Кияни вибрали правильно ;):Черновецький вигнав вантажівки(л)
06/01/2008 | 123
http://pravda.com.ua/news/2008/6/1/76817.htm
У неділю набуває чинності розпорядження КМДА на обмеження в'їзду вантажівок до Києва.
Заборона буде діяти на вантажний автотранспорт загальною масою більше 4,5 тонн, повідомляє Ліга.
В'їзд обмежується з 07:00 до 20:00. Після 20:00 до 07:00 рух дозволений тільки по пр-ту Бажана, Столичному шосе, вул. Академіка Заболотного, пл. Одеській, Кільцевій дорозі, пр-ту Академіка Палладіна, пл. Гостомельській, вул. Міській, Гостомельському шосе, Новій дорозі (Київського міського півкільця), пр-ту Мінському, пл. Тараса Шевченка, вул. Полярній, вул. Богатирській, пл. Тульській, пр-ту Московському, пр-ту Ватутіна, пл. Керченській, вул. Братиславській та пр-ту Броварському.
У неділю зранку, о 07:00, КМДА перевірила обмеження в'їзду вантажівок у столицю на контрольно-пропускному пункті з боку Чернігова.
Раніше заборона в'їзду планувався з 1 травня, однак КМДА відстрочила введення обмеження.
Українська правда
У неділю набуває чинності розпорядження КМДА на обмеження в'їзду вантажівок до Києва.
Заборона буде діяти на вантажний автотранспорт загальною масою більше 4,5 тонн, повідомляє Ліга.
В'їзд обмежується з 07:00 до 20:00. Після 20:00 до 07:00 рух дозволений тільки по пр-ту Бажана, Столичному шосе, вул. Академіка Заболотного, пл. Одеській, Кільцевій дорозі, пр-ту Академіка Палладіна, пл. Гостомельській, вул. Міській, Гостомельському шосе, Новій дорозі (Київського міського півкільця), пр-ту Мінському, пл. Тараса Шевченка, вул. Полярній, вул. Богатирській, пл. Тульській, пр-ту Московському, пр-ту Ватутіна, пл. Керченській, вул. Братиславській та пр-ту Броварському.
У неділю зранку, о 07:00, КМДА перевірила обмеження в'їзду вантажівок у столицю на контрольно-пропускному пункті з боку Чернігова.
Раніше заборона в'їзду планувався з 1 травня, однак КМДА відстрочила введення обмеження.
Українська правда
Відповіді
2008.06.01 | Чучхе
Ви не повірите, ле я вчора бачив рейковий автобус на ходу
правда, він ще не виконує ніяких рейсів по місту, але те, що його вперше за останні три роки вивели з депо - вже вселяє надію(хоча, мля, на Львівській залізниці цих автобусів масса - один навіть робить досить довгий рейс до Рівного)
2008.06.20 | Мартинюк
Приїжджай до мене на шашлик - воно ходить біля мої хати
Як що не зосерджувати всю увагу на шашликові то можна побачити це чудо - кудись в Малин чи в Бородянку катається.2008.06.01 | Горицвіт
про вантажівки рішення дуже правильне
наскільки я знаю, це планувалося зробити ще рік тому, і через опір транспортних фірм відкладалося. Не факт, що на цей раз почне діяти.2008.06.01 | stefan
Це питання не дуже просте
Горицвіт пише:> про вантажівки рішення дуже правильне, наскільки я знаю, це планувалося зробити ще рік тому, і через опір транспортних фірм відкладалося. Не факт, що на цей раз почне діяти.
--------
адже в Києві є тисячі складів куди заїжджали фури (10-20тн) кожен день по декілька штук, а в великих складах та гіпермаркетах - сотня і більше фур за добу.
Тепер все це треба перегружати на малі авта.
А це додаткові затрати...
Ціна на товари виросте на пару відсотків...
---
Загальна кількість вихлопних газів не зменшиться, може навіть навпаки.
Єдиний плюс - зменшиться нагрузка на дорожне покриття в столиці.
2008.06.01 | Горицвіт
там же ніби йдеться про транзит
і будуть видаватися якісь талони. Але добре що ви підказали, треба уточнити.2008.06.20 | Михайло Свистович
Рішення неправильне, бо не Києвом єдиним
Тепер мешканці області та й інші, хто їде до Києва, не модуть нормально потрапити до столиці, бо й так переповнені дороги заставлені вантажівками, які не встигли проїхати вчасно.Нормальні люди в нормальних країнах приймають такі рішення за погодженням з іншими АТО, інтереси яких рішення зачіпає. В нормальній країні нормальний мер узгодив би це питання з головою КОДА та виділив би гроші з величезного столичного бюджету на облаштування стоянок для вантажівок на території області біля доріг, а не на дорогах, викупив би землю під це, бо це потрібно Києву, а не області.
На обласній раді один з депутатів запропонував заборонити в"їзд будь-яких автомобілів на територію області з п"ятниці до понеділка І почекати, що заспіває Черновецький, коли кияни не зможуть виїхати за місто, як вони це роблять щоп"ятниці масово.
2008.06.20 | Linx
Черновед зробив крок. Тепер обласні вожді хай починають чесатись
Михайло Свистович пише:> Нормальні люди в нормальних країнах приймають такі рішення за погодженням з іншими АТО, інтереси яких рішення зачіпає. В нормальній країні нормальний мер узгодив би це питання з головою КОДА та виділив би гроші з величезного столичного бюджету на облаштування стоянок для вантажівок на території області біля доріг, а не на дорогах, викупив би землю під це, бо це потрібно Києву, а не області.
Області це потрібно так само, як і Києву.
Навпроти Ірпінського АТП вже багато років діє ТІР-стоянка, але вона майже постійно порожня. Натомість всі фури стоять на узбіччях вздовж варшавки.
Це що, головний біль Черноведа? Хай область теж чухається. Хоча б спрямує вантажівки до діючих паркингів.
> На обласній раді один з депутатів запропонував заборонити в"їзд будь-яких автомобілів на територію області з п"ятниці до понеділка І почекати, що заспіває Черновецький, коли кияни не зможуть виїхати за місто, як вони це роблять щоп"ятниці масово.
Ну можна і так радикально. Але хтось з області пробував просто порозумітись з київською владою?
Що область раніше не знала, що Київ так зробить? Чому не думали і не намагались домовитись? Отримати якусь часткову компенсацію на облаштування ТІР-паркингів і інфраструктури для дальнобійників?
2008.06.20 | Горицвіт
мерія каже, що місця для парковки на в'їзді обладнані
як насправді - не бачив, давно нікуди не виїжджав.2008.06.20 | observеr
вибачайте, але це рішення розраховане на плебс
спочатку треба побудувати нормальну окружну, а потім забороняти в'їзд вантажівокспочатку треба побудувати паркінги і стоянки, а потім воювати з тими, хто паркується в непризначених для цього місцях
спочатку... ,потім...
2008.06.20 | Горицвіт
місто патриціанськи зупиниться повністю
observеr пише:> спочатку треба побудувати нормальну окружну, а потім забороняти в'їзд вантажівок
Нічого подібного. Тим більше, що їм не забороняли, а впорядкували: виділили час, коли дороги менш забиті. Просто ресурс доріг обмежений.
> спочатку треба побудувати паркінги і стоянки, а потім воювати з тими, хто паркується в непризначених для цього місцях
Ресурс доріг вкрай обмежений. Перш ніж купляти машину, треба думати, де ти її будеш паркувати (побудувати паркінг, за вашою пропозицією). Коло автовокзалу вузенька дорога, де тягучка постійна - і то правий ряд вже парковка. Це варварство.
2008.06.20 | 123
Я теж так вважаю
Горицвіт пише:> observеr пише:
> > спочатку треба побудувати нормальну окружну, а потім забороняти в'їзд вантажівок
>
>
> Нічого подібного. Тим більше, що їм не забороняли, а впорядкували: виділили час, коли дороги менш забиті. Просто ресурс доріг обмежений.
>
>
> > спочатку треба побудувати паркінги і стоянки, а потім воювати з тими, хто паркується в непризначених для цього місцях
>
> Ресурс доріг вкрай обмежений. Перш ніж купляти машину, треба думати, де ти її будеш паркувати (побудувати паркінг, за вашою пропозицією). Коло автовокзалу вузенька дорога, де тягучка постійна - і то правий ряд вже парковка. Це варварство.
Так, парковку треба заборонити незалежно від паркінгів.
2008.06.20 | Linx
і добре, що хоч інколи хтось розраховує на народ
2008.06.01 | саша_нічна варта
Вантажівки.... Де вкрадені Льоней гроші за київські землі?
2008.06.02 | shu
Спитайте у Куровьского
2008.06.20 | пан Roller
В банке.
2008.06.02 | Mossad
молодець Космос!
2008.06.20 | Николай Чернигов
Поддерживаю!
Вот только с целью здоровья граждан я бы запретил проезд ЛЮБОГО транзитного транспорта во ВСЕХ населенных пунктах. И на дачи пусть зажравшиеся киевляне ездят по ночам! А то когда уроды всякие летают по селам с бешеной скоростью - это нормально, подумаеш пару кугутов собьют. Когда все крупнейшие предприятия в государстве платят налоги по месту центрального офиса в Киеве и тем самым обеспечивают ремонт этих самых дорог из кармана провинций - это тоже как надо. А вот если кому-то из Чернигова в Житомир товар отвезти надо - так едь ночью! В общем, Киев стал такой же язвой, как была Москва в СССР.2008.06.20 | Linx
все що потрібно маленькому українцю
це дозвіл тинятись вдень фурами через столицю рідної неньки....хохлізм, як і юлізм, невиліковний...
2008.06.20 | Николай Чернигов
Великий украинец, построй сначала объездную.
Linx пише:> ...хохлізм, як і юлізм, невиліковний...
Неизлечимой есть привычка спамить всякую ахинею.
2008.06.23 | Linx
ночью объедешь, если очень хочется через Киев
или ума не хватит рассчитать во сколько нужно выехать из Чернигова, чтоб через Киев проехать между 20-00 и 7-00?2008.06.23 | Николай Чернигов
Если так скажет каждый сраный поселковый совет на трассе...
...может тогда киевляне поймут, что не на них клин светом сошелся?2008.06.20 | пан Roller
+1 Решение скорее правильное, чем нет.
2008.06.20 | Мінор
Він, як і Ви харків"янин. Я сі тащу від вашого міста
2008.06.20 | 123
А як Ваше таскушество стосується теми?
2008.06.20 | Cyanide
Re: Кияни вибрали правильно ;):Черновецький вигнав вантажівки(л)
Мені щось здається, що рішення про заборону в`їзду вантажівок було навмисно "підігнано" до початку літа.По місту добиратися стало дійсно дещо простіше. Але чи це є наслідком саме заборони, а не літа? Влітку кожен рік стає трохи легше...
2008.06.20 | Linx
ще, влітку нагрівається асфальт, і фури його просто зносять
2008.06.23 | N
Не знаю правильно ли избрали Черновецкого,.. ....
но вот юльков прокатили совершенно правильно.