученні - орієнтовно в межах Боярка - Буча - Бровари - Бориспіль.
                      > Так вони вже є

                      Це ті, у яких інтервал руху в пік може складати більше години? крім того, вони дуже рідко йдуть далі Борщагівки/Київ-пас. а треба їх там стільки, щоб можна було задавити маршруточників на цих напрямках. І з можливістю дістатись протилежного берега Дніпра - бо метро на цих напрямках з пасажиропотоком вже не справляється.

                      Взагалі вваажаю, що поняття "міська електричка" ближче до "метро, що їздить по залізничних коліях", ніж до "електричка, маршрут якої пролягає виключно по місту". З цього і треба виходити.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.05.01 | Михайло Свистович

                        Re: по пунктам

                        Vyacheslav пише:
                        >
                        > Мені важко оцінити перспективний пасажиропотік, але навіть зараз швидкість висадки/посадки пасажирів в електричку мені видається недостатньою

                        В Києві достатня

                        >
                        > Гадаю, що час зупинки "міської електрички" для висадки/посадки пасажирів має бути десь біля 30 секунд

                        В Києві так і є

                        >
                        > Конкретно - біля зупинки швидкісного трамваю "Політехнічна"

                        Там є недалеко станція Борщагівська. Її зруйнувати?

                        >
                        > Берестейська

                        Вона не так близько

                        >
                        > Це ті, у яких інтервал руху в пік може складати більше години?

                        В пік немає такого інтервалу у цих електричок

                        >
                        > крім того, вони дуже рідко йдуть далі Борщагівки/Київ-пас. а треба їх там стільки, щоб можна було задавити маршруточників на цих напрямках

                        Маршрутки до Ірпеня йдуть іще з ближчої відстані ніж Борщагівка

                        >
                        > Взагалі вваажаю, що поняття "міська електричка" ближче до "метро, що їздить по залізничних коліях", ніж до "електричка, маршрут якої пролягає виключно по місту". З цього і треба виходити.

                        Як на мене, то для цього потрібен ну дуже масштабний проект зі зміною усіх транспортних потоків, який до серпня аж ніяк не закінчиться.
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.05.01 | Vyacheslav

                          Re: по пунктам

                          Михайло Свистович пише:
                          > > Гадаю, що час зупинки "міської електрички" для висадки/посадки пасажирів має бути десь біля 30 секунд
                          >
                          > В Києві так і є

                          Зараз на Київ-пас/Видубичах/Дарниці це не так.

                          >
                          > >
                          > > Конкретно - біля зупинки швидкісного трамваю "Політехнічна"
                          >
                          > Там є недалеко станція Борщагівська. Її зруйнувати?

                          Платформа Борщагівка - далеко. До того ж через неї проходять далеко не усі електрички, що їздять біля Політеху.

                          >
                          > >
                          > > Берестейська
                          >
                          > Вона не так близько

                          Перенести платформу електрички - як це було зроблено на Видубичах.

                          > > Це ті, у яких інтервал руху в пік може складати більше години?
                          >
                          > В пік немає такого інтервалу у цих електричок

                          Ось по Вишневому в бік Києва 8.49 9.31 10.34

                          > > крім того, вони дуже рідко йдуть далі Борщагівки/Київ-пас. а треба їх там стільки, щоб можна було задавити маршруточників на цих напрямках
                          > Маршрутки до Ірпеня йдуть іще з ближчої відстані ніж Борщагівка

                          Тут різниця несуттєва, бо і там і там треба робити пересадку на метро, до того ж на одну й ту саму лінію.

                          >
                          > >
                          > > Взагалі вваажаю, що поняття "міська електричка" ближче до "метро, що їздить по залізничних коліях", ніж до "електричка, маршрут якої пролягає виключно по місту". З цього і треба виходити.
                          >
                          > Як на мене, то для цього потрібен ну дуже масштабний проект зі зміною усіх транспортних потоків, який до серпня аж ніяк не закінчиться.

                          Щодо "всіх" транспортних потоків - дуже не впевнений, але масштабний проект таки дійсно потрібен, щоб така система працювала ефективно.

                          До речі, за 300 млн гривень, які тут згадували, можна побудувати лише десь 1-3 км тунелів метро.
                      • 2008.05.03 | Чучхе

                        в 30 секунд не завжди укладетесь

                        Vyacheslav пише:
                        >
                        > Мені важко оцінити перспективний пасажиропотік, але навіть зараз швидкість висадки/посадки пасажирів в електричку мені видається недостатньою. Гадаю, що час зупинки "міської електрички" для висадки/посадки пасажирів має бути десь біля 30 секунд.

                        Нагадаю, що в місті є достобіса таких платформ (як моя Рубежівська) де машиністу не видно хвоста потягу через криву платформу. Там по інструкції помічник машиніста має пройти і оглянути весь потяг після закриття дверей - на це менше хвилин п"яти потрібно
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.05.03 | Shooter

                          Це як де ;)

                          Чучхе пише:
                          > Vyacheslav пише:
                          > >
                          > > Мені важко оцінити перспективний пасажиропотік, але навіть зараз швидкість висадки/посадки пасажирів в електричку мені видається недостатньою. Гадаю, що час зупинки "міської електрички" для висадки/посадки пасажирів має бути десь біля 30 секунд.
                          >
                          > Нагадаю, що в місті є достобіса таких платформ (як моя Рубежівська) де машиністу не видно хвоста потягу через криву платформу. Там по інструкції помічник машиніста має пройти і оглянути весь потяг після закриття дверей - на це менше хвилин п"яти потрібно

                          В сл.м. Брюсселі на центральному вокзалі всі колії криві (і під землею). То там не те, що за 30 сек посадка/висадка відбувається, а потяги кожних 3 хв відходять.
                        • 2008.05.03 | Vyacheslav

                          Можна перейняти буржуйський досвід...

                          ...коли двері автоматично зачиняються (а то й не відчиняються взагалі), коли нема бажаючих через них заходити/виходити. Всі двері зачинились - можна їхати.

                          До речі, за правильної організації справи наявність помічника взагалі необов'язкова.
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2008.05.04 | Чучхе

                            Re: Можна перейняти буржуйський досвід...

                            Vyacheslav пише:
                            > ...коли двері автоматично зачиняються (а то й не відчиняються взагалі), коли нема бажаючих через них заходити/виходити. Всі двері зачинились - можна їхати.
                            >
                            > До речі, за правильної організації справи наявність помічника взагалі необов'язкова.

                            В такому разі доведеться дуже серйозно переобладнувати і потяги і самі платформи (останні тре буде ще й якось захищати від традиційного народного вандалізму), так тут і 300 мільйонів турчиновських не вистачить (тим більше, що в старій касі на моїй зупинці вся міць Укрзалізниці не може вже кілька років встановити вибиті двері, або хоча б замурувати їх, бо там панує бомжесрач). А у нас не в силах на станціях навіть лампочки вкрутити...
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2008.05.04 | Vyacheslav

                              Звичайно, треба

                              Нам треба, щоб воно ефективно працювало, а не "щоб було"
  • 2008.04.29 | Iryna_

    підстав (від слова "підставити") тут багато

    Перша з них - незрозуміло яким чином це все підпорядковується меру
    Нібито в ролі віце-прем'єра більше впливу на залізницю?

    Ну можна трохи підказати - а потім інший громадський транспорт буде організований так, щоб сполучатись з міськими електричками...
    Такого не сказали?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.29 | Чучхе

      Так міський транспорт з електричкою сполучається і так

      Станції Святошин, Сирець, Рубежівська, Київ-Петрівка, Видубичі безпосередньо знаходяться біля станцій метро

      Ще метрополітен ведеться в напрямку Дарниці та Київ-Московського

      Борщагівка сполучається зі швидкісним трамваєм


      Iryna_ пише:
      > Ну можна трохи підказати - а потім інший громадський транспорт буде організований так, щоб сполучатись з міськими електричками...
      > Такого не сказали?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.29 | Чучхе

        До речі, він знається і цього не знає

        Чучхе пише:
        > Станції Святошин, Сирець, Рубежівська, Київ-Петрівка безпосередньо знаходяться біля станцій метро
        >
        > Ще метрополітен ведеться в напрямку Дарниці та Київ-Московського
        >
        > Борщагівка сполучається зі швидкісним трамваєм

        Але Турчинов хоче побудувати уже діючі станції метро, так само, як уже "запустив" залізницю!

        http://news.liga.net/news/N0822565.html
        А.Турчинов подчеркнул, что для запуска в действие окружной железной дороги в Киеве необходимо внедрить "серьезные коммуникативные проекты". По его мнению, необходимо железнодорожные остановки соединить со станциями метро и остановками разных видов наземного транспорта.

        А.Турчинов также заявил, что нынешняя городская власть устраняется от реализации этого проекта. "Нужны новые электрички, новый железнодорожный парк, и только новая власть сможет, в конце концов, дать киевлянам новый комфортный вид транспорта", - подчеркнул он.

        "Таким образом, окружная железная дорога свяжет всю транспорта систему Киева в единый круг", - подытожил кандидат на должность мэра Киева от БЮТ.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.29 | AlexDomosedov

          Виставили хлопця дурнем. Що ж, сам винен.

        • 2008.04.29 | Михайло Свистович

          Або ти на нього наговорюєш

          Чучхе пише:
          >
          > Але Турчинов хоче побудувати уже діючі станції метро, так само, як уже "запустив" залізницю!

          Не витікає це з його слів

          >
          > http://news.liga.net/news/N0822565.html
          > А.Турчинов подчеркнул, что для запуска в действие окружной железной дороги в Киеве необходимо внедрить "серьезные коммуникативные проекты". По его мнению, необходимо железнодорожные остановки соединить со станциями метро и остановками разных видов наземного транспорта.

          Він міг казати це про ті станції, які не з"єднані з метро.

          Нічого нового немає. Про це саме говорили і Омеля, і Космос.
      • 2008.04.29 | Михайло Свистович

        Re: Так міський транспорт з електричкою сполучається і так

        Чучхе пише:
        > Станції Святошин, Сирець, Рубежівська, Київ-Петрівка безпосередньо знаходяться біля станцій метро

        >
        > Ще метрополітен ведеться в напрямку Дарниці та Київ-Московського
        >
        > Борщагівка сполучається зі швидкісним трамваєм

        А біля інших станцій є інший транспорт (бо ж не метром єдиним). Правда, є і багато таких, що далеко від нормального транспорту. Наприклад, Ботанічна. Саме тому я туди й їздив електричкою.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.29 | Чучхе

          є ще станція Городня, куди інший транспорт нереально підвести

          до дач, які там розміщені, багатьом людям можливо під"їхати тільки поїздом
  • 2008.04.29 | igorg

    Таж її з 27-го забули запустити в дію, чекали БЮТ

    Бо як же ще інакше можна до серпня запустити кільцеву залізницю?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.29 | сябр

      що ви тут обговорюєте?

      Свистович правильно каже - нема достатньої інформації - нема і обговорення. натомість є звичайні спекуляції. Ну Чучхе, як журналістові, це можна вибачити - це сутність їхньої роботи - зробити з мухи слона і отримати за це гонорар. Але ж інші не належать до другої найдревнішої?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.29 | Чучхе

        "нема достатньої інформації"... про що?

        Якщо про існування внутрішньокиївських електричок - то я через півтори години буду сідати на одну з них

        якщо щодо того, що сказав Турчинов, то достатньо в новинах яндексу набрати "Турчинов" та "електрички"
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.29 | сябр

          Якщо вам все зрозуміло, чому ж відкривати цілу гілку?

          А якщо ви просто хочете назвати турчинова мудаком, то це можна зробити й простіше. Я кщо ж вам цікаво не ЩО СКАЗАВ (У ВИКЛАДІ ВАШИХ КОЛЕГ_ЖУРНАЛІСТІВ), а що пропонує турчинов, то інформації у вас дійсно недостатньо.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.04.30 | Чучхе

            Очевидно, щоб зібрати побільше інформації

  • 2008.04.29 | AK

    Можу підкинути Турчинову ще кілька цікавих ідей:

    1. Збудувати в Києві метро
    2. Збудувати фунікулер на Володимирську гірку.
    3. Заснувати у Києві університет Святого Володимира.
    4. Заснувати монастир на печерську
    5. Збудувати в Києві собор Святої Софії.
  • 2008.04.29 | uuu

    Re: Поясніть мені, що це нам обіцяє Турчинов?

    Чув я колись про цей проект по радіо. Кілька років тому. Планується регулярний рух електричок по кільцю з інтервалом 10-15 хв. особливо вранці і ввечері. Турчинов, здається, пропонує поки тільки від Дарниці до Борщагівки.
    Стосовно інфраструктури, що згадується нижче, можна взяти той самий приклад, що у Турчинова - вокзал "Дарниця" - "Лівобережна". На електричці - 4хв, але щоб дістатися до метро треба ще хвилин 10 і дуже незручно.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.30 | Чучхе

      Я ще дивуюсь, чому він не заговорив про монорейку

      як правило, всі кандидати на мера Києва згадують про ідею побудувати монорельсову дорогу. Її навіть колись почали зводити і дослідники дамби Київської ГЕС можуть побачити руїни тої будови (ось тут можете подивиьтися - цей монорельс колись мав сполучати Київ з Борисполем http://metropolis.iatp.org.ua/postindustrial/vicinity/polygon-lad/). А те, про що згадуєте ви - то очевидно проект Капвей, на який хотіли розвести Омельченка. Але Сан Санич тільки пропіарився зі "швидким сучасним транспортом", а полігон стоїть закинутий в степах за Коцюбинським
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.30 | uuu

        Бо то дурня

        А в даному випадку йдеться про раціональне використання наявних ресурсів (залізничного кільця).

        Взагалі ідея непогана, і придумав це не Турчинов.
      • 2008.04.30 | Михайло Свистович

        Я б попросив Ірпінські ліси степами не обзивати

        Чучхе пише:
        > а полігон стоїть закинутий в степах за Коцюбинським

        Саме на цей полігон посилався нинішній друг Владислава Каськіва, колишній член Партії регіонів, а нині - ГП "Пора", тодішній депутат Київоблради Валерій Криворог, коли балотувався в мери Ірпеня. Він малював монорельс посередині Варшавської траси (і так забитої до неможливості на сьогодні), щоб не заважати рухові транспорту, летючому з такою швидкістю, що 300 метрів полігону він мав долати за 5 секунд (якщо випробувальник не встигне натиснути на гальма - амба йому і монорельсовому вагончику). Посів 12 місце, не зважаючи на 300 тис. доларів, викинутих на кампанію.

        А ще він розповідав, як любили Ірпінь ледь не всі українські письменники, включно з тими, які померли до того, як Ірпінь взагалі заснували :)
  • 2008.04.29 | Koala

    Поясніть мені, що обіцяє УНП?

    Бо я досі вашої програми не бачив. Легко лаяти, вишукуючи помилки в чужих програмах і не показуючи свою.
    Минулого разу, до речі, я на міських виборах голосував не за УНП саме через програму. Скажіть, з неї вже пункт про "паспорт киянина", за яким будуть обслуговуватися люди в поліклініках і ЖЕКах, викреслили? Чи вирішили просто зробити програму таємною?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.30 | Koala

      Агов! Є контакт?

    • 2008.05.01 | Ukrpatriot(patriot)

      Може просто УНП не хоче будувати Лавру у Києві?

      Тому спочатку вивчає всі наявні проблеми і вже тоді робитиме гучні заяви ?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.02 | Koala

        Навряд чи...

        Стаття 36. Умови реєстрації кандидатів у депутати у багатомандатному окрузі
        1. Територіальна виборча комісія реєструє кандидатів у
        депутати у багатомандатному окрузі, включених до виборчого списку
        місцевої організації партії (блоку), за умови отримання таких
        документів:
        ...
        10) передвиборної програми місцевої організації партії
        (блоку), викладеної державною мовою, обсягом до трьох тисяч
        друкованих знаків;
        -----
        Тобто в природі ця програма існує - бо документи ж подали. Але, зважаючи на реакцію (точніше, відсутність реакції) з боку Чучхе, гадаю, що ця програма є таємною, і її навіть не всім кандидатам в депутати показали...
  • 2008.04.30 | observеr

    просто Києву потрібен мер-киянин,а не черговий пастор-варяг

    котрий вперше проїхався електричкою і будує з розумним виглядом дурнуваті проджекти

    про октябрскую навіть не згадуватиму - все одно піардєшовка заховала голову в пісок
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.01 | TMR

      Re: просто Києву потрібен мер-киянин,а не черговий пастор-варяг

      Тепер у пастора нова тема - радіоактивні відходи під Києвом.
  • 2008.05.01 | пан Roller

    Они хотят что бы мы полюбили железнодорожника?

  • 2008.05.02 | троль ak1001

    може Турчинов спутав кільця? :)


    Радует, что у Тимошенко хватила ума (побоялась откровенного компромата) не “впихнуть” в список Богдана Губского, настоящего гуру земельного “дерибана” в Киевской области. Поговаривают, что он уже практически выкупил землю, по которой пройдет Большая кольцевая дорога вокруг столицы. Представляете, за сколько можно будет продать эту землю властям?

    http://infoporn.org.ua/2008/04/16/deribanschiki-v-kievsovet-stroysya-chast-1/
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.02 | Taras-ods

      Ні, він відпрацьовує замовлення Губського.

  • 2008.05.03 | Чучхе

    СУПЕР. Турчиновські електрички вже випливають у заказушних БЮТів

    ських статтях. Читайте політ фантазії і насолоджуйтесь.

    також є тема поміркувати, за що в столиці так не люблять понаїхавших...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.03 | троль ak1001

      а что за газета?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.04 | Чучхе

        "Свободная трибуна", безкоштовний рекламний додаток

        до "Газети по-київські" за цей четвер. Він і сьогодні в кіосках продається (бо номер з програмою)
  • 2008.05.04 | Чучхе

    Турчинову, вочевидь сподобалось "кружляти"

    інакше чим пояснити повний клон його "електричного" маршруту тільки в новому ракурсі?

    У понеділок, 5 травня, о 9:40, кандидат на посаду мера Києва від БЮТ Олександр Турчинов здійснить обліт на гелікоптері територій, де буде проходити велика київська окружна дорога.


    Після прильоту, о 12:00, у VIP залі аеропорту Жуляни відбудеться брифінг Олександра Турчинова.


    Телефон для довідок: 8-063-830-15-96.
    http://byut.com.ua/ukr/press_center/anonses-418
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.04 | Shooter

      Ну тут все набагато зрозуміліше і прозаїчніше

      Подейкують, що землі, по яких має проходити нова київська об'їздна дорога, в більшості скуплена тов. Губським


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".