знову ідеї примусового виселення? (л)
05/20/2008 | Iryna_
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=32413
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду"
Ініціатор(и) законопроекту: Тимошeнкo Ю.В. Кабінет Міністрів України
[gska2.rada.gov.ua]
Статья 12.
3. Якщо понад 60 відсотків власників і наймачів жилих (нежилих) приміщень будинку погодилися на виселення, до інших власників (наймачів) жилих (нежилих) приміщень можуть бути вжиті заходи щодо виселення з цих приміщень, а також викупу приміщень за ринковою вартістю, а до наймачів жилих (нежилих) приміщень — щодо виселення з попереднім наданням інших рівноцінних за площею жилих (нежилих) приміщень у межах території комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) у порядку, встановленому законом.
--------------------------------------------------------------------------
Статья 13.
2. Інвестор-забудовник звільняється від сплати пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури відповідного населеного пункту.
--------------------------------------------------------------------------
13. Власник земельної ділянки, письмово попереджений органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування про викуп земельної ділянки для суспільних потреб у порядку, встановленому законом, зобов’язаний повідомити протягом одного місяця з дня попередження відповідний орган про своє рішення щодо відчуження земельної ділянки.
У разі недосягнення згоди щодо викупу (вилучення) земельної ділянки спір вирішується у судовому порядку.
--------------------------------------------------------------------------
Стаття 16. Порядок планування робіт з комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів)
1. Квартали (мікрорайони), у яких відповідно до цього Закону повинна здійснюватися комплексна реконструкція, визначаються на підставі генеральних планів населених пунктів, містобудівного обґрунтування, а також матеріалів оцінки технічного стану наявного житлового та нежитлового фондів і планів земельно-господарського устрою за умови їх наявності.
Порядок складення плану земельно-господарського устрою затверджується Кабінетом Міністрів України.
(з http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,202559641)
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про комплексну реконструкцію кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду"
Ініціатор(и) законопроекту: Тимошeнкo Ю.В. Кабінет Міністрів України
[gska2.rada.gov.ua]
Статья 12.
3. Якщо понад 60 відсотків власників і наймачів жилих (нежилих) приміщень будинку погодилися на виселення, до інших власників (наймачів) жилих (нежилих) приміщень можуть бути вжиті заходи щодо виселення з цих приміщень, а також викупу приміщень за ринковою вартістю, а до наймачів жилих (нежилих) приміщень — щодо виселення з попереднім наданням інших рівноцінних за площею жилих (нежилих) приміщень у межах території комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) у порядку, встановленому законом.
--------------------------------------------------------------------------
Статья 13.
2. Інвестор-забудовник звільняється від сплати пайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури відповідного населеного пункту.
--------------------------------------------------------------------------
13. Власник земельної ділянки, письмово попереджений органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування про викуп земельної ділянки для суспільних потреб у порядку, встановленому законом, зобов’язаний повідомити протягом одного місяця з дня попередження відповідний орган про своє рішення щодо відчуження земельної ділянки.
У разі недосягнення згоди щодо викупу (вилучення) земельної ділянки спір вирішується у судовому порядку.
--------------------------------------------------------------------------
Стаття 16. Порядок планування робіт з комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів)
1. Квартали (мікрорайони), у яких відповідно до цього Закону повинна здійснюватися комплексна реконструкція, визначаються на підставі генеральних планів населених пунктів, містобудівного обґрунтування, а також матеріалів оцінки технічного стану наявного житлового та нежитлового фондів і планів земельно-господарського устрою за умови їх наявності.
Порядок складення плану земельно-господарського устрою затверджується Кабінетом Міністрів України.
(з http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,202559641)
Відповіді
2008.05.20 | Iryna_
це після казочок про коефіцієнт 1,5 і добровільність
хоча це вже афігєнний прогрес - раніше мова була про виселення в межах населеного пункту чи "міської агломерації"відсоток 60% - дуже малий для такої ситуації, таку кількість людей можна залякати-обдурити
плюс "рівноцінне за площею приміщення" - відвертий наглий грабіж відсотків так на 30-50 ВАРТОСТІ КВАРТИРИ
а ремонт? а вартість переїзду?
а витрати часу?
а купа юридичних проблем на голову?
2008.05.20 | ОРИШКА
Забанят этот проект. Или сама назад заберет
2008.05.20 | Микола Гудкович
О, «межі агломерації» — це да
Але й так гарненько вийшло…
Iryna_ пише:
> хоча це вже афігєнний прогрес - раніше мова була про виселення в межах населеного пункту чи "міської агломерації"
Як від рабовласницького ладу до феодалізму
> відсоток 60% - дуже малий для такої ситуації, таку кількість людей можна залякати-обдурити
Особливо в «хрущовках».
> плюс "рівноцінне за площею приміщення" - відвертий наглий грабіж відсотків так на 30-50 ВАРТОСТІ КВАРТИРИ
А чому? Адже «рівноцінне» ж?
> а ремонт? а вартість переїзду?
> а витрати часу?
> а купа юридичних проблем на голову?
А кого це цікавить? Париж вартий меси, а Київ — панахиди!
2008.05.20 | Iryna_
Re: О, «межі агломерації» — це да
рівноцінне за площею це якби так сказати нерівноцінне за вартістюта споживчими якостями
в нових бетонних сараях хай сама Юля живе
2008.05.20 | сябр
Re: О, «межі агломерації» — це да
все це дуже добре. звичайно, живучи в центрі Києва в добротному цегляному будинку середньої поверховості на пров. Гордієнка. проблеми мешканців хрущовок-переважно ліиміти на відміну від карєнних кіівлян, не хвилюють. Але ось наприклад. розрахунковий термін експлуатації будинку, в якому я живу, закінчується через 20 років. це в полтаві. А у києві для деяких будинків - через 10-15 років. І що робити тоді? Ніякого бюджету не вистачить, коли мікрорайонами почнуть валитися панельні будинки. Цегляні та блочні стоятимуть ще довго - для них корозхія закладних деталей не є критичною. Ця проблема вирішується саме таким чином - відселення. надання іншого жила, на цьому місці зведення нових будинків підвищеної поверховості. Так. це підвищення щільності забудови. Але це плата за прийнятну відстань до магазину. метро тощо. не подобається - переселяйтеся в поригород і витрачайте 3 години на доргу щодня + машину кожномцу члену сімї. В америці є й таке.2008.05.20 | Iryna_
ніхто не збирається реконструювати нічого в Полтаві
чи на околицях - це невигідно, куди вигідніше починати з гарних будинків в центріце по-перше
з вас ніхто не почне, не переживайте
цей закон для нас та для мешканців гарних царських будинків
до вас ще не скоро доберуться
2008.05.20 | сябр
Re: ніхто не збирається реконструювати нічого в Полтаві
з вами можно розібратися і без цього закону. чи ви вже перемогли забудовників? проблема в тому, що під час приватизації житла деяким громадянам, наприклад. проживаючим на Печерську, держава зробила царський подарунок - їхні квартири. от і опинилися власниками мільйонної нерухомості люди з низьким та середнім рівнем доходів. Це неприродньо і буде врегульовано, по закону чи без закону. На халяву житло отримали - так само його й позбудетеся. Мораль до цього відношення не має. І не говорімо про штати - Там держава нікому жило на Манхетені не дарувала.2008.05.20 | Iryna_
це так вже є - відділити права тих хто приватизував від тих хто
купив - вже неможливоце доведеться пережити
так, несправедливо, що одним дісталась квартира на Хрещатику, іншим - нічого, бо була хібарка в селі
але зараз в Києві більше 50% квартир - куплені
як їх розрізнити?
будемо розбиратись чи справедливо і де люди взяли гроші?
2008.05.20 | сябр
Re: це так вже є - відділити права тих хто приватизував від тих хто
а ніхто тут і не говорить про справедливість. Просто земля в центрі дорого коштує, і силою економічних законів вона перейде з часом до багатих. По закону чи без, з кровю чи без, подобається Вам це чи ні. І щільність забудови буде в центрі висока. Це не мої бажання, це констатація факту. жити в центрі у триповерховій халабуді з великою земельною ділянкою ви зможете, якщо заробите пару десятків мільйонів зелених.а як не заробите - так чи і накше будете жити у нелюбій вами бетонній коробці. це лише питання часу.2008.05.20 | Iryna_
сорі, не побачила вже відкриту гілку (л)
http://www2.maidanua.org/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1211282482&first=1211285003&last=1211269772та самої подачі такого скотського законопроекту цілком досить для вичерпної характеристики
навіть інфляцію і купу інших маразмів я можу простити, але примусове виселення - ні
2008.05.20 | shu
А щоб Ви запропонували замість?
> навіть інфляцію і купу інших маразмів я можу простити, але примусове виселення - ніКонституція України Стаття 41:
"... Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Право приватної власності є непорушним.
Примусове відчуження об'єктів права приватної власності може бути застосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідності, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості. Примусове відчуження таких об'єктів з наступним повним відшкодуванням їх вартості допускається лише в умовах воєного чи надзвичайного стану."
Отже цей закон - є необхідним. Справа лише в тому, що там написано. Звичайно 60% видаєтся замало. Потрібно хоча б за аналогією зміни Конституції 3/4 тобто 75%.
Крім того треба чітко виписати, що таке повна вартість, хто і як її буде визначати.
Щоб ті хто залишится у тих 40% чи скільки там відсодків крім вартості, ще отримували відповідну компенсацію за моральну шкоду також.
Без цього закону, насправді ситуація, також - не дуже гарна. От зараз є райони хрущівок, які бажають реконструювати. Для мешканців ціх хрущівок - це велике і омріяне благо. Але ж завжди знайдется якась бабуня, яка в ніяку не забажає полишати свою конуру де пройшли її найкращі роки. Отже за одної такої бабуні десять іншіх повинні і надалі живріти в трущобах.
Це питання не таке просте. І насправді проблема не в законі, а в відсутності нормального закону.
Від Юліного закону нічього іншого крім лобіювання інтересів своїх спонсорів та популізму годі було чекати.
Я дивуюсь, як людям було мало першого Юліного прем'єрства, щоб зрозуміти хто вона насправді. От і дивуются зараз кожній її наступній дурості і підлості.
2008.05.20 | Iryna_
розберуся з роботою та ще послухаю захисників цього скотства
напишуя просто вже трохи експерт, ми ж продумуємо різні варіанти для нашого провулку
2008.05.20 | shu
Буду чекати. Дуже цікаво.
Ця тема дуже важлива. Бо йдется про дах над головою і стосується усіх.А взагалі, останнім часом я вже років зо 5 більше радію коли наш Парламент не працює, ніж коли він працює. Нормальних законів та реформ від тих корупціонерів годі чекати.
Зато кожен раз коли там, щось наприймають то і так негарні речі стают, ще гірше.
2008.05.20 | igorg
Відчувається рука цєнних кадров з КПСС
Та от біда, їх через пянство, лінь і тупість навіть ПРУ до себе не брала .