Бо як що ваш Ур`яд продола "прамблєму дароґ", то "прамблєму дуракоФФ",-- яко сь вирішим.
2008.07.01 | ОРИШКА
А технический вопрос - ГОСТы те же останутся?
Если толщина дорожного покрытия останется такой же плевОй - все дороги опять пойдут псу под хвост. У древних римлян толщина эта была больше 1 м - а сделано как разумно! с уклоном, стоками, забутовкой. А тут я вижу в выбоинах вместо асфальта косметическую замазку, которую ремонтируй-нет - только деньги закапывай.
2008.07.01 | троль ak1001
да, Осика без тендерної палати плаче. нумо його в автодор!
2008.07.01 | Pavlo
Я сьогодні купляв з/д білет на площі імені Кірпи.
Адвокат ... пише:
> З огляду на печальну гішторію життя та смерти такого собі Г. Кирпи...
Я сьогодні купляв з/д білет на площі імені Кірпи, на новому реконструйованому вокзалі імені Кірпи.
Дай Боже нам всім лишити по собі таку пам"ять...
можно было бы построить еще один централтный (слова Фила Хадсона, англичанина-архитектора, который в то время работал в Киеве и знал ситуацию из почти первых рук)
Ой, щось Ви останнім часом часто до терпіння закликаєте.
До чого б це?
2008.07.01 | Koala
А скільки саме терпіння треба?
Наскільки я пам'ятаю, за Бюджетним Кодексом, уряд вже мав подати проект бюджету на наступний рік. А замість цього уряд ніяк не підготує проект змін, які мав подати в березні, а з огляду на заяви прем'єра - цей проект ще не до кінця чи тільки що узгоджено на рівні сум в мільярди гривень (от, як на дороги). То скільки терпіти?
2008.07.01 | Свинья на радуге
Меня вот тоже риторика настораживает.
Вместо ответа на вопрос "с чего и откуда начнём", я вижу ответ на вопрос "сколько собираемся потратить".
Ці гроші стануть бюджeтом приватної компанії, яка виграє
відкритий тeндeр...
Ну, тіпа, Ви ж розумієтe .
2008.07.01 | Микола Гудкович
Поговоримо
Але є нюанс. Поясню на прикладі: в компанії, з якою в мене контракт, є правило щопівроку складати звіт у своїх досягненнях. В цьому звіті рекомендовано утримуватися від фраз типу «я планую…», «робитиму…», «почну…» та ін., ба навіть «я робив», «брав участь», «складав іспит», натомість використовуючи фрази типу «я закінчив проєкт …», «досягнув …», «отримав…», «склав іспит з …», «здобув…» тощо.
Чому так? Тому що анонси писати — за всієї поваги — це не асфальт класти.
Втім, я не проти поговорити про хороше навіть два рази — у вигляді коментаря на анонс та обговорюючи позитивний кінцевий результат. Бог у поміч!
2008.07.01 | 3dom
А работяги умеют класть асфальт не воруя материалов?
В этом деле остались еще профи которые не разучились работать на совесть?
Трасу Чоп-Київ на ділянці від Ужгорода до Львова реконструювали (фактично-будували) македонці, всього їх працює чоловік двадцять. Пашуть як прокляті.
А оце вчора на власні очі бачив, як наші в Ужгороді робили пандуси на тротуарах - два квадратних метри асфальту ставить десять шляхобудівельників, один катком катає - дев"ять уважно дивляться. Кому воно таке треба...
А ще дешевше найняти македонського бригадира для тієї десятки...
2008.07.01 | Taras-ods
Re: Поговоріть про хороше - наш Уряд починає будівництво доріг (л)
"уряд пропонує у чотири рази збільшити залучення кредитів під державні гарантії для будівництва."
Тобто грошей у бюджеті на будівнитство нема, а тимошенко пропонує збільшити державний борг на 20 міліонів гривень. Хто і коли буде гасити борги? Якщо корупція на будівнитстві доріг буде централізована як на митниці, то уряд погано закінче.
Taras-ods пише:
> Тобто грошей у бюджеті на будівнитство нема, а тимошенко пропонує збільшити державний борг на 20 міліонів гривень. Хто і коли буде гасити борги? Якщо корупція на будівнитстві доріг буде централізована як на митниці, то уряд погано закінче.
Хороші дороги відбиваються сторицею. Навіть якщо половину грошей и вкрадуть - все одне Україна тільки виграє.
Уряд саме будівництвом доріг має займатись, а не боротись з цінами чи з президентом.
Pavlo пише:
> Taras-ods пише:
> > Тобто грошей у бюджеті на будівнитство нема, а тимошенко пропонує збільшити державний борг на 20 міліонів гривень. Хто і коли буде гасити борги? Якщо корупція на будівнитстві доріг буде централізована як на митниці, то уряд погано закінче.
>
> Хороші дороги відбиваються сторицею. Навіть якщо половину грошей и вкрадуть - все одне Україна тільки виграє.
Сцуко...... може всім свідомим українцям зайнятись крадіжкою 50% українських грошей? Це ж для України те що треба!
А шо, прем'єру можна, а мєні нє?!
> Уряд саме будівництвом доріг має займатись, а не боротись з цінами чи з президентом.
Linx пише:
> Сцуко...... може всім свідомим українцям зайнятись крадіжкою 50% українських грошей? Це ж для України те що треба!
> А шо, прем'єру можна, а мєні нє?!
До того ще треба мати хосен, то не всім дано так піднятись, щоб нікого не опустити.
2008.07.02 | Shooter
То Ви - прихований яник
Pavlo пише:
> Taras-ods пише:
> Хороші дороги відбиваються сторицею. Навіть якщо половину грошей и вкрадуть - все одне Україна тільки виграє.
Це було чи не головним моттом останньої програмної статті тов. Азарова (в ДТ, якщо не помиляюся): спіздім, но і вам шо-то оставім.
В мене чомусь відразу виникло цілком логічне, як на мене, питання: а не годен не пиздити?
> В мене чомусь відразу виникло цілком логічне, як на мене, питання: а не годен не пиздити?
Робити і не заробити це не правильно.
Коли крадуть тепловоз, щоб здати з нього трансформаторну мідь на металобрухт, або коли човен державної компанії конфісковують за штучний борг, або коли підприємство штучно розвалюється, щоб забрати з під нього землю - це все підйом на опуску.
А коли робиться якісний, дорогий, потрібний всім проект ,зрозуміло, що хтось при цьому заробить. У свідомих словаків хіба не так ?
Між заробити і вкрасти все ж таки є деяка різниця...
2008.07.02 | Shooter
Заробити - не вкрасти
Pavlo пише:
> Shooter пише:
>
> > В мене чомусь відразу виникло цілком логічне, як на мене, питання: а не годен не пиздити?
>
> Робити і не заробити це не правильно.
Погоджуюся.
> А коли робиться якісний, дорогий, потрібний всім проект ,зрозуміло, що хтось при цьому заробить. У свідомих словаків хіба не так ?
В свідомих словаків також крадуть, хоча й не так явно - скажімо, не так давно випливли на поверхню цікаві факти щодо "тунелювання" (подобається мені цей їхній новомовний термін )тунелю Браніско.
Себто, маєш свою розумну маржу чистого заробітку в 10-15%, після виграного тенедеру - ось і добре.
Але в нас же ж якщо менше 30% - то ти лох ганімий і ніхто з тобою "бавитися" не хоче. А в більшости випадків крадуть, думаю, не менше 50%.
P.S. Мені тільки цікаво - коли перекладали Ужгород-Львів трасу, навіть чорноробочі були македонці? чи таки місцеві легіні?
P.P.S. Давно я в Ужгороді не був...ще доКірпичний вокзал (ганімий до неможу) пам'ятаю Доречі, той же Кірпа таки мабуть крав до 50%. А ще наступних відсотків 30% йшли не на функціональність, а на абсолютно зайву розкіш. На багатьох вокзалах (Львів, Тернопіль) для облицювання використовувалася плитка з природніх каменів - себто, найдорожча. А в Києві взагалі фрески, подейкують, з позолотою.
Натомість, ще до цих пір (!) купити квитка на потяг карточкою є неможливим...бо при запроваджені подібної системи вкрасти було важко.
Кірпа отримував надприбуток, бо був поза конкуренцією.
Shooter пише:
> В свідомих словаків також крадуть, хоча й не так явно - скажімо, не так давно випливли на поверхню цікаві факти щодо "тунелювання" (подобається мені цей їхній новомовний термін )тунелю Браніско.
>
> Себто, маєш свою розумну маржу чистого заробітку в 10-15%, після виграного тенедеру - ось і добре.
>
> Але в нас же ж якщо менше 30% - то ти лох ганімий і ніхто з тобою "бавитися" не хоче. А в більшости випадків крадуть, думаю, не менше 50%.
Re:Доречі, той же Кірпа таки мабуть крав до 50%.
Кірпа отримував надприбуток, бо був поза конкуренцією. Якщо в країні є 10 супер-менеджерів, які можуть довести до кінця мега-проект, тоді можна вибирати, хто з них менше вкраде.
> P.S. Мені тільки цікаво - коли перекладали Ужгород-Львів трасу, навіть чорноробочі були македонці? чи таки місцеві легіні?
Принаймні частина з них була македонцями.
> P.P.S. Давно я в Ужгороді не був...ще доКірпичний вокзал (ганімий до неможу) пам'ятаю Доречі, той же Кірпа таки мабуть крав до 50%. А ще наступних відсотків 30% йшли не на функціональність, а на абсолютно зайву розкіш. На багатьох вокзалах (Львів, Тернопіль) для облицювання використовувалася плитка з природніх каменів - себто, найдорожча. А в Києві взагалі фрески, подейкують, з позолотою.
Новий залізничний вокзал в Ужгороді - ЄДИНА новобудова в Ужгороді, яку можна порівнювати за якістю з будовами чехословацької та угорської доби і єдина, яка відповідає духу Ужгорода. Бо все решта в стилі баракко і сарайо, що набудували за часів совєтів та незалежної, то є жах...
Pavlo пише:
> Shooter пише:
>
> > В свідомих словаків також крадуть, хоча й не так явно - скажімо, не так давно випливли на поверхню цікаві факти щодо "тунелювання" (подобається мені цей їхній новомовний термін )тунелю Браніско.
> >
> > Себто, маєш свою розумну маржу чистого заробітку в 10-15%, після виграного тенедеру - ось і добре.
> >
> > Але в нас же ж якщо менше 30% - то ти лох ганімий і ніхто з тобою "бавитися" не хоче. А в більшости випадків крадуть, думаю, не менше 50%.
>
> Re:Доречі, той же Кірпа таки мабуть крав до 50%.
>
> Кірпа отримував надприбуток, бо був поза конкуренцією. Якщо в країні є 10 супер-менеджерів, які можуть довести до кінця мега-проект, тоді можна вибирати, хто з них менше вкраде.
Кірпа не отримував надприбуток - він просто і відверто крав. Єдина його "заслуга" - відсік масу дрібних злодіїв і став одним великим злодієм.
> > P.S. Мені тільки цікаво - коли перекладали Ужгород-Львів трасу, навіть чорноробочі були македонці? чи таки місцеві легіні?
>
> Принаймні частина з них була македонцями.
Я так собі то й уявляв - їхні "надзіратєлі", наша робсила.
> > P.P.S. Давно я в Ужгороді не був...ще доКірпичний вокзал (ганімий до неможу) пам'ятаю Доречі, той же Кірпа таки мабуть крав до 50%. А ще наступних відсотків 30% йшли не на функціональність, а на абсолютно зайву розкіш. На багатьох вокзалах (Львів, Тернопіль) для облицювання використовувалася плитка з природніх каменів - себто, найдорожча. А в Києві взагалі фрески, подейкують, з позолотою.
>
> Новий залізничний вокзал в Ужгороді - ЄДИНА новобудова в Ужгороді, яку можна порівнювати за якістю з будовами чехословацької та угорської доби і єдина, яка відповідає духу Ужгорода. Бо все решта в стилі баракко і сарайо, що набудували за часів совєтів та незалежної, то є жах...
Себто, збудували новий вокзал?
Знову повернуся до тупого (але сильно прибуткового) гігантизму: в Чопі "міжнародний вокзал" - вбита здоровезна порожня будова, яку, при бажанні, можна реконструювати за розумні гроші на цілком функціональний сучасний вокзал.
Натомість, Кірпа збудував "гігантський" приміський вокзал, в якому вже за рік чи два відкрити 3м двері стало майже неможливо. Бо так було легше свою персональну кишеню наповнити.
І благодарітє Бога да начальство своє, шо не всьо спізділ, но шото і Вам оставіл.
2008.07.01 | Koala
Ви погано читали
Тимошенко пропонує виділити 20 млрд. з бюджету, тобто це не гарантії - це відсотки по кредитах...
проект на 400 км по 1 млн баксів километр = 400 млн у.о.
мабуть будуть ще потрібні якісь мости і розвязки - залежить мабуть від багатьох умов і може будти будь яким - від 10 до 400 - х його зна
і тепер ще цікаво - під нову дорогу або під розширення існуючої треба землевідвід
і отут скльки наш біло-червоний держкомзем імені Губського запросить - стільки наш помернчевий уряд їм і візьме кредитів під залог державного бюджету
тобто в сумі гадаю мінімум 2 мілярди у.о. вийде
а якщо вспамятати що наша дрежава крім дороги кірпи жодного такого проекту не виконала, деяки радянські долгострої атомної енергетики вартістю мілярд баксів не закінчено дотепер на 17 рік незалежності україни, то можна собі уявити чим це все закінчиться при "вдалому" керуванні
троль ak1001 пише:
> проект на 400 км по 1 млн баксів километр = 400 млн у.о.
>
> мабуть будуть ще потрібні якісь мости і розвязки - залежить мабуть від багатьох умов і може будти будь яким - від 10 до 400 - х його зна
>
> і тепер ще цікаво - під нову дорогу або під розширення існуючої треба землевідвід
> і отут скльки наш біло-червоний держкомзем імені Губського запросить - стільки наш помернчевий уряд їм і візьме кредитів під залог державного бюджету
>
> тобто в сумі гадаю мінімум 2 мілярди у.о. вийде
>
> а якщо вспамятати що наша дрежава крім дороги кірпи жодного такого проекту не виконала, деяки радянські долгострої атомної енергетики вартістю мілярд баксів не закінчено дотепер на 17 рік незалежності україни, то можна собі уявити чим це все закінчиться при "вдалому" керуванні
Нe думаю. Дe щe вони знайдуть можливість капіталовкладeння
зi 100-200% прибутку? Крім того, на Заході ці гроші спeршу трeба відмити. Гадаєтe, Ахмєтову чи Пінчуку дужe хотілося б з Лазарeнком чeрeз стінку пeрeстукуватися?
2008.07.03 | Yes
Re: ну давайте прикинемо
Грубо оцінюючи, 150 кілометрів сучасного автобану у західній Європі коштує один мільярд євро. В Україні це може коштувати в три-пять разів менше, тобто мінімум 1,5 млрд. гривень.
Тепер, автобани потрібно розділити за призначенням і за фінансуванням на обслуговування (не плутати із фінансуванням будівництва.
1. міжнародні - платні - самоокупні
2. державного значення - безкоштовні - утримувані державним бюджетом
3. регіональні - безкоштовні - утримувані місцевими бюджетами
іт.д. Без програм, без планів - все це фінансування буде викиданням грошей на вітер. Навіть такі прості деталі, як лабораторії провірки якості бетону, як можливість виробництва якісного цементу. Необхідно наймати мобільні лабораторії разом із спеціалістом десь у Пн.Америці чи Європі, який буде оперативно перед закладкою з кожної авти брати пробу бетону і не брати хабаря за неправду. Це перевірена вже десятками років практика будівництва якісних доріг.
У іншому випадку доріг буде на 2 млрд, а 18 випаруються.
2008.07.01 | Koala
Залежить від ставки
Припустимо, Фінанси та Кредит погодяться під 100% річних. За півроку - половина, вона вже виділена...
І прошу не лаяти ФтаК за високі відсотки, в них входить також відкат!
2008.07.01 | Linx
То уряд нормально закінчить
от наступний - погано почне.
Але це вже проблеми наступного уряду.
Taras-ods пише:
> Тобто грошей у бюджеті на будівнитство нема, а тимошенко пропонує збільшити державний борг на 20 міліонів гривень. Хто і коли буде гасити борги? Якщо корупція на будівнитстві доріг буде централізована як на митниці, то уряд погано закінче.
2008.07.01 | Taras-ods
ХеХ, а до тимошенко будівництво доріг небуло.
2008.07.01 | 2
Папа, кто строил эту дорогу? - Генерал Клейнмихель, душенька.
бо скільки пам'ятаю - різні уряди починають масштабні транспортні проекти: то "швидкісний" потяг Київ-Харків, то "автобан" Київ-Одеса...
Втім, хотів би побачити детальні пояснення - які саме дороги будувати збираються, і чому, за наявності 20млрд. в бюджеті, ще потрібні кредити? І які саме банки надаватимуть кредити під державні гарантії - чи часом не Фінанси і Кредит Жеваго чи АвтоЗазБанк Васадзе?
Втім, якщо результат буде добрий - буде просто чудово... Але щось поки що все, за що БЮТ брався, не дуже виходило. От, набрав в Гуглі "БЮТ збирається" - просто суперський перелік виходить...
2008.07.01 | 123
Хотілося б побачити дороги, а не розмови про кредити
І не лише в тих місцях, де проїжджатимуть емісари УЄФА...
2008.07.01 | Хвізик
нічого з того не вийде, бо дороги в нас будувати не вміють.
Їздив недавно нововідремонтованою дорогою у Малин. Враження поганюче. Ділянка Київ-Гостомель являє собою одну суцільну довжелезну пробку на обидва напрямки. НМСД, дорога аж до Бучі мала би бути у 4 полоси, а зробили у дві.
Якість покриття також нікудишня. Свіжий асфальт покладено нерівно, з ямками, у дощ там застоюється вода. На великій швидкості машину може запросто з такої дороги скинути. І таке аж до границі з Житомирською областю. Переїздиш Тетерів, і починається дійсно непогано зроблена дорога, з бетонним покриттям, без ям, грамотно спланована, але там її робили ще при совєтах.
капиталоемкие, предоставляющие рабочие места, всегда приветствуются
вопрос только кто мешал сразу начать?
вместо выдачи денег вкладчикам сбербанка СССР и раскуртки инфляции,
надо было сразу создать фонд, наметить важные цели и инвестировать, раскручивать производство
а вместо этого расркутили печатный станок и инфляцию
дорстрой чи як там його і до тимошенко і при тимошенко якийсь бюджет освоював
нехай щось справді зроблять, а слова про наміри вже набридло обговорювати
видача грошей вже нанесла шкоди україні, оце поки що реальна справа нашого уряду
Дуже погано, що в нас уряди не спромоглися досі організувати дійсно масштабну програму дорожнього будівництва. Але з вибору "запізно чи ніколи" - все ж краще запізно, чи не так?
У нас все робиться лише коли смажений півень клюне
До того ж абсолютно спонтанно, тому майже ніколи не доводиться до кінця.
Отож, поки не буде видно результату - це просто піар за наші гроші.
Koala пише:
> Дуже погано, що в нас уряди не спромоглися досі організувати дійсно масштабну програму дорожнього будівництва. Але з вибору "запізно чи ніколи" - все ж краще запізно, чи не так?
не знаю. поживемо - побачимо.
Все одно ми ніяк вплинути на них не можемо.
Вони, в кращому разі, граються з нами як Мінор, але роблять все як корисніше їм.
Моя думка: спонтанні масштабні проекти (та ще й будівельні, та ще й доріг) - це в першу чергу корупція.
2008.07.01 | igorg
Це звісно не газова труба і навіть не ОПЗ, але теж дещо
2008.07.01 | пан Roller
Не будут зубы у Юли стучать. Ветку мира легче держать будет.
2008.07.02 | Shooter
Значиться, вибори близько
Взагалі-то, поки-що дороги "будували" лише пізній Кучма та Янукович-ПМ - скажімо, Чоп-Львів та Київ-Одеса.
Не так давно Азаров в "програмному інтерв'ю" цілком відверто сказав: "ну спІздім...зато может шо-то і остальним оставім".
2008.07.02 | media
Це добре, але
тут користувачі мають рацію. По-перше, це обіцянки, котрі невідомо чи будуть ухвалені (як і самі ці зміни до бюджету на 2008 р.).
По-друге, неясно, що це за дороги. В Україні практично всі місцеві і національні дороги потребудуть ремонту. Також, враховуючи транзитне значення, Україна потребує мінімум 2000 км. автострад "європейського зразка" (в українських умовах їх вартість може становити не менше 20 млн. гривень за кілометр).
Але в цій ініціативі уряду відсутні реальні шляхи для вирішення проблем. Неясно, що це за дороги, звідки і куди вони вестимуть Кількість виділених коштів, як тут абсолютно правильно зазначали, теж не означає кілометрів відремонтованих доріг. Якби було сказано: стільки-то кілометрів доріг побудують за стільки-то мільйонів гривень (а краще аби й побудували то це би мало сенс.
А так маємо справу з т.зв. "розумним популізмом" - сама ідея, звісно, дуже добра(на відміну від вкладів чи біопалива з водоростей), однак конкретних механізмів немає.
2008.07.02 | Хвізик
корочє. ДУрні розпочинають будівництво доріг
2008.07.03 | SpokusXalepniy
...І поїде Юлька по цім дорогам піариться...
2008.07.03 | Чучхе
А є у вас в арсеналі щось уже почате і доведене до кінця?
Говоримо про ПОГАНЕ - наш Уряд починає будівництво доріг
Гаразд, нехай Ваш уряд то є лише кришталево чесні непідкупні професіонали. Та кабінет є лише верхівкою нашої величезної піраміди державної влади, тому подумайте, скільки грошей буде розкрадено-розпиляно-роздерибанено на нижчих рівнях тої піраміди.
Уряд починає будівництво доріг -- погана новина для України.
Між іншим, будівельне "освоєння" коштів, які італійський уряд кладе на розвиток інфраструктури відсталого Півдня то є найзначніша стаття прибутків сицілійської мафії. Більше за зиски з наркотиків і нелегальної проституції.
ЄC також став розумнішим і бачить на прикладі Болгаії та
Румунії, що православні чиновники - цe мафіозі нeзгірші за сіцілійців, тож і нe хочe нас приймати, бо Україна удвічі більша за Болгаію та Румунію разом узятих.
Нeщодавно єврокомісія (європeйський кабмін) відмовилася надавати Болгарії с/х субсидії, бо до сeлян вони нe доходять - всe розкрадає чиновницька мафія.
Відповіді
2008.07.01 | Адвокат ...
Ой, Міноре, я б так не радів...
З огляду на печальну гішторію життя та смерти такого собі Г. Кирпи...2008.07.01 | Мінор
Тю на Вас. Тимошенко прекрасно усвідомлює, що тут корупція
І я переконаний, - буде їм в Автодорі другий Держмитком, якщо не зроблять висновки і не почнуть працювати чесно або хоча б значно чесніше.2008.07.01 | Адвокат ...
Щиро зичу успіхів! Серйозно!
Бо як що ваш Ур`яд продола "прамблєму дароґ", то "прамблєму дуракоФФ",-- яко сь вирішим.2008.07.01 | ОРИШКА
А технический вопрос - ГОСТы те же останутся?
Если толщина дорожного покрытия останется такой же плевОй - все дороги опять пойдут псу под хвост. У древних римлян толщина эта была больше 1 м - а сделано как разумно! с уклоном, стоками, забутовкой. А тут я вижу в выбоинах вместо асфальта косметическую замазку, которую ремонтируй-нет - только деньги закапывай.2008.07.01 | троль ak1001
да, Осика без тендерної палати плаче. нумо його в автодор!
2008.07.01 | Pavlo
Я сьогодні купляв з/д білет на площі імені Кірпи.
Адвокат ... пише:> З огляду на печальну гішторію життя та смерти такого собі Г. Кирпи...
Я сьогодні купляв з/д білет на площі імені Кірпи, на новому реконструйованому вокзалі імені Кірпи.
Дай Боже нам всім лишити по собі таку пам"ять...
2008.07.01 | ОРИШКА
Да. На те деньги, которые ушли на этот вокзал,
можно было бы построить еще один централтный (слова Фила Хадсона, англичанина-архитектора, который в то время работал в Киеве и знал ситуацию из почти первых рук)2008.07.01 | Pavlo
А можна було не побудувати жодного, а гроші роздєрібанити.
Площа Кірпи в Ужгороді, він у нас останній свій вокзал побудував.Як сказала одна тітка, у вас ліпший вокзал, ніж в Римі.
2008.07.01 | троль ak1001
после кирпы два оранжевых уряда и один сине-розовый этим
и занималисьособенно если вспомнить героя померанчевой революции министра транспорта Рудьковського
2008.07.01 | Koala
Ну, за Рудьковського з будівництва мосту в Києві
вкрали менше, ніж за Кірпи...2008.07.01 | троль ak1001
свічку не тримав, не скажу
2008.07.01 | OlenaSt
А Ви впевнені, що то хороше?
Бо про хоч якусь програму будівництва тих доріг і не згадано. Лише про гроші. Уряд хоч визначився, де їх закопуватиме?2008.07.01 | Мінор
Терпіння. Я думаю ми ще все побачимо і почуємо.
2008.07.01 | OlenaSt
Ой, щось Ви останнім часом часто до терпіння закликаєте.
До чого б це?2008.07.01 | Koala
А скільки саме терпіння треба?
Наскільки я пам'ятаю, за Бюджетним Кодексом, уряд вже мав подати проект бюджету на наступний рік. А замість цього уряд ніяк не підготує проект змін, які мав подати в березні, а з огляду на заяви прем'єра - цей проект ще не до кінця чи тільки що узгоджено на рівні сум в мільярди гривень (от, як на дороги). То скільки терпіти?2008.07.01 | Свинья на радуге
Меня вот тоже риторика настораживает.
Вместо ответа на вопрос "с чего и откуда начнём", я вижу ответ на вопрос "сколько собираемся потратить".2008.07.01 | Simpleton
В ринковій eкономіці гроші вирішують абсолютно усe.
2008.07.01 | Koala
Якби це був бюджет приватної компанії, я б погодився
але держава, вона, певним чином, є неринковим елементом посеред ринкової економіки... яку, до речі, ми тільки розбудовуємо.2008.07.01 | Simpleton
Ці гроші стануть бюджeтом приватної компанії, яка виграє
відкритий тeндeр...Ну, тіпа, Ви ж розумієтe .
2008.07.01 | Микола Гудкович
Поговоримо
Але є нюанс. Поясню на прикладі: в компанії, з якою в мене контракт, є правило щопівроку складати звіт у своїх досягненнях. В цьому звіті рекомендовано утримуватися від фраз типу «я планую…», «робитиму…», «почну…» та ін., ба навіть «я робив», «брав участь», «складав іспит», натомість використовуючи фрази типу «я закінчив проєкт …», «досягнув …», «отримав…», «склав іспит з …», «здобув…» тощо.Чому так? Тому що анонси писати — за всієї поваги — це не асфальт класти.
Втім, я не проти поговорити про хороше навіть два рази — у вигляді коментаря на анонс та обговорюючи позитивний кінцевий результат. Бог у поміч!
2008.07.01 | 3dom
А работяги умеют класть асфальт не воруя материалов?
В этом деле остались еще профи которые не разучились работать на совесть?2008.07.01 | Pavlo
Старих профі треба вивести в ліс та розстріляти.
Жартую, звичайно, але хфакт є хфактом - люстрація шляхобудівельників потрібна країні в першу чергу !2008.07.01 | Koala
Звісно, ні. Але враховуючи їхню зарплатню, це буде дешевше
ніж з Європи запрошувати. Хоча подекуди було б ой як непогано з Європи запросити...2008.07.01 | Pavlo
Ні, не дешевше. Дешевше розстріляти.
Трасу Чоп-Київ на ділянці від Ужгорода до Львова реконструювали (фактично-будували) македонці, всього їх працює чоловік двадцять. Пашуть як прокляті.А оце вчора на власні очі бачив, як наші в Ужгороді робили пандуси на тротуарах - два квадратних метри асфальту ставить десять шляхобудівельників, один катком катає - дев"ять уважно дивляться. Кому воно таке треба...
2008.07.01 | Koala
А ще дешевше найняти македонського бригадира для тієї десятки...
2008.07.01 | Taras-ods
Re: Поговоріть про хороше - наш Уряд починає будівництво доріг (л)
"уряд пропонує у чотири рази збільшити залучення кредитів під державні гарантії для будівництва."Тобто грошей у бюджеті на будівнитство нема, а тимошенко пропонує збільшити державний борг на 20 міліонів гривень. Хто і коли буде гасити борги? Якщо корупція на будівнитстві доріг буде централізована як на митниці, то уряд погано закінче.
2008.07.01 | Pavlo
Хороші дороги відбиваються сторицею.
Taras-ods пише:> Тобто грошей у бюджеті на будівнитство нема, а тимошенко пропонує збільшити державний борг на 20 міліонів гривень. Хто і коли буде гасити борги? Якщо корупція на будівнитстві доріг буде централізована як на митниці, то уряд погано закінче.
Хороші дороги відбиваються сторицею. Навіть якщо половину грошей и вкрадуть - все одне Україна тільки виграє.
Уряд саме будівництвом доріг має займатись, а не боротись з цінами чи з президентом.
2008.07.01 | Linx
Re: Хороші дороги відбиваються сторицею.
Pavlo пише:> Taras-ods пише:
> > Тобто грошей у бюджеті на будівнитство нема, а тимошенко пропонує збільшити державний борг на 20 міліонів гривень. Хто і коли буде гасити борги? Якщо корупція на будівнитстві доріг буде централізована як на митниці, то уряд погано закінче.
>
> Хороші дороги відбиваються сторицею. Навіть якщо половину грошей и вкрадуть - все одне Україна тільки виграє.
Сцуко...... може всім свідомим українцям зайнятись крадіжкою 50% українських грошей? Це ж для України те що треба!
А шо, прем'єру можна, а мєні нє?!
> Уряд саме будівництвом доріг має займатись, а не боротись з цінами чи з президентом.
2008.07.02 | Pavlo
До того ще треба мати хосен , то не всім дано.
Linx пише:> Сцуко...... може всім свідомим українцям зайнятись крадіжкою 50% українських грошей? Це ж для України те що треба!
> А шо, прем'єру можна, а мєні нє?!
До того ще треба мати хосен, то не всім дано так піднятись, щоб нікого не опустити.
2008.07.02 | Shooter
То Ви - прихований яник
Pavlo пише:> Taras-ods пише:
> Хороші дороги відбиваються сторицею. Навіть якщо половину грошей и вкрадуть - все одне Україна тільки виграє.
Це було чи не головним моттом останньої програмної статті тов. Азарова (в ДТ, якщо не помиляюся): спіздім, но і вам шо-то оставім.
В мене чомусь відразу виникло цілком логічне, як на мене, питання: а не годен не пиздити?
2008.07.02 | Pavlo
Робити і не заробити це не правильно.
Shooter пише:> В мене чомусь відразу виникло цілком логічне, як на мене, питання: а не годен не пиздити?
Робити і не заробити це не правильно.
Коли крадуть тепловоз, щоб здати з нього трансформаторну мідь на металобрухт, або коли човен державної компанії конфісковують за штучний борг, або коли підприємство штучно розвалюється, щоб забрати з під нього землю - це все підйом на опуску.
А коли робиться якісний, дорогий, потрібний всім проект ,зрозуміло, що хтось при цьому заробить. У свідомих словаків хіба не так ?
2008.07.02 | Сергей ГРУЗДОВ
Між заробити і вкрасти все ж таки є деяка різниця...
2008.07.02 | Shooter
Заробити - не вкрасти
Pavlo пише:> Shooter пише:
>
> > В мене чомусь відразу виникло цілком логічне, як на мене, питання: а не годен не пиздити?
>
> Робити і не заробити це не правильно.
Погоджуюся.
> А коли робиться якісний, дорогий, потрібний всім проект ,зрозуміло, що хтось при цьому заробить. У свідомих словаків хіба не так ?
В свідомих словаків також крадуть, хоча й не так явно - скажімо, не так давно випливли на поверхню цікаві факти щодо "тунелювання" (подобається мені цей їхній новомовний термін )тунелю Браніско.
Себто, маєш свою розумну маржу чистого заробітку в 10-15%, після виграного тенедеру - ось і добре.
Але в нас же ж якщо менше 30% - то ти лох ганімий і ніхто з тобою "бавитися" не хоче. А в більшости випадків крадуть, думаю, не менше 50%.
P.S. Мені тільки цікаво - коли перекладали Ужгород-Львів трасу, навіть чорноробочі були македонці? чи таки місцеві легіні?
P.P.S. Давно я в Ужгороді не був...ще доКірпичний вокзал (ганімий до неможу) пам'ятаю Доречі, той же Кірпа таки мабуть крав до 50%. А ще наступних відсотків 30% йшли не на функціональність, а на абсолютно зайву розкіш. На багатьох вокзалах (Львів, Тернопіль) для облицювання використовувалася плитка з природніх каменів - себто, найдорожча. А в Києві взагалі фрески, подейкують, з позолотою.
Натомість, ще до цих пір (!) купити квитка на потяг карточкою є неможливим...бо при запроваджені подібної системи вкрасти було важко.
2008.07.03 | Pavlo
Кірпа отримував надприбуток, бо був поза конкуренцією.
Shooter пише:> В свідомих словаків також крадуть, хоча й не так явно - скажімо, не так давно випливли на поверхню цікаві факти щодо "тунелювання" (подобається мені цей їхній новомовний термін )тунелю Браніско.
>
> Себто, маєш свою розумну маржу чистого заробітку в 10-15%, після виграного тенедеру - ось і добре.
>
> Але в нас же ж якщо менше 30% - то ти лох ганімий і ніхто з тобою "бавитися" не хоче. А в більшости випадків крадуть, думаю, не менше 50%.
Re:Доречі, той же Кірпа таки мабуть крав до 50%.
Кірпа отримував надприбуток, бо був поза конкуренцією. Якщо в країні є 10 супер-менеджерів, які можуть довести до кінця мега-проект, тоді можна вибирати, хто з них менше вкраде.
> P.S. Мені тільки цікаво - коли перекладали Ужгород-Львів трасу, навіть чорноробочі були македонці? чи таки місцеві легіні?
Принаймні частина з них була македонцями.
> P.P.S. Давно я в Ужгороді не був...ще доКірпичний вокзал (ганімий до неможу) пам'ятаю Доречі, той же Кірпа таки мабуть крав до 50%. А ще наступних відсотків 30% йшли не на функціональність, а на абсолютно зайву розкіш. На багатьох вокзалах (Львів, Тернопіль) для облицювання використовувалася плитка з природніх каменів - себто, найдорожча. А в Києві взагалі фрески, подейкують, з позолотою.
Новий залізничний вокзал в Ужгороді - ЄДИНА новобудова в Ужгороді, яку можна порівнювати за якістю з будовами чехословацької та угорської доби і єдина, яка відповідає духу Ужгорода. Бо все решта в стилі баракко і сарайо, що набудували за часів совєтів та незалежної, то є жах...
2008.07.03 | Shooter
Угу. Як великий злодій - абсолютно.
Pavlo пише:> Shooter пише:
>
> > В свідомих словаків також крадуть, хоча й не так явно - скажімо, не так давно випливли на поверхню цікаві факти щодо "тунелювання" (подобається мені цей їхній новомовний термін )тунелю Браніско.
> >
> > Себто, маєш свою розумну маржу чистого заробітку в 10-15%, після виграного тенедеру - ось і добре.
> >
> > Але в нас же ж якщо менше 30% - то ти лох ганімий і ніхто з тобою "бавитися" не хоче. А в більшости випадків крадуть, думаю, не менше 50%.
>
> Re:Доречі, той же Кірпа таки мабуть крав до 50%.
>
> Кірпа отримував надприбуток, бо був поза конкуренцією. Якщо в країні є 10 супер-менеджерів, які можуть довести до кінця мега-проект, тоді можна вибирати, хто з них менше вкраде.
Кірпа не отримував надприбуток - він просто і відверто крав. Єдина його "заслуга" - відсік масу дрібних злодіїв і став одним великим злодієм.
> > P.S. Мені тільки цікаво - коли перекладали Ужгород-Львів трасу, навіть чорноробочі були македонці? чи таки місцеві легіні?
>
> Принаймні частина з них була македонцями.
Я так собі то й уявляв - їхні "надзіратєлі", наша робсила.
> > P.P.S. Давно я в Ужгороді не був...ще доКірпичний вокзал (ганімий до неможу) пам'ятаю Доречі, той же Кірпа таки мабуть крав до 50%. А ще наступних відсотків 30% йшли не на функціональність, а на абсолютно зайву розкіш. На багатьох вокзалах (Львів, Тернопіль) для облицювання використовувалася плитка з природніх каменів - себто, найдорожча. А в Києві взагалі фрески, подейкують, з позолотою.
>
> Новий залізничний вокзал в Ужгороді - ЄДИНА новобудова в Ужгороді, яку можна порівнювати за якістю з будовами чехословацької та угорської доби і єдина, яка відповідає духу Ужгорода. Бо все решта в стилі баракко і сарайо, що набудували за часів совєтів та незалежної, то є жах...
Себто, збудували новий вокзал?
Знову повернуся до тупого (але сильно прибуткового) гігантизму: в Чопі "міжнародний вокзал" - вбита здоровезна порожня будова, яку, при бажанні, можна реконструювати за розумні гроші на цілком функціональний сучасний вокзал.
Натомість, Кірпа збудував "гігантський" приміський вокзал, в якому вже за рік чи два відкрити 3м двері стало майже неможливо. Бо так було легше свою персональну кишеню наповнити.
І благодарітє Бога да начальство своє, шо не всьо спізділ, но шото і Вам оставіл.
2008.07.01 | Koala
Ви погано читали
Тимошенко пропонує виділити 20 млрд. з бюджету, тобто це не гарантії - це відсотки по кредитах...2008.07.01 | Taras-ods
Якщо 20 млрд. це відсотки то скільки кредит?
Хто буде брати кредит і хто повертатиме?Koala пише:
> Тимошенко пропонує виділити 20 млрд. з бюджету, тобто це не гарантії - це відсотки по кредитах...
2008.07.01 | троль ak1001
ну давайте прикинемо
проект на 400 км по 1 млн баксів километр = 400 млн у.о.мабуть будуть ще потрібні якісь мости і розвязки - залежить мабуть від багатьох умов і може будти будь яким - від 10 до 400 - х його зна
і тепер ще цікаво - під нову дорогу або під розширення існуючої треба землевідвід
і отут скльки наш біло-червоний держкомзем імені Губського запросить - стільки наш помернчевий уряд їм і візьме кредитів під залог державного бюджету
тобто в сумі гадаю мінімум 2 мілярди у.о. вийде
а якщо вспамятати що наша дрежава крім дороги кірпи жодного такого проекту не виконала, деяки радянські долгострої атомної енергетики вартістю мілярд баксів не закінчено дотепер на 17 рік незалежності україни, то можна собі уявити чим це все закінчиться при "вдалому" керуванні
2008.07.01 | Taras-ods
Губський збагатіє на 2 мілярди у.о.?
троль ak1001 пише:> проект на 400 км по 1 млн баксів километр = 400 млн у.о.
>
> мабуть будуть ще потрібні якісь мости і розвязки - залежить мабуть від багатьох умов і може будти будь яким - від 10 до 400 - х його зна
>
> і тепер ще цікаво - під нову дорогу або під розширення існуючої треба землевідвід
> і отут скльки наш біло-червоний держкомзем імені Губського запросить - стільки наш помернчевий уряд їм і візьме кредитів під залог державного бюджету
>
> тобто в сумі гадаю мінімум 2 мілярди у.о. вийде
>
> а якщо вспамятати що наша дрежава крім дороги кірпи жодного такого проекту не виконала, деяки радянські долгострої атомної енергетики вартістю мілярд баксів не закінчено дотепер на 17 рік незалежності україни, то можна собі уявити чим це все закінчиться при "вдалому" керуванні
2008.07.01 | Koala
Але ж ці гроші будуть інвестовані в українську економіку, так?
Якщо не бачити різницю між БЮТом і Україною - то взагалі все чудово...2008.07.01 | Taras-ods
у кожному політичному угруповуванні є свій губський
Koala пише:> Якщо не бачити різницю між БЮТом і Україною - то взагалі все чудово...
але більшисть виводе гроші у офшори, у країні нічого не залишається.
2008.07.01 | Koala
Та ні, останні кілька років вони і в Україну теж потроху
інвестують...Подивіться за статистикою, які країни в нас найбільше інвестують, все стане зрозуміло.
2008.07.02 | Taras-ods
то сльози від того що вивозять.
Koala пише:> інвестують...
> Подивіться за статистикою, які країни в нас найбільше інвестують, все стане зрозуміло.
2008.07.02 | Simpleton
Нe думаю. Дe щe вони знайдуть можливість капіталовкладeння
зi 100-200% прибутку? Крім того, на Заході ці гроші спeршу трeба відмити. Гадаєтe, Ахмєтову чи Пінчуку дужe хотілося б з Лазарeнком чeрeз стінку пeрeстукуватися?2008.07.03 | Yes
Re: ну давайте прикинемо
Грубо оцінюючи, 150 кілометрів сучасного автобану у західній Європі коштує один мільярд євро. В Україні це може коштувати в три-пять разів менше, тобто мінімум 1,5 млрд. гривень.Тепер, автобани потрібно розділити за призначенням і за фінансуванням на обслуговування (не плутати із фінансуванням будівництва.
1. міжнародні - платні - самоокупні
2. державного значення - безкоштовні - утримувані державним бюджетом
3. регіональні - безкоштовні - утримувані місцевими бюджетами
іт.д. Без програм, без планів - все це фінансування буде викиданням грошей на вітер. Навіть такі прості деталі, як лабораторії провірки якості бетону, як можливість виробництва якісного цементу. Необхідно наймати мобільні лабораторії разом із спеціалістом десь у Пн.Америці чи Європі, який буде оперативно перед закладкою з кожної авти брати пробу бетону і не брати хабаря за неправду. Це перевірена вже десятками років практика будівництва якісних доріг.
У іншому випадку доріг буде на 2 млрд, а 18 випаруються.
2008.07.01 | Koala
Залежить від ставки
Припустимо, Фінанси та Кредит погодяться під 100% річних. За півроку - половина, вона вже виділена...І прошу не лаяти ФтаК за високі відсотки, в них входить також відкат!
2008.07.01 | Linx
То уряд нормально закінчить
от наступний - погано почне.Але це вже проблеми наступного уряду.
Taras-ods пише:
> Тобто грошей у бюджеті на будівнитство нема, а тимошенко пропонує збільшити державний борг на 20 міліонів гривень. Хто і коли буде гасити борги? Якщо корупція на будівнитстві доріг буде централізована як на митниці, то уряд погано закінче.
2008.07.01 | Taras-ods
ХеХ, а до тимошенко будівництво доріг небуло.
2008.07.01 | 2
Папа, кто строил эту дорогу? - Генерал Клейнмихель, душенька.
2008.07.01 | Koala
Тут на Оболоні вже є вулиця маршала Тимошенко...
2008.07.01 | Koala
Дай Боже, щоб щось з цього вийшло
бо скільки пам'ятаю - різні уряди починають масштабні транспортні проекти: то "швидкісний" потяг Київ-Харків, то "автобан" Київ-Одеса...Втім, хотів би побачити детальні пояснення - які саме дороги будувати збираються, і чому, за наявності 20млрд. в бюджеті, ще потрібні кредити? І які саме банки надаватимуть кредити під державні гарантії - чи часом не Фінанси і Кредит Жеваго чи АвтоЗазБанк Васадзе?
Втім, якщо результат буде добрий - буде просто чудово... Але щось поки що все, за що БЮТ брався, не дуже виходило. От, набрав в Гуглі "БЮТ збирається" - просто суперський перелік виходить...
2008.07.01 | 123
Хотілося б побачити дороги, а не розмови про кредити
І не лише в тих місцях, де проїжджатимуть емісари УЄФА...2008.07.01 | Хвізик
нічого з того не вийде, бо дороги в нас будувати не вміють.
Їздив недавно нововідремонтованою дорогою у Малин. Враження поганюче. Ділянка Київ-Гостомель являє собою одну суцільну довжелезну пробку на обидва напрямки. НМСД, дорога аж до Бучі мала би бути у 4 полоси, а зробили у дві.Якість покриття також нікудишня. Свіжий асфальт покладено нерівно, з ямками, у дощ там застоюється вода. На великій швидкості машину може запросто з такої дороги скинути. І таке аж до границі з Житомирською областю. Переїздиш Тетерів, і починається дійсно непогано зроблена дорога, з бетонним покриттям, без ям, грамотно спланована, але там її робили ще при совєтах.
2008.07.01 | троль ak1001
вміють, просто воровати вигідніше ніж будувати
2008.07.01 | троль ak1001
до речі чув цифру 1 км = 1 млн у.о. - вартість хорошої дороги
так чи не так?2008.07.01 | Linx
в Україні мабуть так
2008.07.01 | троль ak1001
я чув це про захід
2008.07.02 | Linx
мабуть ще від ширини дороги залежить
2008.07.02 | Shooter
Це рочків едак 30 тому було
Cьогодні стандартний автобан, наприклад, в Польщі коштує 5 мільйонів євро/км.http://www.tbm.tudelft.nl/live/ServeBinary?id=385313b2-4cc4-414f-adb4-515587b88522&binary=/doc/Rosik.pdf
Себто, в українських умовах менше ніж 2,5 млн євро/км навряд чи вийде (і то, думаю, занижую).
2008.07.02 | Хвізик
Re: Це рочків едак 30 тому було
Shooter пише:> Cьогодні стандартний автобан, наприклад, в Польщі коштує 5 мільйонів євро/км.
> http://www.tbm.tudelft.nl/live/ServeBinary?id=385313b2-4cc4-414f-adb4-515587b88522&binary=/doc/Rosik.pdf
>
> Себто, в українських умовах менше ніж 2,5 млн євро/км навряд чи вийде (і то, думаю, занижую).
Занижуєте
При наших відкатах і крадіжках польску цифру слід принаймні подвоїти
2008.07.01 | троль ak1001
хорошие инфраструктурные проекты
капиталоемкие, предоставляющие рабочие места, всегда приветствуютсявопрос только кто мешал сразу начать?
вместо выдачи денег вкладчикам сбербанка СССР и раскуртки инфляции,
надо было сразу создать фонд, наметить важные цели и инвестировать, раскручивать производство
а вместо этого расркутили печатный станок и инфляцию
2008.07.01 | Koala
Все ж запізно краще, ніж ніколи.
2008.07.01 | троль ak1001
звісно краще, але поки ще нема про що говорити
дорстрой чи як там його і до тимошенко і при тимошенко якийсь бюджет освоювавнехай щось справді зроблять, а слова про наміри вже набридло обговорювати
видача грошей вже нанесла шкоди україні, оце поки що реальна справа нашого уряду
2008.07.01 | Linx
це логіка лузера, або популіста-роззвиздяя
2008.07.01 | Koala
Я не казав, що це добре.
Дуже погано, що в нас уряди не спромоглися досі організувати дійсно масштабну програму дорожнього будівництва. Але з вибору "запізно чи ніколи" - все ж краще запізно, чи не так?2008.07.02 | Linx
У нас все робиться лише коли смажений півень клюне
До того ж абсолютно спонтанно, тому майже ніколи не доводиться до кінця.Отож, поки не буде видно результату - це просто піар за наші гроші.
Koala пише:
> Дуже погано, що в нас уряди не спромоглися досі організувати дійсно масштабну програму дорожнього будівництва. Але з вибору "запізно чи ніколи" - все ж краще запізно, чи не так?
не знаю. поживемо - побачимо.
Все одно ми ніяк вплинути на них не можемо.
Вони, в кращому разі, граються з нами як Мінор, але роблять все як корисніше їм.
Моя думка: спонтанні масштабні проекти (та ще й будівельні, та ще й доріг) - це в першу чергу корупція.
2008.07.01 | igorg
Це звісно не газова труба і навіть не ОПЗ, але теж дещо
2008.07.01 | пан Roller
Не будут зубы у Юли стучать. Ветку мира легче держать будет.
2008.07.02 | Shooter
Значиться, вибори близько
Взагалі-то, поки-що дороги "будували" лише пізній Кучма та Янукович-ПМ - скажімо, Чоп-Львів та Київ-Одеса.2008.07.02 | 123
Не вибори, а інспектори УЄФА через 2 тижня будуть(л)
http://www.ua-football.com/ukrainian/euro2012/46818589.htmlОтже, 16, 17 та 18 липня інспектори УЄФА перевірять стадіони «Метеор» (Дніпропетровськ) та «Металіст» (Харків),
2008.07.02 | Shooter
...а після ймовірного провалу Євро-12 буде:
..Юля строїть дороги, Ющенко завалив Євро-2012.2008.07.02 | shiva
люди, які грішать на Георгія Кирпу
- г.Я їх так швидко вичисляю.
Щодо уряду Тимошенко, хє...ну дай Бог, звичайно, але бачу що то просто підготовка "Я строїла дарогі, але підбили на взльоті".
Із стадіоном не вирішили, а вже на дороги кинулися тепер.
2008.07.03 | Shooter
І дійсно - що на великого злодія Кирпу грішити
Не так давно Азаров в "програмному інтерв'ю" цілком відверто сказав: "ну спІздім...зато может шо-то і остальним оставім".2008.07.02 | media
Це добре, але
тут користувачі мають рацію. По-перше, це обіцянки, котрі невідомо чи будуть ухвалені (як і самі ці зміни до бюджету на 2008 р.).По-друге, неясно, що це за дороги. В Україні практично всі місцеві і національні дороги потребудуть ремонту. Також, враховуючи транзитне значення, Україна потребує мінімум 2000 км. автострад "європейського зразка" (в українських умовах їх вартість може становити не менше 20 млн. гривень за кілометр).
Але в цій ініціативі уряду відсутні реальні шляхи для вирішення проблем. Неясно, що це за дороги, звідки і куди вони вестимуть Кількість виділених коштів, як тут абсолютно правильно зазначали, теж не означає кілометрів відремонтованих доріг. Якби було сказано: стільки-то кілометрів доріг побудують за стільки-то мільйонів гривень (а краще аби й побудували то це би мало сенс.
А так маємо справу з т.зв. "розумним популізмом" - сама ідея, звісно, дуже добра(на відміну від вкладів чи біопалива з водоростей), однак конкретних механізмів немає.
2008.07.02 | Хвізик
корочє. ДУрні розпочинають будівництво доріг
2008.07.03 | SpokusXalepniy
...І поїде Юлька по цім дорогам піариться...
2008.07.03 | Чучхе
А є у вас в арсеналі щось уже почате і доведене до кінця?
2008.07.03 | Koala
Весна вже прийшла!
2008.07.03 | троль ak1001
вибори в Києві :)
2008.07.03 | Max
Говоримо про ПОГАНЕ - наш Уряд починає будівництво доріг
Гаразд, нехай Ваш уряд то є лише кришталево чесні непідкупні професіонали. Та кабінет є лише верхівкою нашої величезної піраміди державної влади, тому подумайте, скільки грошей буде розкрадено-розпиляно-роздерибанено на нижчих рівнях тої піраміди.Уряд починає будівництво доріг -- погана новина для України.
Між іншим, будівельне "освоєння" коштів, які італійський уряд кладе на розвиток інфраструктури відсталого Півдня то є найзначніша стаття прибутків сицілійської мафії. Більше за зиски з наркотиків і нелегальної проституції.
2008.07.03 | Simpleton
Італійський уряд нe такий дурний. То ЄC дає ті гроші.
2008.07.03 | Max
Re: Італійський уряд нe такий дурний. То ЄC дає ті гроші.
Не сперечаюсь. На то виходить, що то ЄС-івські гроші.А то нам хто ж дасть? Доводиться і далі за свої власні мафію розбудовувати
2008.07.03 | Simpleton
ЄC також став розумнішим і бачить на прикладі Болгаії та
Румунії, що православні чиновники - цe мафіозі нeзгірші за сіцілійців, тож і нe хочe нас приймати, бо Україна удвічі більша за Болгаію та Румунію разом узятих.Нeщодавно єврокомісія (європeйський кабмін) відмовилася надавати Болгарії с/х субсидії, бо до сeлян вони нe доходять - всe розкрадає чиновницька мафія.