Експертиза совісті Президента Ющенка(/)
06/24/2008 | TrollSееker
http://www.ord-ua.com/categ_1/article_52876.html
Експертиза совісті Президента Ющенка
Шостого червня Україна святкувала професійне свято – День журналіста. В цей день Україна пом’янула добрим словом ім’я журналіста Георгія Гонгадзе, життя і смерть якого докорінно змінили хід історії цілої країни – України. Вічна тобі пам’ять, Георгію!
В цей день було сказано немало слів обурення з приводу того, чому виконавці вбивства журналіста Гонгадзе вже покарані, а замовники вбивства ще на свободі. Бо зрозумілим є, що генерал і три полковники міліції не могли без причини і вказівки зверху позбавити життя журналіста та ще й у такий брутальний, середньовічний спосіб – з відтинанням голови.
Чому Президент Ющенко четвертий рік не виконує своїх передвиборчих обіцянок матері – Лесі Гонгадзе, обіцянок на багатотисячних мітингах, в Раді Європи знайти і покарати вбивць журналіста Гонгадзе? Більше того, складається враження, що і не хоче виконувати обіцянки знайти вбивць і їх замовників. Може в цьому – в позиції Президента Ющенка криється головна причина того, що вже вісім років замовники вбивства Гонгадзе ще на волі?
Хтось може зауважити, що для подібного твердження немає підстав, бо Ющенко, хоча і Президент, але не всесильний, бо є певна юридична процедура, яку не може порушити навіть Президент держави. Хотілося б в це вірити, але ситуація обстоїть зовсім інакше. І для цього твердження є всі об’єктивні підстави.
Зупинимося на декотрих ключових.
Перша підстава. Нещодавня заява народного депутата Д.Жванії про те, що Ющенко не був отруєний, а це був результат невдалої спроби по омолодженню, викликала справжню бурю в суспільстві. Образ жертви, що зіграв ключову роль і забезпечив Ющенку перемогу на президентських виборах, серйозно похитнувся.
На захист Ющенка кинулися усі його прихильники, кількість яких останнім часом катастрофічно зменшилася. Той же голова СБУ Наливайченко наголосив, що факт отруєння підтверджений міжнародними експертизами лабораторій трьох країн: Німеччини, Великобританії, Бельгії.
Проте, акцентуючи увагу на проведенні експертиз не в Україні, а за кордоном, та ще в трьох європейських країнах, пан Наливайченко, можливо не зі злого умислу, а по душевній простоті, ставить правову і морально-етичну пастку собі і своєму патрону Ющенку.
Бо виникає питання, чому ж в справі вбивства Гонгадзе до сих пір також не проведено міжнародної експертизи плівок майора Мельниченка, який вже багато років вимагає проведення експертизи саме за участю міжнародних експертів і не бажає плівки передавати українській стороні?
Тож виходить, якщо справа йдеться про імідж Президента Ющенка, який за останній час і так впав нижче плінтуса у зв’язку з заявами Жванії про те, що ніякого отруєння Ющенка не було, СБУ ладне було перевернути три країни Європи, аби провести міжнародні експертизи. При цьому зовсім є не зрозумілим: чому ж тоді Ющенко не довіряє українським експертам по своїй особистій справі, а майор Мельниченко має їм довіряти, та ще по справі, яка є важливою для всієї країни, а не тільки для однієї людини - Президента Ющенка? Ай-яй, пан Наливайченко, суттєвий прокольчик вийшов, так підставити свого патрона!
Друга підстава. 28.5.2008 р за №17\1\1-9810.01 на ім»я Прем’єра України Ю.Тимошенко надійшов лист від виконуючого обов’язки Генерального Прокурора України С.Винокурова, в якому він повідомляє наступне: «Згідно з Резолюціями ПАРЕ №1239 (2001), №1262(2001), №1346(2003), №1466(2005), та постановами Верховної Ради України №2154-111 від 21 грудня 2000 року та №2970-111 від 10 січня 2002 року для об’єктивності до проведення експертиз оригіналів записів розмов щодо журналіста Г.Гонгадзе, зроблених Мельниченком М.І. упродовж 2000 року в кабінеті Президента України Кучми Л.Д., і звукозаписуючих пристроїв мають бути залучені іноземні експерти.» (виділено авт.)
Тобто, як бачимо з вище наведеного тексту, Генеральна Прокуратура України на восьмому році після вбивства журналіста Гонгадзе продовжує робити спроби провести міжнародну експертизу записів Мельниченка, щоб поставити остаточну крапку у цій справі. Немає підстав сумніватися, що Прем’єр Тимошенко зробить все від неї залежне, щоб така міжнародна експертиза записів Мельниченка була проведена. Проте виникає питання, чому ж до сих пір експертиза за участю міжнародних експертів не була проведена? Хто цьому заважає?
Відповідь на це не риторичне питання можна знайти в тому ж листі від 28.5.2008р. виконуючого обов’язки Генерального Прокурора України С.Винокурова на ім’я Прем’єра Ю.Тимошенко, де зазначено: «Упродовж 2007 та поточного року, останній раз листом №17\1\1-9310-01 від 14.5.2009 року, Генеральна Прокуратура України зверталась до Парламентської Асамблеї Ради Європи – доповідачки у справі про вбивство Г.Гонгадзе Комітету з юридичних питань і прав людини Сабіни Лойтхойзер-Шнарренбергер, діючого аташе з юридичних питань Посольства США в Україні Д.Девідсона, посла США в Україні В.Тейлора, директора Департаменту з юридичних питань Міністерства Юстиції США М.Варлоу із клопотанням про підбір і визначення персонального складу експертів, їх участь у слідчих діях із свідком Мельниченком М.І. і проведення фоноскопічної експертизи.
Однак досі питання про персональний склад експертів залишилось не вирішеним, відповіді на клопотання до Генеральної Прокуратури України не надходили.» (виділено авт.)
Зважаючи на те, що Президент В.Ющенко має в Раді Європи і особливо в США неабияку підтримку, ні в кого немає сумнівів, що він ОСОБИСТО міг би доволі швидко вирішити питання проведення міжнародної експертизи плівок М.Мельниченка. Було б бажання Ющенка. Проте чомусь цього бажання у нього до сих пір не появилося, що дозволяє стверджувати про ОСОБИСТУ незацікавленість Ющенка у якнайшвидшому вирішенню справи вбивства журналіста Гонгадзе. Додатковим підтвердженням цього є той факт, що нещодавно Ющенко ввів Кучму в наглядову раду Київського національного університету ім..Шевченка Т.Г. і це при тому, що весь світ давно вже прочитав попередні розшифровки плівок Мельниченка, з яких витікає, що саме Кучма є замовником вбивства журналіста Гонгадзе.
Як кажуть в таких випадках: коментарі зайві.
А Георгія Гонгадзе вся Україна пом’янула «не злим тихим словом», от тільки обіцяного Ющенком звання Героя України Георгію Гонгадзе доведеться знову чекати.
Але це вже інша історія невиконаних обіцянок пана Президента Ющенка.
Керівник у виборчому штабі В.Ющенка по роботі
з силовими структурами:СБУ,МВС,ЗСУ по Київській обл.,
начальник «Кольчуг», полковник Військової Розвідки
Недзельський Петро
Експертиза совісті Президента Ющенка
Шостого червня Україна святкувала професійне свято – День журналіста. В цей день Україна пом’янула добрим словом ім’я журналіста Георгія Гонгадзе, життя і смерть якого докорінно змінили хід історії цілої країни – України. Вічна тобі пам’ять, Георгію!
В цей день було сказано немало слів обурення з приводу того, чому виконавці вбивства журналіста Гонгадзе вже покарані, а замовники вбивства ще на свободі. Бо зрозумілим є, що генерал і три полковники міліції не могли без причини і вказівки зверху позбавити життя журналіста та ще й у такий брутальний, середньовічний спосіб – з відтинанням голови.
Чому Президент Ющенко четвертий рік не виконує своїх передвиборчих обіцянок матері – Лесі Гонгадзе, обіцянок на багатотисячних мітингах, в Раді Європи знайти і покарати вбивць журналіста Гонгадзе? Більше того, складається враження, що і не хоче виконувати обіцянки знайти вбивць і їх замовників. Може в цьому – в позиції Президента Ющенка криється головна причина того, що вже вісім років замовники вбивства Гонгадзе ще на волі?
Хтось може зауважити, що для подібного твердження немає підстав, бо Ющенко, хоча і Президент, але не всесильний, бо є певна юридична процедура, яку не може порушити навіть Президент держави. Хотілося б в це вірити, але ситуація обстоїть зовсім інакше. І для цього твердження є всі об’єктивні підстави.
Зупинимося на декотрих ключових.
Перша підстава. Нещодавня заява народного депутата Д.Жванії про те, що Ющенко не був отруєний, а це був результат невдалої спроби по омолодженню, викликала справжню бурю в суспільстві. Образ жертви, що зіграв ключову роль і забезпечив Ющенку перемогу на президентських виборах, серйозно похитнувся.
На захист Ющенка кинулися усі його прихильники, кількість яких останнім часом катастрофічно зменшилася. Той же голова СБУ Наливайченко наголосив, що факт отруєння підтверджений міжнародними експертизами лабораторій трьох країн: Німеччини, Великобританії, Бельгії.
Проте, акцентуючи увагу на проведенні експертиз не в Україні, а за кордоном, та ще в трьох європейських країнах, пан Наливайченко, можливо не зі злого умислу, а по душевній простоті, ставить правову і морально-етичну пастку собі і своєму патрону Ющенку.
Бо виникає питання, чому ж в справі вбивства Гонгадзе до сих пір також не проведено міжнародної експертизи плівок майора Мельниченка, який вже багато років вимагає проведення експертизи саме за участю міжнародних експертів і не бажає плівки передавати українській стороні?
Тож виходить, якщо справа йдеться про імідж Президента Ющенка, який за останній час і так впав нижче плінтуса у зв’язку з заявами Жванії про те, що ніякого отруєння Ющенка не було, СБУ ладне було перевернути три країни Європи, аби провести міжнародні експертизи. При цьому зовсім є не зрозумілим: чому ж тоді Ющенко не довіряє українським експертам по своїй особистій справі, а майор Мельниченко має їм довіряти, та ще по справі, яка є важливою для всієї країни, а не тільки для однієї людини - Президента Ющенка? Ай-яй, пан Наливайченко, суттєвий прокольчик вийшов, так підставити свого патрона!
Друга підстава. 28.5.2008 р за №17\1\1-9810.01 на ім»я Прем’єра України Ю.Тимошенко надійшов лист від виконуючого обов’язки Генерального Прокурора України С.Винокурова, в якому він повідомляє наступне: «Згідно з Резолюціями ПАРЕ №1239 (2001), №1262(2001), №1346(2003), №1466(2005), та постановами Верховної Ради України №2154-111 від 21 грудня 2000 року та №2970-111 від 10 січня 2002 року для об’єктивності до проведення експертиз оригіналів записів розмов щодо журналіста Г.Гонгадзе, зроблених Мельниченком М.І. упродовж 2000 року в кабінеті Президента України Кучми Л.Д., і звукозаписуючих пристроїв мають бути залучені іноземні експерти.» (виділено авт.)
Тобто, як бачимо з вище наведеного тексту, Генеральна Прокуратура України на восьмому році після вбивства журналіста Гонгадзе продовжує робити спроби провести міжнародну експертизу записів Мельниченка, щоб поставити остаточну крапку у цій справі. Немає підстав сумніватися, що Прем’єр Тимошенко зробить все від неї залежне, щоб така міжнародна експертиза записів Мельниченка була проведена. Проте виникає питання, чому ж до сих пір експертиза за участю міжнародних експертів не була проведена? Хто цьому заважає?
Відповідь на це не риторичне питання можна знайти в тому ж листі від 28.5.2008р. виконуючого обов’язки Генерального Прокурора України С.Винокурова на ім’я Прем’єра Ю.Тимошенко, де зазначено: «Упродовж 2007 та поточного року, останній раз листом №17\1\1-9310-01 від 14.5.2009 року, Генеральна Прокуратура України зверталась до Парламентської Асамблеї Ради Європи – доповідачки у справі про вбивство Г.Гонгадзе Комітету з юридичних питань і прав людини Сабіни Лойтхойзер-Шнарренбергер, діючого аташе з юридичних питань Посольства США в Україні Д.Девідсона, посла США в Україні В.Тейлора, директора Департаменту з юридичних питань Міністерства Юстиції США М.Варлоу із клопотанням про підбір і визначення персонального складу експертів, їх участь у слідчих діях із свідком Мельниченком М.І. і проведення фоноскопічної експертизи.
Однак досі питання про персональний склад експертів залишилось не вирішеним, відповіді на клопотання до Генеральної Прокуратури України не надходили.» (виділено авт.)
Зважаючи на те, що Президент В.Ющенко має в Раді Європи і особливо в США неабияку підтримку, ні в кого немає сумнівів, що він ОСОБИСТО міг би доволі швидко вирішити питання проведення міжнародної експертизи плівок М.Мельниченка. Було б бажання Ющенка. Проте чомусь цього бажання у нього до сих пір не появилося, що дозволяє стверджувати про ОСОБИСТУ незацікавленість Ющенка у якнайшвидшому вирішенню справи вбивства журналіста Гонгадзе. Додатковим підтвердженням цього є той факт, що нещодавно Ющенко ввів Кучму в наглядову раду Київського національного університету ім..Шевченка Т.Г. і це при тому, що весь світ давно вже прочитав попередні розшифровки плівок Мельниченка, з яких витікає, що саме Кучма є замовником вбивства журналіста Гонгадзе.
Як кажуть в таких випадках: коментарі зайві.
А Георгія Гонгадзе вся Україна пом’янула «не злим тихим словом», от тільки обіцяного Ющенком звання Героя України Георгію Гонгадзе доведеться знову чекати.
Але це вже інша історія невиконаних обіцянок пана Президента Ющенка.
Керівник у виборчому штабі В.Ющенка по роботі
з силовими структурами:СБУ,МВС,ЗСУ по Київській обл.,
начальник «Кольчуг», полковник Військової Розвідки
Недзельський Петро
Відповіді
2008.06.24 | SpokusXalepniy
О-о-очень слабо как для полковника от разведки.
TrollSееker пише:> Чому Президент Ющенко четвертий рік не виконує своїх передвиборчих обіцянок матері – Лесі Гонгадзе, обіцянок на багатотисячних мітингах, в Раді Європи знайти і покарати вбивць журналіста Гонгадзе? Більше того, складається враження, що і не хоче виконувати обіцянки знайти вбивць і їх замовників. Може в цьому – в позиції Президента Ющенка криється головна причина того, що вже вісім років замовники вбивства Гонгадзе ще на волі?
Ну, никак не может Ющенко, который четвертый год не выполняет своих обещаний, быть причиной того, что восемь лет заказчики на свободе.
> Перша підстава. Нещодавня заява народного депутата Д.Жванії про те, що Ющенко не був отруєний, а це був результат невдалої спроби по омолодженню, викликала справжню бурю в суспільстві.
Может я пропустил, но Жвания, кажется, такого не заявлял (см.выделенное).
> ...голова СБУ Наливайченко наголосив, що факт отруєння підтверджений міжнародними експертизами лабораторій трьох країн: Німеччини, Великобританії, Бельгії.
"Факт отруєння" - подтверждён, а не способ, каким отравление произошло. Так что, Наливайченко ничего такого особенного не сказал.
> Проте, акцентуючи увагу на проведенні експертиз не в Україні, а за кордоном, та ще в трьох європейських країнах, пан Наливайченко, можливо не зі злого умислу, а по душевній простоті, ставить правову і морально-етичну пастку собі і своєму патрону Ющенку. Бо виникає питання, чому ж в справі вбивства Гонгадзе до сих пір також не проведено міжнародної експертизи плівок майора Мельниченка...
Логика рассуждения полковника разведки потрясает. Оказывается Наливайченко ставит сам себе западню, потому что у полковника возникает вопрос. Это пока лишь о стилистике изложения. Но и по сути - какие бы ни были промахи или достижения в одном уголовном деле, они никак не могут служить доводом для обоснования промахов или достижений по совсем другому уголовному делу.
> Тож виходить, якщо справа йдеться про імідж Президента Ющенка, який за останній час і так впав нижче плінтуса у зв’язку з заявами Жванії про те, що ніякого отруєння Ющенка не було,..
А тут вообще... Начиная со слов "Тож виходить..." из каких это соображений выходит? Из ранее приведенных?
Кроме того рейтинг Ющенко меньше всего упал у зв’язку з заявами Жванії. Уже хотя бы потому, что и до заяв он падал безостановочно и достиг статистической погрешности, в которую уже с потрохами попала заява Жвании.
На месте полковника, если уж и пытаться что-то выковырить из носа относительно совести Ющенко по отношению к Гонгадзе, то на первом месте я бы поставил награждение бывшего Генпрокурорв Потебенько правительственной медалью.
> СБУ ладне було перевернути три країни Європи, аби провести міжнародні експертизи. При цьому зовсім є не зрозумілим: чому ж тоді Ющенко не довіряє українським експертам по своїй особистій справі, а майор Мельниченко має їм довіряти, та ще по справі, яка є важливою для всієї країни, а не тільки для однієї людини - Президента Ющенка? Ай-яй, пан Наливайченко, суттєвий прокольчик вийшов, так підставити свого патрона!
Совершенно не защищая Наливайченко, надо бы отметить, чтоб больше горя Украина не знала со своим главою службы безопасности, как вот с такими "ай-яй, суттєвими проколами".
> Друга підстава. 28.5.2008 р за №17\1\1-9810.01 на ім»я Прем’єра України Ю.Тимошенко надійшов лист від виконуючого обов’язки Генерального Прокурора України С.Винокурова, в якому він повідомляє наступне: «Згідно з Резолюціями ПАРЕ №1239 (2001), №1262(2001), №1346(2003), №1466(2005), та постановами Верховної Ради України №2154-111 від 21 грудня 2000 року та №2970-111 від 10 січня 2002 року для об’єктивності до проведення експертиз оригіналів записів розмов щодо журналіста Г.Гонгадзе, зроблених Мельниченком М.І. упродовж 2000 року в кабінеті Президента України Кучми Л.Д., і звукозаписуючих пристроїв мають бути залучені іноземні експерти.» (виділено авт.)
Приведенный сгусток номеров официальных документов имеет целью лишь "забить..." своей напускной серьёзностью "...Коле баки"
А если ещё с такой же серьёзностью поглядеть на нижеследующий номер документа от... 2009 года:
> ... тому ж листі від 28.5.2008р. ... зазначено: «Упродовж 2007 та поточного року, останній раз листом №17\1\1-9310-01 від 14.5.2009 року, Генеральна Прокуратура України зверталась...
Если уж забивать читателям баки таким "официозом", то хоть без подобных проколов.
Дальше автором изложена аргументация такой же самой "убойной логической силы". Залп из мушкетов по танку. Танку даже нет смысла давать ответный огонь.
2008.06.24 | cartes
Re: политик может быть полковником, но не до такой же степени!
2008.06.24 | Николай Чернигов
Результат экспертизы: труп без головы на Оранжерейной.
2008.06.24 | Тарас Токар
Чому б прихильникам Тимошенко (та Ющенка) не припинити
паплюжити один одного? Невже не зрозуміло, що ні Ющенкові, ні Тимошенко це не додасть рейтингу? "Помаранчевий" електорат зневірюється з кожним днем. А на чию це користь?2008.06.24 | Ліберті
Re: Чому б прихильникам Тимошенко (та Ющенка) не припинити
Тому що Трольсікер - аґент ПРУ2008.06.24 | Мартинюк
Експертиза совісті не завадила б і самому Недзельському
Бо як на нього то писати такий очевидний агітпроп просто недостойно його погонів.Бажано аби екпертизу ще поєднвли з якимось освіженням памяті, яке допомогло панові Недзельському пригадати піврічне перебування Турчинова на чолі СБУ та ще довша підтримка БЮТом перебування Піскуна на посаді Генпрокурора.
Також пан Петро міг би згадати за нинішнього великого друга Юлії Володимирівни Юру Луценка і запитати про його особисті успіхи у цій справі.
Також ще можна згадати про розділення судової і виконавчої влади і те що у США для розслідування таких випадків втручання Президента не тільки абсолютно не потрібне, але й зовсім не вітається.
2008.06.24 | Николай Чернигов
Експертиза совісті не завадила б багатьом. І не лише політикам!
Яко и освежение памяти!Мартинюк пише:
> Бо як на нього то писати такий очевидний агітпроп просто недостойно його погонів.
> Бажано аби екпертизу ще поєднвли з якимось освіженням памяті, яке допомогло панові Недзельському пригадати піврічне перебування Турчинова на чолі СБУ
Кто занимался делом Гонгадзе: СБУ или таки Генпрокуратура?
> та ще довша підтримка БЮТом пербування Піскуна на посаді Генпрокурора.
Пискуна конечно же именно Тимошенко своими указами восстанавливала в должности и 2004-м, и в 2007-м!
> Також пан Петро міг би згадати за нинішнього друга Юлії Володимирівни і запитати про його особисті успіхи у цій справі.
Про какого друга? Поведайте тайну. Вы часом не про "спокойносильного" старпера, приласканного ныне на банковой?
> Також ще можна згадати про розділення судової і виконавчої влади і те що для розслідування таких ваипадків втручання Президента не тільки абсолютно не потрібне але й не бажане.
Та шо Вы говорите! А где Вы были, когда будущий водитель Ахметова трепал по страсбургам о делах его чести и, от себя добавлю, совести? Что же Вы тогда не вспоминали о том, что Президент - не следователь, а тем паче, не суд? На экспертизу!
2008.06.24 | Мартинюк
Новий друг Юлі зветься Юра
Юра Луценко. Ходить на засідання Кабміну.Чого б його не спитати?Чи він займається тільки бійками Шона Кара та пошуком компромату на Ющенка?
2008.06.25 | Николай Чернигов
Не съезжайте с темы!
Про Юру понятно. Он глупая пешка. Причем ни чья-нибудь, а водителя и его сантехника.Вы лучше по поводу побрехенек типа:
Мартинюк пише:
> та ще довша підтримка БЮТом перебування Піскуна на посаді Генпрокурора
Так когда это БЮТ поддерживал Пискуна? Он его наверное выдвинул в Генпрокуроры? Он его даже дважды туда выдвинул? Ну смелее!
2008.06.24 | Тарас Токар
Можна було б і оце винести в окрему тему (л)
http://www.pravda.com.ua/news/2008/6/23/77917.htm але не буду. Тому що не хочу домомагати розвалу демократичної коаліції.2008.06.24 | shiva
скрывать обстоятельства этого дела и тормозить его расследование
Выгодно только убийце.Вот и ответ на все вопросы.
2008.06.24 | Предсказамус
Увы.
Если бы все было так просто...Причин, как я вижу, несколько.
1. С вероятностью 99,6% можно утверждать, что в 2004-м после второго тура выборов между Кучмой и Ющенко было достигнуто соглашение о гарантиях для Кучмы и его семьи, взамен на отказ Кучмы от силового противодействия ПомРев, которое выполняется по сей день. Кучма - не избиратели, его Ющенко кидать - себе дороже.
2. Установление заказчиков невозможно без признания подлинными записей Мельниченко. Но это автоматически приведет к их легитимизации по остальным вопросам, затрагивающим интересы очень многих людей, в том числе находящихся во власти. Ющенко не позволят этого сделать.
3. Доведение до завершения дела Гонгадзе невозможно без привлечения к ответственности тех, кто хоронил это дело на протяжении 8 лет. Большинство из них продолжает по сей день заниматься правоохранительной и судебной деятельностью.
Как видим, Ющенко совершенно не обязательно быть убийцей, чтоб тормозить изо всех сил привлечение заказчиков к ответственности.
2008.06.24 | shiva
скажите, а почему
игнорируется то обстоятельство, что и Ющенко, и Тимошенко тоже были при власти во время исчезновения Гонгадзе и спекуляции на этом деле позволили им продраться в высшую власть?Ищи, кому выгодно.
2008.06.24 | Предсказамус
Термин "во власти" очень размытый, не нужно им злоупотреблять
shiva пише:>Re: скажите, а почему игнорируется то обстоятельство, что и Ющенко, и Тимошенко тоже были при власти во время исчезновения Гонгадзе и спекуляции на этом деле позволили им продраться в высшую власть? Ищи, кому выгодно.
Qui prodest - это действительно разумный путь в поиске виновных, но не единственный. Дорога от исчезновения Гонгадзе до ПомРев длинная и извилистая, нет прямой или даже относительно прямой причинно-следственной связи между первым и вторым. В этом деле непосредственно участвовали ГПУ, СБУ и МВД. Нахождение Ющенко и Тимошенко в это время в Кабмине не давало им возможности влиять на эти службы, подчиненные Президенту и его АП. Так что быть во власти и влиять на те или иные события - совершенно разные вещи.
Попробуйте перелистать в памяти историю дела Гонгазде и прикинуть, кто и как мог повлиять на его ход. А уже после этого примерять латинскую мудрость к украинским реалиям.
2008.06.24 | shiva
согласен с вами, но останусь при своем мнении
Подумайте о другой схеме:Ющенко и Тимошенко боятся Кучму больше народа.
Значит, они не демократы.
Что мог сделать или не сделать Кучма, чтобы Ющенко и Тимошенко вели себя подобным образом?
Подкупить или запугать.
Значит, Ющенко и Тимошенко, к тому же и преступники.
Человек с менталитетом диктатора-преступника, и, хотя и не контролируя ДАЛЕКО не самые лучшие в мире силовые службы, мог ли совершить преступление, подобное организации исчезновения Гонгадзе, воспользовавшись ресурсом гораздо большим? Безусловно.
Мотив?
Ослабление президента. Власть. Избежание отставки.
2008.06.24 | Предсказамус
Это называется "конспирология".
shiva пише:> Человек с менталитетом диктатора-преступника, и, хотя и не контролируя ДАЛЕКО не самые лучшие в мире силовые службы, мог ли совершить преступление, подобное организации исчезновения Гонгадзе, воспользовавшись ресурсом гораздо большим? Безусловно.
Больший ресурс - это типа дядя Сэм? Несерьезно... Да и доказательственная база не столько в самом исчезновении, сколько в поведении власти после исчезновения. Это однозначно виновное поведение, что меня убеждает гораздо больше, чем коварные пиндосы-волшебники.
> Мотив? Ослабление президента. Власть. Избежание отставки.
Не делайте из хоружевского хама стратегического мыслителя. Или в этом ему тоже янкесы помогли? Не верю (©)
2008.06.24 | shiva
со вторым вашим аргументом согласен, однако
Ющенко переоценили не только обычные простые люди, к сожалению.как отвлекающий маневр и его амбиции могли быть использованы, так как была использована слепая ненависть к Кучме Мороза.
Я считаю всю эту канитель незаконченной операцией спецслужб, с целью то ли толкнуть нас к России, то ли от нее. Я думаю, что весь набор тайн связан с ошибками, которые были допущены интриганами, и это количество промахов и, соответственно, появления тайн росло по экспоненте с подключением все новых, крупных, средних, мелких, отечественных и иностранных интриганов-игроков, и в конце-концов...
После цирка, в который превратили судебный процесс, я уверен в одном:
Расследование надо начинать с чистого листа, выкинув из головы все собранные "факты", "доказательства", "версии" и т.д. И при той власти, котороая весьма слабо будет связана с той или нынешней.
2008.06.24 | Николай Чернигов
А компот... тьфу, а Яценюк?
Это если о нынешнем отношении властьпридержащих к делу Гонгадзе.shiva пише:
> Подумайте о другой схеме:
> Ющенко и Тимошенко боятся Кучму больше народа.
> Значит, они не демократы.
> Что мог сделать или не сделать Кучма, чтобы Ющенко и Тимошенко вели себя подобным образом?
> Подкупить или запугать. Значит, Ющенко и Тимошенко, к тому же и преступники.
Позвольте, каким боком здесь Тимошенко? Она с Кучмой договаривалась? Или она давала какие-то привселюдные обещания по данному делу? Просто при власти - значит должна? Может быть... А Онопенко, а Медведько, а, как его... кто у нас там глава КС? Они, что рангом ниже той же Тимошенко или не при власти? Чем тогда занимался Янукович, будучи в посткучмовской Украине премьером дольше той же Тимошенко?
Вина Тимошенко, на мой взгяд есть. Она тупо молчит. Но виновна она так же, как и ВСЕ МЫ! А в большей степени для меня, лишь потому, что я ее поддерживаю.
> Человек с менталитетом диктатора-преступника, и, хотя и не контролируя ДАЛЕКО не самые лучшие в мире силовые службы, мог ли совершить преступление, подобное организации исчезновения Гонгадзе, воспользовавшись ресурсом гораздо большим? Безусловно.
Кто на ком стоял?
Я, допустим, тоже "человек с менталитетом диктатора-преступника" - ПОВБИВАВ БИ! И я НЕ контролирую не только НЕ самые, но и самые дерьмовые спецлужбы. И как бы я, интересно, безусловно мог бы совершить преступление, подобное организации исчезновения Гонгадзе, воспользовавшись ресурсом гораздо большим?
> Мотив?
А вот если о том, кто же все это учинил.
> Ослабление президента. Власть. Избежание отставки.
Такие мотивы выгодны ВСЕМ. От Москвы до Мухосранска. От погрязшего в любовных шашнях Вавы до млпомстзамдворника-кума главы райгосадминистрации, которого през МОГ ХОТЕТЬ снять за плохую закусь.
Заметьте ВСЕМ... кроме святого Кучмы. Это и есть Ваша версия событий?
2008.06.24 | Сергей ГРУЗДОВ
Опыт не пропьешь! :)
2008.06.24 | Предсказамус
Покуда тест прошла ПАСЕ, Украина бойкотировала (л)
У ПАРЄ хочуть допитів Кучми, Литвина і ДеркачаДосліджуватимуть автентичність плівок Мельниченка
24.06.2008 17:15
Комітет з юридичних справ та прав людини Парламентської Асамблеї Ради Європи затвердив доповідь «Розслідування злочинів, які приписують вищим посадовцям за часи правління Кучми». Її можуть обговорити у жовтні на осінній сесії ПАРЄ. Про це повідомив кореспондент "Газети по-українськи" зі Страсбургу.
У проекті документу Асамблея, зокрема, рекомендує дослідити автентичність плівок майора Мельниченка як через технічну експертизу із залученням міжнародних експертів, так і через допити людей, голоси яких звучать на цих плівках. Тобто, шляхом порівняння змісту розмов на плівках та подій, які сталися в той час. У доповіді згадано прізвища Леоніда Кучми, Володимира Литвина, Леоніда Деркача та екс-міністра внутрішніх справ Юрія Кравченка. Інша рекомендація стосується повторного розслідування обставин смерті останнього.
Під час обговорення доповіді не був присутній жоден з членів української парламентської делегації.
"Газета по-українськи"
http://gpu.ua/index.php?&id=235622
---
Отака фигня, малята...
Какие будут предложения? У меня все предложения противоправные, может у кого-то будут поцивильнее?
2008.06.24 | Сергей ГРУЗДОВ
Re: Покуда тест бойкотировала Украина...
"У меня все предложения противоправные..." - достали, брат?2008.06.24 | Предсказамус
Достали. Причем давно.
2008.06.24 | ОРИШКА
Каким образом ПАСЕ может повлиять на ход
расследования в Украине?Местные чувачки пируют во время чумы и что им Гекуба?!
2008.06.24 | Предсказамус
В Украине? Никак не может повлиять. А в мире "прославить"- легко
2008.06.24 | ОРИШКА
А обязаны Кучма и С(брод) являться на допросы в ПАСЕ?
2008.06.24 | Предсказамус
Нет, конечно. Разве что потом по Европам ездить будет трудно...
2008.06.24 | шкіпер
Хочу добавить
Это для простого местного жителя единственный свет в окошке (да ещё и не в каждом окошке) - Турция или Египет. А люди повыше бывают много где и много с чем связаны. Так что найти "больное" место не так уж сложно.2008.06.24 | Предсказамус
ПАСЕ, все-таки, орган болтологический.
У него нет каких-то рычагов. Но если расследование, хоть какое-то, своими силами раскрутят, у чуваков действительно могут быть проблемы.2008.06.25 | 4vlada.net
Re: Експертиза совісті Президента Ющенка(/)
Немає вже чого "експертизувати"Моя позиція викладена тут
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&key=1213870107&first=&last=&pattern=4vlada.net