У Харкові джип насмерть збив шістьох (/)
05/02/2008 | толя дейнека
У Харкові сьогодні близько 18.00 на вул. Полтавський шлях джип “Міцубіші” виїхав на трамвайну зупинку “Вул. Червоноармійська” і на смерть збив 6 осіб, серед них, щонайменше, 2 дітей. Крім того, травмовано кількох людей, повідомили УНІАН у правоохоронних органах Харкова.
http://www.unian.net/ukr/news/news-249145.html
постійне повторення таких трагічних випадків можливе лише в країні, де закон застосовується окремо для різних категорій громадян. Хоча Ющенко зробив кілька демонстративних кроків щодо наведення ладу на дорогах, але ефективність їхня дорівнює нулю, або навіть гірше. Бо закон в нас можна купити. А на найвищому рівні іє правило друзям все, ворогам - закон із пристрастю.
Якщо мажори на колесах нахабно вбивають а потім демонстритивно надсміхаються над законом, звичайно, такі історії повторюватимуться раз за разом.
http://www.unian.net/ukr/news/news-249145.html
постійне повторення таких трагічних випадків можливе лише в країні, де закон застосовується окремо для різних категорій громадян. Хоча Ющенко зробив кілька демонстративних кроків щодо наведення ладу на дорогах, але ефективність їхня дорівнює нулю, або навіть гірше. Бо закон в нас можна купити. А на найвищому рівні іє правило друзям все, ворогам - закон із пристрастю.
Якщо мажори на колесах нахабно вбивають а потім демонстритивно надсміхаються над законом, звичайно, такі історії повторюватимуться раз за разом.
Відповіді
2008.05.02 | Предсказамус
Водитель и джип (фото)
2008.05.03 | 123
Наскільки я розумію, це не джип, а пікап
Головні вороги народу - олігархи та ін. буржуїни - на пікапах не їздять, так що ця буха скотина, як виглядає, належить до позитивного класу хороших простих тружєникав, хоч як це може комусь видаватися дивним.2008.05.03 | Свiдомий
А тепер поцікавтеся вартістю пікапа марки "Міцубіші".
2008.05.03 | 123
Думаєте, їздити на пікапі - дуже круто, ознака крутелика?
Це взагалі комерційний автомобіль, як ГАЗєль. Не дуже престижно, як для головного ворога народа - владєльца заводов, газєт, параходав.2008.05.03 | Свiдомий
Пікап, що на фото - дуже дорога модель.
2008.05.03 | 123
Ну як захочете собі престижне авто - купите таке, я не проти
Ще раджу звернути увагу на бетономішалки - теж дуже дорогі авто серед них трапляються.Вартість єдиного наявного на сайті Мітцубіші пікапа - 30 тис доларів, що лише в 1,5 раза більше народного Ланцера, однієї з найдешевших автівок скромного "С" класу.
2008.05.03 | Свiдомий
То звичайні українські трударі розсікають на тачках за 30 штук?
А чого ж тоді ті бідолахи, яких він вбив, на трамвай чекали? Посідали б собі в свої "Міцубіші" та й їхали б додому...2008.05.03 | 123
Ні, на них розсікають ті, кому вони потрібні для роботи
Це комерційне авто, на них ніхто не "розсікає" - їх для роботи купують.Свiдомий пише:
> А чого ж тоді ті бідолахи, яких він вбив, на трамвай чекали? Посідали б собі в свої "Міцубіші" та й їхали б додому...
Спитайте в когось іншого. Я написав лише те, що написав - навряд чи водій комерційного авта є мегакрутим олігархом. Може ларьок тримає на базарі. Або взагалі шофер.
Якщо Ви думаєте що в Україні на мітцубіші можуть їздити лише олігархи - приїдьте в Київ чи хоча б Харків та пройдіться по вулицях. Порадієте кількості олігархів в країні.
2008.05.03 | Свiдомий
І для якої це "роботи" потрібен пікап марки "Міцубіші"?
123 пише:> Може ларьок тримає на базарі. Або взагалі шофер.
Для власників ларьків на харківських базарах та ж "Газель" для доставки товару недостатньо крута?
> Якщо Ви думаєте що в Україні на мітцубіші можуть їздити лише олігархи - приїдьте в Київ чи хоча б Харків та пройдіться по вулицях. Порадієте кількості олігархів в країні.
Мажор і олігарх не є тотожними поняттями.
2008.05.03 | Большой Брат
Re: Ні, на них розсікають ті, кому вони потрібні для роботи
+++Це комерційне авто, на них ніхто не "розсікає" - їх для роботи купують.+++Ога, вот тока не нада ля-ля про коммерческий автомобиль... Ну, если тока в деревню Гадюкино по говнам (нуачо? Полный привод же!) завезти десятка два-три буханок. Золотой хлебушек получается!
2008.05.03 | SpokusXalepniy
Ничего подобного.
Привожу пример.Мой знакомый уже девятый год "сидит на пицце". Это жаргонное выражение означает - развозить пиццу по заказам по телефону и интернету (30 минут даётся на выполнение заказа, иначе покупатель может потребовать пиццу даром).
Основной заработок - чаевые. Машина - своя. В фирме вместе с ним работают ещё человек пять развозчиков. Заработки небольшие и поэтому считают копейки.
Автомобиль надо менять очень часто, т.к. пробег - около 50 тыс. км в год плюс риск мелких (и более крупных) аварий в три раза выше, чем у обычного водителя. Машина расходуется по-черному, потому что весь пробег - не по трассе, а по городу (старт-стопный режим).
Считают и расход бензина и стоимость ремонтов, и частоту ремонтов (потому что в это время надо брать машину в рент), и т.д. и т.п.
Развочики "испытали" за эти девять лет штук двадцать разлчиных недорогих моделей: от северокорейской КИА за $8 тыс. до Мазды-3 за $17 тыс., включая Форд "Фокус", Хонду "Сивик", Додж "Неон" и пр.
В итоге все ЕДИНОГЛАСНО пришли к выводу, что самый оптимальный автомобиль для их работы (эффективный, экономичный в глобальном смысле - минимум всех затрат, включая покупку, за период эксплуатации) является Тойота "Королла" - базисная, самая дешевая модель. Сейчас такая машина стоит $15 тыс. баксов , т.е. почти в два раза дороже, чем самая дешевая из конкурирующих 'для доставки пиццы'.
Короче, развозчиков пиццы не обдуришь - стоимость машины в конкретных случаях ещё ни о чем не говорит. Надеюсь, вы понимаете, что эта "гвардия работников" не самая крутая в Америке.
2008.05.03 | Свiдомий
А не цікавились в них - чому не "Міцубіші"?
2008.05.04 | SpokusXalepniy
Міцубісі в Штатах имеет очень малую популярность. Думаю, что...
...они её и не пробовали.Почему такая низкая популярность - я не знаю.
Кроме того, на американском рынке нет французов.
Когда-то, лет 25 назад попытался пробиться Пежо, но фирма надела кучу ошибок и ушла с рынка. У моего приятеля был целый год юзаный Пежо. Он купил её сразу после приезда в Штаты по очень низкой цене. Что называется - клюнул. Эта его история с Пежо стала здесь местной легендой. Я о ней уже когда-то рассказывал на форуме.
2008.05.04 | Свiдомий
Чи не через її відносну дороговизну?
2008.05.04 | SpokusXalepniy
Це запитання не коректно.
2008.05.04 | Свiдомий
Що в ньому некоректного?
2008.05.03 | Большой Брат
Re: Ничего подобного.
50 тык в год? А что так мало? У меня получалось по 120-150 тыщ в год. Причем, только на работу -с работы.Правда эт жОпиль. И сча живой, кста, ПавлоZ его видел. Ну, еще покатаца куда-нить. Эт ща старый стал, ленивый:). мало ежжу, и на Форду в основном. Форд-говно! (с) Не проживет он столько как Опиль.2008.05.03 | Большой Брат
Тем более, это , вроде, L-200 полноприводной+
Весьма специфичный пикап... Не для развоза хлеба по булочным.2008.05.03 | Хвізик
Re: Думаєте, їздити на пікапі - дуже круто, ознака крутелика?
123 пише:> Це взагалі комерційний автомобіль, як ГАЗєль. Не дуже престижно, як для головного ворога народа - владєльца заводов, газєт, параходав.
це дуже крута автівка. навряд чи він її використовує у якості газелі
2008.05.03 | SpokusXalepniy
Это машина не для крутых.
Хвізик пише:> 123 пише:
> > Це взагалі комерційний автомобіль, як ГАЗєль. Не дуже престижно, як для головного ворога народа - владєльца заводов, газєт, параходав.
> це дуже крута автівка. навряд чи він її використовує у якості газелі
В чем крутизна?
Это, похоже митсубиси "Raider". На американском рынке модели этого года от 17 до 28 тыс.
Кто их покупает?
1. В первую очередь ремонтники (частники) внутридомового оборудования, т.е. те, кто ремонтирует и/или устанавливает новые кухонные моющие машины, стационарные подогреватели воды, стиральные и сушильные машины, кондиционеры, а также укладчики паркета, или заменяющие кухонный настил (под гранит) на кухонных прилавках и т.д.
2. Фермеры.
3. Лесники.
4. Любители дикого туризма для доставки снаряжения
5. Охотники
Обычно вышеупомянутый континогент покупает такие машины, когда собираются иметь ОДНУ машину на все случаи жизни, т.к. она кроме небольшого грузового кузова имеет просторный салон для водителя и пассажира + небольшой задний салон для двух детей младшего школьного или дошкольного возраста.
То есть, как правило, это машина для небогатого, семейного человека, который или не имеет второй машины, или имеет ещё недорогую экономную вторую машину для жены (как правило, юзаную, тысяч за 9-10).
2008.05.03 | Iryna_
поняття та атрибути крутизни в США та Україні різні
це тут звичайно оффтоп, але судити про крутизну персонажу за американськими стандартами некоректнобагато звичайних речей в США які там мають прості люди - тут неймовірна крутизна і навпаки
*****
Навпаки теж - до мене неодноразово на конференціях іноземні друзі чіплялись з питанням як з зарплатою у 10 доларів (це було 15 років тому) можна ходити у таких светрах (ручного плетіння з приколами). Ідея що це банальний самвидав мого виробництва в голову не приходила.
*******
у нашому дворі є кадр з подібною машиною (одна з) - дуже крутий
це власне єдина така машина яку я взагалі в Києві бачила, хоча я може дуже увагу не звертаю
*****
щодо простого українського ПП який типу кухні робить - вони їздять на газелях чи навіть москвичах-фургонах, такі штуки точно тут не купляють масово
2008.05.03 | Большой Брат
А Форд F-150, ваще, самый продаваемый+
афтамабиль. На протяжении десятков лет... Пикап, между прочим. Но это там. Вот он - на каждый день, за харчами съездить в магаз. Мицу - сафсем другой, и денег других стОит.2008.05.03 | SpokusXalepniy
F-150 самый продаваемый совсем по другим причинам.
Большой Брат пише:> А Форд F-150, ваще, самый продаваемый афтамабиль. На протяжении десятков лет... Пикап, между прочим. Но это там. Вот он - на каждый день, за харчами съездить в магаз. Мицу - сафсем другой, и денег других стОит.
Если на фото действительно Митсубиси Raider, то он ТОЧНО из той же продаваемой группы (скорее, подгруппы), что и труженик, рабочая лошадь - Форд F-150.
По размеру, мощности, вместимости и т.д. самый дешевый Mitsubisi Raider ($19 тыс.) и Ford F-150 ($17.5 тыс.) однотипные машины? Как Хонда Сивик и Тойота Королла.
Аналогично и верхняя цена этой Митсубиси (28 тыс) соответствует модели за эту же сумму Форда.
Но Форд (F-150) имеет ценовой диапазон от 17 тыс. до 40 тыс. и штук 20 разновидностей (не комплектаций!!! - это само собой) этого F-150 внутри этого диапазона. На верхнем пределе и мощность заметно выше и проходимость, и комфорт.
F-150 - проверенная десятилетиями модель, обеспечившая себе популярность во всём мире (особенно, в Африке и Австралии) и имеет сумасшедшую продаваемость в том числе и за счет широкого диапазона моделей внутри данной марки (F-150).
Митсубиси Raider имеет рейтинг покупателей явно ниже, чем F-150. Причем, думаю, потому, что Форд давит массовостью хороших оценок, а у Митсубиси "одна-две" негативные оценки сразу снижают среднее по покупателям (а на самом деле - получаются статистически неполноценные данные).
2008.05.03 | Большой Брат
Re: F-150 самый продаваемый совсем по другим причинам.
Да, похоже, что это Mitsubisi Raider, а не L-200. И тем не менее, для развозки по ларькам хлебо=булочных изделий не годится...2008.05.03 | rais
Re: Водитель и джип (фото)
Все по колу. Влада живе окремо, народ вмирає окремо. В Україні правовий безлад. Україна не належить народу. Система не витримує тестування. Танці на граблях продовжуються. Нескінченні пошуки правового рішення і Цушка силами Т.Монтян. І повна ейфорія вседозвілля і безпокараності.2008.05.02 | Mercury
Пьяний был? Личность установили?
Есть ли информация на харьковских сайтах?2008.05.02 | Предсказамус
Угу, пьяный, задержан. Фамилию пока не публиковали
Но при наличии номера машины и фото это вопрос техники.2008.05.03 | Володимир
Re: Пьяний был? Личность установили?
Родичам загиблих дочекатися, поки вбивцю виправдають (зробивши тим часом необхідні технічні приготування), а потім - замочити підараса. Іншого способу дій я не бачу. Після цьго роздути на всіх мас-медіа, найняти адвокатів і подивитися, що з того буде.Суду присяжних у нас немає, а у царській Росії, наскільки я знаю, колись навіть модно було (А.Ф.Коні) виправдовувати убивць, що скоїли злочин у стані афекту.
Якби серед вбитих був мій родич, я так і зробив би. Питання техніки - купити на руках мисливську рушницю і зробити обріз. Або придбати у магазині помпову рушницю. І - вперед.
А як можна спокійно жити з усвідомленням того, що п'яний підарас позбавив життя близьку людину?
2008.05.03 | Хвізик
якщо вони іменно так зроблять
Володимир пише:> Родичам загиблих дочекатися, поки вбивцю виправдають (зробивши тим часом необхідні технічні приготування), а потім - замочити підараса.
то я до того поставлюся з повним розумінням
2008.05.03 | Михайло Свистович
Re: якщо вони іменно так зроблять
Хвізик пише:>
> то я до того поставлюся з повним розумінням
не тільки Ви
2008.05.03 | Englishman
Re: якщо вони іменно так зроблять
щодо того, чи він був нетверезим, ясності немає. у новинах написано "можливо".не виключено, що він просто не вміє їздити/не знає правил. у країні, де кількість дтп зашлалює всі можливі межі, не завадило б перш за все навести порядок з видачею водійських посвідчень, які особам з грошима не так вже й важко просто купити.
2008.05.03 | Хвізик
Re: якщо вони іменно так зроблять
Englishman пише:> щодо того, чи він був нетверезим, ясності немає. у новинах написано "можливо".
>
> не виключено, що він просто не вміє їздити/не знає правил. у країні, де кількість дтп зашлалює всі можливі межі, не завадило б перш за все навести порядок з видачею водійських посвідчень, які особам з грошима не так вже й важко просто купити.
це анітроха не зменшує його вини
2008.05.03 | Englishman
Re: якщо вони іменно так зроблять
я його не виправдовую. просто пропоную зменьшити можливість подібних випадків у майбутньому.звичайно, це лише одна з можливих мір.
2008.05.03 | 123
було десь в неті - не п*яний був, а в жопу п*янючий
2008.05.03 | Свiдомий
Результати досліджень у наркологічному центрі (л)
http://unian.net/ukr/news/news-249170.html2008.05.04 | saha
На униане уже опубликовали
Автомобіль Міцубісі L-200 держ. № АХ 99-93 АТ під керуванням Полтавця Андрія Павловича 1971 р.н ПОЛТАВЕЦ АНДРЕЙ ПАВЛОВИЧ дата рожд: 14.12.1971 ХАРКІВ пр. МОСКОВСЬКИЙ д.300 кв.89А2008.05.03 | SpokusXalepniy
Хреновина
толя дейнека пише:> постійне повторення таких трагічних випадків можливе лише в країні, де закон застосовується окремо для різних категорій громадян. Хоча Ющенко зробив кілька демонстративних кроків щодо наведення ладу на дорогах, але ефективність їхня дорівнює нулю, або навіть гірше. Бо закон в нас можна купити. А на найвищому рівні іє правило друзям все, ворогам - закон із пристрастю.
> Якщо мажори на колесах нахабно вбивають а потім демонстритивно надсміхаються над законом, звичайно, такі історії повторюватимуться раз за разом.
Во-первых, нет никаких сведений, что он из олигархического клана.
Во-вторых, пусть он даже дважды олигарх, и сможет как-то скостить себе вину, то всё равно нет ни одного человека в здравом уме, которому бы было пох.. наезд на шестерых людей (да ещё и с детьми).
Ненормальных мы не рассматриваем.
А вот в пьяном состоянии такой наезд с одинаковой вероятностью мог бы сделать и работяга на старом "Москвиче" и олигарх на новом "Мерседесе".
Так что, вы напрасно разворачиваете ракурс в сторону "богатые должны плакать", потому что они богатые. Тем более, судя по машине, там никакого особого богатсва нет. В Америке это типичный частник-контрактор (одиночка) со средним или ниже среднего заработком.
2008.05.03 | Большой Брат
Re: Хреновина
+++Так что, вы напрасно разворачиваете ракурс в сторону "богатые должны плакать", потому что они богатые. Тем более, судя по машине, там никакого особого богатсва нет. В Америке это типичный частник-контрактор (одиночка) со средним или ниже среднего заработком.+++===Только он ездит на Ford F-150... А это две больших разницы!
2008.05.03 | Дядя Вова
Абсолютно согласен со SpokusXalepniy
SpokusXalepniy пише:> А вот в пьяном состоянии такой наезд с одинаковой вероятностью мог бы сделать и работяга на старом "Москвиче" и олигарх на новом "Мерседесе". Так что, вы напрасно разворачиваете ракурс в сторону "богатые должны плакать", потому что они богатые.
Более того, я считаю, что наш форум, как «как бы цвет нынешней украинской интеллигенции» должен дать пример остальным форумам в прекращении разворачивания ракурса.
Захожу сегодня с утра на один форум, совершенно далёкий от политики, на другой, третий - везде одно и то же: люди бросили обсуждать дела свои насущные и перевели дискуссию в ракурс «все богатые - мерзавцы» или «теперь и я хочу возврата смертной казни».
ДТП - это просто ДТП, а не «заговор врачей-космополитов». Пьяной мрази среди богатых не больше, чем среди бедных. Да, согласен, автомобилей у последних меньше, но это же не повод для раздувания социальной ненависти.
А потом плачем друг другу в жилетку: где наш «средний класс»? Почему, становясь «богатым», человек в нашей стране тут же получает ярлык «отморозка» («а он ещё и машину купил!»). Вот поэтому и идёт война богатых с бедными: вы мне - ярлык, я вам за это - бензозаправку на детской площадке, и докажите в суде, что я действовал не по закону.
2008.05.03 | Iryna_
Re: Абсолютно согласен со SpokusXalepniy
Дядя Вова пише:> SpokusXalepniy пише:
> > А вот в пьяном состоянии такой наезд с одинаковой вероятностью мог бы сделать и работяга на старом "Москвиче" и олигарх на новом "Мерседесе". Так что, вы напрасно разворачиваете ракурс в сторону "богатые должны плакать", потому что они богатые.
> Более того, я считаю, что наш форум, как «как бы цвет нынешней украинской интеллигенции» должен дать пример остальным форумам в прекращении разворачивания ракурса.
>
> Захожу сегодня с утра на один форум, совершенно далёкий от политики, на другой, третий - везде одно и то же: люди бросили обсуждать дела свои насущные и перевели дискуссию в ракурс «все богатые - мерзавцы» или «теперь и я хочу возврата смертной казни».
>
> ДТП - это просто ДТП, а не «заговор врачей-космополитов». Пьяной мрази среди богатых не больше, чем среди бедных. Да, согласен, автомобилей у последних меньше, но это же не повод для социальной ненависти.
>
> А потом плачем друг другу в жилетку: где наш «средний класс»? Почему, становясь «богатым», человек в нашей стране тут же получает ярлык «отморозка» («а он ещё и машину купил!»). Вот поэтому и идёт война богатых с бедными: вы мне - ярлык, я вам за это - бензозаправку на детской площадке, и докажите в суде, что я действовал не по закону.
а це правильно
нема ніякої гарантії що бідні менше роблять подібні речі (отой дебіл який камазом в будинок заїхав де чудом ніхто не загинув - і камаз прибрати не можуть бо дім впаде) бідний як миша і нічого компенсувати не може
проблема не в бідні-багаті, а в повній безкарності за гроші
2008.05.03 | Большой Брат
Re: Абсолютно согласен со SpokusXalepniy
+++проблема не в бідні-багаті, а в повній безкарності за гроші+++==согласен==
2008.05.03 | SpokusXalepniy
Не заостряйтесь на деньгах.
Iryna_ пише:> проблема не в бідні-багаті, а в повній безкарності за гроші
Эта мысль правильна во многих случаях, но в самой меньшей степени - при ДТП. Повторяю главную мысль, которая неоспориа: НИКТО (кроме некоторых сумасшедших) не желает быть инициатором ДТП, тем более такого ужасного, как случилось. И тут "безкарность" не причем.
Если речь идёт о лихачестве, то оно в большей степени присуще молодёжи, что ясно и без доказательств. Просто, когда "такая молодёжь" является сыном очень высокопоставленного, то это становится известно всей стране и поэтому создаётся впечатление.
Вот пример свежатины прямо от моего родственника, которая приключилась с ним при выезде из Сан-Франциско (на работу в Поло-Алто) месяц назад. Он опытный водитель с более, чем двадцатилетним стажем. Помнится, он ещё в 18 лет ездил в Киеве на папином горбатом "Запорожце".
Только он успел, как обычно, утром выехать из Сан-Франциско на своём "Лексусе" (стоимостью в 45 тыс. баксов) на работу, как вдруг на трассе почувствовал резкую, нестерпимую боль в области ниже живота.
Надо ещё знать этот хайвей (№280) на выезде из города утром: четыре полосы в одну сторону заполненные машинами двигающиеся со скоростью больше 100 км/час на расстоянии 7-10 метров друг от друга.
Он почувствовал, что теряет сознание. Как он съехал на левую(!!!) обочину (хорошо, что она там была) из второго ряда он помнит очень смутно, потому что он (по-видимому уже после остановки) потерял на пару минут сознание.
Полицейский подъехал к нему минут через 15 и застал его мертвецки белым, и помог выйти из машины, пересадил его в свою и доставил в ближайший госпиталь через 10 минут. По дороге полицейский позвонил родственникам. Так что машину даже не эвакуиировали - её забрал через пару часов брат потерпевшего с приятелем.
В госпитале его "просканировали" и в течении часа поставили диагноз и раздробили огромнейший камень в почках. Раньше он от этого никогда не страдал, и вообще - он крепкий парень, в хорошей спортивной форме, малопьющий, тем более - за рулём (или благодаря тому ).
К вечеру он уже был дома - относительно "бодр и весел", от того, что всё так хорошо кончилось.
А если бы он потерял сознание на две секунды раньше, то пострадало бы человек 50 - не меньше, т.к. количество машин и скорость сделали бы своё дело.
Но, заметьте, ехал (падло!) на Лексусе. Вы ж не скажите, что владельцев дорогих Лексусов камни в почках беспокоят чаще?
2008.05.03 | Предсказамус
Согласен с уточнениями
Во-первых, мне очень слабо верится, что чувак в первый раз в жизни решил полетать по Полтавскому шляху на скорости 150 км/ч, будучи пьяным в хлам. Т.е. все может быть, конечно, но все-же, думаю, у него уже есть опыт таких полетов. Любопытно, чем в прошлые разы это для него заканчивалось?Во-вторых, на этой самой остановке ДТП, в том числе со смертельным исходом, уже бывали, и не раз. Тем не менее, никаких мер принято не было.
В-третьих, одной из причин ДТП стало состояние дорожного покрытия. Какое оно в Харькове, не мне Вам рассказывать, сами по нему каждый день ездим.
В-четвертых, кровожадных разговоров было бы меньше, если б не сомнения в квалифицированном и честном следствии, и правосудном суде.
Поэтому, не знаю, как Вы, а я постараюсь что-нибудь сделать для того, чтоб организаторы и исполнители п.п. 1-4 не остались в стороне от вопроса.
2008.05.03 | Свiдомий
Ще доби не пройшло, а вже "послідовник" з'явився! (л)
http://unian.net/ukr/news/news-249168.html2008.05.03 | Iryna_
схоже що треба щодня траур оголошувати
2008.05.03 | Хвізик
скоро доведеться Україні червоний прапор державним оголосити
як знак небезпечної зони2008.05.03 | Большой Брат
Совсем, чтоли, ездить разучились в Украине? :(
2008.05.03 | 123
Теж звертаю увагу класових борців:автівка відверто дешева
2008.05.03 | Свiдомий
Теж "всього" 30 штук коштує?
2008.05.03 | 123
Як Жигулі коштує
2008.05.04 | Свiдомий
З урахуванням ввізного мита?
2008.05.04 | 123
Такого ж як і на Жигулі
2008.05.04 | Свiдомий
А тарифні ставки глянути слабо?
2008.05.04 | 123
Ціни глянути слабо? Числа порівнювати спробуйте
2008.05.04 | Свiдомий
До Вашого відома: ставки залежать від літражу, а не цін.
2008.05.04 | 123
Вартість авта визначаєтьс ціною на ціннику. Уявляєте?
Ви не розумієте як порівняти доступність для споживача кількох речей, які продаються в сусідніх магазінах і кожна з яких має цінник?Вибачте, подальше доведення того факту, що автівки чері є одними з найдоступніших на ринку і їздять на них лише люди зі скромним достатком, я вважаю непотрібним.
2008.05.04 | Свiдомий
Тільки якщо воно вітчизняне. При ввозі ж ще є величезне мито.(л)
http://petition.org.ua/?action=view&id=252008.05.04 | 123
Цына в украънському магазині. Кінцева. Спускайтеся на землю.
2008.05.04 | Свiдомий
Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні дилера
навіть середня Chery коштує неслабо: http://www.chery.kiev.ua/cars/brands/models/price.php?SECTION_ID=142&ID=1053Питання в іншому: Вам траплялося на очі повідомлення, щоб подібну аварію скоїв той же "Жигуль" чи "Москвич"? І кременчуцький Нефедович, і київський Калиновський, і одеський мажорчик, і обговорюваний тут харківський Полтавець, і навіть цей кретин - всі вони гнали на іномарках.
2008.05.04 | шкіпер
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
Свiдомий пише:> Питання в іншому: Вам траплялося на очі повідомлення, щоб подібну аварію скоїв той же "Жигуль" чи "Москвич"?
Сам витягав одного жигуліста, коли його придавило в машіні. Нашастя (якщо тут можно вжити таке слово), крім водія нихто значно не постраждав - пасажири вийши з машини самі.
Давайде не робити з володарів іномарок чортів, а з володарів жигулів та запорожців - янголів. Практика цього не підтверждує.
2008.05.04 | Свiдомий
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
шкіпер пише:> Свiдомий пише:
> > Питання в іншому: Вам траплялося на очі повідомлення, щоб подібну аварію скоїв той же "Жигуль" чи "Москвич"?
> Сам витягав одного жигуліста, коли його придавило в машіні. Нашастя (якщо тут можно вжити таке слово), крім водія нихто значно не постраждав - пасажири вийши з машини самі.
>
> Давайде не робити з володарів іномарок чортів, а з володарів жигулів та запорожців - янголів. Практика цього не підтверждує.
Якраз підтверджує. Всі резонансні ДТП з численними жертвами серед пішоходів були скоєні саме за участю іномарок.
Але справа не лише в цьому: чому, наприклад, Югочка Луценго, замість того, щоб цілувати зад Рінату та Борі Колєснікову, не поставить по даїшнику на кожному оживленому нерегульованому світлофором пішоходному переході? Бо з часу геніального указу "Людини, чиї руки нічого не крали" про розпуск ДАІ, водії бидлодержави Україна більше не вважають за доцільне зупинятися на пішоходних переходах, і ніхто їм в цьому не указ.
2008.05.04 | шкіпер
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
Свiдомий пише:> Якраз підтверджує.
Ні.
> Всі резонансні ДТП з численними жертвами серед пішоходів були скоєні саме за участю іномарок.
Резонансні в якому плані? В плані того, що в інціденті зав'язані відомі особи? Так вибачте, в Україні відоми особи зазвичай користуються іномарками. А от в плані кількості жертв - то ще бабка надвоє сказала, які машини більше вбивають людей як за общею цифрою на марку, так й за один раз.
> Бо з часу геніального указу "Людини, чиї руки нічого не крали" про розпуск ДАІ, водії бидлодержави Україна більше не вважають за доцільне зупинятися на пішоходних переходах, і ніхто їм в цьому не указ.
Тут такая справа - вони забов'язані зупинитись тільки щоб пропистути пішохода, що вже переходить дорогу. Просто зупинятись й пропускати вас вони не забов'язані. Це не відмазування Луціка, це просто уточнення. В данному конкретному випадку взивати треба скоріш до моралі водіїв - бо інколи треба стояти по 5 хвилин на нерегулюємому переході.
2008.05.04 | Свiдомий
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
шкіпер пише:> Свiдомий пише:
> > Якраз підтверджує.
> Ні.
Так.
> > Всі резонансні ДТП з численними жертвами серед пішоходів були скоєні саме за участю іномарок.
> Резонансні в якому плані? В плані того, що в інціденті зав'язані відомі особи? Так вибачте, в Україні відоми особи зазвичай користуються іномарками. А от в плані кількості жертв - то ще бабка надвоє сказала, які машини більше вбивають людей як за общею цифрою на марку, так й за один раз.
Резонансні в плані кількості загиблих пішоходів.
> > Бо з часу геніального указу "Людини, чиї руки нічого не крали" про розпуск ДАІ, водії бидлодержави Україна більше не вважають за доцільне зупинятися на пішоходних переходах, і ніхто їм в цьому не указ.
> Тут такая справа - вони забов'язані зупинитись тільки щоб пропистути пішохода, що вже переходить дорогу.
От саме цього вони й не роблять.
> Це не відмазування Луціка, це просто уточнення. В данному конкретному випадку взивати треба скоріш до моралі водіїв - бо інколи треба стояти по 5 хвилин на нерегулюємому переході.
Про яку мораль в бидлодержаві йде мова?
2008.05.04 | шкіпер
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
Свiдомий пише:> шкіпер пише:
> > Свiдомий пише:
> > > Якраз підтверджує.
> > Ні.
> Так.
Hi.
> > > Всі резонансні ДТП з численними жертвами серед пішоходів були скоєні саме за участю іномарок.
> > Резонансні в якому плані?
> Резонансні в плані кількості загиблих пішоходів.
Каліновський скільки пішоходів збив? На повороті з Хрещатика мажор скільки пішоходів збив? З переличених тількі дві справи попадають под поняття "численні жертви серед пішоходів" - ця й в Кременчузі. А є ще багато справ, про які ви навіть й не чули - тому що журналістам нецікаво писати про щось звичайне - чергову аварію, навіть з жертвами - якщо там не пахне смаженим, тобто винуватцем не є якась відома особа.
До вашої уваги - в середньому за добу(!) на дорогах України гине десь так 30 осіб.
2008.05.04 | шкіпер
Як приклад
1 квітня в Полтавській області жигуліст збив гаїшника. В новинах чули? Мабуть ні.На прикінці квітня в Кіїві жигулист за допомогою пасажирів побив інспектора ДАЇ. Ну про це мабуть чули.
Ще. В Вінніцький області 2-го травня жигуліст не справився в керуванням і вризався в вантажівку. Постраждали чотири особи, що були в легковику.
2008.05.04 | Свiдомий
Re: Як приклад
шкіпер пише:> 1 квітня в Полтавській області жигуліст збив гаїшника. В новинах чули? Мабуть ні.
>
> На прикінці квітня в Кіїві жигулист за допомогою пасажирів побив інспектора ДАЇ. Ну про це мабуть чули.
>
> Ще. В Вінніцький області 2-го травня жигуліст не справився в керуванням і вризався в вантажівку. Постраждали чотири особи, що були в легковику.
А чи було таке, щоб жигуліст вбив своїм автомобілем трьох чи п'ятьох пішоходів?
2008.05.04 | шкіпер
Re: Як приклад
Свiдомий пише:> А чи було таке, щоб жигуліст вбив своїм автомобілем трьох чи п'ятьох пішоходів?
Було.
А вас побитого інспектора ДАЇ не вистачає?
Може час визнати свою, м'яко кажучи, помилку?
http://www.mv.org.ua/?news=8296
Ще
http://politsovet.info/news/9892.html
http://kiyany.obozrevatel.com/news/2007/10/29/38100.htm
http://kpk.org.ua/2007/09/23/ostorozhno_vipubijjcy_na_doroge.html
http://main.kiyany.com.ua/news/2008/3/28/43300.htm
http://forum.autoua.net/showthreaded.php?Cat=0&Number=2064539&page=0&vc=1
http://24.ua/news/show/id/35047.htm
2008.05.04 | rais
НАТО проти Бундесвера
Сьогодні на Черкащині Шевролє лоб в лоб зіштовхнулася з БМВ.Сьогодні 7 загиблих, один поранений. Де протести проти NATO, шарікови?
2008.05.04 | Свiдомий
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
шкіпер пише:> Свiдомий пише:
> > шкіпер пише:
> > > Свiдомий пише:
> > > > Якраз підтверджує.
> > > Ні.
> > Так.
> Hi.
>
> > > > Всі резонансні ДТП з численними жертвами серед пішоходів були скоєні саме за участю іномарок.
> > > Резонансні в якому плані?
> > Резонансні в плані кількості загиблих пішоходів.
> Каліновський скільки пішоходів збив? На повороті з Хрещатика мажор скільки пішоходів збив? З переличених тількі дві справи попадають под поняття "численні жертви серед пішоходів" - ця й в Кременчузі. А є ще багато справ, про які ви навіть й не чули - тому що журналістам нецікаво писати про щось звичайне - чергову аварію, навіть з жертвами - якщо там не пахне смаженим, тобто винуватцем не є якась відома особа.
>
> До вашої уваги - в середньому за добу(!) на дорогах України гине десь так 30 осіб.
Значно більше. А міністр МВС, замість того, щоб хоч щось робити, віддає перевагу цілуванню задів донецьких бандюків на камеру.
2008.05.04 | Михайло Свистович
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
Свiдомий пише:>
> чому, наприклад, Югочка Луценго
Акцентувати на фізичних вадах людини - ознака дикості
>
> не поставить по даїшнику на кожному оживленому нерегульованому світлофором пішоходному переході?
Бо немає стільки даїшників
>
> Бо з часу геніального указу "Людини, чиї руки нічого не крали" про розпуск ДАІ, водії бидлодержави Україна більше не вважають за доцільне зупинятися на пішоходних переходах
У Києві я, наприклад, не помітив якихось змін в цьому плані. Як раніше зупинялися, так і зараз зупиняються. Не частіше і не рідше.
2008.05.05 | Свiдомий
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
Михайло Свистович пише:> Свiдомий пише:
> >
> > чому, наприклад, Югочка Луценго
>
> Акцентувати на фізичних вадах людини - ознака дикості
А на халатності та некомпетентності - ознака чого?
> > не поставить по даїшнику на кожному оживленому нерегульованому світлофором пішоходному переході?
>
> Бо немає стільки даїшників
Достатньо було б хоча тих, що є, розставити.
> > Бо з часу геніального указу "Людини, чиї руки нічого не крали" про розпуск ДАІ, водії бидлодержави Україна більше не вважають за доцільне зупинятися на пішоходних переходах
>
> У Києві я, наприклад, не помітив якихось змін в цьому плані. Як раніше зупинялися, так і зараз зупиняються. Не частіше і не рідше.
Тому що (с) Київ - це столиця. А в провінції бидлодержави водії не вважають це за доцільне. Знову ж таки, тому що (с) над пішоходними переходами там відсутній будь-який нагляд з боку даїшників.
2008.05.05 | Михайло Свистович
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
Свiдомий пише:>
> А на халатності та некомпетентності - ознака чого?
Залежить від ситуації та мотивації
>
> Достатньо було б хоча тих, що є, розставити
Ті, що є, виконують ще й інші якісь завдання. Та й за документами, можливо, стоять на тих перехрестях. Так само як в Ірпені за документами є міліцейські патрулі, яких ні я, ні хтось інший давно вже не бачив. Однак, як тільки ми поговорили на цю тему з новим заступником начальника обласної міліції з громадської безпеки - відразу я їх побачив.
>
> Тому що (с) Київ - це столиця. А в провінції бидлодержави водії не вважають це за доцільне.
Не впевнений, що Вам з Америки подібне просто не здається. Бо так має бути згідно Вашої логіки. В Ірпені даїшників на перехрестях немає і ніколи не було, але машини зупиняються не рідше, ніж 10 років тому. І не частіше. Й різниці з Києвом по частоті зупинок - жодної.
2008.05.04 | Михайло Свистович
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
Свiдомий пише:> шкіпер пише:
> > Давайте не робити з володарів іномарок чортів, а з володарів жигулів та запорожців - янголів. Практика цього не підтверждує.
> Якраз підтверджує. Всі резонансні ДТП з численними жертвами серед пішоходів були скоєні саме за участю іномарок.
Для того, щоб таке стверджувати, потрібно мати статистику по ДТП. Бо несерйозно вважати злочини резонансними за критерієм - написали про них чи не написали.
2008.05.05 | Свiдомий
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
Михайло Свистович пише:> Свiдомий пише:
> > шкіпер пише:
> > > Давайте не робити з володарів іномарок чортів, а з володарів жигулів та запорожців - янголів. Практика цього не підтверждує.
> > Якраз підтверджує. Всі резонансні ДТП з численними жертвами серед пішоходів були скоєні саме за участю іномарок.
>
> Для того, щоб таке стверджувати, потрібно мати статистику по ДТП. Бо несерйозно вважати злочини резонансними за критерієм - написали про них чи не написали.
"Резонансні" за визначенням - ті, які набули широкого резонансу (в т.ч. в пресі).
2008.05.05 | Михайло Свистович
Re: Зауважте, що в новині не вказано модель. А в автосалоні диле
Свiдомий пише:>
> "Резонансні" за визначенням - ті, які набули широкого резонансу (в т.ч. в пресі)
Що і треба було довести. Про "Жигулі" просто не пишуть так часто, тому у справжнього пролетаря завжди винні буржуї на іномарках.
2008.05.05 | 123
Так і є
Михайло Свистович пише:> Свiдомий пише:
> >
> > "Резонансні" за визначенням - ті, які набули широкого резонансу (в т.ч. в пресі)
>
> Що і треба було довести. Про "Жигулі" просто не пишуть так часто, тому у справжнього пролетаря завжди винні буржуї на іномарках.
Притому за іномарку в справжнього пролетаря проходять вже й китайські Чері, зібрані в Іллічевську.
Щороку на дорогах в Україні гинуть біля 10 тисяч осіб!!! А резонанс отримують загибель 50 з них.
2008.05.05 | Михайло Свистович
Re: Так і є
123 пише:>
> Щороку на дорогах в Україні гинуть біля 10 тисяч осіб!!!
Цікаво, а скільки гине у США?
2008.05.05 | 123
Я знаю що в Європі ми на першому місці
Останніми днями статистика про це трапляється в Інеті.2008.05.04 | 123
Ви не розумієте, що іномарка Чері і Жигулі-авти одного цінового
рівня. То ж я не бачу про що з Вами сперечатися. Ви просто не володієте предметом.Свiдомий пише:
> навіть середня Chery коштує неслабо: http://www.chery.kiev.ua/cars/brands/models/price.php?SECTION_ID=142&ID=1053
>
> Питання в іншому: Вам траплялося на очі повідомлення, щоб подібну аварію скоїв той же "Жигуль" чи "Москвич"? І кременчуцький Нефедович, і київський Калиновський, і одеський мажорчик, і обговорюваний тут харківський Полтавець, і навіть цей кретин - всі вони гнали на іномарках.
Відносячи до одного соціального прошарку Каліновського на його БМВ М6, Полтавця на пікапі Мітсубіші та цього кретина на Чері - бо вони всі на "іномарках" - Ви демонструєте повне нерозуміння українських реалій і повне неволодіння предметом.
2008.05.04 | Свiдомий
Предметом не володієте саме Ви
На сайті того ж дилера вказано, що середня "Лада"-дев'яностодев'ятка коштує вдвічі (!) дешевше, ніж середня Chery: http://www.chery.kiev.ua/cars/brands/models/price.php?SECTION_ID=143&ID=14182008.05.05 | 123
Ви навіть назвою предмету не володієте
2008.05.05 | OlalaZhm
Яка різниця, скільки коштує машина???
Справа не в тому хто скільки раз на день потрапляє в аварію? Мова про те, у кого 100% НЕ БУТИ ПОКАРАНИМ за це.Чи ви думаєте, щл якби крутіки бавилися у гонки на жигулях, ніхто б на них за вбивста не ображався?
До речі,http://unian.net/ukr/news/news-249346.html
А от чи отримає він покарання, чи через тиждень відпочиватиме десь за кордоном - залежить від товщини гаманця. Яка різниця, скількт то авто коштує? Може, він по п"яні у якогось роботяги те авто пі рестораном відібрав? Модно ж серед багатих недоумків мірятися, хто більше в супермаркеті вкраде. Вкрав бідний - в тюрму, вкрав багатий - начальнике міліції, лагідно посміхаючись, відпускаючи ввечері додому, радить більше не гратися у такі нехороші ігри. І ви будете сміятись, але саме за це бідні ненавидять багатих.
2008.05.05 | 123
Лише окремі бідні ненавидять багатих
Так само як лише окремі українці ненавидять жидів і марсіан.Тож я б не узагальнював і не екстраполював свої почуття на всіх.
OlalaZhm пише:
> Справа не в тому хто скільки раз на день потрапляє в аварію? Мова про те, у кого 100% НЕ БУТИ ПОКАРАНИМ за це.
> Чи ви думаєте, щл якби крутіки бавилися у гонки на жигулях, ніхто б на них за вбивста не ображався?
Справа у тому, що більшість порушень Правил вчиняються водіями, які не є "крутіками". Просто тому, що їх набагато більше ніж "крутіків", а бухають вони перед тим як сісти за кермо не менше.
Переведення проблеми (не)дотримання ПДР у проблему міжкласових стосунку є необільшовизмом або відображенням власної жаби щодо сусіда, який добросовісно працює і тому може придбати авто типу Чері.
> До речі,http://unian.net/ukr/news/news-249346.html
>
> А от чи отримає він покарання, чи через тиждень відпочиватиме десь за кордоном - залежить від товщини гаманця. Яка різниця, скількт то авто коштує? Може, він по п"яні у якогось роботяги те авто пі рестораном відібрав? Модно ж серед багатих недоумків мірятися, хто більше в супермаркеті вкраде. Вкрав бідний - в тюрму, вкрав багатий - начальнике міліції, лагідно посміхаючись, відпускаючи ввечері додому, радить більше не гратися у такі нехороші ігри. І ви будете сміятись, але саме за це бідні ненавидять багатих.
2008.05.05 | Предсказамус
Ненавидят богатых, избегающих наказания благодаря богатству
ДТП, действительно, чаще совершают водители на простых машинах. А вот ответственности практически всегда избегает народ на машинах "сложных" (а если на простых, то водитель не простой). Именно об этом и речь, а не о классовой ненависти.2008.05.05 | 123
Мене турбує кількість ДТП, а когось - багаті
Я не хочу, щоб мене переїхали - це проблема. Коли мене переїдуть, мені вже буде пофіг покарання.Невідворотність покарання - це лише засіб зменшення кількості ДТП, а не мета. Метою має бути зменшення кількості ДТП (і травмувань при цьому) - ми за цим показником впєрєді планєти всєй. Тобто є куди зменшувати, є.
Предсказамус пише:
> ДТП, действительно, чаще совершают водители на простых машинах. А вот ответственности практически всегда избегает народ на машинах "сложных" (а если на простых, то водитель не простой). Именно об этом и речь, а не о классовой ненависти.
Ваша інформація суперечива. Якби водії на простих машинах завжди несли відповідальність, то мабуть мали б ми ситуацію, коли вони цих ДТП створюють стільки ж, скільки водії в інших країнах їх створюють. А це, як Ви самі кажете, не так - бо ж більшість ДТП створюють саме ці "прості" машини, а статисика ДТП порівняно з іншими країнами в нас жахлива.
То ж проблема не в тому, що "буржуї" якось спеціально-буржуйські уникають відповідальності. Проблема позакласова, і саме про це і йде мова. Але борцям за класові ідеали це звісно пофіг.
Навіть більше того, якщо хочете. Якщо більшість ДТП скоюють водії на простих машинах - то мені ясно, що якщо вже диференціювати антидтпшні заходи за простотою машин, то основні заходи мають бути спрямовані проти водіїв простих машин. Саме тоді вдасться найефективніше зменшити кількість ДТП в цілому.
2008.05.05 | Предсказамус
А меня - неотвратимость наказания, как средство предупреждения
Рассуждения о том, что "бедные" так же отмазываются, как и "богатые", разрешите не принимать всерьез. Если б они сделали то, что в Одессе или Кременчуге, то не по больницам бы прятались, а сидели в СИЗО, как миленькие. И если у "бедного" не будет с собой баксов 300, права за пьянку у него отберут.Возможность для "богатых" откупиться порождает дорожную преступность, причем наиболее тяжкие случаи - жигуль до 200 км не разгонишь, да и вес у него не 3 тонны, так что дров наломать он в состоянии на порядок меньше. Не думаю, что Вы не понимаете таких простых вещей.
2008.05.05 | 123
Тож спочатку мета, а потім - засіб
Предсказамус пише:> Рассуждения о том, что "бедные" так же отмазываются, как и "богатые", разрешите не принимать всерьез. Если б они сделали то, что в Одессе или Кременчуге, то не по больницам бы прятались, а сидели в СИЗО, как миленькие. И если у "бедного" не будет с собой баксов 300, права за пьянку у него отберут.
> Возможность для "богатых" откупиться порождает дорожную преступность, причем наиболее тяжкие случаи - жигуль до 200 км не разгонишь, да и вес у него не 3 тонны, так что дров наломать он в состоянии на порядок меньше. Не думаю, что Вы не понимаете таких простых вещей.
Ще раз повторюю - з того, що більшість ДТП скоюють прості машини, які начебто не можуть отмазатися, випливає прямо, що проблема не в тому, що непрості мащини легко відкупаються. Якби проблема була в цьому, не було б більшості ДТП від простих машин.
Проблема явно знаходиться в іншому місці, позакласовому.
2008.05.05 | OlalaZhm
Re: Тож спочатку мета, а потім - засіб
Те, що ДТП відбуваються (відбувалися раніше і будуть відбуватися завжди), як і вірогідність нещасного випадку з кожним, хто живе на світі - дійсно, поза класами. А те, що у нас бігіті - це бидло, яке вважає, що за свої гроші може вбивати людей - це таки десь близько. Хоча я не прихильник класової теорії. нинішнє суспільство трошки інше. особливо українське.2008.05.05 | Предсказамус
Неотвратимость - средство, предупреждение преступлений - цель
Если бы за вождение в нетрезвом виде Полтавец А.П. был лишен водительских прав (а если бы опять сел за руль - осужден), ДТП на перекрестке Красноармейской и Полтавского шляха не было бы. Остались бы жить 6 человек, маленькую девочку не разорвало в клочки, жила ее мать. А ведь его не могли не задерживать за такое вождение, есть данные, что он практиковал пьяную езду весьма часто. Но наказание оказалось неотвратимым только для "бедных", результат - сегодня в Харькове траур.2008.05.05 | 123
Re: Неотвратимость - средство, предупреждение преступлений - цел
Предсказамус пише:> Если бы за вождение в нетрезвом виде Полтавец А.П. был лишен водительских прав (а если бы опять сел за руль - осужден), ДТП на перекрестке Красноармейской и Полтавского шляха не было бы. Остались бы жить 6 человек, маленькую девочку не разорвало в клочки, жила ее мать. А ведь его не могли не задерживать за такое вождение, есть данные, что он практиковал пьяную езду весьма часто. Но наказание оказалось неотвратимым только для "бедных", результат - сегодня в Харькове траур.
До останнього речення все було правильно. А останнє речення, де протиставляють багаті бідним - ні на чому не грунтується: так само і "бідні" їздять бухими, ніяк не покарані. Не є покарання невідворотнім для бідних - вони їздять як хочуть, так само як і багаті. Так, автівки легші і повільніші - тому за раз вбивають не шістьох, а двох. Але в 20 раз частіше ніж важкі та швидкі автівки.
Так само і бідні їздять по місту 100 км/год і більше (і на жигулях в тому числі), чхаючи на світлофор (чим особливо відрізняються таксисти - тобто як раз на дешевих автах) - а якби Полтавець їхав 60 км/год, навіть і бухий, то трагедії з великою імовірністю не сталося б.
Так само і бідні їздять по місту (другому за розмірами мегаполісі України, в 2х хвилиних від центру цього мегаполісу), де замість доріг - напрями. А якби на дорозі не було ями, в яку влетів Полтавець, після чого автівка стала некерованою, якби пролетарі та інженери виконали свою роботу як годиться і зробили дорогу як слід, то ДТП не було б - навіть попри бухість Полтавця та перевищення ним швидкості, він би не вилетів з дороги на зупинку.
І Вам, мабуть, відомо, що ділянку дороги від цього місця і далі було повністю поремонтовано (причому не ямкокопальним-ямколатальним способом, а зніманням старого асфальту повністю і укладанням нового покриття замість старого) впродовже наступного дня після трагедії. Тобто проблем технічних нема, лише організаційні.
2008.05.05 | OlalaZhm
123 - що Ви намагаєтесь довести?
ДТП - це погано, 100%. Бідні ДТП роблять навіть частіше - готова погодитись. Але на відміну від багатих авто-вбивць, бідні сидять в тюрмі за злочин - і це єдина обставина, яка примушує ненавидіти багатих водіїв, які хіба що наперед не платять за право давити і вбивати людей. Наперед - без жартів. Саме з цією метою вони прикормлюють усіх ДАІшників роками.А так - чого б ще ненавидіти це переважно нецікаве і тупувате (хоч і престижними дипломами) бидло. Років 100 назад таких навіть двірниками у пристойні родини не пускали.
2008.05.05 | 123
Я питаюся донести до Вас та інших коректне формулювання проблеми
OlalaZhm пише:> ДТП - це погано, 100%. Бідні ДТП роблять навіть частіше - готова погодитись. Але на відміну від багатих авто-вбивць, бідні сидять в тюрмі за злочин
Судячи з кількості злочинів - не сидять. Або треба визнати що невідворотність покарання не гарантує зниження кількості злочинів.
Але я переконаний - що справа в тому що не сидять. Ловлять мало, кого ловлять - відкупаються чи ще якось "вирішують".
> - і це єдина обставина, яка примушує ненавидіти багатих водіїв, які хіба що наперед не платять за право давити і вбивати людей.
Бо у Вас проблема формулюється - що треба гарантовано посадити. А мене це цікавить постольку-поскольку. Моя проблема формулюється - що треба зменшити кількість ДТП. Гарантовано покарати для цього - лише один із засобів. Причому у межах цього засобу важливіше гарантовано покарати бідних, а не багатих - бо вони більше порушують. Якби карали всіх, хто не може відкупитися, а планку відкупу ще б піднять у 10 разів - ДТП було б в кілька разів менше. Хоча Калиновський все одно б вбив тих двох людей і не сів. Але інші 5 тисяч на рік - лишилися б живими. І крім того, в межах цього ж засобу набагато важливіше не унеможливити відкуплення богатими, а збільшення частоти "улову" - щоб ловили не кожного сотого бухаря, а кожного десятого. Ще кілька сотень людей на рік виживуть завдяки цьому.
> А так - чого б ще ненавидіти це переважно нецікаве і тупувате (хоч і престижними дипломами) бидло. Років 100 назад таких навіть двірниками у пристойні родини не пускали.
У Вас проблема - як би пояснити, чому треба ненавидити несимпатичних буржуїв, а заодно й інших (може й симпатичних) разом з ними. А заодно й тих, хто на Чері Амулєт (автівка за 10 тис. доларів, якщо викинути кондиціонер і АБС - буде як раз ціна жигулєй) в буржуї записати, раз вони теж кількох людей переїхали.
2008.05.05 | Предсказамус
Не понимаю. Вы против неотвратимости наказания за преступления?
123 пише:> Предсказамус пише:
>> Но наказание оказалось неотвратимым только для "бедных", результат - сегодня в Харькове траур.
> До останнього речення все було правильно. А останнє речення, де протиставляють багаті бідним - ні на чому не грунтується: так само і "бідні" їздять бухими, ніяк не покарані. Не є покарання невідворотнім для бідних - вони їздять як хочуть, так само як і багаті. Так, автівки легші і повільніші - тому за раз вбивають не шістьох, а двох. Але в 20 раз частіше ніж важкі та швидкі автівки.
Тем не менее, убийцей в данном случае оказался не "бедный", а "богатый". Причем смог им оказаться только потому, что откупался от ГАИ, что не в состоянии сегодня позволить себе "бедный". Дорого это, 500 (самый минимум 300) долларов за кайф прокатиться пьяным с ветерком. Бедным не по карману. Поэтому, когда попадаются, остаются без прав или (за повторность) в тюрьме.
> А якби на дорозі не було ями, в яку влетів Полтавець, після чого автівка стала некерованою, якби пролетарі та інженери виконали свою роботу як годиться і зробили дорогу як слід, то ДТП не було б - навіть попри бухість Полтавця та перевищення ним швидкості, він би не вилетів з дороги на зупинку.
Пролетарии и инженеры отработали ровно то, за что им заплатили. Рассказывать, что состояние наших дорог - результат разгильдяйства рабочих - даже не глупость, а наглость. Ни для кого не секрет, что бюджетные средства на их ремонт - одни из самых удобных для разворовывания. Причем воруют те, которые потом на геленвагенах рассекают, а не на жигулях.
> І Вам, мабуть, відомо, що ділянку дороги від цього місця і далі було повністю поремонтовано (причому не ямкокопальним-ямколатальним способом, а зніманням старого асфальту повністю і укладанням нового покриття замість старого) впродовже наступного дня після трагедії. Тобто проблем технічних нема, лише організаційні.
Как Вы интеллигентно назвали бюджетное воровство, "организационная проблема"...
2008.05.05 | 123
Я за нього для всіх. В першу чергу - для "бідних"
Бо саме "бідні" найбільше порушують ПДР, і саме через них гинуть найбільше людей.А розмов більше про те, як порушують "крутяки".
Тож якщо міри проти порушників треба приймати залежно від їх фінансового стану - то я за те, щоб спочтаку проти бідних: це збільшує мої шанси вижити.
Предсказамус пише:
> 123 пише:
> > Предсказамус пише:
> >> Но наказание оказалось неотвратимым только для "бедных", результат - сегодня в Харькове траур.
> > До останнього речення все було правильно. А останнє речення, де протиставляють багаті бідним - ні на чому не грунтується: так само і "бідні" їздять бухими, ніяк не покарані. Не є покарання невідворотнім для бідних - вони їздять як хочуть, так само як і багаті. Так, автівки легші і повільніші - тому за раз вбивають не шістьох, а двох. Але в 20 раз частіше ніж важкі та швидкі автівки.
> Тем не менее, убийцей в данном случае оказался не "бедный", а "богатый". Причем смог им оказаться только потому, что откупался от ГАИ,
Так, в даному випадку виявився - я б не сказав "крутий" (якщо "крутим" ми вже домовилися називати Калиновського на БМВ М6), виходячи з авта, але достатньо забезпечена людина, очевидно. То й що?
Коли кажемо про мету - зменшити кількість ДТП і кількість загиблих на дорогах, маємо оперувати статистикою в цілому, а не випадками, про які багато пишуть на форумі.
> что не в состоянии сегодня позволить себе "бедный". Дорого это, 500 (самый минимум 300) долларов за кайф прокатиться пьяным с ветерком. Бедным не по карману. Поэтому, когда попадаются, остаются без прав или (за повторность) в тюрьме.
Значить - або відкупаються все одно, або вкрай рідко попадаються - настільки рідко, що все одно відкупаються. Інакше пояснити те, що кількість ДТП і жертв тільки зростає - при тому що начебто права забирають і содють - неможливо.
То було б правєдно обурюватися скотами, які набухіваються і сідають за руль. Натомість бачимо обурення "буржуїнами".
> > А якби на дорозі не було ями, в яку влетів Полтавець, після чого автівка стала некерованою, якби пролетарі та інженери виконали свою роботу як годиться і зробили дорогу як слід, то ДТП не було б - навіть попри бухість Полтавця та перевищення ним швидкості, він би не вилетів з дороги на зупинку.
> Пролетарии и инженеры отработали ровно то, за что им заплатили. Рассказывать, что состояние наших дорог - результат разгильдяйства рабочих - даже не глупость, а наглость. Ни для кого не секрет, что
Сумніваюся що ці пролетарі та інженери працювали добросовісно і нічого не крали. Стан доріг - і результат "планування" на високому рівні (якщо це можна назвати високим рівнем; якийсь зачуханий зам Добкіна може там всіх позвільняти нафіг, за бажання), і результат ставлення до роботи начальничків дрібніших (ямки в асфальті виколупати за два тижні до того як їх засипати - це ж навряд чи рівень керівника дорожної служби рішення прийняв; а це було саме так по всьому місту - коли треба було їздити по навмисно розколупаних цими скотами дорогах).
Але Ви уводите лінію обговорення. Я кажу про те, що вирішення проблеми в тому числі полягає і в наведенні порядку на дорогах - це ремонт покриття перш за все, це заборона паркування на дорогах, це впорядкування доріг (розмітка, світлофори, впорядкування трамвайних маршрутів). Якщо замість виявлення буржуїнів робити це, то кількість ДТП і загиблих реально зменшуватиметься. Люди будуть жити замість гинути.
> бюджетные средства на их ремонт - одни из самых удобных для разворовывания. Причем воруют те, которые потом на геленвагенах рассекают, а не на жигулях.
Для цих людей є інші характерні ознаки, окрім їхніх автівок, чи кольору волосся, чи неслов*янських прізвищ.
> > І Вам, мабуть, відомо, що ділянку дороги від цього місця і далі було повністю поремонтовано (причому не ямкокопальним-ямколатальним способом, а зніманням старого асфальту повністю і укладанням нового покриття замість старого) впродовже наступного дня після трагедії. Тобто проблем технічних нема, лише організаційні.
> Как Вы интеллигентно назвали бюджетное воровство, "организационная проблема"...
Я узагальнено її назвав. Важливо шо не технічна проблема. Для того щоб її вирішити - всі об*єктивно необхідні складові є наявними. Машини ремонтувальні, які зробили все за півдня, я бачив своїми очима. В інших місцях міста я ніколи до того їх не бачив взагалі.
2008.05.05 | Предсказамус
Интересная мысль.
123 пише:> Я за нього для всіх. В першу чергу - для "бідних"
Хочу Вас обрадовать - уже. Более того, не только в первую очередь, а именно для бедных (уже без кавычек) и существует, пусть кое-как, неотвратимость наказания. Кроме случаев, когда не поймали.
> Бо саме "бідні" найбільше порушують ПДР, і саме через них гинуть найбільше людей.
Просто их больше. А если на "единицу населения", то наоборот. Вот и получается, что начинать нужно с богатых, т.к. их меньше, ловить проще.
Впрочем, это шутка. Прикол. Я использовал Вашу уродливую логику, чтоб довести ее до абсурда. На самом деле в вопросе неотвратимости наказания не может быть подхода "начнем с бедных" или "начнем с богатых". Просто богатые по своим финансовым возможностям могут пользоваться такими коррупционными услугами, которые простому люду не по карману. А бороться нужно, согласны? Или именно с этим - в последнюю очередь?
> Тож якщо міри проти порушників треба приймати залежно від їх фінансового стану - то я за те, щоб спочтаку проти бідних: це збільшує мої шанси вижити.
Принимать меры против подкупа гаишников жигулистами за вождение в нетрезвом виде просто глупо, они такие расходы не тянут. Это по карману другой категории населения.
> Предсказамус пише:
>> Тем не менее, убийцей в данном случае оказался не "бедный", а "богатый". Причем смог им оказаться только потому, что откупался от ГАИ,
> Так, в даному випадку виявився - я б не сказав "крутий" (якщо "крутим" ми вже домовилися називати Калиновського на БМВ М6), виходячи з авта, але достатньо забезпечена людина, очевидно. То й що?
См. выше.
> Коли кажемо про мету - зменшити кількість ДТП і кількість загиблих на дорогах, маємо оперувати статистикою в цілому, а не випадками, про які багато пишуть на форумі.
Однозначно. И? Считаете по этой причине бесполезным бороться с ездой в нетрезвом виде за конкретные деньги?
>> что не в состоянии сегодня позволить себе "бедный". Дорого это, 500 (самый минимум 300) долларов за кайф прокатиться пьяным с ветерком. Бедным не по карману. Поэтому, когда попадаются, остаются без прав или (за повторность) в тюрьме.
> Значить - або відкупаються все одно, або вкрай рідко попадаються - настільки рідко, що все одно відкупаються. Інакше пояснити те, що кількість ДТП і жертв тільки зростає - при тому що начебто права забирають і содють - неможливо.
Ну почему же? Старые машины сами по себе более опасны. Кроме того, повторяю, бедных у нас в Украине много, одного посадили - другой за грошИ жигуленок разваленный купил.
> То було б правєдно обурюватися скотами, які набухіваються і сідають за руль. Натомість бачимо обурення "буржуїнами".
К сожалению, систематически себе это могут позволить только "буржуины".
>> Пролетарии и инженеры отработали ровно то, за что им заплатили. Рассказывать, что состояние наших дорог - результат разгильдяйства рабочих - даже не глупость, а наглость. Ни для кого не секрет, что
> Сумніваюся що ці пролетарі та інженери працювали добросовісно і нічого не крали.
Да сомневайтесь на здоровье. А еще лучше - узнайте расценки, по которым им платят.
> Але Ви уводите лінію обговорення.
Можно подумать, это я придумал работяг-вредителей, а не Вы.
>> бюджетные средства на их ремонт - одни из самых удобных для разворовывания. Причем воруют те, которые потом на геленвагенах рассекают, а не на жигулях.
> Для цих людей є інші характерні ознаки, окрім їхніх автівок, чи кольору волосся, чи неслов*янських прізвищ.
Странно, что у Вас выстроился именно такой ряд. Хотите поговорить о неславянских фамилиях?
>> Как Вы интеллигентно назвали бюджетное воровство, "организационная проблема"...
> Я узагальнено її назвав. Важливо шо не технічна проблема. Для того щоб її вирішити - всі об*єктивно необхідні складові є наявними. Машини ремонтувальні, які зробили все за півдня, я бачив своїми очима. В інших місцях міста я ніколи до того їх не бачив взагалі.
Наверное, работяги-вредители их прятали.
2008.05.05 | OlalaZhm
Re: Лише окремі бідні ненавидять багатих
Ви читати вмієте?Я не заперечую, що, можливо, більше ДТП чиниться бідними водіями (хоча статистики не маю). Але бідними ДТПістами і забиті тюрми. А от багаті злочинці за вбивство просто платять гроші. Ненавидять тих, про просто платить за право вбивати коли заманеться невинних людей.
І це роблять виключно багаті. І їх ненавидять ВСІ. Бідні особливо.
2008.05.05 | 123
Негарно свою власну жабу поширювати на всіх
OlalaZhm пише:> І це роблять виключно багаті. І їх ненавидять ВСІ. Бідні особливо.
Перепрошую за мавпування стилю Свистовича
OlalaZhm пише:
> Ви читати вмієте?
>
> Я не заперечую, що, можливо, більше ДТП чиниться бідними водіями (хоча статистики не маю). Але бідними ДТПістами і забиті тюрми.
А ДТП все частішають. От парадокс - як народ прагне в тюрми!
> А от багаті злочинці за вбивство просто платять гроші. Ненавидять тих, про просто платить за право вбивати коли заманеться невинних людей.
Ну так і ненавидьте тих конкретних хто вбиває. Ви ж пропагуєте культ класової ненависті та жаби
2008.05.05 | OlalaZhm
Re: Негарно свою власну жабу поширювати на всіх
Мені взагалі байдуже. Бо як Ви справедливо писали, якщо мене переїдуть, мені буде пофіг.Я лише проаналізувала причини ненависті до багатих авто-вбивць і виклала свої висновки. Якби вони як всі несли відповідальність, а не купували суддів і тікали на курорти після вбивства, ставлення до них було б як до всіх.
Я ж ненавиджу всіх, хто вважає, що гроші дають право вбивати людей. Якщо Ви це називаєте жабою - зверністься до хорошого психіатра.
2008.05.05 | Хвізик
Re: Негарно свою власну жабу поширювати на всіх
123 пише:> Ну так і ненавидьте тих конкретних хто вбиває. Ви ж пропагуєте культ класової ненависті
культ класової ненависті супроти бандитів - правильний культ
олігархів - на шибениці!
2008.05.05 | OlalaZhm
Re: Негарно свою власну жабу поширювати на всіх
123 пише:> Ну так і ненавидьте тих конкретних хто вбиває. Ви ж пропагуєте культ класової ненависті
___
Ну, не можу нічого собою зробити - і все! Хоч я взагалі поза класами. А що вже казати про бідних? Я натякаю, що якщо "багаті" самі не саморганізують добровільне харакірі отаких любителів швидкої їзди, то нехай не дивуються, чого це бідні одного дгя зірвалися і почали вбивати багатих. І мене не треба вмовляти - я тут ні до чого взагалі. Я так, що бачу - то і кажу.
2008.05.05 | 123
Добре що Ви розумієте
Що класова ненависть не є гуд - що видно з Вашого допису.Лишилося її не пропагувати.
OlalaZhm пише:
> 123 пише:
> > Ну так і ненавидьте тих конкретних хто вбиває. Ви ж пропагуєте культ класової ненависті
>
> ___
>
> Ну, не можу нічого собою зробити - і все! Хоч я взагалі поза класами. А що вже казати про бідних? Я натякаю, що якщо "багаті" самі не саморганізують добровільне харакірі отаких любителів швидкої їзди, то нехай не дивуються, чого це бідні одного дгя зірвалися і почали вбивати багатих. І мене не треба вмовляти - я тут ні до чого взагалі. Я так, що бачу - то і кажу.
2008.05.05 | OlalaZhm
Я просто не вірю в класову ненависть
2008.05.06 | Свiдомий
В цьому ДТП загинув племінник Валентини Семенюк (л)
http://unian.net/ukr/news/news-249446.html2008.05.06 | шкіпер
Ви знущаєтесь чи шо?
Не в цьому. Читайте уважніше!2008.05.06 | Свiдомий
В тому другому, де я про "послідовника" писав.
2008.05.06 | шкіпер
До речі ще один факт про Жигуі ... та ЦЮ зупинку
Місцеві новини АТН показували сюжет про цю подію. Журналіст розповіла, що в 2002 році на цьому місці було подібне ДТП: машина зпускаючись з мосту виїхала на трамвайку колїю, потім на зупинку, збила три людини, одна з них загинула. І був це не суперпупер джип а звичайні Жигулі.І поки брали інтерв'ю в людей на зупинці, по трамвайній колії пронеслась машина. Вгадайте марку.