Я збираюся надіслати Мегабану лист такого змісту
06/25/2008 | Мінор
Шановні панове!
Як народний депутат України, я очолюю підкомітет у справах друкованих ЗМІ та Інтернету Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та засобів масової інформації.
Наразі, я вивчаю доцільність запровадження певних обмежень на зміст банерної реклами.
Моя принципова позиція у тому, що свобода слова в Інтернет-ЗМІ не може бути обмежена. Однак, практика нашого законодавства полягає у розмежуванні реклами з одного боку, та політичних новин або публіцистики - з іншого. І якщо законодавство не має обмежень для журналістів, наприклад ТБ, то щодо змісту реклами, вичерпний перелік таких обмежень є у відповідному законі.
До останнього часу Інтернет-реклама ніяк не була врегульована у законодавстві. Щоб глибше вивчити питання доцільності такого можливого врегулювання, прошу дати відповідь на кілька запитань.
Я надіслав вам чотири банери, які прийшли від вашої мережі на один із сайтів. Мене цікавить чи є один замовник у всіх чотирьох надісланих вам банерів? Як часто у банерній рекламі, якою обмінюються учасники вашої мережі, з’являються прямі образи президента, прем’єр-міністра або окремих людей або зневажливе ставлення до нашої країни чи її державної символіки?
Наперед дякую за відповідь.
Щиро Ваш,
Віктор Уколов
P.S. Цей лист має неофіційний характер. Однак у випадку вашої відмови надати інформацію, я готовий надіслати депутатське звернення.
Як народний депутат України, я очолюю підкомітет у справах друкованих ЗМІ та Інтернету Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та засобів масової інформації.
Наразі, я вивчаю доцільність запровадження певних обмежень на зміст банерної реклами.
Моя принципова позиція у тому, що свобода слова в Інтернет-ЗМІ не може бути обмежена. Однак, практика нашого законодавства полягає у розмежуванні реклами з одного боку, та політичних новин або публіцистики - з іншого. І якщо законодавство не має обмежень для журналістів, наприклад ТБ, то щодо змісту реклами, вичерпний перелік таких обмежень є у відповідному законі.
До останнього часу Інтернет-реклама ніяк не була врегульована у законодавстві. Щоб глибше вивчити питання доцільності такого можливого врегулювання, прошу дати відповідь на кілька запитань.
Я надіслав вам чотири банери, які прийшли від вашої мережі на один із сайтів. Мене цікавить чи є один замовник у всіх чотирьох надісланих вам банерів? Як часто у банерній рекламі, якою обмінюються учасники вашої мережі, з’являються прямі образи президента, прем’єр-міністра або окремих людей або зневажливе ставлення до нашої країни чи її державної символіки?
Наперед дякую за відповідь.
Щиро Ваш,
Віктор Уколов
P.S. Цей лист має неофіційний характер. Однак у випадку вашої відмови надати інформацію, я готовий надіслати депутатське звернення.
Відповіді
2008.06.25 | Микола Гудкович
Конструктивно! Чекаємо на фідбек від Мегабану
2008.06.25 | Sych
Давите авторитетом
Я б краще назбирав де-кілька сайт адмінів і написав листа де б пригрозив змінити банерну мережу. Не треба застосовувати державну цензуру там, де може спрацювати ринок.2008.06.25 | Мінор
Уже надіслав. Я лише вивчаю питання доцільності
2008.06.25 | Tatarchuk
хехе, перекладаю
"по-хорошему спитаю, чи робитиме таке наперьод. Якраз розглядаю законопроект щодо таких як ви і вагаюся..."2008.06.25 | Предсказамус
О.
2008.06.25 | SpokusXalepniy
Їх відповідь буде не менш акуратною.
Вони можуть дати таку, наприклад, відповідь:Інформація про нашіх замовників - клієнтів нашої мережи - є цілком внутрішня справа нашого бізнесу, як і про клієнтів будь-якої приватної лікарні, чи навіть перукарні, сауни чи оздоровчого комплексу.
Надання інформації про наших клієнтів, а також інформацію про умови, на яких ми укладаємо договори з ним, заборонено правилами ведення нашого бізнесу. Така практика є загальною для більшості розвинутих країн в Світі, навідміну від не менш загальних правил всіх демократичних країн про надання аналогічної інформації про, так званих, "обранців народу" - депутатів парламенту, сума внеску яких в чорну касу відповідної партії, кажуть, залежить від номера в передвирчому списку кандидатів.
Звичайно, це неофіційна відповідь вам, шановний депутате, на ваш неофіційний запит. Але ми, як комерційна структура, можемо неофіційно запитати у деяких наших клієнтів про дозвіл щодо надання інформації в якій ви зацікавлені. Будьте готові в такому разі надати і нам деяку інформацію про депутатів, яка апріорі, за визначенням повинна бути відкритою, бо інакше це буде порушення не майбутнього закону, над яким ви не шкодуючи сил і здоров'я вдень і в ночі працюєте, а вже існуючого, за порушення якого можна потрапити у вже збудовану в'язницю.
З повагою... _______
2008.06.26 | шкіпер
Гм. А нафига?
Зачем спрашивать о заказчике, если достаточно просто кликнуть на баннер, и узнать что он ведёт на сайт intermedia?