Козацьку чайку "Спас" не випускають з України
06/07/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Козацький човен-чайку "Спас" не випускають з України. Під загрозою зриву - перший середземноморський рейс судна за два роки з того часу, як його створили.
Як повідомляє телеканал "ICTV", плавання затримує відсутність у козаків паспортів і віз. А інспекція з безпеки судноплавства за півроку так і не визначила тип чайки згідно судновому регістру. Козаки скаржаться, що бюрократія перемогла здоровий глузд.
У середині липня знаменита копія історичного українського корабля XVII століття планує взяти участь в міжнародному фестивалі у Франції. Там буде представлено майже 2 тис. реконструкцій стародавніх дерев`яних судів.
Минулого року Президент Віктор Ющенко узяв проект "Козацька Атлантика" під особистий контроль. Він доручив уряду всіляко сприяти козакам в подорожі. Але в жовтні державна інспекція з безпеки судноплавства заборонила "Спасу" виходити в море. Тоді був зірваний перехід чайки через Атлантику до Америки.
Ліга, УНІАН
поставив:sean
Як повідомляє телеканал "ICTV", плавання затримує відсутність у козаків паспортів і віз. А інспекція з безпеки судноплавства за півроку так і не визначила тип чайки згідно судновому регістру. Козаки скаржаться, що бюрократія перемогла здоровий глузд.
У середині липня знаменита копія історичного українського корабля XVII століття планує взяти участь в міжнародному фестивалі у Франції. Там буде представлено майже 2 тис. реконструкцій стародавніх дерев`яних судів.
Минулого року Президент Віктор Ющенко узяв проект "Козацька Атлантика" під особистий контроль. Він доручив уряду всіляко сприяти козакам в подорожі. Але в жовтні державна інспекція з безпеки судноплавства заборонила "Спасу" виходити в море. Тоді був зірваний перехід чайки через Атлантику до Америки.
Ліга, УНІАН
поставив:sean
Відповіді
2008.06.07 | igorg
Мда, може краще б Президент не брався опікуватися
Чи в секретаріаті як і в уряді зайняті власними розборками?2008.06.07 | Тестер
Ну до чого не торкнеться, все горить. Диявольщина якась
2008.06.08 | kotygoroshko
"Кракаділ нє ловіцца, нє растьот какос"
причина - "відна в панєдєльнік іх мама раділа"щодо "козаків", причина - низький рівень організації подорожі
2008.06.07 | QuasiGiraffe
Re: Козацьку чайку "Спас" не випускають з України
Майдан-ІНФОРМ пише:>
> Як повідомляє телеканал "ICTV", плавання затримує відсутність у козаків паспортів і віз. А інспекція з безпеки судноплавства за півроку так і не визначила тип чайки згідно судновому регістру. Козаки скаржаться, що бюрократія перемогла здоровий глузд.
Хлопці вирішили, що президентське благословіння замінить паспорти і візи. Смішно.
І Президент так вирішив. Сумно.
2008.06.08 | Сахаров
Re: Козацьку чайку "Спас" не випускають з України
Паспорти потрібні. Візи країни, до якої відбувають, не обов'язкові. Для членів екіпажів яхт, приватних суден, котрі не мають паспорта моряка, існують "напіввізи" - на вихід з України у весь білий світ. В'іздні візи в такому разі оформлюються у порті прибуття.2008.06.08 | kotygoroshko
так закордонні ж паспорти роблять за 1 день зараз...
2008.06.08 | Сахаров
2 тис. реконструкцій стародавніх дерев'яних судів
Родинний відмінник від суднА (множ.) - судЕн.І, до речі, є вимоги до суден відкритого моря. Якщо чайка не відповідає тим вимогам - можуть і не випустити, точніше, не можуть випустити. Ті вимоги - не формальність, вони відпрацьовані чи не сторіччями і ціна їх невиконання - людські життя. Гадаю що не суднореґістр не може визначити тип судна, а судно не відповідає вимогам до певних типів.
2008.06.08 | jz99
Thor Heyerdahl будував Kon-Tiki за сучасними мор. вимогами? (л)
Цікаво, до якого класу суден відкритого моря зачислив того плота суднорегістр?Щось тут не клеїться. Козацька чайка вже не вперше ходить по світах.
http://mpj.lviv.ua/modules.php?name=News&file=print&sid=338
2008.06.08 | Сахаров
Re: Thor Heyerdahl будував Kon-Tiki за сучасними мор. вимогами? (л)
Не знаю як це вирішувалося з суднами Хейєрдала. Не знаю і конструкції чайки, наскільки вона запалублена, чи забезпечена герметичність люків, яка висота надводного борту, тощо. Просто висловлюю думку щодо можливих причин ускладнень з випуском судна у море. Бо знаю як лютує інспекція в разі якихось відхилень від вимог реґістра. Диму без вогню не буває. І знаю що в разі відхилень від вимог безпеки судно не одержить свідоцтво реґістра і не матиме дозволу на плавання взагалі. До речі, найжорсткіші вимоги до конструкції суден з огляду на безпеку плавання пред'являють англійський і німецький Ллойд. Ще кілька років тому можна було побудувати судно самому без нагляду за його побудовою, зареєструвати і отримати суднове свідоцтво. Сьогодні вже зась. Якщо судно будувалося без відповідного нагляду за побудовою, виникнуть складнощі.Взагалі усі ці питання реґулюються Морським Кодексом і підхід тут жорсткий.
2008.06.08 | SpokusXalepniy
Кон-Тики не принадлежала к классу зарегистрированных суден.
jz99 пише:> Цікаво, до якого класу суден відкритого моря зачислив того плота суднорегістр?
Весь смысл эксперимента тура Хейелдара и заключался в том, чтобы переплыть Тихий океан на "незарегистрированном" судне в рамках научного эксперимента. Нужно было доказать, что именно на таком судне - на плоту - сделанном из базальтового дерева, древние могли путешествовать на такие расстаяния.
Аналогично - тростниковое судно, на котором он собирался проплыть весь Персидский залив.
Рекомендую также прочесть книгу "За бортом по своей воле" Алана Бомбара. Он решил где-то в начале 50-х годов доказать, что люди в океане, очутившись на спасательной надувной лодке, гибнут не из-за нехватки питьевой воды, пищи и т.д., а в основном из-за паники (из-за состояния психики, которая сковывает и умственные и физические силы).
Он продержался 63 дня в небольшой надувной лодке в Атлантическом океане, не взяв с собой вообще никаких запасов воды и продовольствия.
Короче, есть ещё и врачи, которые на себе испытывали вакцины. например, вакцину от чумы. Но это не значит, что Минздрав разрешает открывать аптеки по продаже пробных вакцин от всяческих заболеваний.
> Щось тут не клеїться. Козацька чайка вже не вперше ходить по світах.
> http://mpj.lviv.ua/modules.php?name=News&file=print&sid=338
2008.06.08 | stefan
Re: Кон-Тики не принадлежала к классу зарегистрированных судов.
Так, без сідоцтва Регістру ніяке судно НЕ має права виходити в море.Тут є виключення.
Коли це науково-історичний експермент, повинно бути Рішення наукової установи, яка курує це питання.
В будь-якому випадку, повинні бути розглянені питання безпеки членів екіпажу та пасажирів(якщо такі є), і ці питання мають бути узгоджені з
Регістром.
Капітанія порту приписки судна не може випустити його в море без необхідних документів.
---
Якщо справа тільки в Посвідчеені моряка та загранпаспорті, тоді питання
на Форумі - дитячий лепіт.
2008.06.08 | Сахаров
Диму без вогню не буває
Зі старттопіку: "А інспекція з безпеки судноплавства за півроку так і не визначила тип чайки згідно судновому регістру".2008.06.08 | Сахаров
Re: Кон-Тики не принадлежала к классу зарегистрированных судов.
stefan пише:> Так, без сідоцтва Регістру ніяке судно НЕ має права виходити в море.
> Тут є виключення.
> Коли це науково-історичний експермент, повинно бути Рішення наукової установи, яка курує це питання.
> В будь-якому випадку, повинні бути розглянені питання безпеки членів екіпажу та пасажирів(якщо такі є), і ці питання мають бути узгоджені з
> Регістром.
> Капітанія порту приписки судна не може випустити його в море без необхідних документів.
> ---
> Якщо справа тільки в Посвідчеені моряка та загранпаспорті, тоді питання
> на Форумі - дитячий лепіт.
Навряд чи цей похід можна оформити як науковий експеримент. А в разі загибелі судна, а, відтак, команди і пасажирів буде порушена карна справа і якщо з'ясується якась невідповідність суднових документів, "сядуть усі".
2008.06.08 | Конструктор
Re: Кон-Тики не принадлежала к классу зарегистрированных суден.
SpokusXalepniy пише:> jz99 пише:
> > Цікаво, до якого класу суден відкритого моря зачислив того плота суднорегістр?
> Весь смысл эксперимента тура Хейелдара и заключался в том, чтобы переплыть Тихий океан на "незарегистрированном" судне в рамках научного эксперимента. Нужно было доказать, что именно на таком судне - на плоту - сделанном из базальтового дерева, древние могли путешествовать на такие расстаяния.
Маленькая поправка -- Тур Хейердал вслед за древними перуанцами отправился в путешествие по Тихому океану на плоту из бальсового дерева. А базальт -- это такая вулканическая порода, т.е. камень.
2008.06.08 | Iryna_
Re: Козацьку чайку "Спас" не випускають з України
якось незрозумілояк вони збирались плавати без паспортів
може в них не було спеціальних паспортів моряка - а були лише звичайні, а такі не підходять?
2008.06.08 | Сахаров
Re: Козацьку чайку "Спас" не випускають з України
Підходять і звичайні. Але, крім паспортів, необхідно мати певні кваліфікаційні документи - диплом капітана, посвідчення стернових тощо. Судно мусить мати видане судновим реґістром суднове свідоцтво і акт цьогорічного технічного огляду. Маю сумнів що та чайка пройде техогляд для морського плавання. Можливо, там крім бажання вийти у море немає необхідного професіоналізму. Якщо судно не відповідає вимогам безпеки, вихід на ньому у море - авантюра. Дай боже козакам, щоб все минулося і їх випустили, проте можливий і найгірший варіант.2008.06.08 | stefan
Не "судів", а "суден"
Майдан-ІНФОРМ пише:> У середині липня знаменита копія історичного українського корабля XVII століття планує взяти участь в міжнародному фестивалі у Франції. Там буде представлено майже 2 тис. реконструкцій стародавніх дерев`яних судів.
Не "судів", а "суден".
Прошу виправити.
2008.06.08 | SpokusXalepniy
Слушне зауваження
2008.06.08 | Сахаров
Re: Не "судів", а "суден"
Однина: суднО, суднА, суднУ, множина: суднА, судЕн, суднАм.