МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Про ДТП, класову боротьбу та пристойність

05/06/2008 | Микола Гудкович

Буду вдячний модераторам, якщо ця тема протримається хоч недовго, але з розумінням сприйму її видалення.

Останнім часом стається так багато ДТП, в яких гинуть люди і на які масово почали звертати увагу, що на форумі про українську політику гілки про такі ДТП виглядають цілком природно.

Неприродними є дві речі: перша — акцент на марках авто та на статусі їхніх водіїв — винуватців трагедій. Вільний Форум перетворюється на автофорум ліво-троцькистського сайта.
Друга — політичні суперечки на тлі трагедій. Луценко г…юк, Аваков негідник… до чого тут це?

Шановні! Не є важливим, хто керував авто і якої воно було марки — бо дуже багатьох в Україні, незалежно від статків, поєднує спільна риса — повна неповага до закону та до оточуючих.
Суперечки ж про те, чи корелюються марки авто, вартість авто та частота таких ДТП — відволікають від суті.

Нам же трагедія не просто привід полаятися, так?

Відповіді

  • 2008.05.06 | BIO

    Не просто привід...розжуфровуваю

    В шакалов мелких хренделях читабельны шестерки чисел прочих разных квазивариаций
    И в петлях ловчих хрипом от удавок добыт высокий тенор верескливых стайки раком шавок
    В брехне союзной брачно стойких телепатоязыкатых сводных телепарлепартишек порнопорций
    Видны плоды любви где гонорея-с бобиков намного выше просто честных правил жизни ставок
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.06 | Микола Гудкович

      Спасибо! Доступно изложено…

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.06 | BIO

        Не пойняв - то Ви за КЛАСОВИЙ підхід чи пропускаєте ЦЮ вагу?

        Рулеткой крутится проигранного тварью пьяной ночью в клабе боулинга забава
        Номенклатурен смачно средневекововечный как бы, мрачный цветом колорит
        Картиной кровью писан натюрмортик милый оживляжа крепостного "права"
        Как в кегли смердами в Руцех Судьбы играет за бабла нерыцарским забралом
        Безумно сволочь юный не по чину наглый сучкин выбля...гнида-сибарит
  • 2008.05.06 | Koala

    Я вас розумію. Втім, ви дещо примітивізуєте ситуацію

    Микола Гудкович пише:
    >
    > Буду вдячний модераторам, якщо ця тема протримається хоч недовго, але з розумінням сприйму її видалення.
    А я сприйму з нерозумінням. Втім, місцеві модератори звикли до безкарності, які і обговорювані особи.
    > Неприродними є дві речі: перша — акцент на марках авто та на статусі їхніх водіїв — винуватців трагедій. Вільний Форум перетворюється на автофорум ліво-троцькистського сайта.
    В повідомленнях деяких дописувачів, дійсно, таке є. Але ситуація наразі така, що водії саме певних марок авто з певним статусом користуються певною недоторканістю, всупереч законодавству. Ось цим і викликано загальне обурення.
    > Друга — політичні суперечки на тлі трагедій. Луценко г…юк, Аваков негідник… до чого тут це?
    Про Авакова - сам не розумію, може, Гройсман попіаритися разом із ним вирішив. А Луценко - керує міліцією, яка відпускає вбивць.
    > Шановні! Не є важливим, хто керував авто і якої воно було марки — бо дуже багатьох в Україні, незалежно від статків, поєднує спільна риса — повна неповага до закону та до оточуючих.
    Так. І це об'єднує і водіїв-вбивць, і правоохоронців, і Авакова, і Луценка... Але проблема сформульована Вами в занадто загальній формі. А тут є конкретне втілення.
    > Суперечки ж про те, чи корелюються марки авто, вартість авто та частота таких ДТП — відволікають від суті.
    Маємо факт такої кореляції. Люди, яких можуть посадити за злочин, скоюють його не так часто, як ті, що не ризикують - як Калиновський чи Петросян.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.06 | Микола Гудкович

      Хиба що дещечко Re: Втім, ви дещо примітивізуєте ситуацію

      Koala пише:
      > В повідомленнях деяких дописувачів, дійсно, таке є. Але ситуація наразі така, що водії саме певних марок авто з певним статусом користуються певною недоторканістю, всупереч законодавству. Ось цим і викликано загальне обурення.

      Закон мусить бути безжальним до злочинця, незважаючи на його соціальний статус і марку авто.

      > Про Авакова - сам не розумію, може, Гройсман попіаритися разом із ним вирішив. А Луценко - керує міліцією, яка відпускає вбивць.

      Доречі, позиція Гройсмана мені є незрозумілою, але я не правник…

      > Так. І це об'єднує і водіїв-вбивць, і правоохоронців, і Авакова, і Луценка... Але проблема сформульована Вами в занадто загальній формі. А тут є конкретне втілення.

      Так, згоден.
      Але це втілення — частковий випадок загальної проблеми.
      Сміття та биті пляшки у місцях відпочинку, хамство окремих чиновників, нахабство забудовників та дерибанщиків, і шалено швидкі гонзалеси-Калиновські — прояви одного: неповаги до закону та оточуючих. Жодні закони, жоден Луценко цього не виправить. Це вже наша, кожного з нас індивідуальна справа. Від Луценка мені треба тільки одного — закон має бути безстороннім, покарання — неуникненим.
      Він та його міністерство цього поки що не забезпечує, але глибинна проблема все одно не в ньому, а в людях.

      > Маємо факт такої кореляції. Люди, яких можуть посадити за злочин, скоюють його не так часто, як ті, що не ризикують - як Калиновський чи Петросян.

      Знов-таки — до суті: закон не має дивитися на марку авто, але поки що дивиться. Тому, можливо, водій дорогого авто спокійніше сідає за кермо напідпитку, нахабніше керує авто… і все одно, суперечки щодо класу авто, і того, чи таке авто може належати тільки мажорові, чи й представникові середнього класу теж — зайве.
    • 2008.05.06 | 123

      Ви видаєте за факт власні фантазії

      Koala пише:
      > > Суперечки ж про те, чи корелюються марки авто, вартість авто та частота таких ДТП — відволікають від суті.
      > Маємо факт такої кореляції. Люди, яких можуть посадити за злочин, скоюють його не так часто, як ті, що не ризикують - як Калиновський чи Петросян.

      Якби це було фактом, мали б визнати, що родичі олігархів та дуже великих бізнесменів (яким є Петросян) забивають за рік десять тисяч людей. Це дурниця.

      Тільки на першій сторінці форуму висить інформація про дюжину вбитих людей за 2 дні - яких вбито жигулями, деу сенсом та чері амулетом, недорогими невеликими зовсім некрутими автівками. А Ви вперто продовжуєте казати про "факт" частішого вбивання "буржуїнами".
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.06 | 123

        Поки я писав - ще 5ро загиблих на жигулях (л)

        http://unian.net/ukr/news/news-249569.html
        Поблизу Чернігова унаслідок зіткнення автомобіля з електропотягом загинули п`ятеро осіб.

        Як повідомили УНІАН в Управлінні з питань надзвичайних ситуацій Чернігівської ОДА, о 6:35 на залізничному переїзді біля с. Анисів Чернігівського району сталося зіткнення електропотяга № 844 сполученням „Чернігів-Київ” з автомобілем ВАЗ-2106. Унаслідок зіткнення загинули п’ятеро осіб, які перебували в автомобілі.
        -
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.05.06 | 123

          І ще двох вбив водій-пролетар комерційного авто(л)

          http://unian.net/ukr/news/news-249556.html
          Вчора у Києві, на Набережному шосе, водій автомобіля "Volkswagen-LT35", рухаючись з боку мосту "Метро" у напрямку мосту ім. Патона та виконуючи маневр, не надав перевагу в русі автомобілю "Daewoo-nexia", що рухався в крайній лівій смузі дороги та скоїв з ним зіткнення. Після зіткнення некерований автомобіль "Daewoo" продовжив рух і вдарився в електроопору.

          Як повідомили УНІАН у прес-службі Департаменту ДАІ МВС України, внаслідок ДТП водій та пасажир автомобіля "Daewoo" від отриманих травм загинули на місці пригоди, ще четверо пасажирів цього автомобіля з тілесними ушкодженнями були доставлені до Київської міської лікарні швидкої медичної допомоги. Серед травмованих є громадянка Індії.

          -
          Причому на Деу їхало 6 осіб - не знаю чи це дозволено ПДР.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.05.06 | Pavlo

            Цей водій-пролетар сидів би, якби вижив. А панство - ні.


            > Причому на Деу їхало 6 осіб - не знаю чи це дозволено ПДР.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.05.06 | 123

              Так він вижив чудово. А сидітиме він чи ні - мені пофіг

              Я не кровожерливий - я хочу мінімізувати кількість ДТП. А вони скоюються і скоюються. І здебільшого - не "панами", як Ви стверджуєте, а я заперечую (в тому числі і наведеними прикладами з сьогоднішньої стрічки новин).
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.05.06 | Предсказамус

                Это хорошо.

                123 пише:
                > Я не кровожерливий - я хочу мінімізувати кількість ДТП.
                В таком случае нужно вообще говорить о другом. А именно о состоянии дорожного покрытия, разметках, коррупции при получении прав, коррупции при патрулировании и на постах ГАИ, коррупции в следствии и суде.
                Каким из перечисленных направлений Вы собираетесь заняться? При харьковской ОГА создается рабочая группа, я могу помочь Вам принять участие в ее работе.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.05.06 | 123

                  Я хочу щоб поменше записалися в групу більшовиків

                  Предсказамус пише:
                  > 123 пише:
                  > > Я не кровожерливий - я хочу мінімізувати кількість ДТП.
                  > В таком случае нужно вообще говорить о другом.

                  Я дуже радий що Ви це визнали.

                  Але не взагалі про інше - про невідворотність покарання порушників теж треба казати.

                  > А именно о состоянии дорожного покрытия, разметках, коррупции при получении прав, коррупции при патрулировании и на постах ГАИ, коррупции в следствии и суде.
                  > Каким из перечисленных направлений Вы собираетесь заняться? При харьковской ОГА создается рабочая группа, я могу помочь Вам принять участие в ее работе.

                  Не дуже ясно, як харківська ОДА може вплинути на перелічене. Втім, дякую за інформацію, буду знати куди звернутися.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.05.06 | Pavlo

                Ви проти невідворотності покарання за порушення правил ?

                тоді як Ви плануєте мінімізувати кількість ДТП ????

                123 пише:
                > Я не кровожерливий - я хочу мінімізувати кількість ДТП. А вони скоюються і скоюються.

                Саме так. Син нашого бувшого губернатора колись давно збив людину. Йому за це нічого не було, він збив ще двох людей. І знову йому нічого не було, тобто він ще буде збивати, чи не так ? А як би відсидів хоч рік, то певно, до кінця життя по знакам їздив.

                > І здебільшого - не "панами", як Ви стверджуєте, а я заперечую (в тому числі і наведеними прикладами з сьогоднішньої стрічки новин).

                Ті повідомлення зі стрічки нічого не доводять, вони результат психологічного феномену, після резонансної події фокус уваги суспільства і журналістів фіксується на подібних випадках, складається враження, що їх суттєво побільшало. Таке було під час Чорнобиля - почали повідомляти про аварії та поломки на різних атомних станціях по всьому світу.
                Насправді, офіційна статистика не буде коректно відображати кількість ДТП за участью "вищої касти", бо частина таких ДТП починають "рішаютися" ще на етапі написання протокола.
        • 2008.05.06 | Simpleton

          "Чи то він вкрав, чи то в нього вкрали..." (с) Вам однаково?

    • 2008.05.06 | Михайло Свистович

      Re: Я вас розумію. Втім, ви дещо примітивізуєте ситуацію

      Koala пише:
      >
      > Маємо факт такої кореляції. Люди, яких можуть посадити за злочин, скоюють його не так часто, як ті, що не ризикують - як Калиновський чи Петросян.

      Насправді не маємо такого факту. Особливо щодо ДТП. Бо п"яному - море по коліно (с) народна мудрість
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.06 | OlalaZhm

        Re: Я вас розумію. Втім, ви дещо примітивізуєте ситуацію

        Маємо факти, маємо, на жаль. Бо навіть дуже п"яний розуміє, що за злочин треба нести покарання. І тількі багаті злочинці тіпа Каліноффськага і Пітрасяна цій обставиниі не те, щоб дивувалися, вони цим обурені! Їх, таких крутих - в тюрму за те, що якісь там люди розмазалися по асфальту?
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.05.07 | Михайло Свистович

          Re: Я вас розумію. Втім, ви дещо примітивізуєте ситуацію

          OlalaZhm пише:
          > Маємо факти, маємо, на жаль

          Не маєте. Мали б - навели б цифри.

          > Бо навіть дуже п"яний розуміє, що за злочин треба нести покарання

          Не судіть усіх по собі

          > І тількі багаті злочинці тіпа Каліноффськага і Пітрасяна цій обставиниі не те, щоб дивувалися, вони цим обурені!

          Я бачив дуже бідних п"яних зллочинців, які також були цим обурені
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.05.07 | OlalaZhm

            Re: Я вас розумію. Втім, ви дещо примітивізуєте ситуацію

            Михайло Свистович:
            Я бачив дуже бідних п"яних зллочинців, які також були цим обурені


            __
            І я бачила. Поки були п"яні - страшно обурювалися. А коли тверезіли - у них просто навіть і шансів не залишалося НЕ ЗРОЗУМІТИ,що винні.
            І це правильно.

            А ще бачила і знаю немало "крутих", які відкупилися вже не від першого вбивства на дорозі.

            І це кошмар. І ганьба України.

            І мені навіть цих фактів достатньо.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.05.07 | Михайло Свистович

              Re: Я вас розумію. Втім, ви дещо примітивізуєте ситуацію

              OlalaZhm пише:
              >
              > І я бачила. Поки були п"яні - страшно обурювалися. А коли тверезіли - у них просто навіть і шансів не залишалося НЕ ЗРОЗУМІТИ,що винні.

              Так вони ж злочини скоювали до протверезіння.

              > І це правильно

              Хто ж цим сперечатиметься. Звичайно, правильно.

              >
              > А ще бачила і знаю немало "крутих", які відкупилися вже не від першого вбивства на дорозі
              > І це кошмар. І ганьба України.

              Угу

              >
              > І мені навіть цих фактів достатньо

              Для підтверпдження Вами сказаного - недостатньо.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.05.07 | OlalaZhm

                Ну, Михайле... Ну, знаєте... Як це не достатньо?

                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.05.08 | Михайло Свистович

                  Отак це недостатньо. Ви не навели жодних цифр та фактів

                  на підтвердження Вами написаного.
  • 2008.05.06 | Pavlo

    Проблема як раз в статусі водіїв та марці машини, і ніякого троц

    Микола Гудкович пише:
    > Неприродними є дві речі: перша — акцент на марках авто та на статусі їхніх водіїв — винуватців трагедій. Вільний Форум перетворюється на автофорум ліво-троцькистського сайта.

    Проблема як раз в статусі водіїв та марці машини, і ніякого троцкізму в цьому нема. Тому що:

    1) Винуватцем страшного ДТП, як це не прикро, може стати будь який учасник дорожнього руху, навіть тверезий досвідчений водій може зробити фатальну помилку. Якщо всі водії однаково підсудні і відповідають за одними законами, це питання кримінальної та судової хроніки, а не політики.

    2) Марка машини, як правило, пов"язана зі статусом водія, а статус визначає, чи підсудна людина українським законам, чи ні.

    3) Ситуація на дорогах наочно демонструє структуру українського суспільства - є холопи, які повинні виконувати всі правила і нести повну відповідальність за свої вчинки, і є суспільна верства панів та їх дітей, на яких не розповсюджуються правила ДР та які не підсудні за будь які злочини, вчинені проти холопів.
    Така суспільна структура є феодальною за своєю суттю і протирічить буржуазним цінностям - Свободи, Рівності, Братерства, протирічить ідеї суспільства рівних можливостей.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.06 | 123

      Ця теза є хибною, і це легко довести

      Pavlo пише:
      > Микола Гудкович пише:
      > > Неприродними є дві речі: перша — акцент на марках авто та на статусі їхніх водіїв — винуватців трагедій. Вільний Форум перетворюється на автофорум ліво-троцькистського сайта.
      >
      > Проблема як раз в статусі водіїв та марці машини, і ніякого троцкізму в цьому нема.


      Україна - на першому місці в Європі за кількістю жертв ДТП, і за кількість ДТП, здається, теж. Якби внесок у загальну кількість трагедій "крутих" (тобто "не таких як всі") був визначальним, тобто "їхня" частка ДТП і жертв була б визначальною, Україна за статистикою не виділялася б серед сусідів.

      Цю погану статистику роблять водії-"загал", а не водії-"винятки".

      > 1) Винуватцем страшного ДТП, як це не прикро, може стати будь який учасник дорожнього руху, навіть тверезий досвідчений водій може зробити фатальну помилку. Якщо всі водії однаково підсудні і відповідають за одними законами, це питання кримінальної та судової хроніки, а не політики.
      >
      > 2) Марка машини, як правило, пов"язана зі статусом водія, а статус визначає, чи підсудна людина українським законам, чи ні.
      >
      > 3) Ситуація на дорогах наочно демонструє структуру українського суспільства - є холопи, які повинні виконувати всі правила і нести повну відповідальність за свої вчинки

      Це неправда, і ця неправда є очевидною будь-кому, хто буває на наших дорогах, чи то в автівці, чи то як пішохід. Так звані "холопи" порушують всі правила, а не виконують всі правила - не гірше "панів" на дорожчих автівках. Хіба що не так швидко ганяють, бо двигло не дозволяє - лише з цих міркувань не гоняють. Ігонорування червоного світла, ігнорування пішоходних переходів, порушення швидісного режиму, непоказування поворотів, обгони у місцях де вони заборонені, паркування в недозволених місцях - все це є стандартною практикою їзди в наших реаліях, незалежно від марки автівки.

      А переведення проблеми в площину "пани"-"холопи" таки є троцкізмом чи більшовизмом, не є знавцем деталей - погоджуюсь з топік-стартером, звісно ж.

      Зараз ця проблема обговорюється і на інших форумах, і класовий аспект там теж превалює. На мою думку, це ганебно.

      > Така суспільна структура є феодальною за своєю суттю і протирічить буржуазним цінностям - Свободи, Рівності, Братерства, протирічить ідеї суспільства рівних можливостей.

      Так би було, якби було так як Ви написали - "холопи" їздять по правилах, а "пани" як захочуть. Але ця картинка не відповідає реаліям, нажаль. Нажаль - бо якби хоч "холопи" їздили по правилах, то кілька тисяч людей щороку не гинуло б так безглуздо.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.06 | Сергей ГРУЗДОВ

        Ця теза є хибною

        "На самом деле"(с) все не так просто.
        Безнаказанность касты, члены которой (ну, супер-естественно!) рассекают на мощном автоновье, факт. Остальные автомобилисты в значительной мере подвержены ползучему (объективно неизбежному в таких условиях!) правовому нигилизму на дороге.
        Правильно отмеченные обстоятельства, характерные для феодального строя, создают условия нарастания раздолбайства по отношению к дороге, другим участникам ДД, ромашкам и баржам. Что и видим.
        И, кстати, не только в связи с ДТП...
      • 2008.05.06 | Pavlo

        Вибачте, але це відверта неправда. Тай з логікою не альйо.

        123 пише:
        > > Проблема як раз в статусі водіїв та марці машини, і ніякого троцкізму в цьому нема.
        > Україна - на першому місці в Європі за кількістю жертв ДТП, і за кількість ДТП, здається, теж. Якби внесок у загальну кількість трагедій "крутих" (тобто "не таких як всі") був визначальним, тобто "їхня" частка ДТП і жертв була б визначальною, Україна за статистикою не виділялася б серед сусідів.
        > Цю погану статистику роблять водії-"загал", а не водії-"винятки".

        Якась у Вас дуже дивна логіка, наведена Вами статистика спростовує Вашу тезу, адже сумне лідерство за кількістю ДТП досягається за рахунок фона (теж високого) + аварії недоторканної сфери.

        >

        > > 2) Марка машини, як правило, пов"язана зі статусом водія, а статус визначає, чи підсудна людина українським законам, чи ні.
        >
        > Це неправда, і ця неправда є очевидною будь-кому, хто буває на наших дорогах, чи то в автівці, чи то як пішохід. Так звані "холопи" порушують всі правила, а не виконують всі правила - не гірше "панів" на дорожчих автівках. Хіба що не так швидко ганяють, бо двигло не дозволяє - лише з цих міркувань не гоняють. Ігонорування червоного світла, ігнорування пішоходних переходів, порушення швидісного режиму, непоказування поворотів, обгони у місцях де вони заборонені, паркування в недозволених місцях - все це є стандартною практикою їзди в наших реаліях, незалежно від марки автівки.

        Заперечую. Звичайні водії, звичайно, теж порушують правила, але вони за це можуть бути оштрафовані ДАЇ (офіційно чи не офіційно), у важких випадках відповідають з усією суворістю закону. Панство чхає на правила ДР і не може бути оштрафовано, у випадку ДТП з людськими жертвами панство відбувається лишень грошовим штрафом-відмазкою, а не покаранням ув"язненням згідно закону. Так воно є.


        > А переведення проблеми в площину "пани"-"холопи" таки є троцкізмом чи більшовизмом, не є знавцем деталей - погоджуюсь з топік-стартером, звісно ж.

        Це є націоналізмом, бо основа націоналізма - рівні права та солідарність всіх членів нації.

        > Зараз ця проблема обговорюється і на інших форумах, і класовий аспект там теж превалює. На мою думку, це ганебно.

        Хіба що Ви себе до того непідсудного панства зараховуєте.

        > > Така суспільна структура є феодальною за своєю суттю і протирічить буржуазним цінностям - Свободи, Рівності, Братерства, протирічить ідеї суспільства рівних можливостей.
        >
        > Так би було, якби було так як Ви написали - "холопи" їздять по правилах, а "пани" як захочуть. Але ця картинка не відповідає реаліям, нажаль. Нажаль - бо якби хоч "холопи" їздили по правилах, то кілька тисяч людей щороку не гинуло б так безглуздо.

        Див. вище.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.05.06 | 123

          Поміркуйте трішки над написаним - буде альо :)

          Pavlo пише:
          > 123 пише:
          > > > Проблема як раз в статусі водіїв та марці машини, і ніякого троцкізму в цьому нема.
          > > Україна - на першому місці в Європі за кількістю жертв ДТП, і за кількість ДТП, здається, теж. Якби внесок у загальну кількість трагедій "крутих" (тобто "не таких як всі") був визначальним, тобто "їхня" частка ДТП і жертв була б визначальною, Україна за статистикою не виділялася б серед сусідів.
          > > Цю погану статистику роблять водії-"загал", а не водії-"винятки".
          >
          > Якась у Вас дуже дивна логіка, наведена Вами статистика спростовує Вашу тезу, адже сумне лідерство за кількістю ДТП досягається за рахунок фона (теж високого) + аварії недоторканної сфери.

          Логіка дуже проста: якщо визначальний внесок (відсотковий) у кількість ДТП роблять ті, хто за визначенням складають у суспільстві незначну меншість ("не такі як всі"), то абсолютна кількість (або кількість, обчислена на душу населення) скоєних такої незначною кількістю людей ДТП не була б настільки високою якою вона в нас є.

          > > > 2) Марка машини, як правило, пов"язана зі статусом водія, а статус визначає, чи підсудна людина українським законам, чи ні.
          > >
          > > Це неправда, і ця неправда є очевидною будь-кому, хто буває на наших дорогах, чи то в автівці, чи то як пішохід. Так звані "холопи" порушують всі правила, а не виконують всі правила - не гірше "панів" на дорожчих автівках. Хіба що не так швидко ганяють, бо двигло не дозволяє - лише з цих міркувань не гоняють. Ігонорування червоного світла, ігнорування пішоходних переходів, порушення швидісного режиму, непоказування поворотів, обгони у місцях де вони заборонені, паркування в недозволених місцях - все це є стандартною практикою їзди в наших реаліях, незалежно від марки автівки.
          >
          > Заперечую. Звичайні водії, звичайно, теж порушують правила, але вони за це можуть бути оштрафовані ДАЇ (офіційно чи не офіційно), у важких випадках відповідають з усією суворістю закону. Панство чхає на правила ДР і не може бути оштрафовано, у випадку ДТП з людськими жертвами панство відбувається лишень грошовим штрафом-відмазкою, а не покаранням ув"язненням згідно закону. Так воно є.

          То Ви можете заперечувати скільки завгодно, але написане мною є правдою і реальністю. Якщо вона не узгоджується з Вашими теоретичними викладками про штрафовабельність тощо - це характеризує Ваші викладки. Реальність від цього не змінюється.

          > > А переведення проблеми в площину "пани"-"холопи" таки є троцкізмом чи більшовизмом, не є знавцем деталей - погоджуюсь з топік-стартером, звісно ж.
          >
          > Це є націоналізмом, бо основа націоналізма - рівні права та солідарність всіх членів нації.

          Називайте як завгодно :)

          > > Зараз ця проблема обговорюється і на інших форумах, і класовий аспект там теж превалює. На мою думку, це ганебно.
          >
          > Хіба що Ви себе до того непідсудного панства зараховуєте.

          Не всі судять інших по собі. Не всі ті, хто не є представниками великого бізнесу чи "шишками", заздрять цим людям :)

          > > > Така суспільна структура є феодальною за своєю суттю і протирічить буржуазним цінностям - Свободи, Рівності, Братерства, протирічить ідеї суспільства рівних можливостей.
          > >
          > > Так би було, якби було так як Ви написали - "холопи" їздять по правилах, а "пани" як захочуть. Але ця картинка не відповідає реаліям, нажаль. Нажаль - бо якби хоч "холопи" їздили по правилах, то кілька тисяч людей щороку не гинуло б так безглуздо.
          >
          > Див. вище.

          Отож, див. вище. Заперечувати те, що "холопи" порушують правила так, що гай гудить - безглуздо, це є об*єктивна реальність.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.05.06 | Pavlo

            Прошу.

            123 пише:

            > Логіка дуже проста: якщо визначальний внесок (відсотковий) у кількість ДТП роблять ті, хто за визначенням складають у суспільстві незначну меншість ("не такі як всі"), то абсолютна кількість (або кількість, обчислена на душу населення) скоєних такої незначною кількістю людей ДТП не була б настільки високою якою вона в нас є.

            Хіба Вам не відомо, що 20% людей випиває 80% пива ?

            > То Ви можете заперечувати скільки завгодно, але написане мною є правдою і реальністю. Якщо вона не узгоджується з Вашими теоретичними викладками про штрафовабельність тощо - це характеризує Ваші викладки. Реальність від цього не змінюється.

            Може ми в якихось різних Українах живемо, бо я пишу лишень те, про що знаю.

            > Отож, див. вище. Заперечувати те, що "холопи" порушують правила так, що гай гудить - безглуздо, це є об*єктивна реальність.

            То їх за наказують, чи нє ?
        • 2008.05.06 | Дмитро

          Re: Вибачте, але це відверта неправда. Тай з логікою не альйо.

          я знаю кількох людей, які нещодавно були позбавлені прав за досить незначні порушення. втім, як водій особисто, помітив лише погіршення ситуації принаймі в Києві з початку цього року.
          Хто ж як не Луценко в цьому винен? В його руках ті важелі, які можуть вплвати і на горе водіїв і на продажних ментів (яких мабуть відсотків з 89). Так само я впевнен, що він винен в загибелі людей. І його вина безперечно є в тому, що останньої суботи загинула однокласниця мого сина зі своєю матір'ю, переходячи вулицю на пішохідному переході. Дівчинці було лише 6. трохи більше ніж депутатський строк..
          я все життя не навидів ментів. а тепер і колись поважаємий мною Луценко теж мент. його методи не діють.
          або він не може бути міністром, або його все влаштовує.
          я розумію, що є депутати, коаліція и т.п.
          але ж реально гинуть люди! ніхто не перестав їздити на червоне світло або по зустрічним смугам. принаймі тих хто їздив, не поменшалось.
          це все сумно.
    • 2008.05.06 | шкіпер

      Re: Проблема як раз в статусі водіїв та марці машини, і ніякого

      Pavlo пише:
      > 3) Ситуація на дорогах наочно демонструє структуру українського суспільства - є холопи, які повинні виконувати всі правила і нести повну відповідальність за свої вчинки,
      Недавно з марсіянської одісеї? Не знаю як там на Марсі, а на Землі, принаймі в України з виконанням ПДР дуже погано - незалежно від статусу власника. Цей міф середини дев'яностих про хижи мерседеси та сором'язливы жигулі вже давно urban legend.
  • 2008.05.06 | BIO

    Главный тезис текущего писецмомента-никак не допускать самосудов

    Виновник жуткой аварии в Харькове арестован

    Вчера Ленинский суд Харькова вынес решение о мере пресечения водителю джипа, который 2 мая насмерть сбил шестерых человек.


    Решение суда: взять мужчину под стражу до рассмотрения дела по сути. Об этом сообщили в центре общественных связей УМВД области
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.06 | OlalaZhm

      Я взагалі Жигулі від БМВ не відрізняю

      І пишу, взагалі не звертаючи уваги на марку машини, яка убила людей. Вже з інших дописів читаю марку (але це для мене ніц не говорить) і статус убивці - а ось це важливо.

      Важливо - бо поруч з інформацією про старшне вбивство йде інформація, що вбивця - як правило, людина з високим соціальним статусом, - залишився безкарним.

      Я не вважаю, що бідний водій-порушник кращий за багатого. Але інформації про вбивцю-бідняка, який уник покарання, я не зустрічала. Оце і є головною причиною, чому наростає ненависть до багатих, яким дозволено вбивати людей, дітей - і далі валити на заслужений відпочинок. Ніби нічого не сталося.

      Що ще розжувати про ніби-класову ненависть? Вона настаравді не є класичною класововю ненавистю - бо класів у нас немає. У нас моральне розшарування, яке закріплюється статками, отриманими у розмірі, пропорціними розміру морального занепаду особи. Чим більший негідник - тим йому і карта краще пре.

      В цьому совєму переконанні, основаному на спостереженні за навколишнім життям, я дуже близька до народу.
  • 2008.05.06 | Simpleton

    То приклад з 6-ма громадянами вбитими на тротуарі "Жигулями"

    навeдeтe? Щоб Ваш "правєдний гнєв" пeрeконливішим був.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.06 | шкіпер

      Щож ви такий кровожерливий?

      Скількі крутих автівок збило шість пішоходів за раз за цей рік? А за минулий?

      Я вже наводив приклад - в Харкові на тому ж місці в 2002 році Жигулі збили три людини - одна загинула. Жертв мало тому що було це рано вранці.

      http://atn.kharkov.ua/newsread.php?id=22583

      Зверніть також увагу на друге фото. Що то за мерседес їде по колії мімо свіжих букетів на місці трагедії?
  • 2008.05.06 | igorg

    Про що мова? Про абстрактну країну, абстрактні машини

    абстрактних людей й абстрактне суспільство?
    Я в такого не знаю й в такому не живу. Людей душать дорогими авто в яких сидять конкретні люди для яких життя людини це лише ціна дрібного питання. Я думаю що пересічний громадянин обходиться максимум в 5-10 тис. зелені, не більше. Для нардепів й можновладців і взагалі ціна бартерна (тіпа буду должєн). Яка тут абстракція, це абсолютно конкретні речі.
    Й, до речі, одне діло коли закон прушує бабця в селі (незаконно захопила грядку при дорозі) й зовсім інша коли на закони чхати хотіли люди з посадами.
    Одна справа коли пяний сидить у запорожці чи жугулях (які і розігнати важко й маса й габарити скромні й водій постраждає не менше за жертву), а інше коли це 5-ти тонна машина з потужним двигуном, яка людину взагалі не відчує. Імпульс енергії це маса на швидкість. Рахуйте самі.
    Одним словом ситуація конкретно така: вам гражданє українці закони соблюдать неукосніельно (для вас же писано), а нам ті закони імєть у віду (для чого ж нам тоді бабки).
    Єдиний момент, правозахист таки мав би вже зібрати статистику з таких речей і волати караул на увесь світ. Натомість як сказав Свистович "не знаю як це назвати". Я також не знаю як назвати пост автора, бо я і він вочевидь живемо в різних країнах чи й у світах.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.07 | samopal

      Re: Про що мова?

      igorg пише:
      Людей душать дорогими авто в яких сидять конкретні люди для яких життя людини це лише ціна дрібного питання...

      Коментар з форуму ОРД:
      Владелец спортивного BMW М6 Сергей Калиновский, в ДТП с которым погибли два человека, несмотря на подписку о невыезде, попытался на чартере улететь в Израиль. (Обраите внимание!!!” ... попытался на ЧАРТЕРЕ улететь в Израиль!” Попытка побега происходила в аэропорту \"Жуляны\", откуда обычно отправляются только внутренние рейсы.
      \"Вероятно, парень рассчитывал, (наш источник), что его будут искать в \"Борисполе\", но никак не в мелком аэропорту. Кстати, по одной из версий, Калиновский был переодет, как когда-то Александр Керенский, в женское платье. В понедельник после попытки побега в Шевченковском суде решался вопрос о замене подписки на арест. Весь день сам Калиновский находился под усиленной охраной (и милиции, и своей собственной) в частной клинике в Медгородке.
      По словам адвоката Игоря Лодяного, у его клиента черепно-мозговая травма и несколько переломов, и \"вообще якобы никуда он и не убегал\".
      В то же время наш источник отметил, что Калиновский около 8 часов утра в аэропорту \"Жуляны\" пытался пройти пограничный контроль: \"Мы еще раньше разослали ориентировки на вокзалы и аэропорты о том, что этот человек находится на подписке о невыезде и в случае, если он попытается выехать за пределы Киева, его нужно задержать\".
      Сразу в \"Жуляны\" были вызваны следователи, расследующие ДТП. Калиновский пытался вылететь в Тель-Авив чартером, самолет был зафрахтован для перевозки \"несовершеннолетнего ребенка на лечение\".
      Кем??? Кто фрахтовщик?
      Международный благодеятельный фонд «Україна 3000»
      Вторая попытка была удачной.
      Если мы дадим вводные по израильскому гражданству Фирташа..?

      http://www.ord-ua.com/forum/thread/4640/part_1.html
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.07 | шкіпер

        Re: Про що мова?

        samopal пише:
        > Кем??? Кто фрахтовщик?
        > Международный благодеятельный фонд «Україна 3000»
        Есть подтверждение этой информации из других источников?
  • 2008.05.07 | Стас Ковальский

    Пока будут КРУТЫЕ и ПРОСТЫЕ все будет попрежнему

    В нашей стране есть КРУТЫЕ, ОЧЕНЬ КРУТЫЕ и ПРИКРУЧЕННЫЕ а так же есть быдло - это мы. Так вот все три первые категории быдло в счет не ставят, разменивая его на счет сбитых с насечками на кузове своих ПОРШЕ. Они наверно хвастаются еще друг перед другом сколько они БЫДЛА подавили колесами своих ГОВНОВОЗОВ. Посему вывод - пока эти скоты будут ЛЕТАТЬ ПЬЯНЫЕ ПО ДОРОГАМ УКРАИНЫ НИКОГО НЕ БОЯС. Мы - в их понимании "быдло" должны сидеть дома ибо это ИХ УЛИТЦЫ, ИХ ДОРОГИ, на которых нет ни СВЕТОФОРОВ ни ПЕРЕХОДОВ - только такие же как они КРУТЫЕ.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.07 | OlalaZhm

      Re: Пока будут КРУТЫЕ и ПРОСТЫЕ все будет попрежнему

      Стас, чому дехто тут не розуміє того, що Ви написали? Це якийсь абзац просто...
      Навіть закоренілі капіталісти це зрозуміли і тому ловлять дочок президентів, якщо ті всілися за кермо, випивши пива. А у нас поки тих крутиків на вила не посадять і їхніх дітей у них не розірвуть - нічого не зрозуміють.
      Може, крутіки в нас такі тупі? То які з них крутіки?
      Може, варто "Муху-цекатуху" ще раз пречитати?
    • 2008.05.07 | 123

      А коли круті будуть точно такі як прості, тобто їх не буде

      На дорогах стане безпечніше? На скільки відсотків?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.05.07 | Предсказамус

        А на сколько трупов должно стать меньше? 10-20 маловато будет?

        123 пише:
        > На дорогах стане безпечніше? На скільки відсотків?
        Даже если один человек останется в результате жив, имеет смысл научить распальцовщиков уважать закон.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.05.07 | 123

          Ваша відповідь "10-20" прийнята. Кого будемо проклинати потім?

          Коли крутих на дорогах не лишиться, а кількість загиблих замість 10000 людей на рік стане 9980?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.05.07 | OlalaZhm

            Re: Ваша відповідь "10-20" прийнята. Кого будемо проклинати потім?

            Якщо бідняків перестануть дурити повсякденним прикладом багатих, що можна уникнути покарання за вбивство, то і вони будуть серйозніше ставитись до правил дорожнього руху. У всякому разі, від них на рівні з багатими можна буде цього вимагати. Зараз такої можлисті нема - якщо одних ледь не законодавчо звільнили від відповідальності, то чому бідняки мають бути гіршими?
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.05.07 | 123

              Задурені поганим прикладом і обтяжені відповідальністю бідняки

              Якби я не бачив щодня українські дороги, я б розплакався.

              OlalaZhm пише:
              > Якщо бідняків перестануть дурити повсякденним прикладом багатих, що можна уникнути покарання за вбивство, то і вони будуть серйозніше ставитись до правил дорожнього руху.

              Так можна біднякам уникнути покарання чи нізя? ;)

              > У всякому разі, від них на рівні з багатими можна буде цього вимагати. Зараз такої можлисті нема - якщо одних ледь не законодавчо звільнили від відповідальності, то чому бідняки мають бути гіршими?

              Бо вони гинуть самі і вбивають інших не тому, що не хочуть бути гіршими, а з інших причин.

              Втім, якщо Ви думаєте що хтось сідає за кермо бухим і вбиває себе та інших - тому, що знає, що так само вчинив Калиновський і не сів, то навряд чи я Вас переконаю :)
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.05.07 | OlalaZhm

                Re: Задурені поганим прикладом і обтяжені відповідальністю бідняки

                Бідні ЗОБОВ"ЯЗАНІ уникати відповідальності, якщо вони не вважають себе гіршими за багатих (жартую, хоч і не смішно). Крім того, наші багаті - це лише умовний поділ. Років 16-17 тому ці багаті підмивалися не частіше ніж раз на місяць в громадській бані, а нині просто мають багато вкрадених грошей і бідні їх і досі сприймають як гопоту, якій просто пощастило по життю. А тому й собі пруться бути такими ж.

                Якби я особисто сорок з лишнім років не жила серед одних і інших, я б не повірила, що це так поширено серед українців - довести, що ти такий же як всі, що ти також успішний, хай навіть три дні не їв. Особливо на негативі: наприклад, так само круто п"яним ганяти, як багатий сусід по квартирі (колишній сусід, бо нині, як правило, той живе в особняку в зеленій зоні)
            • 2008.05.07 | Михайло Свистович

              Re: Ваша відповідь "10-20" прийнята. Кого будемо проклинати потім?

              OlalaZhm пише:
              > Якщо бідняків перестануть дурити повсякденним прикладом багатих, що можна уникнути покарання за вбивство, то і вони будуть серйозніше ставитись до правил дорожнього руху

              не будуть
          • 2008.05.07 | Предсказамус

            Ну вот не станет, тогда и посмотрим.

            Только подчеркиваю - не "крутых", как таковых, они иногда аккуратнее жигулистов бывают, а отморозков, решающих проблемы своей преступной езды при помощи кошелька.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.05.07 | шкіпер

          Тогда может хва заниматься комуняцким стоном

          Если до пары с крутьтами перевоспить быдло (с) не мой, то жертв станет гораздо меньше.
  • 2008.05.07 | Дядя Вова

    С больной головы на… ещё более больную.

    Почитал дискуссию по теме. Интересно выходит у многих: оказывается, в коррумпированности гаишников, в полном бардаке в стране виноваты… богатые!

    Почему в европейских странах богатые не носятся по трамвайным остановкам?

    Да потому, что наказание там - неминуемо. И никто не будет проверять размер твоего кошелька с нескромными намёками.

    Ну-у, ещё плюс культура. Так это - многовековые накопления. Да и нищие у нас ничуть не культурнее богатых.

    А за некоторыми комментариями прямо так и читается: «я бедный, не могу заплатить гаишнику, а другой, сволочь, богатый - он может». Так там ли мы ищем корни беспредела?

    Могу даже предложить социально озабоченным «выход» из положения: выдавать бедным одноразовое пособие от государства на случай их кровавого лихачества. Бред? Да, но логически чётко следующий из аргументации борцов с богатством.

    «Зри в корень»(с).
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.05.07 | Сергей ГРУЗДОВ

      Английский газон (не ГАЗон)

      Чтобы добиться хорошего качества газона, англичане его всего-навсего ежедневно подстригают. Но делают это... на протяжении 200 лет.
    • 2008.05.08 | OlalaZhm

      Re: С больной головы на… ещё более больную.

      Сделаю еще одну попытку... Я в принципе с Вами согласна. Собственно, дядя, я, и как мне кажеться, Предсказамус тоже, вытаемся сказать, что если богатые не смогут откупаться от ответственности, то и бедные поверят, что за нарушение ПДД наказывают по закону, а не по принципу классовой "спрведливости". Не знаю, ей-Богу, как этого можно достичь - министр и министерство, это у же очевидно, этого не сделают. Может, если не опускать руки и поднимать шум силами, такскать, общественности, то тогда наказание станет неотвратимым для отморозков, которым до сих пор позволялось платить за убийства. А уж бедноту и так менты с удовольствием и без давления общественности будут прижимать - чтоб богатым было не обидно :) .

      ...А тогда лет через сто (!!! типа, черный юмор) наши водители наконец-то поверят, что правила дорожного движения нужно соблюдать всем.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".