Третій сорт (/)
06/14/2008 | media
Полюбуйтеся.
http://www.zn.ua/1000/1550/63269/#comments
Винні, звичайно, всі: і фірма, яка цих заробітчан спрямовувала, і вони самі, і українські чиновники. Але... З якого дива, скажіть, українським громадянам любити Європу і "еуропейські цінності"? Якщо "проєвропейські політики" у них на батьківщині займаються в кращому випадку переливанням із пустого в порожнє.
А що для них "Еуропа"? Явно, що не брюсельські салони чи хоча б можливість легальної праці, а бариги-господарі на будовах, депресивні пенсіонери, яким вони підтрають одне місце, і поліцейські, котрі виловлюють нелегалів?
http://www.zn.ua/1000/1550/63269/#comments
Винні, звичайно, всі: і фірма, яка цих заробітчан спрямовувала, і вони самі, і українські чиновники. Але... З якого дива, скажіть, українським громадянам любити Європу і "еуропейські цінності"? Якщо "проєвропейські політики" у них на батьківщині займаються в кращому випадку переливанням із пустого в порожнє.
А що для них "Еуропа"? Явно, що не брюсельські салони чи хоча б можливість легальної праці, а бариги-господарі на будовах, депресивні пенсіонери, яким вони підтрають одне місце, і поліцейські, котрі виловлюють нелегалів?
Відповіді
2008.06.14 | Pavlo
За кожним таким фактом потрібно подавати в суд на Німеччину, тод
За кожним таким фактом потрібно подавати в суд на Німеччину, може тоді будуть трохи поважати наших.2008.06.14 | media
В який суд?
До ЄСівського (Європейського) Суду Україна і українці скаржитись не можуть - в ЄС не входять. Європейський Суд з прав людини у Страсбурзі - лише скарги громадян проти своєї держави. Звісно, існують адміністративні суди в Німеччині, яким власне ці дії і є підсудні, але питання в тому, хто буде супроводжувати цю справу.2008.06.14 | ziggy_freud
от в який (л)
media пише:> Європейський Суд з прав людини у Страсбурзі - лише скарги громадян проти своєї держави.
а якщо німця незаконно затримають в Україні, куди звертатись йому? Правда, тут мені важко уявити бездіяльність посольства...
http://www.municipal.gov.ua/1336
Заяви проти України, які розглядає ЄСПЛ, здебільшого стосуються порушень таких прав:
* право на свободу та особисту недоторканість;
* право на мирне володіння своїм майном;
* право на справедливий судовий розгляд в частині права на виконання рішення суду (передусім щодо виплати заборгованості по заробітній платі, пенсіям), перевищення розумних строків розгляду справ судами, існування до 2001 року механізму скасування остаточних судових рішень в порядку нагляду („протест")
кінець цитати
_________________
з тих самих причин можна позиватись і проти Німеччини. Якщо німецькі суди не забезпечують справедливого судового розгляду.
От хай проєвропейські політєґі допоможуть потерпілим та заодно пропіарять себе. Порівняно з тоннами макулатури від "Ивропейських партій" це стане відносно дешево. Недолік методу: потребує клепки.
2008.06.14 | Mykyta
Re: от в який (л)
ziggy_freud пише:> Недолік методу: потребує клепки.
Набагато суттєвіший недолік - це спочатку треба пройти всі національні суди. Тобто постраждалим треба спочатку продати квартиру, найняти адвоката, розтратити всі гроші, в вже аж тоді звертатись в європейський суд...
До речі, думаю виграти в національному німецькому суді не було б жодних проблем (щодо брутального поводження, якщо це можна якось довести). Депортація ж була на цілком законних підставах (наскільки я розумію), а німці в питаннях законності буквоїди - тут ніхто ні в якому суді нічого не доведе.
2008.06.14 | ziggy_freud
я ж і пропоную: заморочитись європартійцям, але ;-|
маю підстави вважати, що це суто риторичне звертання.Mykyta пише:
> Набагато суттєвіший недолік - це спочатку треба пройти всі національні суди. Тобто постраждалим треба спочатку продати квартиру, найняти адвоката, розтратити всі гроші, в вже аж тоді звертатись в європейський суд...
для тих, хто реально хоче в Євросоюз, це була б досить дієва агітація. Що хоч деяких вітчизняних діячів в Німеччині сприймають серйозніше, ніж заробітчан з неправильними візами. Не словом, а ділом, не соромно за Катеринчука та інші приємні порожні гасла.
> До речі, думаю виграти в національному німецькому суді не було б жодних проблем (щодо брутального поводження, якщо це можна якось довести). Депортація ж була на цілком законних підставах (наскільки я розумію), а німці в питаннях законності буквоїди - тут ніхто ні в якому суді нічого не доведе.
тобто якщо неправі прикордонники, це може довести і національний суд першої інстанції. Якщо людей обдурила фірма, хай в Україні судяться з фірмою. Але також може бути, що вони самі підписали дурний контракт, яким тепер можуть підтертись...
2008.06.15 | Pavlo
Якщо прикордонники порушили німецькі закони , слід позиватись пр
Якщо прикордонники порушили німецькі закони , слід позиватись проти прикордонників, якщо діяли в рамках законів - позиватись проти Німеччини, яка прийняла такі закони.2008.06.14 | Mossad
ну що робити, якщо
українців бидлом вважає Ющенко,то чому мусить їх за людей вважати німецький поліцейський?
2008.06.14 | media
Для справедливості скажемо - не лише Ющенко
2008.06.14 | ziggy_freud
забули про німецьких прикордонників та їх начальство ;-|
media пише:> Винні, звичайно, всі: і фірма, яка цих заробітчан спрямовувала,
мали попередити, що в Німеччині їх можуть зняти з літака
> і вони самі,
могли самі цим поцікавитись. Наприклад, в німецькому посольстві в Києві.
> і українські чиновники.
які колупають пальцем в дупі замість займатись прямими обов*язками. Я би запропонував розігнати (без)відповідальних посадовців
забули про німецьких прикордонників, які може й мали формальне право затримати цих людей, але не були зобов*язані настільки грубо з ними поводитись. Я трохи спілкувавався з німцями, кордон теж перетинав; складається враження, що українців в цій історії навмисне підставили. Як мальчєгов для биття.
> А що для них "Еуропа"? Явно, що не брюсельські салони чи хоча б можливість легальної праці,
пан наче соціолог. Спитайте, і будете знати
2008.06.14 | Роман Гнатюк
Re: Третій сорт (/)
Тут є декілька моментів...Перший момент: якщо вони дійсно мали візу категорії D, то німці їх депортували на законних підставах:
Category D refers to national visa. They are issued by a Schengen state in accordance with its national legislation as with respect to the conditions (however, a uniform sticker is used). The national visa allows the holder to transit from a non-Schengen country to the Schengen state which issued the national visa within five days. Only after the holder has obtained a residence title after arrival in the destination country (or a different visa), he may again travel to other Schengen countries. -> коротко: віза категорії D є національною і дає право на транзит Шенгеном в одну сторону - в країну що видала візу, а от на транзит в зворотньому напрямку не дає - тут потрібна віза категорії A, B або C.
Момент другий: от не вірю я в те що німці знущалися, забрали гроші, не давали їсти, зламали руку, ітд. То є фігня - страшилка на кшталт "нє хадітє дєті в Юроп, там страшний Гельмут Бармалєй вас с'єст!" . Не вірю і все тут! Не може такого бути бо такого не може бути ніколи. Так вийобуються над власним народом тільки "наші власні" рагулі - рагулі-мєнти, рагулі-таможенніки, рагулі-"начальнікі-жекав", рагулі-дєпутани (чи як їх там), рагулі-прізідєнти, рагулі-<підставте-кого-хочете-самі-і-хто-вас-заєбав>.
Момент третій: ті хто ще є в Іспанії "попали" на авіа-квиток додому - нічого іншого їм, на жаль, не допоможе (і вже точно їм не допоможе наш рідний МЗС і посольство). Що їм можна порадити... Вони можуть спробувати
застрілитисязамочити власника уркаїнської фірми що їх так підставила - судитися з тою фірмою напевно безперспективно, бо виграти таку справу у нас, на жаль, практично неможливо.Момент четвертий: думаю, що такі найобки будуть продовжуватися ще довго - поки люди не почнуть елементарно користуватися одним з небагатьох мудрих висловів атца-Джугашвілі - "давєряй, но правєряй, дарагой, даа?". Якщо чесно, то я не розумію людей які їдуть до Еуропи "на заробітки" не знаючи ні-бельмеса по-Еуропськи (ну тіпа інгліш/дойч, туди-сюди) і не знаючи нічого про свої права і обов'язки... Тотал шіт, імго.
2008.06.14 | Mossad
Та ну...
Не може такого бути бо такого не може бути ніколи.А що в Італії твориться зараз вам відомо?
Все, викидають всіх кого можна за Шенгенську Завісу. Хамство спеціально, щоби відлякати.
2008.06.14 | Роман Гнатюк
Re: Та ну...
Ми па-Італіям нє єздяєм, а жів'йом в цівілізованой Європє!Макароннікам закон нє пісан - у ніх прім'єр-мінністєр пачті зек - ну тіпа нашаво праффєссара Яйцуховіча (був би зек якби деякі обставини не склалися "особливо сприятливо" для нього - тіпа свідєтєлі нє сигралі в ящік і т.д.) - пазор націі і всєх піццерій с тратторіямі!
А якщо чесно, то з нелегалами треба боротися, бо Європа перетворюється на великий запльований гадюшник-притон!, і тому я підтримую ту ж Німеччину в цьому питанні (наші просто попали під "раздачу"). Інша справа, що наше рідне МЗС за 20 років НІХУЯ НЕ ЗРОБИЛО, щоб допомогти нашим людям не бути нелегалами в Європі! По-складам - НІ! ХУ! Я!
От такий от ефтермаз: українці мусять мати візи щоб їздити в будь-яку країну - просто смішно. Такого навіть в Олбанії (тіпа де Бабруйск) нема, не кажучи вже про "тоталітарний" Кацапстан - кацапи з якого можуть вже в ДУЖЕ багато країн їздити без віз - і я маю на увазі не Північну Корею, Монголію і Бульбашію з Хахляндієй!
2008.06.14 | Torr
Re: Та ну...
Роман Гнатюк пише:> От такий от ефтермаз: українці мусять мати візи щоб їздити в будь-яку країну - просто смішно. Такого навіть в Олбанії (тіпа де Бабруйск) нема, не кажучи вже про "тоталітарний" Кацапстан - кацапи з якого можуть вже в ДУЖЕ багато країн їздити без віз - і я маю на увазі не Північну Корею, Монголію і Бульбашію з Хахляндієй!
Європа має право не пускать українців, бо лізуть в усі шпарини в європаркані не навівши ладу в своїй хаті. В НАТО не хочуть, а на європлантаціях працюють.
2008.06.15 | Pavlo
Все може бути. Десять років тому польский поліцай застрелив
Все може бути. Десять років тому польский поліцай застрелив нашого водія. Наказав вийти з машини, стати на коліна і застрелив.Десь рік тому під час пожежі в одному з аеропортів Голандії згоріли четверо наших заробітчан, які знаходились в КПЗ за порушення візового режиму. Ніхто їх не рятував.
2008.06.16 | Yes
Re: Німець не міняється, який був у першу та другу війну
Німець не міняється, який був у першу та другу війну - таким і залишився.Вам не дадуть там "права качати" навіть з усіма правильними паперами і печатками у них та дозволами. Як мають настрій порозважатися, то витягнуть вас із авта посеред дороги, поставлять під дулом раком на пів години і відриватимуть килимки у авті, ніби-то щось шукаючи.
Будеш протестувати, то підкинуть травки пару грам.
Тепер закон дозволяє робитим так, німецький закон. Тобто, провірка не на кордоні, а будь-де на території Німеччини і будь-кого, якщо ти наєш німецького паспорту.
Німець Відноситься до всіх словян, як до лайна чи по-їхньому унтерменш. Це Андруховичі там суваються по німеччинах на гранти і за пару ойро роблять міфи про великодушного німця.
Старий німець з Карітасу якось мовив: Не має гіршого, як чужий одяг носити - це гарантований рак. Я ж його питаю: Чого ж ви самі стільки фур того зла відправили до України.
А він тільки весело розсміявся. Бо не тільки антивакцинами ведеться боротьба проти України.
2008.06.18 | Чучхе
В ідеалі було б побити у відповідь в Києві кількох німців
думаю, це добре спрацювалотільки у нас нарід дивнуватенький такий: за побитого в Киеві негра готовий вийти на протест (що я в принципі теж підтримую) а за свого ж співвітчизника зґвалтованого в Бундесі - ні
2008.06.18 | Shooter
Німці в Києві порушують закон?
Українці (як їх не шкода) - закон таки порушили.А що було в деталях - зараз судити важко.
От кому потрібно пізд*лєй навішати - це офіційним українським мурлам, які і пальцем не поворохнули для того, щоб якось відрегулювати ситуацію.
2008.06.18 | Чучхе
Хай колективо відповідають
Ми ж розуміємо, що українці були побиті не просто так, а через генетичну ненависть цих "білих арійців" до слов"янShooter пише:
> Українці (як їх не шкода) - закон таки порушили.
>
Це брєд якийсь а не закон - що в країну можна в"їхати, але порушенням закону буде з неї виїхати... хоча що візьмеш з европейців... козли, однім словом.
> От кому потрібно пізд*лєй навішати - це офіційним українським мурлам, які і пальцем не поворохнули для того, щоб якось відрегулювати ситуацію.
Якщо це дійсно було так, як описано в газеті (і не маю підстав цьому не вірити) - то такі да
2008.06.18 | Shooter
То Ви сталініст, Чучхе?
Чучхе пише:> Ми ж розуміємо, що українці були побиті не просто так, а через генетичну ненависть цих "білих арійців" до слов"ян
Не патякайте відвертих дурниць.
У Вас багато німців друзі/колег/знайомих?
В мене достатньо - жодної "ненависті" я від них не відчуваю. Навпаки - швидше симпатію.
> Shooter пише:
> > Українці (як їх не шкода) - закон таки порушили.
> >
>
> Це брєд якийсь а не закон - що в країну можна в"їхати, але порушенням закону буде з неї виїхати... хоча що візьмеш з европейців... козли, однім словом.
Це не європейці "козли", а посередницька фірма "козли", які апріор знали, що з візою D типу транзит можливий лише в один бік. І що у цьому випадку ВОНИ ПОВИННІ ще забезпечити людей або транзитною шенгенською візою (що при наявності іспанської візи D було абсолютно нескладно), або квитками на літак.
Але для цього потрібно було дотатково "напрягтися"...нафіга? ми ж всіх мудріші - авось, німчури і так захавають... Не захавали? як же ж так - от підераси, хочуть згідно якихось там законів, панімаєш, жити...нє як у людей - за понятіями...
> > От кому потрібно пізд*лєй навішати - це офіційним українським мурлам, які і пальцем не поворохнули для того, щоб якось відрегулювати ситуацію.
>
> Якщо це дійсно було так, як описано в газеті (і не маю підстав цьому не вірити) - то такі да
В чому впевнений - в тому, що бездіяльність українських мурл була описана 100% правдиво.
А от як виглядали деталі затримання - це вже, викладаючи лише позицію української сторонии, судити важко. Нажаль.
2008.06.18 | Чучхе
це вже як вам завгодно
2008.06.16 | Предсказамус
Ребятам некогда (л)
УкраїнаВчора, 18:33
Піскун помститься німецьким поліцейським за українських громадян
liga.net
Піскун помститься за українських
громадян
Экс-генпрокурор України, колишній член Ради генеральних прокурорів Європи Святослав Піскун звернувся до прокурора Німеччини з вимогою притягти до кримінальної відповідальності поліцейських, що затримали і грубо поводилися з десятьма українськими громадянами, які поверталися із сезонних робіт з Іспанії.
"Необхідно порушити кримінальну справу і притягти до кримінальної відповідальності осіб, винних у порушенні прав людини, німецьких поліцейських, що допустили моральне і фізичне насильство над українськими громадянами", - переконаний Піскун.
Він також звернувся до Міністерства закордонних справ України, щоб у випадку відмови німецькою стороною в порушенні кримінальної справи МЗС звернулося до Європейського суду з прав людини для захисту прав українських громадян. При цьому Піскун зауважив, що фінансовий супровід судового позову в Європейський суд повинна взяти на себе держава.
Газета Дзеркало тижня у своєму суботньому номері опублікувала статтю про те, що десять громадян України, які поверталися після сезонних робіт в Іспанії, були грубо затримані, арештовані й оштрафовані в Німеччині через відсутність транзитної візи. Трудові візи, за якими працюють українці в Іспанії, на думку німецької поліції, не дають права на повернення в Україну територією Німеччини.
Усі українці легально працювали в Іспанії за трудовими візами. Іспанське ж посольство, маючи дані про всі подальші пересування українців, не попередило їх про можливі проблеми з транзитом Німеччиною.
Близько 6 ранку 26 травня автобус з українськими громадянами зупинили німецькі поліцейські біля кордону з Польщею, щоб провести перевірку документів. Потім усіх громадян України вивели з автобуса і забрали у відділення поліції. У них вилучили коштовності й усі виявлені гроші.
Усі затримані заявляють про дуже грубе, хамське ставлення до них із боку поліції.
Потім через перекладача їм повідомили, що з них стягується по 1000 євро в рахунок оплати майбутньої депортації і ще 500 євро - на штраф і витрати прокурора, що буде розглядати їхні справи.
http://ua.korrespondent.net/ukraine/493861
---
Пискун молодец, однозначно.
Интересно, а почему он молодец, а не Президент или Премьер? Или им некогда?
2008.06.16 | Роман Гнатюк
Re: Ребятам некогда (л)
Предсказамус пише:> Пискун молодец, однозначно.
ІМГО, тут все зрозуміло з Піскуном... Якби він і далі був Генпрокурором, то ніфіга подібного би не зробив - по тій же причині, що не роблять Ю і Ю (див. нижче). А тут можна трохи попіаритися на халяву (на додачу самому нічого робити не треба!), а заодно ткнути Ю і Ю носами в сечу - "а шоб нє сцалі гдє папало"
> Интересно, а почему он молодец, а не Президент или Премьер? Или им некогда?
А от тут питання глибше... Думаю, причина в кастовості сучасної Уркаїни (ми ж, бля,
аріїАріїОрії!) : не годиться кшатріям займатися проблемами паріїв!Намасте!
2008.06.16 | Предсказамус
Да ясно это все...
Роман Гнатюк пише:> А от тут питання глибше... Думаю, причина в кастовості сучасної Уркаїни (ми ж, бля,
аріїАріїОрії!) : не годиться кшатріям займатися проблемами паріїв!Наверное, все еще хуже - они просто не в курсе. Т.е. плюс к личностным проблемам лидеров, имеем проблему окружения, как довольно жесткого информационного фильтра.
С другой стороны юбопытно, что на просмотр суточной ленты новостей rss, дающей полную и объемную картину событий, у меня лично уходит не более получаса. Думаю, в самом жестком графике дня 30 минут для того, чтоб быть в курсе, можно бы и выкроить.
2008.06.16 | Роман Гнатюк
Re: Да ясно это все...
Предсказамус пише:> Наверное, все еще хуже - они просто не в курсе. Т.е. плюс к личностным проблемам лидеров, имеем проблему окружения, как довольно жесткого информационного фильтра.
Оточення в кожного лідера таке, яке він сам собі створює. Проблема в тому, що в наших лідерів оточення завжди "комфортні" для них самих - нічим "вождя/вождиху" не тривожить, ніякого інакомислія не продукує: "усьо чотко в датском королєвствє". Так що валити "фільтрацію" на оточення думаю тут не варто -
підарилідери самі раді бути "глухими".2008.06.16 | Предсказамус
Re: Да ясно это все...
Роман Гнатюк пише:> Оточення в кожного лідера таке, яке він сам собі створює. Проблема в тому, що в наших лідерів оточення завжди "комфортні" для них самих - нічим "вождя/вождиху" не тривожить, ніякого інакомислія не продукує: "усьо чотко в датском королєвствє". Так що валити "фільтрацію" на оточення думаю тут не варто -
підарилідери самі раді бути "глухими".Бесспорно. Свита играет короля, но её формирует сам король. Тут нет предмета спора.