МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Юлія Тимошенко про необхідність нової Конституції України (л)

04/29/2008 | Михайло Свистович
Юлія Тимошенко впевнена, що народ повинен сам написати нову Конституцію

2131, 22 липня 2007 // Сайт Блоку Юлії Тимошенко

http://www.tymoshenko.com.ua/ukr/news/first/4299/

Народ повинен сам написати нову Конституцію. Про це Юлія Тимошенко заявила у неділю ввечері в ефірі телеканалу «1+1».

На думку лідера БЮТ, люди повинні задати концепцію нової Конституції. «По концепції професійні конституціоналісти пишуть Конституцію, і потім вона приймається всенародно, всенародним обговоренням», - сказала вона.

«Я думаю, що це шлях, який закладе порядок в державі і припинить хаос», - наголосила Юлія Тимошенко.

«Ніхто не розуміє, хто несе особисту відповідальність за те, що відбувається в країні. Тому я вважаю, що потрібно терміново долати хаос в країні», - додала вона.

Юлія Тимошенко повідомила, що БЮТ запропонував провести референдум відносно нової Конституції, «тому що саме реформована Конституція сьогодні народжує таке двовладдя, нерозмежованість функцій, безвідповідальність влади, абсолютну заангажованість судів».

«І тому ми оголосили зараз збір 3 мільйонів підписів за оголошення референдуму щодо концепції нової Конституції», - повідомила лідер БЮТ.

За словами Юлії Тимошенко, люди повинні дати відповідь на питання, «якою мусить бути країна: президентською чи парламентською. Хто мусить керувати країною, Президент чи 450 народних депутатів? Політики між собою на цю тему, на жаль, не домовляться».

Друге, на що повинні дати відповідь люди, це питання всенародного обрання і відкликання суддів. «Я вважаю, що час прийшов, але саме країна мусить дати на це відповідь, тому що політики будуть тягнути суддів кожен під себе, щоб керувати цією системою», - сказала вона.

Трете питання, за словами Юлії Тимошенко, це контроль за владою. «Влада мусить бути підконтрольною. Тоді не буде корупції, всіх оцих негараздів, які є, розкрадання бюджетів. І кращим контролером є опозиція», - заявила вона.

Також Юлія Тимошенко хоче винести на референдум питання про зняття недоторканності і пільг з усіх високопосадовців, у тому числі з народних депутатів.

Крім того, на всенародне обговорення будуть винесені питання про децентралізацію влади, а також спрощення процедури проведення референдумів.

Усього Блок Юлії Тимошенко пропонує винести на всенародний референдум 9 питань.

Відповіді

  • 2008.04.29 | Михайло Свистович

    Якщо у політиків не виходить Конституція,нехай її пише народ (л)

    Якщо у політиків не виходить Конституція, нехай її напише народ

    18 липня 2007
    12:57:50

    http://www.byut.com.ua/ukr/news-4226

    Стратегія розвитку країни повинна починатися з гармонійної і збалансованої Конституції – Основного закону держави, написаного для реалізації інтересів українського народу, а не для задоволення амбіцій влади. Повага до Конституції – основа правової демократичної держави.

    З іншого боку, ми повинні визнати, що сучасна Конституція України недосконала і несправедлива. І ця недосконалість доведена з усією очевидністю в останні роки.

    Конституція України, за якою сьогодні живе країна, з'явилася не в результаті прагнення всіх гілок влади до будівництва системи збалансованого державного управління та захисту прав і свобод людини. Вона виникла за підозрілих обставин, у авральному режимі, в ніч на 28 червня 1996 року через змову різноманітних політичних груп впливу, що проігнорували інтереси людей. Леонід Кучма шантажував парламент референдумом із авторитарним проектом Основного закону, а тодішній голова Верховної Ради Олександр Мороз, боявся разом з референдумом втратити спікерське крісло. В таких умовах взаємного шантажу, поборювання, інтриг та страху і виникла нова Конституція України, яка вже за обставинами свого народження не могла бути оптимальною. В положеннях тієї Конституції закладені всі проблеми та незугодження майбутніх стосунків між окремими гілками влади. Фактично, та Конституція лише зафіксувала і законсервувала глибоку політичну кризу в державі, надала перманентному конфлікту між президентом та парламентом, парламентом та урядом, урядом та президентом вищого конституційного статусу.

    Так звана конституційна реформа 2004 року, ініційована Леонідом Кучмою та Олександром Морозом, ще більше поглибила конституційну кризу. Ця реформа значною мірою нівелювала інститут президентства в Україні та передала фактичну владу в країні олігархічним групам і кланам, які володіли парламентськими фракціями. Всі механізми державного управління виявилися зруйнованими та розбалансованими. Конституційна реформа, по суті, знищила таке поняття, як «відповідальність влади». Політична реформа ретельно виписала всі можливі сценарії постійного системного конфлікту між гілками влади в країні та надала імпульсу для реалізації цих сценаріїв. Про недосконалість конституційної реформи свідчить також і той факт, що її ухвалення було продиктовано не прагненням до створення ідеальної системи стратегічного розвитку держави, а стало по суті поганим компромісом між двома політичними командами, що змагалися за посаду Президента України.

    Головні вади реформованої Конституції:

    1. Двовладдя в країні, що стало основою хаосу та протистояння. Президент України і Прем’єр-міністр України приречені на постійний конфлікт між собою через дублювання функцій та повноважень.

    2. Влада є безконтрольною, що призвело до масових зловживань, корупції, тіньової приватизації та розкрадання бюджетних коштів на всіх рівнях.

    3. Влада є безвідповідальною, бо за всі порушення її неможливо притягти до відповідальності. Відсутні відповідні механізми і можливості.

    4. Парламентська опозиція позбавлена будь-яких прав для здійснення дієвого контролю за владою.

    5. Тотальна залежність суддів і судів від кількох гілок влади та владних інституцій одночасно. Безвідповідальність суддів за прийняття відверто неправосудних рішень.

    6. Можливість узурпації влади через штучне створення коаліції з 300 народних депутатів.

    7. Народ цілком і повністю усунутий від здійснення безпосередньої влади через відсутність механізмів народного волевиявлення.

    Словом, і Конституція України 1996 року, і конституційна реформа 2004 року – це результати вузького корпоративного конфлікту між окремими політичними групами. Український народ в обох випадках залишився на узбіччі конституційних процесів, а його інтереси і проблеми залишилися поза текстом Основного закону.

    Саме через це сьогодні українська влада живе в кулуарах, ухвалює і здійснює рішення, що не мають нічого спільного ані з інтересами держави, ані з інтересами громадян України. Сьогодні стало остаточно зрозуміло, що подолання політичної кризи в державі, досягнення стабільності та злагоди неможливе без ухвалення нової Конституції. Хто б не переміг на чергових парламентських чи президентських виборах, якими б не були розклади політичних сил в країні, - чинна Конституція обов'язково забезпечить стійкий системний конфлікт всіх з усіма. Країні потрібна НОВА КОНСТИТУЦІЯ.

    Необхідно визнати, що політики не впоралися із завданням створити оптимальну гармонійну конституцію і втратили моральне право на авторство нового проекту Основного закону. Тепер її написати має народ. Нова Конституція України повинна бути ухваленою тільки на Всенародному референдумі. Всі громадяни України, а не триста депутатів парламенту, мають право створити нову Конституцію.

    Блок Юлії Тимошенко розпочинає масштабну підготовку до проведення конституційного референдуму, на якому люди повинні визначити в якій саме державі, з якою формою правління вони хочуть і бажають жити.

    Для повноцінної реалізації стратегічного розвиту України ми повинні з допомогою нової Конституції змінити систему державного управління, примусивши гілки влади працювати в інтересах всіх громадян, а не окремих олігархічних угруповань.

    ПИТАННЯ, ЯКІ ПРОПОНУЄТЬСЯ ВИНЕСТИ НА ВСЕНАРОДНИЙ РЕФЕРЕНДУМ

    Блок Юлії Тимошенко пропонує винести на Всенародний референдум ті питання, відповідь на які стане основою нової справедливої Конституції та нової системи державного управління.

    ФОРМА ПРАВЛІННЯ

    1. Чи підтримуєте Ви президентську форму правління, за якої Президент України обирається всенародно, є главою держави і очолює Уряд України?

    2. Чи підтримуєте Ви парламентську форму правління, за якої Посада Президента України скасовується, Уряд України призначається і звільняється Верховною Радою України, а Прем'єр-Міністр України є главою держави?

    ПРАВОСУДДЯ

    3. Чи підтримуєте Ви обрання та відкликання суддів народом?

    МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ

    4. Чи підтримуєте Ви розширення прав місцевого самоврядування з наданням всім органам місцевого самоврядування права формувати власні виконавчі органи?

    КОНТРОЛЬ ЗА ВЛАДОЮ

    5. Чи підтримуєте Ви встановлення дієвого контролю за владою через надання конституційного статусу парламентській опозиції?

    СКАСУВАННЯ НЕДОТОРКАНОСТІ

    6. Чи підтримуєте Ви скасування недоторканості вищих керівників держави, народних депутатів України та суддів?

    СКАСУВАННЯ ПІЛЬГ

    7. Чи підтримуєте Ви скасування всіх пільг вищим керівникам держави, посадовим особам та народним депутатам України?

    ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ДЕПУТАТІВ

    8. Чи підтримуєте Ви позбавлення мандатів депутатів всіх рівнів, які порушили обіцянки перед народом, - з наданням права ухвалення відповідних рішень з'їздам партій (блоків).

    НАРОДОВЛАДДЯ

    9. Чи підтримуєте Ви спрощення процедур проведення Всеукраїнських та місцевих референдумів для залучення народу до безпосереднього здійснення влади?


    ПРАВОВІ ПІДСТАВИ

    організації та проведення всеукраїнського референдуму

    Відповідно до частини другої статті 72 Конституції України всеукраїнський референдум проголошується за народною ініціативою на вимогу не менш як трьох мільйонів громадян України, які мають право голосу за умови, що підписи щодо призначення референдуму зібрано не менш як у двох третинах областей і не менш як по сто тисяч підписів у кожній області.

    Порядок організації та проведення всеукраїнського референдуму визначається Законом України «Про всеукраїнський та місцеві референдуми» №1286-XII – надалі «Закон».

    1. Порядок призначення референдуму.

    Відповідно до пункту 6 частини першої статті 106 Конституції України Президент України проголошує всеукраїнський референдум за народною ініціативою

    Право ініціативи у збиранні підписів під вимогою про проведення всеукраїнського референдуму належить громадянам України, які мають право на участь у референдумі (ч.1 ст. 15 Закону).

    Збирання підписів організують і здійснюють ініціативні групи референдуму, що утворюються відповідно до цього Закону (ч.2 ст. 15 Закону).

    2. Утворення ініціативних груп.

    Ініціативна група всеукраїнського референдуму утворюється на зборах громадян України, в яких беруть участь не менш як 200 осіб, які мають право на участь у референдумі. (ч.1 ст. 16 Закону).

    Не пізніш як за десять днів до проведення зборів з питання всеукраїнського референдуму їх ініціатори повинні письмово повідомити про час, місце і мету зборів голову районної, міської (міст республіканського та обласного підпорядкування) Ради народних депутатів, на території якої проводитимуться збори. (ч.3 ст. 16 Закону)

    Перед початком зборів проводиться реєстрація учасників зборів, складається їх список із зазначенням прізвищ, імен та по батькові, місця проживання. На зборах обираються їх голова і секретар; подальший порядок денний повинен включати обговорення доцільності проведення референдуму та формулювання питання, що пропонується на нього винести.(ч.4 ст. 16 Закону)

    У разі схвалення більшістю учасників зборів пропозиції про проведення референдуму та затвердження формулювання питання, що пропонується на нього винести, обирається ініціативна група, якій доручається організація збирання підписів громадян.(ч.5 ст. 16 Закону)

    Ініціативна група всеукраїнського референдуму складається не менш як з 20 громадян України, які мають право брати участь у референдумі.(ч.6 ст. 16 Закону).

    Про проведення зборів складається протокол із зазначенням результатів голосування з питань порядку денного. (ч.7 ст. 16 Закону)

    Документи проведених зборів - список їх учасників, протокол зборів, точне формулювання питання, що пропонується винести на референдум, та список членів ініціативної групи із зазначенням даних документів, що посвідчують їх особи, підписуються головою і секретарем зборів. (ч.8 ст. 16 Закону).

    3. Реєстрація ініціативних груп.

    Ініціативні групи всеукраїнського референдуму реєструються Центральною виборчою комісією за поданням голів районних, міських (міст республіканського та обласного підпорядкування) Рад народних депутатів, на території яких проведено збори громадян, які обрали ініціативну групу. (ч.1 .ст. 17 Закону).

    Для реєстрації ініціативної групи голові відповідної Ради народних депутатів подаються документи зборів громадян, передбачені статтею 16 цього Закону, а також підписане членами ініціативної групи зобов'язання про додержання ними законодавства України про референдум.(ч.3 ст. 17 Закону)

    У разі відповідності поданих документів вимогам цього Закону голова відповідної місцевої Ради народних депутатів у 10-денний строк подає документи щодо ініціативної групи всеукраїнського референдуму до Центральної виборчої комісії.(ч.4 ст. 17 Закону).

    У разі відповідності поданих документів щодо ініціативної групи всеукраїнського референдуму вимогам цього Закону Центральна виборча комісія у 15-денний строк реєструє ініціативну групу всеукраїнського референдуму, після чого у триденний строк видає ініціативній групі всеукраїнського референдуму свідоцтво про реєстрацію та посвідчення членів ініціативної групи за формами, що встановлені законом. У свідоцтві про реєстрацію ініціативної групи всеукраїнського референдуму зазначається термін збирання підписів. (ч.6 ст.17 Закону).

    Під час реєстрації ініціативних груп всеукраїнського референдуму їм має бути присвоєно порядкові номери.. (ч.7 ст. 17 Закону).

    Відомості про реєстрацію ініціативних груп публікуються у пресі.(ч.9 ст. 17 Закону).

    Загальна кількість створюваних ініціативних груп по кожному референдуму не обмежується.(ч.10. ст.17 Закону )

    Плата за реєстрацію ініціативних груп не стягується. Ради народних депутатів, інші державні органи та установи України не несуть витрат, пов'язаних з організацією і діяльністю ініціативних груп. (ч.11 ст. 17 Закону)

    Відмова у реєстрації ініціативної групи або відсутність рішення про реєстрацію можуть бути оскаржені членами ініціативної групи у районний (міський) народний суд за місцем знаходження Центральної виборчої комісії або відповідної Ради народних депутатів.(ч.12 ст. 17 Закону).

    4. Порядок і строки збирання підписів ініціативними групами.

    Від дня одержання свідоцтва про реєстрацію ініціативна група має право організовувати та безперешкодно здійснювати збирання підписів на листах для підписів громадян під вимогою про проведення референдуму (підписних листах).(ч.1 ст. 18 закону)

    Загальний термін збирання підписів з питання про проведення всеукраїнського референдуму не повинен перевищувати трьох місяців. (ч.2 ст.18 Закону).

    На кожному підписному листі повинно бути найменування, порядковий номер ініціативної групи, порядковий номер підписного листа та формулювання питання, що пропонується винести на референдум. Форми підписних листів всеукраїнського та місцевих референдумів затверджуються Центральною виборчою комісією (ч.3 ст. 18 Закону).

    Члени ініціативної групи повинні попередити громадянина України, що його підпис може бути поставлено лише на одному підписному листі під даною вимогою про проведення референдуму.(ч.4 ст. 18 Закону).

    Громадянин України, який підтримує вимогу про проведення референдуму, ставить свій підпис на підписному листі, зазначаючи при цьому своє прізвище, ім'я та по батькові, дату підписання. Член ініціативної групи зазначає у підписному листі згідно з документами громадянина дату його народження та місце постійного проживання. За відсутності у громадянина документа, що посвідчує особу, підпис громадянина вважається недійсним і не зараховується.(ч.5 ст. 18 Закону).

    Після заповнення підписного листа в ньому робиться запис про загальну кількість підписів громадян. Правильність відомостей, занесених до підписного листа, засвідчується підписами двох членів ініціативної групи.(ч.6 ст. 18 Закону).

    Протягом десяти днів від дня останнього за часом підпису громадян на підписному листі і не пізніше зазначеного терміну збирання підписів під даною вимогою про проведення референдуму підписи членів ініціативної групи на підписному листі повинні бути засвідчені посадовою особою, спеціально призначеною для цього головою районної, міської (міст республіканського та обласного підпорядкування) Ради народних депутатів, на території якої проводиться збирання підписів ініціативною групою всеукраїнського референдуму, або головою місцевої Ради народних депутатів, що зареєструвала ініціативну групу місцевого референдуму. При цьому може бути знято копію підписного листа.(ч.7 ст.18 Закону).

    5. Підрахунок підписів громадян, які вимагають проведення референдуму.

    Після завершення збирання підписів ініціативна група у триденний строк складає підсумковий протокол, в якому зазначається загальна кількість підписів громадян, зібраних на території відповідної місцевої Ради народних депутатів, дата реєстрації ініціативної групи, дата закінчення збирання підписів.(ч.1 ст. 20 Закону).

    Підписні листи всеукраїнського референдуму по акту передаються на зберігання голові районної, міської (міст республіканського та обласного підпорядкування) Ради народних депутатів, на території якої проводилось збирання підписів, а підписні листи місцевого референдуму - голові місцевої Ради народних депутатів, у межах території якої пропонується провести референдум. Підписні листи зберігаються протягом

    двох місяців після проведення референдуму. В акті зазначається загальна кількість підписних листів та підписів громадян. Акт у трьох примірниках підписується не менш як трьома членами ініціативної групи та головою відповідної Ради народних депутатів або його заступником.(ч.2 т. 20 Закону).

    Група всеукраїнського референдуму у тижневий строк після підписання акту передає підсумковий протокол та акт разом з вимогою про проведення референдуму до Центральної виборчої комісії (ч.3 ст. 20 Закону).

    Центральна виборча комісія забезпечує реєстрацію документів, надісланих усіма ініціативними групами всеукраїнського референдуму з даного питання; протягом одного місяця від дня надходження відповідних документів проводить вибіркову або повну перевірку вірогідності надісланих документів; підбиває загальні підсумки збирання підписів в цілому по Україні, про що складається протокол.(ч.4 ст. 20 Закону).

    Якщо у підписних листах виявлено два або більше підписів одного громадянина, його підписи не враховуються.(ч.5 ст. 20 Закону).

    У тому разі, коли у визначений цим Законом строк під вимогою про проведення референдуму не зібрано достатньої кількості підписів громадян України, всеукраїнський референдум не проводиться. (ч.9 ст.20 Закону).
  • 2008.04.29 | TMR

    Re: Юлія Тимошенко про необхідність нової Конституції України (л)

    А як же це можна узгодити з нинішніми "конституційними" поглядами БЮТ, ухваленням в парламенті, тощо?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.29 | Михайло Свистович

      Re: Юлія Тимошенко про необхідність нової Конституції України (л)

      TMR пише:
      > А як же це можна узгодити з нинішніми "конституційними" поглядами БЮТ, ухваленням в парламенті, тощо?

      Спитайте у чільників БЮТ ;)
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.29 | TMR

        Re: Юлія Тимошенко про необхідність нової Конституції України (л)

        Цікаво, чи вони пам"ятають про це?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.30 | Михайло Свистович

          Re: Юлія Тимошенко про необхідність нової Конституції України (л)

          TMR пише:
          > Цікаво, чи вони пам"ятають про це?

          Навряд чи. Хто пам"ятатиме казки одноразового використання для лохторату?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.04.30 | TMR

            Re: Юлія Тимошенко про необхідність нової Конституції України (л)

            Дійсно. Взагалі, є великою помилкою вважати, що ніхто нічого не пам"ятає, або ж не розуміє.
          • 2008.04.30 | SpokusXalepniy

            Так в чому полягає казка?

            Михайло Свистович пише:
            > TMR пише:
            > > Цікаво, чи вони пам"ятають про це?
            > Навряд чи. Хто пам"ятатиме казки одноразового використання для лохторату?
            Спроба винести на референдум запропановану Юлею пропозицію було провалено. Чи я чогось не пам'ятаю?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.04.30 | Михайло Свистович

              У різниці між тим, що пропонувала Юля тоді, і що пропонує зараз

              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.04.30 | SpokusXalepniy

                Вона пропонувала, щоб народ вирішував. Але це завалили. Тоді...

                ...вона пішла іншим шляхом, взявши ініціативу у власні руки.
                Але в Україні прийнято таким людям негайно надавати по рукам, щоб не піарились, а були "як всі!"
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.04.30 | Михайло Свистович

                  А зараз?

                  SpokusXalepniy пише:
                  > ...вона пішла іншим шляхом, взявши ініціативу у власні руки

                  І похєривши народ :)
      • 2008.04.30 | SpokusXalepniy

        Чільники очікують питання.

        Михайло Свистович пише:
        > TMR пише:
        > > А як же це можна узгодити з нинішніми "конституційними" поглядами БЮТ, ухваленням в парламенті, тощо?
        > Спитайте у чільників БЮТ ;)
        Поставте питання чільно.
    • 2008.04.30 | Нестор

      Дуже добре узгоджуються

      Конституцію міняти можна тільки в парламенті. Інакшого виходу немає і ваші лапки тут зовсім недоречні. І Тимошенко ніколи не пропонувала щоб народ одним скопом голосував за сотні статей, бо це ідіотизм який міг придумати тільки Ющенко. Що наприклад робити виборцю, коли йому 58 статей подобаються, а 36 не подобаються?

      Тимошенко пропонувала винести на референдум ключові положення щоб визначити спосіб устрою влади. Не треба перекручувати.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.30 | Hoja_Nasreddin

        Re: Дуже добре узгоджуються

        Так Свистович в нас - фахівець з перекручувань :). І за сумісництвом член фракції БЮТ.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.30 | Михайло Свистович

          Re: Дуже добре узгоджуються

          Hoja_Nasreddin пише:
          > Так Свистович в нас - фахівець з перекручувань

          Не приписуйте мені своїх вад
      • 2008.04.30 | Михайло Свистович

        Re: Дуже добре узгоджуються

        Нестор пише:
        >
        > Тимошенко пропонувала винести на референдум ключові положення щоб визначити спосіб устрою влади

        І де цце винесення хоча б на якесь народне обговорювання? Чи пропозиція щодо референдуму у порядку денному ВР?
  • 2008.04.29 | ilia25

    Не вчаться на помилках лише дурні

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.30 | TMR

      Re: А якже

      послідовність?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.30 | ilia25

        Послідовним треба бути у своїх принципах

        TMR пише:
        > послідовність?

        А послідовність у своїх помилках -- це ідіотизм.
    • 2008.04.30 | Михайло Свистович

      Ви часом ніде не зустрічали визнання БЮТом своїх помилок?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.30 | ilia25

        План прийняти нову конституцію у ВР -- це і є визнання

        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.30 | TMR

          Re: План прийняти нову конституцію у ВР -- це і є визнання

          Та що ви кажете! Хто б міг подумати!
        • 2008.04.30 | 123

          Це кон*юнктура, а не визнання помилок

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.04.30 | Михайло Свистович

            Це навіть не кон*юнктура. Це - тупе кидалово виборців.

            Забиття великого болта на передвиборчі обіцянки і на лохторат, якому все це обіцяли.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.04.30 | 123

              Виборцям обіцяли тищу гривень. Юля точно знає, що для її виборця

              це є головним. І за виконання цієї обіцянки вона бореться з усіх сил - аж до напівсилового захоплення держустанов.
        • 2008.04.30 | Михайло Свистович

          Ні, визнання - це коли кажуть, що помилялись

          А отаке "визнання" зветься зрадою виборців, свідомим невиконанням виборчих обіцянок. Я особисто знаю кількох людей, які, вагаючись, за кого голосувати - НУНС чи БЮТ - проголосували за БЮТ саме через позицію, викладену у двох дописах, якими я розпочав тему.
      • 2008.04.30 | jz99

        Re: Ви часом ніде не зустрічали визнання БЮТом своїх помилок (/)

        http://www.newsru.ua/ukraine/10apr2008/turch.html#1

        Крім того, Тимошенко також запевнила, що БЮТ не розглядає перемогу в Києві як плацдарм для проведення майбутніх президентських виборів, але, в той же час, хоче виправити свої попередні помилки, оскільки на виборах 2006 року блок не висував кандидатуру на посаду мера.

        "Саме тому сьогодні ми цю помилку повинні виправити", - сказала вона.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.30 | Михайло Свистович

          Я мав на увазі помилок щодо обговорюваної теми

          Але за допис дякую. Він буде ілюстрацією Іллі25 як насправді БЮТ визнає свої помилки, коли дійсно вважає їх помилками.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.04.30 | SpokusXalepniy

            То коли мені прозрівати - вчора по 3, чи сьогодні по 5 ?

            Михайло Свистович пише:
            > Я мав на увазі помилок щодо обговорюваної теми
            Ви пропонуєте зосередитись саме на запропонованій темі? Не відхилятись?

            Але ще вчора ви вважали (і дорікали мені), що Іллю, наприклад, можна критикувати зовсім не спираючись на його допис, а достатньо лише згадати про його минулі дописи (за кілька років). Причому, саме згадати(!) - нікого при цьому не попережуючи (просто мати самому собі на уяві, а іншім читачам запропоновано здогадатись про що саме п.Свистович в цю мить згадав і що має в цю хвилину на уяві).
            Дати лінк на цей перл? Чи згадаєте самі?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.04.30 | Михайло Свистович

              Позавчора по 10

  • 2008.04.30 | Мірко

    Конституція - це контракт між народом і урядом

    За яким народ дає урядові певний обовязок.
  • 2008.04.30 | Shooter

    Вся власть кухаркам....пардон, савєтам (с)

    Казав колись Лєнін. Чим це все закінчилося - надіюсь, пам'ятають усі.

    Сформовані ж БЮТом питання, де-факто, спрямовані на формування в країні "бандюківської республіки".

    І по пунктах:

    ФОРМА ПРАВЛІННЯ

    1. Чи підтримуєте Ви президентську форму правління, за якої Президент України обирається всенародно, є главою держави і очолює Уряд України?

    2. Чи підтримуєте Ви парламентську форму правління, за якої Посада Президента України скасовується, Уряд України призначається і звільняється Верховною Радою України, а Прем'єр-Міністр України є главою держави?


    Тов. БЮТівці пунктами 1 і 2 нахєр скреслюють таку ВАЖЛИВУ рису сучасної демократії як розподіл влади. В жодній з демократичних країн Президент не очолює уряд і навпаки - ПМ не є главою держави. Ціль ж такого пункту - отримання всієї та беззастержної влади (царіца-спасітєльніца або государь-імператор).


    ПРАВОСУДДЯ

    3. Чи підтримуєте Ви обрання та відкликання суддів народом?


    Що ж це означатиме в реаліях? Хто сьогодні здате "провести" вибори судді, забезпечивши йому грошову та Пі-аРну підтримку? От і буде - половина суддей в країні - БЮТівські, друга половина - ПРУшні.
    А "відкликання суддів народом" - це ще додатковий потужний запобіжник: як тільки приймеш невигідні для нас рішення, "народ" тебе враз відкличе.

    КОНТРОЛЬ ЗА ВЛАДОЮ

    5. Чи підтримуєте Ви встановлення дієвого контролю за владою через надання конституційного статусу парламентській опозиції?


    Це взагалі "вкраїнський дебілізм": опозиція, виявляється, - поза контситуційним полем. В натурі ж це означає "трішки державного коритця опозиційним бандюкам" - щоб нє істощалі на опозиційній дієті.


    СКАСУВАННЯ НЕДОТОРКАНОСТІ

    6. Чи підтримуєте Ви скасування недоторканості вищих керівників держави, народних депутатів України та суддів?


    І тут би, здавалося, - как всігда, виключно про народ заботятся. Проте диявол в деталях. І коли скасування недоторканости щодо кримінальних дій повинне тільки вітатися, то щодо політичних дій - це знову може привести до ситуації, коли кажучи у ВР "Юля - вождь бандюків", "непримазаний" депутат ризикує опинитися за гратами "за клєвєту на спасітєльніцу народа".

    СКАСУВАННЯ ПІЛЬГ

    7. Чи підтримуєте Ви скасування всіх пільг вищим керівникам держави, посадовим особам та народним депутатам України?


    Так заплатіть президенту 200 000 доларів на рік, депутатам - по 100 000 доларів на рік - і тоді жодні пільги не будуть потрібні!

    А так, фактично, "людьми" себе почуватимуть серед депутатів ВР виключно бандюки, для яких ВР (політика в загальному) - криша їх бізнесу. А на жізнь для них буде їх бізнес заробляти.


    ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ДЕПУТАТІВ

    8. Чи підтримуєте Ви позбавлення мандатів депутатів всіх рівнів, які порушили обіцянки перед народом, - з наданням права ухвалення відповідних рішень з'їздам партій (блоків).


    Ще один дебілізім. Який навіть бандюківську "демократію" обмежує, де-факто, до мєждусобойчика вождєй бандюків. І встановлює не те, що "демократичний централізм", а одноособову диктатуру.


    НАРОДОВЛАДДЯ

    9. Чи підтримуєте Ви спрощення процедур проведення Всеукраїнських та місцевих референдумів для залучення народу до безпосереднього здійснення влади?


    Ото кухарки зрадіють....нарешті мєчта Лєніна в жізнь воплотітся.

    **************

    Резюме.

    Нажаль, пункти 1-2, 3, 8, 9 змушують мене сказати те, з чим я раніше не погоджувався: БЮТ таки є антиукраїнська сила.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.30 | Vyacheslav

      Re: Вся власть кухаркам....пардон, савєтам (с)

      Shooter пише:
      > Тов. БЮТівці пунктами 1 і 2 нахєр скреслюють таку ВАЖЛИВУ рису сучасної демократії як розподіл влади. В жодній з демократичних країн Президент не очолює уряд і навпаки - ПМ не є главою держави.

      Взагалі-то НЯР у США президент де-факто очолює уряд, але це зовсім окрема пісня.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.30 | Shooter

        Re: Вся власть кухаркам....пардон, савєтам (с)

        Vyacheslav пише:
        > Shooter пише:
        > > Тов. БЮТівці пунктами 1 і 2 нахєр скреслюють таку ВАЖЛИВУ рису сучасної демократії як розподіл влади. В жодній з демократичних країн Президент не очолює уряд і навпаки - ПМ не є главою держави.
        >
        > Взагалі-то НЯР у США президент де-факто очолює уряд, але це зовсім окрема пісня.

        + там є 2 парлатний парламент, наділений суттєвими владними повноваженнями.

        + варто згадати, що політична система США була сформована в основному в її сучасному вигляді дуже давно. І, як каже мій колега по офісу, Конституція США писалася у свій час для нації фермерів, а не сучасної політичної нації.

        В решті ж демократичних держав Глава держави та Парламент вибираються окремо. + існують 2 палатні парламенти, етс. Себто головний прицнип так чи інакше дотримується: принцип РОЗПОДІЛУ ТА БАЛАНСУ влади.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.30 | Vyacheslav

          Так я ж написав про "окрему пісню"

        • 2008.04.30 | Михайло Свистович

          Re: Вся власть кухаркам....пардон, савєтам (с)

          Shooter пише:
          > Vyacheslav пише:
          > > Shooter пише:
          > > > Тов. БЮТівці пунктами 1 і 2 нахєр скреслюють таку ВАЖЛИВУ рису сучасної демократії як розподіл влади. В жодній з демократичних країн Президент не очолює уряд і навпаки - ПМ не є главою держави.
          > >
          > > Взагалі-то НЯР у США президент де-факто очолює уряд, але це зовсім окрема пісня.
          >
          > + там є 2 парлатний парламент, наділений суттєвими владними повноваженнями.
          >
          > + варто згадати, що політична система США була сформована в основному в її сучасному вигляді дуже давно. І, як каже мій колега по офісу, Конституція США писалася у свій час для нації фермерів, а не сучасної політичної нації.

          Все Вами написане не скасовує Вашої брехні про те, що нібито "в жодній з демократичних країн Президент не очолює уряд" ;) А брехати негарно ;)

          >
          > В решті ж демократичних держав Глава держави та Парламент вибираються окремо. + існують 2 палатні парламенти, етс.

          До чого тут решта? Хіба в США обираються не окремо і там не існує двопалатного парламенту? ;)
    • 2008.04.30 | Сергей ГРУЗДОВ

      Вся власть циникам и лжецам.

      Да, лоходром "Вопросы народу".
      Куда бы ни звать, но только не в условия ОТВЕТСТВЕННОСТИ личностей за из властные деяния.
      Все понятно, впрочем.
  • 2008.04.30 | Нестор

    Не перекручуй. Виділив спеціально для тебе

    Михайло Свистович пише:
    > На думку лідера БЮТ, люди повинні задати концепцію нової Конституції.

    Прийняття концепції на референдумі і прийняття тексту Конституції на референдумі це двівеличезні різниці

    > Усього Блок Юлії Тимошенко пропонує винести на всенародний референдум 9 питань.

    9 питань - це не сотні статей
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.04.30 | observеr

      То БЮТ винесе свою концепцію на референдум?

      Нестор пише:
      > Михайло Свистович пише:
      > > На думку лідера БЮТ, люди повинні задати концепцію нової Конституції.
      >
      > Прийняття концепції на референдумі і прийняття тексту Конституції на референдумі це двівеличезні різниці
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.30 | Нестор

        Ні бо Ющенко його заблокував.

        Натомість Ющенко пропонує винести на референдум весь текст.Ви з цим згодні?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.04.30 | observеr

          він не міг заблокувати того, чого ще немає

          За словами Портнова нове бачення буде готове лише за тиждень

          Нестор пише:
          > Натомість Ющенко пропонує винести на референдум весь текст.Ви з цим згодні?

          ні

          хоча юля зі своїми контрреволюційними ідеями і порушенням коаліційної угоди й не залишає йому іншого вибору
        • 2008.04.30 | Михайло Свистович

          То хай Юля його розблокує через ВР

    • 2008.04.30 | Vyacheslav

      Re: Не перекручуй. Виділив спеціально для тебе

      Нестор пише:
      > Прийняття концепції на референдумі і прийняття тексту Конституції на референдумі це двівеличезні різниці

      У програмі БЮТ наявні два референдуми - як по концепції, так і по Конституції в цілому.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.04.30 | Михайло Свистович

        Re: Не перекручуй. Виділив спеціально для тебе

        Vyacheslav пише:
        > Нестор пише:
        > > Прийняття концепції на референдумі і прийняття тексту Конституції на референдумі це двівеличезні різниці
        >
        > У програмі БЮТ наявні два референдуми - як по концепції, так і по Конституції в цілому.

        Ой як негарно перекручувати :lol:
  • 2008.04.30 | Чучхе

    А в держрекзерві м"яса стачить ще й на референдум?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".