МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

в Криму купили 5 тролейбусів, по 2 млн. кожний

06/29/2008 | Tatarchuk
Купили в Мінську, Беларусь, за рахунок бюджету АР Крим.

Питання -
1) хто може підтвердити або спростувати що 2 млн гривен для такої машини надто дорого,
2) хіба в Україні не робляться тролейбуси? Невже більш дорожчі?

Відповіді

  • 2008.06.29 | Чучхе

    Принаймні АВІАНТ точно згорнув програму виробництва тролейбусів

    Є ще львівські, але в описі не вказується їх ціна http://laz.ua/production/troll/electrolaz12.html/opys.html

    (до того ж читав колись у ДТ, що й їх виробництво під питанням)


    Tatarchuk пише:
    > 1) хто може підтвердити або спростувати що 2 млн гривен для такої машини надто дорого,

    НМД, орієнтовно так і має коштувати, бо авіантівські Київ купував десь за таку суму
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.06.29 | Tatarchuk

      дякую

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.06.29 | Чучхе

        задайте ци питання ще тут (л)

        тут тусують значно більші профі, аніж я

        http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.06.29 | Tatarchuk

          відповіли: 1млн 200 тыс

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.06.29 | Сергей ГРУЗДОВ

            Дано: 2,0-1,2=0,8 або 800 тис.грн/тр. Пит.: хто одержав відкати?

            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.06.29 | jz99

              Темний ліс

              Трохи дивна точиться розмова... "Скільки коштує тролейбус?" В мене зустрічне питання — а скільки коштує автомобіль, холодильник, мобільник, праска, годинник? :) Невже всі тролейбуси мають бути за одну ціну, незалежно від того, одно- чи двосекційні вони, якої комплектації, із застосуванням яких матеріалів та технологій виготовлені тощо? Без фахівців тут нам самим не розібратися, і до висновків далеко.

              Тут насправді декілька питань: чому саме мінські тролейбуси, які саме моделі куплено, на яких умовах, за якою ціною загалом продає той завод свої тролейбуси, чому тролейбуси інших виробників мають іншу ціну... І не забуваймо прислів’я "Ми не настільки багаті, щоб купувати дешеві речі". Тобто, без достатньої інформації обговорювати щось неможливо.

              Втім, щодо питання "чому мінські, а не українські" є обговорення на тому ж згаданому вже тут у гілці трамвайному форумі зі згадкою закупівель тролейбусів для Сімферополя:
              http://forums.mashke.org/cgi-bin/forum.cgi?n=1&a=lm&t=3921&ft=1&s=nd&fm=0&lm=19
              Украинским городам пока что выгодно покупать украинское или собранное в Украине.
              И что, что есть программа 50/50...? Брать по ней наше г...о смысла не вижу - сколько новых Е183 стоит с браком по городам Украины? С Е301 тоже не понятно - хотя бы с 2621 и 4602 разобрались в причинах разрушения кузова. ЮМЗ - у его главного дилера вообще счета арестованы... Богдан - нормального троллейбуса у него НЕТ (Е231 - признаем, что это г...о). Так ЧТО тогда покупать????? - поэтому вот и Симферополь купил у БКМ...
              Дмитро:) пояснюю
              На теренах бувшого СРСР емає НОРМАЛЬНОГО виробника автобусів/ тролейбусів
              Якщо ж немає коштів на придбання нормальної техніки - треба підтримувати власного виробника по одній простій причині, що хоча б в тій самій Білорусі підприємства мають пільги, дотації, держзамовлення, причому в таких обємах, що ЛАЗ і Богдан можуть поки що помріяти, лише за умови, коли виробники України, Росії, Білорусі будуть поставлені в однаокові умови: пільги, податки, мито і т.д. - тоді можно скасовувати програму 50/50 - тут уже чиста і майже чесна конкуренція - кожен крутиться як знає, а за тих умов що наразі ми маємо - 50/50 має бути
              Це як би простіше пояснити - зараз ти водій, а от завтра привезуть білорусів до Києва - бо вони дешевші:) - от ти вже й без роботи - тобі таке довподоби буде?:)))
              Якщо ж є кошти - Соляріс, Шкода, Вольво, МВ - я тільки ЗА
              Сімферополь не тому їх купив - тролейбуси навіть не розраховані на трасу Ялта-Сімферполь, у БКМ досвіду немає
              Це мені нагадує закупки ЛАЗ в Донецьк та Запоріжжя - коли мери міст горою стояли за МАЗи, але толком не могли пояснити, чому їм потрібні саме МАЗи:)))
              Всі ми здогадуємось чому:)
              Так от: ЛАЗ пропонує Сімферополю тролейбуси які спеціально сконтструйовані для таких подорожей - потужніший мотор, полички в салоні для речей, мякі сидіння (тролейбус а-ля ІнтреЛАЗ 12 чи 13,5 тільки 100% низькорівнева машина) - Сімферополь відмовляється!!! І тут же закуповує БКМи в звичайному виконанні за дорожчі гроші - причому закупоуує машини які не були в Україні в експлуатації...
              Кругом корупція, але Східні регіони (без образ - нічого поганого немаю на думці:) ) - просто рекорди б'ють по "дивним" закупівлям техніки: то ЗіУ куплять, то Дніпро по ціні дорожчій за Е183 і т.д.


              Отаке от...
  • 2008.06.29 | jz99

    Re: в Криму купили 5 тролейбусів, по 2 млн. кожний

    http://www.gpu.ua/index.php?&id=163215&eid=370
    > 21.05.2007
    > Луцький тролейбус ”Е-231” коштує 1 млн 60 тис. грн. Та магістрату місцевий автозавод-виробник погодився віддати нову машину за 880 тис. грн. 10-метрові тролейбуси середнього класу обійдуться міській казні у 560–580 тис. грн.


    http://www.rada.kremenchug.net/news/2007/02/28/483/
    > Офіційний веб-сайт Кременчуцької міської ради
    > У 2006 році за рахунок державної субвенції і коштів з міського бюджету - так званого співфінансування - придбано новий тролейбус вартістю 575 тис. грн.

    http://www.afisha.km.ua/news+66.html
    > Нещодавно до Хмельницького підприємства “Електротранс” надійшло чотири нових тролейбуси. Сьогодні спільним фінансуванням держбюджету та бюджету міської ради протягом року буде закуплено вісім нових тролейбусів. Як розповів заступник міського голови Анатолій Нестерук, на оновлення тролейбусного депо транспортомм передбачається виділити три мільйони гривень. Минули раз, коли по тендеру закуповувались тролейбуси, вартість одного транспорту становила близько 700 тис.грн. Скільки коштуватимуть тролейбуси, які планується закупити, поки не відомо.
    >Існує ще ряд інших проблем, вирішення яких передбачено в новоствореному проекті соціально-економічного та культурного розвитку міста на 2007 рік...

    Але це вже більш-менш старі дані.


    Свіжіші Черновецькі новини :)
    http://www.kmr.gov.ua/news.asp?IdType=1&Id=191076
    > За дорученням Київського міського голови Леоніда Черновецького в столиці розпочалась активна робота над створенням розгалуженої та насиченої рухомим складом маршрутної мережі громадського транспорту. Нинішнього року на його придбання в міському бюджеті було передбачено понад 246 млн. грн. Крім того, в розмірі 18 млн.грн. виділено субвенцію з бюджету державного. Як повідомив прес-службі КМДА перший заступник голови КМДА Денис Басс, за ці кошти придбано 78 нових тролейбусів і 24 автобуси, а до кінця року буде закуплено ще 97 одиниць.

    Тобто, порядок цифр дійсно десь такий і є.
  • 2008.06.29 | Большой Брат

    Хм. За троллейбус не скажу, но автобус ЛиАЗ+

    сча стоит 2-3 лимона рублеф. Троллейбус, который они освоили (гы-гы) примерно столько же.
    ЗЫ. Сведения от заводчан, сча как раз в этих краях мухосранских нахожусь.

    Дороговато, аднака.
  • 2008.06.29 | SpokusXalepniy

    У вас не хватает третьего вопроса.

    Tatarchuk пише:
    > Купили в Мінську, Беларусь, за рахунок бюджету АР Крим.
    > Питання -
    > 1) хто може підтвердити або спростувати що 2 млн гривен для такої машини надто дорого,
    > 2) хіба в Україні не робляться тролейбуси? Невже більш дорожчі?
    3) почему именно для Крыма?

    В 60-х годах пытались внедрить отечественную разработку, так называемые, троллейвозы. Это заменители грузовиков - грузовые троллейбусы - в условиях горных дорог (отсюда и вопрос по Крыму, в какой части Крыма?).

    Автор - один профессор (читал лекции в институте, где я учился). Были изготовлены несколько экземпляров таких троллейвозов и они получили неплохую оценку. Правда, внедрить их в серийное производство так и не удалось, но в Советском Союзе это было обычным явлением.

    Самой главной отличительной особенностью в конструкции была возможность рекуперации энергии, т.е. генерирование и возврат электроэнергии в сеть при спуске "электро-автомобиля" с горы.
    Использовались так-называемые "мотор-колёса" - электродвигатель/генератор вделанный непосредственно в колесо.

    Ясно, что в принципе, возврат электроэнергии может происходить и в другой форме, например, за счет направления её на подзарядку аккумуляторных батарей. Но в те времена с аккумуляторами были проблемы.

    Может быть о нечто подобном идёт речь и сейчас?
    Меня смутило упоминание именно Крыма.
    Хотя и коню ясно, что пройдя по всем государственным структурам, такой экономный троллейбус по идее (по украинской идее) должны успеть перехватить те районы Крыма, в географическом рельефе которых ни одного пригорка не просматривается. :)
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.06.29 | Tatarchuk

      з ним якраз все просто

      SpokusXalepniy пише:
      > 3) почему именно для Крыма?
      >
      > В 60-х годах пытались внедрить отечественную разработку, так называемые, троллейвозы. Это заменители грузовиков - грузовые троллейбусы - в условиях горных дорог (отсюда и вопрос по Крыму, в какой части Крыма?).
      >
      > Автор - один профессор (читал лекции в институте, где я учился). Были изготовлены несколько экземпляров таких троллейвозов и они получили неплохую оценку. Правда, внедрить их в серийное производство так и не удалось, но в Советском Союзе это было обычным явлением.
      >
      > Самой главной отличительной особенностью в конструкции была возможность рекуперации энергии, т.е. генерирование и возврат электроэнергии в сеть при спуске "электро-автомобиля" с горы.
      > Использовались так-называемые "мотор-колёса" - электродвигатель/генератор вделанный непосредственно в колесо.
      >
      > Ясно, что в принципе, возврат электроэнергии может происходить и в другой форме, например, за счет направления её на подзарядку аккумуляторных батарей. Но в те времена с аккумуляторами были проблемы.
      >
      > Может быть о нечто подобном идёт речь и сейчас?
      > Меня сиутило упоминание именно Крыма.
      > Хотя и коню ясно, что пройдя по всем государственным структурам, такой экономный троллейбус по идее (по украинской идее) должны успеть перехватить те районы Крыма, в географическом рельефе которых ни одного пригорка не просматривается. :)

      На жаль там все просто і тупо. Тролейбуси пустять по місту, і тільки. Як самі прості пасажировозки. 2 млн на машину в бюджеті міста немає (і це не дивно), тому взято з республіканської "програми". Та програма передбачує абстрактний розвиток тролейбусного дєла, звісно малося на увазі багато чого (за скобками), наприклад посилення екологічно безпечного руху на ЮБК. Але ці тролейбуси тупо ходитимуть містом Сімферополь.
    • 2008.06.29 | 2

      Кажется, рекуперацию осуществляет любой электровоз?

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.06.29 | SpokusXalepniy

        Особенно, если их запустить с горы Арарат.

  • 2008.07.02 | Tatarchuk

    ціни на тролейбуси стрімко знижено!

    Тепер кримські ЗМІ поширюють інформацію про "мильйон 200", "в середньому мильйон" та навіть "900-920 тисяч" за 1 тролейбус. Цікаво що тиждень тому мер Сімферополя та його заступники називали ціфру 2 мильйна, кілька разів. А також - що мій знайомий звернувся в прокуратуру з проханням з/ясувати справжню ціну закупівель. :hot:
    Сьогоднішня "Кримська газета" вже наводить ціну в 900-920 тисяч, але при тому ... вказує субвенцію з держбюджету України в 9,8 мильйонів гривень. Тобто (порахуймо на 5 тролейбусів) все ті ж 2 мильйони, аднако.
  • 2008.07.03 | kotygoroshko

    Івано-Франківськ купує по міліону за екземпляр (\)

    Ивано-Франковское "Электроавтотранс" закупит в 2008 г. три троллейбуса на сумму 3,03 млн грн.

    РБК-Украина, 03.07.2008, Ивано-Франковск 10:35


    Ивано-Франковское коммунальное предприятие "Электроавтотранс" в 2008 г. планирует купить 3 современных низкополовых троллейбуса Е183 Львовского завода коммунального транспорта общей стоимостью 3,03 млн грн. Как сообщили на предприятии, для покупки новых троллейбусов 1,2 млн грн предусмотрено в государственном бюджете, 1,83 млн грн - в городском бюджете.

    Коммунальное предприятие "Электроавтотранс" - монополист на рынке троллейбусных перевозок в Ивано-Франковске, в его парке насчитывается 46 троллейбусов, 20 из которых работают более 20 лет. Ежемесячно троллейбусы перевозят 2,2 - 2,18 млн пассажиров.

    В городе 9 троллейбусных маршрутов, стоимость проезда в троллейбусах - 50 коп./поездка.

    С августа 2008 г. в Ивано-Франковске планируется повысить стоимость проезда в троллейбусах на 50% (25 коп.) - до 75 коп. за поездку.

    http://www.rbc.ua/rus/newsline/2008/07/03/391966.shtml















    П.С. Крим просто багаччий :) тому купує по 2 :)

    П.П.С. чим більше Крим купить тролейбусів по 2 мільйони, тим менше пам*ятників москальській пєлотці і її йобарям поставить

    варто рекомендувати до закупівлі японські тролейбуси, вони довговічні

    або англійські, якщо "Ролс-Ройс" їх випускає, у "Ролс-Ройса" пробіг 1000 000 км :)


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".