МАЙДАН - За вільну людину у вільній країні


Архіви Форумів Майдану

Ющенко вніс до ВР... Держбюджет

07/10/2008 | Майдан-ІНФОРМ
Президент Віктор Ющенко розкритикував урядовий проект змін до державного бюджету та вніс на розгляд Верховної Ради свій проект.

Про це в четвер повідомляє прес-служба президента.

"На думку президента, внесений ним законопроект є оптимальним для підтримання сталих темпів розвитку країни, приборкання інфляції, вирішення найважливіших державних проблем", - зазначається в повідомленні.

Водночас прес-служба нагадує, що необхідність цих змін була зрозуміла ще під час прийняття державного бюджету.

"Глава держави підписав цей Закон, виходячи з необхідності введення в дію нових соціальних стандартів життя громадян. Водночас Законом уряду було надано доручення розробити та внести на розгляд Верховної Ради зміни до бюджету до 1 березня 2008 року. Цю норму Закону урядом було проігноровано", - зазначається в повідомелнні.

Водночас Ющенко впевнений, що проект змін, який було запропоновано на розгляд Верховної Ради, несе в собі низку ризиків.

Джерело: УП

Відповіді

  • 2008.07.10 | Предсказамус

    Голова вава, водка бяка, жизнь кака...

    Ей-Богу, надоел он. Очень. Это болезненное стремление лезть во все вопросы, за которые он не несет никакой ответственности, надо как-то лечить. Пожалуй, общенародными средствами, бо ухуйкает Народный Президент страну, как пить дать.
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.10 | Koala

      Re: Голова вава, водка бяка, жизнь кака...

      Предсказамус пише:
      > Это болезненное стремление лезть во все вопросы, за которые он не несет никакой ответственности, надо как-то лечить.
      Вы про проценты по кредитам или про контрактную армию?
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.07.10 | Предсказамус

        Нет.

  • 2008.07.10 | Tatarchuk

    він вчинив мудро, розважливо, пристойно... (с)

    Як казали люди про останього кайзера,
    "Він хотів бути іменинником на кожних іменинах, хресником на кожних хрестинах, покійником на кожних похоронах і нареченою на кожному весіллі"
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
  • 2008.07.10 | Koala

    Ну і дарма.

    Чого він досягне цим - не розумію. Мабуть, того ж, чого хоче досягти БЮТ блокуванням...
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.10 | Мартинюк

      Нормальний спосіб поширити інформацію про те що насправді треба

      зробити з бюджетом.

      Нормальним чином - з комісіями, з вивченням, обговоренням, бюджет ніхто і не збирається приймати.

      Просто бютівці озвучують пропагандистські тексти під назвою "бюджет".

      Тому Президенту нічого не залишається іншого аніж грати по тих же правилах.
      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.07.10 | watchdog

        Это ненормальный способ. Нормальный, которого през не хочет

        придерживаться, уже давно отработан.

        Во-первых, за разработку проекта бюджета отвечает в первую очередь КМ.
        Во-вторых, Президент имеет право рекомендовать учесть свои поправки до его официального рассмотрения.
        В-третьих, КМ имеет право не учитывать те поправки, которые по каким-либо причинам полностью ломают бюджетную концепцию.
        В-четвертых, данная коллизия должна решаться только в рамках: голосование - вето - голосование конституционным большинством.
        В-пятых, нигде не прописано, что Президент имеет право вносить свой проект бюджета. На таком уровне должен действовать принцип, что не прописано, то запрещено.
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.07.10 | Koala

          Re: Это ненормальный способ. Нормальный, которого през не хочет

          watchdog пише:
          > придерживаться, уже давно отработан.
          Прем'єр його теж не хоче притримуватися. За нормальним, вже місяць як мав бути внесений проект бюджету на наступний рік, а проект змін до цьогорічного бюджет мав бути внесений ще в березні.

          > Во-первых, за разработку проекта бюджета отвечает в первую очередь КМ.
          > Во-вторых, Президент имеет право рекомендовать учесть свои поправки до его официального рассмотрения.
          > В-третьих, КМ имеет право не учитывать те поправки, которые по каким-либо причинам полностью ломают бюджетную концепцию.
          > В-четвертых, данная коллизия должна решаться только в рамках: голосование - вето - голосование конституционным большинством.
          > В-пятых, нигде не прописано, что Президент имеет право вносить свой проект бюджета. На таком уровне должен действовать принцип, что не прописано, то запрещено.
          Я повністю згідний. Але тут мова іде не про Бюджет, а про зміни до нього. Які можуть вносити всі суб'єкти законотворчості, в чому ви можете легко переконатися на сайті ВР. Не плутайте, будь ласка.
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.07.11 | Николай Чернигов

            Так кто и что путает?

            Koala пише:
            > Я повністю згідний. Але тут мова іде не про Бюджет, а про зміни до нього.

            Законопроект о внесении измененияй вносит только Кабмин.

            > Які можуть вносити всі суб'єкти законотворчості,

            А депутаты, с свою очередь, могут вносить поправки в законопроект. Тоже в виде законопроектов.

            > в чому ви можете легко переконатися на сайті ВР.

            Ну так Вы тоже можете убедиться в этом обратив внимание на номера депутатских законопроектов №...-1,2,3 ... и т.д.

            > Не плутайте, будь ласка.

            Вот и я о том же.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.07.11 | Koala

              Re: Так кто и что путает?

              Николай Чернигов пише:
              > Koala пише:
              > > Я повністю згідний. Але тут мова іде не про Бюджет, а про зміни до нього.
              > Законопроект о внесении измененияй вносит только Кабмин.
              За Законом - можливо. Але за фактом депутати дуже часто теж вносять, і досі я не помічав жодних протестів проти цього ані з вашого боку, ані з боку "прогресивної громадскості".

              > > Які можуть вносити всі суб'єкти законотворчості,
              > А депутаты, с свою очередь, могут вносить поправки в законопроект. Тоже в виде законопроектов.
              Поправки вносяться у вигляді поправок. Законопроекти після прийняття стають законами, а проправки після прийняття змінюють законопроекти. Ось у чому різниця. І поправки вносять лише депутати. Якщо у вас є інформація, що хтось ще вніс до ВР поправки до законопроекту, дайте лінк, і я вибачуся, а поки що вважатиму вас безвідповідальним невігласом.

              > > в чому ви можете легко переконатися на сайті ВР.
              > Ну так Вы тоже можете убедиться в этом обратив внимание на номера депутатских законопроектов №...-1,2,3 ... и т.д.
              Номер - це тільки номер. По суті - там йдеться про внесення змін до ДІЮЧОГО ЗАКОНУ, а не до ЩЕ НЕПРИЙНЯТОГО ЗАКОНОПРОЕКТУ. Ось у цьому і різниця.

              > > Не плутайте, будь ласка.
              > Вот и я о том же.
              Див. перше.
  • 2008.07.10 | Hoja_Nasreddin

    А може то ДержБюджет Сантехніка (/)

    http://obkom.net.ua/news/2008-07-10/1710.shtml

    Как только Ющенко улетел в Швейцарию, тут же появился его законопроект о госбюджете-2008. Хотя ему все было «понятно» давным-давно…

    Президент Украины Виктор Ющенко внес на рассмотрение Верховной Рады проект закона о внесении изменений в государственный бюджет на 2008 год.


    Об этом сообщили в пресс-службе главы государства.

    «Необходимость этих изменений была понятна еще во время принятия Закона Украины «О Государственном бюджете на 2008 год и внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины». Глава государства подписал данный закон, исходя из необходимости введения в действие новых социальных стандартов жизни граждан. В то же время, законом правительству было дано поручение разработать и внести на рассмотрение Верховной Рады изменения к бюджету до 1 марта 2008 года. Эта норма закона правительством была проигнорирована», говорится в сообщении пресс-службы.

    По мнению Президента Украины, положения правительственного законопроекта о внесении изменений в бюджет несут в себе ряд рисков. В частности, этот законопроект предусматривает заниженные доходы бюджета в результате занижения макроэкономических показателей, которые применялись для расчета показателей бюджета. Так, правительством закладывается прогноз инфляции на год на уровне 115,9%, в то время как уже за 6 месяцев этот показатель достиг 115,5%.

    Кроме того, В.Ющенко считает, что правительственным законопроектом не предусмотрены в необходимом объеме расходы, важность и неотложность которых подтверждена соответствующими решениями СНБО, указами Президента, в частности, на проведение эксперимента по строительству доступного жилья, наполнение Аграрного фонда в объемах, позволяющих ему выполнять свои функции по рыночному регулированию цен на зерно, сбалансирование финансовых потоков НАК «Нафтогаз Украины», возобновление информационной безопасности государства, повышение боеспособности армии, качества образования и тому подобное.

    «Законопроект, внесенный Президентом Украины, лишен этих недостатков, в то же время он переориентирует изменения к бюджету в инвестиционную сторону. Кроме бюджетного кредитования НАК «Нафтогаз Украины» на закачку природного газа в хранилища, которое необходимо накануне ожидаемого повышения цен на газ, он предусматривает необходимые расходы на достройку Днестровской ГАЭС, строительство доступного жилья, улучшение боеспособности армии, повышение качества образования, изготовление и трансляцию телерадиопрограмм на государственные потребности, сохранение природного и заповедного фонда», - отмечается в сообщении пресс-службы.

    В президентском законопроекте также присутствует социальная составляющая. Предусмотрено увеличение денежного обеспечения военнослужащих (которое не зависит от размера минимальной заработной платы) и строительство жилья для них.

    По мнению Президента Украины, внесенный им законопроект является оптимальным для поддержки постоянных темпов развития страны, укрощения инфляции, решения важнейших государственных проблем.


    УНИАН

    10 Июля 2008 17:10
    ---------------------------------------------------------------------
    Ющенко поехал удивлять швейцарских врачей своим богатырским здоровьем
    http://obkom.net.ua/news/2008-07-10/1345.shtml
    Президент Украины Виктор Ющенко отбыл в Швейцарию для планового медицинского обследования и динамического контроля над реализацией лечебной программы по выведению диоксина из организма.


    Как сообщили в пресс-службе Президента, глава государства два дня будет находиться в Клинике дерматологии университетского госпиталя Женевы в рамках своего отпуска.

    По сообщению личного врача Президента Украины, заместителя руководителя Государственного управления делами Ростислава Валихновского, медики и медицинские эксперты констатируют полное выздоровление В. Ющенко. В этот раз Президент Украины пройдет скрининговое исследование состояния здоровья.

    Личный врач главы государства также сообщает, что сейчас состояние здоровья В. Ющенко позволяет выдерживать ненормированные нагрузки на системной основе.


    УНИАН

    10 Июля 2008 13:45
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.11 | Володимир

      Re: А може то ДержБюджет Сантехніка (/)

      Так. Ще один (на жаль, вдалий) хід по розвалу коаліції та набору потрібної кількості голосів для створення ширки. Можна навіть не сумніватися, що імпотенти-несуни посваряться через цей сантехнічний проект з БЮТом.
  • 2008.07.10 | watchdog

    Плакать хочется

  • 2008.07.10 | Sean

    Люди, дайте йому і всім наступним

    виявити свою дурість чи то навпаки, прости Господи, мудрість. Хай живе президентська республіка
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.10 | watchdog

      А зачем еще раз решать задачку умный он или дурак,

      если один и тот же ответ, что он мудак, получен уже много раз и разными способами.
    • 2008.07.10 | SpokusXalepniy

      Гарна ідея! Дати кожному по п'ять років!

  • 2008.07.10 | Крот

    А по закону він має право це робити?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.11 | 123

      Чому ні? Законопроект внести -має право.

  • 2008.07.10 | Николай Чернигов

    Ну что. Импичмент гаранту хренову?

    Стаття 116. Кабінет Міністрів України:
    6) розробляє проект закону про Державний бюджет України і забезпечує виконання затвердженого Верховною Радою України Державного бюджету України, подає Верховній Раді України звіт про його виконання;

    (Конституція України.)

    Рашпиль уже совсем охренел! Узурпация власти налицо!
    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.10 | Tatarchuk

      а то проект про зміни до бюджету а не про бюджет

      згорнути/розгорнути гілку відповідей
      • 2008.07.10 | Николай Чернигов

        Смешно! Давайте смеяться дальше...

        Верховная Рада внесет изменения в Указы Президента, Кабмин - изменения в постановление ВР о "третьем туре", а дворник облгосадминистрации - в приказ головы той самой ОГА. Только кто ответит за развал власти и страны, как не тупоголовый диоксинонедотравленный урод-куЧМОсынЪ?

        Его лечить надо в принудительном порядке - нето стране ...ЕЦ!
        згорнути/розгорнути гілку відповідей
        • 2008.07.11 | 123

          З чого Ви взяли що зміни до бюджету може ініціювати лише Кабмін?

          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.07.11 | Предсказамус

            Из Бюджетного кодекса, наверное. Не листали на досуге?

            У меня раньше как-то руки не доходили. А тут вот полистал и понял, что бюджетный процесс - вещь довольно тонкая и сложная. И когда стая пчеловодов и сантехников лезет в него немытыми руками, результат может оказаться совершенно непредсказуемым.
            Хотя нам, похоже, терять уже нечего.
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.07.11 | Николай Чернигов

              Точно оттуда.

              Привожу соответствующую главу полностью:

              Глава 9
              ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ЗАКОНУ ПРО ДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ УКРАЇНИ
              Стаття 52. Порядок внесення змін до закону про Державний бюджет України
              1. Зміни до закону про Державний бюджет України можуть вноситися у випадках виникнення відхилення оцінки прогнозу макропоказників економічного і соціального розвитку України та надходжень до бюджету від прогнозу, врахованого при затвердженні Державного бюджету України на відповідний бюджетний період, а також зміни структури видатків державного бюджету та в інших випадках, передбачених цим Кодексом. Міністерство фінансів України проводить щомісячну оцінку відповідності прогнозу надходжень показникам, встановленим Державним бюджетом України. Кабінет Міністрів України проводить щоквартальну оцінку відповідності прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України показникам, врахованим при затвердженні Державного бюджету України на відповідний бюджетний період. ( Частина перша статті 52 в редакції Закону N 1086-IV ( 1086-15 ) від 10.07.2003 )
              2. Зміни до закону про Державний бюджет України подаються у формі проекту закону про внесення змін до закону про Державний бюджет України.
              Стаття 53. Перевиконання доходної частини Державного бюджету України
              1. Доходи, що перевищують враховані у законі про Державний бюджет України показники доходної частини Державного бюджету України, розподіляються відповідно до закону про внесення змін до закону про Державний бюджет України.
              2. Факт перевиконання доходної частини Державного бюджету України визнається за результатами офіційних висновків Рахункової палати та Міністерства фінансів України щодо виконання Державного бюджету України за підсумками трьох кварталів у разі перевищення показників доходів, врахованих у розписі державного бюджету на відповідний період, більше ніж на 15 відсотків. Такі висновки подаються Комітету Верховної Ради України з питань бюджету до 15 жовтня поточного року.
              3. Кабінет Міністрів України протягом двох тижнів з дня оголошення зазначених офіційних висновків зобов'язаний подати Верховній Раді України відповідний проект закону про внесення змін до закону про Державний бюджет України.
              Стаття 54. Скорочення видатків загального фонду Державного бюджету України
              1. У разі якщо за результатами місячного звіту про виконання загального фонду Державного бюджету України виявиться, що отриманих надходжень недостатньо для здійснення бюджетних асигнувань відповідно до бюджетних призначень з урахуванням граничного рівня дефіциту (профіциту), затвердженого законом про Державний бюджет України, Міністерство фінансів України встановлює тимчасове обмеження асигнувань загального фонду Державного бюджету України.
              2. У разі якщо за результатами квартального звіту про виконання Державного бюджету України має місце недоотримання доходів загального фонду Державного бюджету України більше ніж на 15 відсотків від суми, передбаченої розписом державного бюджету на відповідний період, Міністерство фінансів України готує пропозиції про внесення змін до Державного бюджету України. Кабінет Міністрів України, розглянувши ці пропозиції, подає до Верховної Ради України розроблений на їх основі проект закону про внесення змін до закону про Державний бюджет України не пізніше двох тижнів з дня подання пропозицій Міністром фінансів України.
              3. Верховна Рада України приймає рішення щодо зазначеного проекту закону стосовно скорочення видатків Державного бюджету України у двотижневий термін з дня відповідного подання Кабінетом Міністрів України. До прийняття Верховною Радою України відповідного рішення видатки провадяться з урахуванням тимчасових обмежень бюджетних асигнувань, встановлених Міністерством фінансів України.
              Стаття 55. Захищені статті видатків бюджету
              1. Захищеними статтями видатків бюджету визнаються статті видатків Державного бюджету України, обсяг яких не може змінюватися при проведенні скорочення затверджених бюджетних призначень.
              2. Перелік захищених статей видатків Державного бюджету України визначається законом про Державний бюджет України.

              Короче бюджетный кодекс НЕ ПРЕДУСМАТРИВАЕТ не только внесение изменений президентом, но и вообще ТАКОЕ изменение, какое делается сейчас. Просто полгода назад кодекс нарушили Кабмин, подавший проект, предусматривающий его последующие изменения через квартал, ВР, принявшая данный закон о бюджете и гарант, данный закон подписавший.

              Еще можно попытаться вспомнить, кто требовал принять бюджет именно с такими формулировками.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.07.11 | Koala

                Тоді я вам зараз купу узурпаторів назву...

                http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc2_5_1_J?ses=10007&num_s=2&num=&date1=&date2=&name_zp=%E7%EC%B3%ED+%E4%EE+%E7%E0%EA%EE%ED%F3+%EF%F0%EE+%E1%FE%E4%E6%E5%F2&CB1=on&out_type=1&id=

                Бондик В.А.

                Марущенко В.С.

                Стецьків Т.С.

                Веліжанський С.К.

                і далі, ліньки по лінках клацати. Тим більше, що "Закону України про Державний Бюджет на 2008 рік" в нас немає, в нас "Закону України Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України", що непередбачено бюджетним кодексом. То що - раду в роспуск, уряд у відставку?
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.07.11 | Николай Чернигов

                  Разницу понять слабо?

                  Koala пише:
                  > і далі, ліньки по лінках клацати.

                  Чем поправка в законопроект от законопроекта отличается? И кто имеет право на ее внесение при рассмотрении законо проекта в первом чтении?

                  > Тим більше, що "Закону України про Державний Бюджет на 2008 рік" в нас немає, в нас "Закону України Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України", що непередбачено бюджетним кодексом.

                  Да. Такое наблюдается все годы подряд, начиная с года принятия Бюджетного кодекса, хотя формально такое название впервые применено. Именно для того, опять-таки, чтобы соблюсти формальности.

                  > То що - раду в роспуск, уряд у відставку?

                  Для начала импичмент тому, кто это провоцирует!
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.07.11 | Koala

                    А хто вніс поправку до законопроекту?




                    Николай Чернигов пише:
                    > Чем поправка в законопроект от законопроекта отличается? И кто имеет право на ее внесение при рассмотрении законо проекта в первом чтении?
                    Я щось пропустив? Чи це в когось з головою проблеми?

                    > > Тим більше, що "Закону України про Державний Бюджет на 2008 рік" в нас немає, в нас "Закону України Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України", що непередбачено бюджетним кодексом.
                    > Да. Такое наблюдается все годы подряд, начиная с года принятия Бюджетного кодекса, хотя формально такое название впервые применено. Именно для того, опять-таки, чтобы соблюсти формальности.
                    І знову формальності були порушені... Хіба важко було внести окремий пакет - "про зміни до законів для забезпечення Бюджету" чи якось так?

                    > > То що - раду в роспуск, уряд у відставку?
                    > Для начала импичмент тому, кто это провоцирует!
                    Для Прем'єра імпічмент не передбачений. Якби зміни були внесені, як і домовилися (і в законі написали), в березні, ніц далі не було б.
              • 2008.07.11 | 123

                І де Ви тут вичитали що зміни можуть ініціюватися лише Кабміном?

                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.07.11 | Николай Чернигов

                  С просьбами о вспомоществовании на очки явно на другой форум!

                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.07.11 | 123

                    Чому БЮТефіли замість аргументів хамлять?

                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.07.11 | Николай Чернигов

                      Слыхали пословицу: хоть кол на голове теши?

                      Тому що:

                      "Кабінет Міністрів України протягом двох тижнів з дня оголошення зазначених офіційних висновків зобов'язаний подати Верховній Раді України відповідний проект закону про внесення змін до закону про Державний бюджет України."

                      "Кабінет Міністрів України, розглянувши ці пропозиції, подає до Верховної Ради України розроблений на їх основі проект закону про внесення змін до закону про Державний бюджет України не пізніше двох тижнів з дня подання пропозицій Міністром фінансів України."

                      Где в тексте Вы видите какой-нибудь другой орган, кроме Кабмина, имеющий право подавать законопроект о внесении изменений в бюджет?
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.07.11 | 123

                        Недолугість аргументів хамовитістю не компенсується

                        Відповідно до статті 52, "Зміни до закону про Державний бюджет України можуть вноситися у випадках виникнення відхилення оцінки прогнозу макропоказників економічного і соціального розвитку України та надходжень до бюджету від прогнозу, врахованого при затвердженні Державного бюджету України на відповідний бюджетний період"

                        Ви процітували положення Статтей 53 і 54, в якій йдеться про те, що у випадку виникнення відхилення надходжень до бюджету від прогнозу (отримано менше прогнозованого або отримано більше прогнозованого) Кабмін зобов*язаний внести зміни до бюджету. Тобто ці положення визначають обов*язок Кабміну скоригувати бюджет у випадку, якщо прогнозовані урядовим бюджетом доходи та видатки виявилися невідповідними реаліям.

                        З цих статей ніяк не випливає заборона будь-якому суб*єкту законодавчої ініціативи ініціювати зміни до бюджету "у випадках виникнення відхилення оцінки прогнозу макропоказників економічного і соціального розвитку України", передбачені статею 52.

                        Николай Чернигов пише:
                        > Тому що:
                        >
                        > "Кабінет Міністрів України протягом двох тижнів з дня оголошення зазначених офіційних висновків зобов'язаний подати Верховній Раді України відповідний проект закону про внесення змін до закону про Державний бюджет України."

                        > "Кабінет Міністрів України, розглянувши ці пропозиції, подає до Верховної Ради України розроблений на їх основі проект закону про внесення змін до закону про Державний бюджет України не пізніше двох тижнів з дня подання пропозицій Міністром фінансів України."
                        >
                        > Где в тексте Вы видите какой-нибудь другой орган, кроме Кабмина, имеющий право подавать законопроект о внесении изменений в бюджет?
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.07.11 | Николай Чернигов

                          Недолугість не компенсується і нахабністю теж

                          123 пише:
                          > З цих статей ніяк не випливає заборона будь-якому суб*єкту законодавчої ініціативи ініціювати зміни до бюджету "у випадках виникнення відхилення оцінки прогнозу макропоказників економічного і соціального розвитку України", передбачені статею 52.

                          Эти статьи ВСЕ ВМЕСТЕ, а не ПО ОТДЕЛЬНОСТИ вырванными кусками устанавливают ПОРЯДОК внесения изменений в бюджет (если непонятно - читать название главы кодекса), в указанных Вами случаях. А их предусмотрено только два. Увеличение доходов и сокращение расходов. И оба "у випадках виникнення відхилення оцінки прогнозу макропоказників економічного і соціального розвитку України". И согласно Бюджетному кодексу, в обоих случаях, обязанность внесения законопроекта об изменениях возложена на Кабмин.

                          Мне абсолютно понятна логика а-ля секретутиат куЧМОсына: вытворяй, что хочеш - так и папашка делал. Мне также абсолютно понятно, что это агония урода и его сантехника. Я даже могу поверить, что они согласны угробить всю страну, за то, что она их посылает на свалку.

                          Мне непоняно на что вы там расчитываете?
                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2008.07.11 | Koala

                            Я вам вже наводив список осіб, які намагаються внести поправки

                            до Держбюджету. Всі вони, за вашою термінологією, кучмосини?
                          • 2008.07.11 | 123

                            Тож будьмо чемними

                            Спробуємо з іншого боку.

                            Відповідно до Констититуції, владці діють відповідно до повноважень, які вони отримали за законом. Є така стаття 93 Конституції:

                            Стаття 93. Право законодавчої ініціативи у Верховній Раді
                            України належить Президентові України, народним депутатам України
                            та Кабінету Міністрів України.

                            Яким чином могло, по Вашому, виявитися так, що Президент не має права запропонувати законопроект про зміну закону про бюджет - при тому що його право законодавчої ініціативи закріплено в Конституції, необхідність подання такого законопроекту прямо випливає з Бюджетного кодексу? Навіть якби у Бюджетному кодексі була написано, що право ініціювати такий закон має лише Кабмін (а там такого не написано - там написано, що Кабмін зобов*язаний це зробити; інші не зобов*язані - не означає, що інші позбавлені такого права) - ця норма не могла б скасувати норму Конституції, яка чітко надає Президенту право законодавчої ініціативи.
        • 2008.07.11 | Tatarchuk

          смішно не смішно, але все це технічно можливо

          Николай Чернигов пише:
          > Верховная Рада внесет изменения в Указы Президента, Кабмин - изменения в постановление ВР о "третьем туре", а дворник облгосадминистрации - в приказ головы той самой ОГА. Только кто ответит за развал власти и страны, как не тупоголовый диоксинонедотравленный урод-куЧМОсынЪ?

          Кабмін може запросто прийняти постанову про невиконання указу президента, а потім постанову про невиконання указу президента про неприпустимість постанови кабміну про невиконання указу президента. Ну і так далі. Минулий (2007) рік вже ручками махав, махав, забули?
          згорнути/розгорнути гілку відповідей
          • 2008.07.11 | S@nya

            Тоді виходить, що пофіг, що розробив Кабмін?

            Тобто, кабмін розробляє бюджет, рада голосує, през підписує, а потім вносит в раду "зміни", а фактично абсолютно інший бюджет, який доведеться виконувати кабміну? попахує зверненням до КСУ...
            згорнути/розгорнути гілку відповідей
            • 2008.07.11 | 123

              Звісно не пофіг - уряд же є похідною від урядової більшості

              S@nya пише:
              > Тобто, кабмін розробляє бюджет, рада голосує, през підписує, а потім вносит в раду "зміни", а фактично абсолютно інший бюджет, який доведеться виконувати кабміну? попахує зверненням до КСУ...

              Ніякі зміни, хто б їх не ініціював, не потраплять до бюджету без волі на то урядової коаліції. Кабміну доведеться виконувати лише те, що буде схвалено урядовою коаліцією.

              Якщо ж частина урядової коаліції разом з опозицією наказує уряду виконувати те, що інша частина урядової коаліції уряду наказувати не хоче, це означає фактичну відсутність урядової коаліції. Уряд, за яким нема більшості, має подати у відставку, і має бути або сформована нова коаліція, або призначені перевибори.
              згорнути/розгорнути гілку відповідей
              • 2008.07.11 | S@nya

                Тобто НУ має або вийти з коаліції, або не підтримати Ющенка

                123 пише:

                > Якщо ж частина урядової коаліції разом з опозицією наказує уряду виконувати те, що інша частина урядової коаліції уряду наказувати не хоче, це означає фактичну відсутність урядової коаліції. Уряд, за яким нема більшості, має подати у відставку, і має бути або сформована нова коаліція, або призначені перевибори.

                Якщо частина урядової коаліції разом з опозицією наказує уряду виконувати те, що інша частина урядової коаліції уряду наказувати не хоче - то логічно б було, щоб ця частина коаліції разом з опозицією утворила нову коаліцію, а потім вже голосувала з нею за інший бюджет і виконувала його разом з оаозицією і новим урядом
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.07.11 | 123

                  Якщо більшість НУ не хоче виходити з коаліції-як вона вийде?

                  S@nya пише:
                  > 123 пише:
                  >
                  > > Якщо ж частина урядової коаліції разом з опозицією наказує уряду виконувати те, що інша частина урядової коаліції уряду наказувати не хоче, це означає фактичну відсутність урядової коаліції. Уряд, за яким нема більшості, має подати у відставку, і має бути або сформована нова коаліція, або призначені перевибори.
                  >
                  > Якщо частина урядової коаліції разом з опозицією наказує уряду виконувати те, що інша частина урядової коаліції уряду наказувати не хоче - то логічно б було, щоб ця частина коаліції разом з опозицією утворила нову коаліцію, а потім вже голосувала з нею за інший бюджет і виконувала його разом з оаозицією і новим урядом

                  Звісно логічно - але наше ідіотське законодавство не передбачає можливості для 10 депутатів вийти з коаліції. А решта 60 НУшників не хочуть виходити з неї. Тобто формально в коаліції є дві фракції, які становлять більшість у парламенті, і обидві фракції хочуть мати між собою коаліцію, але фактично уряд не має підтримки більшості депутатів. Очевидно, такий уряд має подати у відставку.
                  згорнути/розгорнути гілку відповідей
                  • 2008.07.11 | S@nya

                    Якщо більшість не хоче, то незгодна меншість має вийти з фракції

                    123 пише:

                    > Звісно логічно - але наше ідіотське законодавство не передбачає можливості для 10 депутатів вийти з коаліції. А решта 60 НУшників не хочуть виходити з неї. Тобто формально в коаліції є дві фракції, які становлять більшість у парламенті, і обидві фракції хочуть мати між собою коаліцію, але фактично уряд не має підтримки більшості депутатів. Очевидно, такий уряд має подати у відставку.

                    Що значить "вийти з коаліції"? Жодне законодавство не може такого передбачити - суб"єктом коаліції є фракція, а не окремі депутати. Якщо не згоден з участю фракції в коаліції - виходь з фракції, на твоє місце прийдуть наступні за списком.
                    У фракції, як і будь-де, вирішує більшість, завжди є незгодні, але це не значить, що вони не мають виконувати рішень, прийнятих більшістю. Або виконуй, або, якщо ти такий принциповий - йди з фракції, шукай інших соратників.
                    згорнути/розгорнути гілку відповідей
                    • 2008.07.11 | 123

                      Вони вважають що не мають складати мандат

                      через інакшу від більшості фракції позицію щодо коаліції. І що з цим робити? Жити з урядом, який виконує розроблений опозицією бюджет?

                      S@nya пише:
                      > 123 пише:
                      >
                      > > Звісно логічно - але наше ідіотське законодавство не передбачає можливості для 10 депутатів вийти з коаліції. А решта 60 НУшників не хочуть виходити з неї. Тобто формально в коаліції є дві фракції, які становлять більшість у парламенті, і обидві фракції хочуть мати між собою коаліцію, але фактично уряд не має підтримки більшості депутатів. Очевидно, такий уряд має подати у відставку.
                      >
                      > Що значить "вийти з коаліції"? Жодне законодавство не може такого передбачити - суб"єктом коаліції є фракція, а не окремі депутати. Якщо не згоден з участю фракції в коаліції - виходь з фракції, на твоє місце прийдуть наступні за списком.


                      > У фракції, як і будь-де, вирішує більшість, завжди є незгодні, але це не значить, що вони не мають виконувати рішень, прийнятих більшістю. Або виконуй, або, якщо ти такий принциповий - йди з фракції, шукай інших соратників.

                      Іти з фракції за наших умов означає "складай мандат". Ясно, що вони не складуть мандат.
                      згорнути/розгорнути гілку відповідей
                      • 2008.07.11 | S@nya

                        Тоді треба закріпити це законодавчо

                        123 пише:

                        > Іти з фракції за наших умов означає "складай мандат". Ясно, що вони не складуть мандат.

                        так, але це було б логічно, всі інші варіанти - патові. навіть якщо уряд продемонструє гідність (у чому я сумніваюсь) і піде у відставку, нова коаліція і уряд (у випадку їх створення) так само легко будуть знищені відмовою 1-2 депутатів голосувати разом зі своєю фракцією.

                        з точки зору моралі - саме ці нардепи мають піти з ВР, але, про мораль тут мови бути не може...
                        згорнути/розгорнути гілку відповідей
                        • 2008.07.11 | 123

                          Тоді це означає жорсткий імперативний мандат. Це буде позитивно?

                          згорнути/розгорнути гілку відповідей
                          • 2008.07.11 | S@nya

                            так - в умовах безпринципності я інших варіантів не бачу

                            тут ситуація складна: логічно, що депутати вчиняють аморально, виходячи "з коаліції", і не виходячи з фракції. це неприпустимо, і в інших (європейських) країнах просто не трапляється через моральні норми.

                            з іншого боку - імператив - це диктат лідера. втім, в кінцевому рахунку, це диктат більшості фракції / партії, яка погоджується з лідером. тож, в наших умовах - не так і хибно.
                            згорнути/розгорнути гілку відповідей
                            • 2008.07.11 | 123

                              Тут якась логічна суперечливість

                              З одного боку, Ви кажете, що імперативний мандат потрібен, бо інакше неможна дати раду безпринципним депутатам, які замість відповідально скласти мандат поводяться безпринципно.

                              Ви визнаєте, що тим самим влада віддається від депутата до лідера, який стає диктатором. Але ж цей лідер, як Ви теж визнаєте (у Вашому попередньому пості) такий самий безвідповідальний і безпринципний, бо він так само не складає свій мандат (не подає у відставку з голови уряду).

                              Тож виходить, що боротися з безвідповідальними і безпринципними ми збираємося шляхом передачі важелів впливу іншим безвідповідальним і безпринципним?

                              Якась жопа, з якого боку в неї не заглядай :)

                              S@nya пише:
                              > тут ситуація складна: логічно, що депутати вчиняють аморально, виходячи "з коаліції", і не виходячи з фракції. це неприпустимо, і в інших (європейських) країнах просто не трапляється через моральні норми.
                              >
                              > з іншого боку - імператив - це диктат лідера. втім, в кінцевому рахунку, це диктат більшості фракції / партії, яка погоджується з лідером. тож, в наших умовах - не так і хибно.
                              згорнути/розгорнути гілку відповідей
                              • 2008.07.11 | S@nya

                                немає тут суперчливостей

                                123 пише:

                                > Ви визнаєте, що тим самим влада віддається від депутата до лідера, який стає диктатором. Але ж цей лідер, як Ви теж визнаєте (у Вашому попередньому пості) такий самий безвідповідальний і безпринципний, бо він так само не складає свій мандат (не подає у відставку з голови уряду).
                                >

                                ні, я цього не визнавав, навпаки, я написав, що у цій ситуації безпринципними є депутати, які "вийшли з коаліції", але не залишили фракцію - це незаконно і аморально. Я не думаю, що уряд має йти у відставку, бо пара депутатів вчинили безпринципно - коаліція існує, а боротися з аморальністю шляхетними вчинками (як то добровільна відставка) в цій ситуаціїї навряд чи варто.

                                > Тож виходить, що боротися з безвідповідальними і безпринципними ми збираємося шляхом передачі важелів впливу іншим безвідповідальним і безпринципним?
                                >

                                нє, врешті, навіть якщо лідер вирішує, є воля більшості фракції/партії підпорядковуватися цим рішенням. і це нормально. не згоден із більшістю - ідеш.

                                > Якась жопа, з якого боку в неї не заглядай :)
                                >

                                а оце точно!
                                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                                • 2008.07.11 | 123

                                  Зрозумів

              • 2008.07.11 | Tatarchuk

                розмріялися

                123 пише:
                > Уряд, за яким нема більшості, має подати у відставку, і має бути або сформована нова коаліція, або призначені перевибори.

                Помріяти не шкідливо. Але й проти перевиборів ніхто не проти.
                згорнути/розгорнути гілку відповідей
                • 2008.07.11 | 123

                  нє то нє. тоді Юля буде виконувати бюджет від опозиції

                  Хто буде відповідати за результат - мені важко уявити.

                  Втім, виглядає, Вас не цікавить ані хто буде відповідати, ані сам результат - аби Юля керувала :)

                  Tatarchuk пише:
                  > 123 пише:
                  > > Уряд, за яким нема більшості, має подати у відставку, і має бути або сформована нова коаліція, або призначені перевибори.
                  >
                  > Помріяти не шкідливо. Але й проти перевиборів ніхто не проти.
            • 2008.07.11 | Tatarchuk

              все чого ющенко навчився від януків - хто перший тот і правий

              Хто перший перетрактовує закон на свою користь, той типу більше бонусів бере. Правда неясно навіщо було вчитися саме в януків, які від такого підходу врешті решт програли.

              Засвоївши цей принцип (треба зазначити в досить своєрідній манері) Президент перестав видавати акти в пустій надії що їх не віднесуть до КС - він сам несе до КС власні ж рішення та ті як відміняє.

              S@nya пише:
              > Тобто, кабмін розробляє бюджет, рада голосує, през підписує, а потім вносит в раду "зміни", а фактично абсолютно інший бюджет, який доведеться виконувати кабміну? попахує зверненням до КСУ...

              Ще один аспект - я розумію що мораль в нас опинилася по той бік права, але тут є певна процедурна навіть межа - полягає ось у чому:
              - Ющенко БЕРЕ УЧАСТЬ у розробці змін до бюджету,
              - Ющенко ВНОСИТЬ поправки,
              - Тимошенко поправки враховує,
              - Ющенко заявляє що поправки не враховано,
              - ВР так і не затверджує бюджет та ще й на канікули милиться,
              - Ющенко вносить іншого варіанту бюджету.

              Десь в проміжок можна вставити "Стецьків понеділок", тобто виступ Ющенка перед НУНС про бюджет.

              Картинко дуже негарна.
  • 2008.07.10 | SpokusXalepniy

    Якщо поступати по-справжньому мудро, то треба...

    ...зараз починати приймать бюджет-2009.
    Тоді до президентських виборів впораються. Оце буде таки соціальний бюджет, бо розгорнеться справжня боротьба за те, хто запропонує більш соціальних виплат. Переможець - обраний президент - негайно назначить на пост прем'єра найпершого свого ворога з опозиції: ласкаво просимо - виконуйте! І вже через півроку від опозиції не залишится і сліду. Тоді настане час приймати врівноважений бюджет-2010. Але це вже мабуть буде об'єднаний бюджет трьох начебто країн: Белорусі, Росії і Малоросії.
    Ось така стратегія.
  • 2008.07.11 | Yes

    Бюджетный комитет экстренно рассмотрит госбюджет Ющенко

    Бюджетный комитет экстренно рассмотрит госбюджет Ющенко
    Комитет Верховной Рады по вопросам бюджета в пятницу в 10.15 проведет свое экстренное заседание для рассмотрения президентского законопроекта относительно внесения изменений в госбюджет. Об этом в пятницу в интервью журналистам сообщил народный депутат от фракции НУ-НС, член Бюджетного комитета Валерий Борисов.


    Он отметил, что Бюджетным кодексом не прописан четко перечень, согласно которому только исполнительный орган власти может вносить изменения в госбюджет, сообщает «УНИАН».


    При этом Борисов отметил, что по установившейся практике обычно такие изменения разрабатывает Министерство финансов. «Поэтому это только практика, но изменения может подавать любой субъект законодательной инициативы», - сказал он.

    «ForUm»
  • 2008.07.11 | samopal

    Вніс проект Держбюджету і рєзко виїхав до Швейцарії. Анестезія?

    згорнути/розгорнути гілку відповідей
    • 2008.07.11 | SpokusXalepniy

      @Брехати_не_гарно.

      > Вніс проект Держбюджету і рєзко виїхав до Швейцарії. Анестезія?
      @Не_брешить.
      Він в Швейцарії, як раз під час анастезії, дізнався, що вніс до ВР проект Держбюджету.


Copyleft (C) maidan.org.ua - 2000-2024. Цей сайт підтримує Громадська організація Інформаційний центр "Майдан Моніторинг".