Янукович підтримає другий термін Ющенка?(/)
06/25/2008 | TrollSееker
http://www.intv-inter.net/news/article/?id=57736855
Янукович підтримає другий термін Ющенка?
24.06.2008 18:13
Нарешті озвучено умови, за яких Віктор Янукович, номінальний лідер Партії регіонів, може підтримати кандидатуру Віктора Ющенка на виборах, поступившись власними президентськими амбіціями.
Звичайно ж, озвучив умови не сам Віктор Федорович, а один з його довірених соратників - Анатолій Толстоухов. У інтерв'ю "Столичним новинам" пан Толстоухов відкритим текстом заявив, що Янукович готовий відмовитися від своїх амбіцій на користь Віктора Ющенка.
"Все залежатиме від того, як розв'яжеться коаліційна криза, які домовленості будуть досягнуті та які зобов'язання узяті. Думаю, це можливо за умови трьох "якщо":
- якщо ядром нової коаліції стане Партія регіонів;
- якщо прем'єр-міністром - Віктор Янукович;
- якщо зі стратегічних питань, що є каменями спотикання, буде або вироблена загальна позиція, або узято часовий мораторій. Наприклад, з питання про НАТО".
Ось такі нехитрі і, як нам здається, цілком прийнятні для Віктора Ющенка умови. Які, втім, вже і реалізовуються - переформатування коаліції передбачає верховенство в ній Партії регіонів, прем'єрствоЯ нуковича не є для президента неприйнятним, а зовнішня політика Банкової різко міняється - після фактичного відторгнення України Європою, Секретаріат Президента шукає порятунку у Росії.
Але все залежатиме, підкреслює Толстоухов, від успішного розв'язання коаліційної кризи. І не тим способом, про який домовилися ( http://www.intv-inter.net/ru/news/article/?id=57736827&pid=314 )прем'єр-міністр, спікер парламенту і лідери фракцій більшості.
"Все залежатиме від того, як вирішиться коаліційна криза. Якщо ми не досягнемо бажаного результату, Партія регіонів піде на президентські вибори зі своїм кандидатом. Він у неї - один. Сьогодні. Якщо народиться новий формат коаліції, то і стратегія може бути коаліційною", - затверджує Толстоухов.
Ага, ось воно - "народиться новий формат коаліції"!
"Те, що широка коаліція необхідна, ні у кого не викликає сумнівів. Питання тільки в тому, чи буде вона живою, діючою. Але, у будь-якому випадку, потрібно спробувати, а не бігти на нові вибори. Один раз вже збігали...", - посміхається Толстоухов.
"В Україні не може бути політичної монополії. Необхідно шукати компроміси. Безглуздо вважати, що на зміну монополії БЮТ і "НУ-НС" може прийти монополія Партії регіонів. Отже, потрібний формат широкої коаліції", - стверджує нардеп.
І при цьому, переконаний він, електорат Партії регіонів підтримає Віктора Ющенка на президентських виборах.
Відзначимо, що нічого нового пан Толстоухов не сказав - саме таку схему ( http://www.intv-inter.net/ru/news/article/?id=57719642 ) ми описували ще в січні, стверджуючи, що Віктор Ющенко, втративши довіру виборців на заході і в центрі України, вимушений буде переорієнтовуватися на східний електорат.
А Толстоухов, тим часом, не приховує, що головне для Партії регіонів - повернення "в систему виконавчої влади": "Новий формат (коаліції - ред.) означає повернення Партії регіонів в систему виконавчої влади. Говорити про конкретику на будь-яких рівнях передчасно. А те, що відбувається в кулуарах - це чернетки. Чи варто їх комусь показувати?" - переконаний нардеп.
Ні, ну чом би і не показати? Сьогодні, наприклад, "Комерсант-Україна" опублікував нібито "витік" з Банкової, де конкретно називалися прізвища майбутніх міністрів, до призначення яких силують Тимошенко. Тобто, не маючи свіжих креативних ідей, Секретаріат Президента намагається повторити ситуацію вересня 2005-го, коли Юлія Тимошенко отримала пропозицію про "здачу" міністрів у обмін на збереження поста прем'єра. Тоді, нагадаємо, Тимошенко вирішила, що краще піти у відставку разом зі всім урядом. Зараз схема нібито повторюється - від прем'єра вимагають відправити у відставку міністрів, призначених за квотою "НУ-НС", призначивши замість них "регіоналів".
Так, на пост міністра палива і енергетики замість Юрія Продана, як затверджує "Комерсант", планується призначити Юрія Бойка, а замість Юрія Луценко нібито Віктор Балога запропонував особисто себе - чи то жартома, чи то серйозно.
Банкова, треба сказати, оперативно спростувала факт переговорів Балоги і Тимошенко, проте в Секретаріті не приховують - новий склад Кабінету міністрів активно обговорюється. І, дійсно, присутні в ньому прізвища представників Партії регіонів. Більше того - досить одіозні прізвища...
Тому не вірити заявам достатньо інформованого представника Партії регіонів, яким є Анатолій Толстоухов, причин у нас немає. Тим більше, як затверджує нардеп, Віктор Янукович регулярно має можливість зустрічатися з Віктором Ющенком.
А такої можливості, нагадаємо, немає ні у кого, окрім Віктора Балоги, - ні у прем'єр-міністра, ні у міністра внутрішніх справ, ні у радників глави держави, ні навіть у кума. А це означає, що Віктор Янукович знаходиться в зоні інтересів Секретаріату Президента.
Але чи дозволить лідер нинішньої опозиції використовувати себе як пішку в чужій грі, зазіхнувши на пост прем'єр-міністра, - велике питання. Він-то краще за багатьох розуміє, чого варті домовленості з Банковою - на дострокові парламентські вибори тодішній прем'єр погодився, нагадаємо, лише за умови формування коаліції Партії регіонів і блоку "НУ-НС". І якщо сам Янукович про це забув, то його електорат - добре пам'ятає, так само як і укази, підписані на Майдані, а потім відмінені самим же Ющенком ("я цього на бачив і не підписував").
Таким чином, спроби відкрито підтримати Віктора Ющенка на президентських виборах можуть коштувати і самому Януковичу, і Банковій дуже дорого - електорат відвернеться від лідерів, що зрадили їх, зі всіма витікаючими звідси наслідками...
Отже пан Толстоухов, звичайно, говорить правду, розкриваючи реальні плани Партії регіонів, проте абсолютно незрозуміло, як відреагує на ці дії Банкової і ПР електорат. Та і - сам Віктор Янукович, який, як стверджують наші джерела в його оточенні, не планує найближчим часом (як мінімум до осені) ініціювати своє повернення у крісло прем'єра.
Ніна Соломатіна. INTV
Янукович підтримає другий термін Ющенка?
24.06.2008 18:13
Нарешті озвучено умови, за яких Віктор Янукович, номінальний лідер Партії регіонів, може підтримати кандидатуру Віктора Ющенка на виборах, поступившись власними президентськими амбіціями.
Звичайно ж, озвучив умови не сам Віктор Федорович, а один з його довірених соратників - Анатолій Толстоухов. У інтерв'ю "Столичним новинам" пан Толстоухов відкритим текстом заявив, що Янукович готовий відмовитися від своїх амбіцій на користь Віктора Ющенка.
"Все залежатиме від того, як розв'яжеться коаліційна криза, які домовленості будуть досягнуті та які зобов'язання узяті. Думаю, це можливо за умови трьох "якщо":
- якщо ядром нової коаліції стане Партія регіонів;
- якщо прем'єр-міністром - Віктор Янукович;
- якщо зі стратегічних питань, що є каменями спотикання, буде або вироблена загальна позиція, або узято часовий мораторій. Наприклад, з питання про НАТО".
Ось такі нехитрі і, як нам здається, цілком прийнятні для Віктора Ющенка умови. Які, втім, вже і реалізовуються - переформатування коаліції передбачає верховенство в ній Партії регіонів, прем'єрствоЯ нуковича не є для президента неприйнятним, а зовнішня політика Банкової різко міняється - після фактичного відторгнення України Європою, Секретаріат Президента шукає порятунку у Росії.
Але все залежатиме, підкреслює Толстоухов, від успішного розв'язання коаліційної кризи. І не тим способом, про який домовилися ( http://www.intv-inter.net/ru/news/article/?id=57736827&pid=314 )прем'єр-міністр, спікер парламенту і лідери фракцій більшості.
"Все залежатиме від того, як вирішиться коаліційна криза. Якщо ми не досягнемо бажаного результату, Партія регіонів піде на президентські вибори зі своїм кандидатом. Він у неї - один. Сьогодні. Якщо народиться новий формат коаліції, то і стратегія може бути коаліційною", - затверджує Толстоухов.
Ага, ось воно - "народиться новий формат коаліції"!
"Те, що широка коаліція необхідна, ні у кого не викликає сумнівів. Питання тільки в тому, чи буде вона живою, діючою. Але, у будь-якому випадку, потрібно спробувати, а не бігти на нові вибори. Один раз вже збігали...", - посміхається Толстоухов.
"В Україні не може бути політичної монополії. Необхідно шукати компроміси. Безглуздо вважати, що на зміну монополії БЮТ і "НУ-НС" може прийти монополія Партії регіонів. Отже, потрібний формат широкої коаліції", - стверджує нардеп.
І при цьому, переконаний він, електорат Партії регіонів підтримає Віктора Ющенка на президентських виборах.
Відзначимо, що нічого нового пан Толстоухов не сказав - саме таку схему ( http://www.intv-inter.net/ru/news/article/?id=57719642 ) ми описували ще в січні, стверджуючи, що Віктор Ющенко, втративши довіру виборців на заході і в центрі України, вимушений буде переорієнтовуватися на східний електорат.
А Толстоухов, тим часом, не приховує, що головне для Партії регіонів - повернення "в систему виконавчої влади": "Новий формат (коаліції - ред.) означає повернення Партії регіонів в систему виконавчої влади. Говорити про конкретику на будь-яких рівнях передчасно. А те, що відбувається в кулуарах - це чернетки. Чи варто їх комусь показувати?" - переконаний нардеп.
Ні, ну чом би і не показати? Сьогодні, наприклад, "Комерсант-Україна" опублікував нібито "витік" з Банкової, де конкретно називалися прізвища майбутніх міністрів, до призначення яких силують Тимошенко. Тобто, не маючи свіжих креативних ідей, Секретаріат Президента намагається повторити ситуацію вересня 2005-го, коли Юлія Тимошенко отримала пропозицію про "здачу" міністрів у обмін на збереження поста прем'єра. Тоді, нагадаємо, Тимошенко вирішила, що краще піти у відставку разом зі всім урядом. Зараз схема нібито повторюється - від прем'єра вимагають відправити у відставку міністрів, призначених за квотою "НУ-НС", призначивши замість них "регіоналів".
Так, на пост міністра палива і енергетики замість Юрія Продана, як затверджує "Комерсант", планується призначити Юрія Бойка, а замість Юрія Луценко нібито Віктор Балога запропонував особисто себе - чи то жартома, чи то серйозно.
Банкова, треба сказати, оперативно спростувала факт переговорів Балоги і Тимошенко, проте в Секретаріті не приховують - новий склад Кабінету міністрів активно обговорюється. І, дійсно, присутні в ньому прізвища представників Партії регіонів. Більше того - досить одіозні прізвища...
Тому не вірити заявам достатньо інформованого представника Партії регіонів, яким є Анатолій Толстоухов, причин у нас немає. Тим більше, як затверджує нардеп, Віктор Янукович регулярно має можливість зустрічатися з Віктором Ющенком.
А такої можливості, нагадаємо, немає ні у кого, окрім Віктора Балоги, - ні у прем'єр-міністра, ні у міністра внутрішніх справ, ні у радників глави держави, ні навіть у кума. А це означає, що Віктор Янукович знаходиться в зоні інтересів Секретаріату Президента.
Але чи дозволить лідер нинішньої опозиції використовувати себе як пішку в чужій грі, зазіхнувши на пост прем'єр-міністра, - велике питання. Він-то краще за багатьох розуміє, чого варті домовленості з Банковою - на дострокові парламентські вибори тодішній прем'єр погодився, нагадаємо, лише за умови формування коаліції Партії регіонів і блоку "НУ-НС". І якщо сам Янукович про це забув, то його електорат - добре пам'ятає, так само як і укази, підписані на Майдані, а потім відмінені самим же Ющенком ("я цього на бачив і не підписував").
Таким чином, спроби відкрито підтримати Віктора Ющенка на президентських виборах можуть коштувати і самому Януковичу, і Банковій дуже дорого - електорат відвернеться від лідерів, що зрадили їх, зі всіма витікаючими звідси наслідками...
Отже пан Толстоухов, звичайно, говорить правду, розкриваючи реальні плани Партії регіонів, проте абсолютно незрозуміло, як відреагує на ці дії Банкової і ПР електорат. Та і - сам Віктор Янукович, який, як стверджують наші джерела в його оточенні, не планує найближчим часом (як мінімум до осені) ініціювати своє повернення у крісло прем'єра.
Ніна Соломатіна. INTV
Відповіді
2008.06.25 | ОРИШКА
Один Виктор-бедоносец заманивает другого -
У-тю-утю-утю... Манок.Такую красивенькую схемку нарисовали - только избиратели в ней лишние - придется битами и каруселями опять голосовать. Но уже на Левовобережье.
2008.06.25 | ОРИШКА
Если есть подтверждения, что Янукович воровал со
скоростью - его нужно садить. Тем самым - предупреждение всем. Заявления о воровстве бывшего премьера прозвучали на весь мир. Кто должен открывать дело?Этому непонятливому шкуру спасать нужно, а не с пересидентом-бедоносцем договариваться.
2008.06.25 | shiva
Тимошенко всегда что-то несет в рекламных целях
Глупо обращать внимание на такие пассажи. Как часто и Луценко, иногда и Ющенко с Януковичем.2008.06.25 | ОРИШКА
Вы обвиняете меня в глупости? Забавно.
2008.06.25 | shiva
Не переживайте. В Украине это "обвинение" сродни политическому
2008.06.25 | ОРИШКА
Честное слово, я не понимаю, что Вы пишете. Глупость, мб., точно
2008.06.25 | shiva
то есть, вы хотите сказать, что верите всему, что говорит Юля?
2008.06.25 | ОРИШКА
При чем это?Я Вас не понимаю.Лучше общение на БП,чтоб не флудить
2008.06.26 | Rus36
"Я Вас не понимаю". Лучше скажите: "Я Вас не слышу"
2008.06.25 | saha
Tдинственный человек в стране который
может гарантировать, а следственно и обещать 2 срок Ющенко это Т имошенко, все остальные от лукавого;).И ющенку нужно договариваться с Тимошенко, а не Балогой;)
2008.06.25 | Чучхе
Залишилось всєго нічєго
щоб Ющенко принаймні почув про ці умови, розповсюджені пінчуковим телеканалом> Ніна Соломатіна. INTV
2008.06.25 | DADDY
Re: Залишилось всєго нічєго
Чучхе пише:> щоб Ющенко принаймні почув про ці умови, розповсюджені пінчуковим телеканалом
>
> > Ніна Соломатіна. INTV
Це не Пінчуковський телеканал. Звертаю увагу: INTV НЕ Є ICTV
2008.06.25 | Чучхе
ожн хрєн, від толстоухова нічого розумного чекати не доводиться
2008.06.25 | Николай Чернигов
И не то, и не другое.
Там есть ссылка на первоисточник - "Столичные новости". Вопрос не в этом. Вы лучше "по-солдатски" прямо выскажите свое мнение о написанном.2008.06.25 | DADDY
ось тут все розписане, як по нотах (\)
http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1214392847&first=1214393219&last=1214332218Я з цим повністю погоджуюсь.
тільки від себе додам: висновок, на який розраховує автор з INTV наступний: електорат, який переконається нарешті у зрадливості своїх колишніх кумірів перетече до кардіо-блоку.
Ги
"Тече вода Урал-ріки, куди накажуть більшовики"
2008.06.25 | Николай Чернигов
Вывод правильный. Но наоборот.
DADDY пише:> http://www2.maidan.org.ua/news/view.php3?bn=maidan_free&trs=-1&key=1214392847&first=1214393219&last=1214332218
> Я з цим повністю погоджуюсь.
Логично. В принципе другого не ожидал. Думаю, этот коммент еще всплывет в недалеком будущем.
> тільки від себе додам: висновок, на який розраховує автор з INTV наступний: електорат, який переконається нарешті у зрадливості своїх колишніх кумірів перетече до кардіо-блоку. Ги
> "Тече вода Урал-ріки, куди накажуть більшовики"
Ну автор может на многое рассчитывать; и на гонорар, к примеру, тоже. Не в этом дело - такие публикации не решают вопросы настроения электората. Дело в том, что в случае подтверждения расчетов автора, Ваш прогноз оправдается 100%.
2008.06.25 | Николай Чернигов
Играл, но не угадал букву?
Чучхе пише:> щоб Ющенко принаймні почув про ці умови, розповсюджені пінчуковим телеканалом
> > Ніна Соломатіна. INTV
IСTV=INTV?
2008.06.25 | Горицвіт
бред собачий
Просто бери і цитуй весь.> У інтерв'ю "Столичним новинам" пан Толстоухов відкритим текстом заявив, що Янукович готовий відмовитися від своїх амбіцій на користь Віктора Ющенка.
Але Янукович же не заявив? Яке ж це "відкритим текстом"?!
> Які, втім, вже і реалізовуються - переформатування коаліції передбачає верховенство в ній Партії регіонів,
Це хто таке авторці сказав?
> зовнішня політика Банкової різко міняється
Не помітно.
> після фактичного відторгнення України Європою,
Яке в чому виражається?
> Секретаріат Президента шукає порятунку у Росії.
Цей пошук виражається в чому?
> І при цьому, переконаний він, електорат Партії регіонів підтримає Віктора Ющенка на президентських виборах.
Це жарт, очевидно. А авторка не помітила усмішки.
> від прем'єра вимагають відправити у відставку міністрів, призначених за квотою "НУ-НС", призначивши замість них "регіоналів".
Хіба це можливо по закону?
> Таким чином, спроби відкрито підтримати Віктора Ющенка на президентських виборах можуть коштувати і самому Януковичу, і Банковій дуже дорого - електорат відвернеться від лідерів, що зрадили їх, зі всіма витікаючими звідси наслідками...
То для чого писати маячню. Вони ж не ідіоти. Чи маячня розрахована на ідіотів-читачів?
2008.06.25 | ОРИШКА
А я тут тоже пофантазирую.
Допустим, Виктор-бедоносец-Фёдорыч трошки поумнел в период с рубежа 2004-2005 гг и до сегодняшних интересных дней. Что значит поумнел - нет, конечно, Ахметова осталась для него уважаемой поэтессой, но вот на президентство он уже смотрит другими глазами. Вот посудите сами - президенту нужно по миру мотаться и уметь вести светские беседы, да еще и по протоколу жену с собой брать - и с тем, и с другим у свят-Федорыча напряг. Да еще если его журналисты высмеют за юление с НАТО, да о судимостях обязательно - нет, он уже не такой боевой петух, каким был в схватке с ВАЮ, уже попробовал, каково это не только самому какашками бросаться, но и в ответ по полной получать. А вот премьерство ему - в самый раз. 60 (ну, пусть даже 30) баксов в минуту - разве на президентском посту столько хапнешь под пристальным взором со всех сторон? Небось, читает, как по ВАЮ каждый день катки ездят, понимает, что от президента люди сейчас хотят кардинальных перемен в стране - а зачем ему это нужно, при проснувшейся общественности? У премьера уже привычные дляВ-бедоносца 2 пути обогащения и лапша для народа привычная.
При условии полюбовного соглашения с В-бедоносцем 1 в качестве второго пришествия, наш Фёдорыч-таки может влезть в теплое местечко премьерства и радостно хрюкать. Они друг друга трогать не будут - умудренные и утомленные, и между ними супер мостик-перемычка - В-бедоносец 3.
И очень мало нужно - убедить свой синенький лохторат, что с ВАЮ лучше, чем с "клятой Юлькой", а до НАТЫ и европейской хаты еще очень далеко, для этого показать, что ВАЮ поумнел и через свой -ець согласен на поклон с ПРушниками. И взявшись за руци эти два Виктора-бедоносца могут "кляту бабу" обломать.
А куда ж Ахметова девать? А я думаю, что ему очень будет по душе такой сценарий, как бы ни сочиняли здесь, что Янукович и свят-Линидыч чуть ли не войной уже ходят друг под друга. Приручи нынешниего гаранта - и делай с ним што хошь. А в качестве президента он удобный козел отпущения - его все бодают - а ему хоть бы хны, да и с законами лихо обращается - как с дышлом. Условие - долой красных симонят - легко выполнимо, а мовы-языки - то туфта для бедных. При слиянии Викторов-бедоносцев, вот увидите,эти пужала-вопросы будут положены на полочку до лучших времен.
Ну, только при таком выстраивании целей я могу понимать нынешнюю ець-возню.
2008.06.25 | Горицвіт
це неможливо
> И очень мало нужно - убедить свой синенький лохторат, что с ВАЮ лучшеТочніше так: якби вони мали аж такий вплив на "лохторат", то агітували б за себе (а не за дядю, тьотю) і перемогли.
2008.06.25 | cartes
Интереснааа-аа ..
Оришка, чиста па-женски ты права, так мне каицца.Но по-пацански, так Федорыч сам ни фига уже не решает. Скажут Людку по европам показывать, будет таскать и показывать. Решает все Ахметка, так мне каицца, сидя в тени. Федорыч на банковую бегает, но шоб папа его возил в баню, такого он вряд ли удосужится.
Мы переживаем период отката гражданской активности. Это заслуга, в первую очередь, Ющенко, а во-вторую, - его прдешных сподвижников, которые подыгривали ему в игре на понижение г-активности.
Устранение общества от игры - золотое время для разыгривания подковерных комбинаций. Если бы я работал у них п/технологом, то посоветовал бы (за большие бабки, ес-нно) скорее бежать на выборы, потому что сейчас легко можно сделать нужный результат. Но они не хотят приучать народ к частым выборам, шоб народ не думал себе лишнего ..
Так шо папа с Ахметкой посадят Фёдорыча зитц-перседателем, дадут канфетку, шоб сосал, и будут себе нагуливать рейтинги в форбсе.
2008.06.26 | ОРИШКА
Хорошенький зиц - он таких пальцев понаоткусывает-токо держись!
2008.06.26 | cartes
Так смотри за пальцами ..
2008.06.25 | Hoja_Nasreddin
Покажіть мені мешканців Донбасу, яких "розчулив" Юродивий
2008.06.25 | Hoja_Nasreddin
Донбас знає, кого (й до кого) ревнувати (/)
http://obkom.net.ua/news/2008-06-25/1750.shtmlДонецкие обиделись, что Тимошенко предпочла им какой-то побитый ураганом Львов
Председатель Донецкого областного совета Анатолий Близнюк намерен обратиться за разъяснениями к премьер-министру Юлии Тимошенко относительно выполнения Соглашения о региональном развитии между Кабинетом Министров Украины и Донецкой областью, которое было подписано в 2007 году.
Так председатель облсовета прокомментировал информацию о том, что правительство и руководство Львовской области в ближайшее время подпишут соглашение о региональном развитии на пять лет, и что именно Львовская область является первой, кто предложил подобную форму сотрудничества.
Текст комментария приводим полностью:
«На Западной Украине прошло стихийное бедствие, из-за которого пострадало множество семей, в связи с этим хочу поддержать жителей тех регионов, которые понесли тяжелые утраты. Донецкая область никогда не стояла в стороне, мы готовы оказать практическую помощь. Насколько мне известно, Фонд Рината Ахметова принял уже подобные решения. В любой беде мы всегда были вместе, поскольку мы едины, и так должно быть…
А те заявления, которые делает Премьер-министр, направлены как раз не на объединение, а наоборот. Нас по-прежнему делят на своих и чужих. Вот Донбасс в прошлом году подписал соглашение с Кабмином, которое мы инициировали и предлагали параллельно отработать такой же договор с Львовской областью.
Больше года во всех министерствах и ведомствах работали над подготовкой данного договора, подготовили и подписали. Но сегодня либо умышленно кто-то об этом забыл, либо делают это сознательно, преследуя другие цели. Какие? Этого я не знаю. Но то, что они не благородные и не работают на объединение страны - это 100 процентов. Мы можем преодолевать негаразды, препятствия, возникающие на нашем пути, только объединив усилия.
Идеология договора между Кабинетом Министров Украины и регионами не нова. Мы рано или поздно решим свои проблемы, но опираясь только лишь на свои силы, мы будем это делать гораздо дольше, а объединение усилий позволяет быстрее решить те проблемы, которые есть. И именно поэтому, с целью повышения эффективности работы по улучшению жизни наших людей, Донбасс инициировал подписание договора о сотрудничестве.
Но что мы видим сегодня - имеется официальное заявление Пинзеника о том, что он не будет выполнять данный договор. Я намерен обратиться за разъяснениями по этому вопросу к Юлии Владимировне, пусть она скажет, будут ли они выполнять уже подписанный договор с Донетчиной?».
Напомним, что 15 сентября 2007 года исполняющий обязанности премьер-министра Украины (в правительстве Виктора Януковича), министр финансов и первый вице-премьер Николай Азаров и председатель Донецкого областного совета Анатолий Близнюк подписали Соглашение о региональном развитии между Кабинетом Министров Украины и Донецкой областью. Согласно Соглашению Донецкая область должна была получить около 4 млрд. грн. инвестиций. Однако после смены правительства Соглашение между Кабинетом Министров Украины и Донецкой областью не выполняется.
Остров
25 Июня 2008 17:50
2008.06.25 | Мінор
Лінк на першоджерело - Столичниє Новості (Л)
http://cn.com.ua/N510/politics/exclusive3/index.html2008.06.25 | Адвокат ...
Що сь пруцячьня зденервувала.
Таке враження, що попри супер-ехвективні дії СП щодо дезорґанізації роботи Ур`яду, справи ТЮлі не такі вже й кепські.А на загал враження таке, що пруцячі стратеґи хтять зробити операцію із склеювання сіамських близнюків.
2008.06.26 | шкіпер
Подготовка электората?
2008.06.26 | shiva
Почему бы и нет?
Ющенко в такой структуре будет даже ниже секретариата Верховной Рады.Секретариат будет ликвидирован, а Балога станет вице-премьером по делам президента. Плюс эту должность навечно закрепят за закарпатцами.
Ну, а БЮТ оказался с нервным очком. Попугать его -- да и дело с концом:)
2008.06.26 | Тарас Токар
У Вас була особиста розмова на цю тему з паном Януковичем?
- я запитую про це у автора замітки.