Ляпіна ставить Тимошенко умови. Чи шантажує її? (л)
04/29/2008 | Михайло Свистович
НУ-НС ставить Тимошенко умову зміни Семенюк
http://pravda.com.ua/news/2008/4/29/75315.htm
Народний депутат від НУ-НС Ксенія Ляпіна вважає, що коаліція може проголосувати за зміну глави Фонду держмайна після прийняття змін до закону про Кабінет міністрів.
Про це вона заявила у вівторок в інтерв’ю Радіо "Свобода".
"Спочатку потрібно проголосувати дружно разом коаліційною командою зміни до закону про Кабмін. І, власне, тоді ми спільно в законний спосіб проголосуємо зміни щодо керівництва Фонду. І це дозволить в законний спосіб нормально проводити приватизацію", – сказала Ляпіна.
Вона додала, що "це не питання навіть просто позиції президента, це питання коаліційної угоди".
Представники ж БЮТ заявляють, що уряд не йтиме на компроміси у питанні Фонду держмайна.
Так, народний депутат Геннадій Задирко від фракції БЮТ в інтерв’ю Радіо Свобода сказав: "Майже чотири місяці ми йшли назустріч, але назустріч жодного кроку не зробив ні президент, ні секретаріат президента".
Українська правда
http://pravda.com.ua/news/2008/4/29/75315.htm
Народний депутат від НУ-НС Ксенія Ляпіна вважає, що коаліція може проголосувати за зміну глави Фонду держмайна після прийняття змін до закону про Кабінет міністрів.
Про це вона заявила у вівторок в інтерв’ю Радіо "Свобода".
"Спочатку потрібно проголосувати дружно разом коаліційною командою зміни до закону про Кабмін. І, власне, тоді ми спільно в законний спосіб проголосуємо зміни щодо керівництва Фонду. І це дозволить в законний спосіб нормально проводити приватизацію", – сказала Ляпіна.
Вона додала, що "це не питання навіть просто позиції президента, це питання коаліційної угоди".
Представники ж БЮТ заявляють, що уряд не йтиме на компроміси у питанні Фонду держмайна.
Так, народний депутат Геннадій Задирко від фракції БЮТ в інтерв’ю Радіо Свобода сказав: "Майже чотири місяці ми йшли назустріч, але назустріч жодного кроку не зробив ні президент, ні секретаріат президента".
Українська правда
Відповіді
2008.04.30 | Володимир
Re: Ляпіна ставить Тимошенко умови. Чи шантажує її? (л)
Так от: окрім підтвердження крадійства балоги, під час зустрічі з Ляпіною я нічого цікавого від неї не почув.Таке враження, що вона того...неадекватна.В даному разі вона - рупор балоги. Кого реально підсилить цей новий Закон про Кабмін? Хворого юща? Ні - балогу.
Тож нафік такий закон. Бо всім мало не покажеться.
Тому що диктатура балющенка - ахмєтова - це буде узаконення того бєспрєдєлу, який вже панує зараз. Узаконення беззаконня. Фактичне, звісно. А на папері все буде Окі.
балога руками ляпіної веде справу до розвалу коаліції. Він втомився чекати.
Так що ендшпіль дійсно не за горами.
2008.04.30 | Михайло Свистович
Re: Ляпіна ставить Тимошенко умови. Чи шантажує її? (л)
Володимир пише:> Так от: окрім підтвердження крадійства балоги, під час зустрічі з Ляпіною я нічого цікавого від неї не почув.Таке враження, що вона того...неадекватна.
> В даному разі вона - рупор балоги.
Ні, вона його дуже не любить
>
> Тому що диктатура балющенка - ахмєтова - це буде узаконення того бєспрєдєлу, який вже панує зараз
Як і диктатура медведтимошенко - януковича
> балога руками ляпіної веде справу до розвалу коаліції
Ні, її руки рухаються окремо від рук Балоги
2008.04.30 | SpokusXalepniy
Навіть про Ляпіну одне ля-ля.
Михайло Свистович пише:> Як і диктатура медведтимошенко - януковича
А хіба є якісь приклади, які показують диктатуру Тимошенко?
Доречі, а що вона з Медведько вже як Бойль з Маріоттом?
2008.04.30 | Shooter
Re: Навіть про Ляпіну одне ля-ля.
SpokusXalepniy пише:> Михайло Свистович пише:
> > Як і диктатура медведтимошенко - януковича
> А хіба є якісь приклади, які показують диктатуру Тимошенко?
Купа.
І найкраще вони викладені БЮТом саме тут:
http://www.byut.com.ua/ukr/news-4226
2008.04.30 | SpokusXalepniy
"Купа" це мовою лайнометальника - арсенал.
Shooter пише:> SpokusXalepniy пише:
> > Михайло Свистович пише:
> > > Як і диктатура медведтимошенко - януковича
> > А хіба є якісь приклади, які показують диктатуру Тимошенко?
> Купа.
А мені вистачило хоча б два-три приклада. Але ви не навели жодного.
> І найкраще вони викладені БЮТом саме тут:
> http://www.byut.com.ua/ukr/news-4226
Хто "вони"? Приклади диктатури Тимошенко? І ця диктатура полягає, на ваш погляд, в її пропозиції провести референдум по основам Конституційного ладу? Чи ви випадково надали посилання не на те, на що хотіли?
2008.04.30 | Михайло Свистович
Так, у Вас про неї одне ля-ля та й те у заголовку
Бо у Вашому дописі Ляпіна навіть не згадується.SpokusXalepniy пише:
> Михайло Свистович пише:
> > Як і диктатура медведтимошенко - януковича
> А хіба є якісь приклади, які показують диктатуру Тимошенко?
> Доречі, а що вона з Медведько вже як Бойль з Маріоттом?
2008.04.30 | Володимир
Re: Ляпіна ставить Тимошенко умови. Чи шантажує її? (л)
А ви ОСОБИСТО пересвідчилися у відсутності ниточок ляльковода?До речі, найвищий прояв інтриганського мистецтва - це зробити людину своїм рупором так, щоб вона про це й не здогадувалася. Що і маємо в даному випадку.
Бо фактично вона грає на балогу.
П.С. А яку посаду обіймає ведмудчук у кабміні, до речі?
2008.04.30 | Михайло Свистович
Re: Ляпіна ставить Тимошенко умови. Чи шантажує її? (л)
Володимир пише:> А ви ОСОБИСТО пересвідчилися у відсутності ниточок ляльковода?
Пересвідчитись у цьому можна хіба що встановивши за Ляпіною зовнішнє спостереження. З іншого ж ж ми бачимо неприховану критику Ляпіною балогану.
> До речі, найвищий прояв інтриганського мистецтва - це зробити людину своїм рупором так, щоб вона про це й не здогадувалася. Що і маємо в даному випадку.
Це вже конспірологія на кшталт жидо-масонської змови
>
> П.С. А яку посаду обіймає ведмудчук у кабміні, до речі?
Жодної. Але ж найвищим проявом інтриганського мистецтва... (і далі за текстом)
2008.05.01 | Володимир
Re: Ляпіна ставить Тимошенко умови. Чи шантажує її? (л)
Знову бздури.Шарманку (катеринку)заклинило?
Вона у вас недосконала, часто висне.
Думайте над тим, що пишете.
Це не образа, це - констатація хвакту.
Погляньте на свою писанину збоку.
Стане смішно.
2008.05.01 | Михайло Свистович
Re: Ляпіна ставить Тимошенко умови. Чи шантажує її? (л)
Володимир пише:> Знову бздури
У Вас - так
>
> Думайте над тим, що пишете.
> Це не образа, це - констатація хвакту.
> Погляньте на свою писанину збоку.
> Стане смішно.
По суті теми - жодного слова. Добре, що цього разу хоч без матюків. Це вже прогрес.
2008.05.01 | Володимир
Re: Ляпіна ставить Тимошенко умови. Чи шантажує її? (л)
Кльовий ви чувак, пане Свистовичу. І методи дискусії у вас теж кльові. Я від вас просто торчу.Втомившись витягнути з вас коментар по суті, я
висловив своє "фе" - і ось тепер сам отримую звинувачення, що
пишу не по суті. Клас!
До побачення.
Ви мене втомили.
До речі, катеринку (вона ж шарманка) перезавантажуйте.
А не матюкався тому, що жалів вашу вразливу психіку.
2008.04.30 | Нестор
Цілком справедливо.
Дійсно питання по фонду справедливо проголосуати після прийняття закону про Кабмін. Тут Ляпіна має рацію. Умовчує вона інше. Згідно умови перед тим всім треба проголосувати закон про імперативний мандат. Отож якщо несуни хочуть виконання коаліційної угоди, то будь-ласка1) Закон про імперативний мандат
2) Закон про Кабмін
3) Фонд держмайна
2008.04.30 | Koala
+1
2008.04.30 | Vyacheslav
Re: Цілком справедливо.
Нестор пише:> Згідно умови перед тим всім треба проголосувати закон про імперативний мандат.
З якої умови? Можна цитату?
2008.04.30 | 123
Цитати не буде. Це Нестор так тлумачить коаліційну угоду.
2008.05.01 | Нестор
Брехати не гарно. Так трактує угоду ЮВТ і спростування несунів
щодо цієї умови не поступало.2008.05.01 | Нестор
Re: Цілком справедливо.
Vyacheslav пише:> З якої умови?
Коліційної. Там записано першочергове прийняття 12 законів деякі з них вигідні президенту, а деякі - БЮТ. Серед тих 12 законів ключову роль для президента грає закон про Кабмін, а для БЮТ - закон про імперативний мандат.
Перший закон БЮТ в першому читанні проголосував. НУНС другий закон голосувати відмовляється.
По вашому повинен діяти принцип: спочатку все що хоче Ющенко, а потім будєм пасматрєть?
Поясніть, будь-ласка, які ви маєте претензії до процедури прийняття всіх цих законів в першому читанні з подальшим прийняттям в другому читанні? З метою уникнення взаємного кидалова.
> Можна цитату?
Будь-ласка
http://www.byut.com.ua/ukr/publications/documents-21
1. Про внесення змін до Конституції України (щодо скасування недоторканності народних депутатів України).
2. Про внесення змін до Закону України «Про статус народного депутата України» (щодо скасування недоторканності народних депутатів України, а також скасування пільг та компенсацій для народних депутатів України).
3. Проект Закону України «Про Кабінет Міністрів України».
4. Про опозицію.
5. Про імперативний мандат.
і так далі
2008.04.30 | Тестер
Видно вони йшли в різних напрямах, як комсомольці співали
Дан приказ ему на западЕй в другую сторону
> Так, народний депутат Геннадій Задирко від фракції БЮТ в інтерв’ю Радіо Свобода сказав: "Майже чотири місяці ми йшли назустріч, але назустріч жодного кроку не зробив ні президент, ні секретаріат президента".
>
> Українська правда
2008.05.02 | Mossad
гарно Тимошенко лупцює атавістів-нунсівців
і справді, якщо химерну угоду і виконувати, то по порядку. А це неможливо. Хіба що вкладати у ці закони інший сенс.