Вікторе Андрійовичу, ваша жінка американка. Жінка і діти. (/)
05/23/2008 | толя дейнека
відповідь козака Давида Жванії українському султану
http://www.pravda.com.ua/news/2008/5/23/76308.htm
http://www.pravda.com.ua/news/2008/5/23/76308.htm
Ще одна тема – це статус неповнолітніх дітей президента, які поки не мають паспортів.
У фонді першої леді сказали, що вони подорожують за виїзними документами України. Однак, за словами Жванії, президентські діти мали й американські аналоги. Чи відмовилися вони від них, "Українській правді" пообіцяли повідомити у фонді Катерини Ющенко письмово.
"Свого часу ми з Ющенком багато їздили родинами на відпочинок – відвідували Домініку, були і в Австрії, і у Швейцарії, і в Італії. Тому я, Давид Жванія, стверджую, що не просто бачив американські документи дітей Ющенка. Я їх особисто тримав у руках", - додав Жванія.
За словам Жванії, "якщо секретаріату президента цього не досить, я можу продовжувати розповідати і далі".
Президент же просто не прорахував, хто ще може опинитися під ударом. Наприклад, той же нинішній союзник секретаріату Ігор Коломойський.
Як відомо, Коломойський під час судового процесу з Костянтином Григоришиним у Лондонському арбітражному суді прямо зізнався, що є громадянином двох держав – України та Ізраїлю.
Зокрема, письмові свідчення Коломойського від 2 жовтня 2006 року починається зі слів: "Я, Игорь Валерьевич Коломойский, проживающий в г. Герцлия (Израиль), даю следующие показания: 1. Я являюсь гражданином Украины и Израиля...".
Навесні цього року в інтерв’ю "Українській правді" на питання, навіщо йому подвійне громадянство, України та Ізраїлю, бізнесмен зізнався:
"Я давно получил гражданство Израиля, еще в 1995 году. Тогда все вообще по–другому виделось. С одной стороны, я собирался эмигрировать из СССР в Израиль. Но Америка была уже закрыта, потом я колебался, в итоге не ехал...".
Таким чином, своїми пафосними заявами "закон один для всіх" секретаріат загнав себе у кут. Особливої ж пікантності ситуація набуває, враховуючи той факт, що Пукшин тривалий час обслуговував проекти Коломойського – а тепер, по ідеї, має ініціювати розслідування відносно свого колишнього клієнта.
Відповіді
2008.05.23 | AK
Юліє Володимирівно, Ваш зять британець.
2008.05.23 | толя дейнека
Юлька тут до чого? Це чоловіча розмова Жванії з СП п.Ющенка
2008.05.23 | AK
Так, навіяло.
2008.05.23 | толя дейнека
держіть голову в сухому прохолодному місті
краще всьго в шухлядіздоров'я найдорожче що в нас є, позбудетеся не надолужите
2008.05.23 | samopal
А про зятя Юща, який смальнув з калаша по адміністрації тестя?
Чи він тут ні до чого, бо з громадянством все в порядку. Та й зять "екс"...2008.05.23 | Николай Чернигов
Гадко, конечно. Но ЗАКОНОМЕРНО!
Посеешь ветер - пожнешь бурю.2008.05.23 | Mercury
Це ганьба Ющенку, ганьба Жванії, ганьба верхівці
Короче кажучи - 3,14здєць цій "бидлоеліті". Бо це вже є приклад ії морального падіння нижче плинтуса. Це вже не криза - катастрофа.Моральне падіння - симптом остаточного падіння влади. Якийсь парубок моторний ії ского підбере. От, блін...
2008.05.23 | Предсказамус
Т.е. можем возвращаться к разговору о диктатуре?
2008.05.23 | Mercury
Да, блин, Рим с его падением нравов отдыхает!
2008.05.23 | Николай Чернигов
А Предсказамус считает иначе.
Вот сокращенная до точного смысла цитата:"Если относиться к политикам правильно, вопрос морали политика становится несущественным"
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1211539561&first=1211539670&last=1211531252
З.Ы. У Предсказамуса прошу прощения за "монтаж", но все же думаю, что с данным утверждением он явно погорячился.
2008.05.23 | Предсказамус
Угу.
Но тут есть тонкость - когда мне говорят, что этот политик высокоморальный и поэтому будет все делать хорошо ("у этого автомобиля турбодизель, поэтому он будет ехать быстро"), я открываю капот и показываю, что там на самом деле движок от "Запорожца".То есть, если моральность - важное функциональное свойство (для президента так и есть), то это важно. Но если мне от этого президента нужны только законы о переименовании улиц, плюс принятая на референдуме президентская конституция, то его моральные качества не будут интересовать ни в малейшей степени.
Я лучше разъяснил свою позицию?
2008.05.23 | Николай Чернигов
Я Вас понял. Извините, что нехорошо подумал.
2008.05.23 | Предсказамус
все ОК
2008.05.24 | шкіпер
Странно, как с такой позицией можно вести разговор о диктатуре?
Или вы таки надеетесь на турбодЮзель?2008.05.24 | Предсказамус
Что Вас не устраивает в моей позиции?
2008.05.24 | шкіпер
Диктатура предполагает наличие диктатора.А как у него с движком?
Предсказамус, не прикидывайтесь, вас за глупого или наивного ну никак не сойти.Диктатура держится на диктаторе и его ближнем окружении. Что бы от диктатора был толк (ведь именно ради этого вам нужен диктатор, а не что бы вместо многих олигархов и владельцев партий остался один), диктатор должен иметь мотор от мерседеса или бмв. И где ж мы его возьмем? Импортируем от варягов?
2008.05.24 | Предсказамус
Здесь другая аналогия.
Имеем практически смертельно больного. Выбираем между консервативным лечением и хирургическим вмешательством. В первом случае, я считаю, больной довольно скоро умрет в муках. Во втором - есть шанс на спасение. Но в нашей деревне только один человек умеет держать скальпель в руках, другого просто нет.2008.05.23 | Николай Чернигов
Э оЧеПятка или так задумано?
Mercury пише:> Якийсь парубок моторний ії скоГо підбере. От, блін...
А вообще-то 100%!
2008.05.23 | Mercury
Мабуть фройдівська очеп*ятка, чесслово!
2008.05.23 | samopal
Жванія нормально відповів. Думаю, навіть ще не все сказав...
..."Якщо Ющенка так зацікавило моє громадянство, то хай він розбереться зі своєю сім'єю. Я отримав громадянство України, відмовившись від грузинського. А дружина Ющенка, ставши громадянкою України, залишилася в американському громадянстві", - заявив Жванія в інтерв'ю "Українській правді"."Я хочу, щоб мої діти були українцями, а у Ющенка діти - американці, тому що їх мамою була громадянка США. Звернетеся до посольства Америки і запитаєте - вони вам це підтвердять".
Давид Жванія стверджує, що не тільки бачив американські документи дітей Віктора Ющенка, але і тримав їх у руках.
http://www.intv-inter.net/news/article/?id=57733685
2008.05.23 | Mercury
Це нормально?
Коли починають публічно з*ясовувати особисті стосунки колишні друзі, кумовья (навіть не колишні)? Перебирати брудну білизну?По-переше, Ющ кончєний -уділо, якщо дав команду фас на Жванію.
По-друге, Жванія поводиться негідно.
По-трете, я вже починаю хвилюватися за його подальшу долю, бо він все так натякає, що дуже багато знає, та може розказати. Ото буде серіал!
2008.05.23 | Большой Брат
Re: Це нормально?
+++По-друге, Жванія поводиться негідно.+++===Ну, кто его знает...===
По вашему, нужно подставить вторую щеку? Это уже толстовство какое то...
2008.05.23 | Mercury
А Вы бы сами так со своим бывшим другом, детей которого +
крестили, повели? Не знаю, мне кажется, выносить на публику, что я, дескать, видел, в руках их паспорта, сам держал и т.д. - это как-то не по-мужски, вообще некрасиво. Ну разберитесь там между собой. Нам-то зачем эта фигня? Разве что, любителей таблоидного чтения да сериалов потешить...2008.05.23 | Предсказамус
А Вы бы на своего бывшего друга ГПУ натравили?
2008.05.23 | Mercury
Так я ж сказал ху есть ху. По мне так Ю-ху первый начал, теперь
получает. Конечно, в этой ситуации, все же, больше сочувствую Жвании. Но вся ситуация в целом - полное говно.2008.05.23 | ОРИШКА
Между собой с неадекватным президентом? Вы шутите...
2008.05.24 | Большой Брат
У меня бывших друзей нет.:)
2008.05.24 | Mercury
Отличній ответ!
2008.05.23 | 2
Негідно Жванія поводився, коли приховував факти порушення +
закону найвищим посадовцем та його брехні громадянам.Mercury пише:
> По-друге, Жванія поводиться негідно.
2008.05.23 | Mercury
А посадовець - гідно? Чи йому те було ви-гідно тоді?
2008.05.23 | Предсказамус
Нормально
Ющенко, насколько мне известно, со Жванией в качестве президента практически не общался, т.е. Жвания ни в каком смысле ему ничего не должен. Скорее, наоборот. Коль Ющенко предпочитает общаться с теми, кто выталкивал его в президентское кресло, через уголовные дела по смешным поводам, Жвания не только прав, но еще и гуманист. Сомневаюсь, что гражданство жены и детей - самое интересное, что он знает о Ющенко.2008.05.23 | Mercury
То-то и оно!
Предсказамус пише:Сомневаюсь, что гражданство жены и детей - самое интересное, что он знает о Ющенко.
Нас ожидают веселенькие истории и разборки. Не исключаю при этом экстрим-действия. То ли еще будет, аж дух захватывает! Какая там на фиг инфляция, судебный беспредел и прочие мелочи!
2008.05.23 | samopal
Хто розігрує "карту Жванії"? (/)
Мы не стали вчера вдаваться в подробности возбуждения уголовного дела против народного депутата Давида Жвании по обвинению его в подделке документов. И лишь по одной причине – дело бесперспективное. Абсолютно. И, более того, – незаконное, так как, если даже предположить, что Давид Важаевич действительно подделывал справки о своем пребывании в Украине с целью получения гражданства, то сроки давности по этому деянию давно прошли.Увы, но вчера многочисленные юристы, которые давали комментарии по поводу возбуждения уголовного дела, не заметили такой мелочи. А ведь за эту мелочь может (и должен!) быть наказан прокурор, поставивший подпись под Постановлением о возбуждении уголовного дела. Более того – он должен "сесть". Так говорит Закон…
Сегодня наши предположения подтвердили юристы партии "Народная Самооборона", одним из спонсоров которой является Давид Жвания. Пресс-служба НаСа распространила заявление, в котором камня на камне не оставляет от попыток Банковой и Резницкой, в нарушение украинского законодательства, привлечь народного депутата Украины к уголовной ответственности.
"Сообщение Генеральной прокуратуры Украины о возбуждении уголовного дела по факту подделки и использования заведомо поддельных документов по ч.2, 3 ст. 358 УК Украины, на основе которых народному депутату Украины Давиду Жвании было выдано удостоверение о гражданстве Украины, не выдерживают никакой критики на основе действующего в Украине криминального законодательства", – говорится в заявлении.
Ст. 358 УК Украины предусмотрена в Криминальном кодексе, который принят Верховной Радой Украины 5 апреля 2001 г., а вид на постоянное жительство народному депутату Украины Жвании Д.В. был выдан в 1997 г., на то время в Украине действовал УК Украины в редакции 1961 г.
Исходя из положений законодательства Украины, что закон не имеет обратной силы, Генеральная прокуратура Украины должна была бы возбудить уголовное дело по ст.194 УК Украины (в ред. 1961 г.), отмечается в заявлении.
Согласно ст.194 УК Украины (в ред. 1961 г.) максимальное наказание предусмотрено до пяти лет лишение свободы, а согласно ст.48 УК Украины (ред. в 1961 г.) давность привлечения к криминальной ответственности составляет пять лет и заканчивалась в 2003 г., а срок привлечения к криминальной ответственности по ст.358 УК Украины (ред. 2001 г.) за сроком давности составляет всего три года и заканчивался в 2000 г.
В ст.194 УК Украины (ред. 1961 г.) и ст.358 УК Украины (ред. 2001 г.) речи о тяжких преступлениях не идет. Только за годы независимости, начиная с 1991 г. в Украине было 17 амнистий, которые освободили от наказания всех, кто совершил нетяжкое преступление, говорится в заявлении партии.
…Наивные "самбисты"! О каких законах может идти речь, если Сам президент поставил конкретную задачу если уж не посадить, то ошельмовать своего кума. И неужели найдутся настолько наивные и глупые люди, которые после всех предательств Виктором Андреевичем своего окружения, фактически посадившего его в президентское кресло, поверит в честность, моральность, благородство и уникальность сего господина?
Напомним, из "майдановцев" у Ющенко служит лишь Роман Безсмертный. Да и то только потому, что больше никому не нужен.
Делайте выводы, господа…
http://www.intv-inter.net/news/article/?id=57733676
Хотілося б почути коментар майданівських правників.
...Як відомо, Головне управління з розслідування особливо важливих справ Генпрокуратури України порушило кримінальну справу проти Жванії за фактами підроблення документів.
Генпрокуратура проводить досудове слідство у цій справі.
Раніше генпрокурор Олександр Медведько звернувся до Святошинського райсуду Києва із заявою про скасування рішень, що дозволили Жванії отримати українське громадянство через суперечності даних щодо часових періодів перебування й проживання Жванії в Україні, які були підставою надання йому громадянства.
Медведько зазначив, що "Генеральній прокуратурі стало відомо про рішення Радянського районного суду Києва 15 травня 2008 року тільки після надходження звернення заступника глави секретаріату президента – уповноваженого президента з питань контролю за діяльністю СБУ Пукшина від 15 травня 2008 року".
http://193.178.146.18/news/2008/5/23/76340.htm
2008.05.23 | толя дейнека
коли СП має право знімати суддів і прокурорів, юридичні тонкощі
юридичні тонкощі не такі вже важливі. Тоже мені фетиш.наш Пукшин це герой розпуску Ради нафік, шо він тепер якогось там Жванію не може шаблею порубати на бур'ян? Ще сильний засіб "Указ президента діє, поки він не скасований судовому порядку". Є, є інструменти в ножнах, хе-хе.
помніть про це
2008.05.23 | samopal
Про укази президента цього разу не йдеться
2008.05.23 | Мартинюк
Жінка і зять не є виборними та урядовими посадами.
Для яких Законом передбачена обовязкова необхідність мати українське громадянство.2008.05.23 | samopal
А хто надав жінці українське громадянство?
2008.05.23 | Abbot
уже и до детей добрались?
Вырастут - сами решат, где им жить. Старшие, совершеннолетние, кстати - граждане Украины.Пусть Жвания за свои поступки отвечает, а не на детей перекладывает.
Ведь даже ЕСЛИ БЫ дети Ющенко были гражданами США - в чем проблема? У Саакашвили жена-голландка, и не уверен, что она гражданство Грузии принимала - но уверен, что нормальные грузины не опустятся до обсуждения женщин и детей в качестве "отмазки".
2008.05.23 | Голокостенко
Abbot, грузини тільки й дізнаються, яка нова секретутка
робить від Міші аборт. Це вже помічено, як тільки Мішина Сандра вилітає додому в Голандію на кілька тижнів - до нового примирення. У цій історії цікаво. які документи у самого Юща, адже одружений з американцем(американкою) автоматично дістає громадянство. Отож, КОЛИ і ДЕ Ющенко В.А, уродженець с.Хоружівка, прийняв присягу громадянина США, в якій пообіцяв "захищати її як від ворогів зовнішніх, так і внутрішніх".2008.05.23 | Пан Коцький
Брехня
Голокостенко пише:> ...
У цій історії цікаво. які документи у самого Юща, адже одружений з американцем(американкою) автоматично дістає громадянство.
> ...
Брехати не гарно - це абсолютно не так. Так можна дістати "green card", і то не автоматично...
2008.05.23 | Голокостенко
Коцький, не брешіть самі! Це норма американського закону
"Дядя Вася из Казани раз проснулся в Мичигане,Вот какой рассеянный муж Сары Моисеевны". (Самуил Маршак - мл.)
2008.05.23 | Пан Коцький
Ще раз повторюю - то є брехня. Покажіть такий закон.
Як гамериканці кажуть - "put up or shut up"...2008.05.23 | Голокостенко
Коцький, читайте і не свистіть більше
US Citizenship RequirementsWhat marriage (or engagement) to a US citizen does generally do is to allow the alien spouse or fiancé(e) an opportunity to apply for US citizenship after three years (note that most "green card" holders must wait five years before becoming eligible for citizenship). Ну, хіба не вистачило Ющу часу отримати американський пачпорт?
2008.05.23 | Abbot
Противоречит написанному Вами ранее.
Не говоря уже о том, что если Вы безосновательно допускаете, что Ющенко получил американский паспорт, то я могу, например, допустить, что Вы - наркоман или педофил. Уловили?Ведите дискуссию нормально, а не "как левой пятке пожелается".
2008.05.23 | Голокостенко
Рахуйте, Abbot! Шлюб Віктора і Кетрін укладено у січні 1998
+ 3... Пойнятно? Візьміть з полички пиріжок! Ну, хіба я не чемний?2008.05.23 | Пан Коцький
Ще один "підрахуй"...
Nice try, або "харошая міна прі плахой іґре". Я перепрошую, але Ви так п. Абботові і не відповіли - Ви є наркоманом чи педофілом?2008.05.23 | Пан Коцький
Провокатори тут вештають зовсім не для дискусій...
Яким треба бути вар'ятом, щоби себе звати "Голокостенком"? Повна клініка...2008.05.23 | Пан Коцький
Пане "психіятре", з логікою знову проблеми?
Ви були стверджували:> адже одружений з американцем(американкою) автоматично дістає громадянство
А тепер пишите:
> What marriage (or engagement) to a US citizen does generally do is to allow the alien spouse or fiancé(e) an opportunity to apply for US citizenship after three years
Різницю відчуваєте? Чи то, чули дзвін, та не знали де він?
2008.05.23 | 2
Проблема во лжи президента
Abbot пише:> Ведь даже ЕСЛИ БЫ дети Ющенко были гражданами США - в чем проблема?
Заявлялось, что Екатерина Ющенко приняла гражданство Украины. Гражданином Украины нельзя стать, имея гражданство какой-либо другой страны. Нельзя никому. Если Екатерина Ющенко имеет сейчас гражданство США, то, значит, утверждение о принятии ею украинского гражданства было ложью. Ложью президента Украины.
2008.05.23 | Предсказамус
Или в преступлении Президента
2 пише:> Если Екатерина Ющенко имеет сейчас гражданство США, то, значит, утверждение о принятии ею украинского гражданства было ложью. Ложью президента Украины.
А если она одновременно гражданка Украины и США, то выдача ей украинского гражданства была преступлением - наше законодательство не допускает двойного гражданства. Т.к. решение об этом принимает Президент, то преступление Президента.
2008.05.23 | Анонімно
Знайоми американський журналіст (ім"я не називатиму без згоди
) розповідав, що у серпні 2006 р. звертався до міністерства юстиції США з проханням надати довідку про вихід Кетрін Клер Чумаченко із громадянства США. Йому повідомили, що такої заяви не надходило. На запитання, чому міністерство, знаючи, що Чумаченко-Ющенко прийняла українське громадянство і тим самим порушила закон США, йому відповіли, що жодних коментарів не буде. Редакція газети спершу завзято взялася за розслідування, але редактор з investigation повідомив автору "думку боссів", що така публікація "не буде цікавою для аудиторії".2008.05.23 | Сергей ГРУЗДОВ
Та хоч і анонімно
Це кому тут досі не зрозуміло, що Кетрін на роботі?Щоправда, кляне вона зараз і тую баржУ, і ті ромашки... (за Жванецьким, "Як сапери міст підривали")
2008.05.23 | Николай Чернигов
В общем, всё для импичмента готово!
2008.05.23 | Abbot
Я говорю не о лжи,
а о фактах.Мы считаем фактом, что жена Президента - гражданка Украины.
Я утверждаю: будь она иностранной гражданкой - проблемы бы не было.
Насчет "лжи" или "правды" - пардон, на кофейной гуще не гадаю.
2008.05.23 | samopal
Хочете сказати, шо те що ви "вважаєте" фактом і є правдою?
А не скажете, чому натуралізаційна служба США два з половиною роки розгляда заяву VIP-персони про відмову від американського громадянства - "назло врагам"? Навіщо тоді було брехати про українське громадянство дружини президента, якщо воно було "тимчасовим"?2008.05.24 | Олександр Дядюк
Можна
По перше, Чумаченко довго не оформляючи українське громадянство брехала, що це дуже довго і важко. Це брехня, бо для неї це - як два пальці обісцяти.Закон про громадянство України:
Стаття 8. Набуття громадянства України за територіальним походженням
. Особа, яка сама чи хоча б один з її батьків, дід чи баба,рідні (повнорідні та неповнорідні) брат чи сестра, син чи дочка,онук чи онука народилися або постійно проживали до 24 серпня 1991 року на території, яка стала територією України відповідно до Закону України "Про правонаступництво України"( 1543-12 ), або яка сама чи хоча б один з її батьків, дід чи баба, рідні (повнорідні та неповнорідні) брат чи сестра народилисяабо постійно проживали на інших територіях, що входили на моментїх народження або під час їх постійного проживання до складу Української Народної Республіки, Західноукраїнської НародноїРеспубліки, Української Держави, Української СоціалістичноїРадянської Республіки, Закарпатської України, УкраїнськоїРадянської Соціалістичної Республіки (УРСР), і є особою без громадянства або іноземцем, який подав зобов'язання припинити іноземне громадянство, та подала заяву про набуття громадянства України, а також її неповнолітні діти реєструються громадянами України. Іноземці, які є громадянами (підданими) кількох держав,подають зобов'язання припинити громадянство всіх цих держав.
Таким чином, якщо простому іноземцю дійсно дуже важко отримати українське громадянство (лише через указ Президента), то Чумаченко дід (чи то батько якої) підпадає під цей закон, могла (при бажанні) набути громадянства України "лєгко і непринуждьонно" (я як юрист допомагав людям так набути).
Проте, Чумаченко довго брехала про те, чому аж до обрання Ющенка президентом, їй було так тєжко набути нашого громадянства.
2 пише:
> Заявлялось, что Екатерина Ющенко приняла гражданство Украины. Гражданином Украины нельзя стать, имея гражданство какой-либо другой страны. Нельзя никому.
Можна
Іноземці, зазначені в частинах першій - третій цієї статті (цитована вище), які подали зобов'язання припинити іноземне громадянство, повинні подати документ про це, виданий уповноваженим органом відповідної держави, до уповноваженого органу України протягом ДВОХ років з моменту реєстрації їх громадянами України. Якщо іноземці, маючи всі передбачені законодавством цієї держави підстави для отриманнятакого документа, з незалежних від них причин не можуть отриматийого, вони подають декларацію про відмову від іноземногогромадянства.
(Тобто, навіть по закону, можна було ще 2 роки бути і громадянкою України і іншої держави - так це по закону, а хто у нас ті закони дотримується).
2008.05.24 | 2
а хто у нас ті закони дотримується
Так, на УП все досить докладно роз’яснили. Навіть згідно з версією "прес-служби Катерини Ющенко" вона, маючи два роки на те щоб позбутися американського громадянства, робила це два роки 5 місяців. Причому весь цей час йшла брехня, мовляв, вона вже це зробила.Олександр Дядюк пише:
> Тобто, навіть по закону, можна було ще 2 роки бути і громадянкою України і іншої держави - так це по закону, а хто у нас ті закони дотримується.
Дуже бажано, щоб президент дотримувався. Президент, що не дотримується законів (а Ющенко, здається, не дотримується їх свідомо, принципово та демонстративно) - це, взагалі кажучи, оксюморон. Тому що поза рамками законів він ніякий не президент.
2008.05.23 | samopal
Питання про громадянство їхніх батьків.
Як ви справедливо зазначили, діти неповнолітні і обирати громадянство не можуть, а народжені вони ще коли мати не мала українського громадянства.Але тепер має. Чи ні? Хто і на якій підставі надав їй громадянство України, якщо вона не позбулася гроиадянства США? Чи українське законодавство передбачає подвійне громадянство? Може ви скажете, що таке "тимчасове громадянство України"?
«Посольство Сполучених Штатів Америки в Україні цим підтверджує, що 30 серпня 2007 року Катерина ЮЩЕНКО здійснила відмову від громадянства Сполучених Штатів Америки згідно Частини 349(а)(5) Закону про Імміграцію та Натуралізацію, п. 66 Статті 268, відповідно до статей 95-342, Закону про Громадянські права від 10 жовтня 1978 року, п. 92 Статті 1046».
http://unian.net/ukr/news/news-252673.html
За даними прес-служби, 21 березня 2005 року Катериною ЮЩЕНКО було отримано тимчасове посвідчення громадянина України. На вимогу статей 1 і 8 Закону України «Про громадянство України», у визначені терміни К.ЮЩЕНКО звернулася до відповідних органів України із заявою, в якій інформувала про виконання всіх вимог чинного українського законодавства. До цієї заяви додавались: відповідь Посольства Сполучених Штатів Америки, легалізована Департаментом консульської служби МЗС України (номер легалізації – 572/0835), про підтвердження отримання клопотання про припинення громадянства США, а також декларація, відповідно до форми 4Б, затвердженої МВС України, №716 за підписом К.ЮЩЕНКО про відмову від іноземного громадянства, підкреслюють в прес-службі.
2008.05.23 | Голокостенко
Я плачу від заяви К.Ющенко
"Будучи громадянкою США, пані Катерина мала всі соціальні гарантії, які надає своїм громадянам ця держава. Вона свідомо відмовилася від громадянства США, розуміючи, що такий крок позбавить її цих пільг. ", йдеться в заяві прес-служби К.Ющенко.Нагадаємо, що відомий Лі Гарві Освальд, який із скандалом відмовлявся від американського громадянства і прийняв радянське, кількома роками пізніше блискавично поновив американське і відбув до США із дружиною, яка теж стала американкою. Бо за законом США, ніхто не може скасувати або відмовити у громадянстві США народженому на їхній території (окрім, дітей дипломатів)
2008.05.23 | Сергей ГРУЗДОВ
Ні, то ми усі платимо за такі заяви Ющенко.
2008.05.23 | Abbot
Фигня на постном масле
...или "если бы у бабушки были яйца".Если госпожа Ющенко однажды вздумает возобновить американское гражданство, это будет ее личным делом. И делом американского правительства.
А делать исходя из этого какие-то выводы - глупо. Хотя общий уровень дискуссии в этой ветке неандертальский, прошу пардону.
"Солдат ребенка не обидит". Хватит до **ываться до женщин и детей. Критикуйте Ющенко по делу - вроде бы есть за что?
2008.05.23 | Mercury
Соратников сдает одного за другим, этого мало?
Abbot пише:> Критикуйте Ющенко по делу - вроде бы есть за что?
2008.05.23 | Abbot
Не спорю
Мне просто противно, когда создают такие ветки.Быть членами семей политиков - тяжкий крест. Плюют в него - попадут в тебя.
Я никогда не отказывался обсуждать Президента. Но мне противно, когда в политическую грязь готовы втоптать его жену и детей.
Представьте себя на его месте. И свою семью.
2008.05.23 | Пан Коцький
Дійсно так, нема про що мову тут вести...
2008.05.23 | OlalaZhm
Re: уже и до детей добрались?
Никаких проблем, просто зачем было врать? Теперь я вынуждена считать, что наш президент - брехло. ни чем не лучше Януковича2008.05.23 | terrykoo
Проблема в патологічній брехливості Юща
Те що в дітей і жінки Ющенка американське громадянство не є страшною проблемою. Просто нехай не ховаються і не порушують закон та нехай офіційно відмовляться від українського громадянства...У Саркозі нова жінка за паспортом італійка, що у Франції також викликає певні запитання. Але проблему ніхто не приховує!
2008.05.24 | Олександр Дядюк
Тобто ми не повинні опускатись
Abbot пише:> Ведь даже ЕСЛИ БЫ дети Ющенко были гражданами США - в чем проблема? У Саакашвили жена-голландка, и не уверен, что она гражданство Грузии принимала - но уверен, что нормальные грузины не опустятся до обсуждения женщин и детей в качестве "отмазки".
І цікавитись - чи не може впливати на прийняття рішень Президента його дружина, яка є (можливо) громадянкою іншої держави і бувшим службовцем держдепартаменту (а там колишніх не буває)
Ви не задумувались, що будучи громадянкою іншої країни і думаючи про майбутнє своїх дітей в ТІЙ країні, пані чумаченко вимушена у будь-якому випадку рахуватись із "рекомендаціями" від цієї країни, тобто фактично бути агентом впливу цієї країни - в інтересах тієї країни.
Ні, я не говорю про банальне шпигунство (хоча ті держслужбовці, які працювали на напрямку - СРСР, дуже часто співпрацювали із своїми спецслужбами, наприклад ЦРУ), але в даному випадку я на цьому ненаполягаю.
Проте, обьєктивно, якщо Чумаченко має ще й американське громадянство і планує майбутнє своїх дітей, як громадян США (а інакше чому не відмовились), то вона вимушена буде рахуватись із "думкою" держдепу і посла США, і впливати на свого чоловіка, тобто бути агентом впливу.
Причому, агент впливу забезпечує перш за все реалізацію інтересів "своєї" держави. Звичайно, це не значить, що інтереси "держави впливу" і тієї на яку впливають завжди суперечливі (в певних питаннях вони можуть і співпадати), проте агент впливу забезпечує перш за все "вплив" і інтереси "головної" держави.
2008.05.23 | Koala
Закон один для всіх. І його варто прочитати.
Стаття 19. Підстави для втрати громадянства УкраїниПідставами для втрати громадянства України є:
1) добровільне набуття громадянином України громадянства
іншої держави, якщо на момент такого набуття він досяг повноліття.
Добровільним набуттям громадянства іншої держави вважаються
всі випадки, коли громадянин України для набуття громадянства
іншої держави повинен був звертатися із заявою чи клопотанням про
таке набуття відповідно до порядку, встановленого національним
законодавством держави, громадянство якої набуто.
Не вважаються добровільним набуттям іншого громадянства такі
випадки:
а) одночасне набуття дитиною за народженням громадянства
України та громадянства іншої держави чи держав;
б) набуття дитиною, яка є громадянином України, громадянства
своїх усиновителів унаслідок усиновлення її іноземцями;
в) автоматичне набуття громадянином України іншого
громадянства внаслідок одруження з іноземцем;
г) автоматичне набуття громадянином України, який досяг
повноліття, іншого громадянства внаслідок застосування
законодавства про громадянство іноземної держави, якщо такий
громадянин України не отримав документ, що підтверджує наявність у
нього громадянства іншої держави;
2) набуття особою громадянства України на підставі статті 9
цього Закону внаслідок обману, свідомого подання неправдивих
відомостей або фальшивих документів;
3) добровільний вступ на військову службу іншої держави, яка
відповідно до законодавства цієї держави не є військовим
обов'язком чи альтернативною (невійськовою) службою. { Пункт 3
частини першої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом
N 1014-V ( 1014-16 ) від 11.05.2007 }
( Частина перша статті 19 в редакції Закону N 2663-IV ( 2663-15 )
від 16.06.2005 )
Положення пунктів 1, 3 частини першої цієї статті не
застосовуються, якщо внаслідок цього громадянин України стане
особою без громадянства. ( Частина друга статті 19 із змінами,
внесеними згідно із Законом N 2663-IV ( 2663-15 ) від 16.06.2005 )
Датою припинення громадянства України у випадках,
передбачених цією статтею, є дата видання відповідного указу
Президента України. ( Статтю 19 доповнено частиною третьою згідно
із Законом N 2663-IV ( 2663-15 ) від 16.06.2005 )
( Стаття 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2663-IV
( 2663-15 ) від 16.06.2005 )
2008.05.23 | samopal
Ну?
2008.05.23 | Koala
Прочитайте ще раз. Я там виділив...
2008.05.23 | samopal
Що ви хотіли цим сказати?
Може там ще десь є положення про "тимчасове громадянство України"?2008.05.23 | samopal
Re: Закон один для всіх? (/)
"Українська правда" отримала відповідь від прес-служби Катерини Ющенко стосовно заяви Давида Жванії.Як відомо, один з лідерів "Народної самооборони" звинуватив першу леді, що вона, отримавши громадянство України, паралельно зберегла статус американської підданої.
Крім того, стверджує Жванія, він особисто тримав у руках американські документи дітей президента, видані на підставі громадянства США їх матері.
Катерина Ющенко у коментарі своєї прес-служби намагається розставити крапки над "і" в цій історії.
З пояснень дружини президента звертають на себе увагу два питання.
По-перше, громадянство України перша леді отримала 21 березня 2005 року. А вихід з громадянства США був реалізований 30 серпня 2007 року.
Український закон відводить два роки на те, щоб відмовитися від громадянства іншої держави та повідомити про це вітчизняні органи.
Дружина ж президента втратила громадянство США через два роки, п'ять місяців і дев'ять днів від дати набуття громадянства України.
При бажанні Катерина Ющенко, враховуючи ажіотаж навколо теми громадянства, могла зробити це швидше. Тим самим продемонструвавши зразкову поведінку.
Однак виявилося, що вона, навпаки, перевищила встановлені законом терміни. І якби такая колізія сталася з простим смертним, невідомо, чим би це для нього закінчилося.
У фонді першої леді пояснили, що затримка була повязана з бюрократичними правилами США, оскільки її заяву відправили до Вашингтону. Тільки після перевірок посольство у Києві отримало дозвіл здійснити процедури по виходу з громадянства Америки.
Навіть всупереч своїй волі, але виходить, що два з половиною роки дружина президента України була громадянкою двох держав, оскільки процедура вступу в громадянство України вже розпочалася, а вихід з громадянства США заверешений не був.
По-друге, у коментарі фонду Катерини Ющенко не сказано, що сталося з американськими проїзними документами дітей президента, про які згадував Давид Жванія в своєму інтерв’ю.
Їх знищено, анульовано чи ні? Чи справді син і донька президента України зможуть вибирати собі громадянство? І чи можуть ці документи, видані їм як дітям громадянки США, стати підставою для отримання американського громадянства при досягненні ними повноліття?
http://www.pravda.com.ua/news/2008/5/23/76356.htm
У Катерини Ющенко підстав для позбавлення громадянства ну аж ніяк не менше, ніж у Жванії
2008.05.24 | samopal
Заява «Народної самооборони» (/)
Повідомлення Генеральної прокуратури України про порушення кримінальної справи за фактом підробки і використання свідомо підроблених документів за ч.2, 3 ст. 358 КК України, на основі яких народному депутату України Жванії Д.В. було видано посвідчення про громадянство України, не витримують ніякої критики на основі діючого в Україні кримінального законодавства.Ст. 358 КК України передбачена в Кримінальному кодексі, який прийнятий Верховною Радою України 5 квітня 2001 року, а посвідка на постійне проживання народному депутату України Жванії Д.В. була видана у 1997 році, на той час в Україні діяв КК України за редакцією 1961 року.
Виходячи з положень законодавства України, що закон не має зворотної сили, Генеральна прокуратура України мала б порушити кримінальну справу по ст.194 КК України (за ред. 1961р.)
Згідно ст.194 КК України (за ред. 1961 р.) максимальне покарання передбачено до п’яти років позбавлення волі, а згідно ст.48 КК України (за ред. 1961р.) давність притягнення до кримінальної відповідальності становить п’ять років і закінчувалась у 2003 році, а термін притягнення до кримінальної відповідальності за ст.358 КК України (за ред. 2001 р.) за строком давності складає всього три роки і закінчувалась у 2000 році.
Ст.194 КК України (за ред. 1961р.) і ст.358 КК України (за ред. 2001р.) не є тяжкими злочинами. Тільки за роки незалежності, починаючи з 1991 року в Україні було 17 амністій, які звільнили від покарання всіх, хто скоїв нетяжкий злочин.
Даний приклад ще раз вказує на політичний підтекст порушеної кримінальної справи проти Жванії Д.В., і свавілля, яке чиниться з боку Генеральної прокуратури під тиском Секретаріату Президента України.
Громадянський рух «Народна самооборона».
http://www.nso.org.ua/news/2003
2008.05.23 | Приємна дрібничка
З Ющем ми все таки ближче до Європи і американської демократії
бо в інших покидьків паспорти російські (Боделан, кум Кличків - Бакай). Мабуть, з триглавим орлом мають ксіви Януковичі включно з Люсею, Азаров-Пахло, навіть Ганька Стеців!2008.05.23 | BIO
Линкольн Диктатора нормально прошел одесскую таможню+
Он имел натуральный канадский техпаспорт на имя Ч.Чаплина, вышиванкуподжопника иглой диаспоры, тонированый пеарперископ и водилу-робокопа.
2008.05.23 | ОРИШКА
Так, я хочу правду - у жены президента двойное гражданство?
2008.05.23 | Адвокат ...
Адіранрнає. Або ж,-- ардінарнає.
2008.05.23 | Mercury
Чим закінчиться історія зі Жванією? (л)
Так і хочеться замутити опитування, тіпа “Чим закінчиться історія зі Жванією?”, і варіанти відповіді: 1. Голова відпаде.2. Отримає інфаркт та/або інсульт.
3. Буде атакований Бойовими Бджолами Ющенко.
Запитання отримані від
http://none-smilodon.livejournal.com/386562.html
2008.05.23 | Адвокат ...
Чим би вона не закінчила сь, але "атраФФлєнія уґарним ґазом" не
буде.І ґєта харашо, і ґєта праФФільно!
2008.05.23 | Голокостенко
Чому мовчить Ліля Григорович? Де Параска?
2008.05.23 | ОРИШКА
Всю эту власть пора садить в клетки, возить по стране и
заставлять повторять все то, что они несли друг на друга. Кормить того, кто больше лает. Кстати, всяких там ПР, КПУ - тоже за компанию2008.05.23 | Голокостенко
Хорошая идея! И Шустер с кнутом и в кожаных трусах
2008.05.23 | QuasiGiraffe
Є один нюанс
В своєму інтерв'ю Жванія стверджував, що не спілкується з Ющенком з березня 2005-го.Якщо це так, то оце:
> "Свого часу ми з Ющенком багато їздили родинами на відпочинок – відвідували Домініку, були і в Австрії, і у Швейцарії, і в Італії. Тому я, Давид Жванія, стверджую, що не просто бачив американські документи дітей Ющенка. Я їх особисто тримав у руках"
могло бути до березня 2005-го, про інше не заявлено, коли у дітей і мали бути американські документи.
2008.05.23 | samopal
Та не один... (/)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1211553735&first=1211562054&last=1211546770...у коментарі фонду Катерини Ющенко не сказано, що сталося з американськими проїзними документами дітей президента, про які згадував Давид Жванія в своєму інтерв’ю.
Їх знищено, анульовано чи ні? Чи справді син і донька президента України зможуть вибирати собі громадянство? І чи можуть ці документи, видані їм як дітям громадянки США, стати підставою для отримання американського громадянства при досягненні ними повноліття?
http://www.pravda.com.ua/news/2008/5/23/76356.htm
2008.05.23 | Миротворець
Розслабтеся, гарячі проєвропейські хлопчики-дівчата. І послухайт
е старого дідуся Льоню. Може, вам попустить:)))Порошенко: Слухай, ну чого ти прив’язався до цієї дури?!
Кучма: Ну, ми їм наступимо на яйця!
ТРАНСКРИПТ РОЗМОВИ, ЩО ВІДБУЛАСЯ 7.06.2000 р. МІЖ ПЕТРОМ ПОРОШЕНКО ТА ЛЕОНІДОМ КУЧМОЮ В КАБІНЕТІ ПРЕЗИДЕНТА
Порошенко: ... Я — член вашої команди! Буду виконувати любий ваш наказ! Там, де ви скажете!
Кучма: Ну це зрозуміло.
Порошенко: Я раз в житті зробив вибір, і тут ніяких не буде змін! Але я вважаю, що на сьогоднішній день в парламенті теж буде непроста ситуація. Особливо якщо зараз з Юлею, відняти. Буде розсипатись «Батьківщина». То треба підібрати цих всіх, тому що вона йде.
Кучма: Ну Юлі-то кінець-кінцем кінець прийде. Вона ж виступає, так сказать, у. Наші не дають інформацію, но «Файненшл Таймс» дав. Вона йде в справі Лазаренка в Сполучених Штатах Америки.
Порошенко: Я підійшов до Ющенка на цьому прийомі з Клінтоном, бачу, що він такий розчарований. Каже: «Як ми будемо виходити?». Кажу: «Мовчи! Слухай, ну чого ти прив’язався до цієї дури?! Здай її, і ми сформуємо нормальну команду! Ну не можна ж так робити».
Кучма: Вона ж. Питання в тому, що не він керує, а вона керує – їм! Вона як тряпку його. І шо, які там ці самі ?
Порошенко: Фінансових там немає. Нібито через дружину, нібито там ще через щось.
Кучма: Да я ... Шо він, наліво не їздить? Чи шо? Я ж знаю, що він тікає часто, блядь, і куди він їзде, йоб твою. Я ж, я ж знаю. Дружина! Що там — любов чи що?! Ну те, що вона американка, блядь, і держдеп, вона ж із ЦРУ!
Порошенко: Канешно.
2008.05.23 | Пан Коцький
Ну й що з того?
2008.05.23 | Simpleton
А жінка французького прeзидeнта італійка - і шо?
2008.05.23 | samopal
А він десь казав, що вона позбулася італійського громадянства?
Зрештою, французькому президенту з його матримоніальними піруетами і так не скучно.2008.05.24 | Простаченко
А жінка французького прeзидeнта теж будує Лікарню майбутнього?
2008.05.24 | Simpleton
А що, українці будують набагато кращі лікарні, ніж амeриканці?
2008.05.24 | samopal
Набагато майбутніші