МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Козацьку чайку "Спас" не випускають з України

06/07/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Козацький човен-чайку "Спас" не випускають з України. Під загрозою зриву - перший середземноморський рейс судна за два роки з того часу, як його створили.

Як повідомляє телеканал "ICTV", плавання затримує відсутність у козаків паспортів і віз. А інспекція з безпеки судноплавства за півроку так і не визначила тип чайки згідно судновому регістру. Козаки скаржаться, що бюрократія перемогла здоровий глузд.

У середині липня знаменита копія історичного українського корабля XVII століття планує взяти участь в міжнародному фестивалі у Франції. Там буде представлено майже 2 тис. реконструкцій стародавніх дерев`яних судів.

Минулого року Президент Віктор Ющенко узяв проект "Козацька Атлантика" під особистий контроль. Він доручив уряду всіляко сприяти козакам в подорожі. Але в жовтні державна інспекція з безпеки судноплавства заборонила "Спасу" виходити в море. Тоді був зірваний перехід чайки через Атлантику до Америки.

Ліга, УНІАН

поставив:sean

Відповіді

  • 2008.06.07 | igorg

    Мда, може краще б Президент не брався опікуватися

    Чи в секретаріаті як і в уряді зайняті власними розборками?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.06.07 | Тестер

      Ну до чого не торкнеться, все горить. Диявольщина якась

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.06.08 | kotygoroshko

        "Кракаділ нє ловіцца, нє растьот какос"

        причина - "відна в панєдєльнік іх мама раділа"



        щодо "козаків", причина - низький рівень організації подорожі
  • 2008.06.07 | QuasiGiraffe

    Re: Козацьку чайку "Спас" не випускають з України

    Майдан-ІНФОРМ пише:
    >
    > Як повідомляє телеканал "ICTV", плавання затримує відсутність у козаків паспортів і віз. А інспекція з безпеки судноплавства за півроку так і не визначила тип чайки згідно судновому регістру. Козаки скаржаться, що бюрократія перемогла здоровий глузд.

    Хлопці вирішили, що президентське благословіння замінить паспорти і візи. Смішно.
    І Президент так вирішив. Сумно.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.06.08 | Сахаров

      Re: Козацьку чайку "Спас" не випускають з України

      Паспорти потрібні. Візи країни, до якої відбувають, не обов'язкові. Для членів екіпажів яхт, приватних суден, котрі не мають паспорта моряка, існують "напіввізи" - на вихід з України у весь білий світ. В'іздні візи в такому разі оформлюються у порті прибуття.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.06.08 | kotygoroshko

        так закордонні ж паспорти роблять за 1 день зараз...

  • 2008.06.08 | Сахаров

    2 тис. реконструкцій стародавніх дерев'яних судів

    Родинний відмінник від суднА (множ.) - судЕн.
    І, до речі, є вимоги до суден відкритого моря. Якщо чайка не відповідає тим вимогам - можуть і не випустити, точніше, не можуть випустити. Ті вимоги - не формальність, вони відпрацьовані чи не сторіччями і ціна їх невиконання - людські життя. Гадаю що не суднореґістр не може визначити тип судна, а судно не відповідає вимогам до певних типів.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.06.08 | jz99

      Thor Heyerdahl будував Kon-Tiki за сучасними мор. вимогами? (л)

      Цікаво, до якого класу суден відкритого моря зачислив того плота суднорегістр? :)

      Щось тут не клеїться. Козацька чайка вже не вперше ходить по світах.

      http://mpj.lviv.ua/modules.php?name=News&file=print&sid=338
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.06.08 | Сахаров

        Re: Thor Heyerdahl будував Kon-Tiki за сучасними мор. вимогами? (л)

        Не знаю як це вирішувалося з суднами Хейєрдала. Не знаю і конструкції чайки, наскільки вона запалублена, чи забезпечена герметичність люків, яка висота надводного борту, тощо. Просто висловлюю думку щодо можливих причин ускладнень з випуском судна у море. Бо знаю як лютує інспекція в разі якихось відхилень від вимог реґістра. Диму без вогню не буває. І знаю що в разі відхилень від вимог безпеки судно не одержить свідоцтво реґістра і не матиме дозволу на плавання взагалі. До речі, найжорсткіші вимоги до конструкції суден з огляду на безпеку плавання пред'являють англійський і німецький Ллойд. Ще кілька років тому можна було побудувати судно самому без нагляду за його побудовою, зареєструвати і отримати суднове свідоцтво. Сьогодні вже зась. Якщо судно будувалося без відповідного нагляду за побудовою, виникнуть складнощі.
        Взагалі усі ці питання реґулюються Морським Кодексом і підхід тут жорсткий.
      • 2008.06.08 | SpokusXalepniy

        Кон-Тики не принадлежала к классу зарегистрированных суден.

        jz99 пише:
        > Цікаво, до якого класу суден відкритого моря зачислив того плота суднорегістр? :)
        Весь смысл эксперимента тура Хейелдара и заключался в том, чтобы переплыть Тихий океан на "незарегистрированном" судне в рамках научного эксперимента. Нужно было доказать, что именно на таком судне - на плоту - сделанном из базальтового дерева, древние могли путешествовать на такие расстаяния.
        Аналогично - тростниковое судно, на котором он собирался проплыть весь Персидский залив.

        Рекомендую также прочесть книгу "За бортом по своей воле" Алана Бомбара. Он решил где-то в начале 50-х годов доказать, что люди в океане, очутившись на спасательной надувной лодке, гибнут не из-за нехватки питьевой воды, пищи и т.д., а в основном из-за паники (из-за состояния психики, которая сковывает и умственные и физические силы).
        Он продержался 63 дня в небольшой надувной лодке в Атлантическом океане, не взяв с собой вообще никаких запасов воды и продовольствия.

        Короче, есть ещё и врачи, которые на себе испытывали вакцины. например, вакцину от чумы. Но это не значит, что Минздрав разрешает открывать аптеки по продаже пробных вакцин от всяческих заболеваний.

        > Щось тут не клеїться. Козацька чайка вже не вперше ходить по світах.
        > http://mpj.lviv.ua/modules.php?name=News&file=print&sid=338
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.06.08 | stefan

          Re: Кон-Тики не принадлежала к классу зарегистрированных судов.

          Так, без сідоцтва Регістру ніяке судно НЕ має права виходити в море.
          Тут є виключення.
          Коли це науково-історичний експермент, повинно бути Рішення наукової установи, яка курує це питання.
          В будь-якому випадку, повинні бути розглянені питання безпеки членів екіпажу та пасажирів(якщо такі є), і ці питання мають бути узгоджені з
          Регістром.
          Капітанія порту приписки судна не може випустити його в море без необхідних документів.
          ---
          Якщо справа тільки в Посвідчеені моряка та загранпаспорті, тоді питання
          на Форумі - дитячий лепіт.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.06.08 | Сахаров

            Диму без вогню не буває

            Зі старттопіку: "А інспекція з безпеки судноплавства за півроку так і не визначила тип чайки згідно судновому регістру".
          • 2008.06.08 | Сахаров

            Re: Кон-Тики не принадлежала к классу зарегистрированных судов.

            stefan пише:
            > Так, без сідоцтва Регістру ніяке судно НЕ має права виходити в море.
            > Тут є виключення.
            > Коли це науково-історичний експермент, повинно бути Рішення наукової установи, яка курує це питання.
            > В будь-якому випадку, повинні бути розглянені питання безпеки членів екіпажу та пасажирів(якщо такі є), і ці питання мають бути узгоджені з
            > Регістром.
            > Капітанія порту приписки судна не може випустити його в море без необхідних документів.
            > ---
            > Якщо справа тільки в Посвідчеені моряка та загранпаспорті, тоді питання
            > на Форумі - дитячий лепіт.

            Навряд чи цей похід можна оформити як науковий експеримент. А в разі загибелі судна, а, відтак, команди і пасажирів буде порушена карна справа і якщо з'ясується якась невідповідність суднових документів, "сядуть усі".
        • 2008.06.08 | Конструктор

          Re: Кон-Тики не принадлежала к классу зарегистрированных суден.

          SpokusXalepniy пише:
          > jz99 пише:
          > > Цікаво, до якого класу суден відкритого моря зачислив того плота суднорегістр? :)
          > Весь смысл эксперимента тура Хейелдара и заключался в том, чтобы переплыть Тихий океан на "незарегистрированном" судне в рамках научного эксперимента. Нужно было доказать, что именно на таком судне - на плоту - сделанном из базальтового дерева, древние могли путешествовать на такие расстаяния.
          Маленькая поправка -- Тур Хейердал вслед за древними перуанцами отправился в путешествие по Тихому океану на плоту из бальсового дерева. А базальт -- это такая вулканическая порода, т.е. камень.
  • 2008.06.08 | Iryna_

    Re: Козацьку чайку "Спас" не випускають з України

    якось незрозуміло

    як вони збирались плавати без паспортів
    може в них не було спеціальних паспортів моряка - а були лише звичайні, а такі не підходять?
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.06.08 | Сахаров

      Re: Козацьку чайку "Спас" не випускають з України

      Підходять і звичайні. Але, крім паспортів, необхідно мати певні кваліфікаційні документи - диплом капітана, посвідчення стернових тощо. Судно мусить мати видане судновим реґістром суднове свідоцтво і акт цьогорічного технічного огляду. Маю сумнів що та чайка пройде техогляд для морського плавання. Можливо, там крім бажання вийти у море немає необхідного професіоналізму. Якщо судно не відповідає вимогам безпеки, вихід на ньому у море - авантюра. Дай боже козакам, щоб все минулося і їх випустили, проте можливий і найгірший варіант.
  • 2008.06.08 | stefan

    Не "судів", а "суден"

    Майдан-ІНФОРМ пише:

    > У середині липня знаменита копія історичного українського корабля XVII століття планує взяти участь в міжнародному фестивалі у Франції. Там буде представлено майже 2 тис. реконструкцій стародавніх дерев`яних судів.

    Не "судів", а "суден".
    Прошу виправити.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.06.08 | SpokusXalepniy

      Слушне зауваження

    • 2008.06.08 | Сахаров

      Re: Не "судів", а "суден"

      Однина: суднО, суднА, суднУ, множина: суднА, судЕн, суднАм.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".