Париж, травень 1968 та сучасна Україна (л)
05/02/2008 | Mercury
В травні цього року виповнюється 40 річниця революції, яка почалася в Парижі, а потім охопила майже уся західну Європу та США. !968 р. був також роком початку „празької весни”. Для мене особисто ця подія була більш близькою та значно, ніж паризька.
Кажуть, що Помаранчева революція була в чомусь схожа з подіями 1968, а Київ почав нагадувати Париж. Може це тільки поетичний та романтичний образ, але карнавал на майданах, відсутність кровопролиття та найактивніша участь молоді – схожі риси цих розподілених в просторі та часі подій. Може тому саме тоді нас і помітила Європа, світ, що дехто згадав ті романтичні роки? Чи можна порівнювати ці події? Чи українська революція не має жодного відношення до європейської? Травень 2008 – це непоганий час для таких роздумів, імхо. Цікаво, що дуже змістовні материали, присвячені подіям травня-червня 1968 р. можна зараз знайти на білоруських сайтах. Мабуть, для них це актуально. А для нас?
Париж, май'68: "Бунт - дело правое!"
Майская революция 1968-го, свершившаяся без крови и коммунистов, сделала западную цивилизацию другой.
Отныне инакомыслие стало узаконено. В лексиконе западной демократии навсегда утвердились понятия «альтернативного образа мышления» и «альтернативного образа жизни». Второе есть просто производное от первого, чего так не хватает нам сегодня, а именно: терпимости…
Докладніше – тут http://www.buntby.com/by/analytics/2007/jun/06/traven_68/
Див. також
Александр Тарасов
IN MEMORIAM ANNO 1968
Глава первая,
просветительская,
для тех, кто смутно представляет себе, что было в 1968 году, и какое это к нам сейчас имеет отношение.
Далі тут: http://www.margenta.ru/zabriski/memor.htm
Кажуть, що Помаранчева революція була в чомусь схожа з подіями 1968, а Київ почав нагадувати Париж. Може це тільки поетичний та романтичний образ, але карнавал на майданах, відсутність кровопролиття та найактивніша участь молоді – схожі риси цих розподілених в просторі та часі подій. Може тому саме тоді нас і помітила Європа, світ, що дехто згадав ті романтичні роки? Чи можна порівнювати ці події? Чи українська революція не має жодного відношення до європейської? Травень 2008 – це непоганий час для таких роздумів, імхо. Цікаво, що дуже змістовні материали, присвячені подіям травня-червня 1968 р. можна зараз знайти на білоруських сайтах. Мабуть, для них це актуально. А для нас?
Париж, май'68: "Бунт - дело правое!"
Майская революция 1968-го, свершившаяся без крови и коммунистов, сделала западную цивилизацию другой.
Отныне инакомыслие стало узаконено. В лексиконе западной демократии навсегда утвердились понятия «альтернативного образа мышления» и «альтернативного образа жизни». Второе есть просто производное от первого, чего так не хватает нам сегодня, а именно: терпимости…
Докладніше – тут http://www.buntby.com/by/analytics/2007/jun/06/traven_68/
Див. також
Александр Тарасов
IN MEMORIAM ANNO 1968
Глава первая,
просветительская,
для тех, кто смутно представляет себе, что было в 1968 году, и какое это к нам сейчас имеет отношение.
Далі тут: http://www.margenta.ru/zabriski/memor.htm
Відповіді
2008.05.02 | Mercury
А ось і з Парижу повідомляють
Дуже дякую terrykoo, він пише:Про 68 рік, дуже репрезентативним (ІМХО) є опитування на сайті лівого тижневика "Нувель Обсерватер". La question du jour(питання дня) в правому верхньому кутку. Якщо хочете, можете проголосувати
Відзначення травня 68 року:
1. мене захоплює (18,21%),
2. мене забавляє (25,01%),
3. мене нервує (16,76%),
4. мені однаково (40,01%).
2008.05.02 | Чучхе
О! Впізнаю біложопе жлобьйо, яке дало Солану і Шредера
2008.05.04 | Mercury
З таким вульгарним расистським мисленням не треба висовуватись
Бо беззмістовно виходить2008.05.04 | Чучхе
а то. це була забава європейців для європейців
і нє фіґ порівнянням з ними марати Україну2008.05.04 | Mercury
Не тільки для європейців
Може і у нас з*явиться щось подібне, а то Ви все турбуєтесь про колір сідниць(плакат травня 1968)
2008.05.03 | Mossad
мдя, знайшли що порівнювати
ви б іще порівняли путч Піночетаз Великою Французською. Тьху.
ПомРев -- це проектний менеджмент, а події 1968 року стали найважливішим поворотним пунктом історії Заходу після війни.
2008.05.03 | Чучхе
до речі, Пол Пот теж вийшов з французького 1968-го
2008.05.03 | Михайло Свистович
А на заквітчаному лузі є лайно. Якщо саме його там шукати.
Так, як ти шукаєш покидьків у великих подіях. При бажанні з кожної української події можна вичепити якихось людей, що потім стали негативними персонажами. Але це зовсім не означає, що такою була сама подія.2008.05.03 | Чучхе
Просто я бачив, як ці "революціонери" бомбардували Сербію
2008.05.03 | Михайло Свистович
Ну я ж і скаазав, що ти на заквітаному лузі шукаєш лайно.
І знаходиш. Бо воно там таки є - пташки серуть, звірятка, іноді й люди.Бо так само можна знайти учасників будь-якої події, які потім щось чинили не те. І учасників боротьби УПА, і дисидентства, студентського голодування, і УБК, і Помаранчевої революції. Якщо ставити за мету знайти саме те.
2008.05.03 | Чучхе
В деяких випадках серед лайна буває важко знайти отой самий луг
2008.05.03 | Михайло Свистович
Не в цьому випадку
2008.05.04 | Чучхе
Пропонуєш по-європейські **здитися з мєнтами?
так Помрев в порівнянні з УБК доказав, що ненасилля краще. Та й ми ж з гаслами "міліція з народом" показали, що стоїмо на вищому щаблі еволюції за цих європейських варварів(смішно вимірювати ефективність революції кількістю барикад і побитих ментів)
2008.05.04 | Михайло Свистович
Можливо і доведеться. По-корейськи ;)
Чучхе пише:> так Помрев в порівнянні з УБК доказав, що ненасилля краще
В певних умовах
> Та й ми ж з гаслами "міліція з народом" показали, що стоїмо на вищому щаблі еволюції за цих європейських варварів
Не показали, бо "варвари" добиваються більшого
>
> (смішно вимірювати ефективність революції кількістю барикад і побитих ментів)
А ніхто цим і не вимірює. Вимірюють наслідками. І переможній Помаранчевій тут далеко до програної французької.
2008.05.04 | Чучхе
у нас була революція, у них - стаття 206 старого КК
Бакланка не може бути революцієюБо тоді б центром революційного світового руху були б Люберци
----------------------------
А мені, наприклад, Помаранчева революція дуже сподобалася. Так що депресуй без мене, будь ласка.
2008.05.04 | Михайло Свистович
Ні, це в них революція, а в нас - проста зміна влади
Чучхе пише:>
> А мені, наприклад, Помаранчева революція дуже сподобалася. Так що депресуй без мене, будь ласка.
Я не депресую, а констатую факт. Мені теж подобалася. Як процес. Але наслідків революційних немає. На місце одних мудаків прийшли інші, обдуривши народ.
2008.05.04 | Чучхе
От я й кажу - у тебе депресія
2008.05.04 | Михайло Свистович
А я повторюю, що її немає. Як не було і всі ці роки до того.
2008.05.04 | Mercury
Пол Пот вчився в Парижі до початку подій 1968
А потім вже керував ЧК: Вернувшись в Камбоджу, основал движение, известное под названием «красные кхмеры», которое в 1967 начало партизанскую войну против центрального правительства.так що не плутайте
2008.05.04 | Чучхе
Заперечувати вплив "сердитої молоді" на формування полпотівськог
о світогляду смішно - та якщо ви так хочете займатися відвертим самообманом, то це ваша справа. тільки нічого корисного викривлена реальність вам не дасть, чесно.можна згадати і всебічну підтнримку такими духовними ойцями "ріволютції" як сартр та маркузе маоїзму в найпотворніших його формах, що в 1968 році по репресивності далеко переплюнув сталінську систему, а кількість жертв голоду в КНР залишила далеко позаду український голодомор (називають цифри від 15 до 40 мільйонів жертв). Ну що ж - це типово для біложопих європейських виблядків - в СРСР теж в 33-му році приїздив такий же "риволютціонер" Бернард Шоу і всіх запевняв, що життя, кращого ніж в СРСР просто бути не може.
І не займайтесь смердяковщиною, плазуючи перед бунтом обіжравшихся дурників. У нас все було набагато героїчніше та красивіше. Просто незрівнянно.
2008.05.04 | Михайло Свистович
Re: Заперечувати вплив "сердитої молоді" на формування полпотівськог
Чучхе пише:>
> можна згадати і всебічну підтнримку такими духовними ойцями "ріволютції" як сартр та маркузе маоїзму
Чим тобі не подобається твоя улюблена азіатчина?
2008.05.04 | Чучхе
Re: Заперечувати вплив "сердитої молоді" на формування полпотівськог
Михайло Свистович пише:> Чучхе пише:
> >
> > можна згадати і всебічну підтнримку такими духовними ойцями "ріволютції" як сартр та маркузе маоїзму
>
> Чим тобі не подобається твоя улюблена азіатчина?
Сарт та Маркузе - азіати?
Це новина для мене...
2008.05.04 | Михайло Свистович
Re: Заперечувати вплив "сердитої молоді" на формування полпотівськог
Чучхе пише:>
> Сарт та Маркузе - азіати?
Ні, Мао - азіат.
2008.05.04 | Чучхе
Re: Заперечувати вплив "сердитої молоді" на формування полпотівськог
Михайло Свистович пише:> Чучхе пише:
> >
> > Сарт та Маркузе - азіати?
>
> Ні, Мао - азіат.
То якої біди європейці-68 від нього пісяли кип"ятком?
2008.05.04 | Михайло Свистович
Re: Заперечувати вплив "сердитої молоді" на формування полпотівськог
Чучхе пише:>
> То якої біди європейці-68 від нього пісяли кип"ятком?
Такої самої як ти пісяєш кип"ятком від азіатчини
2008.05.04 | Чучхе
Re: Заперечувати вплив "сердитої молоді" на формування полпотівськог
Михайло Свистович пише:>
> Такої самої як ти пісяєш кип"ятком від азіатчини
От бачиш, значить я більший сповіднпик європейських вартостей за тебе, так що не коментуй Євро-68, якщо ти в ньому не петраєш
2008.05.04 | Михайло Свистович
Re: Заперечувати вплив "сердитої молоді" на формування полпотівськог
Чучхе пише:>
> От бачиш, значить я більший сповіднпик європейських вартостей за тебе
Менший, звичайно
>
> так що не коментуй Євро-68, якщо ти в ньому не петраєш
Не петраєш саме ти зі своїм північнокорейським світоглядом
2008.05.04 | Чучхе
просто тобі бракує північнокорейсього досвіду
Бо в Пхеньяні куди не плюнь - то на чергового європейського революціонера-гевариста попадеш. більш деґенеративних створінь важко навіть уявити. єдине, що приємне - корейці навчились їх на гроші розводити. але сам процес спілкування з цими марксо-ленінцями інфантильного штибу вб"є будь-яку симпатію до Євро-68 в зародку.Ось до речі мої знайомі-продовжувачі справи Сартра-Маркузе та молодіжних єврореволюцій
http://www.korea-solidaritaetskomitee.de/
http://www.jucheeurope.com/
http://www.korea-dpr.com/organization.htm
оце тобі і єсть правдиві єврореволюціонери. Хіба їх можна навіть близько ставити, наприклад, з нашою сторінкою?
2008.05.04 | Михайло Свистович
Угу
Чучхе пише:> Бо в Пхеньяні куди не плюнь - то на чергового європейського революціонера-гевариста попадеш
Та невже? То там демократія? Можна навіть відкрито вийти на площу з гаслом "Геть Кім Чен Іра?"
>
> оце тобі і єсть правдиві єврореволюціонери. Хіба їх можна навіть близько ставити, наприклад, з нашою сторінкою?
Не можна, бо вони зробили революцію, а ми - ні.
2008.05.04 | Чучхе
Балога - крутіше Че Ґевари!
2008.05.04 | Михайло Свистович
Не крутіше Re: Балога - крутіше Че Ґевари!
2008.05.04 | Чучхе
Re: Угу
Михайло Свистович пише:> Чучхе пише:
> > Бо в Пхеньяні куди не плюнь - то на чергового європейського революціонера-гевариста попадеш
>
> Та невже? То там демократія? Можна навіть відкрито вийти на площу з гаслом "Геть Кім Чен Іра?"
не знаю. че гевара теж колись вчився у пхеньяні з цими ж єврореволюціонерами, але, здається, так нічому нормальному й не навчився
2008.05.04 | Mercury
Re: мдя, знайшли що порівнювати
По-перше, порівнювати, це не означає стверджувати, що ці дві події були рівновагові.По-друге, мабуть для Вас особисто ПР - проектний менеджмент, для мене та багатьох людей - це не так. Так що відповідайте за себе.
І по-третє, українські події завжди варто розглядати в порівнянні з європейськими, та аналізувати, як ці процесси впливають на розвиток громадської думки та дії в Україні. На жаль, до цього ще немає звички.
2008.05.04 | Mossad
ре
не так хіба що для лохуватих націоналістів та тієї малої буржуазії, яку просто прокинули. Оцих бананів розвели супер!Тепер їх розводять далі, НУ та Ющенко -- використані, тепер вже за БЮТ голоснули, і ще одну каденцію голоснуть.
Це майже універсальна технологія.
2008.05.04 | Mercury
Ким стали лідери червоного травня -68 (л)
http://www.margenta.ru/zabriski/memor.htmКое-что о лидерах «Красного Мая»:
Даниель Кон-Бендит – стал одним из вождей умеренного крыла «зеленых» в Германии, депутатом Европарламента;
Марк Кравец – стал шефом заграничной службы крупнейшей газеты «Либерасьон», созданной в 1973 году активистами «Красного Мая»;
Жан-Луи Пенину – «золотое перо» в той же «Либерасьон»;
Приска Башле, вдохновитель создания «комитетов действия» – профессор Сорбонны;
Мишель-Антуан Бурнье, один из лидеров Союза студентов-коммунистов (ЮЭК) – главный редактор журнала «Актюэль»;
Ролан Кастро, еще один лидер ЮЭК, вождь нантерских бунтарей – ведущий архитектор Франции;
Ален Жейсмар, один из «вдохновителей» «Красного Мая» – профессор Сорбонны;
Тьенно Грюмбах, лидер маоистского Союза коммунистической молодежи (марксистско-ленинского) – адвокат, старшина объединения адвокатов Версаля;
Серж Жюли, один из основателей «Движения 22 марта» – директор «Либерасьон»;
Ален Кривин, основатель и лидер «Революционной коммунистической молодежи» (ЖКР) – лидер троцкистской «Коммунистической революционной лиги» (ЛКР);
Жан-Пьер ле Дантек, еще один лидер Союза коммунистической молодежи (марксистско-ленинского) – профессор Высшей архитектурной школы;
Робер Линьяр, основатель того же Союза – известный социолог;
Жан-Марк Сальман, руководитель боевых групп того же Союза – крупнейший продавец французских книг в Нью-Йорке;
Жаннет Пьянкни, одна из основателей ЖКР – «правая рука» Кривина в ЛКР, кинодокументалист;
Анри Вебер, «человек № 2 в ЖКР» – шеф постоянно действующей Конференции по политическим наукам;
Филипп Барэ, один из основателей «Пролетарской левой» – генеральный инспектор Министерства национального образования;
Жан-Марсель Бужеро, один из лидеров Национального союза студентов Франции (ЮНЕФ), издатель «Майских тетрадей» – директор и редактор журнала «Эвенеман дю жади»;
Эрве Кабалье, один из основателей ЖКР – управляющий «Сигма-Телевизьон»;
Рене Фридман, один из основателей «Марксистско-ленинского коммунистического действия» – видный ученый, первым во Франции получил «ребенка из пробирки» (совместно с Жаком Тистаром, троцкистским активистом в мае 68-го);
Андре Глюксман, один из основателей «Пролетарской левой» – известный философ;
Ги Гогенхейм, основатель «Гомосексуалистского фронта революционного действия» – известный писатель;
Кристиан Жамбе, редактор маоистской газеты «Дело народа» – преподаватель Сорбонны;
Ги Ландро, один из основателей «Пролетарской левой» – известный философ;
Жан-Поль Рибе, «старейший маоист в “Одеоне”» – редактор и шеф приложений к журналу «Экспресс»...
И два мученика:
Мишель Фирк. Присоединилась к гватемальской герилье. Покончила самоубийством (официальная версия) после зверских пыток в тюрьме гватемальской политической полиции (обвинялась в организации убийства посла США в Гватемале Джона Г. Мейна);
Пьер Гольдман. Присоединился к латиноамериканской герилье. Арестован в 1974 году, приговорен к пожизненному заключению, убит в 1979 году...
2008.05.04 | Чучхе
Яка чудова колекція Кретинів!
це, очевидно, ці проФФесори пишуть солідні наукові праці на ктшталт "новоруський дискурс як симулякр соціяльної констракти"?2008.05.04 | Mossad
молодці
Ким стали лідери "ПомРев"?Ющенко - лайном
Тимошенко -- ібід.
Зинченко -- ноубаді.
Свистович -- крамничним протестантом.
і т.д.
2008.05.04 | Михайло Свистович
Брехати негарно
Mossad пише:> Ким стали лідери "ПомРев"?
>
> Ющенко - лайном
> Тимошенко -- ібід.
> Зинченко -- ноубаді.
> Свистович -- крамничним протестантом.
По-перше, Свистович не був лідером Помаранчевої революції, по-друге, не став крамничним протестантом, оскільки навіть крамниці не має.
2008.05.05 | Mossad
та ну?
1. А хто ж був лідером?http://homopoliticus.com/svistovich/izvest041217.php
http://www.pravda.com.ua/ru/news/2006/3/9/38560.htm
2. Ну ви ж демарш магазину в Ірпені підтримуєте?
2008.05.05 | Михайло Свистович
Re: та ну?
Mossad пише:> 1. А хто ж був лідером?
Ющенко, Тимошенко, Томенко, Зінченко, Турчинов, Безсмертний, Васюник, Порошенко, Червоненко...
>
> 2. Ну ви ж демарш магазину в Ірпені підтримуєте?
Я багато чого підтримую, але одночасно всім бути не можу.
2008.05.05 | Mossad
не відхрещуйтеся:)
чи може тоді це був лідер:http://www.aeinstein.org/organizations7ee7.html
?
2008.05.05 | Михайло Свистович
Ніколи ні від чого не відхрещувався.
Але й зайвого собі не приписував.Mossad пише:
> чи може тоді це був лідер:
>
> http://www.aeinstein.org/organizations7ee7.html
Це - лише книжка, хоч і корисна
2008.05.04 | stefan
Re: Париж, травень 1968 та сучасна Україна (л)
Коментарі:# Фыр-фыр
06.06.2007 22:40
ПАРАДАК - ГЭТА КАЛІ Ў РЭЗІДЭНЦЫІ ПРЭЗІДЭНТА НЯМА ЛУКАШЭНКІ!
# Cogito egro sum
07.06.2007 00:06
Ну я бы только сказал, что это был не бунт в 1968 году, а хаос! Хотя, признаться, довольно весёленький хаос
БУНТ - это порядок. Как сказал человек выше - своеобразный порядок - БЕЗ ЛУКИ.
# barklaj
07.06.2007 18:05
malajcy,buntaucy!!!Palice i zapalvajce!Zmagajcesia,pakul hapae duhu i zdarouja!
Ja tut kryhu pahliadzeu na IHNUJU Jauropu zsiaredziny.Skazhuvam,burzhuji navuchylisia vtirat ochki siaredniaj klase paslia 68-ga.Ciaper jany dazvaliajuc takoe,shto vos-vos peratvoryc ihnyja nacyji u rymskija klaaki.Ale ci zahochace VY zhyc u takih eurapejskih klaakah?
Buntuj,ale ne puskaj kazla u agarod!..
# stefan
04.05.2008 09:36
А цікаві коментарі бялоруських калег-сябров...
Які емігрували з Бялорусі...і живуть на гранти(можливо)...
2008.05.05 | Mercury
Російський рух опору рефлексує травень-68 (л)
http://ru.indymedia.org/newswire/display/20299/index.php2008.05.05 | Чучхе
Какое, милые у нас тысячелетье на дворе?