США ніби не грозиться відібрати Крим чи "взять под защіту...
...украінскіх соотєчєствєнніков".
Тому все виглядає природньо, як на мене. Хоча й я розумію глибоку печаль загартованих радянських американофобів, ще й посилену сучасною російською імперською реінкарнацією.
Запрошення послів іноземних держав на випуски подібних військових академій - давня традиція, і Україна тут нічого нового чи дивного не запропонувала.
2008.06.21 | Голокостенко
Ні, тільки "Венко" не чіпати дуже-дуже просить:))) Ви що, з дуба
впали, чи часто з нього падаєте? Ну, не можна ж дожити до таких років і бути таким ідіотсько-наївним!
2008.06.21 | Славко Волинський
Re: Посол США на выпуске академии СБУ. (л)
А де на випуску курсантів СБУ Віктор Ющенко? Кому-кому, а йому варто було б там побувати, промову сказати, напутствіє зробити. А тут посол США. Справді, чому би й ні? Але тоді "все флаги в гости просим к нам". Чому обмежуватись лише послом США? Однозначна провокація Євгена Марчука!
Он, погляньте, як там та шльондра ГБістська дєфілірує! А що там робить в товаристві з дегенералом Марчуком Левко Лук*яненко? Голова кругом іде.
Славко Волинський пише:
>...Чому обмежуватись лише послом США? Однозначна провокація Євгена Марчука!
> Он, погляньте, як там та шльондра ГБістська дєфілірує! А що там робить в товаристві з дегенералом Марчуком Левко Лук*яненко? Голова кругом іде.
2008.06.22 | Славко Волинський
Re: Посол США на выпуске академии СБУ. (л)
Ще раз перепитаю. Де Президент і його представники, де Йюля,де , трастя б їх взяла представники парламентського комітету у справах правозахисту і правоохороних органів, де державні Мужі і Дами, йохханий рябой, де Секретар РНБО України Богатирьова і той Ющенко? Він же ж Головнокомандуючий! А тут українські й американські прапори. Та Біг з ними і з тим Тейлором. Але чому ж інших послів немає? Обмежились тільки Тейлором. Це встид. Політична короткозорість.
2008.06.22 | Sean
дуже добре!
рівно, як, наприклад, ізраїльські інструктори в Грузинському війську
Вообще-то я не понимал, зачем приглашать послов в академию СБУ. Теперь понял - чтоб вызвать у Вас и Вам подобных теплые чувства к нашей стране и ее независимости. В этом случае цель оправдала средства.
я жил в одном районе своего города и ездил на работу на троллейбусе примерно в одно и то же время. И частенько попадал в один троллейбус с некоей пожилой женщиной, скажем так, не совсем адекватной. Она заводилась с полпинка и ссорилась с пассажирами, которые не всегда знали, что она не вполне нормальная. В заключительной части конфликта она произносила фразу, после которой споры прекращались: "У меня три милиционера знакомых, и три врача. Они окружат Воронеж, и всех вас убьют!".
сателіт Сполучених Штатів і не дивно, що представник справжньої адміністрації України був присутнім на цій церемонії.
Так само як Ющенка, Штати змобілізували й екс-гітлерівців у 40-ві (і нині відіграють тодішню політичну роль Німеччини). Адже Ющенка немає сьогодні у Бресті. Це доказ на користь того, що він асоціює себе із нападниками, а не із захисниками Брестської фортеці. А академія, відповідно, готує молодих тубільних співробітників гестапо. Бо до абверу цій службі як до неба рачки.
Ничего. Но после этого не надо говорить, что Украина независимая
страна.
Особенно порадовали слова:
"Молодых офицеров контрразведывательного ведомства страны поздравил... посол иностранной державы!"
Недаром у Ющенко жена - кадровый работник госдепа США.
Адвокат ... пише:
> Ви не маєте дружини? Нічого,-- все `дно,-- курва!
И это такие люди творили оранжевую революцию! Теперь понятны причины полного упадка Украины.
Vax пише:
> Адвокат ... пише:
> > Ви не маєте дружини? Нічого,-- все `дно,-- курва!
> И это такие люди творили оранжевую революцию! Теперь понятны причины полного упадка Украины.
Посмотри на свою зарплату и только после єтого пиши об упадке
Чучхе пише:
> Vax пише:
> > Адвокат ... пише:
> > > Ви не маєте дружини? Нічого,-- все `дно,-- курва!
> > И это такие люди творили оранжевую революцию! Теперь понятны причины полного упадка Украины.
> Посмотри на свою зарплату и только после єтого пиши об упадке
Моя зарплата сопоставима с зарплатой моего американского коллеги-программиста. А ты, от нищеты бесишься.
> Моя зарплата сопоставима с зарплатой моего американского коллеги-программиста.
Так скажи спасибо Ющенко и Тимошенко за то, что ты имеешь возможность получать в Украине зарплату больше, чем в Америке. Скажи спасибо этому государству, которое дает тебе возможность получать достойное, на американском уровне вознаграждание за свой труд, что ты не поехал от безработицы доедать бананы на гарлемских мусорниках.
Чучхе пише:
> > Моя зарплата сопоставима с зарплатой моего американского коллеги-программиста.
> Так скажи спасибо Ющенко и Тимошенко за то, что ты имеешь возможность получать в Украине зарплату больше, чем в Америке. Скажи спасибо этому государству, которое дает тебе возможность получать достойное, на американском уровне вознаграждание за свой труд, что ты не поехал от безработицы доедать бананы на гарлемских мусорниках.
Спасибо моему государству, за то, что дает мне возможность получать достойное, на американском уровне вознаграждание за свой труд, что я не поехал от безработицы доедать бананы на гарлемских мусорниках!
Один небольшой нюанс. Мое государство - Россия.
Я живу и работаю в России. И с интересом наблюдаю, как такие безумные националисты, как ты, доводят потенциально очень богатую страну до полного обнищания.
> И не порть здесь воздух
Я-я. Я вижу право портить здесь воздух приватизировано небольшой групкой crazy-националистов.
crazy-националисты -- это перл, Vax, спасибо. Именно так и есть,
2008.06.23 | DADDY
Основне, щоб Україна була незалежною від Московії
Бо вже "наїлися" братерської дружи аж до Биковнянського лісу та Львівської тюрми.
А Штати є провідником демократії в усьому світі.
Ось таким чином, москалики.
Re: Основне, щоб Україна була незалежною від Московії
DADDY пише:
> Бо вже "наїлися" братерської дружи аж до Биковнянського лісу та Львівської тюрми.
> А Штати є провідником демократії в усьому світі.
> Ось таким чином, москалики.
Да-да. Уже провели. Вернее сказать, обвели. Вокруг пальца. Афганистан, Ирак, Сербия. Следующая Украина?
Поляки долго пыжились, пытались быть "американским авианосцем" в Европе, все ждали, когда на них посыплется денежный дождь из Америки. Но так и не дождались.
Американцы умеют разводить лохов красивыми словами "демократия", "свобода" и т.д. Только результаты потом очень печальны.
На сцені кацапське крісло, позбавлене художнього смаку (с)
Північні "брати" теж зваблюють нас красивими словами: ми перенацілемо ракети на Україну, Україна - це не держава, Крим - російська територія, українська мова - "недоязик"... тощо.
Ми це чуємо вже багато-багато років: спочатку від бояр у бобрових шапках, потім від Катерини- російсько-німецької хвоїди, від романових - "визволителей", потім від леніних, сталіних-троцьких-косіорів-якірів-кагановичей, від НКВС-ників, СМЕРШівців, КДБшників ... від всіх "радетелей" України.
Може мені в якості різноманітності послухати про демократію?
А вокруг сцены ходят украинцы, и думают, как его сп...ть
DADDY пише:
> Північні "брати" теж зваблюють нас красивими словами: ми перенацілемо ракети на Україну
Откровенная ложь.
>, Україна - це не держава, Крим - російська територія, українська мова - "недоязик"... тощо.
Ложь по-немногу и перекруты.
> Ми це чуємо вже багато-багато років: спочатку від бояр у бобрових шапках, потім від Катерини- російсько-німецької хвоїди, від романових - "визволителей",
Да чем там вспоминать старину? Украинские древние правители и гетьманы были столь же продажные и столь же коварные. Просто московские правители были чуть более организованные и чуть более сильные. Иначе, все было бы по-другому.
> Може мені в якості різноманітності послухати про демократію?
Ага. Четыре года уже слушаете. Ну и как? Жизнь стала лучше, жить стало веселей? Довели страну до полного развала, а экономику до полной разрухи. Но ведь наш паровоз вперед летит!? А кочегаром Ющенко?
позбавлене смаку кацапське крісло нах нікому не потрібне
Vax пише:
> DADDY пише:
> > Північні "брати" теж зваблюють нас красивими словами: ми перенацілемо ракети на Україну
> Откровенная ложь.
>
> >, Україна - це не держава, Крим - російська територія, українська мова - "недоязик"... тощо.
> Ложь по-немногу и перекруты.
>
> > Ми це чуємо вже багато-багато років: спочатку від бояр у бобрових шапках, потім від Катерини- російсько-німецької хвоїди, від романових - "визволителей",
> Да чем там вспоминать старину? Украинские древние правители и гетьманы были столь же продажные и столь же коварные. Просто московские правители были чуть более организованные и чуть более сильные. Иначе, все было бы по-другому.
>
Цікаво, що Ви не прокоментували наступників-казочників-любителей України типу сталіна-молотова....брежнева
> > Може мені в якості різноманітності послухати про демократію?
> Ага. Четыре года уже слушаете. Ну и как? Жизнь стала лучше, жить стало веселей? Довели страну до полного развала, а экономику до полной разрухи. Но ведь наш паровоз вперед летит!? А кочегаром Ющенко?
Ось в чому різниця між москальським і нашим способом мислення: у москалів все кудись летить, обов"язково має бути керівник - він же ж цар-отець.
Ми нікуди не летимо: ми спокійно розбудуємо власну державу. Демократичну і незалежну.
Re: позбавлене смаку кацапське крісло нах нікому не потрібне
DADDY пише:
> Цікаво, що Ви не прокоментували наступників-казочників-любителей України типу сталіна-молотова....брежнева
А чего Сталина-Джугашвили-то комментировать? Эту падлу нам грузины подарили, вместе с приданным в виде Берии. А все остальные генсеки лишь бледное наследие славного сына кавказских гор.
> Ми нікуди не летимо: ми спокійно розбудуємо власну державу.
Да уж, спокойно.
С момента прихода оранжевых в стране полный клинч. Лебедь, рак и щука в полной красоте.
> Демократичну
Это сами придумали, или кто-то сказал? Вы слушаете американские СМИ, которые хвалят вашу демократию? А эти СМИ не сказали вам, что демократия в стране возможна лишь при развитом гражданском обществе, и верховенстве законов? Чего и на дух не наблюдается в Украине. Вот и видим, вместо демократии, расцвет коррупции. А гарант конституции имеет свою подопечную во все возможные места.
Vax пише:
> Да уж, спокойно.
> С момента прихода оранжевых в стране полный клинч. Лебедь, рак и щука в полной красоте.
>
Справа в тому, що я, наприклад, саме і є той самий "оранжевый". А дозвольте спитати: що крім керованої демократії Путіна Ви можете запропонувати?
> > Демократичну
> Это сами придумали, или кто-то сказал? Вы слушаете американские СМИ, которые хвалят вашу демократию? А эти СМИ не сказали вам, что демократия в стране возможна лишь при развитом гражданском обществе, и верховенстве законов? Чего и на дух не наблюдается в стране. Вот и видим, вместо демократии, расцвет коррупции. А гарант конституции имеет свою подопечную во все возможные места.
>
Я радий, що саме московія є взірцем розвитку громадянського суспільства і вреховенства права. Це справді взірець.
Щодо того хто кого має у нас і в Вашій країні, то давайте ми ці інтимні теми не будемо підіймати, бо не все так гладко в Московському князівстві. Нє?
> > і незалежну.
> Тут я посмеялся больше всего.
> Смотри начало ветви http://www2.maidan.org.ua/n/free/1214006914
Ну, по-перше, "ти"кати Ви будете своїм знайомим, а я з Вами горілки не пив і навряд чи вип"ю.
Я приєднуюсь до вітаннь щодо незалежності Московії від Китаю. Чи на довго вистачить запасу? Особливо, якщо японці навчать всіх на воді їздити.
2008.06.23 | shiva
м-да, это только очень, очень
хронический человеГ может так думать.
А впахивать на Балогу с такими взглядами вообще опасно.
Можно ведь "трамплином Кернеса" вылететь в родные белосвитковые края, эх!
И даже Криль недоскачет.
2008.06.22 | Адвокат ...
Бля-бля-бля!...
"Перенюхав сь"? АбсцінєнЬція плюшчіть?
2008.06.23 | Чучхе
Просто представники 70 лівих натівських партій в той час
вели переговори про знищення популяції юберменшів у свого райхскоміссара симоненка
А цвета все теже - васильковые..- Та й сутність поки що та сама
2008.06.24 | Max
Re: Посол США на выпуске академии СБУ. (л)
Без недомовок: Україна (як і кожна країна врешті) не має вічних друзів чи недругів, натомість має довготривалі національні інтереси.
На тому історичному відтинку, в якому живемо, багато інтересів України об'єктивно співпадають з інтересами США (і навпаки). Ті, що не співпадають -- принаймі не суперечать. Тому США -- найпотужніша держава світу -- природньо є якнайліпше надається для нас на стратегічного союзника. На відміну від Ерефії, яка, з огляду на геополітику, історичну спадщину та ін., є нашим природнім супротивником.
Запрошення офіційного посланця держави-друга №1 на випуск академії держбезпеки є відтак цілком доречне.
Що тут може бути незрозуміло?
І щодо ваших емоцій, панове москалі: змінюйте свою політику і риторику щодо України, щоб ми не мали потреби ні з ким дружити проти вас. Хоч, звісно, друзями нам не будете все одно (див. вище). Принаймі, можна ми з вами могли б жити як нормальні сусіди, без претензій та погроз (перенацілити ракети, перекрити газ і подібної дурні).
Будьте ласкаві зайнятись власними проблемами і дайте решті світу спокійно займатись своїми. Так буде ліпше для всіх.
Відповіді
2008.06.21 | Хохломасон
Нє чітайтє наночь савєцкіх газєт
2008.06.21 | stefan
а коментарі на "цензорі_нєт" які совкові...
2008.06.21 | Голокостенко
Сором! Посол хоч Буркіна-Фасо може там бути, але НЕ стояти
поруч із головою відомства і приймати парад. Дійсно, амероиканські підстилки2008.06.21 | stefan
Посол може там бути, але НЕ стояти, а лежати...
2008.06.21 | шкіпер
Ой, шоб було, якщо б там стояв Черноморд
2008.06.21 | Shooter
США ніби не грозиться відібрати Крим чи "взять под защіту...
...украінскіх соотєчєствєнніков".Тому все виглядає природньо, як на мене. Хоча й я розумію глибоку печаль загартованих радянських американофобів, ще й посилену сучасною російською імперською реінкарнацією.
2008.06.21 | шкіпер
То виявляється СБУ всім іншим повино влаштувати день відкритих
дверей?А ці ж самі США в себе чомусь ловлять шпіонів з дружного Ізраїлю. Вот дурні!
2008.06.21 | Голокостенко
Ловлять. І одразу відпускають. Див.справу 9/11 про ізраїльських
студенті, яку розслідувало Fox-News - на свою голову2008.06.21 | шкіпер
Вот только не надо нам сказки расказывать
http://en.wikipedia.org/wiki/Jonathan_PollardА про Бен-ами Кадиша не слышали? О-ло-ло
2008.06.21 | Голокостенко
В сказки верит тот, кто хочет верить. Поллард стал первым
и единственным. Сходите на Подол в синагогу - там каждую неделю за него молятся2008.06.22 | шкіпер
Тоесть с аргументами туго?
> и единственным.Некрасиво откровенно перевирать информацию. Вы зачем пенсионера отправили на тот свет?
http://www.ng.ru/world/2007-06-08/100_soi.html
http://offline.computerra.ru/2005/597/39515/
2008.06.21 | Shooter
Не СБУ, а академія СБУ
Запрошення послів іноземних держав на випуски подібних військових академій - давня традиція, і Україна тут нічого нового чи дивного не запропонувала.2008.06.21 | Голокостенко
Ні, тільки "Венко" не чіпати дуже-дуже просить:))) Ви що, з дуба
впали, чи часто з нього падаєте? Ну, не можна ж дожити до таких років і бути таким ідіотсько-наївним!2008.06.21 | Славко Волинський
Re: Посол США на выпуске академии СБУ. (л)
А де на випуску курсантів СБУ Віктор Ющенко? Кому-кому, а йому варто було б там побувати, промову сказати, напутствіє зробити. А тут посол США. Справді, чому би й ні? Але тоді "все флаги в гости просим к нам". Чому обмежуватись лише послом США? Однозначна провокація Євгена Марчука!Он, погляньте, як там та шльондра ГБістська дєфілірує! А що там робить в товаристві з дегенералом Марчуком Левко Лук*яненко? Голова кругом іде.
2008.06.21 | stefan
Чому Вам всюди вороги "привиджуються"?
Славко Волинський пише:>...Чому обмежуватись лише послом США? Однозначна провокація Євгена Марчука!
> Он, погляньте, як там та шльондра ГБістська дєфілірує! А що там робить в товаристві з дегенералом Марчуком Левко Лук*яненко? Голова кругом іде.
2008.06.22 | Славко Волинський
Re: Посол США на выпуске академии СБУ. (л)
Ще раз перепитаю. Де Президент і його представники, де Йюля,де , трастя б їх взяла представники парламентського комітету у справах правозахисту і правоохороних органів, де державні Мужі і Дами, йохханий рябой, де Секретар РНБО України Богатирьова і той Ющенко? Він же ж Головнокомандуючий! А тут українські й американські прапори. Та Біг з ними і з тим Тейлором. Але чому ж інших послів немає? Обмежились тільки Тейлором. Це встид. Політична короткозорість.2008.06.22 | Sean
дуже добре!
рівно, як, наприклад, ізраїльські інструктори в Грузинському війську2008.06.22 | Адвокат ...
Та, що ж добре???
А Мордо-мирдін???2008.06.22 | Чучхе
І што?
2008.06.22 | Vax
Хренова. Для Украины.
2008.06.22 | Предсказамус
Ваша искрення забота об Украине меня тронула.
Вообще-то я не понимал, зачем приглашать послов в академию СБУ. Теперь понял - чтоб вызвать у Вас и Вам подобных теплые чувства к нашей стране и ее независимости. В этом случае цель оправдала средства.2008.06.22 | Адвокат ...
Re: Ваша искрення забота об Украине меня тронула.
2008.06.23 | Rus36
Точно! "Выколю себе глаз. Пусть у тёщи будет зять кривой" (c)
2008.06.23 | Чучхе
Ми с НАТО придём в Россию и всех там убъёмъ-съ !
2008.06.23 | Rus36
В юношестве
я жил в одном районе своего города и ездил на работу на троллейбусе примерно в одно и то же время. И частенько попадал в один троллейбус с некоей пожилой женщиной, скажем так, не совсем адекватной. Она заводилась с полпинка и ссорилась с пассажирами, которые не всегда знали, что она не вполне нормальная. В заключительной части конфликта она произносила фразу, после которой споры прекращались: "У меня три милиционера знакомых, и три врача. Они окружат Воронеж, и всех вас убьют!".2008.06.23 | Чучхе
Вот-вот. Паранойя - это тяжёлый недуґ
2008.06.23 | Чучхе
Пачиму?
2008.06.22 | Mossad
а що це має дивувати? Нинішня Україна -
сателіт Сполучених Штатів і не дивно, що представник справжньої адміністрації України був присутнім на цій церемонії.Так само як Ющенка, Штати змобілізували й екс-гітлерівців у 40-ві (і нині відіграють тодішню політичну роль Німеччини). Адже Ющенка немає сьогодні у Бресті. Це доказ на користь того, що він асоціює себе із нападниками, а не із захисниками Брестської фортеці. А академія, відповідно, готує молодих тубільних співробітників гестапо. Бо до абверу цій службі як до неба рачки.
2008.06.22 | Чучхе
що конкретно порушив посол США?
2008.06.22 | Vax
Ничего. Но после этого не надо говорить, что Украина независимая
страна.Особенно порадовали слова:
"Молодых офицеров контрразведывательного ведомства страны поздравил... посол иностранной державы!"
Недаром у Ющенко жена - кадровый работник госдепа США.
2008.06.22 | Адвокат ...
А Ваша дружина,-- курва!
Ви не маєте дружини? Нічого,-- все `дно,-- курва!2008.06.23 | Vax
Re: А Ваша дружина,-- курва!
Адвокат ... пише:> Ви не маєте дружини? Нічого,-- все `дно,-- курва!
И это такие люди творили оранжевую революцию! Теперь понятны причины полного упадка Украины.
2008.06.23 | Чучхе
Re: А Ваша дружина,-- курва!
Vax пише:> Адвокат ... пише:
> > Ви не маєте дружини? Нічого,-- все `дно,-- курва!
> И это такие люди творили оранжевую революцию! Теперь понятны причины полного упадка Украины.
Посмотри на свою зарплату и только после єтого пиши об упадке
2008.06.23 | Vax
Re: А Ваша дружина,-- курва!
Чучхе пише:> Vax пише:
> > Адвокат ... пише:
> > > Ви не маєте дружини? Нічого,-- все `дно,-- курва!
> > И это такие люди творили оранжевую революцию! Теперь понятны причины полного упадка Украины.
> Посмотри на свою зарплату и только после єтого пиши об упадке
Моя зарплата сопоставима с зарплатой моего американского коллеги-программиста. А ты, от нищеты бесишься.
2008.06.23 | Чучхе
Задело )))))
Vax пише:> Чучхе пише:
> > Vax пише:
> Моя зарплата сопоставима с зарплатой моего американского коллеги-программиста.
Так скажи спасибо Ющенко и Тимошенко за то, что ты имеешь возможность получать в Украине зарплату больше, чем в Америке. Скажи спасибо этому государству, которое дает тебе возможность получать достойное, на американском уровне вознаграждание за свой труд, что ты не поехал от безработицы доедать бананы на гарлемских мусорниках.
И не порть здесь воздух
2008.06.23 | Vax
Я долго смеялся
Чучхе пише:> > Моя зарплата сопоставима с зарплатой моего американского коллеги-программиста.
> Так скажи спасибо Ющенко и Тимошенко за то, что ты имеешь возможность получать в Украине зарплату больше, чем в Америке. Скажи спасибо этому государству, которое дает тебе возможность получать достойное, на американском уровне вознаграждание за свой труд, что ты не поехал от безработицы доедать бананы на гарлемских мусорниках.
Спасибо моему государству, за то, что дает мне возможность получать достойное, на американском уровне вознаграждание за свой труд, что я не поехал от безработицы доедать бананы на гарлемских мусорниках!
Один небольшой нюанс. Мое государство - Россия.
Я живу и работаю в России. И с интересом наблюдаю, как такие безумные националисты, как ты, доводят потенциально очень богатую страну до полного обнищания.
> И не порть здесь воздух
Я-я. Я вижу право портить здесь воздух приватизировано небольшой групкой crazy-националистов.
2008.06.23 | Чучхе
значит у вас хреновая зарплата
приезжайте в Украину, у ннас вы заработаете больше2008.06.24 | shiva
crazy-националисты -- это перл, Vax, спасибо. Именно так и есть,
2008.06.23 | DADDY
Основне, щоб Україна була незалежною від Московії
Бо вже "наїлися" братерської дружи аж до Биковнянського лісу та Львівської тюрми.А Штати є провідником демократії в усьому світі.
Ось таким чином, москалики.
2008.06.23 | Vax
Re: Основне, щоб Україна була незалежною від Московії
DADDY пише:> Бо вже "наїлися" братерської дружи аж до Биковнянського лісу та Львівської тюрми.
> А Штати є провідником демократії в усьому світі.
> Ось таким чином, москалики.
Да-да. Уже провели. Вернее сказать, обвели. Вокруг пальца. Афганистан, Ирак, Сербия. Следующая Украина?
Поляки долго пыжились, пытались быть "американским авианосцем" в Европе, все ждали, когда на них посыплется денежный дождь из Америки. Но так и не дождались.
Американцы умеют разводить лохов красивыми словами "демократия", "свобода" и т.д. Только результаты потом очень печальны.
2008.06.23 | DADDY
На сцені кацапське крісло, позбавлене художнього смаку (с)
Північні "брати" теж зваблюють нас красивими словами: ми перенацілемо ракети на Україну, Україна - це не держава, Крим - російська територія, українська мова - "недоязик"... тощо.Ми це чуємо вже багато-багато років: спочатку від бояр у бобрових шапках, потім від Катерини- російсько-німецької хвоїди, від романових - "визволителей", потім від леніних, сталіних-троцьких-косіорів-якірів-кагановичей, від НКВС-ників, СМЕРШівців, КДБшників ... від всіх "радетелей" України.
Може мені в якості різноманітності послухати про демократію?
2008.06.23 | Vax
А вокруг сцены ходят украинцы, и думают, как его сп...ть
DADDY пише:> Північні "брати" теж зваблюють нас красивими словами: ми перенацілемо ракети на Україну
Откровенная ложь.
>, Україна - це не держава, Крим - російська територія, українська мова - "недоязик"... тощо.
Ложь по-немногу и перекруты.
> Ми це чуємо вже багато-багато років: спочатку від бояр у бобрових шапках, потім від Катерини- російсько-німецької хвоїди, від романових - "визволителей",
Да чем там вспоминать старину? Украинские древние правители и гетьманы были столь же продажные и столь же коварные. Просто московские правители были чуть более организованные и чуть более сильные. Иначе, все было бы по-другому.
> Може мені в якості різноманітності послухати про демократію?
Ага. Четыре года уже слушаете. Ну и как? Жизнь стала лучше, жить стало веселей? Довели страну до полного развала, а экономику до полной разрухи. Но ведь наш паровоз вперед летит!? А кочегаром Ющенко?
2008.06.23 | DADDY
позбавлене смаку кацапське крісло нах нікому не потрібне
Vax пише:> DADDY пише:
> > Північні "брати" теж зваблюють нас красивими словами: ми перенацілемо ракети на Україну
> Откровенная ложь.
>
> >, Україна - це не держава, Крим - російська територія, українська мова - "недоязик"... тощо.
> Ложь по-немногу и перекруты.
>
> > Ми це чуємо вже багато-багато років: спочатку від бояр у бобрових шапках, потім від Катерини- російсько-німецької хвоїди, від романових - "визволителей",
> Да чем там вспоминать старину? Украинские древние правители и гетьманы были столь же продажные и столь же коварные. Просто московские правители были чуть более организованные и чуть более сильные. Иначе, все было бы по-другому.
>
Цікаво, що Ви не прокоментували наступників-казочників-любителей України типу сталіна-молотова....брежнева
> > Може мені в якості різноманітності послухати про демократію?
> Ага. Четыре года уже слушаете. Ну и как? Жизнь стала лучше, жить стало веселей? Довели страну до полного развала, а экономику до полной разрухи. Но ведь наш паровоз вперед летит!? А кочегаром Ющенко?
Ось в чому різниця між москальським і нашим способом мислення: у москалів все кудись летить, обов"язково має бути керівник - він же ж цар-отець.
Ми нікуди не летимо: ми спокійно розбудуємо власну державу. Демократичну і незалежну.
2008.06.23 | Vax
Re: позбавлене смаку кацапське крісло нах нікому не потрібне
DADDY пише:> Цікаво, що Ви не прокоментували наступників-казочників-любителей України типу сталіна-молотова....брежнева
А чего Сталина-Джугашвили-то комментировать? Эту падлу нам грузины подарили, вместе с приданным в виде Берии. А все остальные генсеки лишь бледное наследие славного сына кавказских гор.
> Ми нікуди не летимо: ми спокійно розбудуємо власну державу.
Да уж, спокойно.
С момента прихода оранжевых в стране полный клинч. Лебедь, рак и щука в полной красоте.
> Демократичну
Это сами придумали, или кто-то сказал? Вы слушаете американские СМИ, которые хвалят вашу демократию? А эти СМИ не сказали вам, что демократия в стране возможна лишь при развитом гражданском обществе, и верховенстве законов? Чего и на дух не наблюдается в Украине. Вот и видим, вместо демократии, расцвет коррупции. А гарант конституции имеет свою подопечную во все возможные места.
> і незалежну.
Тут я посмеялся больше всего.
Смотри начало ветви http://www2.maidan.org.ua/n/free/1214006914
2008.06.23 | DADDY
На відміну від москалів ми нікому не нав"язуємо
свою точку зору і свої порядки.Vax пише:
> Да уж, спокойно.
> С момента прихода оранжевых в стране полный клинч. Лебедь, рак и щука в полной красоте.
>
Справа в тому, що я, наприклад, саме і є той самий "оранжевый". А дозвольте спитати: що крім керованої демократії Путіна Ви можете запропонувати?
> > Демократичну
> Это сами придумали, или кто-то сказал? Вы слушаете американские СМИ, которые хвалят вашу демократию? А эти СМИ не сказали вам, что демократия в стране возможна лишь при развитом гражданском обществе, и верховенстве законов? Чего и на дух не наблюдается в стране. Вот и видим, вместо демократии, расцвет коррупции. А гарант конституции имеет свою подопечную во все возможные места.
>
Я радий, що саме московія є взірцем розвитку громадянського суспільства і вреховенства права. Це справді взірець.
Щодо того хто кого має у нас і в Вашій країні, то давайте ми ці інтимні теми не будемо підіймати, бо не все так гладко в Московському князівстві. Нє?
> > і незалежну.
> Тут я посмеялся больше всего.
> Смотри начало ветви http://www2.maidan.org.ua/n/free/1214006914
Ну, по-перше, "ти"кати Ви будете своїм знайомим, а я з Вами горілки не пив і навряд чи вип"ю.
Я приєднуюсь до вітаннь щодо незалежності Московії від Китаю. Чи на довго вистачить запасу? Особливо, якщо японці навчать всіх на воді їздити.
2008.06.23 | shiva
м-да, это только очень, очень
хронический человеГ может так думать.А впахивать на Балогу с такими взглядами вообще опасно.
Можно ведь "трамплином Кернеса" вылететь в родные белосвитковые края, эх!
И даже Криль недоскачет.
2008.06.22 | Адвокат ...
Бля-бля-бля!...
"Перенюхав сь"? АбсцінєнЬція плюшчіть?2008.06.23 | Чучхе
Просто представники 70 лівих натівських партій в той час
вели переговори про знищення популяції юберменшів у свого райхскоміссара симоненка2008.06.23 | tmp
А цвета все теже - васильковые..
2008.06.23 | DADDY
А цвета все теже - васильковые..- Та й сутність поки що та сама
2008.06.24 | Max
Re: Посол США на выпуске академии СБУ. (л)
Без недомовок: Україна (як і кожна країна врешті) не має вічних друзів чи недругів, натомість має довготривалі національні інтереси.На тому історичному відтинку, в якому живемо, багато інтересів України об'єктивно співпадають з інтересами США (і навпаки). Ті, що не співпадають -- принаймі не суперечать. Тому США -- найпотужніша держава світу -- природньо є якнайліпше надається для нас на стратегічного союзника. На відміну від Ерефії, яка, з огляду на геополітику, історичну спадщину та ін., є нашим природнім супротивником.
Запрошення офіційного посланця держави-друга №1 на випуск академії держбезпеки є відтак цілком доречне.
Що тут може бути незрозуміло?
І щодо ваших емоцій, панове москалі: змінюйте свою політику і риторику щодо України, щоб ми не мали потреби ні з ким дружити проти вас. Хоч, звісно, друзями нам не будете все одно (див. вище). Принаймі, можна ми з вами могли б жити як нормальні сусіди, без претензій та погроз (перенацілити ракети, перекрити газ і подібної дурні).
Будьте ласкаві зайнятись власними проблемами і дайте решті світу спокійно займатись своїми. Так буде ліпше для всіх.